A valódi viták otthona

Reflektor

Három érv, hogy Gyurcsány Ferencnek nem érdeke a kormányváltás

2017. november 02. - baum

gyurcsany-ferenc-1-hpgy-1000x600.jpg 

Néhány napja indulatból leírtuk, hogy Gyurcsány Ferenc épp készíti elő Orbán Viktor új kétharmadát, most azt is megmutatjuk hogyan:

A Közös Ország Mozgalom koordinálásával 8 ellenzéki párt kidolgozott egy alternatív választási törvényt, a mostani fideszes ellenében. Egyedül csak a Demokratikus Koalíciónak volt külön álláspontja arról, hogy a nem Magyarországon élők ne szavazhassanak a magyar országgyűlési választásokon. Most, hogy a DK ezt a témát fő választási kommunikációs elemmé emelte, tudatosan szembemegy az ellenzéki konszenzussal, vagyis valójában nem akarnak ők semmilyen ellenzéki együttműködést, csak a saját támogatottságukat akarják növelni.

Ráadásul ennek a kérdésnek a fő mondanivalóvá emelése csak konfliktusgenerálásra jó, ami a Fidesz malmára hajtja a vizet, vagyis ezzel a DK segíti a Fideszt a hatalomban maradni. Tehát éppen Gyurcsány Ferenc politikája a kormányváltás akadálya.

Önmagában sem igaz az, hogy kizárólag a határon túli magyarok szavazatoknak köszönhette a Fidesz a 2014-es kétharmadot, hanem a Fidesz felé lejtő választási rendszer, melynek fő bástyái a nyertespremizálás és az igazságtalanra szabott választókörzetek. Ehhez járult még hozzá a rossz ellenzéki stratégia, vagyis a sikertelen összefogási konstrukció vezetett a végeredményhez.

 

Konklúzió:

 

Gyurcsány Ferenc a határon túli magyarok szavazatának elvételére irányuló kampányával egyértelműen a saját pecsenyéjét sütögeti, melynek nem a kormányváltás az elsődleges célja, hanem a baloldalinak mondott oldal leuralása. Ugyanabból a kottából játszik, melyből a Fidesz is, csak éppen nem a migránsokat veszi célkeresztbe, hanem a határon túli magyarokat. Magyarország egyik legnagyobb jelenkori problémája a politikai vezetés által generált gyűlöletkeltés. Gyurcsány Ferenc erre a rollerra pattant fel, tovább mélyítve az ország mentális válságát. Ezt nem lehet kimagyarázni még azzal a technikai hozadékkal sem, hogy a Demokratikus Koalíciónak még a választás előtt lesz egy vaskos saját Kubatov-listája azon nevekkel és címekkel, akik aláírják az íveiket.

 

Te követed már a Reflektort a Facebookon? Nem! Akkor ITT most megteheted! Köszönjük!

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://reflektor.blog.hu/api/trackback/id/tr5613146436

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Országos Választási Bizottság summák 2017.11.03. 08:53:30

Egy lista, amelyre vak és világtalan román, ukrán, szlovák, szerb feliratkozhat, de leiratkozni csak úgy lehet, ha lemondsz a magyar állampolgárságodról. Szerinted normálisak?  Hazai és nemzetközi, eus törvények és állampolgári alapjogok tömkelegét s...

Trackback: Örök élet, ingyen sör ... 2017.11.03. 08:53:05

Magyar Kétfarkú Kutya Párt; "Program alapú együttműködéseket tudunk csak elképzelni, de sajnos nemhogy örök életet de egy közepes hegyet sem ígér egyik párt sem." - de hiszen ezen semmi sem múlik. Lám ígérjük.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Okos Tóbiás 2017.11.02. 17:33:12

"Ez is csupán egy vélemény a sok közül. Kérdés az, ki szolgálja jobban a csüngőhasú és bandájának hatalomban maradását? Gyurcsány személye, és tettei? Vagy pedig azok, akik túlértékelik őt, és folyton napirenden tartják, szítva ellene az ellenszenvet, az arra fogékonyak közt. Be kéne már fejezni az örökös Gyurcsányozást." - Ezt írtam az előző, Gyurcsányt ekéző poszthoz. Úgy tűnik, a "reflektor.hu"-nak komoly érdeke fűződik az örökös Gyurcsányozáshoz. Netán érdekeltek az újabb 2/3-ban!?

NemodaBuda 2017.11.02. 18:44:04

Szerintem téves a cikk felfogása ! Gyurcsányék együtt állnak a többiekkel az új szavazási rend beterjesztésében, de hozzáfűzték a nem itthon élők szavazati jogának korlátozását. És ez helyes, mert mi sem szavazunk, nem is szavazhatunk más államok polgárainak az ügyében. És ez pártállástól függetlenül egy nagy igazság, kár lenne ebben aljasul felekezeti árnyalatokat keresni. Gyurcsánynak akkor is ez volt a véleménye - és még sokaknak is - amikor a külföldön élőknek nem volt szavazati joguk, még nem voltak megvásárolva az állam eszközeivel, aprópénzekért, nyugati munkavállalásért ! Mint most !

kekex 2017.11.02. 18:47:58

Okos Tóbiás: "netán"
Mert ahhoz azért rinocéroszbőr kell, hogy elhazudják, hogy KIZÁRÓLAG a határon túliak 1 mandátumával lett meg a 2/3-a a fidesznek 2014-ben, és kellett 2 hazai időközi választás, hogy ezt visszavegyék tőlük az itthon lakók!
Korábban maga Orbán is letagadta, hogy a kettős állampolgársággal szavazati jogot is adnának! De hát tőle megszoktuk: genetikusan alkalmatlan az igazmondásra!

tireless treehugger 2017.11.02. 19:24:13

Kössetek üzletet gyurcsánnyal.

Adjatok neki lehetőséget hogy leszámolhasson orbánnal és bandájával., mondjuk rendkívüli ügyész esetleg legfőbb ügyész vagy NAV elnök.

ob.szerver 2017.11.02. 22:29:39

Ennek az lmp-s blognak az utolsó három posztja Gyurcsányról szól. Valóban, a mai Magyarország legnagyobb problémája Gyurcsány, aki nem akar kormányváltást. Szemben az lmp-vel, aki minden egyéni körzetben elindítja még egy 3. helyre is esélytelen jelöltjeit, ezáltal potenciálisan több fideszest segítve egyéni mandátumhoz. Aztán nagyon csodálkozunk majd, hogy lesznek választókerületek, ahol lmp-nek több kopogtatócédulája lesz mint szavazója, és hogy szemben a többi ellenzéki párttal, az lmp-t valamiért nem fogja 7/24-ben mocskolni a lakájmédia, ugye?

Morpheus. 2017.11.02. 22:33:29

Borzsasztó, hogy az LMP párti és DK oldali blogok, milyen kommunikációs háborút vívnak egymással és mindketten az MSZP -vel. Semmire nem jó az egész. Orbán meg kér egy kávét.

dare 2017.11.02. 22:39:08

Tényleg hagyjátok már abba ezt az ekézést!
Gyurcsánynak vannak hívei, akik mindenben igazat adnak neki, ezért nem jó ötlet a választások előtt felbőszíteni őket.
Szükség van a Dk szavazóira is jövőre, kicsit félretenni az unszimpátiát, és a szavazók érdekeit is figyelni kellene picit.
Azokét, akik még hisznek a koordinált jelöltállítás megvalósításában, vagy legalább megadják valami módon az esélyt nekik arra, hogy minden pártból lehessen nekik támogatni valakit.
Ezt a Dk-Lmp háborút még mielőtt elkezdődik azelőtt zárjuk le, mert mindkét fél veszíteni fog rajta.

morph on deer 2017.11.02. 22:48:27

”Most, hogy a DK ezt a témát fő választási kommunikációs elemmé emelte, tudatosan szembemegy az ellenzéki konszenzussal,”

Milyen konszenzusról is van szó?
Vagy esetleg úgy érti a t. szerző, hogy mivel a többi ellenzéki(?) párt “egyhangúlag” nem mondott erről semmit, akkor az konszenzus - a semmiről?

A DK kimondta ezt akkor- és ott is, ahogy mióta léteznek mindig! Gyurcsány pedig sosem mondott mást.
Aki ezt nem tudta, az nyilván vakon és süketen töltötte az elmúlt tízegynéhány évet, és most “meglepetés” érte..!

Inkább örülni kéne annak, hogy az érzékszervek nyilván meggondolták magukat, és eljutott végre ez a hír is a szerzőhöz, - anélkül, hogy terhelnie kellett volna pár egészségügyi dolgozót...

Egyébként pontosan azok a külhoni szavazatok adták meg orbánnak az ámokfutásához a lehetőséget a mandátumok kétharmadával, ezt felesleges megpróbálni elhazudni, mert tény, és ellenőrizhető, ma is.

Azért további kellemes Gyurcsányozást kívánok, hiszen gondolom sokkal jobban esik most, hogy újra működnek azok az érzékszervek..!

morph on deer 2017.11.02. 22:55:27

@Morpheus.:
És akkor még az “Együtt vs Momentum” című tréfás népi játékról nem is beszéltünk, hé!
Ahogy Fekete Győr indul Juhász Péter ellen, az lesz ám az igazi!

