A Corvinnál kigyulladt a metró.... Özönlenek az aláírók...

2017. február 02. - szénhidra

Budapest megoldja, hogy legyenek aláírók az olimpia-rendezés elleni standoknál. Kigyulladt a metró a Corvinnál, leszállították az utasokat, akik berágtak. Aztán jól aláírtak az LMP standjánál "Most már elég!" felkiáltással.

Egy normális hétköznapot már léci!

cor2.jpg

 cor3.jpg

 

 

Te követed már a Reflektort a Facebookon? Nem! Akkor ITT most megteheted! Köszönjük!

 

 

A bejegyzés trackback címe:

http://reflektor.blog.hu/api/trackback/id/tr6212177838

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

konrada 2017.02.03. 14:40:24

@paveway:
...legalábbis felújítottnak mondják!;)
...de végül is az szokott égni, nem az alagút.

...ettől még ráférne arra is, meg a megállóra is, de tán nem olaf-jelentésre méltó módra...

Az úszó-vb-s felvetésre: tényleg drága lett, de az is igaz, hogy belecsomagolták az árba a környék útjainak felújítását is - a Margitsziget csatornázásával együtt - amikre tényleg ráfért....
Semmi se fekete és fehér. (Kivéve az új szerelvényeket...;)

conchita wurst 2017.02.03. 14:41:52

@Ma Baker: ballibeknek elég érdekes lenne metróépítéssel (4es metró) kampányolni, bár eddig is láttunk tőlük érdekes dolgokat

lássuk csak, mi a nyerő recept

2014 - orbán náci, és persze demokrácia, szabaccság

2018 - orbán komcsi, korupció, és persze demokrácia, szabaccság

Aranyi Gábor 2017.02.03. 14:41:53

@Frady Endre: Miért nem b-szod szájon a fogatlan krva anyádat, közvetlenül Demszkáj után!? Mi a -szt csinált 20 évig, B+????? MOST pofázol? Visszafizettük azt az IMF-hitelt, amit Ferikéd szétszórt a kufár haverjai között. A múltkor az volt a baj, hogy nem felújított, hanem VADIÚJ szerelvényt küldtek Ivánék, és az alvázszámot akartátok egyeztetni. Most meg az, hogy kigyulladt az, ami NÁLUK BEZZEG még 50 évig fut kigyulladás nélkül, mert ott karban, és nem szrban tartják... JHWH nem tud a kedvetekre tenni... Húznátok vissza a sivatagba, ott legalább ingyen volt a manna, nem a mi adónkból tömnétek azt is a saját meg a másik védett faj vezetőinek a zsebébe. Szerintem kezdhettek gyűjteni, mert az OLAF-jelentés miatt hétszentség, hogy krvára meg lesztek b-va, szárazon! (Hogy is van ez, pár éve még összpárti egyetértés volt, most meg ijúkufárok kezdenek "Orr bán olimpiája" ellen áskálódni, a vén faxok meg beállnak mögéjük??? B+, a MACCABI az mi a -sznak kell???? Miért nem Izrühellben rendezik??? Az ellen nincs aláírásgyűjtés? Milyen kár, 100 000x aláírnám! NAPONTA!)

BéLóg 2017.02.03. 14:43:05

@gyongyi70: Akkor ha te olvastad, úgy is lesz.

@Tronald Dump: Hát igen. A görögök a munkamániás szorgalmas népek mintaképe, korrupciómentes, sosemhazudós nemzet.
Esetleg Pekinget, Londont, Brazíliát, Atlantát nem akarnád felsorolni? Ja, nem.
Ja és nyilván ugyanaz, hogy szakadt gatyával mosdatlanul tartozol a banknak mert "negatívban" állsz, vagy Armani öltönyben, új autóval, szép házzal teszed ugyanezt. Mindkettő lehetséges, ha adósságba vered magad. Gondolom ez is új szempont a számodra.

@lyken: Hát igen. A görögök a munkamániás szorgalmas népek mintaképe, korrupciómentes, sosemhazudós nemzet.
Esetleg Pekinget, Londont, Brazíliát, Atlantát nem akarnád felsorolni? Ja, nem.
Vagy ezt már írtam?
Cseszd meg, 45 milliárd Orbán összes stadionja, amik a mai napig többszáz embernek adnak munkát és mind itt vannak. Lehet, hogy ennek a fele (!) is zsebbe ment. Mondjuk 22,5 milliárd forint. A mocskos tolvajok.
Nos mennyi rablást állapított meg a KÜLFÖLDI jelentés, az OLAF? 167 milliárdot?
B+ a sok hülyét, komolyan. EGYETLEN projekten nyolcszor annyi pénzt nyúltak le és van képeterke "tolvajlásról" beszélni? Hogy nem szakad le rátok az ég, komolyan!
S akkor hol van a három békának épített völgyhíd vagy az Alföldre fúrt alagút vagy a mocsárba vezetett autópálya vagy a háromszor annyiért épített síkterepi autópálya a horvát alagutas, hegyvidékihez képest?
Hogy nem szakad le rátok az ég, komolyan!

@paveway: Lásd fentebb, neked már nem ismétlek. Ott van a Tümpnél minden.

@Numda: Lásd fentebb te is.

