A valódi viták otthona

Reflektor

Beszéljünk végre a választás igazi tétjéről

2018. április 04. - baum

cols_ventura.jpg

A nagy összefogósdit kiabálók, a koordinálás fetisiszták és a taktikai szavazásban hívők kényszeresen mindig arról beszélnek, hogy Orbán leváltása érdekében még az ördöggel is össze kell állni legalább egy szavazásra.

 

Nyilván a választási törvény belekényszeríti a szereplőket nagyon rossz kompromisszumokba, de ez sem mentesíthet minket, hogy meghúzzunk olyan éles vonalakat, melyekkel egyértelművé tesszük, hogy milyen jövőt képzelünk el Magyarországnak.

 

Ilyen éles vonal választja el például azon pártokat is egymástól, melyek érdekeltek a NER fenntartásában és azokat, akik valami teljesen újat akarnak építeni helyette. Felelős választóként nekünk kell eldönteni, hogy továbbra is fent akarjuk tartani a NER rendszerét, vagy magunk mögött akarjuk-e hagyni végérvényesen.

A NER fenntartása sok mindent jelent. Jelenti azt, hogy a közügyek kezelése, a fontos döntések meghozatala egy kis belső mag privilégiuma. Ez a szűk elit nem érdekelt abban, hogy a magyar emberek érdekeit képviselje, elsősorban az oligarcháiknak és saját maguk zsebének kedveznek feszt, legyen szó akár közbeszerzésekről, EU-s fejlesztési pénzek elosztásáról vagy bármilyen olyan ügyről, amiben közpénz van. Így ment ez a szoci kormányok alatt és így megy most a Fidesz alatt is. Nincs okunk kételkedni abban, hogy a kétosztatú politikai váltógazdaság mindkét félnek megfelel. Közös üzletek, kis mutyi, nagy mutyi, a felszínen szidják egymást, miközben lent épp kezet ráznak a közös bizniszekre. A Fidesznek és az MSZP-nek elsődlegesen az a fontos, hogyha kormányváltás van, akkor egymást váltogassák rendre. Ez fenntartható és stabil rendszert biztosít nekik, gazdaságilag, hatalomtechnikailag és a többi. Semmilyen innováció, semmilyen friss ötlet, semmiféle törekvés arra, hogy a társadalom tényleg felemelt fejű európai polgársággá váljék. Ez a NER maga.

 

A NER pártjai pedig a Fidesz, az MSZP, immár a P-vel kiegészülve és a Demokratikus Koalíció. Meg vannak még kis baráti társaságok, akik valamiért pártnak hiszik magukat. Ilyen a Bokros Lajos -féle MoMa például. Ezek nem rendelkeznek tagsággal vagy bármiféle társadalmi támogatással, egyedül Kálmán Olgában bízhatnak, aki heti rendszerességgel hívja meg őket esténként beszélgetni.

 

Velük szemben állnak a rendszeren kívüli pártok. Ez a négy párt ideológiailag eléggé különböző, sőt egyikük éppen nemrég vetette le magáról korábbi világnézetét. Ábécésorrendben a Jobbikról, a Kétfarkú Kutyapártról, az LMP-ről és a Momentumról van szó. Ez a négy társaság nem tartozik bele a rendszerváltás után mesterségesen létrehozott kétosztatú politikai érdekszövetségbe. Véleményem szerint csak rájuk érdemes voksolni, hogy valódi változás kezdődhessen.

 

Magyarországot csak úgy lehet jobb hellyé tenni, ha a rendszeren kívülről kap új lendületet. Ha olyan új politikai formációk kapnak lehetőséget, akik eddig nem égették meg magukat, akikről el lehet hinni, hogy komolyan gondolják a változást.

 

Nem ilyen ember sem Molnár Gyula, sem Gyurcsány Ferenc, de még Szabó Tímea sem, ahogy nem ilyen ember sem Rogán Antal, sem Lázár János.

 

Szél Bernadettben, Kovács Gergelyben vagy Soproni Tamásban viszont ott a lehetőség. Talán még Vonában is, ha tényleg komolyan mondja azt, hogy rádöbbent a megosztó politika kártékonyságára. Persze, ez részben biankó csekk is, hatalmon dől el, hogy nem fogják elárulni e politikusok a választók bizalmát, de tény, hogy a reményt egyértelműen ők képviselik.

