A valódi viták otthona

Reflektor

Segítsen Ön is Habonynak és csapatának!

Ezt most meg kéne magyarázni.

2017. február 20. - szénhidra

 buk.jpg

Talán ön is tud róla, hogy hazánkat sok oldalról fenyegetik! Brüsszel folyton szuverenitásunkra tör, Soros György pedig busszal utaztatja a menekültek százezreit. Miközben a kormány pallosa a rezsidémon nyakát célozza, másik kezében pajzs, de ki tudja, hogy meddig védheti még meg a hazaárulók pokoli hadától országunkat. Állandó és számtalan fronton zajló harc az élet. Mi pedig, Ön és én egyaránt csak remélhetjük, hogy az Orbán-kormány kisvasúton száguldó keresztesei megvédenek bennünket. Hogy nem lankad se a pallost, se a pajzsot tartó kar ereje.

Igen, jól sejti a kedves olvasó a pajzs és a kard is jelentős részben a Habony-művek terméke. S míg az ötletek néhány ember fejéből pattannak ki, azok megvalósítása – prosztó leleplezésektől a sima hazaárulózásig - állami pénzből foglalkoztatott médiaszakmunkások izzadtságának gyümölcsei. (Sokan vannak, sok az állami vagy kormányközeli felület.)

Sajnos messze még a győzelem! Most pedig úgy látszik, ideje újra oltani a tüzet, ezért arra kérjük, velünk együtt, segítsen Ön is kitalálni, mivel lehetne elég ügyesen kimagyarázni az esetleg kényszerből mégiscsak kiírásra kerülő népszavazás korábbi elutasítását vagy az olimpiai pályázat visszavonását úgy, hogy az ne legyen annyira kellemetlen a Fidesz-KDNP-nek!

hab.jpg

Mert bizony baj van és sok forog kockán, Bayer Zsolt, pesti srác vagy épp tévékettő legyen a talpán, aki megoldja ezt a feladatot! Bár a kormány már most tolná el magától a témát, hűkobzosára, Tarlós Istvánra nyomva a dolgot, ki tudja elég lesz-e ennyi? Menjünk biztosra!

A mi tippjeink:

  • A kormány mindig is a népszavazás pártján állt, csupán azért titkolta el mindezt, mert kíváncsi volt, az emberek is hasonló mértékben rajonganak-e a demokrácia eme fontos intézményéért, mint ők.
  • Igazából annyi magyar van szerte a világban, ha esetleg nem is itthon, de akkor is mi rendezzük az olimpiát. Nem kell félni, a pályázat visszavonása csupán üres formaság! Hajrá, magyarok!
  • Miközben sokan siránkoznak azon, hogy akár 2000 milliárdba is fájna a rendezvény, arra nem gondolnak, hogy az államosított nyugdíjpénztári vagyon se hiányzott senkinek. Szóval nyugodjon meg mindenki, ha olimpia nem is lesz, a pénzt a kormány akkor is arra fogja költeni, csak így még kevésbé lesz megkötve a keze. A magyar kormány jobban teljesít!
  • Gyurcsány Ferenc, Vona Gábor, na meg a bohóc!
  • Be kellett látni, nem harcolhatunk egyszerre a hazaárulók és a Heineken ellen, de 2028-ban biztosan nálunk rendezik majd az Olimpiát!
  • Széles Gábor energiacellája annyi pénzt hoz hamarosan, hogy meg se kell majd rendezni az olimpiát, lesz anélkül is, csak tartsanak még ki rövid ideig a polgártársak!

 

Kérjük, elképzeléseit semmiképp ne tartsa magában, itt a helye a kommentek között!

(fotó: MTI, Kovács Tamás)

 

Te követed már a Reflektort a Facebookon? Nem! Akkor ITT most megteheted! Köszönjük!

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://reflektor.blog.hu/api/trackback/id/tr8512274603

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

s 2017.02.20. 16:26:52

@pamut: Nem tudom, én onnan ki vagyok tiltva, ezért nem is olvasom.

dr. mesterséges színezék 2017.02.20. 16:26:57

@conchita wurst: Ez legalább igaz.
Az elmúlt hónapokban biztosan a pesti srácokat meg az origót győzködted gazdasági témájú topicokban arról, hogy "az olimpiai uncsi". Aztán ma reggelre végre te is elhitted magadnak.
Nyilván így történt.

dr. mesterséges színezék 2017.02.20. 16:29:39

@conchita wurst: Most csak nem fel akarod menteni Medgyessyt, mikor olyan jól sikerült leszögeznünk, hogy elmehetnek a csába a 2002-es fordulatukért?

Tényleg kötelező az orbáni szélkakas-análtengely?

conchita wurst 2017.02.20. 16:30:55

@dr. mesterséges színezék: minek győzködtem volna bárkit a kormánypárti sajtóban?

az én célom nem az, hogy a ballibeknek szerezzek támogatókat.

$pi$ 2017.02.20. 16:31:50

@pamut: "ja az hogy 10 év alatt EZERSZERESÉRE "növelte" az árbevételét (=értsd: az állammaffia nagyüzemi pénzmosodája), a világ legmenőbb amerikai IT cégeit is messze lepipálva,"

Öregem, a 10 év alatt ezerszeres az évente duplázás, az meg az alap minden startupnál.

Nyilvánvaló, hogy nem csak a számításod volt teljesen hibás, hanem hibás következtetéseket is vontál le belőle.

conchita wurst 2017.02.20. 16:32:31

@dr. mesterséges színezék: az euró olyan mint az olimpia, vagy paks2

nemoszt-nemszoroz, s a bal és jobboldal is támogatta mind3mat

dr. mesterséges színezék 2017.02.20. 16:32:36

@conchita wurst: Hogy neked a magánvéleményed nem képes magánjellegűnek lenni, csak kampányjellegűnek?