@NemZsolt: Mondod te. Mert persze Tebezzeg rohadt alaposan átgondoltál mindent (mindent is) és ezért pontosan tudod, ÉN mit és hogyan futtattam át a fejemen.
Nem. nem vagyok olyan. reagáltam egy elég logikus módon és egy elég logikus alapon arra, amit olvastam. Ettől te nem leszel nálam okosabb vagy jobb vagy szebb, és elég nyilvánvaló hogy én sem azért írtam mindazt amit írtam.
Az meg hogy nem érted, csak azt jelenti hogy megbuktál a PISA teszten.
HA nincs pénzed de vannak terveid, vehetsz fel hitelt (normális), vagy VÁRSZ (normális). MOST várunk és mindenki ugat.
Tartozhatsz egy banknak úgy is hogy SEMMID sincs és úgy is hogy MILLIOMOS vagy. Olyan nehéz ezt megérteni? Amerika megvan? Az egész egy qva nagy "adósság" többszörösen mint a GDP-jük és MÉGIS simán ad nekik kölcsönt mindenki. Mert hülyék, gondolom.
veszteség (tartozás) és veszteség (tartozás) közt elég komoly különbségek lehetnek.
Az olimpia TÖBBLETBEVÉTEL ami lehet hogy a végén nem hoz ANYAGI hasznot, de más hasznot éppenséggel hozhat. Például hogy megépülnek olyan dolgok, amikre egyébként 100 évet kéne várnod.
Ha még ez sem érthető, kérj meg valakit hogy magyarázza el.

paveway 2017.02.03. 14:46:07

@Ma Baker: idén felújítják a 3-as metrót? Ezt honnan vetted?

konrada 2017.02.03. 14:53:46

@paveway:
Tényleg nem fogják. Kicserélik a szerelvényeket, kicsit elbohóckodnak látszatokkal, de kifutottak az időből.
Nem fognak már a választások előtt egy Budapestet ennyire megbénító nagy munkába kezdeni....

conchita wurst 2017.02.03. 14:55:23

@BéLóg: Qrvára nem az ilyen OLAF lopások vagy a stadionból kispórolt cement okoznak gondot egy országban. De ezekkel lehet megfelelően heccelni a népet.

Az éves magyar GDP majdnem 30ezer milliárd ft. Amikor ferkóék voltak hatalmon, évi 6-9% volt a deficit, most 2%. Az ÉVENTE 2000-2500 mrd. És nem, nem feltétlen lopták el, csak éppen baszottul nem érdekes hogy ellopták-e.

Mert ha ellopták, ha nem, ki kell fizetni és más nem fizetheti ki csak az adófizetők.

paveway 2017.02.03. 14:55:38

@BéLóg: Még mielőtt agyvérzést kapsz, elárulhatnád, mi épül 100 évvel korábban az olimpia miatt. Konkrétan mi az, amire szükség van, de pénz nincs rá, viszont az olimpia megmenti a magyar népet vele?

BéLóg 2017.02.03. 14:59:23

@paveway: Hát, agyvérzést legfeljebb te kapsz, mert én már megírtam. PÉLDÁUL akármi, amire most semmi pénz nincsen, ellenben ha van pluszbevétel remény, akkor kaphatunk rá ELŐLEGET (hitelnek hívják).
Mutass rá bármire, ami szerinted szar MOST.
Na például AZ.

lutria 2017.02.03. 15:02:32

@paveway: Pl.mert a külvárosban/Ferihegyen akkora köd volt hogy a biztonságos minimum,50 méter alatt kellett volna repülniük.
Pont ugyanezért eléggé fájhatott a zsaruknak/TEK-nek hogy nem tudtak villogni a "vadi új" helikoptereikkel...

konrada 2017.02.03. 15:05:02

@paveway:
Meglepődsz, de ha komolyan érdekel, nézz körül a világ nagyvárosaiban, miket építettek bizonyos világ-rendezvényekre datálva.
...s most tekintsünk el a minivilágkiállításként tekinthető budapesti milleneumi rendezvényre, amelyből hirtelen: kisföldalatti, Hősök-tere, Vajdahunyad Vára, Halászbástya... ezek mind szinte kivétel nélkül szerepelnek a turista-kiadványokban,
Tekintsünk máshová: Eiffel torony, Atomium, Kristály-stadion, és még sok-sok olyan egyedi látványosság melyekhez turisták milliói mennek évente, valamint az adott környékek közlekedése, térrendezése, melyeket máig használnak az ott lakók..

fidesz maszop dk egykutya 2017.02.03. 15:59:55

@BéLóg: "elvtárs" hitelt bármikor lehet felvenni, veszik is.

Szabványok 2017.02.03. 16:21:23

A Budapesti Olimpiából már meg van az olimpiai láng.
A 3-s metró fogja vinni az olimpiai lángot,
sőt a 3-s metró lesz maga az olimpiai láng.

conchita wurst 2017.02.03. 16:22:15

annyira özönlenek hogy a szomszéd blog próbál mozgósítani mert kevés az aláírás, nehezen lesz meg a 150ezer

érvényes népszavazáshoz meg kéne vagy 7-800ezer is

Nzoltan 2017.02.03. 16:41:09

@paveway: Mikor bush járt itt, akkor a hidal alját is lezárták. Még alattuk is szünetelt a forgalom.

270 milliárdot loptunk mégis korrupcióval vádolunk 2017.02.03. 17:04:26

Basszatok meg, nikket kellett cserelnem, mert kiderult nem 170 milliardot loptak a lipsik, hanem 270 milliardot, azaz K E T S Z A Z H E T V E N - M I L L I A R D !!
Nagyon varom, hogy valasztashoz kozeledve latvanyossan bilincsbe vigyek el libbantakat.

270 milliárdot loptunk mégis korrupcióval vádolunk 2017.02.03. 17:06:37

Basszatok meg, nikket kellett cserelnem, mert kiderult nem 170 milliardot loptak a lipsik, hanem 270 milliardot, azaz
K E T S Z A Z H E T V E N - M I L L I A R D !!
Nagyon varom, hogy valasztashoz kozeledve latvanyossan bilincsbe vigyek el libbantakat.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.03. 17:13:02

@270 milliárdot loptunk mégis korrupcióval vádolunk: "nem 170 milliardot loptak a lipsik, hanem 270 milliardot"

Na, milyen szerencséd, hogy narancskomcsi vagy, és nem libbant. Akkor nem lenne elég hely a nickedben, hogy kiírd az összes lopást. :))

"bilincsbe vigyek el libbantakat."