Akinek röhögni támad kedve, - annak igaza van!
Kínjában is.

conchita wurst 2017.11.02. 23:09:25

igaz, feri arra spekulál hogy nekik legyen pár parlamenti helyük, a baloldl többi része meg megy a lecsóba

persze nem kár érte

conchita wurst 2017.11.02. 23:12:00

@NemodaBuda: hát az aztán qrva nagy érv hogy más ne szavazhasson mert te nem szavazhatsz más állam dolgaiban te barom

magyar történelmet, földrajzot ismered?

dare 2017.11.02. 23:14:42

@morph on deer: Ez amúgy kőkemény farokméregetés, ami most az ellenzéki térfélen zajlik.
A Dk is, az Lmp is, a Momentum is határozottságot és erőt sugall, kellenek azok az Mszp-s szavazatok amivel vezérkutyává válhatnak.
Ebből az egyik csata a bejutási küszöb felett, a másik pedig alatta zajlik.
És a legszebb az egészben, hogy egyikek sincs sok értelme, mivel a poziciójukat úgyis a választók fogják meghatározni.
Ha nekik nem szimpatikus ez ami most zajlik, csak veszteni fognak rajta.

conchita wurst 2017.11.02. 23:31:03

@dare: nem mintha egy pillanatig is lett volna realitása a baloldali kormányváltásnak 2010 óta

a fidesz nagyon okosan kormányoz, végig magasan vezetett, a 2 millió törzsszavazó fél az SZJA emeléstől

ez a lényeg amiről senki sem beszél, a migrikérdés már csak a bónusz, mert orbán azzal a jobbiktól is elfogja a szelet

Fánkevő Fáncsi 2017.11.02. 23:31:41

Mi az hogy Gyurcsánynak nem érdeke a kormányváltás ? Micsoda hülye kitaláció ez. Természetesen érdeke, vagy még inkáb elérhetetlen álma, hogy újra ő legyen a miniszterelnök. Azt az egy dolgot nem fogja fel reálisan, hogy már soha nem lesz az, az ő elutasítottsága az elmúlt évek során nem változott. Az nyuggerek tömegeit el tudta csábítani, ebben mindig is nagyágyú volt, de ennél több soha nem lesz. Viszont ezt az 5-10%-ot hozni fogja stabilan még sokáig. És az ellenzék megosztása sincs tőle távol, a szarkavarás. Úgy gondolja ez a szavazatszerzés legjobb módja. Egy jellemtelen szar ember. Botkának igaza volt amikor úgy látta, hogy el kell szigetelni. Nem Vona Gábor a szalonképtelen az ellenzékben, hanem a sunyi Gyurcsány okozza a legnagyobb galibát és erre nincs az ellenzéknek ellenszere. Egy fideszes mondta, hogy Gyurcsányt se kiköpni se lenyelni nem tudja az ellenzék, nagyon igaza volt. Egyébként nem csak Gyurcsánynak nem érdeke a kormányváltás, hanem mindazoknak, akik azzal töltötték az elmúlt 4 évet, hogy arról beszéltek kivel és hogyan kell összefogni Orbán leváltásához. Ez a legnyilvánvalóbb látszatpolitizálás, ugyanis egy párt feldata nem az hogy leváltson valaki, vagy hogy nyerjen, ezek teljesen értéktelen dolgok a választók számára. Kormányozni kell, érteni a politikához és az ország vezetéséhez ez egy párt feladata. Ez az amit a geci Orbánról el lehet úgy ahogy hinni, de az ellenzékről semmiképpen.

dare 2017.11.02. 23:37:39

Egyébként lassan el kell válnia annak, kinek is érdeke a kormányváltás valóban?
Mert a 106 egyéni körzetben való indulás oké, nem vesznek el a töredékszavazatok, viszont a másik, az alkalmasabb jelölt elől vesznek el értékes szavazatokat azok, akik nem tudják az árnyékukat átlépni.
Képesek lesznek-e (az összes pártot beleértve) megugrani az érdekeiket a pártok, és visszalépni az alkalmasabb jelölt számára?
Vagy ez az egész cirkusz pont azért megy, hogy ki hány körzetben állíthasson jelöltet az erősségi mércéjük alapján?
És ami a legfontosabb, ha lassan kiderül az erősségi sorrend, azt mi szavazók mikor fogjuk megtudni?

dare 2017.11.02. 23:48:38

@conchita wurst: Nézőpont kérdése, van aki szerint okosan, van aki megundorodik a politikától egy életre ha sokáig elmélyül benne.
A realitáson én is gondolkoztam sokat ebben a rendszerben hogyan lehetséges.
Most jelen pillanatban azon gondolkodok az Együtt és Párbeszéd vajon közösen meg tudják-e ugrani a 10%-ot?
Ha csatlakozna hozzájuk az Lmp, akkor vajon meglenne nekik a 15%, a bejutási küszöbre?
A Momentum elér-e magában 5%-ot?
A Dk és az Mszp ha külön indulnak is bejut-e mindkettő, vagy csak az egyik?
Mintha egy asztalosműhelyben lennénk.
Ebből az Lmp és a Momentum pedig nem is kimondottan baloldali.

BiG74 Bodri 2017.11.02. 23:53:22

Már megint a gyurcsány?
Basszus, tolvaj fityiszseggnyalóktól hallottam utoljára ennyi gyurcsányozást. Valami megakadt a torkotokon? Katasztrófák vagytok.

conchita wurst 2017.11.02. 23:55:02

@dare: nem nagyon oszt-szoroz a lényeg szempontjából mi lesz az aprókkal

szerintem Együtt párbeszéd közösen sem lesz 10
LMPt nem látom át nem úgy volt hogy ők ElQrókkal soha? persze egyedül nem jutnának be, akármi lehet
Momentum akár bejuthat egy jó kampánnyal és egy kis szerencsével szimplán mert még nem voltak
DK és mszp szerintem külön is bejut de inkább a DKra tennék pénzt

ez a heti totó tippem

dare 2017.11.03. 00:00:56

@conchita wurst: Nagyjából ugyanúgy látjuk, bár szerintem az Lmp meg fogja ugrani a küszöböt.

Nem is az a fontos mi lesz az aprókkal, hanem inkább az mi lesz azokkal, akik rájuk szavaznak, és nem jutnak be?
Mehetnek világot látni, vagy megszoksz vagy megszöksz.
Én ilyen érzékenyebb típus vagyok, én sajnálnám őket.

Jerico 2017.11.03. 00:04:18

Ha a Republikon adatait vesszük alapul, ez most a helyzet:

MSZP: 12%
LMP: 6%
DK: 5%
Többi kispárt együtt: 10%
------------------
Összeadva: 33%

Vagyis elvben még mindig lehetséges volna a fideszes kétharmad megakadályozása. HA ezen pártok képesek lennének összehangolni egyéni jelöltjeiket. ... DE ... az ilyen DK ellenes, uszító, köpködő posztok nyilván nem ezt segítik.

dare 2017.11.03. 00:06:29

@Jerico: "Többi kispárt együtt 10%"
Itt a hiba.
És ez már nem 33%-ék.

Jerico 2017.11.03. 00:06:32

.... azt nem tettem hozzá, hogy a 33% (demokratikus összefogás) áll szemben 52% fideszes vokssal és 15% Jobbik szavazattal. Mindez a biztos pártválasztók körében. (És azt érdemes nyomon követni.)

conchita wurst 2017.11.03. 00:08:50

@dare: Annyit tudok az LMPről hogy Schiffer normális volt de már nincs

nem vk bp-i így nekem szóba se jöttek de schiffer szimpatikus volt

És a múltkor is épp csak befértek, most Schiffer nélkül úgy, hogy a momentum is vihet tőlük szavazót, na ezért nem fogadnék rájuk.

conchita wurst 2017.11.03. 00:10:28

@Jerico: de ez csak a listás szavazat-arány, szóval ebből nehéz végeredményt számolni

dare 2017.11.03. 00:18:01

@conchita wurst: Schiffer nem volt annyira normális, de valahányszor egy témában volt egy elképzelésem vagy álláspontom, az esetek többségében az majdnem mindig egyezett az ő véleményével.
Nem mindig, de sokszor volt rá példa, hogy teljesen az én álláspontomat képviselte.
A választások előtt egyébként mindig a béka segge alatt méri őket még a "független" közvéleménykutató intézetek is, aztán valahogy ott fognak lenni majd most is.
Vihetnek tőlük, de fognak találni helyettük.

LAM 2017.11.03. 00:26:33

"A Közös Ország Mozgalom koordinálásával 8 ellenzéki párt kidolgozott egy alternatív választási törvényt, a mostani fideszes ellenében. Egyedül csak a Demokratikus Koalíciónak volt külön álláspontja arról, hogy a nem Magyarországon élők ne szavazhassanak a magyar országgyűlési választásokon. "

És tessék már megmondani, ennek mi értelme volt? Még a saját határidőiket sem tudták tartani, miközben nem dolgoztak ki semmit, egyszerűen lenyúlták a német választási törvényt. Most egyelőre hagyjuk figyelmen kívül, hogy egyetlen tisztességes országban sem módosítják a választási törvényt fél évvel a választás előtt, hiszen akkor már lehet tudni, a módosítás kinek használ. De ez nem módosítás lenne, hanem egy teljesen új választási törvény. Tessék mondani, a Közös Ország Mozgalom - élén senki által meg nem választott, tehát legitimáció nélküli - emberekkel mit gondol, mi a tisztességes időtartam, amíg ezt a törvényt a parlament megvitatja? Utána mennyi marad a hivataloknak felkészülni a végrehajtására? És ha valaki megtámadja az Alkotmánybíróságnál, akkor belefér a normakontroll a választás előtt? Vagy azt halasszuk el? Vagy, ha egyetlen pontján - akár véletlenül - alkotmányellenes, akkor mi lesz a választási eredménnyel?

n3spr3ss0 2017.11.03. 05:46:58

Újabb idióta lmp-s megnyilvánulás. Igenis igaz az hogy pénzért vett magyar állampolgár ne szólhasson bele az ország belügyébe.

chrisred 2017.11.03. 05:52:52

@Fánkevő Fáncsi: Érdekes, hogy milyen árnyaltan és pontosan levezetted, hogy miért is helyénvaló az állítás, amit az elején tagadtál. Igen, Gyurcsány elsődleges érdeke, hogy az ő 5%-nyi támogatója ne hagyja ott őt egy esélyesebb ellenzéki csoportosulás kedvéért. Erre az egyetlen esélye, ha nem lesz esélyesebb ellenzéki csoportosulás. Ezt mindenképpen meg akarja gátolni.

vergyula 2017.11.03. 06:30:19

Biztos vagyok benne, hogy vannak olyan pártok/képviselők/politikusok, akik csak be akarnak jutni. És jobban érzik magukat ellenzékben, mint kormányon, hiszen a kormányzás felelősséggel és munkával jár, az meg kinek kell? :)
Gyurcsány nem biztos, hogy közéjük tartozik. Talán csak simán idióta, de még valószínűbb, hogy egy idealista, aki kimondja, hogy miben hisz, mit szeretne, és nem érdekli, hogy az adott helyzetben/pillanatban nem túl hasznos az őszintesége.

