A valódi viták otthona

Reflektor

Vér folyik a Móriczon, borosüveggel vágták fejbe az aláírásgyűjtőt!

Elszabadultak az indulatok

2017. február 16. - szénhidra

 

Egyre élesedik a helyzet az olimpia-rendezés elleni aláírásgyűjtés körül. Olvasóink jelezték, hogy a Móricz Zsigmond körtérnél az egyik LMP-s aláírásgyűjtőnek egy borospalackkal megütötték a fejét.

Információink szerint a rendőrség a helyszínen intézkedik a sérültet azonban nyílt sebbel kórházba kellett szállítani. Szerencsére eszméleténél van. Tudtunk vele beszélni és a következőt mondta el nekünk.

Épp egy aláírás közben voltak, amikor egy ismeretlen odalépett a pulthoz és az éppen aláíróval heves szóváltásba kezdtek. Aztán az ismeretlen elfutott. Az aláírást folytatták volna, mikor visszatért megint az ismeretlen és lökdösődés kezdődött, bár az hamar véget ért, mert az ismeretlen ismét elfutott. 

Nagyjából ekkorra értek ki a BKV őrei is, akik kérdőre vonták az aláírás-gyűjtőket, hogy mit keresnek ott és miért kiabálnak. E párbeszéd alatt a semmiből érkezett az elkövető - aki a korábbi szóváltások tettese is volt - és egy borosüveggel úgy fejbe vágta az aktivistát, hogy annak nyílt, vérző seb keletkezett a fején. Az aktivista bemenekült a forgalmi irodába. Onnan viszont ki akarták hajítani, mert a legnagyobb baj az volt a BKV-s intézkedők szerint, hogy összevérezi a helyiséget...

Ezután érkezett ki a rendőrség és a mentők is.

 A rendőrség az elkövetőt elfogta és el is vitték a kapitányságra.

olvasoi.jpg

A képet a 444.hu kapta egy olvasótól. 

 lmpstand12.jpg

Ezt pedig mi kaptuk olvasónktól.

 

 

Te követed már a Reflektort a Facebookon? Nem! Akkor ITT most megteheted! Köszönjük!

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://reflektor.blog.hu/api/trackback/id/tr1212265146

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Fejbe verték egy borosüveggel az LMP aláírásgyűjtőjét a Móriczon 2017.02.16. 12:13:01

Belekötött az olimpiaellenes népszavazási kezdeményezést aláírókba, az egyik LMP-s aktivistát pedig fejbe vert egy borosüveggel egy férfi csütörtök reggel a Móricz Zsigmond körtéren. Az aktivistát kórházba szállították a fejsérülése miatt. A támadó elmene…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

VaradiJanos 2017.02.16. 18:18:57

@Attilajukkaja: eddig náciztál, holocaustoztál, most pedig ezt karaktergyilkosságként éled meg? Szóval szerinted negatív dolog a holocaust elítélése? Kicsit gyorsan forog az a köpönyeg, kicsilány!

élhetetlen 2017.02.16. 18:30:23

@VaradiJanos: Nem ferdítettem. Most a népszavazásról van szó, amit azért nem támogatsz, amit leírtál, mert maradsz, a már köztudatban lévők mellett, míg, ha aláírnál, akkor még szavazhatnál az olimpia mellett. Mit ferdítettem, és hol beszélsz mellé? Na, de hagyjuk.

VaradiJanos 2017.02.16. 18:33:10

@élhetetlen: így van, az aláírásokat úgy kezelik, mint az olimpia ellen adott véleményt

efi 2017.02.16. 18:45:40

Ezek egyébként tényleg ilyen hülyék? Eleve 2-szer elfut, aztán a balhé után meg ott csodásítja magát, holott a rendőrség kiérkezése mindenképp pár perc legalább.

vNHM 2017.02.16. 19:01:47

LOL, nagyon kemeny cikk! :DDDDDDDDDDDDD

2017.02.16. 19:17:19

@VaradiJanos: "Sajnos az egyszerűbb lények ezt ököllel fejezik ki. "

Egyszerűbb lények? Újabban így nevezed a fideszeseket? Akkor telibe találtál. Pont úgy csináljátok, mint Rákosi idejében: ököllel.

felső határ nincs 2017.02.16. 19:29:17

pontosabban - a blogász volt a borosüveggel fejbe vert aláírásvadász

VaradiJanos 2017.02.16. 19:41:36

@kutyás majmok népe: én egyetlen Fidesszel szimpatizálót sem ismerek aki megütne egy ilyen aláírásgyűjtő fiúlànyt. A bunyópityuk a Jobbik-DK-Szolidaritás-MSZP vonalon gyülekeznek .... persze kivételek biztosan akadnak.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.16. 19:58:38

