A valódi viták otthona

Reflektor

Aradszki András agymenése az én szégyenem

2017. október 09. - Tálos Lőrinc

article_main_3365.jpg
Nagyon kérem a KDNP képviselőit, hogy ne csináljanak már ásatag hülyét belőlünk, katolikusokból.

De tényleg már, nem szoktam hivalkodni azzal, hogy katolikus vagyok, de még hivatkozni se rá. Nagyon nehéz kipiszkálni belőlem a katkót, annyira személyesnek - leginkább családi, indentitásbeli kérdésnek - tartom, hogy mi a búbánat is az én vallásom.

Azzal is tisztában vagyok, hogy szar katolikus vagyok, még az egyházi 1 százalékomat is mindig az unitáriusoknak adom, nem hogy betartanék bármit betű szerint a sokkal kényelmesebb, "á, ez csak afféle iránymutatás, nem kell mindent komolyan venni" álláspont helyett. Most mégis kínosan érzem magam.

Ha a magyar parlamentben elhangozhat egy olyan napirenden kívüli felszólalás Aradszki Andrástól (a KDNP képviselőjétől), amelynek már a címe is az, hogy „A sátán/Soros terv ellen küzdeni keresztény kötelesség” amelyből azt is megtudhatjuk, hogy „A rózsafüzér a legerősebb fegyver a Gonosz ellen, képes a történelem megváltoztatására. És ezt Soros György is meg fogja tapasztalni!”, akkor én szégyellem magam. Ez nem a katolicizmus, hanem babonás bolondéria, mint a Föld laposságában hinni, meg a most hétvégén bekövetkező végítéletben.

A rózsafüzérhez meg annyit, hogy amikor a falunkban lévő, fogyatékosok számára létesített lakóotthonban önkénteskedő spanyol jezsuiták a kocsmában mormolják a rózsafüzért az anyanyelvükön, na az egy olyan vallásos élmény, mint amikor az Utas és holdvilág Mihálya Rómában meghallja a szír keresztények kolostorából kiszűrődő éneket. Ne kenjék ezt össze szarral, politikai haszonlesésből elkövetett Sorosozással! Ezért nagyon kérem a KDNP képviselőit, hogy ne csináljanak már ásatag hülyét belőlünk, katolikusokból. Köszi.

 

Te követed már a Reflektort a Facebookon? Nem! Akkor ITT most megteheted! Köszönjük!

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://reflektor.blog.hu/api/trackback/id/tr7412944971

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Tetemet marketing célra 2017.10.10. 14:52:20

Pap mondja egy Iron Maiden heavy metal rajongónak, akinek Eddie van a pólóján: Nézd fiam, undorító és ocsmány, hogy a kedvenc együttesed egy tetemet használ marketing célokra.

Trackback: Híres kitalált személyek 2017.10.10. 14:51:59

Tarzan, Hófehérke, Winnetou, Havas John, ZombiJézus, Sherlock Holmes, Leia Organa Hercegnő, Tell Vilmos, Tibi Atya ... ZombiJézus a kakukktojás ebben az összeállításban, mert nem is eredeti kitalált személy, hanem koppintott személy. Korábbi valláso...

Trackback: Művi megtermékenyítés ala SzűzMariska módra 2017.10.10. 14:51:26

A kaotikus egyház mindig elfelejti amikor a művi megtermékenyítés ellen szólal fel, hogy az egyik legfőbb mítoszalakjuk ZombiJézuska is így "született".

Trackback: Pásztói plébánia SzűzMariska szobrai izzadnak 2017.10.10. 14:50:26

A Pásztói plébánia SzűzMária / SzűzMarsiska szobrai a valóságban nem sírnak, hanem izzadnak. Jól kivehető a helyszínem készült fotókból és videókból. Persze ebből előbb utóbb penészedés lesz, tehát jobb lenne megszüntetni.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

NemodaBuda 2017.10.09. 17:54:36

NA jó, de azért most már egyetlen napon összejön ez az Aradszki a maga bigott hülyeségével, Orbán leírhatatlan agresszivitása Vonával szemben, és ugyancsak Orbán aljas, szemtelen válasza Hadházynak. Egyetlen napon, a magyar Parlamentben ! Nem elég ez sem ahhoz, hogy a nép rádöbbenjen az átverésre ?

LKerekes 2017.10.09. 18:08:29

@NemodaBuda:
Ja , ha minden hülyeséget komolyan veszel.

LKerekes 2017.10.09. 18:09:31

Jezsuita kocsmában?!

morph on deer 2017.10.09. 20:26:07

@LKerekes:
Miért? Nyilván a miseborért ment..:)

morph on deer 2017.10.09. 20:50:28

Ahogy kinéz, ezek a szerencsétlenek valamilyen keresztes hadjáratra, vagy legalább is vallásháborúra gyúrnak!

Mert nem elég ez az egy agyament ‘ördögűző’, tegnap a főnöke is eleresztette magát, mondván: “a magyar kultúra az iszlámmal szemben definiálja önmagát mint a keresztény Európa védőpajzsa.”

Tehát magyar kultúra azért van, az az egyetlen feladata és célja, hogy ”hárítsa” az iszlámot?
Remélem, hovatovább az “anyám tyúkját” is aktualizálják az új definíció nevében, mert ugye az megengedhetetlen, hogy a ‘nemzetellenes’ költő elhallgatta a baromfi etnikai hovatartozását, de ami a legtosszabb, a vallásáról sem ejtett egy szót sem! Mert tegyük fel, mi van akkor, ha a kérdéses tyúk muszlim, és amúgy Leilának hívják..? (Igen, mint az “arab démont” :D)

Naugye!

feketefenyő és fehér ló 2017.10.09. 23:05:00

A középkor egyik legborzalmasabb eljárása a 12. századtól megjelenő inkvizíció (latinul inquisitio haereticae pravitatis magyarul a tévelygő eretnekség kinyomozása) volt, mely egy egyház által működtetett sajátos jogi eljárást takart, a katolikus dogmákat nem tisztelő, vagy azokat el nem ismerő személyek és eretnekek megbüntetése céljából. Gyakorlatilag egy nyomozásos procedúrát, egy azt követő egyházi tárgyalást (egyházi ítélőszékkel és inkvizítor püspökkel) és végül egy megkínzással együtt járó megbüntetést illetve kivégzést jelentett.
tortenelemcikkek.hu/node/383

FEGYVER AZ EGYHÁZ ELLENSÉGEI ELLEN!
Egy történelmi dokumentum Szent Domonkost az eretnekek elleni egyik híres csatában a rózsafüzért imádkozva mutatja. E csata végződött 1213. szeptember 12-én a Toulouse közelében fekvő Muret-nál az első olyan győzelemmel, melyet Szent Domonkos a rózsafüzér segítségével aratott.
Miként a katarok elleni keresztes hadjárat, melynek a Muret-i csata legdicsőbb fejezetéhez tartozik, visszaállította a politikai békét, úgy lett mindenek előtt a rózsafüzér prédikálása az, ami a szíveket megtérítette és ennek a régiónak végérvényesen a békét meghozta. Ezzel egy fontos ponthoz érkeztünk. Szent Domonkos számára a rózsafüzér nem csak Mária dicsőítése és a Gondviselés által küldött a kereszténység megvédésére szolgáló fegyver volt....
www.katolikus-honlap.hu/0707/ave.htm
.

Dezső Németh 2017.10.10. 05:37:39

@morph on deer: ... és akkor még azt sem veséztük ki, hogy a szerző egy szerb ( !!!!! ) valaki, valami Petrovics, feltehetően titkolt muzulmán, aki éjjel az életünkre tör ! ( "Akasszátok fel a királyokat !..." )Hát, ekkora barmot, mint ez a csüngőhasú szarházi hazug geci tolvaj, keresni kell ! De mi megtaláltuk !... És pajzsra emeltük !!!!... A kurva anyját ....

babbaba 2017.10.10. 06:09:39

@NemodaBuda: Ez valóban kezd sok lenni. A feleségem aki apolitikus, este miután megnézte a tv-ben ezeket a hülyeségeket (Aradszkit aki először volt teljesen hülye a nagy nyilvánosság előtt, meg az Orbánt aki nem először nem teljesítette a kötelességét a nagy nyilvánosság előtt, mintha egy parasztgyerek volna, aki a bálban szólogat be félrészegen a vetélytársainak), azt mondta, ezek igazi bugrisok. Gondolom nem ő az egyetlen aki rájött, ha nagyon nem is érdekli.

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.10.10. 06:15:57

A természetes jó győz, s ez maga Isten.

