A valódi viták otthona

Reflektor

Mit kéne még ellopni ebben az országban?

Nagyon szabadnak tűnik a vásár

2018. február 09. - szénhidra


Sokszor futok bele abba a fideszfanatikus érvbe, hogy miért probléma, hogy mészároslőrincek, meg garancsiistvánok illetve manapság már (nekik új, nem nekem) tiborczistvánok kapnak állami megrendeléseket? Most kapják a szocik? Kapja Gyurcsány?


Elképesztő hallani, hogy ennyire fanatizáltan egybites az érvrendszer, ami kikezdhetetlen, gránit monolitszerű. Jóval kikezdhetetlenebb, mint az alaptörvény de erre építhet is a Fidesz. Épít is. Lánczi András, a kormányzati agytröszt egyik agyféltekéje már korábban megírta, hogy az amit az ellenzék állít, hogy korrupció az maga a Fidesz és a kormány gazdaság-filozófiája, gyakorlatilag a nemzeti tőkésosztály felhizlalása. Úgy látszik, hogy mindenáron – még akár nyílt lenyúlással is el kell érni ezt a célt.


Ezzel a gazdasági felfogással azonban több baj is van, legalábbis innen nézve, mert aki belül élvezi hasznait annak nyilván érdeke fenntartani. Szóval az egyik probléma, hogy számolatlanul dől a pénz a versenyt nem tapasztalt Fidesz-közeli cégekhez, haverokhoz és most már nyugodtan mondhatjuk, hogy a legfelsőbb körök rokonaihoz anélkül, hogy valós eredmények születnének. Ha viszont születnek is valós eredmények, akkor olyan irtózatos túlárazásokkal, amit csak akkor értünk meg ha visszakanyarodunk Lánczi megállapításához meg ha rápillantunk a sok renyhe ám annál éhesebb talpnyalóra… Az az idióta érv, hogy akkor a szocikhoz kerül a pénz azért nem állja meg a helyét, mert a senkihez nem tartozó kis-, és középvállalkozásokhoz nem a kerül pénz csak a nagyokhoz, akik meg kormányfüggetlenek – az MSZP is most meg a Fidesz is kitömi őket.


Másik probléma az érveléssel, hogy azért mert az egyik lopott még nem jelent automatikus felmentést a másik lopására. Könnyebbség, emberi természetből fakadó azonnali reakció, hogy hát de ő is… Nos erre vannak a törvények, amiknek az elmúlt nyolc évben illetve az azt megelőző mégelmúltabbnyolcévben kellett volna érvényt szerezni. És itt eljutunk egy újabb érvelési bukfenchez, miszerint nem is korrupció gazából amit itt látunk, mert nincs erről ítélet, feljelentés stb.


Kétségtelen, hogy ez igaz, legalábbis az ítéletek tekintetében, de sajnos amiatt igaz, hogy a legfőbb ügyész vezetője Polt Péter, aki Fidesz párttag volt valamiért el sem kezdi a nyomozásokat. Nem azt csinálja, hogy nyomoz, majd lezárja és kijelenti, hogy nincs bűncselekmény, hanem el sem kezdi a nyomozást. Pedig kutyakötelessége lenne de nyilván tudja, hogy akkor vádat kellene emelnie és a mai magyar ügyészségi vádemelési hatékonysági mutatók a nagy számok törvénye értelmében eredményes ítéleteket is jelentenének. Az pedig hogy nézne ki már?


Végül pedig Tiborcz István tizenkétmilliárd forintos uniós lenyúlása. A Fidesz politikájának koronaékköve: Elios, családi cégecske, LED világítás, sötétben ténfergő városlakók... Ebben az ügyben minden benne van, amit előbb vázoltam annyi adalékkal, hogy már olyan durván nagy lóláb lógott ki a csomagtartó alól, hogy azt már az unió sem tudta szó nélkül hagyni. Erre pedig nyilván az az „érv”, hogy beleszólnak a kampányba.


Talán nem kellene annyit lopni.

CsÁ

A bejegyzés trackback címe:

https://reflektor.blog.hu/api/trackback/id/tr6313648868

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BAZINGA2 2018.02.09. 15:03:00

El kéne még lopni az Olaf jelentést! Itt az idő! Addig amíg Balog Zoltán el nem veszíti a nagy vizsgálódásában!