Off: Vajon mi az oka annak, hogy Mo.-on általában alig haladja meg a választásokon való részvétel az 50%-ot? Az emberek lusták? Vagy kiégtek? Soha nem is érdekelte őket? Úgy gondolják, úgysem változik semmi? Vagy nekik mindegy? Esetleg nem is tudnak róla?

nu pagagyí 2017.11.03. 06:36:38

A becsületes ember kitart a véleménye mellett. Gyurcsány azt képviselte és most is azt képviseli, hogy egy köztársaságban olyanok ne szavazzanak a törvényhozói választáson, akik nem szembesülhetnek szavazásuk következményeivel. Ez egyébként a köztársaság alapja, egyenlő jogok, egyenlő felelősség felelősség. Aki divatból magyarkodik, az a köztársaság szétverését támogatja. A külhoni magyarok nem is igényelték a szavazás lehetőségét, csak az állampolgárságot, egyrészt érzelmi okokból, másrészt a nem schengeni területek magyarjai az EU-n belüli könnyebb mozgás miatt. Amíg a Fidesz nem betonozta be magát az államba, addig azt hazudta, hogy az állampolgárság nem jár majd automatikus szavazójoggal. A választójogot az állam megszállása után, kizárólag azért adták meg, hogy hatalmi pozícióból tetszőleges számú, ellenőrizhetetlen szavazattömeget tudjanak előállítani.

Ekszer Ezust 2017.11.03. 06:38:22

A kommentelők jól leképezik az álltalános közvéleményt. Nem ártana néha beleolvasni T. blogírók!

nu pagagyí 2017.11.03. 06:52:14

@LAM: Össze lehet és össze is kellene kötni ezeket a követeléseket egy választási bojkottal. Nyilvánvaló, hogy a jelenlegi választási törvény alkalmatlan arra, hogy olyan parlament jöjjön létre, amely az ország valódi többsége érdekében működhet. A jelenlegi választási törvény 30%-os támogatottságból generál törvényhozói teljhatalmat, az ipados alkotmány pedig láthatóan nem védi meg a 70% érdekeit, nem akadályozza, hogy a relatív győzelmet arató militáns kisebbség megszállhassa az államot és kizárólagos hatalomra tegyen szert.

$pi$ 2017.11.03. 07:18:33

@nu pagagyí: "nem védi meg a 70% érdekeit"

Nincs 70%. Van 5% meg van 3% meg van 12%. Nem lehet megvédeni annak a 70%-nak az érdekeit, akik maguk sem tudnak megegyezni abban, hogy mik az érdekeik.

És nem beszélve arról, hogy nem lehet parlamenti képviselete azoknak, akik sajnálják azt a 10 percet, hogy elmenjenek szavazni.

Frick László Intézet 2017.11.03. 07:32:45

Vitányi Iván azzal az indokkal pygmalionizálta Gyurcsány Ferencet, miszerint: "Ez a demagóg pont jó áfiom lesz a demagóg Orbán ellen." Az MSZP-konglomerátomot alkotó (és Vitányit útáló) más frakciók azzal hagyták jóvá: "Legyőzi nekünk a cigányt oszt mehet, ahonnan A Tanár úr kivakarta!"

Addig, amíg Orbán Viktor van, senki gyűlöletbeteg nem képes épeszűen gondolkodni Orbánról.

Természetesen azok sem sokkal épeszűbbek, akik szerint Orbán-Gyurcsány ikercsillagok,meg egyik kutya, másik eb.

Gyurcsány az egyetlen élő politikai zsenink.

Csak az MSZP másfélmilliós szavazóbázisára épülhet orbánváltó koalíció.

Márpedig Gyurcsány nem szeretné, ha az MSZP még egyszer államhatalomban már legális eszközökkel is keresgélhetné rajta a pártkasszát -ahogy Puch László fenyegeti ezzel.

Gyurcsányról, aki csak időben meg merészelt szólalni, indexre tették pl az index.hu nál meg az orbángyűlöletbe veszekedett jógyerekmagazinokban.

Így járt Kéri László felesége Petschnig Mária Zita 2008. március 10-én a Kossuth rádiónak adott nyilatkozata után.

2015. őszén még Konrád György is indexre tudott kerülni, mert nemjól beszélt a kerítésről.

Tiétek a szar, kedves jógyerekek, 444//// Uj Péter/// index tanítványok, magatoknak kavartátok, egyétek!

Frick László Intézet 2017.11.03. 07:37:37

@$pi$: Nem a 70% nem tud megegyezni.
A véleményformálók nem % csak ezreléknyien vannak. Ők formálják a "dógozók" véleményét... Pedig újságíró számára véleményformálónak lenni szégyen. A véleményyformálás ugyanis agitációs propaganda. Azaz a politikai kommunikáció legalja. Reklám és marketing és ügynökölés.

Nem volt elég a lecke 2014-ben: Az MSZP bázis vagy az MSZP-re szavaz ... esetleg a gyűlöletbe veszekedettjei Gyurcsányra... vagy senkire.

Az idén is, még meg se volt a vad, már a nyúzásán-bundáján kellett marakodni.

Tán a 70% tehet arról, hogy GYurcsány az idén is képes volt széjjelkúrni az MSZP maradékát és az orbánváltó koalíciót?
Tán a "FIDESZ ügynökei"?? :D

"büdösruszki hekkerek"??? :D

chrisred 2017.11.03. 07:43:11

@vergyula: Összesen egy alkalom volt (1998), hogy a részvétel 60% alatt volt az országgyűlési választásokon. Ha azt az egyet leszámítjuk, az átlagos részvétel közelebb volt a 70%-hoz, mint a 60-hoz.

chrisred 2017.11.03. 07:45:52

@$pi$: Az érdekeiket ismerik. Azt nem tudják, hogy melyik politikai erő lenne hajlandó az érdekeiket képviselni.

conchita wurst 2017.11.03. 07:53:22

@nu pagagyí: 'A becsületes ember kitart a véleménye mellett. Gyurcsány azt képviselte és most is azt képviseli, hogy egy köztársaságban olyanok ne szavazzanak a törvényhozói választáson, akik nem szembesülhetnek szavazásuk következményeivel.'

Már hogyne találkoznának a következményével. A háborútól 89ig a komcsik elárulták és letagadták a határon túliakat, most is kb. ennyit tudnak, ezért utálják őket a határon túliak.

Persze szerencsére a belföldiek és a nyugatra kitántorgottk is utálják a szocikat, gyurcsányokat, így akkora hülyeségekkel kampányolhatnak amilyenekkel csak akarnak, nem oszt, nem szoroz.

Ad Dio 2017.11.03. 07:54:17

A határon túliak szavazataival kapcsolatban indított kampány megint csak GyF politikai rövidlátásának ékes bizonyítéka.

Abban minden bizonnyal igaza van, hogy a megroggyant MSZP szavazóit esetleg meg lehet nyerni egy ilyen üggyel - merthogy erre megy ki a játék - de a baloldali "összefogás" teljesen lehetetlenné válik úgy, hogy közben a DK koncnak tekinti a széthulló MSZP-t. Most egy kis önkorlátozás, kiállás az MSZP mellett és némi türelem sokkal jobb lenne hosszú távon. Ezt egy jó politikus tudhatná. GyF viszont csapnivaló politikus.

conchita wurst 2017.11.03. 08:01:51

@Ad Dio: még majd egy kis alapjövedelem ígéret kell a határon túliak jogfosztása mellé, és ferié lesz mind a 10 ballib nyugger.

Másra nem is vágyik.

$pi$ 2017.11.03. 08:04:45

@chrisred: "Az érdekeiket ismerik. Azt nem tudják, hogy melyik politikai erő lenne hajlandó az érdekeiket képviselni. "

Azt hiszem félreértettél. A politikai pártok nem tudják, hogy mik azok az érdekek, amiket képviselni akarnak.

$pi$ 2017.11.03. 08:06:11

@$pi$: Vagyis már megint elpapjancsiztam. A politikai pártok nem tudnak *megegyezni* abban, hogy mik ezek az érdekek. Nincs a 70% érdekeit képviselő ellenzék, minden ellenzéki párt mást akar.

mojszipupi 2017.11.03. 08:14:19

Csak egy kérdés. Mit szólna Orbán fordított helyzetben, ha bármilyen nálunk élő kisebbség elkezdene máshova szavazni meg állampolgárságot kapni? Elmondom. Olyan megveszekedett sivításba kezdenének, amilyet még világ nem látott. Meg lennénk támadva, háború indulna ellenünk a fidesz maffia retorikájában.
És itt bújuk ki a szög a zsákból, és látszik ki Orbán álságos játéka. Orbán az aki játékszerként használja és megalázza a külhoniakat. Semmi nem bizonyítja jobban Gyurcsány igazát, mont az hogy mindenki visít most mszp től fideszig.

al Dajjal 2017.11.03. 08:16:11

Az egész arról szól, hogy a dk 5% környékén billeg. Eddig az MSZP hátán akart bejutni a parlamentbe, most inkább megpróbál rárabolni a balos szavazatokra, hogy ne kelljen tavasszal körmöt rágva izgulni az alacsony részvételért. (Biztos, fanatikus szavazóbázisuknak az alacsony részvétel kedvez.)