Viszont hibásnak tartom Aradszky viselkedését. Abszolút megalázó, hogy Istennel érvel egy hétköznapi, lényegtelen vitában. Nem szabad aprópénzre váltani Istent.

Minden szinthez a szinthez való ellenérv kell. Inadekvát minden más. Nem támadunk csúcstechnológiával a szúnyogra.

Szóval mégis inkább negatívan állok hozzá a képviselő felszólalásához. Keresztény ember nem mondja ki Isten nevét feleslegesen.

nu pagagyí 2017.10.10. 06:23:00

Sajnálom a hívő embereket, mivel önként lemondtak a valóság értelmezéséről. Az ilyen dumák sajnos hatni fognak rájuk, mivel közösségük "kiemelkedő" tagjai terjesztik. Márpedig egy képviselő ilyennek számít, akkor is, ha kívülről nézve csak egy ostoba bunkónak tűnik. Rövidesen az egész nyáj ezt fogja mormolni a miséken és lelkesen ragozza tovább a sötétséget környezetében, amihez az egyházi vezetők kontráznak majd saját jól felfogott anyagi érdekük miatt.

kjanik 2017.10.10. 07:02:59

Egyszerű, tiszta mondatokkal helyükre utasítani a hülye, gonosz, uszító szándékot.
Ez jó.

2017.10.10. 07:15:27

Jó példája ez az Aradszki, amikor az emberi butaság és a kivagyiság, a gőg , a hatalomvágy megjelenik a politikában.

Hogy ő miben hisz, mit gondol és mit tesz a hitéért, ahhoz semmi köze senkinek.
De egy kufár, egy képmutató és hazug politikus, ne takarózzon és ne bújjon az ima szentsége mögé és ne játssza meg a szentet. Mert a -- " A Rózsafüzér vagy ahogyan sokan ismerik--(Szentolvasó)--- imádkozásával Isten Anyját tiszteljük és megváltásunk titkaira emlékezünk. A Szentolvasó egy-egy szakaszát "tizednek" nevezzük.

Nos, akkor hogyan is kerül ide soros és vele --gondolom orsós és társai--akiket anno pénzelt, eltartott és felhasznált céljaira. Mert azt hiszem semmi köze nincs és nem is lehet a Rózsafüzér imádságnak, a képmutatáshoz, a hazugsághoz és a lopáshoz. Még akkor sem, ha ezt egy kufár mondja .

The Ghost Wolf O1G · https://www.youtube.com/watch?v=Hy6Cf9nGNiw 2017.10.10. 07:29:32

@LKerekes: Hülye, egy falusi kocsma, nem olyan, mint egy budapesti jellemformáló. Egy faluban a kocsma közösségi térként működik, Egy spanyol jezsuita hová menjen esténként, ha nem akar a rózsafüzérjével beszélgetni? Ha elmegy a falu kocsmájába, megismerkedhet a helyiekkel. Én is ezt tenném hasonló helyzetben.

morph on deer 2017.10.10. 07:38:02

@Dezső Németh:
Igazad van, nem vagyok elég éber!
De ez nem maradhat ennyiben, tisztelt hölgyeim és uraim, kedves elvtársak..!

Amúgy pajzsunk épp volt kéznél: a keresztény Európa védőpajzsa! Az!

Aztán Harrach kijelenti, hogy kollégája a magánvéleményét fejtette ki!!!!
A ‘Magyar Parlamenben’, egy napirend előtti felszólalás keretében!

Mert ott lehet! Mert az ott így szokott töténni! Vagy mi van?

Elmebetegek gyülekezete...

citrix 2017.10.10. 07:46:00

Orbán(Habony) elhamarkodta a nemzeti konzultáció kérdéseinek összeállítását. Egy nagyon lényeges nemzeti pont lemaradt, miszerint Sorost a szent nemzeti számonkérő szék elé kell idézni és gyorsított eljárással máglyahalálra ítélni a patás ördögöt. Az ítélet végrehajtásán jelen levők szentelt vízzel védekeznének rózsafüzér morzsolása mellett a Sorosból áradó kénes gőzök mételyező hatása ellen. A párttal, a néppel egy az utunk, jelszavunk munka és béke. Mint a régi szép időkben...

gigabursch 2017.10.10. 08:05:51

Mikor a hírt hallottam, valamiért a Táncdal fesztiválok zeneszerzője és előadója villant be.
Mivel őt nem tudtam életével kapcsolatban hovatenni (él-e még, mikor halt meg) nagy hortelenében, nagy meglepetés volt, hogy most valami politikusról van szó.
Sajnos jártam már így Berki Krisztiánnal és nem értettem, hogy egy tornász olimpiai bajnok mire képes, mire kiderült, hogy mégsem róla van szó és jártam már így a Csányi Sándorokkal, akiből van egy bankvezér, egy egyetemi tanár (vadászat kapcsán általában őróla beszélnek a hírekben, pedig a legtöbben bankvezérre gondolnak), nomeg egy színész is.

Szóval a lényeg:
A drágalátos újságírók egyrészt feltételezhetnék, hogy az olvasó/hallgató/néző nincs mindig tisztában azzal, hogy azonos név mögött vajon hány ember lehet és egy ilyen hír kapcsán nem árt előre tisztázni mindent, másrészt meg a címlaphajhászás helyett írhatnának értelmesebben is.

Európai téridő 2017.10.10. 08:14:39

Azért ennek a tiszteletlenül becsmérelt vélekedésnek is akad elég sok híve. Márpedig, ha minél több szavazó átcsábítása a cél, akkor rájuk is oda kellene figyelni és kellő tisztelettel kellene bánni velük.

Ballib cenzúrázók réme 25 2017.10.10. 08:20:37

A ballibek mindennap azt szajkózzák, hogy Orbán maga a patás ördög, csak nem az egyház, és a vallás nyelvén.

Pl a blogger is.
Semmi különbség.

Kampányt folytat valaki ellen, célzottan egy adott csoport számára.

Up! 2017.10.10. 08:22:39

@gigabursch: Mivel Aradszki László is a napokban hunyt el, nem mondom, hogy nem volt elsőre félreolvasható, de nem tudom mit kellene tennie az "újságíróknak" (ugye megvan, hogy ez egy blog?), azon túl, hogy pontosan leírják a nevet. Ugye a László és az András az eléggé eltérő név.

Helga Beauty Salon. 2017.10.10. 08:29:12

Nem, Aradszki András agymenése nem a te szégyened! Nem vagy te Krisztus hogy mások bűnét magadra vedd, te saját jogon vagy hülye ahogy elnézem a debil kis irományodat! :D

Flúgatlan 2017.10.10. 08:30:00

Egyetértek.

Katolikus vagyok és ég a képemen a bőr egyrészt az egész urizáló vadásztársaságos KDNP-től, meg az ilyen idiótáktól, mint ez az Aradszki. Fontos imádkozni, de ahogy ez a fazon beszélt erről, az igen messze van attól, amit gondolok erről a témáról. No meg a Sátánt emlegetni azonosítva egy embert, mint aki az ő tervét valósítja meg.... Brr.......

(Amúgy Soros ügyeit én se szeretem, maradjon otthon és a saját országa politikáját alakítsa. De semmiképp nem keverném bele a Sátánt.)

gigabursch 2017.10.10. 08:32:03

@Up!:
Nem, itt nem a blogról van szó, mert az egzakt.
(egyébként épp ez az írás tette tisztába a fejemben a kérdést)
Én csak a napi hírekkel kapcsolatos - és szerintem nem csak nálam előbukkanó - tévedés-gyártásra hívtam fel a figyelmet.
Magyarán: Ha ez a blogbejegyzés nem kerül elém, ha nem is hülyén halok meg, de egy darabig biztos, hogy értetlenül álltam volna még a dolog előtt.

Jakab.gipsz 2017.10.10. 08:57:41

Inkább Orbán és a KNDP, mint sem Soros és a CEU, filozófus csőcseléke.

Ennyi.

Ti pedig döntsetek a szavazó fülke magányába. Ki a kisebbik rossz.

U.i. A teológia pedig pontosan olyan egzakt tudomány, mint a matematika, sajnos mind e kettő megértéséhez. Ti még nem vagytok felkészítve.

Atomic Warning 2017.10.10. 09:03:09

A tegnapi nap hülyeségben erős volt, mert volt ez a gyöngyfüzéres sátánozás, meg Matolcsy 7.5 milliárd hívő rokona. Arra jó az ilyesmi, hogy az ingadozók és a gyenge hívők látják mekkora kretén dolog a vallás, és hogy hívőnek lenni egyet jelent azzal hogy degenerált hülye vagy. A többinek meg mindegy, ők már szellemi nyomorékként fogják leélni az életüket.

gyurmicsek 2017.10.10. 09:05:50

@Ballib cenzúrázók réme 25: Szóval aki katolikus és sérti ennek a csávónak a megnyilvánulása az ballib? Ezt nem tudtam.

