A valódi viták otthona

Reflektor

A lopás akkor is lopás, ha a törvény őrei éppen félrenéznek

2018. február 13. - szénhidra

Az ember ugyan felcsaphatja a büntető törvénykönyvet és ellapozhat az ide vágó passzushoz, azonban mindenki jól tudja – főleg az éppen elkövető – hogy nemcsak a törvény előtt kell felelnie a tettével.

Az ELIOS-ügyben most éppen tizenhárom milliárd forintról bizonyosodott be, hogy jogtalanul került Orbán Viktor lánya közelébe, pontosabban a miniszterelnök vejének Tiborcz Istvánnak a cégéhez, amit nagy eséllyel vissza kell majd fizetni. Tizenhárom milliárd forint akkora összeg, hogy azt nem lehet már ép ésszel összehasonlítani más összegekkel. Százmillió? Egymilliárd? Vagy éppenséggel tizenhárommilliárd? Nincs rá szó. Ezeket az összegeket kastélyokban, magánrepülőgépekben és svájci bankszámlákban mérik. De azért megpróbálhatjuk lefordítani kicsit kézzelfoghatóbb adatokká. Tizenhárom milliárd forintnak megfelelő húszezresből pontosan 30 lakást tudnánk kitapétázni. De még a budi ajtajának belsejére is kerülne akkor „tapéta”. Vagy ha könnyebb elképzelni, akkor legalább egy focipályát le lehetne fedni húszezresekkel és még a kispad tetejére is jutna. Lássuk be, hogy jobban is nézne ki, mint ez a TAO-bűvészkedés és az irdatlan pénzek labdarúgásba pumpálása…

Na de vissza Tiborczékhoz. Különösen felháborító, hogy feddhetetlen erkölcsűnek beállított országvezető családtagjai az érintettek! És semmi következménye sincs a leleplezésnek. Illetve annyi, hogy Polt Péter legfőbb ügyész kénytelen volt nyomozgatást elrendelni, de rögtön azután kijelenteni is egyben, hogy a nyomozás akár évekig is elhúzódhat. Na jó, szóval a cinizmus még megy, innen jól felismerhető egy tőről metszett pártkatona.

Ha a feddhetetlen erkölcsű miniszterelnöki családhoz tizenhárom milliárd forint lenyúlása kapcsolható akkor vajon a többiekhez mi minden? A lázárok, rogánok, szijjártók, simonkák, pócsok, fideszes kiskirályok, vállalkozók, pályázatírók, hivatalok vajon milyen mennyiségben nyúlják le a közpénzt? Húszezresekből kétszer körbe lehetne teríteni az egyenlítőt tizenhárom milliárdból. A többiek lenyúlásából meg a Földet lehetne letapétázni?

Meddig bírja még az ország gazdasági tűrőképessége ezt a pénzszivattyút? És meddig bírják szó nélkül azok, akiktől ezeket a pénzeket elveszik? Mert értelmezhető a „szocikhoz ne kerüljön a pénz!” logikája, de az már nem, hogy akkor miért ne kerüljön a magyar emberek életének jobbítására. A lopás nemcsak büntetőjogi kategória, hanem erkölcsi is.

CsÁ

 

A bejegyzés trackback címe:

https://reflektor.blog.hu/api/trackback/id/tr4613664308

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.02.14. 10:49:39

Foglalkozunk kis tolvajok helyett a nagyokkal inkább: lássuk a nyugat fénysebességű pénzporszívóját!

vackor1 2018.02.14. 11:06:54

Mennyiiiii ??? 13 ? :))))

Ebből az EGYETLEN ügyből.. :)))

d.j 2018.02.14. 11:08:05

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: Ezt is megértem. Egy tőrőlmetszett fidióta beismeri, hogy tolvajok az általa felnyalt gecik. LOL.

teéjesenmindegy 2018.02.14. 11:12:07

A 13 milliárdért azért csinált is valamit a cég, ugye?

neko1967 2018.02.14. 11:12:09

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár:

Akkor azt próbáld már megmagyarázni, hogyha annyira lopnak nyugaton, akkor miért mennek ki a képzett magyar szakemberek oda? Miért élnek jobban és tovább ott az emberek? Miért kerül kevesebbe mondjuk Németországban 1 km autópálya mint Magyarországon?

flydomi 2018.02.14. 11:30:53

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár:

Én is kiváncsi lennék erre a "fénysebeségű" pénzporszívóra,ami nyugaton működik egyes országokban. :)

Mellesleg ha a agymosott fidess szavazók ezt akarják,akkor hajrá.Oszt majd sírnak,mikor ők is a nyomorba-nincstelenségben fognak élni gyerekeikel-unokáikal együtt,mert ezt a jövöt akarták nekik. :)

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.02.14. 11:31:59

@neko1967:

"miért mennek ki a képzett magyar szakemberek oda?"