Látod, ezt is elhiszem.
De inkább ezt.

s 2017.02.20. 16:34:35

@conchita wurst: Kérdezd meg matolcsyt. Neki baszottul kell. Ha nem lenne, akkor mihez képest tudná leértékelni a kibaszott forintot? Akármilyen más devizához képest, amit a saját országa is leértékel, hogy könnyebben kereskedjen? Egy devizaháborúból kastélyok nélkül, véres-szaros gatyában távozna, ha túlélné egyáltalán.

dr. mesterséges színezék 2017.02.20. 16:34:39

@conchita wurst: Nézd el, ha mi, belgák más szemmel nézünk az euro bevezetésére, vagy egy olimpia megrendezésére, mint az úgy nevezet bal- vagy jobboldal!

Jut szembe: jegyed van már a budapesti olimpiára?

conchita wurst 2017.02.20. 16:34:51

@$pi$: azért zsinórban 10x duplázni nem semmi

persze minden a bázistól függ, ha az első évben 1000 forintot keresek, a tizedikben meg 1 milliót, akkor megezerszereztem a jövedelmet, azt mégse lettem nagyvállalat

$pi$ 2017.02.20. 16:35:04

@pamut: "ngyen nyalod a milliárdos fideszbűnözők seggét?"

na, ezért nem járok az indexre már. hatalmas troll nekedugrik és gyaláz órákon keresztül. közbe olyan buta, hogy a 10 éves gyerekek szintjét sem nagyon éri el, de arra azért van türelme, hogy nyolc másodpercenként leírja a másik mekkora erkölcstelen gazember.

hányni tudnék ettől, akkor meg inkább a pia.

conchita wurst 2017.02.20. 16:38:11

@s: fillérre ugyanannyi az euróárfolyam 2017ben, mint 2014ben volt.

Az ezt megelőző forintleértékelés volt az egyik motorja a beinduló magyar gazdasági csodának, lelkesen támogattam, bejött. Az árak nem mentek fel, mert ilyen alacsony infláció sosem volt, tehát semmilyen negatív hatása nincs a gyenge forintnak, de mi sokkal versenyképesebbek lettünk az exportban.

well done, és köszönjük Matolcy Úr

conchita wurst 2017.02.20. 16:39:36

@dr. mesterséges színezék: nincsenek belgák, fidesz van meg maszop, ennyi

$pi$ 2017.02.20. 16:40:33

@conchita wurst: "azért zsinórban 10x duplázni nem semmi

persze minden a bázistól függ, ha az első évben 1000 forintot keresek, a tizedikben meg 1 milliót, akkor megezerszereztem a jövedelmet, azt mégse lettem nagyvállalat "

Persze! Az előző KFT ahol dolgoztam ezt csinálta, duplázott minden évben pár éven keresztül. Aztán jött a gazdasági válság és tönkrement.

Nem is mondom én, hogy a mászáros vagy a f.szom tudja kicsoda erkölcsös vagy bűntelen vagy akármi. Honnan is tudnám?

Csak a kőbunkó proletárforradalomból van elegem amit az indexen csináltak ezek a bolsevikek. Vannak vagy öten, egész nap gyalázkodnak és ha két számot össze tudsz szorozni, akkor már te vagy az ellenség.

Amikor ezt legutóbb országos méretekben csinálták rément két generáció, koncentrációs táborok voltak meg akasztgattak. Nem kéna hagyni, hogy pár elmeroggyant megint a szakadékba kormánnyozzon minket. :(

s 2017.02.20. 16:41:23

@conchita wurst: De amikor 2009-ben ennél kisebb volt, majdnem megbasztátok lóhátról bajnait és hazaárulást ordibáltatok. Nem bírom közös nevezőre hozni, hacsak úgy nem, hogy abból nem volt hasznotok, ebből meg most van. O'szt jónapot.

conchita wurst 2017.02.20. 16:41:37

@dr. mesterséges színezék: a magánvéleményem az hogy mo-nak a fidesszel van a legjobb esélye a kínálatból, hogy jobbléti demokráciává váljon

conchita wurst 2017.02.20. 16:42:58

@s: s miért baj az, ha ebből hasznunk van?

ezért szavazunk a fideszre, a haszonért, még jó baszki.

$pi$ 2017.02.20. 16:43:56

@s: "akkor mihez képest tudná leértékelni a kibaszott forintot? "

A másik. Pamut, ez is te vagy?!

Figyu: a forintot nem lehet "leértékelni". Azt 1989 előtt lehetett, amikor az állam mondta meg, hogy mennyit ér a forint. Cserébe nem adhattad el, nem vehettél érte más valutát.

Nem vetted észre, hogy egy generáció felnőtt amióta nincs olyan, hogy "forint leértékelés"? Hol élsz?

dr. mesterséges színezék 2017.02.20. 16:46:16

@$pi$: Azért ahhoz kreativitás kell, hogy a magát középkorúvá hegesztgető, majd a miniszterelnök spanjaként minden elképzelhető és elképzelhetetlen pályázat által szárnyalásba kezdő, átlagvállalkozóból lett céggyűjtő (conchitának: karvalytőkés) a startupként ismert cégkezdeményekhez hasonlítsuk.

Tényleg kíváncsi voltam, hogy a matekon kívül van-e véleményed a témáról, de így nem csodálkozom, hogy nem siettél elárulni.

dr. mesterséges színezék 2017.02.20. 16:49:38

@conchita wurst: Kevered a választót a választhatóval.
Ennyi.

És még jegyet se veszel, budapesti olimpiára, pedig pénzed, mint a pelyva, béremelésből.

dr. mesterséges színezék 2017.02.20. 16:51:30

@$pi$: "Azt 1989 előtt lehetett, amikor az állam mondta meg, hogy mennyit ér a forint."

Ha Bokros ezt tudta volna!

conchita wurst 2017.02.20. 16:52:14

@dr. mesterséges színezék: nincs ezen semmi titkolnivaló, Orbán megmondta sokszor, hogy nemzeti arisztokrácia kell, magyar gazdag réteg kell, és ő ebben érdekelt

- ebben egyetértek vele

Tudom, erre az a válasz, hogy oké, de versenyezzenek tisztességesen, piaci alapon, de ez nagyfokú hülyeség. A gyarmati kápó soha sehol nem tudott versenyezni a gyarmattartó vállalkozókkal, ez a modell teljesen megbukorr a maszop-szadesz elqrásban.
Egy mészáros nevü fővállalkozónak kis magyar cégek tucatjai dolgoznak be alvállalkozóként.