Sajnos olyan nem lesz. A fidesz inkább futni hagyja őket, mert neki még több vaj van a fején. :(

ember100 2017.02.03. 17:33:40

@prevent:
Helló !

Találós kérdés ?

Mit NEM lehet megcsinálni 6 év uralkodás és több ezer milliárd euróból.

Hát a hármas metrót :)

Viszont lehet kisvasutat stadiont , díszburkolatot külföldre 3 milliárd támogatást....

paveway 2017.02.03. 17:36:23

270: távol álljon tőlem, hogy védeni akarjam bármelyik politikust is, de 10 év múlva ezekről is kiderül majd, hogy 2700 milliárd Ft vesztette el közpénz jellegét. Kár, hogy addigra a fanatikusok nem lesznek itt. És a maszopról is ki fog derülni, hogy az autópályák sem annyiba kerültek, amennyit az adófizetők fizettek értük. Persze bűnbakok ezúttal sem lesznek, mert kéz kezet mos alapon veregetik egymás vállát, senkinek nem érdeke az elszámoltatás, mert túl sok dolog derülne ki. Szóval a nickedet újra írhatod át: "csillió milliárdot lopott az teljes politikai gárda a rendszerváltás óta".

csentecsa 2017.02.03. 18:27:42

@Frady Endre: Endrém , a japáni emberek napi tömegnyomoráról valamit, ha időd engedi:

www.youtube.com/watch?v=E7kor5nHtZQ

www.youtube.com/watch?v=XNMao5AQlUk

És a legjobb:

www.youtube.com/watch?v=pRBLnth4oSg

Hihihihiháháháháááá

ember100 2017.02.03. 19:13:08

@csentecsa:
Helló !

Te tényleg ?????
Az eszkimóknak meg még metrójuk sincs milyen jó nekik hogy nem gyullad ki :)
Ha már ennyire japánozol akkor azt is tudod hogy EGÉSZ japánban egy év alatt kevesebbet késnek a vonatok mint magyarországon 1 nap alatt .
Mi lenne ha ez lenne itt a példa ? :)
Vagy london , párizs ..... ott is van metró .

csentecsa 2017.02.03. 20:06:50

@ember100: Te mekkora cirkuszt rendeznél, ha reggelente ilyen tömegnyomorban kellene utaznod Budapesten??
Vért okádva követelnéd Orbán és Tarlós nyilvános kivégzését..:))))

Nem is olyan rossz az a Bkv. Ugye , ugye..

csentecsa 2017.02.03. 20:10:04

@paveway: A 170 milliárdos lopás viszont tény, amit egy brüsszeli jelentés alapoz meg. Olyannyira valóságos, hogy a mostani kormánynak emiatt 59 milliárdot kell visszafizetnie az EU-nak, a ballib bagázs lopásai miatt..

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.03. 20:23:15

@csentecsa: "59 milliárdot kell visszafizetnie az EU-nak, a ballib bagázs lopásai miatt.."

Ez valóban szomorú.

Tragikus meg akkor lesz, ha ennek a százszorosát kell viszafizetni a szélsőjobb narancskomcsi bagázs tolvajlásai miatt.

conchita wurst 2017.02.03. 20:27:41

@paveway: 'távol álljon tőlem, hogy védeni akarjam bármelyik politikust is, de 10 év múlva ezekről is kiderül majd, hogy 2700 milliárd Ft vesztette el közpénz jellegét.'

15 éve is a patás volt a miniszterelnök, azóta se derült ki semmi

A lippppsik utána jöttek, bele is fúltak a KORUPcióba

lipsi, zsidó, szoci ha csanben van mindig lop, ha mozog a szája akkor hazuudik

'független fideszes'

conchita wurst 2017.02.03. 20:35:54

korupciós BALOLDAL

MINISZTERELNÖKE+PártPÉNZTÁRNOKA Puch laci közvetlenül lopott a Metróból, legalábbis a független demokratának tartott OLAF szerint

SIMONGÁBORemeszpé még a múltkor bukott le, ő scak az ALELNÖK volt az MSZMPben

ALELNÖK, MINISZTERELNÖK, KINCSTÁRNOK - Igen, igen!

dr. mesterséges színezék 2017.02.03. 21:01:04

@Marengoo: Saját (khmmm) pénzt költeni... azt mindenki tud, még azok is, akik "annyit is érnek".

Larry Silverstein 2017.02.03. 21:03:07

Szarházy tróger EU-t se felejtsd el.

Ezek akarnak pénzt vissza a metróprojektből? Most, 10 év után? Miiiiivaaan?

Nem akkor kellett volna ezt ellenőrizniük amikor csinálták? Igy bassza el a milliárdjainkat az EU? Odaadja az első jöttment hülyegyereknek, aki megígéri hogy majd nem hazudik? Persze mit lehet várni Junkeréktől is basszameg. Nekik is tömi a zsebüket a Siemens meg az összes többi.

kopasz barmok mindenhol 2017.02.03. 21:06:04

@conchita wurst: Miért nem húzol Romániába, batyumajom? Hadd tapossák ki a tüntetők a beled, mint a korrupt disznók nagy védelmezője.

dr. mesterséges színezék 2017.02.03. 21:19:30

@prevent: "a metro nem most rohadt le, hanem az elmúlt 20 évben senki nem nyúlt hozzá, ment haza az alkatrész meg minden. ismerős ugye?"

Demszky is arra hivatkozott, hogy nem ő ássa a kátyúkat - azért csak el lett hajtva a csába.

Fejben Futó 2017.02.03. 21:27:28

Áll a metro, bukik a fidesz?

ember100 2017.02.03. 21:29:44

@csentecsa:
Helló !

Ugye NEM akarod érteni :)
HA

-Ha a nagymamám hosszú sárga lett volna, akkor én most 1-es villamosként csilingelnék a Hungárián .