Frick László Intézet 2017.11.03. 08:25:48

@Ad Dio: Gyurcsány kúrta szét az MSZP-t. Mi érdeke lenne neki bármi MSZP számára is jó?

chrisred 2017.11.03. 08:26:49

@$pi$: Többször elolvasva sem jön le nekem, hogy a pártokat ekézted, és nem a választókat, de oké. A politikai pártok is pontosan tudják, hogy kiknek az érdekeit képviselik, de ha ezzel nyíltan előjönnének, akkor tényleg lenne esély egy forradalomra. :) Ezt viszont egyik parlamenti vagy közeli párt sem szeretné, így marad a mellébeszélés, ígérgetés meg az ideológiai katyvasz.

Frick László Intézet 2017.11.03. 08:28:55

@conchita wurst: 2004-ben az idekinti magyarországiak párt és oldalfüggetlenül leszerepeltek az erdélyieknél. Még orbánprop műsorban orbánbarát jobboldali is hetykén veti a kamerába, hogy jól megvannak a románokkal. Senki nem mer idekint szembenézni azzal, hogy 2004-ben mekkorát csalódtak odabent Erdélyben.

Kelly és a szexi dög 2017.11.03. 08:37:34

Fletó az igazi ellensúly - szépen magasba emeli a másik oldalt!

midnightcoder2 2017.11.03. 09:11:47

Két nyomorult gebe vonszol egy trágyás szekeret. Az egyik fáradt, öreg, fél szemére vak, a másik fiatal de göthös és sánta. Miközben lógó fejjel támolyognak a szekér előtt, egymást hibáztatják azért, hogy miért nem fogják megnyerni a lóversenyt.

Duplaxiii 2017.11.03. 09:15:41

Reggel néztem a HírTV-t, volt benne egy fickó, valami Urbán vagy Ungár?
Ő mondta ki, hogy a Reflektor az lmp blogja...
Így értem a poszt lényegét.

conchita wurst 2017.11.03. 09:18:50

@mojszipupi: egy csomo mo-n elo ember mas allampolgara, vagy az is. ehhez magyarorszagnak semmi koze, ez csak az adott allamra es az adott emberre tartozik

ott vamn mindjart a tolvaj maszop fopenztaros, a Simon aki bissaui guineai utlevellel lopta itt a kozpenzt

nu pagagyí 2017.11.03. 09:22:43

@$pi$: Az a bizonyos 70% nem találja meg az értékeit ebben az országban, amit haszonlesés, félelem és kényszer által összecsirizelt kisebbség ural. Hosszabb távon ez a nemzetellenes politika robbanást fog okozni. Mivel ma a jövőt éli fel ez a gátlástalan tolvajbanda, el fog jönni az az idő, amikor az emberek közvetlenül is érezni fogják a mostani rombolás eredményeit.

conchita wurst 2017.11.03. 09:23:56

jo fej ez a tyurcsany a hataron tuliak ne ugassanak bele a dolgokba, de az nem problema

hoty simongaborMSZP fopenztaros ur Tyurcsany alatt bissaui guineai utlevellel szivattyuzta a kozpenzt ki az orszagbol, amig az osztrakoknak fel nem tunt

conchita wurst 2017.11.03. 09:24:53

@nu pagagyí: ja ezt hallgatjuk 2011 ota

mindig el is jott az allamcsod amikor NEM orban volt

Alick 2017.11.03. 09:29:13

@mojszipupi: "Mit szólna Orbán fordított helyzetben, ha bármilyen nálunk élő kisebbség elkezdene máshova szavazni meg állampolgárságot kapni?"

Ez évtizedek óta így működik, senki sem csinált belőle problémát. Legfeljebb a szlovákok akadnak fenn az ilyesmin, ami vicces mert a hazai szlovák nemzetiségűeknek régóta van szlovák igazolványuk.

Alick 2017.11.03. 09:32:46

Fletó átnevezhetné a pártját Júdea Népe Frontra, amely ugyan Olbán lómai lémulalma ellen ágál, de a Júdeai Népfrontot egy kanál vízben meg tudná fojtani. :)

Fideszes vagyok tehát lopok 2017.11.03. 09:34:51

@conchita wurst: "ott vamn mindjart a tolvaj maszop fopenztaros, a Simon aki bissaui guineai utlevellel lopta itt a kozpenzt"

Te meg annak örülsz itt pöttömnyi agyú fideszes seggfej, hogy 2010 óta az Orbán, Matolcsi, Rogán család meg magyar útlevéllel meg magyar strómanokkal privatizálta el a saját bankszámlájára a fél országot?

metal · http://electric.blog.hu 2017.11.03. 09:35:08

Érdekes dolog az, ha egy magát demokratának valló, a demokráciát féltő csapat talál egy olyan csoportot, akik nem szavaznak rájuk. Nem megpróbálja meggyőzni őket, hanem a demokrácia jegyében megpróbálja kizárni őket a választásból!

chrisred 2017.11.03. 09:36:31

@Alick: A szlovák igazolvány sem állampolgárságot, sem szavazati jogot nem ad.

mojszipupi 2017.11.03. 09:36:51

@conchita wurst: @Alick: Mindeketten szándékosan tereltek, mert más érv nincs. Nem más ország állampolgárairól van szó hanem kettős állampolgárságról. A szlovákok nem véletlenül mondták h vagy ez vagy az, és ugyanezt tenné Orbán is. Orbán azt hiszi irredenta szittya magyar bármit megtehet és ehhez eszközként használja a külhoni magyarokat. Jövőre az évfordulóra meg jöhetnek a fizikai beavatkozások, hangulatkeltések Putyin gerillái segítségével

nu pagagyí 2017.11.03. 09:36:59

@conchita wurst: Hogy jön ide a 89-ig fennálló bábállam? Nosztalgiád van, de szégyenled?

Fideszes vagyok tehát lopok 2017.11.03. 09:37:31

@conchita wurst: "mindig el is jott az allamcsod amikor NEM orban volt"

orban alatt meg azert nem jott el az allamcsod mert az EU 2010-ben nem volt hajlando megengedni amatolcsy-orban tervet hogy Magyarorszag evi 5%-os hianyokat csinaljon mert azt hitte ez a ket kozveszelyes kozgazdasagi idiota hogy a GDP novekedes az eladosodasbol jön.

conchita wurst 2017.11.03. 09:41:28

@nu pagagyí: a mai ballib oldal pontosasn ugyanugy all a hataron tuli magyarokhoz mint a kommunistak

mar csak ebbol is lehet tudni h nem magyarok, hanem idegen erdekek kiszolgaloi

Alick 2017.11.03. 09:42:04

A Momentum pedig kezdeményezhetne egy olyan népszavazást, hogy aki a Kádár-rendszerben funkci volt, azt tiltsák ki a politikai szférából. :)

nu pagagyí 2017.11.03. 09:42:59

@metal: A golfklubodban sem szeretnéd, ha a kívülálló portás szavazna arról, hogy a tagdíjadból ne a pályát korszerűsítsék, hanem neki vegyenek TV-t.

bgp 2017.11.03. 09:46:33

Hát, én meg lehet hogy a gyurcsányra fogok szavazni, mert ebben a kérdésben vele értek egyet.

LMP, momentum, csak arra jók, hogy orbán szekerét tolják.

tireless treehugger 2017.11.03. 09:50:23

@chrisred:

>>De hát nem ért semmihez.

Szerintem egy vezető nem kell hogy szakember legyen. Ha jó csapatot válogat össze akkor bármit tud irányítani. Mivel gyurcsány alatt a motim sikeres cég maradt ez nálam nagyon jó pont. Amúgy sincs bajom a kormányzati működésével, mondjuk én beleszámolom hogy milyen ellenséges környezetben kellett végigcsinálnia.

Janossz 2017.11.03. 09:51:03

Ebből az LMP-ből hány is van tulajdonképpen?
A Szél-Hadházy duó az igazi, vagy ez a blog, melyet nyugodtan átnevezhetnének, mondjuk Leples Bitang Gyurcsány-nak?
Ennyi mondanivalótok van az országnak, hogy naponta írtok egy gyalázkodó cikket a másik ellenzéki párt vezetőjéről?
Akit lehet kedvelni, vagy sem, de tudomásul kell venni, hogy legalább kétszer több embert (választót) képvisel, mint ti.

Alick 2017.11.03. 09:51:42

@mojszipupi: A kettős állampolgárság nálunk és jópár környező országban is elfogadott:

www.jogiforum.hu/hirek/33068

Kivlov 2017.11.03. 09:54:27

Ha érdeke, ha nem, esélye nincs rá! :D

nu pagagyí 2017.11.03. 09:57:18

@conchita wurst: Kommunista módszereket a Fidesz mutat fel a külhoni magyarok körében, ott is csak az ideológiailag hozzájuk kötődő legkártékonyabb, legkorruptabb embereket támogatja, a többieket leszarja. A külhoni magyarok választójoga nem magyarkodási kérdés, hanem államforma kérdése. Szerintem egy köztársaságban (elvileg az vagyunk), ne szavazzon olyan, aki nem viseli szavazatának következményeit. Az ő adójuk mértékét, szabadságjogaikat, társadalombiztosításukat, oktatásukat nem érinti kiket szavaznak be nálunk, így nem racionális érdekeik alapján szavaznak. Nem érinti őket a következmény.

nu pagagyí 2017.11.03. 09:59:39

@Janossz: Ez nyilván egy Schiffer közeli blog. Nem sikerült végleg lapátra tenni a Fidesz által felépített szarkavarót.

mojszipupi 2017.11.03. 09:59:42

@Alick: Továbbra is terelés mert nem a jogi forma a kérdés, nyilván van ilyen intézmény. Az kérdés mit tenne Orbán ha egy trianonban vesztes ország velünk szemben megpróbálkozna hasonlóval. Nyilván azt mint Fico tett. Ennyire egyszerű. Ha velünk szemben tennék már nacionalista gőg lenne, ha mi tesszük az nemzeti büszkeség. Orbánék elhazudták hogy választójogot is akarnak adni állampolgárság mellé. Hazug álságos játszma a szavazatokért szerencsétlen kihasznált emberektől. Ennyit érnek a fidesznek a külhoniak

"A Fidesz előbb Mikola szájával elárulta, hogy a "húsz évre bebetonozáshoz" kellenek a határon túli szavazatok, majd Martonyi szájával letagadta, hogy szavazati jogot is adna, végül mégis így történt."

conchita wurst 2017.11.03. 10:06:04

@Fideszes vagyok tehát lopok: persze orban is csodbe ment VOLNA ha ballib volna meg ha nagyanyamnak fa*a lenne

ehelyett a ballibek mentek csodbe 1989ben 1995ben es 2010ben meg veluk az orszag

2017.11.03. 10:08:15

Volna rá egy rekesz söröm, hogy ez a szennyblog is a fideSS II, alias LMP nevű, lompos csürhe szemete. Ti pont olyanok vagytok, mint a mai nácik: azok tagadják, hogy nácik lennének, ti ellenzéknek hazudjátok magatokat. Gerinc egyikben sincs.

midnightcoder2 2017.11.03. 10:08:27

@Fideszes vagyok tehát lopok: Jó ez a nicknév, csak az a baj vele, hogy nagyon leszűkíti a kört. Kis hazánkban még nem volt kormány aki ne lopott volna nagyüzemi méretekben, kivéve az elsőt aki még ehhez is hülye volt. Helyette akkor a szocik loptak.