Orbánnak csak arra kell figyelni, hogy ha valaki túl erős lesz, akkor dobja és neveljen helyette újat, ahogy tette ezt Simicskánál.

Zolika0111 2017.02.20. 16:53:26

@conchita wurst: Az országban nem is volt gond a leértékelt forintból? Járai nagy találmánya, a devizahitel, még csak véletlenül sem viselte meg a családok nagyrészét? A hiteltörlesztő nem emelkedett a duplájára?
A régi szép időben, amikor még 250 Ft volt egy euro, és tekintettel arra, hogy sajna nem világvaluta a forint, példa:
2005-ben 1 eurós banánt 250 forintért meg lehetett venni,
2017-ben 1 eurós banán 350-400 forint.
Amikor erős volt a forint, 150 dolláros ár mellett a benzin verte a 450 forintot
Most a fos gyenge forint mellett 50 dolláros olajárnál majd 400 forint.
Vedd már észre, ha erősebb lenne a forint, a béred is többet érne. Tudom-tudom, te csak szabolcsi magyar almát eszel és autópálya mellett tankolsz csak a MOL-nál.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2017.02.20. 16:54:21

@pamut: Nem baj. Ha feszült vagyok, akkor jövök és virtuálisan pofán vágok egy ilyet. Igazából még hálásnak is kéne lennem a takonyárpinak, hogy küldi őket. :-)

pamut 2017.02.20. 16:57:57

@$pi$:
:DDDDd és még van pofád védeni az ipari pénzmosodát, kurva sokat kaphatsz belőle ha ennyire gátlástalan vagy :DDD

pamut 2017.02.20. 16:59:09

@$pi$:

ja, a lényeg, te direkt félrebeszélő és direkt kiforgató fideszes kollaboráns, te ezt TÁMOGATOD:

"neked nem fáj bazdmeg hogy lopják a magyarok pénzét, te a magyarokat kirablók oldalán állsz, te faszfej.""

conchita wurst 2017.02.20. 17:00:18

@Zolika0111: Nem Orbán terjesztette a devizahitelt, ő másban hitt, s ma is másban hisz.

dr. mesterséges színezék 2017.02.20. 17:00:28

@conchita wurst: És ebből a hantanemzeti, offsóros bizniszekkel tarkított monopóliumból lesz neked a béremelés, amit olyan szépen vázoltál évekre előre?

Nem akarnál inkább cirkuszt?

Belépőt javasolnék a budapesti olimpiára.

pamut 2017.02.20. 17:00:28

@$pi$: és még te trollozzol, aki itt nekem ugrott direkt kiforgatva amit írtam, isteni kabaré, toljad még habyonybérenc, lássuk hová tudod még süllyeszteni magad! :D

Bobby Newmark 2017.02.20. 17:00:38

@conchita wurst: Helyes, hidd ezt! Annál könnyebb lesz eltakarítani titeket a gecibe, minél biztosabbak vagytok a választási győzelmetekben.

pamut 2017.02.20. 17:01:38

@conchita wurst: Gyáva féreg, ugye erre továbbra is gyáva vagy válaszolni? :DDD

Magyarország 1000 éves történelmében SOHA nem volt akkora esély Magyarország fejlesztésére, gyarapítására mint az elmúlt években, ugyanis MARSHALL-SEGÉLYNYI forrással tudott gazdálkodni Orbán és a rablókormánya.

Ilyen töménytelen forrása 1000 év alatt SOHA nem volt az országnak.

A számok:
--- 2010 és 2015 EU támogatások: Ez több mint a GDP 26%-a
(és ebben még nincs benne 2016!)

--- Orbán lenyúlta és felélte a manyupot is. Ez a GDP 10,5%-a.

--- A manyup szétrombolása után 360 mrd Ft/év forrás szabadult fel, mert a havi befizetés egésze ismét az államhoz megy, ez 6 év alatt 2000 mrd: a GDP 6,5%-a.

--- Orbán 2010. június 30-a óta felélte a devizatartalék jó részét: 35.174 milliárd euróról 24.384 milliárdra csökkentette:
www.vg.hu/penzugy/devizapiac/csaknem-6-milliard-euroval-csokkentek-a-devizatartalekok-2016-ban-480307

Ez a közel 11 milliárd eurós nemzeti vagyonfelélés a GDP 11%-a.

Összegezve:
2015-ig a GDP 54%-át kitevő forrása volt az elmúlt 6 évben Orbánnak az ország felemelésére, fejlesztésére, 2016-tal együtt ez már 60%!

Részint külső segélyekből, részint belső vagyonfelélésből. És sem minden, hisz, pl. 2010-ben 3 milliárd euró várta Orbánt a kasszában, ebből vett MOL-részvényeket... meg a világcsúcs ÁFA-ból is bejött sok pénz, stb., szóval a valódi források BŐVEN 60% fölött vannak.

Ilyen hatalmas pénztömegben korábban soha egy magyar politikus, vezér, király, elnök, stb. nem fürdött. Lényegében pénzben úszott az ország az elmúlt években, történelmileg is páratlan módon.

Ezt a kivételes, 1000 évente egyszer adódó esélyt játszotta el Orbán. Ilyen mázlis helyzetben is sikerült még a visegrádi országok közül is lesüllyedni a legutolsó helyre, sikerült brutálisan rontani a versenyképességet.

dr. mesterséges színezék 2017.02.20. 17:04:04

@conchita wurst: " Nem Orbán terjesztette a devizahitelt"

Magyar Bálint a mai napig hálás neki a harminc milliós, támogatott lakáshitelért.
... amelynek terhei persze véletlenül a következő kormány terhei lettek.
Mármint a következő négy évben élő adófizetőké.