Miért a japán metróval példálozol és miért nem a párizsival :????

dr. mesterséges színezék 2017.02.03. 21:33:43

A Fidesz a politikát végtelen kocsmai bunyóvá transzformálta.
A kocsmai bunyók jellemzője, hogy a krakéler mindig nyer: ha ő küldi padlóra azt, akibe belekötött, az adott napon is ő a májer a közönségéne számára; ha őt küldi padlóra az, akibe belekötött, a szemétládát, aki vissza mert ütni, a rajongótábor hagyja helyben.

Ha a Fidesz olimpiát rendezhet, a betont is levésheti arról, amit eddig a lebetonozás miatt nem tudott ellopni. Ha keresztbe tesz neki egy népszavazás, íme megvan (megint) a vidéki boldogság örök ellensége, Budapest, ami miatt már nem csak egy, hanem legalább két embert kell mindenkinek magával vinnie. És ha visz, megint csak jöhet a betonvéső.

Hogy a máriabesnyői Karcsi bá, aki ajándékba kapja a zolimpiát pont annyi gerelyhajítást lát élőben, mint ahány migránst, az alternatív tények világában nem számít, csak a plakát... meg az ára (a kivitelező oldalán - a megrendelőjén nem gond, Karcsi báék összedobják)

Void Bunkoid 2017.02.03. 22:22:32

@prevent: "Nolimpia - igazatok van. nem kell építeni semmit, rohadjon minden úgy, ahogy van. aztán tíz év múlva megint lehet ujjal mutogatni"

Nem azzal van itt a baj, hogy valamit építeni akarnak. Hanem azzal, hogy - és ez rengeteg utóbbi megrendezett olimpia után nagyon rövid idővel kiderült - a legtöbb olimpiára épített új létesítmény baromi drága, de gyakorlatilag "egyszer használatos", utána egyszerűen nincs rá igény, nincs annyi sportoló, nincs annyi közönség, nincs annyi világverseny sem, hogy ki legyen használva.

Ennél okosabban is el lehet költeni marha sok pénzt, olyan dolgokra, amik nem csak három hétig szolgálják az ország javát meg hoznak bevételt, vagy netán javítanak életszínvonalat.

Már amikor Rio idejében voltak némi bajok, tán nagyon le voltak maradva, a NOBnál komolyan felvetődött az, hogy a még alig négy-öt éves, még viszonylag jó állapotban levő (meg ki is használt, mégiscsak a teljes Greater London egy közepes országnyi ember lakhelye...) londoni helyszínek még mindig megfelelnek, és megint Londonba kellene vinni a dolgot.

Én speciel egyáltalán nem lennék letörve, ha az olimpiáknak egyetlen, állandó helyszíne lenne. A versenyre a NOB összes tagállama dobná össze a keretet, a két olimpia közötti fenntartás meg a helyszínt adó országot (pl London esetében Nagy-Britanniát) terhelné. Kész. Bármennyire is közfelhördülést váltana ki, a nem újkori, ókori olimpiákat MINDIG IS ugyanazon a helyszínen, a versenynek nevet adó Olümpiában rendezték. Méghozzá évszázadokon keresztül, mégsem hisztizett semmilyen görög (később római) tartomány, hogy héééééló, mostmán én jövök.

dr. mesterséges színezék 2017.02.03. 23:20:25

@prevent: " igazatok van. nem kell építeni semmit, rohadjon minden úgy, ahogy van"

Biztosan én emlékszem rosszul arra, hogy volt egy ellenzék, amelyik minden egyes elkerülő- és gyorsforgalmi út elkezdését és folytatását ellenezte vagy azért, mert túlárazott (az észrevétel kipipálva, a megoldás nem), vagy azért, mert csak.
Most ezen utak használatáért közvetlenül, a környezetükben megtermelt javakból közvetve egy zsák pénz szed be és lop szét az a kormánnyá lett egykori ellenzék.

Igaz... az olimpiából is tudnának lopni... az is valami, azért már megéri az ötlet - jobban, mint egykor a gyorsforgalmi utaké.

dr. mesterséges színezék 2017.02.03. 23:27:25

@Void Bunkoid: "Én speciel egyáltalán nem lennék letörve, ha az olimpiáknak egyetlen, állandó helyszíne lenne."

A modernkori olimpiák pont annyira érdemlik ki a nevet, mint a pepsibe áztatott, jájmámeginveszteséges hajógyári sziget a (Euro-)Woodstockot.

Amikor az egyik bulvármédiából a másikba üzenik meg egymásnak a celebek, hogy a másik csufipofa és butus, az meg a lovagi torna.

Punxsutawney Mormota 2017.02.03. 23:28:38

@csentecsa: Ott ahol soha nem jártál ellenben mindenkinek bizonygattad, aki járt, hogy valójában ők nem jártak ott soha?

Punxsutawney Mormota 2017.02.03. 23:33:10

@Aranyi Gábor: Mutasd már meg vén beszittyózott munkásőr, hogy mennyi adót fizettél? Köszi!

Punxsutawney Mormota 2017.02.03. 23:36:39

@270 milliárdot loptunk mégis korrupcióval vádolunk: Akkor cserélj nicket megint! A narancskomcsik ennyit egy esős vasárnap délután lopnak el.

dr. mesterséges színezék 2017.02.03. 23:40:00

@Frady Endre: Bandi bátyám, látom prózában is képes vagy helytállni, mint a haladásvágy villamosa -9 fok alatt. Derék! :)

Mondjuk, költőként jövedelmezőbb volna inkább olimpistának lenned, sőt tovább kéne képezned magad szóróvá: az most a jövő.

Punxsutawney Mormota 2017.02.03. 23:40:03

@csentecsa: A gazdáid rögtön egy laza 3000 (háromezer) milliárdos tétellel indítottak... Ahhoz képest az OLAF jelentésben szereplő összeg kerekítési hiba, persze ettől még fel kellene húzni a lámpavasra jónéhány emberkét... Csak persze nehogy az OLAF-jelentésről is kiderüljön, hogy Bourbon Viktor és népi zenekara félrefordíttatta, mint ahogy néhányszor megtették azt a Brüsszelbe megküldött Tákolmány fordításával.