GöTi 2017.10.10. 09:06:42

Soros maga a sátán!

Kivakarta a slamasztikából ezt a suttyó koleszos bűnszövetkezetet, és bejátszotta őket Magyarország vezetői közé, majd a politikai marketing szakembereivel vezető erővé tette.

A fiúk látták, hogy ez milyen könnyen ment.

A hálátlanok elkezdtek saját zsebre dolgozni, és most félnek a lecseréléstől.

A fiúk félnek, és félelmükben kiabálnak: "Soros maga a sátán!"
Igazuk van.

2017.10.10. 09:08:11

Aradszki nem halt meg?

rkb9y5 2017.10.10. 09:14:15

Orvos látta már ezt az embert? Vagy a parlamentben nincs szabály, hogy mentálisan zavart emberek ne kerüljenek oda? Ja, hogy akkor a társaság háromnegyedét ki kéne zárni...

high up! 2017.10.10. 09:23:12

Mindig is modtam: fideszesnek lenni nem politikai, hanem ELMEORVOSI kérdés. Orbaneszku alatt az ÖSSZTÁRSADALMI ELHÜLYÜLÉS olyan sebességgel száguld előre, mint a TVG. Ennyi féleszű bolondot a világon összesen nem lehet találni mint ebben a csöppnyi Magyarországon.

Kicsit félreplagizálva: Kis ország vagyunk, de elmebetegekben gazdag!

FOLYTASSUK!

2017.10.10. 09:23:54

@Jakab.gipsz:

Köszönjük Emese!
Úgy tűnik már a troll érvek is elfogytak...

ember100 2017.10.10. 09:33:20

Helló !

Ez a figura a világ szégyene !
Az a baj hogy ő csak a vezír, hárpi ... agymenéseit mondta el.
Nem képzeli valaki hogy ezt felsőbb engedély nélkül elmondhatta volna ?
Amúgy ezek muzulmánoznak , meg arról beszélnek hogy az iszlám meg minden , Khomeini ajatollah is azt mondta hogy amerika maga a Sátán .Aztán belehúztak.
Csak csendben kérdezem mikor és hol lesz az első boszorkányégetés vagy egy jó kis inkvizíciós tortúra Isten nevében ?????

CoolKoon 2017.10.10. 09:34:35

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző: "Nem szabad aprópénzre váltani Istent." - Egyetértek. Kár, hogy a lieblingjeid ezt csinálják már emberem..izé...azóta, hogy neoliberálisból átmentek turbókereszténybe.

Thunder_th 2017.10.10. 09:35:44

Amúgy ez a fazon az energetikai államtitkár. Szerintem azért "működik" a rezsicsökkentés (amivel a rezsi jelentősen drágább mint a piaci alapon volna), mert ez a fickó lecsapolta a pokol tüzét és az abból származó energiával lehet fűteni az egész országot. Amúgy a rózsafüzér mellett lehet meg kéne próbálni az ezüstgolyót, szenteltvizet, fokhagymát vagy akár a vodoo babát is Soros ellen.
Milyen trauma kell ahhoz, hogy az emebr egy átlag fideszes szintjére zuhanjon a szellemi mélysötétségbe? Mert az tény, hogy a fidesz táborát a szellemi toprongyok alkotják, de még az iskolázatlan leghülyébb mélysötét fideszesben is ki kellene ilyenkor gyulladni valami vészjelzőnek abban a sötét fejében nem? Ilyen szintű baromságokat már óvodában sem beszéltünk, nem a magyar parlamentben.

Jakab.gipsz 2017.10.10. 09:47:37

@MikeBoy:

A tudomány nem attól tudomány, hogy körbe nyaljátok egymás valagát.

Hol marad el ilyenkor a szkepszis?

nu pagagyí 2017.10.10. 09:54:59

@Jakab.gipsz: "A teológia pedig pontosan olyan egzakt tudomány, mint a matematika..."

És persze Aradszki elvtárs az egyik professzor. Annyira egzakt ez a tudomány, hogy bárki lehet sátán, csak kell hozzá egy csomó óriásplakát, nulla valós információ és harsány hazudozás. A célzott, egy irányú köpködéshez csak a célt kell kijelölni, hogy az idomított seregnél máris beinduljon a nyálelválasztás. Holnap ki lesz célpont? Navracsics? Vagy az egész emberi civilizáció? Hová süllyedtek még?

2017.10.10. 10:03:21

@Jakab.gipsz:

Eddig nem úgy tűnik, hogy képes vagy egy értelmes mondatot kisajtolni magadból.
De azért még próbálkozz csak kicsi troll....

consul 2017.10.10. 10:03:41

Elég értelmetlen írás

Tuco Ramirez 2017.10.10. 10:08:05

KDNP? Olyan párt nem létezik. Nincs kimutatható támogatottsága. A demokrácia szégyene, hogy kurjongathatnak a parlamentben.

Jakab.gipsz 2017.10.10. 10:10:34

@nu pagagyí: @MikeBoy:

A te és a ti hazudozásaitok, mitől értelmesek és persze a gyűlölködéseiteknek mi az értelme?
A tudás soha sem gyűlölködik.

A tudás az, ami ha tévedésben voltál, meg nevetett.

énisfélek 2017.10.10. 10:12:14

Ki ez a Soros, akiről annyit írnak mostanában? Annyira röhejes módon támadják hogy csak jófej lehet. Az a legvalószínűbb, hogy ő maga pénzeli ezt a humoros hadjáratot maga ellen, így fog egyre népszerűbbé válni. Ha a tréfás támadók ilyen lendülettel folytatják, akkor jövőre jó esélye lesz a miniszterelnöki posztra.

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.10.10. 10:13:46

@CoolKoon:

Mindig elleneztem a politikai kereszténységet, azaz ezt ne neked mondd.

2017.10.10. 10:16:39

@Jakab.gipsz:

És még mindig nem jött egy értelmes mondat.
Segítek! Ilyenekkel próbálkozz:
"Én vagyok Groot"

Duplaxiii 2017.10.10. 10:20:01

Mondjuk nekem fogalmam sincs ki ez az ürge, hiszen a kdnp csak nevében keresztény, valójában köze sincs a valláshoz. Megélhetési párt, az lmp mellett a másik legkárosabb csoport.
De!
A kndp KERESZTÉNY és nem KATOLIKUS!
Tehát ne jöjjön itt senki a római katolikus elveivel, én görögkatolikus vagyok, így engem nem is érdekel a római katolikusok lelki problémái.
És a hit magán, egyéni!
Ugyanúgy elitélem a hitnek a társadalom nyakába öntését, mint az erre adott bármilyen reakciókat is.
Ha egy hívőnek gondja van a saját közösségének vezetőivel, akkor azt vitassák meg a saját környzeteükben.
Gyakorlatilag én is elmondhatom a véleményemet a kereszténység oldaláról, de ettől nem vagyok egyik egyház érintett vezetője sem. Hogy egyesek rárepülnek a nevekre, címekre? Ebből azért nem illik általánosítani.
Vajon asz mszp baloldali? Nem! A fidesz polgári? NEM! Így a kdnp és az emberkéi sem keresztények, pontosabban nem képviselik egyik egyházat sem.
Ideológiai, megélhetési politikai csoport!!!

Duplaxiii 2017.10.10. 10:22:45

@consul:
Nem értelmetlen, csak felesleges.
Egy magát kereszténynek tartó, hívő ember kiakadt egy magát kereszténynek nevező megélhetési pártocska egyik noname emberkéjén.
Ennyi! És ezt itt, a nyilvánosság előtt adja közzé.
A szokásos "ellenzéki" viselkedés: kamucélra vaklőszerrel tüzel.

barbapapa 2017.10.10. 10:25:28

Aradszki egy retardàlt fasszopò-bàb, egy a milliobol

Helga Beauty Salon. 2017.10.10. 10:30:34

A katolikus egyház értékrendjével egyetértek nagyjából, hiszen én is katolikus vagyok! Egy problémám van csak és az Krisztus! Nem mondom jófej csávó lehetett szó se róla, de nem fogok imádni egy zsidót! :D

CoolKoon 2017.10.10. 10:35:34

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző: Ennek ellenére mindig is ódákat zengtél a komcsi-keresztény pártunkról és kormányunkról. Nem ellentmondásos ez egy kicsit nagyon?

barbapapa 2017.10.10. 10:35:56

@Jakab.gipsz: neked a halàl is jutalom lenne

2017.10.10. 10:36:52

@Duplaxiii:

"Ugyanúgy elitélem a hitnek a társadalom nyakába öntését, mint az erre adott bármilyen reakciókat is."