@VaradiJanos: "egyetlen Fidesszel szimpatizálót sem ismerek aki megütne egy ilyen aláírásgyűjtő fiúlànyt. A bunyópityuk a Jobbik-DK-Szolidaritás-MSZP vonalon gyülekeznek"

Egyszer nézd meg az orbán okt. 26-i beszédét. Tanulságos, ahogy toporog a maroknyi hallgatóság előtt, mint egy beszart galamb, annyira szégyelli, hogy kifütyülik. :))

Ugyanitt láthatsz fideszes verekedős vérnyuggereket, ugyanez a fajta. :))

VaradiJanos 2017.02.16. 20:04:51

@VaradiJanos: azt írtam, hogy én nem ismerek

Skankhunt42 2017.02.16. 20:08:24

@Attilajukkaja: primitív csőcselék vagy, szalonképtelen

Jakab.gipsz 2017.02.16. 20:26:33

Ésszerűbb dolog lenne abbahagyni a nép egymásnak ugrasztását, minden féle ostoba hajánál előráncigált ügyekkel.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.16. 20:31:25

@Jakab.gipsz: " Ésszerűbb dolog lenne abbahagyni a nép egymásnak ugrasztását, minden féle ostoba hajánál előráncigált ügyekkel. "

Ha elfogadná a javaslatodat a fidesz, és gyűlöletkampányok helyett a megbékélést szorgalmazná, több emberöltő kellene hozzá, hogy megint a kádárkori vendégszerető nemzet legyen a magyar. Rombolni mindig könnyebb.

Együtt 2014 különítmény 2017.02.16. 21:16:24

@a gyűlölködő uszítás eredménye. egy rendőr meghalt:
Idézőjelen belül nem illik megváltoztatni az idézett szöveget. De aki már a nickjében hazudik, annak a csalás aligha lehet nagy durranás

Együtt 2014 különítmény 2017.02.16. 21:17:46

@a gyűlölködő uszítás eredménye. egy rendőr meghalt:
"megint a kádárkori vendégszerető nemzet legyen a magyar."

Addigra már a magyar lenne a vendég a saját hazájában, ha rajtatok múlik

Skankhunt42 2017.02.16. 22:43:23

@a gyűlölködő uszítás eredménye. egy rendőr meghalt: nem a többségnek kell a kisebbséghez "igazodni". legalábbis a demokráciában. a libsi demokráciákban lehet, de a sima, egyszerű, normális demokráciákban nem.

2017.02.16. 22:53:05

Ez az egész nem az olimpiáról szól, sokkal inkább a polarizációról, még több törésvonal okozásáról, amik feldarabolják a társadalmat. Eleve vicc, hogy itt lenne olimpia egyáltalán. Több évtizedes távlatban sem kapnánk meg a rendezési jogot. Az egész balhéért ugyanúgy felelősek az aláírásgyűjtő csoportok mint a fidesz, a kormány stb... Beleállnak a szarba és partnerek a társadalom, a nép szétdarabolásában. Ez az aláírásgyűjtés csak egy szimpla kampánypróba. Reméltem hogy lesz legalább egy szervezet amely a rendszer ellen lép fel és majd bármilyen szavazás és főleg a választás bojkottjára hív fel, de reménytelen...

Attilajukkaja 2017.02.17. 09:31:27

@Skankhunt42:
"primitív csőcselék vagy, szalonképtelen"
Miért is? Olvastál te tőlem olyan szavakat, mint pl. csőcselék vagy primitív? Ja, hogy én ilyeneket soha nem írok?

Attilajukkaja 2017.02.17. 09:37:01

@VaradiJanos:
" eddig náciztál, holocaustoztál, most pedig ezt karaktergyilkosságként éled meg?"
Te meg lehülyézted a Kövér Lászlót és lecigányoztad az Orbánt. Az milyen dolog már?

"Szóval szerinted negatív dolog a holocaust elítélése? Kicsit gyorsan forog az a köpönyeg, kicsilány!""
Nem én holokausztozok itt tegnap óta, hanem te, Janikám. Nem tudom, mi bajod a zsidókkal, ... de nem is érdekel. Azt sem értem, mi köze a holokausztnak az olimpiához, miért erőlteted ennyire ezt a témát.