Mert magasabb a bérszint, mi másért?

"Miért élnek jobban és tovább ott az emberek?"

Mert ez a kapitalizmus természete: a magállamokban több morzsát dobnak a kisemberek elé.

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.02.14. 11:32:58

@flydomi:

Lásd erről Piketty, francia elemző munkásságát!

Minden bejövő 1 Ft-ra 5 Ft-ot lop ki a nyugat.

Ballib Cenzúrázók Réme 26 2018.02.14. 11:56:46

Hát ez már több a sokknál! Orbán Viktor a mai napon még nem is gartulált Tiborc István nemzeti magyar nagytőkés nagyvállkozónak hogy a mai napon milyen közebeszerzéseket nyert, amivel megújíthatja az elmúlt nyolc évben teljesen tönkretett közvilágításokat, a Soros bérenc liberális bukott baloldal már el is kezdte az aznapi támadást, mindenhol csalást lopást meg fideszes családi bűnszövetkezetet ordibál.

Most éppen azzal van bajuk, hogy míg a ballibek alatt ellopták az emerektől a 100 milliárdnyi forintokat és kivitték külföldre, addig ilyen Orbán Viktor alatt nincs. A magyar emberek pénzei itt marad a magyar nagytőkés osztály számlájáin és nem vándorol külföldi országokba, ahogy az a Strabag kormányzás alatt volt.

Most a pénz Magyarországon kerül befektetésre, magyar emberek vannak foglalkoztatva Orbán Viktor nagytőkés osztályának a felcsúti földbirtokain, a debreceni sertéstelepén, a nemzeti trafikjaikban, a balatoni kempingjeikban, a kaszinóikban, Lázár János vadászkastélyában és még sorolhatnám naphosszat hogy az Orbán Viktor által megteremtett nemzeti magyar nagytőkés osztály mennyi munkát ad a magyar embereknek. Ezért elemi érdek, hogy minden magyar megvédje a támadásoktól ezt a magyar nemzeti nagytőkés osztályt: Mészárost és Mészárost, Tiborcot és Ráhelt, Rogánt és Habonyt, Vajnát és Timeát, Narancsi Istvánt és Kósa Anyukát.

És ma is, ahelyett hogy a liberálisok hálát adnának azért, mert Tiborc István magyar nemzeti nagytőkés nagyvállakozó fényt adott fél-Magyarországnak, ehelyett azt akarják hogy fizessen vissza 13 milliárd a saját zsebéből a brüsszelitáknak.

Megint lebuktak tehát a liberális Soros bérencek, hogy nekik nem a haza fejlődése, nem az Orbán Viktor által kiválaszott nemzeti nagytőkés osztály mihamarabbi felfejlesztése a világszínvonalhoz az érdekük, hanem a brüsszeliták kiszolgálása, hogy az Eus pénzek végül mind visszamenjenek Brüsszelbe, ne maradjanak Orbán Viktor és a magyar gazdagság irányítóinak a számláján.

MINDENKI FIZESSE BE AZ UTOLSÓ MEGTAKARÍTOTT FORNITJÁT IS ORBÁN VIKTOR CSEKKJÉRE HOGY NE CSAK A SOROS TERV ELLEN TUDJON ÖRÖKKÉ HARCOLNI HANEM HOGY A VEJE IS VISSZA TUDJA FIZETNI AZ EU BÜNTETÉST!

Rettegek mert ballib vagyok 2018.02.14. 11:59:42

Ha a lopás az lopás, akkor hogyan lehetséges, hogy egy

- a Fittelina ügyben egyértelműen adócsaló
- a Nomentana ügyben közokirathamisító
- az MSZMP KB-nek jelentgető
- anyósa révén MOTIM RT-t és más ingatlanokat szerző

Gyurcsány nevű pacák, még jelen van a politikába, aki nem mellesleg alternaítvaként az összefogást erősíti ?