2017.11.03. 10:10:03

@conchita wurst: szerintem ti nácik álltok úgy a határokhoz, ahogy Szálasi csürhéje.

conchita wurst 2017.11.03. 10:12:03

@nu pagagyí: nem, csak kommunista vagy ayert erzed igy

nem baj, mar nem sok maradt beloletek, mo. egyre jobb hely

LucisFero 2017.11.03. 10:14:12

A "pálya" annak lejt, aki a legnagyobb tömeget tudja elvinni szavazni. Aki minimális támogatással rendelkezik, az meg nyavalyoghat.

chrisred 2017.11.03. 10:15:26

@nu pagagyí: Rossz példa, mert a portás éppen hogy többet tartózkodik a klub területén, mint a klubtagok. Csak éppen más célból. A külhoni magyar is családtag, csak olyan, aki soha nem látta a lakásunkat, ezért jellemzően őt nem szoktuk megkérdezni, hogy milyen színűre fessük a falakat. Ahogy ő se minket, ha a saját lakásáról van szó.

Alick 2017.11.03. 10:16:20

@mojszipupi: Megértem, ha valakinek nem tetszik a jelenlegi rendszer... de azért kár belemenni olyan értelmetlen fejtegetésekbe, hogy "ha a nagymamámnak áramszedője lenne, ő lenne a villamos". :)

conchita wurst 2017.11.03. 10:17:36

A magyarsag egy es oszthatatlan nemzet, barhol eljen, a karpat medenceben vagy a vilagon.

Ezt mar nem tudjak soha visszacsinalni a tetu komcsik. Pedig ok mindig is nagy tamogatoi voltak a szomszedok beolvaszto politikajanak.

Ma Orbannak a szlovakokkal es a romanokkal is sokkal jobb a viszonya mint a buta komcsiknak barmikor ezelott, igy a hataron tuliak is szabadabban lehetnek magyarok kulfoldon.

2017.11.03. 10:21:13

@conchita wurst: amíg a magyarság=a tetves, szarházi, náci csürhétekkel, addig igazad van.

chrisred 2017.11.03. 10:23:25

@conchita wurst: 89-ben a -libek éppen hogy a hatalom közelébe kerültek az államcsőd következtében, Orbánnal a soraikban.

conchita wurst 2017.11.03. 10:25:32

@chrisred: ja 89ben is a ballibek mentek csodbe csak akkor meg kommunistaknak hivtak magukat

conchita wurst 2017.11.03. 10:28:23

a ballibek mindig, mindent csodbe vittek

az SZDSZt

a NEPSZABADSAGOT

az MSZMPt, az MSZPt, meg az orszagot 89ben, 95ben, 2010ben.

Es meg ezek beszelnek lopasrol, korupciorol meg demokraciarol. Rohognek ha nem mi fizetnenk meg az amokfutasukat.

chrisred 2017.11.03. 10:29:47

@conchita wurst: Reformkommunistából liberális, liberálisból polgári közép, polgári középből nacionalista, nacionalistából fajvédő. Így leng ki a rendszerváltó inga.

1ghost 2017.11.03. 10:35:44

Ez erdélyi magyar életét hogyan befolyásolja az, hogy a mocskos fidesz szétlopja az adófizetők pénzét, szétveri az oktatást, a kórházakban patkányvizelet folyik a plafonról, miközben mészáros 70 milliárdot - mondom 7000 millió forintot - keres egy év alatt, orbán ráhel meg 400 milliás házat vesz 28 évesen, rogán pedig helikopterrel száguldozik a magyarok verejtéke fölött?

Az erdélyi magyar életét ez nem érinti sehogy!

Nem itt él, nem itt laknak a szülei, nem itt fognak felnőni a gyermekei. Akkor mi a faszért kellene szavaznia arról, hogy itt nálunk hogyan menjenek a dolgok.

Mindettől függetlenül baromság volt ezt a témát a választások előtt napirendre tűzni.

conchita wurst 2017.11.03. 10:59:22

@chrisred: hat persze

csak megsem orban nyomja a regi komcsi narrativat a hataron tuliakrol

hanem a ballib

mint minden masrol is

chrisred 2017.11.03. 11:20:12

@conchita wurst: Most. Ugyanez az Orbán kivezényelte a Fidesz frakciót az ülésteremből 1990-ben, amikor az Országgyűlés a trianoni diktátum 70 éves évfordulójáról tartott megemlékezést. Akkoriban igazodott a komcsi narratívához.

Janossz 2017.11.03. 11:34:09

@1ghost: Bocs, elszámoltad. Tudod, úgy vagyunk vele, hogy ilyen nagy számok, összegek csak matekpéldákban léteznek.:-)
Tehát 70 milliárd = hetvenezer-milló FT. Ettől a bécsi trnszvesztita biztos jobban érzi magát.

"Mindettől függetlenül baromság volt ezt a témát a választások előtt napirendre tűzni."

A fene tudja. Magyarországon a sárga irigységnek óriási hagyományai vannak. Még a Fideszesek körében is. Ha ráirányítja valaki a figyelmet erre a kifelé gavallérosan pénzt szóró politikára, lehet, hogy megingatja némelyek vakhitét.

Messze nem kedvencem Gyurcsány, de két dologban feltétlen igaza van: Az egyik ez a határon túli népszerűséghajhászás az egész ország pénzéből, egy pártnak, a másik a klérus és a kurzus összefonódása, szerelme egymás iránt.
Ezekről csak ő beszél, a többi néma csend. Pedig létező problémák.

illaim 2017.11.03. 11:47:00

@Frick László Intézet:"Gyurcsány kúrta szét az MSZP-t. Mi érdeke lenne neki bármi MSZP számára is jó?" Egy agymosott baromnak ritkán válaszolok, de az én emlékezetem szerint, legalább is idősorrendben, a maszop árulta el Gyurcsányt 2006.-ban!

1ghost 2017.11.03. 11:49:51

@Janossz:

Jaja, tényleg elszámoltam: 70 milliárd az 70000 millió. Ebből is látszik, hogy mennyire felfoghatatlan az az összeg, amit ez rohadt orbástroman gázszerelő zsebrebasz az adófizetők pénzéből a gazdájának. Elképesztő, hogy hova süllyedt az ország.

Ennél a mocskos orbánmaffiánál bármi jobb. Bármi.

a nemzet fogatlan provokátora 2017.11.03. 11:52:53

@chrisred: Az elzaszi németek viszont szavazhatnak a német választásokon, akárcsak a besszarábiai románok a románon..

The Ghost Wolf O1G · https://www.youtube.com/watch?v=Hy6Cf9nGNiw 2017.11.03. 11:59:14

Mondja ezt egy LMP-hez köthető blog. Az LMP nem hajlandó összefogni senkivel, mert az lenne az egyetlen értelmes dolog. A teljeskörű összefogás. Azután, ha a Fideszt elzavarták lehet kezdeni vitatkozni az egyes pozíciókon. de addig csak az összefogás marad.

a nemzet fogatlan provokátora 2017.11.03. 11:59:16

@chrisred: Ha nem engeded meg az alany világképéek változását, akkor vajon elfogadható a számodra Gyurcsány komminusta ifjúsági führerből milliárdossá való avanzsálását?

pkovaks 2017.11.03. 12:07:55

Nyugi Hölgyeim es Uraim, mindenki nyugodjon le, 2018-ban lesz Kormanyvaltas…A 3.Orban-kormanyt valtja a negyedik !

Világít a torony 2017.11.03. 12:08:29

A szerzőnek nem ártana elgondolkodni azon az egy dolgon, hogy miként került a Táncoslábú megint a figyelem központjába.
Továbbá, a hazánkban még ideiglenesen sem lakó külhoni magyarok szavazatainak hatástalanságáról rótt pár mondat sem felel meg a valóságnak.

1ghost 2017.11.03. 12:22:12

@a nemzet fogatlan provokátora:

Hazudsz tetves orbántroll. A szülei itt élnek, gyerekei itt maradtak, és majd ő is itt fog.

1ghost 2017.11.03. 12:23:50

@a nemzet fogatlan provokátora:

Orbán is kommunista ifjú führer volt. Persze volt már ő minden, liberális, konzervatív, illiberális. Amilyen a széljárás. A köpönyegforgató szaralakok mind ilyenek.

dare 2017.11.03. 12:32:40

@The Ghost Wolf: Hagyjuk már ezt az összefogást, ennek semmi értelme nincs a kispártokra nézve.
Amolyan melegedjetek csak, de pofa lapos.
Én amúgy megértem a Momentumot, és megértem az Lmp-t is.
De az ország 90% annyit fog csak fel az egészből, amit a nagyok mondanak neki.
Nevezetesen azt, hogy kollaboránsak.
Bár a Momentumnak a mostani tettét nem teljesen értem, nem túl észszerű a pártelnökök csatája (még a végén tényleg indulhat ott Rogán), de talán ez csak erőfitogtatás a részükről.
Az összefogás meg csak a koordinációra lehet érvényes, de azt is meg lehet úgy valósítani, hogy nem indítanak erős jelölteket egymás ellen.
Természetesen a Jobbikkal együtt értendő az egész "összefogásos" történet.
Így viszont szerintem lehet hajlandóság részükről az együttműködésre, de amíg játékszernek tekintik őket, addig nem.