Tényleg végig kéne ülnöd már a budapesti olimpiát. Ott láthatnád, hogy milyen botorság magas labdákat feladni.

s 2017.02.20. 17:05:19

@conchita wurst: Aha. Értem. Abból fizetnek téged. Az más. Mert tudod én, meg még itt egy pár jóembert nem a forint leértékeléséből tarja fent magát, hanem abból, hogy tud minőséget adni. Egyébként ti sem tudnátok csak leértékelésből megélni. Ahhoz valamit le is kell értékelni a picsába. Ez volna az én, meg a többi normális ember munkája. Szóval te is meg matolcsy is lilára szophatjátok a faszomat.

dr. mesterséges színezék 2017.02.20. 17:07:18

@Zolika0111: "Vedd már észre, ha erősebb lenne a forint, a béred is többet érne. "

Itten paradigmaváltást jósolok: eddig volt az, hogy csak a zsebe érdekli, de tőle oszt akár lophatnak is. Ennél a pontnál ez kevés.

conchita wurst 2017.02.20. 17:09:59

@dr. mesterséges színezék: mer aztán a devizahitel-mutyit nem a következő kormány szítta meg, igaz?

A lakáshitelek nagy része hosszú lejáratú, evvan.

Zolika0111 2017.02.20. 17:11:22

@conchita wurst: A forint árfolyam gyengeségéből keletkező brutális nyereséget lopkodják a MNB-nál. Sok száz miliárd a kancsal fasznak és a bagázsának.
Jobb, ha utána nézel, az akkori magas infláció miatt Járaiék vezették be ezt a megoldást. Az, hogy Orbán miben hisz, folyamatosan változik, rosszabb mint egy SKF csapággyal szerelt szélkakas

conchita wurst 2017.02.20. 17:11:33

@dr. mesterséges színezék: ebből nem lesz béremelés

a maszop szokta mondani miből LESZ

ebből VAN béremelés, és ebből VAN adócsökkentés, most és az elmúlt években.

dr. mesterséges színezék 2017.02.20. 17:11:48

@conchita wurst: Elárulod, hogy mi volt a mutyi a devizahitelben? Mármint azon felül, hogy gyurcsányahibás.

s 2017.02.20. 17:13:05

@$pi$: Nem, én nem pamut vagyok, hanem S. A forint árfolyamába erővel avatkozik be a nemzeti bank. Ki van elemezve. Nem ez a természetes árfolyama (az valahol 286-290 körül lenne). Oda akar magától menni, de amikor arra korrigál az mnb mindig csinál valamit, amiért 308 alá nem igazán akar menni. Szabadon engedik kósát, vagy valami balfasz nyilatkozatot tesznek maguk. Nézd már meg azt a kibaszott árfolyam görbét és aztán mondjad, hogy nem. Az mnb haszna, - ami elvileg nem is létezik, mert nem kereskedelmi bank - abból van, hogy a kevesebb forintért vett eurót több forintért adja el. Azért is apad folyamatosan a deviza tartalék. Ha nem értesz hozzá, akkor miért írsz?

conchita wurst 2017.02.20. 17:13:58

@s: de van aki meg nem tud minőséget adni, annak olcsót kell adni jó áron.

s ők a többség, s a kormányt a többség választja, evvan. Mellesleg aki minőséget ad annak ugyanúgy jól jön ha olcsóbban tudja exportálni, vagy nem?

conchita wurst 2017.02.20. 17:15:34

@Zolika0111: Azért eddig elég jól ment neki. Mármint ogy eltalálja miben kell hinni.

Bárcsak bárki másnak ilyen rosszul sikerült volna, mint neki.

dr. mesterséges színezék 2017.02.20. 17:16:13

@conchita wurst: Mondd, kártyáztál te már pénzben?
Ha még nem, véletlenül se kezdd el, de legalábbis ne győzd meg a családot arról, hogy abból fogtok megélni, hogy leültök egymással kártyázni, és valaki nyer... mondjuk mindig te, mert direkt beosztjátok neked a nyerő lapokat!
Persze ha a zsuga szüneteiben kiraboltok egy-két járókelőt, az más, abból futhassa ropira. Csak ne meséld máshol, hogy a kártyanyereményből van, mert kiröhönek.
Ott is.

Inkább vegyél jegyet a budapesti olimpiára! Magyar ember azt teszi.

dr. mesterséges színezék 2017.02.20. 17:19:35

@conchita wurst: "Azért eddig elég jól ment neki. Mármint ogy eltalálja miben kell hinni."

Nem eltalálja: eladja. Semmit se tanultál Árpitól?

Én meg jegyet adok el a budapesti olimpiára. Nem érdekel?

conchita wurst 2017.02.20. 17:22:20

@dr. mesterséges színezék: majdnem meggyőztél, hogy akkor mégis az ElQrókra kéne szavazni, mert nem biztos, hogy a fidesz a jövőben is olyan sikeresen növeli a bért és csökkenti az adót, mint eddig

de mégsem

Zolika0111 2017.02.20. 17:22:58

@conchita wurst: Így is lehet fogalmazni. Meg úgy is, hogy egy gerinctelen senkiházi.
Egyszer ruszkik haza, máskor szopkodom Putyin faszát.
Egyszer egy forintot se az egyházaknak, máskor had tömjem ki őket pénzel.
Ha öt év mulva trendi lesz a homoszekszualitás, akár még faszt is szophat a Viktor? azt is meg fogod tapsolni? Fene vitte volna a gusztusodat!

s 2017.02.20. 17:27:16

@conchita wurst: "de van aki meg nem tud minőséget adni, annak olcsót kell adni jó áron"
Ez volnál te, meg a bandád. Én máshol játszom. Az én munkámat ne tékozolják balfaszok.