Nem kéne előbb a saját házad táján rendet rakni, ha már összefogtok vele ?

flydomi 2018.02.14. 12:01:53

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár:

Aham,értem.Szóval ezért OV és mutyija inkább lenyulja az UNios források 70-80%-át,és így cserbenhagyva a nemzetett.Vice-versa.
Egy igaz államférfi nem a korrupt hozzáállásáról lenne híres már a nyugati lapok főoldalán...meg amcsiban sem....Long Live a vezírünknek és mutyi csapatának.

Soros Forever 2018.02.14. 12:04:32

@Ballib Cenzúrázók Réme 26:

Te agyatlan Orbán seggnyalonc.

Hát nem érted hogy be kell engednünk minden arabot és négert, hogy a haza fényre derüljön ?
Hogy lányaink végre gyeremkáldáshoz juthassanak általuk ?
Hogy a muszlimok dolgos rendes emberek, minddenhol integrálódtak, és csak azokat robbantják fel, akik megérdemlik ?
Igenis Soros ÚR utastíását kell követnünk, és be kell mindenkit engedni !
Nagyon helyes az is, hogy a Civileknek ad milliárdokat, amikből Orbán ellen harcolnak, mert inkább ő lopja el minden pénzünk, és Civiljei, mint az Orbán !

Nem beszélve a Gender fontosságáról, amit a CEU oktat. Ezeket pl be kéne tenni a nemzeti alaptantervbe azonnal!
szivarvanyon.blogspot.hu/p/fogalmak-kifejezesek.html

Szóval mocskos Orbánbérenc vedd tudomásul fel lesztek akasztva, ha jó idő lesz, és kimegyünk forradalamt csinálni, és Soros lesz az úr itt !

neko1967 2018.02.14. 12:14:32

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár:

Azt a francia elemzőt oda-vissza megcáfolták. Érdekes hogy a fidessesek egy szélsőbalosra hivatkoznak!

neko1967 2018.02.14. 12:15:33

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár:

És miért magasabb a bérszint nyugaton? Gondolkodj már el rajta!

neko1967 2018.02.14. 12:17:08

@Rettegek mert ballib vagyok:
"az MSZMP KB-nek jelentgető"

Miért kevered ide Kövér Lászlót?

élhetetlen 2018.02.14. 12:48:12

@neko1967: „És miért magasabb a bérszint nyugaton?” Hát még ezt sem érted? Egész nyugaton abból a pénzből tudnak magasabb béreket fizetni, amit Magyarországról kiszivattyúznak. Nem tudod követni Bircát? (LOL).

konrada 2018.02.14. 12:51:32

@neko1967:
Írd csak le neki, mert szerintem ő biztosan nem úgy gondolja, ahogy te, arra meg gondolom félrebeszélésként nem vagy kíváncsi ....

neko1967 2018.02.14. 12:51:54

@élhetetlen:
Basszus, ez eszembe se jutott! Kösz a felhomályosítást!

konrada 2018.02.14. 13:02:03

...azért-azért: nem védve egy pillanatig sem a neres lopásokat:
az nagyon látszik, hogy sok olyan beíró van itt, akik a komplex gondolkodásra képtelenek: ha leírják neki hogy 13 mrd, akkor az számára utolsó fillérig el van lopva, amit egyből át is számít lélegeztető gépre.

...s az már nem jut el a tudatáig, hogy itt sem az volt a probléma, hogy nem stimmelt az elszámolás, hanem az, hogy bennfentes volt a pályázat.
Magyarán: teljesítés volt mögötte, aminek költsége is volt, de tény, hogy biztosan több volt rajta a "haszon", mint egy igazi versenyen. Azaz nem a szokásos 5-8% jött be, hanem lehet akár 20% is.
Így az ellopott pénz akár 1,5 mrd is lehetett, erről szól a téma.
...ami persze qrva sok. ...de nem 13 mrd, mint ahogyan néhány félanalfabéta elképzeli itt...

...s mondom, nem a ner huszárokat védem, csak zavar az a szellemi sötétség, melyben nem tudják megkülönböztetni a teljes bekerülési költséget, és az abból kihasított "extra" haszont....

teéjesenmindegy 2018.02.14. 13:23:27

@neko1967:
"És miért magasabb a bérszint nyugaton? Gondolkodj már el rajta!"
Elgondolkodtam. Azért mert a keleten megtermelt nyereséget oda viszik.

teéjesenmindegy 2018.02.14. 13:26:54

@élhetetlen:
"Egész nyugaton abból a pénzből tudnak magasabb béreket fizetni, amit Magyarországról kiszivattyúznak."
Bravó, te sötét! Az nem jut bele a fejedbe, hogy esteleg nem csak Magyarország létezik, hanem a Csendes Óceánig elég sok?