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2018.02.09. 15:22:58

Az a legszebb, amikor egy olyan nyugdíjas védi fanatikusan a milliárdokat lenyúló politikusbűnözőket, aki soha életében nem látott egyben több pénzt, mint a lakása ára...

The Ghost Wolf O1G · https://www.youtube.com/watch?v=Hy6Cf9nGNiw 2018.02.09. 17:21:21

@Online Távmunkás: Azt sem látta egyben, mert OTP hitelre vette a lakását még a 60-as években és havonta utalta a törlesztő részletet.

bogáncs11 2018.02.09. 20:04:27

Láthatóan ma már keveseket rendít meg egy 12 milliárdos csalás, mert már hozzászoktak ehhez az emberek, pedig egy ép erkölcsi érzékkel megáldott ember nem mehet el szó nélkül ezek mellett a gazemberségek mellett.
Milyen érdekes: amikor Gyurcsány Ferenc elmondta, hogy mennyit hazudtak, akkor több ezer ember az utcára vonult, felgyújtották a várost. Most viszont, amikor kiderült - már nem először, hanem sokadszorra -, hogy korrupt a magyar kormány, Orbán és családja, barátai és oligarchái százmilliárdokat síboltak, most senki nincs az utcán. Ma ez Magyarország, ma ez az erkölcsi színvonal. Szégyenletes!

Énmégújvagyok 2018.02.10. 02:47:44

Megfogott a bejegyzés címe:"Mit kéne még ellopni ebben az országban?"
Én a Szabadság szoborra és a Laki-hegyi adóra gondoltam -mennyi jó drága anyag van bennük! Majd kidolgozom a részleteket!

címzetes docens 2018.02.10. 04:30:58

Az 1989-től napjainkig regnált összes parlamenti politikust kéne még ellopni, mégpedig egyszerre, ha lehet! Ha varázsszóra egy se maradna, az kettőt dobna az országon.

werecke 2018.02.10. 07:33:13

@bogáncs11: Még mindig nem értettétek meg ! Gyurcsány nem az embereknek ( balos szóhasználattal NÉPNEK ) mondta el hogy hazudtak , loptak , nem kormányoztak és majdnem belehaltak , hanem szűk elvtársi körben. Csak kiszivárogtatták , mert ezek egymást is kinyírják.

Borghor · http://promenade.blog.hu 2018.02.10. 12:06:58

Kádár-rendszer: lopás 4ever. Kicsit, nagyot, sokat, keveset, mindegy, csak lopni. Lopni a munkahelyről, adót csalni, trükközni, szerződést szegni, lopni, lopni, lopni. Mindegy, hogy egy csavart a gyárból, vagy A4-es papírt az irodából, tisztítószert, vagy mosóport egy marékkal, de lopni, lopni, lopni.

NemodaBuda 2018.02.10. 12:36:40

@Borghor: Na és ? Ábrázold azt az órási haladást, amit ebben az ügyben elértünk ! Please, ne tartsd vissza magad ! És hagyjál már azzal, hogy ma már nem érünk rá lopni, mert a közmunka elveszi az időnket .....

bogáncs11 2018.02.10. 19:25:58

@werecke: Mindenki tudta és tudja, hogy minden ember hazudik, a politikusok pedig különösen sokat hazudnak. Egyetlen ember van, aki azt hazudta, hogy ő még soha nem hazudott: Orbán Viktor, pedig ha kinyitja a száját...
Most már nem Tocsik ügy, vagy Nokiás-doboz van, hanem százmilliárdokat lopnak és semmi a világon nem történik. Polt Péter nem indít eljárást, náluk minden tiszta, soha nem találnak semmilyen bűncselekményre utaló jelet, ez több mint nevetséges. Már ellopták a fél országot, Orbánék kastélyokat, hatalmas földbirtokokat vettek, olyan arcátlan, pimasz módon lopnak, hogy belekábul a nép. Persze az Orbán-nyaloncoknak mindez nem számít, történhet bármi, a gazdájukra szavaznak. Megérdemeljük!

jjoey 2018.02.10. 23:53:05

@bogáncs11: fizettek a tv szekhaz felgyujtasaert es akik a tuntetoket vedtek ma sem kerzek elnezest attol akinek a kocsijat felgyujtottak. De ok haborogtak a 100milas svejci szla miatt is 2010ben. Most meg milliardokert sem.
Ennyit az orstagrol. Ha ezt hagyja a tobbseg meg is erdemli.