 

Minden magyar felelős állampolgárnak az a legfontosabb teendője április 8-án, hogy elmenjen szavazni. Mindenkinek. Kivétel nélkül. A fülke magányában ott lesz előttünk a papír. Az egyéni jelöltek voksolását most nem érintenénk külön, azzal kapcsolatban tényleg nagy a katyvasz. Viszont el kell döntenünk azt is, hogy melyik pártlistára szavazzunk. Ha le akarjuk váltani a NER-t, akkor is azt szeretnénk minden bizonnyal, hogy voksunk a leghatékonyabban segítse a kormányváltást. A Jobbik és az LMP szavazó helyzete könnyű: mehet az iksz, a két párt tuti bejut úgyis az új országgyűlésbe.

 

A Momentum és a MKKP akár fejvakarásra is késztetheti a szimpatizánst. Nagy valószínűség szerint nincs esélyük megugrani az 5 százalékos küszöböt, és akkor a pártlistás szavazat megy a kukába. Ez az általános verdikt, de szerintem demokráciában nem lehet ilyet mondani. Aki legjobb meggyőződése szerint a Kétfarkúra és a Momentumra akar szavazni, annak csak annyit lehet üzenni, hogy hajrá. Tiszteletben kell tartani a döntés szabadságát. 1 százalék elérése fölött pedig lesz állami támogatás, megerősödhetnek. Nagyon kevés dolog idegesít jobban, mint mikor azzal cseszegetik ezeket a választópolgárokat, hogy a Fideszt segítik hatalmon, ha nem állnak be a sorba. Különben is: minden Momentumra és Kutyákra leadott szavazat többet tesz a NER felbomlása érdekében, mint egy DK-ra leadott voks bármikor.

 

Összegezve elmondható, hogy minden olyan szavazat Magyarország megújulását segíti, ami az LMP-re, a Jobbikra, a Momentumra és Kétfarkú kutyapártra megy. Minden olyan szavazat pedig a kormányváltást segíti, ami az LMP-re és a Jobbikra megy. Döntsön mindenki lelkiismerete szerint.

 

Nuszbaum Tibor

 

Te követed már a Reflektort a Facebookon? Nem! Akkor ITT most megteheted! Köszönjük!

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://reflektor.blog.hu/api/trackback/id/tr3913804124

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Geo_ 2018.04.04. 08:10:40

Már hogy a fenébe ne lenne a NER pártja az LMP is?

rendszervaltas2018.hu/

mojszipupi 2018.04.04. 09:32:48

Én értem az lmp álláspontját, hogy a jobbik is kellene az érdemi kordinációhoz, de most úgy érzem meg fogják büntetni a pártot az emberek, amiért nem lépteti vissza esélytelen jelöltjeit 20-25 körzetben. Tessék jobb alkut kiharcolni 3 jelöltnél az mszp-dk val! 5 állva maradt lmp s jelöltért cserébe már nem lenne nagy ár 25 körzetben visszalépni (álljunk a realitások talaján) Azok a szavazók is ezt akarják, akik elismerik az lmp rendszerváltó politikáját. Viszont ha nem léptettek vissza egyéniben, azt meg fogjátok szenvedni a listán. A konstruktivitás fog jó eredményt hozni az lmp nek listás szavazatokban! Nagyon gondolja meg az elnökség, mi visz és mi hoz többet

Uni1002 2018.04.04. 09:38:53

"A NER pártjai pedig a Fidesz, az MSZP, immár a P-vel kiegészülve és a Demokratikus Koalíció."
Tudtok még ilyen marhaságot? A Fidesz meg kommunista...

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.04.04. 10:22:33

A választás igazi tétje a ballibák leváltása. Sajnos erre az esély nem nagy, de mi, szürke kisemberek, mobilizálunk, egyeztetünk, s minden körzetben a legesélyesebb ballibellenes jelöltre szavazunk.

Pol Komment · http://polkomment.blog.hu 2018.04.04. 10:32:53

a Momentumnak szerintem komoly esélye van bejutni a parlamentbe. képesek lehetnek az apátiát valamilyen szinten oldani, olyan embereket rávenni a szavazásra, akiknek eddig bűzlött az egész politika.

DrGehaeuse 2018.04.04. 10:51:22

Beszéljünk őszintén!