Az, hogy elítéled az egy reakció. Vagyis önellentmondásban vagy és elítélted önmagad a saját véleményed miatt.

CoolKoon 2017.10.10. 10:39:26

@Duplaxiii: "kiakadt egy magát kereszténynek nevező megélhetési pártocska egyik noname emberkéjén" - Attól tartok, hogy a képlet nem ennyire egyszerű. Az ilyen noname emberkék funkciója ugyanaz, mint Bayer szarfosó Zsoltikáé: kimondani a Párt véleményét a lehető legkendőzetlenebb és legalpáribb formában, aztán figyelni az erre érkező reakciókat. Ha pedig mindenki hallgatna, akkor csak tovább fokoznák ezt az elmebajt, egészen szaniszlói szintig (és tovább). Szóval ezért kell kimondani, hogy ezek az agymenések szégyelletesek, szánalmasok, és aljasok.

CoolKoon 2017.10.10. 10:41:42

@Jakab.gipsz: "filozófus csőcseléke" - LOL, ez kész :D Ebből ordít a(z állandó és rendszeres alkoholizálás okozta) sikertelen egyetemi próbálkozásaidból eredő frusztráció :D

2017.10.10. 10:42:29

@Jakab.gipsz: mondjuk a tudás megismerését kezdhetnéd a magyar nyelvvel...talán nem írnál olyat, ami pont az ellenkezôje annak, amit közölni akarsz. Tudom, a google fordítója orosz-magyar viszonylatban rosszul működik.

dare 2017.10.10. 10:43:26

Ez a felszólalás sajnos csak tovább mélyíti az árkot a (állhatatos) hívő, és a (állhatatos) nem hívő emberek között.
Gyorsan előbújnak a kiművelt emberfők egy kis vallásgyalázásra, de a hívő emberek többsége is erősen pislog az elhangzottak után, mivel ezt az alakítást tényleg nehéz figyelmen kívül hagyni.
"Ne hagyjuk szó nélkül."

Mi a búbánatos, rongybatekert, nemzeti inzultációval megspékelt halál nem mosott hímvesszője volt ez?
És ezt így bent a parlamentben?
Azért jó lenne ha valaki elbeszélgetne vele mostanság az ismétlés elkerülése végett, mert ez így önmagában is rettentő erős volt, ne legyen belőle sorozat.
Ez se volt könnyen emészthető, legyen már ott mellette valaki legközelebb, amikor ilyen megnyilvánulásra akar újra vetemedni.
Csak úgy finoman szólni neki, jelezni neki:
-András, itt ne, kérlek itt ne, majd este felolvasod amit írtál nekünk, iszunk egy kis bort, és majd megbeszéljük ezt.
Hívunk egy szakértőt is (pszichiátert), aki ugyanúgy átlátja ezt a problémát, és segít majd neked, nekünk, mindnyájunknak, és vele közösen találunk majd megoldást a felvetésedre.

2017.10.10. 10:44:22

@Helga Beauty Salon: Isten is zsidó.
Mária is az. Te szimplán hülye vagy.

2017.10.10. 10:45:12

@Duplaxiii:

"Ennyi"???
Az-az ember egy parlamentben felszólalt képviselő.
Aki törvényeket szavaz meg és aki képes megváltoztatni többed magával Magyarország alkotmányét.
Kicsit próbálj már meg elgondolkozni azon, mi itt a lényeg!?

Helga Beauty Salon. 2017.10.10. 10:48:11

@GöTi:"Soros maga a sátán!
Kivakarta a slamasztikából ezt a suttyó koleszos bűnszövetkezetet, és bejátszotta őket Magyarország vezetői közé, majd a politikai marketing szakembereivel vezető erővé tette. "

Na persze, kivakarta szegény cigánykinézetű Orbánhülyegyereket a szarból merő jószívűségből! Szerinted jószívű a Szarosz?
Dzsorzs Szarosz egy cukrosbácsi! Kapsz tőle pár töltetlen savanyúcukrot, de csak azért, hogy alkalomadtán seggbebaszhasson!
Mekkora biznisz lett volna ha számára filléreket jelentő ösztöndíj ellentételezéseként a miniszterelnökké lett kisfiú most hagyná magát, sőt a mi seggünket is odatartaná!

citrix 2017.10.10. 10:50:07

@Tuco Ramirez: Így van, a fidesz hathatós segítsége nélkül egy jelöltjük se lehetne képviselő. A fidesz felszalámizott és betagolt jónéhány pártot maga alá így került a Ghiczy kinyírása utáni kdnp erre a sorsra. Ez a rózsafüzéres sátános sztori 2017-ben itt Európa közepén nem gyenge sztori.

ami szabad 2017.10.10. 10:54:22

Azért Semjén sem kisebb gáz, mint tudjuk, eléggé pirultam, amikor az evolúcióra vonatkozóan fejtegette hosszasan, hogy az nincs. Az ördög maga, a dehumanizált zsidó, mint látjuk. Hisz nincs új a nap alatt, ezek a kőkorszakból itt maradt magukat kereszténynek hazudozók képtelenek a feudális gyökereiktől elszakadni. Építgetik is rendesen itthon újra, a neo-feudalizmust, a maga vazallusi rendszerét! Kár, hogy a kulturális azonosuláshoz kellene még vagy 5 generációnyi idő, annyit meg azért, messze nem adnék nekik, legfeljebb években a sitten. :)

lifelike 2017.10.10. 10:55:43

arrafele lakom ahol ez az ember a képviselő, én leestem a székből amikor hallottam miket mond, ez egyszerűen szürreális, ezek bolondok, remélem a választások után el kell számolniuk azzal amit eddig csináltak

exterminador 2017.10.10. 10:57:03

@CoolKoon: a szaniszlói szint már megvan.

Jakab.gipsz 2017.10.10. 10:59:21

@Helga Beauty Salon:

Azt a názáreti filozófust, nem imádni kell, hanem megérteni, nem a keresztényekhez beszélt, hanem a zsidókhoz, nekik nem tetszett a szövege.

És amint ezt láthatod, tudnak haragot tartani a filozófusaik.

Például Soros Gyuri is mit gondolsz miért működik sunyin az agy mosodája a CEU féle hablaty és identitás módosító egyeteme.

dare 2017.10.10. 11:00:46

@Helga Beauty Salon: Azért ez se volt gyenge így helyből, nekifutás nélkül.

Jakab.gipsz 2017.10.10. 11:15:00

@barbapapa: @Könnyen elkaptuk, uram!: @CoolKoon:

Ti kik vagytok? Mit akartok ? Nem a véleményetekre vagyok kíváncsi.

Hanem a szándékaitokra.

nu pagagyí 2017.10.10. 11:24:31

@Helga Beauty Salon: Soros a pluralizmus és az emberi jogok híve. Miért ne segített volna egy olyan pártot, amelyik szintén ilyennek mutatkozott és az aktuális hatalom elnyomta? Most éppen az a bűne, az időközben ugyanolyan elnyomó hatalmat kiépítő Fidesz szemében, hogy nem változott. Soros hű maradt az elveihez, amit nemcsak ő képvisel, hanem minden jószándékú ember éljen bejáratott demokráciában, vagy ilyen szerencsétlen országban, mint amilyen a miénk. Persze ezek az elveket minden diktatúra szemében vörös posztónak látja. Az állami eszközökkel ellene szított gyűlölet mutatja legjobban, milyen rendszerben élünk.

Elég ostoba lehetsz, ha nem jössz rá, hogy neked sincsenek már jogaid, legfeljebb kedvezményeid, amit bármikor megvonhatnak tőled az elvtársaid. Tudod, adható, de csak havernak jár. Talán majd egyszer megérted, ha saját bőrödön érzed, amikor te leszel a célpont.

Void Bunkoid 2017.10.10. 11:24:47

Ezúttal birka barátunk képes volt józanul megítélni az ordas marhaságot, amit elkövettek tegnap, nofene, fejlődés :)

Nekem amúgy kb annyi a véleményem az egészről, hogy ilyen véleménye, mint Aradszkinak, lehet bárkinek, DE nem a Parlamentben.