BiG74 Bodri 2018.02.11. 00:14:27

@jjoey:
Volt egy réteg aki profi rendzavaró volt, és igen, láthatóan jó ajánlatokat kaptak 2006-ban, hogy csinálják a fesztivált. És volt egy retard fityisz, jobbik rész aki azt hitte, spontán forradalmat lát, és történelmet ír. Na az ő farkukkal verték a csalánt a felbújtók. Ez a retard rész hisz jelenleg a soros összeesküvésben, a nemzeti lopásban, a demokratikus rendszerelemek lebontásában, putyin bácsi nagy barátságában.

élhetetlen 2018.02.11. 01:45:44

@bogáncs11: „akkor több ezer ember az utcára vonult, felgyújtották a várost.„. Ennyi a különbség. A mostani ellenzék vagy nem akarja felgyújtani a várost, vagy nincsen pénze megfizetni az „igazságért küzdő” futballhuligánokat. Mert akkor sem a „nép” ment az utcára gyújtogatni. Gondolom én.

élhetetlen 2018.02.11. 01:52:47

@Énmégújvagyok: Nem kell ötletelned. Azok csak apróságok. Ezt nézd: index.hu/gazdasag/2018/02/07/a_magyar_allam_lesz_a_legnagyobb_divatdiktator/
Már csak az a kérdés, hogy az állami cég vezérigazgatója Rogán Cecília lesz vagy Vajna Tímea. Mert ugye Orbán Ráhel már foglalt a turisztikában.

HUNGARIAN FIRST !!! 2018.02.11. 02:25:21

"Végül pedig Tiborcz István tizenkétmilliárd forintos uniós lenyúlása"

Hagyjuk ezt a nevetseges demagog hazudozast. Ezzel mar regen nem mentek semmire, mert mindenki tudja a mi a celja. Az ellenzek iszlamizalni akarja az orszagot. Es hazugsagokkal meg akarja buktatni a kormanyt, hogy a kerites lebontasa utan felsokorlat nelkul johesenek az arabok. Ennyi. De ezzel mindenki tisztaban van, hiaba hazudoztok kulfoldi segitseggel.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2018.02.11. 07:43:26

@NemodaBuda: Rengeteget haladtunk. A szocik lábujjhegyen, szégyenkezve loptak, a fideszesek nyíltan, a pofánkba röhögve teszik ugyanezt.

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.02.11. 08:06:25

A korrupció rossz kampánytéma. Nem érdekel senkit, tizedrangú kérdés. A mo-i korrupció mértéke egyébként is alacsony.

kewcheg 2018.02.11. 08:31:54

Engem nem érdekel Laborcz lopása.Mióta ők vannak mindeen héten tudok virslit enni reggelire, és simán meg tudok venni egy Nike cipőt az outletbe....Ezéven a családdal nyaralni is megyünk öt napra Taktaharkányba és tervbe van véve hogy lecseréljük a harmincéves Zastavát egy húszéves Toyota Corsára...Kis lépések de nem vagyunk elégedetlenek,van időnk még csak hatvanévesek vagyunk....

felső határ nincs 2018.02.11. 08:53:38

A fidesz mondja meg kinek lesz pénze.

Titeket a kutya se kérdez, végignézitek. Ha ugráltok a pofátok is össze lesz törve.

mu ha ha

röf 2018.02.11. 09:01:35

Biztosan van még mit ellopni, ha mást nem, amiket a Suchman eladott szarért húgyért, Orbán meg visszavásárolta.
Ha neadj'Isten újra a szocik jönnének, na az lenne nekik a kánaán.
Újra el lehetne herdálni mindent, ami sűrűbb a levegőnél, be lehetne vezetni a többkulcsos szja-t, ugyanakkor látszat engedménynek 27-ről 25-re csökkentenék az áfát, hogy tapsoljon a sajtójuk, hozzá még újra föl lehetne venni öt tonna ájemef kölcsönt, lenne itt zseton rogyásig....