Punxsutawney Mormota 2017.02.03. 23:42:03

@Larry Silverstein: Sűrűn kell váltogatnod a nickeket, bátyja! Nem vagytok elegen, vagy tőletek is a normálisabbja Angliába megy szart lapátolni? :D :D

dr. mesterséges színezék 2017.02.03. 23:44:47

@Punxsutawney Mormota: Ahol milliárdos a vagyonbevallásba a "ja, ezt észre se vettem" rovat, ott a 270M a napi összteljesítményben inkább a kerekítési hiba.

Ettől függetlenül remélem, hogy a 4 metrómegálló végállomására tűzik ki az érintettek testrészeit - hátha pár órácskára még Lőrinc gazda is megijed a hírre: az már behozná egy kórház éves forráspótlását.

dr. mesterséges színezék 2017.02.03. 23:47:17

@Punxsutawney Mormota: "A gazdáid rögtön egy laza 3000 (háromezer) milliárdos tétellel indítottak..."

Az a legemlékezetesebb, ezért a kezdőrúgás után _azonnal_ meglépett forintszopatást más nem is nagyon említi a történetírás.

Punxsutawney Mormota 2017.02.03. 23:47:46

@ember100: Nem azért van itt, hogy megértse...

Egy kis háttérinfó Csentecsa bértroll tokyoi metróhoz való vonzódásáról.
Egy másik blogon, néhány hónappal ezelőtt az volt a téma, hogy egy fotós hónapokon át fotózta a túlzsúfolt tokyoi metrót. Néhány kommentelő írta, hogy ők bizony voltak Tokyóban, metróztak is, van előnye és hátránya, viszont ilyen tumultózus jelenetet soha nem láttak.
Erre csentecsa elvtárs libsizésbe kezdett, és mindenkit megvádolt, hogy soha nem jártak még ott, csak mondják... Persze kiderült, hogy valójában egy leértékelt Wizz-jegyre sem futja a srácnak, de azért mindenkit bekóstolt.

dr. mesterséges színezék 2017.02.03. 23:48:25

@Punxsutawney Mormota: Valszeg Trumpnak dolgoznak be alternatív ténygyártásban. Itt már bizonyítottak, ott meg új még a szakma.

csentecsa 2017.02.03. 23:50:36

@Punxsutawney Mormota: Gazdáim?? Ti tényleg azt hiszitek, hogy mindenkinek gazdája van mint nektek, aki küldi a szánalmas kis juttatásotokat havonta. Persze láthatóan nem sokra megy veletek, egyre nagyobb szarban a "magyar" baloldal..
A manyupok államosításakor pedig kötelezettséget is átvett az állam, ugyanis a továbbiakban neki kell majd a teljes nyugdíjat folyósítania .( Persze egyébént is neki kellett volna, figyelembe véve azokat a szánalmas reálhozamokat, amiket képesek voltak kipostázni manyupék. De erre egy addigra totálisan kivéreztetett, a manyupok által elszívott pénzek hiányától szenvedő költségvetés nemigen lett volna képes. A manyupok az ország jövőjét élték fel..)
" Csak persze nehogy az OLAF-jelentésről is kiderüljön, hogy Bourbon Viktor és népi zenekara félrefordíttatta" Ezt bírom, amikor végső elkeseredében már a valóságot is letagadjátok: Trump nem is beszélt telefonon Orbánnal, félrefordították az OLAF jelentést stb.. Szánalmasak vagytok..De jó ez így..;)

Punxsutawney Mormota 2017.02.03. 23:51:23

@dr. mesterséges színezék: Igazad van. Amikor Kósa valamilyen eszetlen faszságot lenyilatkozott, és Varga még rá is tromfolt. Az a szép, hogy az nem a költségvetésnek fájt, hanem többszázezer devizahiteles fizette meg abban a hónapban azt a néhány tízmilliárd forintnyi pluszt, amit az árfolyamkilengés okozott.

csentecsa 2017.02.03. 23:52:12

@Punxsutawney Mormota: Tehát megrendezett felvételekről van szó.. (Ürgebőrbe varrva..;)

Punxsutawney Mormota 2017.02.03. 23:56:24

@csentecsa: Ecsém, nekem többszázezer forint volt a reálhozam, úgy hogy nem is számítottam rá.

Szánalmas kis hülye vagy. Attól, hogy a szar, amit habonyék seggéből lefetyelsz még nem lesz csokisrolád, hogy annak képzeled.
Orbánék többször küldtek különböző törvényeket, meg a Tákolmány fordítását az EU-nak és hát, hogy is mondjam: a magyar / angol / francia verzió nem nagyon fedte egymást.

Egyébként sikerült már a bértrollnokoskodásból valami szuperakciós repjegyet venned, hogy legalább Amszterdamba eljuss? Ha meg a tokiói metrót szeretnéd élőben megnézni, akkor az Emiratesnek van egy egész tűrhető akciója, 170,000 forint alatt megjárod. :D

csentecsa 2017.02.03. 23:56:31

@ember100: Mindössze arról van szó, hogy te meg a hozzád hasonlók a világ legszarabb tömegközlekedéseként próbáljátok beállítani a budapestit. Na ilyenkor szoktam én az orrotok alá dörgölni számos felvételt a japán metróról..

Punxsutawney Mormota 2017.02.03. 23:57:45

@csentecsa: Nem, pincsikutya, nem! De ahogy akkor is rávilágítottak többen, ilyen egyenruhát a 80-as években viseltek a metró alkalmazottak.

Punxsutawney Mormota 2017.02.03. 23:58:41

@csentecsa: Majd akkor dörgölj bármit is bárki orra alá, hogy ha saját szemeddel tájékozódsz. De ahhoz még sok kommentet kell megírnod, hogy erre is fussa.

dr. mesterséges színezék 2017.02.03. 23:59:50

@Punxsutawney Mormota: Pontosan, ez volt a "csontvázak a magyar gazdaság szekrényében" ródsó. Kellett a gyors pénz a pártkassza hitelezőinek, igazán meg lehet érteni.
Egy évre rá meg ugyanannak a Bajnainak az eredményeivel villogtak, aki a csontvázakat hagyta Kósa lázálmában.