A mai rendszer helyes megnevezése: K.N.E.R. avagy KNER
Korrupt Nemzetnyomorítók Együtt-mutyizási Rendszere

Orv-bán uram-bátyám közpénz-eltüntetési maffiahálózatát NER-nek (Nemzeti Együttműködési Rendszer) nevezni ma már megengedhetetlen eufémizmus!

streeeet 2018.04.04. 11:43:12

@baum: Beszéljünk őszintén? Ok.

Tegnap nekem írtad konkrétan pont te, hogy idézem:

"az Együttre leadott szavazat elveszett szavazat, vagyis, ha így döntesz hatalomban tartod a Fideszt. Ha nincs is már türelmed, azért gondolatod legyen. "

továbbá, ezt is ítad:

"Az Együtt meg az 1%-ról felugrik 5%-ra szerinted 4 nap alatt? :) "

Szóval konkrétan a Fidesz hatalmon tartásával vádoltál, sőt konkrétan ki is rögötél még a gondolatért is, amiért egy szerinted 5% alatti pártra akarok voksolni.

Erre ma azt írod:

"Nagy valószínűség szerint nincs esélyük megugrani az 5 százalékos küszöböt, és akkor a pártlistás szavazat megy a kukába. Ez az általános verdikt, de szerintem demokráciában nem lehet ilyet mondani. "

MICSODA????? Hogy nem lehet ilyet mondani?

Merthogy tegnap konkrétan pont azt írad nekem szó szerint, amire ma azt mondod, hogy ilyet nem lehet mondani.

Bocs, de innentől komolyan vehetetlen minden amit írsz. Ne próbálkozz azzal, hogy nekem az Együttre írtad, mert egyértelműen a támogatottság alapján írtad, nem pártfüggően.

Szóval akkor most mi az amit valóban gondolsz és mi az amit egyéb érdekek mentén mondasz?

Tegnap leírtam elég részletesen, hogy hol szúrta el az LMP.
Ez amit most csinálsz, nagyon nem jó irány, ne mondd majd, hogy senki nem szólt amikor kiestek a parlamentből. Nagy kár, tekintve, hogy kormánypárt is lehetett volna az LMP-ből, ha figyeltetek volna a választók hangjára. De még most se figyeltek.

5 nap van a választásig, csak szólok

baum · http://reflektor.blog.hu 2018.04.04. 11:49:53

@streeeet: 4

Az Együttből már soha nem lesz semmi, ezért elveszett szavazat rájuk voksolni, a Momentumra való szavazás sem segíti most a kormányváltást, viszont lehet, hogy később beérnek. Így érthető már?

streeeet 2018.04.04. 11:58:19

Azért az elég szomorú, hogy az az LMP, akik pár éve még odaláncolták magukat a Kögép kerítéséhez, mostanra eljutott oda, hogy hiába bútorozott össze ugyanaz a Simicska Lajos ezúttal Vona Gáborral, ezt a nyilvánvaló tényt már ki se mondjátok, sőt vállalható figurának adjátok be Vonát, akinek a pártja alig pár évvel ezelőtt még Putyinnak szaladt népszavazást legitimálni. Arról nem is beszélve, hogy Orbán a programja nagyrészét konkrétan a Jobbiktől vette, amit egyébként a Jobbik többnyire meg is szavazott.

Innentől vállik hiteltelenné az egész mondandód, mert még ha nagyrészt jogosan is támadod az MSZP-t, a szélsőjobboldali Jobbikkal szemben nem támasztasz ugyanolyan elvárásokat.

Ez kettős mérce, amiből alapvetően az jön le, hogy egyszerűen megsértődtetek, amiért zsákutcába lavíroztátok magatokat és az MSZP ezt most kihasználja.

Tegnap azt írtam, az LMP szavazók nem hülyék. Ezt jobb lenne komolyan venned, mert tényleg nem vagyunk azok, így ezek az ellentmondásoktól hemzsegő, a választói akarattal totálisan szembe menő szövegek csak ártanak az LMP-nek.

5 napotok van, de ha így megy tovább, én maradok az Együttnél.
Mai álláspontod szerint már amúgyis lehet 5% alattra mért pártra is szavazni.

streeeet 2018.04.04. 12:21:40

@baum: Nem, nem érthető, mert tegnap nem ezt írtad. Egyértelműen csak az 5% el nem éréséből vezetted le, hogy mitől lesz elveszett egy szavazat. Ma meg már másból.