Az Országgyűlés egy világ intézmény, ami az emberek világi, földi életében képes akár jelentős változásokat eszközölni, amire az emberek szintén világi létük és dolguk termésével, az adóforintjaikkal teszik a képviselőket erre képessé. Ergo bármennyire is kereszténydemokrata néppárt, és oké, az erkölcsi része rendben van, de politikai-gazdasági értelemben k*rvára semmi helye sem Istennek, sem a sátánnak a Parlamentben.

Teljesen oké sátánozni, meg összeesküvéselméletezni egy kocsmában, az ember saját maga által fizetett házmesterfröccse mellett.

De NEM a Parlementben, az adófizetők pénzéből. Nekem sem fizet senki azért(pláne nem a magyar nép), ha félbebaszottan hülyeségeket kezdek mondani a törzskocsmámban.

Helga Beauty Salon. 2017.10.10. 11:28:54

@Jakab.gipsz: Azt a názáreti filozófust, nem imádni kell, hanem megérteni, nem a keresztényekhez beszélt, hanem a zsidókhoz, nekik nem tetszett a szövege.

Az lett volna a vízen járás melletti másik csoda ha a keresztényekhez beszél, ti. az ő tanai és keresztrefeszítése hatásárra alakult ki a kereszténység! :D (majd amit leírsz gondold át, mert magaslabda az ilyen trolloknak mint én is vagyok) A gidóknak meg nem a szövege nem tetszett, hanem hogy nem valutázhattak a templomokban! A bankárlobbi áldozata lett szvsz:

CoolKoon 2017.10.10. 11:30:05

@exterminador: Való igaz, ez már az a szint, de még nem folytonos. Meg hát azért van bizony Szaniszlónál lejjebb is...

Helga Beauty Salon. 2017.10.10. 11:32:03

@nu pagagyí: " Soros a pluralizmus és az emberi jogok híve."

Neeee! Nekem neee!

CoolKoon 2017.10.10. 11:33:19

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző: A jó felé törekvést? Mert úgy általában bármi felé történő törekvés csak akkor hiteles, ha konzisztens. Az, hogy te azért véded a Fityeszt, mert úgy beszélnek (sőt, csinálnak), mint a komcsik (miközben kereszténynek hazudják magukat), abszolút konzisztens. Viszont a kereszténységbe csomagolt uszításukat helyeselni már nem konzisztens, hiszen ellenkezik többek között az általad is elismert keresztény eszmeiséggel.

CoolKoon 2017.10.10. 11:37:09

@Jakab.gipsz: "Ti kik vagytok?" - Természetesen Soros György ügynökei, és a Hold túlsó felén lévő titkos űrbázisról elszármazott gyíkemberek.

"Mit akartok ?" - Én személy szerint pl. pénzt. Nagyon sokat. Meg lehetőleg tudást is.

"Nem a véleményetekre vagyok kíváncsi. Hanem a szándékaitokra." - Hogy mi a szándékom? Pl. a felvilágosítás. Meg az se lenne ellenemre, ha az emberek nem lennének olyan reménytelenül ostobák, hogy bekajálnak bármilyen baromságot a politikai lózungoktól kezdve az összeesküvés-elméleteken át egészen a veszélyes áltudományos baromságokig. De nálam ez mintha hiú remény lenne.

2017.10.10. 11:39:27

@Jakab.gipsz:

Nahát!
Szegény trollnak taktikát kellett váltania.
Nem állít, hanem kérdez.
Érdeklődve figyeljük, milyen sikereket ér el így vajon?

Ariete 11 2017.10.10. 11:57:35

@morph on deer: számodra nincs vallási háború, mert ateista vagy (bár az is egy vallás)... Viszont a hithű muszlimoknak te is más hitű vagy, tehát megtérítendő.... tehát háborúzni fognak veled, akár akarod azt, akár nem...
Akkor lenne változás, ha a muszlim férfiak felmondanák a többnejűséget, elfogadnák a női egyenjogúságot, elfelejtenék a Sáriá törvénykezést... Szerinted mennyi idő alatt történne meg az Nagy Integráció?

exterminador 2017.10.10. 12:01:51

@Ariete 11: nem lehet az összeset egy kalap alá vonni.
Szerinted Shadiq Khan például az általad felsoroltak híve? Vagy Zinedine Zidane?
De mutathatok neked egy egykori muszlim ateistát is: en.wikipedia.org/wiki/Adunis
Aki az általad felsoroltakat támogatja, azoknak természetesen nincs helye Európában.
A többi viszont engem nem zavar.

Jakab.gipsz 2017.10.10. 12:03:54

@Helga Beauty Salon: Jé észre vetted!

Úgy tűnik a buzi (befektetési) bankárlobbi áll nyerésre, egy szép új világ megteremtésének érdekében.

Jakab.gipsz 2017.10.10. 12:13:10

@CoolKoon: Szóval a felvilágosítás a célod, rendben.

Egy kérdésem ezért még lenne?

Te amit tudsz és én nem tudhatok, azt kitől tudod?

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.10.10. 12:14:56

@CoolKoon:

A rossz: a rendszerváltás, s akkor kialakult nyugati függőség.

Ami ez ellen megy az tehát jó.

Jelenleg aFidesz az az erő, mely ezt képviseli. Bár csak félig-meddig, de még így is jobb, mint a ballibek, akik szerint itt nincsenek bajok, sőt tapsolni kell a nyugati függőségnek.

Ezek után a dolgokat átlátó ember kire szavazzon?

A Fideszre, ki másra?

Az pedig nem érv, hogy hülyeségeket is csinál a Fidesz.

Te csak olyanra szavazol, akivel 100 %-ban egyetértesz? Nekem kedvenc pártom nincs 1999 óta, azóta mindig a kisebbik rosszra szavazok.

Ha a Fidesz komcsi lenne, kommunista megoldásokat látnék, de ilyet egyet se látok.

Uszítás meg nincs. Nyilván vannak túlzások a kampányban, dehát ez mindenkinél megesik.

Én egyébként nem tekintem kereszténynek a Fideszt. Keresztény eleve nem lehet egy párt, keresztény csak ember lehet és egyház. Viszont tény, hogy egyes dolgokban segít a Fidesz a kereszténységnek, pl. az egyházi iskolák számának növekedése pozitív folytamat, szintén az a megnövelt állami támogatás a vallásnak.

Sluck Ödön 2017.10.10. 12:29:47

>> Ezért nagyon kérem a KDNP képviselőit, hogy ne csináljanak már ásatag hülyét belőlünk, katolikusokból.
Kedves blogger! Ezt már rég megtették.

chrisred 2017.10.10. 12:34:02

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző: A KDNP-sek soha nem feleslegesen mondják ki Isten nevét, hanem jó sok pénzért. Ha már dolgozni nem hajlandóak, legalább ezt megteszik azért a vagyonért, amit a befizetett adónkból a zsebükbe dugnak.

Állítsuk meg a ......... 2017.10.10. 12:44:04

Van a kormánynak egy rózsafüzér biznisze.
Biztosan most írták ki rá a tendert.
Másképpen nem tudom magyarázni a dolgot.
Mert akkor átmennék hülyézésbe.

Állítsuk meg a ......... 2017.10.10. 12:45:21

Nem lehetne őket úgy mindenestűl elküldeni a szentföldre egy keresztesháborúba?

2017.10.10. 12:47:27

@CoolKoon:

Te! Ez a jakab, ez egy troll :)

Állítsuk meg a ......... 2017.10.10. 12:54:55

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző:

milyen érdekes, hogy amióta meghótt a főtanácsadó finkelstein, aki nyíltan homofób volt, de burkoltan meleg, továbbá izraelita vallású,
azóta valahogy elakadt a lemez a sorosozásnál
.
.

Világít a torony 2017.10.10. 13:06:04

A posztoló el szeretné vinni a bulit azzal, hogy ez az ő szégyene. Pedig nem az övé, hanem az évtized magyar szégyene. De az is lehet, hogy ez az összes szégyenek világrekordere.

Ballib cenzúrázók réme 25 2017.10.10. 13:07:06

@Állítsuk meg a .........:

Ebben nincs semmi érdekes.
Az elmúlt 5 és az elkövetkezendő 20-50 év legnagyobb problémája az EU-nak a migráció lesz.

Soros azoknak a véleményformálóknak a vezére, akik a korlátlan betelepítést és szétosztást pártolják (Civil szervezetei, és EU-ban dolgozó általa listázott képviselők), Orbán pedig azoknak akik ezt megakadályoznák.

Mi pedig döntünk.

exterminador 2017.10.10. 13:07:24

@Állítsuk meg a .........: olyan nagyon azért nem burkolta. De különben valóban, ritka undorító ember volt, kétségtelen, hogy jobb hely lett nélküle a világ.

