A valódi viták otthona

Reflektor

Napi BKV a telhetetlen nagymamáról

2018. február 15. - macska az úton

vicky-pollard.jpg

Kürtős kalácsot árulnak a hármas metró egyik aluljárójában. Általában nincs nagy sor, de most négyen is álltak egymásután.

Legelöl egy idős néni, körülötte három kis unoka. A néni a három gyereknek két kalácsot kért, majd megjegyezte:

- Lehet, hogy kérek még egy harmadikat is, olyan gusztusos és olyan nagy étvágya van ezeknek a fiúknak!

Ez volt az a pont, amikor a kettővel mögötte álló mackónadrágos lány kilépett a sorból és hangosan azt mondta:

- Öcsém, nem hiszem el, hogy ezek az öregek milyen kurva telhetetlenek!

Majd feldúltan elviharzott a mozgólépcsők felé. A néni megszeppenve csak annyit mondott:

- Nem tudtam, hogy ennyire siet, különben magam elé engedtem volna...

 

Csepregi János

A bejegyzés trackback címe:

https://reflektor.blog.hu/api/trackback/id/tr3513668968

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2018.02.15. 13:55:31

Ráadásul az a kürtős kalácsra hasonlító tárgy olyan kicsi, hogy egyedül megeszi egy gyerek...

babbaba 2018.02.16. 04:40:36

@Online Távmunkás: Én százkilós vagyok, de nekem is elég egy. Az azért nem egy ebéd, nem kéne vele dugig enned magad.

Semper Fidelis 2018.02.16. 08:12:33

Valamilyen szinten azért megértem.

A Lehel piacon vettem 3 banánt. Előttem 1 nénike fizet. Kikotorja a pénzt. Visszakap, majd megszólal: szeretnék még 3 répát. Oké, megkapja, kikotorja a pénzt, mondom de jó, végre fizethetek. Erre megszólal: kérek még egy karfiolt is. Nem bírtam tovább, odaszóltam neki: Kifizetném a három banánomat, aztán a néni nyugodtan szórakozhat tovább, jó?

Na, talán ezt érezte a mackónadrágos lány. Szerintem.

The Ghost Wolf O1G · https://www.youtube.com/watch?v=Hy6Cf9nGNiw 2018.02.16. 12:46:44

@Semper Fidelis: Amilyen bunkó módon fejezte ki magát a mackónadrágos csaj, valószínűleg olyan lehetett az IQ-ja is. A Lehelen, és bármelyik piacon előfordulnak ilyen nénikék, elég nagy szarban lehetsz, hogy a három banánod kifizetése ekkora gondot okoz a számodra. A Lehelen kb. 20 árusnál lehet banánt venni. Ha sietsz miért nem hagyod ott ezt és mégy át egy másik árushoz.

Semper Fidelis 2018.02.16. 14:20:23

@The Ghost Wolf O1G: Nagybevásárlásnál is teheted egyenként a termékeket a szalagra, és blokkoltathatod be, csak ne csodálkozz, ha ez a többi embernek nem fog tetszeni.

Próbáltam megérteni a mackónadrágos csajt, és innen jutott eszembe ez a történet, amin a mai napig röhögök. A lehel mellett dolgoztam évekig, nekem nem kell bemutatni a szubkultúrát.

Utó Pista 2018.02.16. 17:25:10

Szombat délelőtt piac. Aki hétköznap melózik az akkor ér rá vásárolni.
Meg a nyugger.
Pénteken focizni lehet a piacokon.
De, nemmm csak azért is Szombaton.

Muad\\\'Dib 2018.02.16. 19:49:51

Az ilyen mackónadrágos ge*i - mert nyilván nem ember - tipikus. Múltkor boltban anyámékra is rámordult nyugdíjasozva valami fas*paraszt hátulról, hogy menjenek már mer'ő'sijjet (persze olyan helyen ahol nem fér el két bevásárlókocsi egymás mellett, hátul meg ugye senkinek sincs szeme, lehet egyszerűbb lett volna megkérni őket, hogy ő sietne és engedjék el). De itt a balkáni rühes gyökerek mindig nagyon rohannak, me'1íírtó fontos alakok, valahol a nulla és egy kalap s*ar között elhelyezkedve.

fifibá55 2018.02.16. 20:19:43

Egyszerűen nem kell figyelembe venni. Ennyi.

2018.02.17. 01:36:53

@Muad\\\'Dib: azért emlékeim szerint a magyar nyugger olyan, hogy képes a legnagyobb reggeli vagy délutáni csúcsforgalom idején elindulni, banyatankkal a buszon, tolakodva, busz után futva, majd a buszon ülőhelyet kövtelve.
Az én nagymamám nyugdíjasként képes volt olyan időpontokban útnak indulni, amikor alacsonyabb volt a forgalom, sose tolakodott, sose követelőzött.
Magyarországon az idős és a fiatal is idegbeteg.
süti beállítások módosítása