Attilajukkaja 2017.02.17. 10:10:13

@je suis chauve:
"Beleállnak a szarba és partnerek a társadalom, a nép szétdarabolásában."
Nekem éppen az derül ki ebből a sztoriból, ami a vasárnapi boltbezárásból is. Vannak kérdések, amelyek közös platformra hozzák az embereket, függetlenül a pártpreferenciájuktól. A lakosság háromnegyede ma már nem áll ki az olimpia rendezése mellet a legutóbbi felmérések szerint. Szóval itt éppen hogy nem a "nép szétdarabolásáról" van szó.

"Reméltem hogy lesz legalább egy szervezet amely a rendszer ellen lép fel és majd bármilyen szavazás és főleg a választás bojkottjára hív fel"
Rengeteg szervezet van, amely a rendszer ellen lép fel, politikai és civil szférában egyaránt. A választási bojkottnak meg mi értelme lenne???????

VaradiJanos 2017.02.17. 10:43:25

@Attilajukkaja: te vízionáltál holocaustot egy fejbeverés miatt

2017.02.17. 10:45:18

@Attilajukkaja: Esély lenne a jelenlegi rendszer felszámolására. A legtöbb szervezet nem a rendszer, hanem a fidesz és a kormány ellen lép fel, ez nem ugyanaz. A rendszerváltás idején, a nemzeti kerekasztal tárgyalások során kialkudott rendszert kell felszámolni, ehhez az kell, hogy meginogjon a rendszer gazdasági háttere, a nomenklatúra burzsoázia. A rendszert pedig a választásokon való minimális részvétel tudná leginkább illegitimmé tenni.

Attilajukkaja 2017.02.17. 11:02:35

@VaradiJanos:
"te vízionáltál holocaustot"
Soha nem tettem ilyet, és ezt te is nagyon jól tudod. Amikor rákérdeztem, hogy hol olvastál tőlem ilyet, akkor össze-vissza kezdtél el hadoválni, de konkrét választ persze nem tudtál adni. Hogy is tudtál volna?
Csak azt nem értem, hogy ezzel mit akarsz elérni. Csak egy tévedésedet próbálod hazugságokkal leplezni vagy direkt pocskondiázol ilyen gyermeteg módon? Mert ilyet én is tudok!

@je suis chauve:
"A legtöbb szervezet nem a rendszer, hanem a fidesz és a kormány ellen lép fel, ez nem ugyanaz. "
Jelenleg ugyanaz. Abban viszont igazad van, hogy az ellenzéki kommunikációban ez nem jön át. Szegény Tanítanék mozgalom is megpróbálta szakmaira fogni a tiltakozást és megkerülni a hatalommal való szembesülést, de látszik, hogy ez nem egy járható út.

"ehhez az kell, hogy meginogjon a rendszer gazdasági háttere, a nomenklatúra burzsoázia"
Amíg az EU pumpálja beléjük a pénzt, addig ez nem fog megtörténni.

"rendszert pedig a választásokon való minimális részvétel tudná leginkább illegitimmé tenni"
Nem hiszem. Itt egy érvénytelen szavazást is képes a Fidesz győzelemként beállítani. A bojkott kontraproduktív lenne.

VaradiJanos 2017.02.17. 12:36:49

@Attilajukkaja: kislány, leszóltak az okosabb fiúk, hogy a magyarok esetében kontraproduktív a holorettegésed? Igazuk van.

Attilajukkaja 2017.02.17. 12:39:01

@VaradiJanos:
"leszóltak az okosabb fiúk, hogy a magyarok esetében kontraproduktív a holorettegésed?"
:o))))
Te megint ittas vagy!

2017.02.17. 13:31:57

@Attilajukkaja: Tekintettel arra, hogy láthatóan fogalmad sincs az utóbbi évtizedek történéseinek összefüggéseiről, fontos események megtörténtéről, nem fárasztom magam tovább.

Attilajukkaja 2017.02.17. 13:43:20

@je suis chauve:
"fogalmad sincs az utóbbi évtizedek történéseinek összefüggéseiről, fontos események megtörténtéről, nem fárasztom magam tovább."
Hú, de nagy arca van valakinek!
És köszönöm, hogy nem fárasztasz tovább.

s 2017.02.17. 14:52:57

@je suis chauve: "A rendszert pedig a választásokon való minimális részvétel tudná leginkább illegitimmé tenni. "

Azon dolgozok. Nem járok választásokra, mert egy röhej a felhozatal. Amennyire jól vagyok informálva 40% éppen így gondolja.

s 2017.02.17. 14:55:23

@Attilajukkaja: "A bojkott kontraproduktív lenne."
A bojkott a ma használható legerősebb legális fegyver.

s 2017.02.17. 14:57:21

@Attilajukkaja: Nem megint ittas, hanem születésétől fogva gyengeelméjű. Azt nem lehet kialudni tíz óra alatt.