"Mellesleg aki minőséget ad annak ugyanúgy jól jön ha olcsóbban tudja exportálni, vagy nem?"
Vagy nem. Annak az a jó, ha kifizetik a munkáját, annyit adnak érte, amennyit az valójában ér. Látszik, hogy nem ennek a klubnak vagy a tagja. Nem is érted, hogy mik az érdekek.

conchita wurst 2017.02.20. 17:28:55

@s: butaságokat beszélsz, senki nem fizet többet a jó munkáért se, mint amennyit muszáj

Még te se. Akkor viszont olyasmit kérsz számon máson, amit magad nem csinálsz meg.

s 2017.02.20. 17:30:14

@Zolika0111: "akár még faszt is szophat a Viktor?"
Már most is ezt csinálja. Kiszopja putyin faszát.

s 2017.02.20. 17:34:44

@conchita wurst: "senki nem fizet többet a jó munkáért se, mint amennyit muszáj"

Muszáj többet fizetni. Menjél ki a világba, aztán próbálj venni valami jobb holmit. Bekonferálják az árát és hanyatt baszod magad. Bármit. BMW, Armani öltöny, Rolex óra. Bármit.

Zolika0111 2017.02.20. 17:35:13

@conchita wurst: Itt Ausztriába muszály egy Hofer "Magyarországon Aldi" parkoló tisztaságáért kifizetni egy dolgozó embernek 1500 eurót. Ja, természetesen az ipsének ez a NETTÓ pénze. Pluszban fizetik 100%-ban a szállását is.
Szerencsére Magyarországon van közmunka program havi 60.000Huf-ért se.
A külömbséget, ha talán te nem is, de sokan észrevesszük.

conchita wurst 2017.02.20. 17:37:58

@s: Aha, és ugyanazt a BMW-t nem a lehető legolcsóbban akarod megvenni, vagy mit teszed magad hülyének?

$pi$ 2017.02.20. 17:38:19

@s: "de amikor arra korrigál az mnb mindig csinál valamit, amiért 308 alá nem igazán akar menni."

jah, csinál "valamit" :D Jó van akkor.

"Ha nem értesz hozzá, akkor miért írsz?"
A pamuttal beszégessé'! :D

Zolika0111 2017.02.20. 17:39:04

@s: Most még "csak" bepucsított, majd ha elszállnak a Paks 2 költségei, na akkor fog szopni. Hülyeségeket beszélek, a Magyarországon adózók és áramot vásárlók fognak szopni.

conchita wurst 2017.02.20. 17:39:33

@Zolika0111: És mit akartál mondani azzal, hogy Ausztriában magasabb a fizetés?

Ebben melyik rész az újdonság faktor?

$pi$ 2017.02.20. 17:42:43

@Csuvakka a migráns vuki: "Ha feszült vagyok, akkor jövök és virtuálisan pofán vágok egy ilyet."

Maradjunk abba, hogy mocskolódsz meg hőbörögsz, közbe meg magadat égeted. A való világba nem teheted meg, de itt mehet, itt el tudod hitetni magaddal, hogy te vagy a jani. :D

Zolika0111 2017.02.20. 17:43:11

@conchita wurst: Valahol MUSZÁLY annyi pénzt fizetni, hogy meglehessen élni belőle, Magyarországon nem. Noha 2 órán keresztül osztottad az észt,hogy milyen brutálisan növekszik Magyarországon a jövedelem.

conchita wurst 2017.02.20. 17:44:25

@Zolika0111: És hol cáfoltad hogy brutálisan növekszik Magyarországon a jövedelem? Szedd már össze magad.

s 2017.02.20. 17:48:33

@$pi$: Ezek az érveid volnának? Kurva kevés vagy, baszod.

s 2017.02.20. 17:50:35

@conchita wurst: A normális embernek ebben semmi újdonság nincsen. Neked annyi, hogy a melót ki kell fizetni. Tehát nem csak bekéred és elfogyasztod, hanem utána ki is fizeted. Piaci áron.

Zolika0111 2017.02.20. 17:52:46

@conchita wurst: Cáfolni azt, ami siralmas? Eszemben sincs. Ezzel az eredménnyel az utolsók vagyunk még a Visegrádi országokat nézve is. Erre te se legyél büszke. Még meg kell várni kb 35-40 évet, hogy felzárkozzunk Csak Ausztriához. Természetesen feltételezve azt, hogy itt addig megáll az idő és a fejlődés.

conchita wurst 2017.02.20. 17:52:51

@s: ja, a piaci legalacsonyabb áron, a BMWnek is van ilyen, meg a Rolls Royce-nak is

szóval minek fürészeled a fingot, az árfolyamgyengülés bármilyen minőségü termék exportját segíti, tök függetlenül a minőségétől.

conchita wurst 2017.02.20. 17:55:24

@Zolika0111: Oké, és mi lenne a gyorsabb út az osztrák életszínvonalhoz? A Jobbik, vagy a Maszop?

s 2017.02.20. 17:57:57

@conchita wurst: Figyelj már. Kimész egy másik európai országba a forintoddal és kiröhögnek. Megkérdezik, hogy ez mi a picsa. Eurót, vagy dollárt kell vigyél, hogy egyáltalán szóba álljanak veled. Azt meg az mnb megmondja, hogy éppen most mennyike lesz - csak hogy ők is tudjanak pár kastélyt bestokizni a nagy sietségben. A munkánk természetesen nem ennyit ér, - a tiédről nem tudok nyilatkozni, de az enyém biztosan nem - de ennyiért adja a matolcsy. Mert ez neki jó. Nekem meg nem. Addig nagyfaszkodtok, ameddig lesz itt még ember, aki ilyen feltételekkel csinál bármit is. A fiatalok például már nem nagyon. Aztán szépen magatokra maradtok a szar pénzetekkel és a szar melótokkal és nem lesz gond a leértékelésével, mert egy darab szart ér egyébként is.

conchita wurst 2017.02.20. 18:01:46

@s: mi exportból élünk és euróért adjuk el amit forintért állítunk elő, nem visszük a forintunkat sehova

- ezért jó nekünk a forint gyengítése, tök függetlenül attól, hogy amit gyártunk az milyen minőségü

s 2017.02.20. 18:01:58

@conchita wurst: Emlékezz, amikor a svájci jegybank felrúgta a frank euró összekötést. Páran a fejükhöz kaptak, még csődbe is mentek. Nem volt rá szükségük, hogy leértékeljék a pénzüket. Vitték az ottani cuccokat ennek ellenére is. A minőség, tudod? Az a rohadék minőség. A jó árú kapós.