FCUK10 2017.11.03. 12:38:51

az lesz a legszebb, mikor a DK rúg még 1-et 2-t az MSZPbe, azok besértődnek, tényleg külön lista lesz, és a DK-nak lesz 4,9%-a listán. na, akkor pezsgőt bontok én is, meg még jópáran :D

The Ghost Wolf O1G · https://www.youtube.com/watch?v=Hy6Cf9nGNiw 2017.11.03. 12:39:19

@dare: Csak annyit mutassál nekem, hogy az LMP és a Momentum hol lehet esélyes a kormányváltásra. Egyik pártnak simcs országos beágyazottsága. A Momentum ráadásul eddig az olimpiai népszavazási kezdeményezésük óta lófaszt sem mutatott fel, csak azt, hogy ők aztán senkivel sem állnak szóba. Az LMP-nek legalább Budapesten kívül is van egy jól ismert képeviselőjelöltje (Hadházy) de ez még kevés az üdvösséghez. Ez a két párt, amennyiben önállóan fognak indulni örülhetnek majd, ha megugorják a bejutáshoz szükséges 5%-ot.

a nemzet fogatlan provokátora 2017.11.03. 12:43:54

@1ghost: Ostobaság. Minimális arányérzéked sincs. Orbán a gimiben volt osztálytitkár, míg Gyurcsányod az egyetemen függetlenített Kisz-titkár, majd pécsi városi kommunista ifjúsági führer. Osztán kommunista ifjúsági vezérből milliárdos lett..
Merkel NDK Kisz vezérségéről mi a véleményed..?;)

a nemzet fogatlan provokátora 2017.11.03. 12:47:18

@1ghost: Mi van a 170 milliárddal, ami a 4 -es metro pénzből hiányzik? (Olaf jelentés..)

chrisred 2017.11.03. 12:48:48

@a nemzet fogatlan provokátora: Kiszes-milliárdos-politikus vs Kiszes-politikus-milliárdos? Számomra egykutya. Annyi a különbség, hogy Orbán távolabb indult a tűztől, ezért kicsit kapargatnia kellett a gesztenyét. Gyurcsánynak minden az ölébe hullott.

a nemzet fogatlan provokátora 2017.11.03. 12:49:26

@FCUK10: Remélem ,hogy kiesnek. Végül is a libsi zöldek ausztriai kiesésére sem számított senki, oszt mégis..:)

1ghost 2017.11.03. 12:52:22

@a nemzet fogatlan provokátora: "Mi van a 170 milliárddal, ami a 4 -es metro pénzből hiányzik? "

Van saját legfőbb ügyészetek, nyomozzátok ki. A bűnösöket sitteljétek le, bárki is az. Látod te tetves, gerinctelen orbánbérenc, egy demokrata így gondolkodik.
Persze, neked mint orbán csahos ebjének ez érthetetlen.

chrisred 2017.11.03. 12:53:22

@a nemzet fogatlan provokátora: A német példa szemléletesen mutatja, mennyire elválhat egymástól az állampolgárság és a népi közösséghez tartozás. És valóban, a külföldön élő, magukat németnek vallók szavazhatnak is, ha igazolják az anyaországhoz való kötődést (vagy legalább három hónapos németországi tartózkodás, vagy a helyi németséghez köthető szervezetekben vagy kulturális intézményekben való aktivitás).

dare 2017.11.03. 12:54:09

@The Ghost Wolf: Egy szóval nem állítottam azt, hogy képesek a kormányváltásra.
Jelen pillanatban egyik párt sem képes a kormányváltásra, de ha képesek megegyezni a háttérben, akkor egy erős ellenzék lehetnek 18 után.
Ennyi amit állítok.
És nagyon vissza kell fognom magamat, hogy ne ekézzem a balos pártokat, mert tudom jól, őrájuk is nagyon szükség van egy erős ellenzékhez.
Ennyit ha orrbefogva is, de igazán megtehetnének értünk, ha már egyszer a javunkat akarják.

chrisred 2017.11.03. 12:57:27

@a nemzet fogatlan provokátora: Két elfogadható lehetőséget látok:

1. Nem kell egy fillért sem visszafizetni a felvett uniós támogatásból, és akkor nem a magyar adófizetőknek hiányzik az a pénz.
2. Ha vissza kell fizetni, akkor hét év nyomozás után Polték álljanak elő egy konkrét gyanúsítottal (vagy többel) és emeljenek vádat.

1ghost 2017.11.03. 12:57:37

@a nemzet fogatlan provokátora: A gazdád komcsi volt. Mi a faszt nem értesz ezen?

conchita wurst 2017.11.03. 12:58:13

@chrisred: a hataron tuliak tudjak miert kell tisztelni orbant

orban a magyarsag megmentoje

Visceroid 2017.11.03. 13:01:36

Hova tud még ez az ország süllyedni? Komolyan? Nincs más ember a baloldalon csak Gyurcsány?

a nemzet fogatlan provokátora 2017.11.03. 13:02:08

@chrisred: Csak tudod az ördög a részletekben van. Orbán fiatalkorúként volt osztálytitkár a gimiben, míg Fletó az egyetemen komoly befolyással bíró függetlentett Kisz-titkár, majd később még magasabbra hágott a kommunista ifjúsági hierarchiában.. ( Ebbéli minőségében egyébként többször a Fidesz mint Kiszen kívüli, ellenzéki ifjúsági csoportosulás elszigetelésére, ellehetlenítésére szólított fel a 80-es évek végén..)

a nemzet fogatlan provokátora 2017.11.03. 13:04:36

@chrisred: Igen? Gondolom "előkerültek " új szavazatok. :)Addig számolták, míg csak meg let, a nem ragadó borítékok országában.:)

conchita wurst 2017.11.03. 13:04:47

buta kommunistak 2018as valasztason mar ay eletukert harcolnak nem a kormanyvaltasert

1ghost 2017.11.03. 13:07:38

@a nemzet fogatlan provokátora:

Már megint hazudsz te szarházi orbánista bérhazudozó: a gimnáziumokban nem voltak osztálytitkárok. Kisztitkárok voltak, mint az orbán, meg a rogán.
A tolvaj korrupt orbán gazdád ifjú komcsi volt. Komcsi, a javából.

conchita wurst 2017.11.03. 13:09:39

nem kell demokracia

emlexunk milyen a demokracia
2 evente miniszterelnok csere 2 evente koalicios valsag vagy allamcsod

most meg jobban hasitunk mint amerika bazmeg

demokracia a legkorruptabb allamforma

chrisred 2017.11.03. 13:10:38

@a nemzet fogatlan provokátora: Az ördög az olyan részletekben van, hogy a Ménesi utas bagázst Horváth István akkori belügyminiszter (Stumpf István apósa) patronálta. Azt meg tudjuk, hogy Gyurcsány kinek az unokáját vette el...

chrisred 2017.11.03. 13:14:51

@a nemzet fogatlan provokátora: Nem. A Zöldek kiestek, viszont a tőlük kilépett Peter Pilz újonnan alapított mozgalma bekerült.

6.Lenin 2017.11.03. 13:16:15

Ez valami viccblog?

1-5 %os pártocskák viaskodnak a kormány leváltásán amikor a kormánypártok támogatottsága 50 % körüli a választások előtt fél évvel?

Észnél vagytok?

A külhoni magyarok a nemzettársaink-magyarok, akik akaratukon kívül kerültek más határok mögé.
És nagyon is nem mindegy, hogy milyen kormány van hatalmon a még Mo-nak nevezett országban. Lehet, hogy lassan minket is kiszorítanak innen és valamelyik kalifátus részei leszünk csupán, és senki nem fog törődni, hogy kinek is valljuk magunkat.
Van joguk beleszólni-akár jelképes szinten is, hogy a ma még Mo-nak nevezett országban olyanok kormányozzanak, akik nem tagadják ki őket a nemzetből

Óriási szégyen, hogy ezen még vitáznak is a magukat a magyar nemzethez tartozónak vallok. Én kibasznám őket az országból, akik megtagadják a saját nemzetüket.

El lehet menni, ahogy a poszt témájához tartozó elmeroggyant ajánlotta már egyszer.

conchita wurst 2017.11.03. 13:16:46

az utobbi 10 evben nem volt olyan allam a vilagon ami 4-5% felett novekedett volna csakis a feudalis rendszerek, istencsaszarsagok es mas kozponti iranyitasu rendszerek.

Orban ezt mar reg megfigyelte.

Es a magyarok is koszonik szepen a keszpenzt tovabbra is elfogadjak, de a demokraciabol tobbet nem kernek. Orban szavat meg keszpenznek lehet venni nem hiaba Europa legsikeresebb politikusa.

A demokracia a legkorruptabb allamforma.

chrisred 2017.11.03. 13:16:50

@a nemzet fogatlan provokátora: Ez egy nagyon jó beállítás, biztosan sokszor elpróbálták. :)

a nemzet fogatlan provokátora 2017.11.03. 13:16:53

@1ghost:

Nesze te szarházi görény, nézegessed:

m.cdn.blog.hu/sp/spiler/image/orbanmarc15.jpg

( Ha jól számolom Gyurcsányod ekkortájt xeroxozhatta a Rozs féle dolit..:)))))

1ghost 2017.11.03. 13:24:25

@a nemzet fogatlan provokátora:

A komcsik mindig is nyírták egymást! Gondolj Trockijr, Kamenyevre, Zinovjevre, vagy nálunk Rajk Lászlóra! Nem kellett volna a mocskos tolvaj gazdádnak beállni a komcsik közé, ez ilyen egyszerű.