... és ezeket veszik komolyan ugyanazok a felnőtt emberek, akik Gyurcsány kapuja előtt monnyonleztek.

dr. mesterséges színezék 2017.02.04. 00:03:09

@csentecsa: "Mindössze arról van szó, hogy te meg a hozzád hasonlók a világ legszarabb tömegközlekedéseként próbáljátok beállítani a budapestit"

Azok a hozzá hasonlók biztosan nem léteztek még akkor, amikor Demszkyt kellett naponta - okkal, amiből volt bőven, vagy ok nélkül, mert Viktornak már nagyon a bögyében volt Budapesttel együtt - ekézni, ugye?

csentecsa 2017.02.04. 00:15:05

@Punxsutawney Mormota: Látom ráálltál a személyeskedő vonalra te kis ballibsi patkány. Persze több százezer muhaha. Nem egy ismerősömnek vltak képesek kipostázni 4-5 ezres reálhozamokat.
Az brutális működési költséggel dolgozó manyupok vastagon benne voltak abban, hogy a GDP arányos államadósság 25 százalékponttal nőtt meg a szoci-szadesz kormányok alatt. Ha marad ez a rendszer, most kb ott tartanánk mint Görögország. és Kb. 100%-on lenne az adósság. Ehelyett 75%-ra sikerült csökenteni.

Punxsutawney Mormota 2017.02.04. 00:18:34

@csentecsa: Van olyan ismerősöd, aki dolgozik? És Te miért nem követed a példájukat? Tényleg, habonyék fizetnek utánad valamit, vagy zsebbe kapod a pénzt, pincsi?

csentecsa 2017.02.04. 00:18:44

@dr. mesterséges színezék: ? Sztem irány az ágy. Kezdesz zavarosan gondolkodni..:)

Punxsutawney Mormota 2017.02.04. 00:21:03

@csentecsa: Na, mesélj már egy kicsit a tokiói metróról? Mikor is voltál arrafelé? Egyébként rosszak az adataid, buksikám... Kérd le a pontos adatokat. GDP arányosan tényleg valamit lehúztak az adósságon, de nominálisan nőtt az államadósság. Majd kérj meg valakit, hogy rajzoljon neked erről egy képregényt, mert amúgy nem érted meg, hogy a kettő között mi a különbség.

csentecsa 2017.02.04. 00:22:42

@Punxsutawney Mormota: Fáj az igazság puncimormota? Te csak akor hiszel el valamit ha két szemeddel látod, te agyhalott ballib mutáns?? ( Nem tudom elképzelni, hogy honnan szalajtják a hozád hasonló idiótákat, egyre gyengébb a felhozatal..)
Én megértem, hogy kényelmetlenek számodra ezek a felvételek, de sajnos rengeteg van belőlük a youtube-on..

csentecsa 2017.02.04. 00:28:03

@Punxsutawney Mormota: A GDP arányos számít elsősorban, ha nem lennél gazdasági analfabéta, te is tudnád..
Erről a Tokió dologról meg akadj már le, mert egyre jobban beégeted magad. Ha komolyan vehető lenne amit elvász semmilyen bizonyíték nem lenne elfogadható, csak amit az ember a két szemével lát..Miért nem vagytok képesek soha elfogadni: A tokiói metró csúcsidőben ZSÚFOLT..

Punxsutawney Mormota 2017.02.04. 00:29:08

@csentecsa: Igen, rengeteg felvétel van. De nem az volt a kérdés kis szarosnyelvű habonypincsi, hanem az, hogy mikor gyulladt ki utoljára a metró Tokióban, kis PISA-tesz negatív, megélhetési bértroll.
Tudod, hogy hányan laknak abban a városban? Tudod, hogy mennyien laknak Budapesten, szerencsétlen? Senki nem kételkedett abban, hogy vannak olyan időszakok, amikor tumultózus jelenetek vannak, de qrvár nem általános, amit azok a fényképek mutattak.
Szóval, kicsiny csahos kutyuska. Mikor mész Tokióba? Vagy előbb egy 3 nap 2 éjszaka kuponosra kérsz gyorskölcsönt a nagytarcsai autósmotelba?

Punxsutawney Mormota 2017.02.04. 00:31:55

@csentecsa: Ha nem lennél teljesen hülye, akkor nem állítanál marhaságot. Kb 12%-nyi pénzt költöttek el az ún. államadósság elleni harcra, amiből lett kb 3%-os nettó, GDP arányos csökkenés. Valódi sikertörténet, ugye? Mint ahogy az anyád is ezt gondolta rólad, amikor megszült, aztán mi lett belőled?

dr. mesterséges színezék 2017.02.04. 00:33:20

@csentecsa: A kedvedért visszaolvastam: teljesen világos, hogy mit kérdeztem, mire céloztam, bárki megérti, aki 1. meg akarja, 2. élt Demszky főpolgisága és a Fidesz ellenzékisége idején.

Ezexerint nálad valamelyik nem stimmol. Nem baj, bírom az aktív kiskamaszokat.
Csak ne hazudozzanak passzióból.

Kisamotors 2017.02.04. 04:09:20

@csentecsa: Aztén ennek a 7 éve regnáló fidesznek ezt hogy nem sikerült kinyomoznia, a nagyszerű polt péter főügyésszel?
Hol van a híres elszámoltatás?
Birka!

Nzoltan 2017.02.04. 05:42:31

Ezexerint ha kigyullad a metró, arról az olimpia tehet?

Idióták.

:-D

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll 2017.02.04. 07:06:24

@Nzoltan: Azért lehet olimpia, mert te meg sok másik komplett idióta.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll 2017.02.04. 07:09:13

@csentecsa: Na akkor te idióta!