Ballib cenzúrázók réme 25 2017.10.10. 13:08:36

@Világít a torony:
"az is lehet, hogy ez az összes szégyenek világrekordere."

Nagy szavak ezek ahoz képest, hogy tegnap még azt se tudtad ki a fasz az az Aradszki András.

Ballib cenzúrázók réme 25 2017.10.10. 13:09:27

@exterminador:

Szerencsére Ron Werber még él, és dolgozik.. Ugye ?

Az Ellenálló 2017.10.10. 13:10:51

Bírom azt, amikor a vallásos emberek más vallásos embereket azzal vádolnak, hogy rossz fényt vetnek a vallásra. Hát nem, ők is ugyanazt tanulták, mint a cikk írója, legfeljebb máshogy értelmezik. Ne higgyük már azt, hogy kitaláljuk a másik gondolatait.

Persze azért kritikaként fogalmazható meg a szekularitás figyelmen kívül hagyása, ami azért nagy baj, nincs helye a Parlamentben a közös imádkozásnak.

Világít a torony 2017.10.10. 13:15:52

@Ballib cenzúrázók réme 25:
"Nagy szavak ezek ahoz képest, hogy tegnap még azt se tudtad ki a fasz az az Aradszki András."
Az ahoz szót helyesen két h-val írjuk, de nem azért mert múlt idő. Az ide citált képződmény megszólalásának tartalma pedig semmilyen összefüggésben nincs azzal, hogy én ismertem-é előtte.

Állítsuk meg a ......... 2017.10.10. 13:18:13

@Ballib cenzúrázók réme 25:

felőlem még most is élhetne finkelstein, de az a gyűlöletkampány, amit ő talált ki na azaz amitől hányok
ha valakivel kapcsolatban a gonoszságot emlegetnénk akkor pont ő lenne az egyik

Jakab.gipsz 2017.10.10. 13:21:48

@MikeBoy: Rá világítunk a lényegre ez a blogg címe.

Tegyétek már meg, szitkozódás és személyeskedés, továbbá érvelési hibák nélkül.

Világítsatok rá a lényegre, kik vagytok és mit akartok, a hellyel közzel "keresztény" magyaroktól.

Jó elismerem kicsit slendrián keresztények vagyunk. (még csak ezer éve gyakoroljuk).

Állítsuk meg a ......... 2017.10.10. 13:29:36

@Ballib cenzúrázók réme 25:

"Szerencsére Ron Werber még él, és dolgozik.. Ugye ?"

Mi a bajod vele?

Az tény, hogy nem a fidesz szekerét tolja

és még sokan mások sem szeretnék a fidesz szekerét tolni, sem húzni!

lehet neked is a szekér elé állni és húzni a kormányt, de ha lehet, akkor jó messzire

chrisred 2017.10.10. 13:31:04

@Jakab.gipsz: És ezer éve még a magyarok tudták is, mit jelent kereszténynek lenni.

ostvan1 2017.10.10. 13:33:06

@Ariete 11: "Szerinted mennyi idő alatt történne meg az Nagy Integráció?"
Javaslom, tanulmányozd a török történelmet. Musztafa Kemal Atatürk egész sikeresen megoldotta.

Állítsuk meg a ......... 2017.10.10. 13:33:56

@chrisred:

mert behajtották őket a templomba, mint a marhákat?

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.10.10. 13:38:37

@chrisred:

S hol kaptak a KDNP-sek ilyen hatalmas vagyont? Pl. Semjén milliárdjai hol vannak?

morph on deer 2017.10.10. 13:45:04

@Ariete 11:
“mert ateista vagy (bár az is egy vallás)... ”

Ez meg hülyeség, már ne is haragudj..!

“Akkor lenne változás, ha a muszlim férfiak felmondanák a többnejűséget, elfogadnák a női egyenjogúságot, elfelejtenék a Sáriá törvénykezést...”

Név szerint kikre gondolsz? Ismersz többnejű muszlim férfiakat, akik a Shariát gyakorolják?
Nekem ez valahogy nem tűnt fel errefelé, pedig laknak az országban muszlimok bőven, ma is.

Mindenesetre egy biztos, a fundamentalista keresztény eszmé(ke)t belekeverni az államigazgatásba legalább akkora bűn, mint a Sharia!

Magyarország szekuláris, és ameddig ez így van az alkotmányban, vagy akár abban a fércműben ami ideiglenesen helyettesíti ‘alaptörvény’ néven, addig az ilyen kretén dumáknak nincs helye a parlamentben!
Tovább megyek: a fundamentalista vallási propagandát hangoztató “politikusoknak” sincs!

Csak ahhoz mondjuk némi intelligencia sem ártana, hogy ezt a házelnök meg a többi erre szakosodott léhűtő felismerje és tegyen róla!

chrisred 2017.10.10. 13:46:50

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző: Ja, hogy egyesek már csak milliárdokban gondolkodnak, évi adómentes 20 millió forint már meg sem üti az ingerküszöböt...

2017.10.10. 13:52:51

@Jakab.gipsz:

Na most mi legyen trollom?
Értelmes hozzászólásod nincs.
Értelmes kérdésed nincs.
maradjunk az "Én vagyok Groot" szintű kijelentéseknél. Abból még kijöhet valami.

CoolKoon 2017.10.10. 13:58:47

@Jakab.gipsz: "Te amit tudsz és én nem tudhatok, azt kitől tudod? " - Pl. könyvekből? Cikkekből? Tapasztalatból? Onnan, hogy odafigyelek a részletekre, olvasok a sorok közt, és általában több részletet figyelek meg, mint mások? Ilyesmi.

BéLóg 2017.10.10. 14:03:22

@feketefenyő és fehér ló: Na, aztán aztat tudod-e, hogy 200 év alatt hány embert pusztítottak el azok a mocskos inkvizíciók? Mert én aztat olvastam az inter neten, hogy kábé tízezer embert!
Képzeld el, tízezret, kettő száz év alatt! iszonyat, szörnyű, borzalom.
Aztat meg szintén csak véletlenül olvastam az inter netene, hogy a Dicsőséges 133 nap, elnézést, ez más, szóval a Nagy Francia Forradalom istentagadó felvilágosult terrorja alatt egyetlen hónap alatt levágták a Gílyotín doktor ketyeréjével SZÁZEZER ember fejét ripsz és ropsz, hát azon gondolkodtam, ki járt jobban és ki volt gecibb a két rendszer közt, a liberális felvilágosult pre-marxisták vagy a mocskosegy ház?

CoolKoon 2017.10.10. 14:08:32

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző: "A rossz: a rendszerváltás, s akkor kialakult nyugati függőség." - Érdekes. Mielőtt bejöttek volna a rohadt ruszkik a tankjaikkal és nyomukban a nyomorult "tanácsadóikkal" (ideológusaikkal), addig ugyanúgy "nyugati függőség" volt itt (de legalábbis nem keleti, az hóttziher).

"Ami ez ellen megy az tehát jó." - És a keresztény értékrend meggyalázása mégis hogy csökkenti a nyugati függőséget?

"Jelenleg aFidesz az az erő, mely ezt képviseli. Bár csak félig-meddig, de még így is jobb, mint a ballibek, akik szerint itt nincsenek bajok" - El ne áruld senkinek, de alternatív lehetőségként ott van a Putyin elvtársad által pénzelt Jobbik is...

"Az pedig nem érv, hogy hülyeségeket is csinál a Fidesz." - És az, hogy esetleg csak hülyeségeket csinál? A politikát még távolról se érintő kérdésekben is?

"Nekem kedvenc pártom nincs 1999 óta, azóta mindig a kisebbik rosszra szavazok." - Én inkább nem szavazok, bár erősen fontolgatom, hogy az MKKP-ra szavazok.

"Ha a Fidesz komcsi lenne, kommunista megoldásokat látnék, de ilyet egyet se látok." - Igazán? És a rezsicsökkentés? A plázaépítési moratórium? A hétvégi boltzár? A "gonosz multik" sanyargatása? Soroljam még?

"Uszítás meg nincs. Nyilván vannak túlzások a kampányban" - Nincs, hiszen pártunk és kormányunk is megmondta. Ja, de mégis. És a sorosozás nem uszítás, és minden egyezés a 30-as évekbeli náci plakátokkal csupán a véletlen műve. Ja. Meg Fehérlófia, meg egyszarvú, meg aranytojást tojó tyúk.

"Én egyébként nem tekintem kereszténynek a Fideszt." - Nem baj. Ők viszont ettől még annak tartják magukat.