histar007 2018.02.11. 09:15:14

Létezik a lipsikben egyfajta olthatatlan, utópisztikus vonzalom a tökéletes világ irányába. Egy olyan világba, ahol tökéltes verseny van, minden szereplő azonos tőkével és információval rendelkezik, ahol minden versenyt a leghatékonyabb versenyző nyer és ahol a profitelvárást már rég meghaladja a társadalmi hasznosság.
Pont az EU is így gondolta. “Idetolok ezeknek a keleti büdösbunkóknak valami lóvét (én mondom meg, hogy mire lehet költeni: legyenek ezek a pályázatok), azok pedig lesznek szívesek a régi tagállamok nagy cégeinél elkölteni. Így a pénz végül is hazatér. Cserébe pedig szabadon vállalkozhatnak ezek a nyugati cégek, a profit pedig szintén hazatér és adózás után az itteniek szociális juttatásait fogja gyarapítani.
A keletiek pedig ebből nem raknak zsebre semmit.
Ma ott tartunk, hogy a volt komcsik mostmár kapitalisták, akik elméletben elfogadják a profit létezését, de zsigeri szinten még mindig ott vannak, hogy aki drágábban adja mint veszi az ELLOPJA.
Amikor valaki elnyer egy állami beszerzést, az dolgozik vele egy cseppet. Ha te dolgozol vele, akkor több maradhat. Ha alvállalkozó akkor kevesebb, de ott is kell foglalkozni vele.
Vannak hibák a rendszerben? Vannak. Orbán is gazdagodik? Persze. Láttál már csóró vezető politikust? Melyiket könnyebb elvezetni egy nagyvállatot vagy egy országot? A vállatvezető kereshet milliárd felett az ország vezetője nem? Gyurcsány vagyona nem zavar?
Persze nektek csak annyi látszik, hogy Tiborcz meg Mészáros Lőrinc. Életedben vállalkoztál már? Fektettél be egy egyetlen forintot is? Volt már egy ötleted? Voltál legutóbb szavazni? Ha utóbbi négy kérdésre NEM a válaszod, akkor mindek okoskodsz?

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.02.11. 09:36:39

@werecke: Nem igazán fogod fel az őszödi beszédet. Ott szó van hazugságról, de az csak a politikai kampány-szépítgetés. Konkrét példát nem is tudsz mondani. Hol vagyunk mi már ehhez képest?! A Fidesz több minőségi szinttel többet hazudik és lop.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.02.11. 09:39:37

@HUNGARIAN FIRST !!!: Az Orbán kormány 25 ezer bevándorlót telepített Magyarországra.

És te azzal jössz, hogy Tiborcz azért lop, hogy ne jöhessenek az arabok?! Mekkora elmebeteg vagy te?!

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.02.11. 09:40:19

@HUNGARIAN FIRST !!!: A neved egyébként azt jelenti: "Magyar első". Még a nevedet is elbasztad, annyira hülye vagy.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.02.11. 09:42:28

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: A magyar korrupció mértéke iszonyatos. És egyrészt érdekli az embereket, másrészt kellene, hogy érdekelje a embereket, mert tönkre teszi az életüket és az országot. Harmadszor, én úgy látom, hogy a legtöbb hülyét érdekli a korrupció, ha van konkrét arca, bizonyítéka és szimbóluma. Most az első kettő megvan, már csak egy Nokiás doboz hiányzik.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.02.11. 09:43:24

@kewcheg: "simán meg tudok venni egy Nike cipőt az outletbe."

Magyarul viszont még nem sikerült megtanulnod.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.02.11. 09:44:33

@felső határ nincs: Azért a választásokon megnézzük, hogy mit szólnak az emberek ahhoz a feudalizmushoz, hogy a Fidesz mondja meg, kinek lesz pénze.

vergyula 2018.02.11. 09:44:47

@histar007: Nem, igen, igen, öööö, melyik is volt az utolsó?
Na sebaj, azért okoskodnék.
Ha jól látom, két út van:
- a régi tagállamok nagy cégei nyerik a közbeszerzéseket
- magyar "vállalkozók" nyerik
Oké, szerintem nyerjék a magyarok, ha:
- nem dolgoznak drágábban
- az elnyert támogatásnak legalább akkora részét költik el ténylegesen a beruházásra, mint a külföldi cégek, és nem a profitjuk lesz nagyobb
- legalább olyan minőségben dolgoznak
- legalább annyi magyar kis-, és középvállalkozást vonnak be, és legalább olyan legálisan
- a profitjukat nem arra használják, hogy például átvegyék az uralmat a média felett, és - vigyázat, közhely! - tolják a Fidesz szekerét, rombolják a demokráciát

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.02.11. 09:51:54

@histar007:

"A keletiek pedig ebből nem raknak zsebre semmit."