Volt 10 forint adósságod, 3 forint a zsebedben.
Most van 9 forint adósságod és egy filléred sincs.
Akkor keresetél, vagy költöttél pénzt?
Második elemis matek megy neked, te barom?

enpera · http://c64blog.wordpress.com 2017.02.04. 07:57:25

A rohadt nácik, demszky bezzeg milyen jól felújította a 3-as metrot! Meg az 1-es villamost is meghosszabbította. Ezek a rohadtak!

venszivar 2017.02.04. 08:07:17

-szarok a metróra
-szarok az olimpiára

ÉN követelem, hogy a Hortobágyon épüljön meg egy űrbázis s onnan bocsájtsák föl a viccktor 1.-et ! Azt sem bánnám, HA az "eredetit" lőnék ki...!!! :)

fidesz maszop dk egykutya 2017.02.04. 08:23:50

@enpera: nem, a metrót senki sem újította fel hát hetente 2x kigyullad, az 1-es villamost meg az EU de azt is csak félig.

fidesz maszop dk egykutya 2017.02.04. 08:29:14

@csentecsa: höhő bírom mikor egy fideszes gazdasági analfabétizmussal vádol valakit. Van egy diszkrét bája :DDDD

kopasz barmok mindenhol 2017.02.04. 09:07:47

@enpera: @Nzoltan: @csentecsa: Itt van, hogy ne unatkott, te kis homokzsák:

magyarnarancs.hu/belpol/a-multat-eltorolne-89057

Tudod, amikor az Orbánod megpuccsolta a metrót, mert Budapest ellene szavazott. Pedig akkor még olimpia sem volt, nyomorék fideszes tolvajpárti.

kopasz barmok mindenhol 2017.02.04. 09:10:17

@csentecsa: Hogy ne unatkozz, tolvajpárti troll. Olvass, hogy okosodj! Tanulj tinó, ökör lesz belőled...

konrada 2017.02.04. 09:54:26

@kopasz barmok mindenhol:
A jó édes anyukáját!
Pedig hol lenne a 4-es metró nélkül az a siker történet, melyben ugyan a város menthetetlenül eladósodott, a közlekedéshez sokat nem tett hozzá, de igen szépen tejelt megfelelő zsebekbe...

magyarparaszt 2017.02.04. 10:52:50

Kötelet és nem olimpiát a ruszkibérenc csutigének és siserahadának!

Tarlós elvtárs kutyaszaros városa 2017.02.04. 11:03:25

@Aranyi Gábor: "B+, a MACCABI az mi a -sznak kell???? Miért nem Izrühellben rendezik??? Az ellen nincs aláírásgyűjtés? Milyen kár, 100 000x aláírnám! NAPONTA!)"

Annyira jó nézni a vergődésed, talán agyvérzést is kap a náci agyad rögvest. Hogy a viharba van az, hogy neked az egyik olimpia jó, a másik meg nem? Hülye-e vagy?
Ki tudja, lehet hogy a zsidók kilóra ki tudják fizetni a zolimpiájukat, sőt még a tolvaj vezetőid zsebébe is be van kalkulálva a "nyereség". Magyarul, nem a magyarok zsebéből lopják ki hozzá a pénzt, így nem a magyar kórházak és magyar iskolák kárára történik az egész.

enpera · http://c64blog.wordpress.com 2017.02.04. 11:19:27

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: megint rámbuzultál? Szólj szanyikapitánynak, majd megcsinálja a seggedet.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll 2017.02.04. 11:36:05

@enpera: Csak azért kérdeztem, mert amikor járőröztünk az erkölcsrendészeti kollégáimmal, elfutott és nagyon kifulladt. Aggódom érte. Nem szeretném ha megözvegyülnél.

fidesz maszop dk egykutya 2017.02.04. 12:21:34

@enpera: a tény libsi duma? Ja igen :D A szakértelem meg bolsi trükk :DDD (vagy most már imperialista trükk ugye "elvtárs"? :D )

csentecsa 2017.02.04. 18:53:50

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Szevasz médium..;) Biztosan nem hallottál még róla te agyamputált barom de azért számít sokkal inkább a GDP arányos államadósság mert egy bővült gazdaság több hitlet vonhat be. Ez a mutató pedig -bármily fájó is a számodra- 80-ról 74,3 %-ra csökkent mostanra az Orbán kormány alatt, míg szocijaid 55-ről 80 %-ra nyomták fel. Tudod a tények makacs dolgok.
Ezenkívül a szoci-szadesz ámokfutás 8 éve alatt 10 ezer mrd forinttal nőtt az államadósság, míg Orbánék eddigi 7 éve alatt 5-6 ezer mrd-dal.
A példád pedig csak azt mutatja, hogy közgazdasági analfabéta vagy. Szted, ha a szoci kormány maradt volna és nem államosítják a manyup vagyont, akkor nem nőtt volna az államadósság? Mert így próbáljátok beállítani. Ha Orbánék nem állímosítják a manyup vagyont, akkor ez alatt a 7 év alatt sokkal jelentősebb mértékben nőtt volna az államadósság, és GDP arányosan sem sikerült volna ilyen jelentősen lecsökkenteni. Arról nem is beszélve, hogy az állampapír kamatokat is sikerült lecsökkenteni, mert sokal jobb helyzetbe került a költségvetés, így olcsóbban finanszírozható a hiány.
Ezenkívül a szocialisták alatt úgy nőtt brutális mértéknen az államadósság, hogy egy csomó állami vagyont eladtak, míg Orbánék alatt úgy ,hogy nőtt az állami vagyon állománya..