"Viszont tény, hogy egyes dolgokban segít a Fidesz a kereszténységnek, pl. az egyházi iskolák számának növekedése pozitív folytamat, szintén az a megnövelt állami támogatás a vallásnak." - Mint tudjuk, ezt se felebaráti szeretetből csinálják. Pont nemrég mozdítottak el a helyéről valami falusi plébánost ennek kapcsán. Csak hogy az egyházakon belül is mindenki tudja, merre hány méter.

chrisred 2017.10.10. 14:10:55

@BéLóg: A guillotine-nal Párizsban nagyjából 3000 emberrel végeztek a forradalom alatt. Ez még a Szent Bertalan-éj 10 ezer halottjához képest is eltörpül.

CoolKoon 2017.10.10. 14:11:12

@MikeBoy: Igen, néha bennem is femerül a gyanú. Legalábbis bizonyos posztjai már-már túlzottan abszurdak...

jolka40 2017.10.10. 14:41:58

@Ballib cenzúrázók réme 25: Matolcsi bácsi meg azt mondta, hogy a Föld összes lakosa rokonságban áll (gondolom, Ádám és Éva révén).

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.10.10. 14:55:27

@chrisred:

Szóval ha KDNP-s képviselő kap fizetést, az baj, ha meg ballib, akkor megérdemli?

Állítsuk meg a ......... 2017.10.10. 15:08:17

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző:

mondjuk azért kár beléjük a pénz, hogy az elavult 2.000 éves, bigott mantrájukat hirdessék a Parlamentben

Jakab.gipsz 2017.10.10. 15:11:14

@CoolKoon: Helyes, elsősorban az ha a sorok közötti részt is érted, nem csak a leírt szöveget.

Ezek szerint érted a leírt szöveg szellemiségét is, ezek szerint azt is érted, hogy milyen az az ateizmus szellemisége is.

Én viszont az ateisták szellemiségét nem értem.

Viszont értem a kereszténység szellemiségét, az egy ígéret, amely szerint "eljön még e földre az örök béke és a bölcsesség kora".

Azt gondolom, hogy e két szellemiség közül az egyik hamis, hogyan döntsük el azt, hogy melyik szellemiség az igazi.

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.10.10. 15:35:34

@CoolKoon:

Amíg az ország nem magának termel, nem lesz fejlődés.

Hol a keresztény értékrend meggyalázása?

A Jobbik sose képviselt értéket, üres magyarkodás, s most már Soros pénzeli őket, készíti őket 2022-re. Kinek kell Soros-párti liberális magyarkodás?

A Fidesz nem csak hülyeségeket csinál, sőt az alapdolgokban helyes úton halad.

"Én inkább nem szavazok"

Én mindig szavazok. Még sose fordult elő, hogy nem mentem volna el szavazni, kivéve amikor fizikailag nem tudtam, mert pl. 1000 km-re voltam éppen a szavazóhelyiségtől, vagy - a tavalyi népszavazáskor - éppen nem volt semmilyen érvényes okmányom.

A rezsicsökkentés kommunista? A plázaépítési moratórium az? A hétvégi boltzár az? A multik "sanyargatása"? Egyik se az.

A sorosozás nem uszítás, hanem harc egy gonosz tolvaj ellen. A 30-as évekbeli náci plakátokkal nincs egyezés.

A Fidesz nem kereszténynek tartja magát, hanem kereszténydemokratának. Ami nem vallás, hanem politikai eszme.

Én egyébként NEM vagyok a kereszténydemokrácia híve.

Ha a hívők nem kedvelnek egy plábánost, a püspök elmozdítja azt, áthelyezi máshová. Ez egy katolikuis szabály.

Állítsuk meg a ......... 2017.10.10. 15:39:39

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző:

önállóan?
besavazta?

érdekes, mert olyan önálló párt nincs is, hogy kdnp
a kdnp nem egy párt, be sem jutnának Parlamentbe

chrisred 2017.10.10. 15:43:20

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző: Ezt honnan olvastad ki? A ballib képviselők is szoktak vallási valóságshowt rögtönözni a Parlamentben?

Helga Beauty Salon. 2017.10.10. 15:45:58

Máglyára veletek eretnek csürhe!

Állítsuk meg a ......... 2017.10.10. 15:49:39

tiszta hitgyüli
csak az a baj, hogy ez a mi bőrünkre megy

és ez a rózsafüzéres volt-e már elmegyógyásznál

Jakab.gipsz 2017.10.10. 15:52:13

@Helga Beauty Salon:

Melyik eretnek csürhére gondolsz, a kommunista ateistákra, vagy a liberális ateistákra?

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.10.10. 16:04:44

@Állítsuk meg a .........:

S minek önálló párt? A magyar választásokon koalíciók is indulhatnak.

Visceroid 2017.10.10. 16:06:12

"Ez nem a katolicizmus, hanem babonás bolondéria, mint a Föld laposságában hinni, meg a most hétvégén bekövetkező végítéletben."

Ne adj nekik ötleteket!

rasztaszív 2017.10.10. 16:07:10

a katolicizmus európa szégyene.

Bassaj 2017.10.10. 16:41:11

@rasztaszív: Igen, mióta az argentin jezsuita eretnek trónol a Vatikánban.

CoolKoon 2017.10.10. 16:41:54

@Jakab.gipsz: "Viszont értem a kereszténység szellemiségét, az egy ígéret, amely szerint "eljön még e földre az örök béke és a bölcsesség kora". " - Oké. És ez (meg az ateizmus) mégis hogy kapcsolódik a cikkhez, illetve az ezt megelőző hozzászólásokhoz? Mert ez így egy kicsit olyan, mint amikor a jehovisták rögtön a Jelenések könyvével kezdik (pedig)....

Helga Beauty Salon. 2017.10.10. 16:46:55

@rasztaszív: a katolicizmus európa szégyene.

Európa szégyene Orbán, te nagyon hülye! Tanuld már meg, mert nem kapsz fizetést!

rasztaszív 2017.10.10. 16:53:53

@Bassaj: mióta hazudni kezdtek a Tanításról.azaz mióta léteznek.

NBarbieReloaded 2017.10.10. 16:55:42

A tegnapi nap idiota kormanyparti felszolalasokban igen eros volt, ahogy mar tobben jeleztek.
Mar megszoktuk, hogy igazabol 7 eve egyetlen erdemi kerdesre sem valaszol a fidesz/kdnp a Parlamentben, csak loki a legujabb habony-mantrat/szemelyeskedest de azert mindennek van hatara.
Kezdve a cikkben is emlitettel, ami tenyleg a kezeletlen, sulyos uldozesi mania mintapeldanya.
Aztan jott Hadhazy felszolasa. Isten ments, hogy en egy LMP-st vedjek de azert b+ viktor, valaki felszolal amiatt, hogy miert ragaszkodik megint az allam a penzszorashoz es erre egy ilyen kicsinyes vadaskodassal jossz, hogy jaj biztos azert kerdezi, mert az olcsobb ajanlatot tevo ceg lobbistaja? Hat a kurv.a anyadat mar te pokhendi majom.

A hab a tortan meg a Vona-nak mondott valasza volt, igazi bicskanyitogato stilusu. A tartalma csak a szokasos: a fidesz evtizedes penzemberere, vikike orszagos cimborajara rafogjuk, hogy a Jobbik gazdaja lett. Erted, ami a fideszre konkretan igaz volt evtizedekig, most azzal vadoljuk a masikat. Nevetseges es vegtelenul szanalmas. Igazi, nemethszilardi szellemi szinvonaluaknak valo "vitakultura".

Azert erdemes megnezni az index ezzel kapcsolatos cikkenek boritokepet, amin egy parlamenti fenykep van viktorrol, meg meg par fideszes fotolvajrol. Az az onelegult vigyor mindegyik pofajan, undorito. Az a fajta vigyor, hogy igen, tudjuk, hogy tudjatok, hogy szetlopjuk az orszagot, de ugysem tudtok csinalni semmit.

CoolKoon 2017.10.10. 17:01:50

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző: "Amíg az ország nem magának termel, nem lesz fejlődés." - Egyetértek. És szerinted a szétrohasztott, vízfejű idiótákkal feltöltött oktatási intézmények által kitermelt birkadroidok fogják elhozni azt a kánaánt, amiben az ország "magának termel" majd? Mert szerintem nagyon nem.

"Hol a keresztény értékrend meggyalázása?" - Hogyhogy hol? Pl. ott, ahol a rózsafüzért (amúgy teljesen eszement) politikai kontextusban emlegetik.

"s most már Soros pénzeli őket, készíti őket 2022-re." - Már őket is? O tempora, o mores!