6. Ienin 2018.02.14. 13:29:00

@teéjesenmindegy: "A 13 milliárdért azért csinált is valamit a cég, ugye?"
Igen, csinált. Sötétséget. Előtte legalább lehetett este látni az utcákon. Most tekebábuként dőlnek a gyalogosok a zebrákon.

6. Ienin 2018.02.14. 13:32:24

@teéjesenmindegy: Teljesen másért húgyagy. Ott a politikusok és családjai valamint haverjai nem lopják el a közpénzt, valamint a termelő vállalatok el tudják adni a megtermelt termékeiket.

konrada 2018.02.14. 13:32:33

@teéjesenmindegy:
Neked van igazad. Tényleg nem csak Magyarországról szívattyúzzák ki a pénzeket.
...mi még elég jól is állunk például a moldávokhoz képest - írghattam volna mást országot is: de a heti hírekben pont az szerepelt, hogy oda vitték az üléshuzatgyárat Mórról, mert olcsóbban varrnak ....

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.02.14. 13:34:32

@flydomi:

Én úgy tudom, a cigány Zorbán az EU-s pénzek 101 %.át nyúlja le. Atya Isten, téged lefizetett a Fidesz!!!

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.02.14. 13:37:22

@neko1967:

Újbalos, csak ballib szempontból szélsőbalos.

Miért ne hivatkozna bárki is egy bizonyított állításra?

neko1967 2018.02.14. 13:37:54

Egyszer olvastam egy Németországban dolgozó magyar véleményét, mi a különbség a magyar és a német politikus között. Azt mondta, hogy a magyar politikus elveszi a kenyeret és meghagyja a morzsát, a német elveszi a morzsát é meghagyja a kenyeret....

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.02.14. 13:38:01

@neko1967:

Mert sikeresen zsákmányolják ki a világ többi részét.

werinter 2018.02.14. 13:41:36

Éljen a Fidesz, éljen Orbán! Hajrá magyarok, hajrá Magyarország... és STOP SOROS!
Megint ellopott 13 Mrd-ot a magyar adófizetők zsebéből, ez a gonosz, vén zsidó. Fújj!
Ja, hogy nem... hmm akkor MOCSKOS GYURCSÁNY! Meg BALLIBEK, lopnak, csalnak, hazudnak!
Ja, hogy ők sem... akkor, akkor a NYUGAT! A NYUUUUGAAT! Meglop minket! Állítsuk meg Brüsszelt! STOP UNIÓ!
Hmmm, hát még mindig nem ők... akkor elindulhat a nyomozás ismeretlen tettes ellen. STOP ISMERETLEN TETTES! Állítsuk meg az ismeretlen tetteseket!
Hajrá magyarok, hajrá Magyarország!
PACEKBA!

élhetetlen 2018.02.14. 13:42:11

@teéjesenmindegy: „Bravó, te sötét!” Ne erőlködj, mert még besz@rsz! Egyszerűen nem érdekelsz.

neko1967 2018.02.14. 13:47:26

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár:

"Mert sikeresen zsákmányolják ki a világ többi részét."

És a gyíkemberek chemtrail-rel mérgezik az embereket.......

Ballib Cenzúrázók Réme 26 2018.02.14. 13:51:28

@Soros Forever:

Le vagy maradva ostoba Soros csicska, Orbán Viktor már megint megelőzött titeket brüsszelita seggnyaló álcivileket. Miközben ti egész nap a romkocsmákban zülöttök és felőletek kipusztulhat a nemzet, addig Orbán Viktor csak tavaly tízezernyi migránst telepített be, hogy megmentse a magyarságunkat. Mert Orbán Viktor tudja és nem tagadja, hogy migránsok nélkül az országunk tönkre menne. A liberális Soros Terv ea magyarság kihalására játszik amikor csak 1 millió migránst akarna betelepíteni hozzánk. Szerencsénkre azonban van nekünk egy orbán Vikotrunk, aki meg se áll 4 milió migránsig!