Attilajukkaja 2017.02.17. 15:15:10

@s:
"Azt nem lehet kialudni tíz óra alatt."
lehet, hogy igazad van! :o)

"A bojkott a ma használható legerősebb legális fegyver."
Az nagyon szomorú! Mert bojkottal mostanság csak annyit értek el (és ott én is csatlakoztam a bojkotthoz), hogy a kvótáról szóló népszavazósdi ne legyen érvényes. És mire jutottunk vele?
Ráadásul egy választáson nincs érvényességi küszöb, ezért nem tartom célszerűnek 2018-ra nézve. Ha valaki nem tud tiszta lelkiismerettel szavazni egyik jelöltre sem, az persze más ügy. De akkor az nem a fegyver kategóriába esik.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.17. 16:09:10

@Attilajukkaja: "Ha valaki nem tud tiszta lelkiismerettel szavazni egyik jelöltre sem"

Akkor lead egy érvénytelen szavazatot. Ha egy érvénytelen szvazat van a körzetemben, akkor is. Én Kádár alatt is elmentem mindig szavazni.

A győlölködő népszavaáson érezhető számban voltunk.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.17. 16:11:29

@Együtt 2014 különítmény: "Addigra már a magyar lenne a vendég a saját hazájában, ha rajtatok múlik "

A magyarságot a fideSS teszi tönkre, nem a 2farkú.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.17. 16:13:50

@Skankhunt42: "nem a többségnek kell a kisebbséghez "igazodni". legalábbis a demokráciában."

Persze. De ez már rég nem demokrácia. A 45%-os kisebbség által kijelölt orbán egyszemélyben kényszeríti rá az akaratát a népre. Nem mindig sikerül, az olimpiáját nem kapja meg, meg kell elégednie a kisvasúttal. :))

Attilajukkaja 2017.02.17. 16:15:19

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:
"A győlölködő népszavaáson érezhető számban voltunk."
És mit értetek el vele? Semmit.
Ne érts félre, tisztelem a hozzáállásodat, csak nem tartom komoly fegyvernek a hatalom ellen.
Én a Kádár korszakban egyszer sem szavaztam, mert nem éltem itthon. Szóval nem tudom, én mit tettem volna akkoriban.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.17. 16:16:00

@Együtt 2014 különítmény: "Idézőjelen belül nem illik megváltoztatni az idézett szöveget."

huh. Köszi, hogy figyelmeztetsz, majd megjegyzem. Én azt hittem, gyűlölködni, gazdaságot tönkretenni, közpénzt lopni nem illik.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.17. 16:19:33

@Attilajukkaja: "És mit értetek el vele?"

Papírja lett róla orbánnak, hogy a magyarok nem állnak egyöntetűen mellette a gyűlölködésben. A mai világban már ez is valami.

Egy választáson valóban nem érnék el vele semmit. De másnap is tükörbe tudnék nézni. Ezt M.o.-on nem mindenki mondhatja el magáról.

De ne aggódj, ha másra nem, a 2farkúra szavazhatok. :))

Attilajukkaja 2017.02.17. 16:32:34

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:
Én arra gondoltam, hogy a Kádár korszakban mit értetek el vele (arról volt szó).
A mostani kvótaszavazást én is bojkottáltam, mert ott volt értelme. Akárhogy is próbálta kiforgatni OV a népszavazás eredményét, az bizony egy kudarc volt számára. De csak azért, mert volt egy számszerű küszöb, amit nem értek el.
A választásokon nincs ilyen. Akárhányan is bojkottálják vagy szavaznak érvénytelenül, ott az győz, aki a legtöbb szavazatot kapja.
Nekem mindig akadt valami párt vagy jelölt, akire tiszta lelkiismerettel le tudtam adni a szavazatomat. És ez egyszer sem volt az MSzP vagy a Fidesz. Ha megérem, 2018-ban sem fogom bojkottálni a szavazást.