A keletiek kézzel-lábbal tiltakoznak, ha egy nyugati cég elhagyja a várost, mert azonnal munkanélküliek ezrei lesznek. Emberek veszítik el az állásukat, akik után biztosítást és nyugdíjat fizettek, és nem feketén voltak alkalmazva.

A Fidesz, és Orbán is kézzel-lábbal sipítozik, ha nem kapunk a nyugattól támogatást.

Te az az ingyenélő vagy, aki felveszi a pénzt, ingyen él belőle, és még le is köpi, aki adja. Nálad nincs lejjebb.

"Vannak hibák a rendszerben? Vannak. Orbán is gazdagodik? Persze. Láttál már csóró vezető politikust? Melyiket könnyebb elvezetni egy nagyvállatot vagy egy országot? A vállatvezető kereshet milliárd felett az ország vezetője nem? Gyurcsány vagyona nem zavar?"

Gyurcsány politikusként gazdagodott? Nem. A vállalatvezető dolgozik, legálisan keres annyit, amennyit, ez lehet túl sok, le lehet váltani, lehet tiltakozni. EZ nem menti Orbánt, aki nem dolgozik, és nem legálisan kap annyit hanem lop, és persze nem adózik utána.

"Persze nektek csak annyi látszik, hogy Tiborcz meg Mészáros Lőrinc. Életedben vállalkoztál már? Fektettél be egy egyetlen forintot is? Volt már egy ötleted?"

Most te komolyan azt hiszed, hogy ezeknek az agyhalott parasztoknak ötlete van, és tényleg vállalkoznak a szó pozitív értelmében, azaz éveket dolgoznak azon, hogy egy jó ötletből tényleg egy új, hasznos vállalkozás legyen?! Te tényleg ennyire ostoba vagy?!

Mészáros, még ha 220-as IQ-val rendelkező zseni volna, akkor sem tudna 4-5 vállalkozásnál többet vinni érdemben, de azt se tudja, hány vállalkozása van. És ráadásul 90 alatt van az IQ-ja.

Meg neked is.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.02.11. 09:54:18

@histar007: a valóság ugye az, hogy Orbán nyalja legjobban a multik seggét, te agyalágyult!

www.napi.hu/magyar_gazdasag/megduplazta_a_multiknak_adott_tamogatast_az_orban-kormany.656027.html

Amiből annyi helyes, hogy ezek a multik sokat adnak Magyarországnak, de az pofátlan, hogy közben propagandában az ellenkezőjét hazudja, és ti, agyhalott droidok ezt be is szopjátok.

midnightcoder2 2018.02.11. 10:03:55

@Brendel Mátyás: "Gyurcsány politikusként gazdagodott? Nem."

Ja. Nyilván úgy szedte meg magát, hogy közben semmi köze nem volt a politikához. A kezed meg beleér a bilibe.

midnightcoder2 2018.02.11. 10:14:51

@bogáncs11: "Milyen érdekes: amikor Gyurcsány Ferenc elmondta, hogy mennyit hazudtak, akkor több ezer ember az utcára vonult, felgyújtották a várost. "

Gyurcsány konkrétan az ismerte be fehéren-feketén pár héttel a megnyert választások után, hogy átverték a szavazókat, és hogy azért nem tudják hogy mit lépjenek mert előzőleg még terveket sem mertek csinálni nehogy kiszivárogjon hogy mire készülnek. Ja, és ma ők az úgynevezett demokratikus ellenzék.

Amúgy pedig a gengszterváltás óta teszik egyre feljebb a politikusok a lécet. A Horn kormány idején még a Tocsik-ügy is nagy botrány volt. Aztán jöttek Orbánék az ő már nagyobb korrupciós ügyeikkel, majd ismét a szocik és 2008 környékére már minden héten volt valami hasonló a kakaóbiztos számítógéptől a levajazott motorvonat tenderen át a magasan túlárazott autópálya építésig, és mégsem söpörte el őket a népharag. Ha az elkúrások nem érnek el olyan szintet hogy Fletónak menekülnie kell a süllyedő hajóról, és Bajnainak nem kell visszavonnia a nagyobb jóléti intézkedéseket, akkor a mai napig a szocik lopnának. Most Orbánék még többet lopnak. Ha pedig jönnek a helyére a szocik, akkor ők ismét csak még magasabbra teszik majd a lécet.