Orbán Viktor több millió bevándorlót vár

Több millió bevándorlót kellene befogadnia Magyarországnak a következő öt évben, mert így tudja biztosítani a gazdasági növekedés ütemét - jelentette ki tegnap Orbán Viktor kormányfő.

Magyarország akár 14 millió embernek is megélhetést tud biztosítani - mondta tegnap a magyar kormányfő az Amerikai Kereskedelmi Kamara (AmCham) üzleti ebédjén. Orbán Viktor a gazdasági növekedés fenntartását firtató kérdésre reagált úgy, hogy ehhez szerinte több millió külföldit kell foglalkoztatnia az országnak.

MINDENKI SZAVAZZON ÁPRILISBAN ORBÁN VIKTORRA HOGY BE TUDJA TELEPÍTENI A NÉGYMILLIÓ MIGRÁNST A KÖVETKEZÖ CIKLUSBAN!

66. Ienin 2018.02.14. 14:11:35

@6. Ienin: "Most tekebábuként dőlnek a gyalogosok a zebrákon. "
Hja, kevesebbet kell inni...
"Teljesen másért húgyagy. Ott a politikusok és családjai valamint haverjai nem lopják el a közpénzt, "
hö-hö... hány éves vagy kisfiam?

@konrada: " nem a szokásos 5-8% jött be, hanem lehet akár 20% is. "
A kommenteddel egyetértek, hadd oszoljon a sötétség. A beidézett mondatodhoz azért hozzá kell fűzni, hogy "szokásos" nyereség szabadpiacon nincs. A nyereséget kizárólag a bevétel és az elvégzett munka/szolgáltatásra fordított költségek befolyásolják. A bevétel a vállalkozási díj, amely a vevő/megrendelő lehetőségek közötti szabad döntésén alapul. A költségek pedig a vállalkozó lehetőségek közti szabad döntésén alapulnak.
Hogy ez 5-8 %, vagy 20% , netán 100%, ahhoz senkinek semmi köze nincs, és főleg senki nem írhatja elő a haszon mértékét. Az a szocializmusban volt szokásos...

konrada 2018.02.14. 14:33:15

@66. Ienin:
...azért van egy halgatólagos megállapodás, amiben a haszon mértéke függ az egyéb befektetésekben elérhető bevételtől ti. illik annak többnek lenni, mint a részvénypiaci átlagnövekedés illetve, az állampapírok és egyéb kötvények által elérhető haszontól. Ennél kevesebbért nem szabad vállakozni, efelett meg olyan sok a fóka, hogy a felső is be van határolva.
Azaz: egy tökéletesen tiszta, befolyásolásmentes versenytárgyaláson kb 5-8% körül áll meg (persze megtérüléstől függően éves szintre kivetítve) a haszonkulcs.
Az ilyen irányított beszerzéseken - ahol súgnak, kizárnak - át lép a tisztességtelen kategóriába, de azért kb 20% körül megállnak, mert afölött már túlságosan kilóg a lóláb.

...s ezért baj az, ha nem tudnak megállni, hanem túl éhesek. Tisztességes országokban is szinte mindig a helyi neresek nyernek, csak ők megelégszenek a tisztes haszonnal, ami például a példaesetnél 600-1000 millió körül lehet: abból azért már van mit tejbe aprítani.

...az a baj, hogy sokan nem értik meg, hogy a világon ez mindenhol így működik: nem véletlen harcolnak a pártok egymással, majd tartanak ki az utolsó pillanatig:
Az állam a legnagyobb megrendelő - aki megrendelést kap, az keres és nem keveset, aki meg nem, az vagy megpróbál megélni a piacon - mondjuk egy útépítő céget megnéznék - vagy lehúzza a rolót....

...de a lényeg: azért a legtöbb esetben mindig van a pályázaton megnyert pénz mögött teljesítmény, így nagyonj hülyének kell azoknak lenni, akik 1:1-ben számolják ellopott pénzként a költséget....

VáradiJános 2018.02.14. 14:39:31

@teéjesenmindegy: nem, nem csinált, egyetlen làmpatestet sem cseréltek ki, amik felkerültek, azokat az Együtt aktivistái szerelték fel társadalmi munkában

VáradiJános 2018.02.14. 14:40:40

@werinter: ne zsidózz, az rasszizmus! Értetted, büdös cigány?

citrix 2018.02.14. 14:55:55

Tiborcz panasza a Nagy Úrhoz: nem én voltam hanem Simicska és Soros György. Ott se voltam, nem is láttam és saját lábon állok sőt szabad lábon ameddig Polt Péter a helyén van. Polt a kulcsfigura.

werinter 2018.02.14. 15:24:31

@VáradiJános: Ne cigányozz, az rasszizmus! Értetted, büdös nigger?