Együtt 2014 különítmény 2017.02.17. 16:36:40

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:
Akármiyen nickkel is szánalmas vagy

Ez a "jó ügy szentesíti az eszközt" plusz "én természetesen a jó oldalon állok" elv csak arra jó, hogy a végtelenségig vitázhass az ugyanígy gondolkodókkal

Együtt 2014 különítmény 2017.02.17. 16:38:19

@Attilajukkaja:
"tiszta lelkiismerettel le tudtam adni a szavazatomat"

Boldogok a lelkiszegények, mert övék a mennyek országa

Attilajukkaja 2017.02.17. 16:44:50

@Együtt 2014 különítmény:
"Boldogok a lelkiszegények, mert övék a mennyek országa"
Sajnálom, hogy te senkiben vagy semmiben nem találtad meg az éppen célravezető lehetőséget.

"Inkább a Fidess legyen, mint a 2 farkú arab csőcselék"
Mi van? Te tényleg azt hiszed, hogy az araboknak két farka van? :o)))))))

VaradiJanos 2017.02.17. 17:02:45

@s: megérkeztél, mintapéldàny? Végre. Igyekezz, mert nélküled még akár egy százalék fölé is felmehet a miniszdsz, azt pedig nem szeretném!

VaradiJanos 2017.02.17. 17:04:30

@Attilajukkaja: libuska, vigyázz azzal az s nevű gyerekkel, mert popsimániás és még el is kaphatsz tőle valamit!

Attilajukkaja 2017.02.17. 17:18:23

@VaradiJanos:
"popsimániás és még el is kaphatsz tőle valamit"
Akkor nekem való! Köszi, hogy szóltál.

VaradiJanos 2017.02.17. 17:23:04

@Attilajukkaja: szîvesen, a cserkész ott segít ahol tud

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.17. 18:00:54

@Együtt 2014 különítmény: "Akármiyen nickkel is szánalmas vagy"

Nem teszik az új nickem??? FideSSfasszopóknak ez van. Hát bekaphatod. :))

s 2017.02.17. 20:48:08

@VaradiJanos: Megpróbáltad kialudni mégis? Nem sikerült. Szunyókálj tovább. Rajtad már nem fog segíteni, de rólunk nem kellene megfeledkezni.

s 2017.02.17. 20:49:13

@VaradiJanos: Anyád panaszkodott? Csak mert megmostam a répát kifejezetten őmiatta.

s 2017.02.17. 20:52:29

@Attilajukkaja: :-) Félek, hogy nem fogok tudni megfelelni a magas elvárásoknak.

s 2017.02.17. 20:53:45

@VaradiJanos: Anyáddal azért beszéld meg. Nem azt mondom, hogy leszerződtetett, de majdnem.

VaradiJanos 2017.02.17. 21:03:54

@s: igen, panaszkodott, mondta, hogy kár volt megmosni, mert addig legalább a kosztól látszott, de így már az olvasószemüvege sem segített

s 2017.02.17. 21:05:36

@VaradiJanos: Nem akartam, hogy fájjon neki. Aztán a büdös kurva így köszöni meg. Ez a világ sem a régi már.

VaradiJanos 2017.02.17. 21:06:14

@s: már udvarolsz is a libának? Nem láttál még ilyen feminista alaktalan jogvédő "nő"ket? Nem kedvellek, de azért ezt neked sem kívánom.

VaradiJanos 2017.02.17. 21:12:21

@s: látod? A hálátlanja.

s 2017.02.17. 21:14:29

@VaradiJanos: Miért, te láttál? Vagy csak képzelődsz? Azt is kettőtök csevegéséből sejtem, hogy egyáltalán nő. A nickje alapján másra tippeltem. Mindenesetre ha ilyen hamar bevállalt és ráadásul még nő is az udvariasságom és jólneveltségem okán nem viselkedhetek elutasítóan. Talán megértesz. A mi köreinkben ez így szokás.

s 2017.02.17. 21:16:04

@VaradiJanos: Nem ismerem atust. Nem vagyunk bemutatva egymásnak.

s 2017.02.17. 21:18:21

@VaradiJanos: Örülök, hogy nem nekem kellett kimondani. (Miután végül is kimondtam.) Szólhatnál anyádnak, hogy most már próbáljon meg viselkedni.

VaradiJanos 2017.02.17. 21:50:42

@s: @s: nem akarom kisebbíteni érdemeidet, de a jukkafélék nem túl vàlogatósak, ahmedtől bubutuig bárkivel, egy sanyi meg se kottyan nekik

Együtt 2014 különítmény 2017.02.17. 22:23:13

@Attilajukkaja:
Ebben te lehetsz a szakértő, én nem találkozom arab farkakkal

s 2017.02.17. 22:46:06

@VaradiJanos: Nem beszélsz szépen a hölgyről. Ráadásul nagy nyilvánosság előtt.

s 2017.02.17. 22:48:00

@Attilajukkaja: "Te tényleg azt hiszed, hogy az araboknak két farka van?"
Nézd, a többnejűséghez több szerszám kell. Ezt azért nem annyira nehéz belátni.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.17. 22:57:00

@VaradiJanos: "a jukkafélék nem túl vàlogatósak"

Te milyen országos görény vagy!