"Kinek kell Soros-párti liberális magyarkodás?" - Liberáliiis?! A Jobbik?! Nem lehet, hogy nem ugyanazt a műsort nézzük? :P

"A Fidesz nem csak hülyeségeket csinál, sőt az alapdolgokban helyes úton halad." - Nos, ha az igazán fontos dolgokat nézem (oktatásügy, ami a legeslegfontosabb; egészségügy, gazdaság/KKV szféra), akkor bizony nekem az jön le, hogy igenis borzalmas ostobaságokat művelnek.

"A rezsicsökkentés kommunista? A plázaépítési moratórium az? A hétvégi boltzár az? A multik "sanyargatása"? Egyik se az." - Már hogyne lenne az? Az első és a harmadik a rohattmocskoskizsákmányolókaptalstabruzsujbagázs-tételből, a másik kettő meg a rohattmocskosimpralstakaptalstasorosistamulti-tételből ered. Történetesen mind a kettő a komcsi alaptételekből lett levezetve. Milyen intézkedés lenne ezeknél kommunistább?

"A sorosozás nem uszítás, hanem harc egy gonosz tolvaj ellen." - Milyen gonosz tolvaj ellen? Azt hittem, Mo-t Vityacsászár és (kézivezérelt) csicskásai irányítják, nem pedig holmi Soros.

"A 30-as évekbeli náci plakátokkal nincs egyezés." - Hát holokauszt-múzeumban jártál-e már?

"A Fidesz nem kereszténynek tartja magát, hanem kereszténydemokratának. Ami nem vallás, hanem politikai eszme." - Pedig nyilatkozatok szintjén nagyon úgy tesznek, mintha nagyon sok közük lenne a valláshoz (pedig)...

"Én egyébként NEM vagyok a kereszténydemokrácia híve." - Mondjuk ez nem lep meg, hiszen a szélsőbal irányzatok nem igazán kompatibilisek az (alapesetben) jobbra húzó, keresztény-konzervatív irányzatokkal....

"Ha a hívők nem kedvelnek egy plábánost, a püspök elmozdítja azt, áthelyezi máshová. Ez egy katolikuis szabály." - A hívők nem kedvelnek egy plébánost? Katolikus szabály?! Nesze: "Amikor nyáron kiderült, hogy Bokros Leventét egészségügyi okokra hivatkozva el akarják tenni Hatvanból, az újhatvaniak (...) aláírásgyűjtésbe kezdtek. A szignókat a polgármester vitte az egyházmegyének, és állítólag ígéretet is kapott rá, hogy a plébános maradhat." (index.hu/belfold/2017/10/07/hatvan_pap_athelyezes/) Aztán mégse maradt. Ennyit a "katolikus szabályról".

Helga Beauty Salon. 2017.10.10. 17:07:56

@NBarbieReloaded:" Azert erdemes megnezni az index ezzel kapcsolatos cikkenek boritokepet, "

A 18-as képekre gondolsz? Mert azokaat érdemes megnéni az indexen! LOL

NBarbieReloaded 2017.10.10. 17:17:39

@Helga Beauty Salon: Nem azokra, vilagosan ertelmezheto a mondatombol, hogy mire gondoltam.
Amugysem vagyok raszorulva, hogy indexen nezegessek noket, koszi. :)

Helga Beauty Salon. 2017.10.10. 17:39:04

@NBarbieReloaded: Amugysem vagyok raszorulva, hogy indexen nezegessek noket, koszi. :)

Az asszony megnézi a gépnaplót és nem kapsz pinát mi? :D

Jakab.gipsz 2017.10.10. 20:48:23

@rasztaszív: Te pedig a mamád szégyene vagy.

Ha nem lenne katolicizmus, akkor mi lenne helyette? CEU és a Gender képző egyetem?

tpl 2017.10.10. 20:50:36

"annyira személyesnek - leginkább családi, indentitásbeli kérdésnek tartom..." írja ezt a posztoló a vallásidentitásáról. (Szerinte) viccesen egyszerűen csak "katkónak" nevezi a katolikus egyházat.

Nos, a vallás lehet személyes, ha annak megéléséről beszélünk. De ezt kvázi titkolni, erről nem beszélni, ezt nem kimutatni f@szság. Ebben a keserves libsi értékek nélküli világban sikerült elhitetni az emberekkel, hogy a vallás magánügy. Csak a humanitas, a tolerancia lehetnek közügy. Pedig mennyire nem így van. Változóban a nyugati világ, A keresztény értékekről ismét beszélgetünk kirekesztettség nélkül és már átlátunk a PC hazugsággyáron.

2017.10.10. 21:09:11

@Jakab.gipsz: az ateista nem lehet eretnek.

2017.10.10. 21:15:33

@Jakab.gipsz: a deizmus egyistenhit. Hinni valamiben, ami nincs. De fenyegetéseivel kordában tartja a csürhét.
Aki nem tartozik a csürhébe, az képes saját maga is erkölcsösen élni. Ilyen az ateista.

morph on deer 2017.10.10. 23:20:17

@tpl:
“De ezt kvázi titkolni, erről nem beszélni, ezt nem kimutatni f@szság.”

De ki kérdezte, hogy te - vagy akárki más - milyen vallású?
Mert ha kérdezték, akkor ne titkold, ha nem szégyelled, de ha meg nem, akkor például nekem mi közöm hozzá, hogy te mi módon és milyen nyelven dicsőítesz kit és miért?

Ezt komolyan kérdem!
Kérkedni kell vele? Hivalkodni? Vagy mihez szükséges kimutatni?

Szerintem alapvető tévedésben vagy, - a vallás igenis magánügy!
Aki cégérként viseli a hitét, aki értékmérőként az embertársai közötti megkülönböztetésre használja, az bizony nem külömb, mint akármelyik kufár..!

Szégyen az, és szégyellje magát az, aki a saját, vagy bárki más vallását belerángatja a politikába, és pitiáner politikai csatározásokra használja!

Ez azokra a felfuvalkodott hólyagokra is vonatkozik a magyar parlamentben, a véreskezű vezetőjükkel egyetemben, aki örömét leli a vérontásban!

Szégyellhetik magukat az oktalan gőgjükben Isten nevében gyűlölködők!
És még ők merészelnek erkölcsről papolni..!

rasztaszív 2017.10.11. 00:04:36

@Jakab.gipsz: mi lenne velünk hazugság nélkül,tényleg?hová is lehetnénk?!

chrisred 2017.10.11. 05:44:13

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző: Ezt ne velem közöld, hanem Kövér Lászlóval. Nem szankcionálni akartam Aradszky felszólalását, csupán értékeltem, ami az én szólásszabadságomhoz tartozik.

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző . · http://bircahanng.org 2017.10.11. 10:35:02

@CoolKoon: Igazad van, meggyőztél!
Még néhány ilyen, és lehet, hogy kénytelen leszek teljesen elengedni ezt a Soros vonalat..

BéLóg 2017.10.11. 15:25:42

@chrisred: A Jakobinus Terror eredménye egy hónap alatt százezer, három hónap alatt összesen százötvenezer.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2017.10.11. 17:07:24

Hát ezen behaltam. Komoly, felnőtt emberek egy parlamentben, ilyet?
Mondjuk azután, amiket a m1-en tényként lenyomnak, kb. a chemtrail-hívők szintje, meg miután a Soros-tervet tényként kezelik...

Ariete 11 2017.10.11. 21:29:45

@ostvan1: szerinted nekem hiányoznak azok az emberek és a problémáik? szerinted pont az ő adaptációjukkal kell hogy teljen a drága időm? mondj egy jó dolgot, amit nélkülük nem tudnánk megoldani?

Void Bunkoid 2017.10.12. 07:51:26

@Jakab.gipsz: ó, drága kenyér.

Ugye tudod, hogy az "eretnek" kifejezés használata 2017-ben kb a fundamentalista iszlám hívőkkel rak egy súlycsoportba?

Inkább bratyizz össze velük, költözzetek az Antarktiszra, és játsszatok ott középkorosdit. Akár egy tök vagány keresztes háborút is indíthatsz az ő dzsihadjuk ellen.

ostvan1 2017.10.12. 08:00:02

@Ariete 11: 10. 10-én a 11:58-kor kelt hozzászólásodban kinyilvánítottad, hogy nem lehetséges a moszlim vallás különválasztása. Erre tájékoztatlak, hogy de, igen, van rá példa a történelemben, nem is távol, nem is régmúltban. A válaszod, hogy "szerinted nekem hiányoznak azok az emberek és a problémáik?". Így könnyű ex chatedra kijelentést tenni, hogy elzárod magadat a lehetséges ellenérvektől.
süti beállítások módosítása