Ma a lopás azért nem különösebben döntő tényező, mert pontosan tudni lehet hogy ha a másik oldal kerül hatalomra, attól ugyanúgy folyik tovább.

midnightcoder2 2018.02.11. 10:15:55

@röf: És nyilván a pénzverdében dolgozott akkoriban.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2018.02.11. 10:26:01

@histar007: "Orbán is gazdagodik? Persze. Láttál már csóró vezető politikust?"

Tehát elismered, hogy Orbán a fizetésén kívül is gazdagodik.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2018.02.11. 10:26:50

@histar007: "Gyurcsány vagyona nem zavar?" - azt nem miniszterelnöksége alatt szerezte.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2018.02.11. 10:31:12

@Brendel Mátyás: paródia...

@midnightcoder2: Gyurcsány azzal szerezte a vagyonát, hogy az MDF által összeomlani hagyott Taurusból megszerezett egy használható részleget és a volt vezérigazgatót alkalmazva betört a világpiacra egy olyan termékkel, amelyet rajta kívül csak egy cég gyártott a világon.
Majd ha Pénztáros Lőrincnek lesz hasonló cége, akkor gyere vissza ezzel!

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.02.11. 11:05:27

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: ha paródia, akkor ez egy elég hülye játék, manapság a Fidesz droidot nem lehet megkülönböztetni a paródiájától. Nem lehet annyira túltolni a hülyeséget, hogy az ember rájöjjön, ez nem valós, mert a Fidesz droidok végtelenül debilek tudnak lenni.

Wildhunt 2018.02.11. 11:05:32

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: szerintem a szakmádra pályázik. Komolyan csak nem ír ilyet...

röf 2018.02.11. 11:09:36

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

Olaj, víz, gáz, gépgyár, erőmű, sokba fog kerülni, de szerintem megveszik a Dunaferr-t is.
(A korábban indított méregdága, elbaszott beruházások befejezéséről most nem beszélnék.)

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.02.11. 11:10:03

@midnightcoder2:

"Gyurcsány konkrétan az ismerte be fehéren-feketén pár héttel a megnyert választások után, hogy átverték a szavazókat, és hogy azért nem tudják hogy mit lépjenek mert előzőleg még terveket sem mertek csinálni nehogy kiszivárogjon hogy mire készülnek. Ja, és ma ők az úgynevezett demokratikus ellenzék."

Ezt Orbánék is csinálták 1998-ban, aztán 2014-ben még rá is tettek pár ezer lapáttal. Csalnak az államadóssággal? Csalnak. Volt tervük? Nem. Az volt a tervük, hogy "folytatjuk". Benne volt a választási programjukban a sok különadó? Volt a faszt.

Gyurcsány csak a szokásos kampánytechnikákról beszélt, ráadásul elítélendően. Orbán meg folytatta ezeket a dolgokat, de még a négyzetre is emelte őket.

"ne figyeljenek oda arra, amit mondok, egyetlen dologra figyeljenek, amit csinálok"
hvg.hu/itthon/20110906_orban_wikileaks_ne_figyeljenek

Ez is a hazugság beismerése.

"Ha pedig jönnek a helyére a szocik, akkor ők ismét csak még magasabbra teszik majd a lécet."

Az, hogy te mit álmodozol, az nem érv.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.02.11. 11:11:09

@midnightcoder2: "Nyilván úgy szedte meg magát, hogy közben semmi köze nem volt a politikához. "

Mészáros naponta gazdagodik annyit, úgy, hogy közben "semmi köze a politikához". A kezed belelóg a bilibe.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.02.11. 11:11:57

@midnightcoder2: és bocs, de elítélték Gyurcsánt 1998-2002-ben? Nem. Akkor meg, mit ugrálsz? Kimosta a Fidesz kormány, vagy mi?! Te tényleg ennyire elmebeteg vagy?!

HUNGARIAN FIRST !!! 2018.02.11. 11:12:39

@Brendel Mátyás: Nem, en azt mondom hogy NEM LOP. (ha megis lopna, az igencsak jelentektelen bun lenne ahhoz kepest, hogy iszlamizalni akarjatok magyarorszagot) Csak azert hazudjatok, hogy lop a kormany, mert azt remelitek, hogy ezzel sikerul a nemzeti kormanyt eltavolitani. Mert amig itt nemzeti kormany van, addig nem tudjatok behozni az arabjaitokat, nem tudjatok iszlamizalni az orszagot.
HAZUSAGGAL ALJAS INDOKBOL AKARJATOK ELTAVOLITANI A MAGYAR KOMANYT.