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.17. 22:58:48

@Együtt 2014 különítmény: "nem találkozom arab farkakkal"

Inkább ne ecseteld, milyen farkakkal találkozol, nem érdekelnek a perverzióid. :))

VaradiJanos 2017.02.17. 23:06:18

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Ne reménykedj, s barátod még belefér neki, de kriplizni nem fog!

s 2017.02.17. 23:12:59

@VaradiJanos: Kimerültem anyád folyamatos szájba baszásában. A zsákom nagyjából annyira üres, mint a Mikulásé december hetedikén. Az a mohó kurva kiszívta az összes életerőmet, már csak hűlni jár belém a lélek.

VaradiJanos 2017.02.18. 08:14:32

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: próbálsz egy erős barátot találni s-ben és most bájologsz neki? Csalódni fogsz, mert csak hangos, nem erős. Egy mérges kis zsebhokibajnok.

Skankhunt42 2017.02.18. 08:50:13

@s: "Nem beszélsz szépen a hölgyről. Ráadásul nagy nyilvánosság előtt."

"2017.02.17. 23:12:59
@VaradiJanos: Kimerültem anyád folyamatos szájba baszásában. A zsákom nagyjából annyira üres, mint a Mikulásé december hetedikén. Az a mohó kurva kiszívta az összes életerőmet, már csak hűlni jár belém a lélek."

"Aztán a büdös kurva így köszöni meg."

stbstb.

Istenem, mekkora szánalom vagy. sexhiányos, impotens kis buzi

Skankhunt42 2017.02.18. 08:51:05

@Attilajukkaja: te vagy a primitív szalonképtelen csőcselék

Attilajukkaja 2017.02.18. 09:35:06

@Skankhunt42:
"te vagy a primitív szalonképtelen csőcselék"
Nem is, mert TE! :o))))))
Na most már siess vissza, mert az óvónéni megharagszik, ha sokáig rosszalkodsz.

@Együtt 2014 különítmény: .
"Ebben te lehetsz a szakértő, én nem találkozom arab farkakkal"
Nem kell ahhoz találkoznom eggyel sem, hogy ismerjem az emberi anatómiát. Persze nekem könnyű, mert én jártam iskolába. Ott tanítanak biológiát. Gondoltam, szólok. Persze lehet, hogy már késő. :o(

@s:
"a többnejűséghez több szerszám kell. Ezt azért nem annyira nehéz belátni."
:o)))
Én csak olyasmivel találkoztam eddig, amikor egy szerszámot használtak többféle képen.

@VaradiJanos:
"a jukkafélék nem túl vàlogatósak, ahmedtől bubutuig bárkivel, egy sanyi meg se kottyan nekik"
Ebben nagyon igazad van. Én sanyikat és ahmedeket reggelizem, a jancsikákat meg keresztben nyelem le, rágás nélkül, mert olyan picik.

Attilajukkaja 2017.02.18. 11:13:07

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:
"Te milyen országos görény vagy!"
Köszönöm, ez jól esett! :o)
De a személyeskedések, a rágalmazások, karaktergyilkolászos bepróbálkozások akkor jönnek, amikor az illetőnek már nem maradt semmi értelmes válasz a tarsolyában. A végső tehetetlenség és düh jele. Aztán jönnek a szexista, gyermekded megnyilvánulások, pocskondiázások, amelyek már inkább a vicces kategóriába tartoznak. Annyira bepörögnek saját indulataiktól, hogy nem tudnak leállni. Elég komikus. :o))))
Ha nem tudsz már mit lépni az olimpiai aláírások témájában, akkor kezdj el zsidózni, arabozni és kurvázni vagy buzizni (attól függ, milyen nemű az illető). Valami ilyesmi állhat abban a kézikönyvben, amit ezek a jóemberek szentírásként használnak a kommenteléshez. ;o)

VaradiJanos 2017.02.18. 11:45:31

@Attilajukkaja: nu, ebben a versenyben nem is szeretnék részt venni, nem túl vonzó a nyeremény

VaradiJanos 2017.02.18. 11:46:27

@Attilajukkaja: ezt megosztanád s barátoddal is, fiús lányka?