$pi$ 2017.02.20. 18:05:24

@s: "Azt meg az mnb megmondja, hogy éppen most mennyike lesz"

Hogy a p.csába mondaná meg az mnb, hogy te menniért adod veszed a forintot? Mi a halálért erőlteted ezt a marhaságot, hát nem veszed észre magad?

"Eurót, vagy dollárt kell vigyél, hogy egyáltalán szóba álljanak veled. "

Dollárért európában pont úgy csak a bankba meg a pénzváltóknál kapsz valamit is mint a forintért. Magyarországon meg dollárért meg euróért nem tudsz vásárolni. Én pl. dollárban keresek és forintra váltok, ha sajtos tanglit akarok magamnak. Szóval ez a "szóba álljanak veled" csak arra jó, hogy a buta embereket hülyítsd vele.

Egyébként öregem kérj magadnak bankkártyát.

conchita wurst 2017.02.20. 18:05:44

@s: Meggyőztél, az árfolyamnak nincs hatása az exportra, ha az jó minőségü. Szevasz.

s 2017.02.20. 18:05:59

@conchita wurst: "nem visszük a forintunkat sehova"
Nem jártál külföldön, ez ténykérdés. A forintodat elviszed a pénzváltóba, aztán kapsz érte pár eurót. Hogy beülhess egy kávéra, egy sörre, egy pizzára mondjuk Párizsban. Legkésőbb ott rájössz, hogy ez neked nem igazán jó, csak matolcsynak. Ő kastélyokat vesz, te pedig nem ihatod meg a második sörödet. Mert szart sem ért a forintod.

$pi$ 2017.02.20. 18:06:28

@s: "Emlékezz, amikor a svájci jegybank felrúgta a frank euró összekötést. Páran a fejükhöz kaptak, még csődbe is mentek. Nem volt rá szükségük, hogy leértékeljék a pénzüket. "

Aztán három hónap után feladta a svájci jegybank, mert nem tudták hosszú távon befolyásolni a piacot. Azám!

Zolika0111 2017.02.20. 18:10:10

@conchita wurst: A kibaszott korrupciót brutálisan vissza kell fogni. Csak a Polt például nem nagyon érdekelt ez ügyben.
Nincs olyan párt, aki már kormányzott és ne lenne érintett.
csak egy-egy példa:
Leégett a BS. Első Orbán kormány. 75 miliárd az új BS-ért, de még csak nem is a miénk, hanem az állam kap egy évben 26 ingyen napot benne, noha a mi pénzünkól épült. Ezek után Németországban Felhúzták az Alianz arénát fele ennyi pénzból, azt hiszem 50.000 fős lett.
Érzed benne a korrupciót? mert én igen.
MSZP éra, Dunújvárosnál épülő Hankook gyár. A földterületet, kiapportálták egy 30.000 Ft-os törzstőkéjű Bt.-be. Majd eladták egy havernak. Aki miliárdokért tovább adta.
Sehol sincs felelől, sehol sincs számonkérés, Magyarországon ez a természetes.

TEHÁT TŰZZEL-VASSAL ÍRTANI A KORRUPCIÓT. Leszarom, hogy vörös vagy narancs!

s 2017.02.20. 18:12:19

@$pi$: "kérj magadnak bankkártyát"
Van.

"Hogy a p.csába mondaná meg az mnb, hogy te menniért adod veszed a forintot?"
Nem tudod? A kereslet és a kínálat befolyásolása is éppen elég lenne neki, de a kamatszintek változtatásával is bele tud avatkozni. Pl. a forint eszközök kamatát csökkenti, ezért azokat eladják, a túlkínálat miatt csökken az árfolyam. Kérdezzél bátran.

"Magyarországon meg dollárért meg euróért nem tudsz vásárolni."
De. Csak nem éri meg. A kereskedő egy eurót neked 288 forintért számít be. Tehát gecire megkopaszt, az kurvaélet.

$pi$ 2017.02.20. 18:13:09

@s: "Ő kastélyokat vesz, te pedig nem ihatod meg a második sörödet. Mert szart sem ért a forintod. "

Vagy.... vagy ha jártál iskolába és van szakmád, akkor annyi a fizetésed, hogy tudsz sört inni. Magyarországon az emberek nagy részének a fizetésükkel van bajuk nem az árfolyammal.

s 2017.02.20. 18:13:21

@conchita wurst: Van hatása, de nem annyi, amennyit sokan feltételeznek.

conchita wurst 2017.02.20. 18:14:09

@s: Igen, a forintgyengítés meg azt okozza, hogy a külföld hozza ide az euróját elkölteni, nem a magyar viszi a forintját oda.

pont ez is a cél

s 2017.02.20. 18:15:13

@$pi$: Nézd, nekem a fizetésemmel semmi bajom. A felső 2%-ban keresek. Nekem az árfolyammal maradt már csak problémám. Ennyi pénznél már az nem mindegy, tecciktunnyi?

$pi$ 2017.02.20. 18:15:25

@s: "de a kamatszintek változtatásával is bele tud avatkozni."

Kizárólag a jegybanki alapkamatot tudja meghatározni. Annak persze van hatása az árfolyamra, de minden másra is, úgyhogy nem lehet csak úgy állítgatni.

conchita wurst 2017.02.20. 18:17:29

@Zolika0111: a korrupciót túlértékelik, erősen

Nézd meg ki korrumpál Magyarországon, Alstrom-Siemens, ezt nem itt tanulták mindenhol ezt csinálják. Nem jó dolog a magas korrupció, de nem is kulcskérdés, az olaszok azért elég jó életszínvonalon tengődnek a magyarnál magasabb korrupció mellett is.