csentecsa 2017.02.04. 19:12:12

@Punxsutawney Mormota: Olvasni megtanultál te valagagyú Soros-bérenc?? Mire reagáltam a tokiói metró zsúfoltságáról készült kínos felvételekkel te szájbabaszott mutáns?
Frady Endre "Fehérvári úton" c. írására, amely szó se volt kigyulladó szerelvényekről. Erre a versikére reagáltam, hogy esetleg szegény japók tömegnyomoráról is írhatna egy kis költeményt, és belinkeltem 3 felvételt (de belinkelhettem volna 30-at is), amelyen látható, hogy Japánban kesztyűs alkalmazottakat tartanak arra, hogy bepaszírozzák az utasokat a metróba csúcsidőban. Na erre aztán ugrottatok idiótak, mert a fő kedvenc japánokról mutattam igen kellemetlen és röhejes videókat. Sajnálom, ha felizgattalak..?;)Sikerült már feldolgozni?

csentecsa 2017.02.04. 19:13:52

@Punxsutawney Mormota: Neked is megy, mint a másik balfasznak: Biztosan nem hallottál még róla te agyamputált barom de azért számít sokkal inkább a GDP arányos államadósság mert egy bővült gazdaság több hitlet vonhat be. Ez a mutató pedig -bármily fájó is a számodra- 80-ról 74,3 %-ra csökkent mostanra az Orbán kormány alatt, míg szocijaid 55-ről 80 %-ra nyomták fel. Tudod a tények makacs dolgok.
Ezenkívül a szoci-szadesz ámokfutás 8 éve alatt 10 ezer mrd forinttal nőtt az államadósság, míg Orbánék eddigi 7 éve alatt 5-6 ezer mrd-dal.
A példád pedig csak azt mutatja, hogy közgazdasági analfabéta vagy. Szted, ha a szoci kormány maradt volna és nem államosítják a manyup vagyont, akkor nem nőtt volna az államadósság? Mert így próbáljátok beállítani. Ha Orbánék nem állímosítják a manyup vagyont, akkor ez alatt a 7 év alatt sokkal jelentősebb mértékben nőtt volna az államadósság, és GDP arányosan sem sikerült volna ilyen jelentősen lecsökkenteni. Arról nem is beszélve, hogy az állampapír kamatokat is sikerült lecsökkenteni, mert sokal jobb helyzetbe került a költségvetés, így olcsóbban finanszírozható a hiány.
Ezenkívül a szocialisták alatt úgy nőtt brutális mértéknen az államadósság, hogy egy csomó állami vagyont eladtak, míg Orbánék alatt úgy ,hogy nőtt az állami vagyon állománya..

Tarlós elvtárs kutyaszaros városa 2017.02.04. 19:57:49

@enpera: Hazudj még egy kicsit, szórakoztató vagy. Vagy inkább szánalmas, mert ha lenne egy tükör a géped mellett, amelyben láthatnád magad, folyamatosan hánynál (ez minden fideszes hazug trollra érvényes).

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll 2017.02.05. 10:05:54

@csentecsa: Volt 10 forint adósságod, 3 forint a zsebedben.
Most van 9 forint adósságod és egy filléred sincs.
Akkor keresetél, vagy költöttél pénzt?

Sikerül megválaszolni?

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll 2017.02.05. 10:08:01

@csentecsa: "zted, ha a szoci kormány maradt volna és nem államosítják a manyup vagyont, akkor nem nőtt volna az államadósság? "

Tanulj meg olvasni! Nem ezt mondjuk. Hanem azt hogy eltűnt 3000 milliárd és nem csökkent az államadósság. Ennek semmi köze a GDP arányhoz.

Még egyszer:

Volt 10 forint adósságod, 3 forint a zsebedben.
Most van 9 forint adósságod és egy filléred sincs.
Akkor keresetél, vagy költöttél pénzt?

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.05. 11:27:37

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Nem érti. Külön tréningeket tart nekik Kubatov, hogy ne értsék. :))

myluppa 2017.02.05. 11:40:04

@Aranyi Gábor: micsoda alja tetű vagy, ráadásul sötét ostoba buta!!!!mielőtt ideszarsz, nézz utána dolgoknak te szervilis szájbakúrt idióta troll!!!

Void Bunkoid 2017.02.05. 22:48:18

@dr. mesterséges színezék: :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Azért meg kell jegyezzem, a Sziget tán már 2003 óta nem Pepsi, akkortájt már igazából saját branddé "nemesedett", aminek nincs szüksége mindenféle kóla-meg cigarettagyártó cégek olyan szintű szponzorciójára, hogy még a kóla meg cigaretta márkáka is benne legyen a fesztivál nevében.

Az már más kérdés, hogy a Sziget jó tíz éve már baromira nem rockzenei fesztivál, csak egy túlárazott - persze a nyugati turisták számára még mindig igen olcsó, ezért jellemzően inkább általuk látogatott - óriási egyhetes szabadtéri kocsma, illetve ivós-hányós-drogzós-belefekvős "kertibuli", ahol mellékesen néha koncertek is vannak.

dr. mesterséges színezék 2017.02.05. 23:18:52

@a gyűlölködő uszítás eredménye. egy rendőr meghalt: Tud valamit ez a Kubatov.
Eleinte csak milliárdos tételekből hozták ki az elvárt polgári kompetenciát, de azt azért még felérték ésszel, hogy 250 millió, ha Simon-kontextusban hangzott el.
Mára már a tízes számkörben is NER-kompatibilisen mozognak.
... te... szerintem ez a Kubatov összejár Matolcsyval továbbképzésre. Vagy beleles az irataiba, miközben kúrja a nőjét. Valamelyiket. Keresztényértékileg.

V Fucktor 2017.02.08. 09:53:23

@Aranyi Gábor: Az ostobaság, tahóság és tudatlanság mértékegysége te vagy. csak egy megjegyzés az okádásodra: az IMF hitelkeret százszor jobb konstrukció volt, mint az ami most van, a piacról szerzett, aranyárban adott hitel. most 5-ször annyit fizetsz vissza, csak nem az IMF-nek, hanem a kínai meg az azeri államnak. de ezt te úgysem fogod fel.