Attilajukkaja 2017.02.18. 11:47:51

@VaradiJanos:
"ebben a versenyben nem is szeretnék részt venni, nem túl vonzó a nyeremény"
Számodra biztosan nem. Örülök, hogy van, amiben teljesen egyetértünk! :o)

Attilajukkaja 2017.02.18. 11:49:06

@VaradiJanos:
"ezt megosztanád s barátoddal is, fiús lányka?"
Persze! De téged ez miért izgat ennyire?

VaradiJanos 2017.02.18. 11:58:02

@Attilajukkaja: csak azt sajnálom, hogy feleslegesen felizgattad a mozgássérült srácot, aki most mihez kezd ezzel. Az s nevezetűvel pedig veszélyes játékot űzol, mert ő valószínűleg megpiszkálna akár téged is, de mert csak virtuálisan ér el, így a felkorbácsolt vére lekergetheti a közeli jàtszótérre.

Attilajukkaja 2017.02.18. 12:15:06

@VaradiJanos:
Kedves János!
Azt vettem észre, hogy már egyáltalán nem érdekel az olimpia és csak az én szexuális életemre fókuszálsz, próbálsz megvédeni pl. @s: -től. Nem tudom nem észrevenni, hogy rám kattantál és picit féltékeny vagy. Nagyon megtisztelő a figyelmed, de előre jelzem, hogy nem küldök neked bikinis fényképet. Bocsi.
De azért nyugodtan írjál továbbra is, ígérem, mindig kedvesen válaszolok majd, ahogyan eddig is tettem.
Pussz,
Jukka

VaradiJanos 2017.02.18. 12:37:12

@Attilajukkaja: igen, nagyon féltékeny vagyok, mindig is vonzódtam a szőrös hónaljakhoz

Attilajukkaja 2017.02.18. 12:43:49

@VaradiJanos:
"mindig is vonzódtam a szőrös hónaljakhoz"
Ha csak ez hiányzik, megnövesztem. És még pénzt sem kérek érte. Magától kinő.

VaradiJanos 2017.02.18. 12:51:13

@Attilajukkaja: kedves vagy, de miattam ne fáradj, már tisztáztuk, hogy minket nem egymásnak teremtett az éf!

Attilajukkaja 2017.02.18. 12:54:32

@VaradiJanos:
"minket nem egymásnak teremtett az éf!"
Ez igaz. Sajnálom.
Máskor valahol talán megint egyetértünk majd valamiben. :o)

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.18. 17:19:06

@Attilajukkaja: "jól esett"

Nekem is. :))

Nehéz lemennem a szintjükre, de egész jól csinálom.

Hogy miért bájologsz ezzel a patkánnyal, azt föl nem foghatom. Ignoráld, az fáj egy senkinek a legjobban,

peetmaster · http://nemdohanyzom.blog.hu 2017.02.18. 17:31:07

@s:
"Demokrata vagyok. Az erőszak minden formáját ellenzem."

Ez egy értelmetlen mondat - attól még, hogy te ellenzed, más alkalmazhatja az erőszakot. Szóval nem elég, hogy te nem akarod, attól még van. Azaz te is egy erőszakos világban élsz, azaz nincs választásod abban a tekintetben, hogy van-e erőszak. Amit tehetsz, hogy visszaütsz, hátha nyersz.

Attilajukkaja 2017.02.18. 17:40:27

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:
"miért bájologsz ezzel a patkánnyal"
Mert számomra senki sem patkány. Igyekszem kitapintani azt a pontjukat, amit megérintve ők is emberként reagálnak. És ritkán, nagyon ritkán meg is találom. Ennél jobbat nem tudtam kitalálni ellenük.

Egy másik válaszom: mert tényleg perverz vagyok, ahogyan ők mondják! :o)

s 2017.02.19. 00:12:11

@VaradiJanos: "a felkorbácsolt vére lekergetheti a közeli jàtszótérre"

Ahol te játszadozol a csattogó szárnyú kis falepkéddel, de nem is ez a lényeg, hülyegyerek. Ott van anyád, érted? Már nem is tudok hova menekülni tőle, bazdmeg. Megigazítja a műfogsorát, ellenőrzi a sminkjét és bevonszol a bokorba, ahol a gerincvelőm után az agyamat is kiszívja a faszomon keresztül. Nem mondom, hogy elsőre még rossz volt, de most már így sokadjára . . . állítsd le valahogy, akárhogy, nem érdekel.

s 2017.02.19. 00:14:29

@VaradiJanos: Az jó, mert akkor a saját faszodat verheted a saját hónaljadba. Naturális dezodor. Van, akinek bejön a természetes testszag.