$pi$ 2017.02.20. 18:18:03

@s: "Nézd, nekem a fizetésemmel semmi bajom. A felső 2%-ban keresek."

Az mennyi?

"Nekem az árfolyammal maradt már csak problémám. Ennyi pénznél már az nem mindegy, tecciktunnyi? "

Jah, nekem meg fordítva van, dollárban keresek, forintba költök. Nehogy már mindig az legyen ami neked tetszik, 13-15% kamatokkal meg 250 forintos euróval. Beteg világ volt, a mostani árfolyam sokkal egészségesebb.

s 2017.02.20. 18:20:10

@conchita wurst: A külföldi ennél magasabb árat is megadna. Nem is hiszik el, hogy itt ilyen baszott olcsó minden. Kaja, pia, kurvák zenekar. Látom a csodálkozó fejüket, amikor a (tisztességes) pincér bemondja az árat. Harmada a kintinek.

conchita wurst 2017.02.20. 18:23:36

@s: Jas, a szolgáltatások nagyon olcsók a nyugatiaknak itt, és azon szoktak meglepődni hogy a színvonal ahhoz képest jó, sőt van hogy mindenhez képest is, azért a magyar nem rossz vendéglátó.

De beáll ez a dolog, ha neked lenne kocmád, és mindig külföldivel lenne tele, akkor emelgetnéd az árakat azért okosan. Meg ésszel, mert azért elmehetnek a csehekhez, lengyelekhez meg akárhova is.

s 2017.02.20. 18:25:59

@$pi$: A forint eszközök kamatát beleverték az agyagszintbe. Ez akkor lesz probléma, ha a FED kamatot emel és kiderülnek a magyar gazdaság kockázatai. (Ezzel egy spirálfüzetet bármelyik kezdő simán tele tudna írni.) Akkor az ország finanszírozása gondokat okoz majd. Vagy te mégis mit gondolsz, miért akarja az adósságkezelő azt, hogy magyar magánszemélyek hosszú lejáratú államkötvényeket vegyenek? Mert maradt még annyi eszük, hogy látják ezt a veszélyt. Inkább te rohadjál meg az állampapírodban, minthogy nekik kelljen egyre magasabb kamatra vevőt találni rá.

s 2017.02.20. 18:27:52

@$pi$: "Az mennyi?"

Nem illik ilyet kérdezni. Olvass el egy aktuális statisztikát, ott meg van adva a minimum. Annál egy picit több.

Zolika0111 2017.02.20. 18:31:05

@conchita wurst: Te viszont elbagatelizálod. Mennyit is kell visszaviszetni csak az Alstrom-Siemens miatt az úniónak?
Most legyek demagóg? A költségvetés nem tud iskola tejre kiköhögni 3 miliárdot, a 60 miliárd visszafizetés meg aprópénz? És ez csak egy kis szelete az úniós pénzeknek, mármint a négyes metró.

s 2017.02.20. 18:31:13

@conchita wurst: "ha neked lenne kocmád"
Nincs. Nem olyan a helyzet, hogy ennyire a magam ura lehetnék. A munkámért annyit kapok, amennyit a magyar bérszínvonal lehetővé tesz. Éppen ez a baj. Mert gecire nem ennyit ér. Sokkal többet, csak öreg vagyok kimenni. Így sem kapok rossz pénzt, de több járna. Tudja azt az ember.

conchita wurst 2017.02.20. 18:40:13

@Zolika0111: Csak homályos és eltérő fogalmak vannak arra vonatkozólag, hogy egyáltalán mi a korrupció, minden társadalomban más. Ami amerikában tök legális clinton alapítvány stb. az nálunk vastagon korrupció, viszont nálunk az átlagember még mindig sokkal szívesebben tekint el a számlától, mint Németországban. Egy társadalom tud müködni korrupcióval együtt.

A GDP 30.000 mrd forint, ha ennek 1 %-át ellopja a politikai elit évente, meg még 10%-át a gazdasági elit, alapvetően a társadalomra akkor is a kisember mutyija lesz a legnagyobb hatással. De nem feltétlen rossz hatással, mert ugye ha nem adsz/kapsz számlát, az neked jó. A törvényhozás-adók ezt mo-n bekalkulálják, eleve feltételezik hogy csalsz, így alakult ki a rendszer. A korrupciót nem a kommunista rendszer hozta magával, hanem a korábbi félhübéri-félkapitalista modell.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.20. 18:45:05

@$pi$: "Nem nagyon vannak benne tények"

A hírekből biztos hallottad, hogy 266 e aláírást gyűjtöttek a népszavazásért.

"Amúgy meg nem szívesen állok neki érvelni ott, ahol a pamut van"

Ha viselkedsz, ő is viselkedik. Hazug fideSStrollok ellen nem lehet másképpen. Olyan hazafiak nélkül, mint Pamut, Morpho, Tibi, ez a blog rég elsűllyedt volna a hazugságtengerben. Nézd, Kolbász mit őrjöngött ma!

"5-6-7 éves százalékokat elosztja 5-6-7-el, aztán azt üvöltözi"

Zsoltibácsi meg 800000%-okkal jön, úgyhogy egyik kutya, másik eb.

A lényeget nézd, abban igaza van.

"mennyire fogalmam sincs a világról."

Szoktál nagyot hazudozni. Tartsad magad egy ideig a valósághoz, és megszokjuk, nem fogunk feleslegesen vádolni.

Azért elegánsan kikerülted az eredeti kérdésemet.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2017.02.20. 18:46:30

@$pi$: Jó-jó, örülök, ha így érzed. Különben nem jönnél többet. Cukik vagytok ti kis fidesz-manók... vagy maradjunk az egyes számnál?

conchita wurst 2017.02.20. 18:46:36

@s: Tesóm van ilyesmi helyzetben, keres 750 nettót ami nem rossz de a Németeknél kereshetne 6-7000 ojró nettót akár. És kora felől is mehetne, de egyrészt építgetnek egy kisvállalkozást az asszonnyal, másrészt a kisgyereket nem szeretné külföldön felnevelni. Mert az nem ugyanaz, mi pl. nemcsak Magyarországon nőttünk fel, és hát az azért nem ugyanaz, szeretjük a qrvaországot, ez van.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.20. 18:50:50

@$pi$: "Kizárólag a jegybanki alapkamatot tudja meghatározni."