Dehát már ifjúkorában is csak a hatalom érdekelte, ez tetves kommunista kisztitkárt.

tireless treehugger 2017.11.03. 13:33:28

nagyot változott orbán, még az igazmagyar kolozsváriak közé is csak testőrökkel merészkedik:

kolozsvaros.com/wp-content/uploads/2017/04/2-1.png

conchita wurst 2017.11.03. 13:37:02

@6.Lenin: azt nem kene elfogadni hogy Magyarorszag 150 eves torok megszallasa idejen a Felvidek volt Magyarorszag egyetlen ep resze, a tobbin a torokok randaliroztak 6 generacion keresztul

na akkor talan a magyar testvereink megtagadtak minket? letorokoztek a megszallt teruleteken senyvedoket<

akkor hogy merik a komcsi korcsok romanozni, totozni a magzar testvereinket?

conchita wurst 2017.11.03. 13:41:42

@tireless treehugger: muhaha mer kolozsvaron is a lipsik gyoztek mi?

6.Lenin 2017.11.03. 13:41:58

@conchita wurst:

Szerintem is a sok elmeroggyant azt sem tudja miről beszél, amikor külhoni magyarokat megtagadja kicsinyes érdeksérelemnek hitt okok miatt.

Ez az igazi sötétség.

conchita wurst 2017.11.03. 13:47:39

@6.Lenin: sajnos a kommunistak 40 evet dolgoztak ezen es majdnem sikerult kiirtaniuk a kulhoni magyarokat a romanokkal, totokkal, ruszkikkal kollaboralva

a komcsik csakia a magyarok ellen tudnak osszefogni, ebben nem valtoztak 1947 ota

6.Lenin 2017.11.03. 13:51:33

@conchita wurst:

Nem véletlen Gyurcsány szeretné ezt ismét. (2004-ben)2006-ban is megmutatta, hogy ki is ő valójában, és számára mit is jelent a demokrácia.

chrisred 2017.11.03. 13:54:43

@conchita wurst: Megtagadni? Volt eszükben! Az átmenekült nemesek ugyanúgy megpróbálták az adót behajtani a volt birtokaikról, nem törődve azzal, hogy a török is beszedte. Időnként egy császári zsoldossereg betört, és felégetett, feldúlt, elrabolt, amit tudott. Nagyjából ezt kapta a török hódoltsági terület lakossága az ország Habsburg részétől.

conchita wurst 2017.11.03. 14:04:50

@chrisred: es mi koze ennek a magyarokhoz?

a felvidekiek letorokoztek oket? balassi letorokozte a magyarorszagiakat?

a nemzet fogatlan provokátora 2017.11.03. 14:30:47

@1ghost: Tehát akit a komcsi rendszerben elkaptak a rendőrök, az is komcsi, akit meg nem kaptak el, az nem komcsi. "Őrült beszéd, de van benne rendszer..":))

1ghost 2017.11.03. 14:38:37

@a nemzet fogatlan provokátora:

Hogy lehetsz akkora barom, hogy azt állítod, hogy akit elkaptak a rendőrök az komcsi volt? Tehát, ha mondjuk egy kábítószerkereskedőt elkaptak az szerinted komcsi volt? Ne haragudj, de te ezen a nickeden messze hülyébb vagy, mint a többin.

Na ezt figyuzd: komcsi például egy kisz titkár! Mivel orbán gazdád kisz titkár volt, hát ő is komcsi. Nem bonyolult ez.

a nemzet fogatlan provokátora 2017.11.03. 14:41:09

@chrisred: Részben igaz. Elsősorban azért volt így, mert a törökök gyakorlatilag bezárkóztak az elfoglalt várakba. A hódoltsági terület felső karéjában lévő falvakat elsősorban a habsburg várak gyatrán, és késve fizetett végvári katonái és hajdúk sarcolgatták. Persze a török is vezetett nem egy portyát a Habsburg területen lévő falvak ellen. Habsburg zsoldoscsapatok inkább a 15 éves háború során követtek el atrocitásokat a civil lakosság ellen ,és nem csak hódoltsági területen..

conchita wurst 2017.11.03. 14:42:16

miutan kiirtottuk a komcsikat, lipsiket es magyarorszag visszanyerte egeszseget megkezdjuk az elveszett orszagreszek visszaszerzeset

szlovakok romanok visszamagyarositasat

150 ev torok nem artott akkor 100 ev roman se art meg

a nemzet fogatlan provokátora 2017.11.03. 14:46:00

@1ghost: Mondjuk egy ellenzéki tüntetésen te nagyon ostoba.. Mindent a szádba rágjak? Orbá 16 évesen volt érintett Kisz ügyben egy rövid ideig a középiskolában, majd az egyetemen megakalított egy Kisszel rivalizáló ifjúsági szervezetet.
Ellenben Gyurcsányod felőttként lett magas rangú, befolyásos Kiszes. Merkel mutti NDK Kiszes múltjáról még midig nem nyilatkoztál..;)

chrisred 2017.11.03. 14:46:52

@conchita wurst: Lehet, hogy szeretnél a szlovákokból és a románokból magyart csinálni, de ők inkább csehek, németek, angolok vagy spanyolok szeretnének lenni. Ez mondjuk a magyarokra is igaz.

tireless treehugger 2017.11.03. 14:50:16

@conchita wurst:

Nem, ez azt mutatja hogy még a sajátjaiban sem bízik, és hogy nem magabiztos vezető hanem félelmeiben élő diktátor.

Színjáték.

Vidéki gyerek miközben a budai hegyen lakik, szegény miközben kastélyai vannak, egyszerű ember miközben a családja cégeken keresztül komplett iparágakat birtokol, magyarkodik miközben az araboknak-oroszoknak-bárkinek árulja a hazát, rend van miközben kupi az egész állam és az ország, ....

Amikor megvakarod a propagandát alatta teljesen mást találsz.

Mert orbán megbízhatatlan csaló hazudozó.

Nekem ilyen ember nem kell.

6.Lenin 2017.11.03. 15:00:19

@chrisred:

"Lehet, hogy szeretnél a szlovákokból és a románokból magyart csinálni, de ők inkább csehek, németek, angolok vagy spanyolok szeretnének lenni. Ez mondjuk a magyarokra is igaz. "

Beszéltél már élő szlovákkal, vagy románnal, hogy ki is ő valójában, és ki is szeretne lenni? Szerintem nézz vissza csak néhány évtizedet.

Miért is kéne nekem németnek, spanyolnak vagy bárkinek is lennem?
Miért is kéne nekem szégyellnem, hogy magyar vagyok?

Mert vannak nemzetáruló politikusaink, nemzettársaink?

A spanyolok szégyenlik, hogy kiirtottak nemzeteket? Vagy a nácik nem németek voltak? Vagy már nincsenek köztük hasonló gondolkodásúak?

El lehet menni, ha nem tetszik a hazád. Ki tart vissza?
Próbálj csak mindig a magad nevében beszélni.

1ghost 2017.11.03. 15:01:00

@a nemzet fogatlan provokátora:

Na még a végén kiderül, hogy te is egy tetves komcsi vagy mint a gazdád. Szóval innen fúj a szél.
De tudod mit! Elmehetnél a vele együtt Phenjanba , miközben dúdolgatod az internacionálét. Ott a komcsikat szívesen látják. A lenin festményed is viheted.

Zsoltbacsi 2017.11.03. 15:01:22

@tireless treehugger:

"Nekem ilyen ember nem kell."

Akkor hajrá! Már vagytok 5 százaléknyian! Illetve a Ti számításotok szerint csak 3 százaléknyian. (mert jó öreg komcsi kettős mérce szerint mindig csak a fidesz eredményét szoktátok a 8 millió állampolgárhoz arányítani, a DK-ét sose... Tudod, ha igaz, hogy a fideszt 63 százalék NEM akarta 2014ben, akkor a degenerált komcsikat (DK) meg 97% NEM akarja. )

conchita wurst 2017.11.03. 15:12:11

@chrisred: nem a magyarokra csak a kommunistakra

a magyarok minden kovetsegen, a hataron tul es a hataron innen is csak magyar partokra szavaznak ayay fideszre, jobbikra

6.Lenin 2017.11.03. 15:14:35

@chrisred:

Akkor azt is nézd meg, hogy hány spanyol, angol svéd hagyja ott a hazáját.
Vagy hány fiatal hagyja ott felnőttként a családját, de...

Az a román, szlovák, akik kimennek dolgozni vagy más okból, feladja-é a nemzeti identitását? Miért élnek kint esetleg kolóniákban? Kevered a fogalmakat.
Ne mosd össze két dolgot, ha csak nem csúsztatni szeretnél, szándékosan. (nem mindenki veszi be amúgy sem)

tireless treehugger 2017.11.03. 15:20:59

@conchita wurst:

aztán a magyar pártok miatt százezrével lépnek le a magyarok. Elég érdekes nemzetépítési metódus, úgy szaporodik hogy csökken, úgy fejlődik hogy összemegy, úgy nemzethyek hogy hazaárulók.

6.Lenin 2017.11.03. 15:21:24

Drága Nemzettársaim!

Ne keverjük már össze a nemzetet néhány elmeroggyant politikussal, vagy pitiáner ,megélhetésükért pedálozó önjelölt messiásokkal.
A nemzet több ezeknél. Vagy többet kellene, hogy jelentsen.

conchita wurst 2017.11.03. 15:22:09

@tireless treehugger: magyarorszagon netto bevandorlas van evek ota

plusz csak a csehektol mennek el kevesebben

azaz ez is a komcsik hazugsaga

tireless treehugger 2017.11.03. 15:37:45

@conchita wurst:

persze, úgy van netto plusz hogy mínusz. Mint a többi dologban. Erről beszélek. Mindennek az ellenkezője az igaz. Ezért mondod. Hogy ne legyen igaz. Minél többet mondasz annál több nem igaz. és amikor elegendő nem igaz gyűlt össze akkor kapsz egy kis piros pontot. Amit beválthatsz mindenféle hasznos dologra, pl megnézheted "tállai andrás hurkát eszik kovászos uborkával" remekművet. Azt már nem nézheted meg hogy tállai homárt eszik madeira borral, mert az már nem lenne igaz magyar, így az csak és kizárólag konvertibilis piros pont boltban kapható.

chrisred 2017.11.03. 15:42:09

@6.Lenin: Mit mosok össze mivel?

chrisred 2017.11.03. 15:52:32

@conchita wurst: 2011-ig igazolható volt a nettó bevándorlás, mert akkor volt az utolsó népszámlálás. Azóta viszont a becslések a kivándorlók száma meghaladja az érkezőket.