s 2017.02.19. 00:23:02

@peetmaster: "Ez egy értelmetlen mondat"

Nem. Az összes idehordott értelmetlen betűhalmazból ennek a kijelentésnek van egyedül értelme.
A demokrata szemléletembe viszont nem fér bele az, hogy más erőszakot alkalmaz. Tiszteletben tartom más enyémtől eltérő hozzáállását a világhoz, de ez az egy kivétel. Az állapot megszüntetésére is erőszakmentes eszközt kell alkalmazni. A történelem általában persze látványosan cáfolja eme kísérletek sikerességét, de olyanok miatt kénytelen vagyok az utolsó pillanatig is hinni benne, mint Gandhi. Szókratész és a legnagyobb a nagyok közt: Jézus.

VaradiJanos 2017.02.19. 01:02:01

@s: állítsd le te, légy férfi!

peetmaster · http://nemdohanyzom.blog.hu 2017.02.22. 09:48:09

@s: azt ugye nem mondhatod meg _te_, hogy _másnak_ mi fér bele, szóval ez ennyi. Egyébként ezért kellett elengednem az abszolút morál fogalmát is: akármilyen fasza dolgot is sikerülne megfogalmazni, akkor is lehetséges, hogy valaki egyszerűen annyit mond rá, hogy "nem", és akkor vége.

s 2017.02.22. 14:28:01

@peetmaster: "A demokrata szemléletembe viszont nem fér bele az, hogy más erőszakot alkalmaz."
Javítok: A demokrácia fogalmába viszont nem fér bele az, hogy bárki erőszakot alkalmazzon.

"Egyébként ezért kellett elengednem az abszolút morál fogalmát is"
Ez fogósabb. Sokan azért "engedik" ezt el hozzád hasonlóan, mert megzavarja őket az, hogy különböző társadalmak és korok mást tekintenek elfogadottnak. Aki egy adott kor adott társadalmában annyit mondott a többség által elfogadott törvényekre, hogy "nem", az megnézhette magát. Ezen túlmenően viszont van abszolút morál. Ami az ember lényéből vezethető le. Például itt sokan jönnek azzal, hogy keresztények, magyarok, férfiak, stb. Nem számít. Elsődlegesen emberek. Minden más csak ezután következik. A morálból sem számít az, ami nem abból lett levezetve, hogy ember az illető. Vannak nagy mágusok, akiknek sikerült olyan elveket megfogalmazni, ami ember mivoltunkból eredeztethető. Jézus, Szókratész, Buddha, ők mind ilyen figurák voltak. Semmit nem szabadna elhinni abból, amit más részrehajló szónokok, vagy politikusok mondanak. Nem lényeges. A fontos az, hogy emberek vagyunk.

peetmaster · http://nemdohanyzom.blog.hu 2017.02.23. 20:16:11

@s: ez szó szerint az én érvelésem mondjuk 5-6 évvel ezelőttről. De az derült ki, hogy a másik lény ember státuszára is lehet nemet mondani.
Ez ugyebár minden népirtás, de akár csak sima háború előfeltétele is, lásd dehumanizálás. Szóval még ez a nagyon általános és nagyon szép elv is csak akkor érvényes, ha van erőd kikényszeríteni. Igen, kényszeríteni - 10 millió németet meg kellett ölni, hogy a zsidó megint embernek számítson.

s 2017.02.24. 14:18:30

@peetmaster: Szerintem ott tévedsz, hogy egy hiba létezését veszed indoknak egy másik hiba elfogadására.

"a másik lény ember státuszára is lehet nemet mondani.
Ez ugyebár minden népirtás, de akár csak sima háború előfeltétele"

Nem fogadunk el az érvelésünk alapjául egy tévedést, csak azért, hogy egy másikat levezethessünk belőle.

Nem kényszerítem ki a helyes gondolkodást, különösen nem erővel. Én magam helyesen gondolkozom, a többit más belátására bízom. Természet Anyánk úgyis kegyetlenül bünteti a tévedéseket, rám itt már semmi szükség.

peetmaster · http://nemdohanyzom.blog.hu 2017.02.24. 16:55:09

@s: nem bünteti, épp ez az. Simán ki lehet irtani pár százezer embert, és boldog öregkorban meghalni. Sokszor megtörtén már.
Meg amúgy is, melyik az a tévedés, amit én elfogadtam? "a másik lény ember státuszára is lehet nemet mondani." Ez? Ez nem "tévedés", hanem egy tény, ami neked nem tetszik. Az nem ugyanaz.
süti beállítások módosítása