martineden 2018.02.11. 11:17:35

@kewcheg: Ez kurva jo.Reg nevettem igy egy hozzaszolason.

martineden 2018.02.11. 11:22:10

@Brendel Mátyás: Szerintem ironia volt az amire reagaltal.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.02.11. 11:44:48

@martineden: lehet, ma már ott tartunk, hogy nem lehet megkülönböztetni az ironiát a valódi Fidesz droidtól, szóval hülyeség ironizálni. Nem tudod úgy túltolni a hülyeséget, hogy az ne lenne valóság a Fidesz droidoknál.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.02.11. 11:47:04

@HUNGARIAN FIRST !!!:

1) Az Orbán kormány semmit nem állít meg.
2) Semmiféle iszlamizáció nincs.
3) A lopás súlyosabb dolog, bármiféle fiktív iszlamizációhoz képest.

Én ateistaként élek egy keresztény országban, de ez kisebb baj, mint ha ellopják a kocsimat. Ez 90-es IQ felett egyértelmű.

martineden 2018.02.11. 12:56:53

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Hat a Taurusrol meg sose hallottam ezt, mivel azt felvasarolta a Michelin (Francia) mar tobb mint 20 eve. Viszont a MOTIM, vagyis a mosonmagyarovari timfoldgyar tobbsegi tulajdona a Ferkoe.Ez egy jolmeno, az osszes termeket a vilag minden tajara exportalo gyar.Legnagyobb vevoje a nemet Tyssen.

HUNGARIAN FIRST !!! 2018.02.11. 13:22:30

@Brendel Mátyás:

1) Szerencsere, a valosag minket igazol, 100 ezrek helyett, szinte senki nem tud illegalisan betorni az orszagba.

2) A iszlamizacio teljes erobol folyik NyugatEuropa tobb orszag mar iszlam orszagnak tekintheto. A nemetek mar elbuktak.

3) Szerintem a lopas jelentektelen huszadrangu kerdes, semmiben sem befolyasolja egy orszag vagy emberek eletet. FOLLEG HOGY EGYALTALAN NINCS, SENKI NEM TAPASZTALT SEMMIFELE LOPAST AZ ELMULT 8 EVBEN. Ha viszont iszlam harcosok 100 millioi lemeszaroljak a 10 millio magyart, az sokak eltetet alapvetoen befolyasolna.

Magyarország Europa jövője. 2018.02.11. 14:07:10

@Brendel Mátyás: "2) Semmiféle iszlamizáció nincs."

Vona Gábor már mecset építessel kampányol vidéken, mert szerinte igy kell várni az arabokat.

martineden 2018.02.11. 14:19:54

@Magyarország Europa jövője.: Hat Vona nem, de a gazdad mar adott telket a torokoknek Kobanyan , ahol Europa legnagyobb mecsetet keszulnek megepiteni, csak most egy kicsit jegelik a temat. Tajekozodj fidesz droid mielott hulyesegeket irkalsz.

martineden 2018.02.11. 14:27:15

@Magyarország Europa jövője.: Index - Belföld - Látványterv készült a rejtélyes budapesti óriásmecsetről
index.hu/belfold/.../mecset_budapest_torokorszag_iszlam/
Translate this page
May 15, 2015 - A török nagykövetség nem kívánta kommentelni az értesülést, Kovács Róbert kőbányai polgármester az Indexnek viszont elismerte, hogy a török nagykövetség érdeklődött a terület iránt, és 2014 végén személyesen is megkeresték. A kérdéses terület azonban nem a kerület, hanem a főváros tulajdona.

Gender Mátyás 2018.02.11. 18:49:56

Nagyon szeretnék már két néger faszt a seggembe.

CsipkeRózsa 2018.02.11. 19:03:46

Ha van még eladatlan kastély az országban, azt még el kéne lopniuk, előtte a mi költségünkre újítsák fel, ahogy szokták.

bogáncs11 2018.02.11. 19:11:52

@élhetetlen: Egyetértek. Tudom, hogy Orbán lázította fel a Fradi kemény magját, az egész akcióval Gyurcsány Ferencet akarták megdönteni.
Orbán a legnagyobb gazember, aki a rendszerváltoztatás után hatalomra került.

BiG74 Bodri 2018.02.11. 22:52:10

@Gender Mátyás:
A vityáé már ott van, nem fogja jó néven venni!
süti beállítások módosítása