Ad Dio 2017.11.03. 15:55:29

@Frick László Intézet:

Ha türelmes lenne és szépen beoldalogna a vezér nélküli MSZP-be, verseny nélkül megkaphatna ott mindent. Barátként. Persze ezt már elböszméskedte...

6.Lenin 2017.11.03. 16:07:51

@chrisred:

A nemzeti identitást, az európai állampolgárok szabad munkavállalásával, letelepedési lehetőségeivel, hogy csak a fontosabbakat írjam.
A szlovák, román, ki szeretne lenni, az annyira blődség, hogy arra kár is szót vesztegetni.
A magyarok is európai állampolgárok is egyben.

chrisred 2017.11.03. 16:16:28

@6.Lenin: Igen, blődség, hogy a szlovákokból, románokból magyarokat csinálunk.

6.Lenin 2017.11.03. 16:27:23

@chrisred:

Te néhány gazembert, akik valamilyen előnyért másnak vallják magukat, összekeversz a nemzethez tartozókkal?
Az egyik szlovák ismerősöm anno kiszökött Amerikába (Jugón, Ausztrián keresztül), otthon utálta a népviseleti öltözéket, Amerikában a hétvégeken ( mert az amik hétvégén utálták a bevándorlókat) "porcelán-nadrágban" (mint szakértő, remélem tudod miről beszélek) feszített a többi-szlovák kolóniában élővel.

6.Lenin 2017.11.03. 16:38:55

@chrisred:

Sok magyar, szlovák, román német szeretne lenni...

Mint az a szerencsétlen müncheni merénylő, aki miközben megölt 9 embert, azt kiabálta, hogy én is német vagyok, mert én már itt születtem. Lelőtték a németek.
Nem fogadták be, kiakadt ezen a szerencsétlen.

kérdezd meg a kint dolgozók többségét, hogy milyen a viszonyuk az őslakósággal (nem a másik bevándorlókkal), meg fox lepődni.
Szívesen összehozlak olyanokkal is, akik visszajöttek, mert nem bírták elviselni a mindennapos megaláztatást ( Ausztriában, Angliában, Németországban).
Nagyon keveseknek sikerül, hogy esetleg befogadják őket (egy hétvégi közös partin)

conchita wurst 2017.11.03. 16:58:19

@tireless treehugger: ja,mutasd hol van netto minusz

itt a netto plusz www.cia.gov/library/publications/the-world-factbook/rankorder/2112rank.html

es ne hazudozz

es fejezd be a hazudozast

conchita wurst 2017.11.03. 16:58:59

@chrisred: nem, egy olyan becsles sincs ahol netto kivandorlast mernek, ne hazudozz

a nemzet fogatlan provokátora 2017.11.03. 17:46:43

@1ghost: Ne ugass, te a komcsikból átvedlett rablókapitalistákra szavaztál a módszerváltás után.. Hát "elvtárs", ez a harc lett a végső, nagyon úgy néz ki..;))

tireless treehugger 2017.11.03. 18:24:20

@conchita wurst:

Mert az állampolgársági nyilvántartás alapján számolják, ez az jelenti hogy idén 13.000-rel több embernek adunk állampolgárságot mint ahány visszaadta. De ez nem az ország lakossága. A kivándorló magyarok nagyrésze megtartja mert lehet kettős állampolgár. Ahol nem lehet kettős csak ott adják vissza. A mi kivándorlóink zömében az úniós országba mennek, így megtartják, esetleg nem is kérvényezik a helyit mert nincs jelentősége, magyarként is teljes jogú.

A bevándorlás is jelentős és ők semi kérik a magyart mert nekik sem számít, ukrán-román-szerb-pakisztáni-izraeli-orosz-.... ugyanúgy elvan a saját papírjaival. De az elvándorlás évi soktízerrel több.

conchita wurst 2017.11.03. 19:19:27

@tireless treehugger: mondtam hogy ne hazudozz

termeszetesen nem az allampolgarsagi nyilvantartasbol szamoljak, aminek semmi koze a migraciohoz, es kulonben meg ne akarj okosabb lenni mint a CIA

vagy ideposztolhatod a forrast hogy ki mert itt netto kivandorlast

ulpius66 2017.11.03. 19:46:46

Szerintem meg itten csak a Zázrivecz gondolja komolyan a kormányváltást!!!

Se a gyurcsányi, se a Széll, se a Karácsony G. Szilveszter, sem a szocik nem gondolják komolyan.....
( a Zázriveczet még a Heller Ágica is ajnározza...)

1ghost 2017.11.04. 01:01:59

@a nemzet fogatlan provokátora: Na mi van komcsikám? Ideges vagy? Esetleg dúdolgasd az interncionálét. Vagy nyald ki a kisztitkár orbán gazdád seggét.

Frick László Intézet 2017.11.04. 07:48:29

@Ad Dio: Ferenc már megkapta az MSZP-től, ami kellett neki, megvolt bőven orálisan, análisan.. az anális után orálisan az MSZP... Az MSZP bő harmada még ma is imádja... ezt az imádatot csak azok érthetik, akik tudják, hogy a kurvák egyedül a stricijüket tekintik Igazi Férfinek akkor is, ha időnként az a hosszú hajukat az alkarjára felcsavarván csapdossa a fejeiket a budi falához.

Ferinek, amikor már teljesen szétkúrta az MSZP-t még egy kellett, a pártkassza: Ez sem titok, Puch László örjöngő gyurcsány-gyűlöletének ez az oka. Ferenc olyan mértékig leürítette és ellopta a pártkasszát, hogy egy darabig a párt a Jegesné-Kovács-Lendvai és más öregek adomány százezreiből működött. (Milliókat azért nem áldoztak arra a pártra, amin milliárdokat nyertek :D )

És még egy: A rendszerváltás pillanatában az EKA, azaz az Ellenzéki Kerekasztal tagjai..ma már... ahogy nézem az archív felvételeken... valami elképesztően nagyképűek és oktondi pockok voltak. Az az indokolatlan nagy pofa!

Barna büdösnejlonzoknis Illetékes Eltás-aknak nézték az MSZP-t. És az MSZP rá is játszott erre -Berecz János még bajuszt is növesztett a látszat erősítésére.

Az MSZP volt az egyetlen politikaiprofi kombattó Magyarországon.

Egy banánhéjon csúsztak el, "lovuk lába megcsúszott egy fűszálban" haspókok voltak és bezabáltak vaddisznópörköltből, amit a bélrenyheségük már nem birt ...

És ez a "fűszál" a megveszekedett orbángyűlölet. Ami:érzelem. Márpedig az érzelem a politikust, az ökölvívót meg a sakkozót vesztésbe viszi.

LAM 2017.11.04. 19:34:08

@nu pagagyí:

"A jelenlegi választási törvény 30%-os támogatottságból generál törvényhozói teljhatalmat"

Az, hogy a jelenlegi választási törvény sokkal aránytalanabb, mint az előző, legenda. 2014-ben a Fidesz a listás szavazatok 44,87 százalékával szerezte meg a mandátumok 66,83 százalékát. 1994-ben az MSZP a listás szavazatok 31,27 százalékával a mandátumok 54,15 százalékát. Az MSZP és az SZDSZ együtt a szavazatok 49,89 százalékát kapta, amivel a mandátumok 71,77 százaléka az övék volt.

A jelenlegi választási rendszernek pont az a jellegzetessége, mint az előzőnek: akkor hoz nagyjából arányos eredményt, ha a parlamentbe jutott pártok nagyjából azonos erejűek. Ha az első helyezett több, mint 10 százalékponttal veri a másodikat, akkor az egyéni kerületek miatt az első helyezett javára torzul a rendszer (1994-ben az MSZP 12,65 százalékponttal előzte a második SZDSZ-t, 2014-ben a Fidesz 19,3-al a baloldali koalíciót).

chrisred 2017.11.05. 09:14:10

@conchita wurst: Hazudsz.

m.portfolio.hu/gazdasag/munkaugy/meddig-juthat-magyarorszag-ha-igy-fogynak-a-magyarok.223936.html

"A KSH NKI előretekintve figyelembe veszi, hogy - becslések alapján - a nemzetközi vándorlás egyenlege az elmúlt években már negatívvá vált hazánkban: a külföldön munkát vállalók tényleges létszáma átlagosan évi 7 ezer fővel meghaladta a bevándorlók létszámát 2010 és 2012 között."

chrisred 2017.11.05. 09:17:22

@conchita wurst: Miért közölne egy hírszerzési ügynökség valós adatokat?

Zsoltbacsi 2017.11.05. 09:32:10

@chrisred:

Vannak más szervezetek is, akik ugyanezt mondják

Világbank jelentés:

wdi.worldbank.org/table/6.13

Bár ez 2012es de itt is pozitív az egyenleg

(az eurostat és az oecd is ugyanezt állítja, de azokat most nem találom)

Értem én, hogy mindenki hazudik, inkább higgyünk neked bemondásra, mert te tudod a frankót :)

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2017.11.05. 11:58:11

Fletó csak a képviselői állásához és a médiaszerepléshez ragaszkodik, kormányzásra úgyis esélytelen...

chrisred 2017.11.05. 18:22:20

@Zsoltbacsi: Miért ne hinném el, hogy ezt tippelik? Akár a Nemzetközi Filatéliai Szövetségnek is elhinném, hogy az információik szerint tömegek áramlanak Magyarországra, és senki nem akar elmenni. De miért helyezném ezeket a KSH becslései elé?
süti beállítások módosítása