66. Ienin 2018.02.14. 15:28:33

@konrada: "efelett meg olyan sok a fóka, hogy a felső is be van határolva."
Ahogy mondod: ez a szabadpiac.
Az 5-8%-on továbbra is vitatkoznék: minek az 5-8%-a? A tényleges nyereség sok változó tétel függvénye. Ez az 5-8% csak azonnali fizetés esetén tesz esetleg lehetővé normális gazdálkodást, a halasztott fizetés esetén vagy bankhitelből finanszírozott működés esetén borítékolható a likviditási probléma. Az utóbbi esetekben magasabb haszonkulcs kell.
Nem kellene elfelejteni, hogy az eu-s finanszírozású projektek mindig utófinanszírozásúak (alkalmasint akár 1-2 évvel a projekt befejezése után fizetik ki!), jóllehet bizonyos mértéket hazai költségvetési forrásból előfinanszíroznak. Ez persze nem azt jelenti, hogy a munkát előre kifizetik, hanem azt, hogy a projekt befejezése után ésszerű határidőn belül (pl.90 nap) egy részét kifizetik hazai forrásból.
Amúgy ezek a közvilágítási projektek nem beszerzések (azaz vásárlások) voltak, hanem a vállalkozó által megfinanszírozott anyagokkal és szerelési munkákkal megvalósított, utólag kifizetett komplex projektek.
Azért is kérdezem én, hogy akkor minek is a 5-8%-a, vagy 20%-a?

teéjesenmindegy 2018.02.14. 15:47:49

@6. Ienin: Nem, ez nem igaz, a sötétség Dunaföldváron volt, ahol nem az elios csinálta.
"Ott a politikusok és családjai valamint haverjai nem lopják el a közpénzt,"
És ez hogy jött ide? Birca arról beszélt, hogy a nyugat fénysebességgel viszi ki a pénzt mindenhonnan. Az, hogy te nem tudsz olvasni, arról nem tehetek.

vénkujon 2018.02.14. 16:34:46

mennyi nemzety tőkés védi itt a fiúkat. :)

moletty 2018.02.14. 17:10:41

Anyabaszó rohadt kubatov gárdisták
hogy rohadna ki a beletek fasszopó fidess bérencek
Birca te anyabaszó rohadt orosz csicska, téged agyon kellene verni egy vascsővel és lehugyozni a kibaszott tetemedet te hazaáruló szarkolbász !

flydomi 2018.02.15. 13:08:48

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár:
Nagy bajban vagy haver,ha nem tudod értelmezni a hsz-t. :P Max te vagy fidess bérenc csicska. :) a vezíredel együtt :P

flydomi 2018.02.19. 12:44:11

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár:
haver,ez van.Vikibát irigylem,hogy még a saját szavazóit is orruknál vezetve lopja meg őket,árulja el őket,ahogy az országgal tesi. :) ezért irigylem,mert ezt jól csinálja.minden elismerésem ilyen téren neki. :D

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.02.19. 13:47:59

@flydomi:

Engem senki se vert át. Sose számítottam arra, hogy a Fidesz nem fog lopni. 1998-2002 között még liberálisként szintén loptak, most miért lenne más.

A Fideszet egyetlen okból támogtaom, ugyanabból az okból, amiért az LMP-t is: e 2 párt nem része a nyugati, ballib országrontási tervnek.

flydomi 2018.02.19. 18:14:24

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár:
majd fog haver. :) Mikor a nagy gazdasági lufi kippukan,akkor majd lehet éltetni vityuszt. :) Örületesen jól csinálja.Soros György pénzelte-tanitatta,és közben ő maga árulja el a magyar hazát azzal,hogy sok muszlim haverját be-engedi ide,miközben híveit is meglopja,nyomorba-szegénységbe dönti őket. :)
Sorost meg kellállitani,akinek jobbkeze vityuszka. :) De istenien csinálja a vezír.Imádom a stílusát,ahogy a híveit pofára ejti mindig. :)
süti beállítások módosítása