Az MNB egyrészt a jegybanki alapkamatot tudja meghatározni, másrészt devizát tud venni-eladni. Ezzel a két módszerrel tudja a forint árfolyamot befolyásolni.

Ezen kívül nyilatkozatokkal tudja még befolyásolni az MNB és a kormány a forint árfolyamát. Emlékezz a 2010-es "becsődölünk mingyárt" ámokfutásra.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.20. 18:52:54

@conchita wurst: "a kisgyereket nem szeretné külföldön felnevelni. Mert az nem ugyanaz"

Haverom pont a gyerekei taníttatása miatt költözött ki Bécsbe.

conchita wurst 2017.02.20. 18:57:03

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: mindenki másképp dönt, nincs ezzel baj.

Csak van aki, pl. én is, alap és középfokon biztosan nem taníttatnám a gyereket külföldön, egyetem már ok. Mert vannak a családban ilyenek, s ott mindig megmarad a kettős-többes identitás, ami egyáltalán nem jó. Nekem a gimiben volt Mo-n olyan osztálytársam, aki általánosban Berlinbe járt és ő is tökre zakkant volt szegény.

LIPSIK adjatok vissza az ELLOPOTT 270 milliardot ! 2017.02.20. 19:37:38

@s: " A munkámért annyit kapok, amennyit a magyar bérszínvonal lehetővé tesz. Éppen ez a baj. Mert gecire nem ennyit ér. Sokkal többet, csak öreg vagyok kimenni. Így sem kapok rossz pénzt, de több járna. Tudja azt az ember. "

Ez van. Soros ur valoszinuleg remenytelennek latja a baloldali talpnyalo hazaarulok helyzetet, ezert nyilvan mar nem fizet annyit mint regebben. Es ha 18-ban az Orban ujra nyer, folleg ha ketharmaddal, akkor tuti biztos hogy befejezi a magyar baloldal finanszirozasat.

cardiobascuralis 2017.02.20. 19:41:53

@gyurmicsek:
És mi van a Fidesz által elrabolt 3000 milliárddal (mnyp)?

270 milliárdot loptunk mégis korrupcióval vádolunk 2017.02.20. 19:51:25

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: ". Emlékezz a 2010-es "becsődölünk mingyárt" ámokfutásra. "

Ja hol vagyunk mar attol, amikor a fidesz minden heten bedontotte a forintot a libbantak szerint (7 eve, ezzel inditottak), es minden heten allamcsod volt szerintuk. Valahogy elhalt a tema, folleg miota ugy bedontottek a forintot, hogy mar mindharom minosito felminositette az orszagot.

cardiobascuralis 2017.02.20. 20:49:54

@conchita wurst:
Én még emlékszem a 2002-es önkormányzati választásokra.
Ekkor ugye elzavarták Viktorkádat a picsába 2002 áprilisban (bár valóban már akkor börtönbe kellett volna zárni, de elmegyógyintézetbe került helyette).
Valahogy 2002 októberben meg az ország teleüléseinek kb. 80%-ának lett MSZP-s vagy SZDSZ-es polgármestere.

Szóval mosd át a szart a fejedben, hátha neked is kivilágosodik, hogy mit hazudozol összevissza.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.02.20. 21:27:47

@270 milliárdot loptunk mégis korrupcióval vádolunk: "Valahogy elhalt a tema"

Talán rájött orbán, hogy mekkora faszság a saját hazája ellen kampányolni.

cardiobascuralis 2017.02.21. 02:41:35

@270 milliárdot loptunk mégis korrupcióval vádolunk:
Ja, mindhárom minősítő felminősítette, még egy felminősítés, és elérjük azt a szintet, ahol Orbán előtt voltunk.

A forint meg Orbán idején volt a legszarabb árfolyamon az euróhoz képest, ugye amikor kormányra kerültek, 265 Ft-ról egyből kirúgták alóla a széket, és ment 320 fölé. De még most is 310 körül van, ami a 265-höz képest 20%-kal szarabb. És ezt minden egyes iparcikkben meg kell fizetni, mert mindent külföldről hozunk be.
Magyarul a 27%-os büntetőáfa mellé még 20%-os büntető árfolyamadót is kiszab mindenkire a gazdád, akinek derékig a seggében van a fejed.

A csőddel meg a gazdád fenyegetőzött, de csak itthon a hozzád hasonló agyatlan seggek előtt, mert külföldön folyton arról beszélt, hogy Bajnai milyen jó munkát végzett, és szó sincs csődközeli állapotról, és a kasszában is van pénz bőven.
Csak a hozzád hasonló faszoknak tudta eladni, hogy még Görögországnál is rosszabb a helyzet, holott ilyesmiről szó sem volt.
Ennek ellenére elrabolta a manyup 3000 milliárdját és eltőzsdézte, meg az EU-tól kapott kb. 30 ezer milliárdot is ellopta magának meg a haverjainak, az ország meg nem fejlődik sehova, tök utolsók vagyunk az EU-ban. Pedig ennyi pénzt még soha nem kapott az ország, mint 2010 óta az EU-tól.

Ja, a nickedre reagálva: mi van az elrabolt 3000 milliárddal? Tudod, manyup.
Szóval inkább csak kussoljál.

s 2017.02.21. 11:59:42

@LIPSIK adjatok vissza az ELLOPOTT 270 milliardot !: "remenytelennek latja a baloldali talpnyalo hazaarulok helyzetet, ezert nyilvan mar nem fizet annyit mint regebben"

Basszad te szájba nekifutásból a kibaszott retkes picsájú buzi kurva rohadt szifiliszes anyádat.
süti beállítások módosítása