Megtisztelő lenne, ha nem néznél hülyének. Inkább írd azt, hogy az Együttet mint koordinációért lobbizó pártot nincs érdeketekben támogatni, mert szavazókat vihetnek el tőletek, ezért inkább meg se említed a posztban, mintha nem is létezne. Az Momentum és az MKKP viszont nem jelentenek rátok valós veszélyt, ezért ajánlgatod bátran.

Az a baj, hogy azok az erkölcsi magasságok, ahová képzeletben elhelyezitek magatokat, pont az ilyen kettős mércés, hülyének nézős megnyilvánulások miatt veszítik el értéküket.
Az LMP nem attól fog bemocskolódni, ha egyetlen választáson, Orbán megállítása érdekében koordinál az egyébként szerintem is mocskos MSZP-vel, hanem pont az ilyen játszmázástól amit most épp csináltok. Ha pedig ennek az eredménye az lesz, hogy Orbán marad, akkor hiába írkálsz akárhány posztot, a többség egyértelműen titeket fog hibáztatni ezért.

A választásnak egyetlen tétje van: Magyarország a putyini útra lép és csak látszatdemokrácia lesz amin egy autoriter rezsim és annak oligarchái uralkodnak, vagy pedig visszafordul a demokrácia felé.

A Fideszen kívűl jelenleg minden párt - más más mértékben - de a demokrácia felé fordulást jelenti. Aki mindezt elhazudja, na az képviseli egyértelműen a NER érdekeit.

Lesz még Magyar Köztársaság 2018.04.04. 13:59:33

Ez egy szánalmas elempés blog, a bejegyzés minden szava hazugság.

Bolshevik 2018.04.04. 14:03:32

@streeeet: "Magyarország a putyini útra lép és csak látszatdemokrácia lesz "

Ezt én már 2010-ben meg 2014-ben sem hittem el, de most így 2018-ban már elég röhögséges, még 2022-ben is ez lesz a szöveg, mikor majd akkor lesz választás? Hogy jó, az utóbbi 12 évben még nem törölték el a demokráciát hiszen lám, most is szavazhatunk, de a következő négyben már egészen de egészen bizonyosan így lesz?

Ezt a putyinozást is átgondolhatnátok, ha a németeknek szabad az oroszokkal üzletelni (északi áramlat) és szarnak az embargóra meg a politikára, akkor miért pont nekünk ne szabadjon.

Lesz még Magyar Köztársaság 2018.04.04. 14:17:19

"Velük szemben állnak a rendszeren kívüli pártok."

Nem léteznek rendszeren kívüli pártok. Csak NERkonform, rendszerkollaboráns pártok vannak. És mégpedig azért nem, mert mindegyik alakulat a hatalom csaló választási törvénye által megrendezett kirakatválasztásokon kívánja leváltani Orbán Viktort. Ahelyett, hogy beintettek volna a NER-nek, a csaló választási szabályoknak. De nem, tűrik a tűrhetetlent, elfogadják az elfogadhatatlant. Pénzért, mi másért cserébe?! És így lesz ez a következő négy évben is. Show must go on.

Ezek a pártok hasznos hülyéi a NER-nek, veszik föl a százmilliós nagyságrendű költségvetési pártjuttatásokat, a képviselői fizetéseket és egyéb juttatásokat. A friss Momentum is erre hajt. A duplanullás Fekete-Győr András gondolt egyet, hogy ő bizony nem fog dolgozni, hanem politikusnak áll, mert az temérdek pénzt jelent számára. 1%-nál több szavazót kell csak elérnie hozzá. Persze a cél ennél több, a parlamenti jelenlét, az még több pénzt jelent.

Fekete-Győr elhiteti magáról, hogy ő a megváltó, amihez az ilyen fosblogok asszisztálnak, aztán uccu bele a politika milliókról és milliárdokról szóló világába...

streeeet 2018.04.04. 14:23:53

@Bolshevik: Szóval most is szavazhatunk?
- Úgy, hogy egy népszavazás kezdeményezőjére verőembereket küld a Fidesz a választási irodába?
- Úgy, hogy a Fidesz a kénye-kedve szerint rajzolta át a választási körzeteket?
- Úgy, hogy a Fidesz kamupártokat támogat, akik véletlenül pont a leginkább billegő körzetekben indítják el a jelöltjeiket, akiknek a Fidesztől másolt ajánlásokkal tudtak már elindulni is?
- Úgy, hogy a közmédia 4 év alatt összesen 5-5 perc megszólalási lehetőséget biztosít az ellenzéki pártoknak?
- Úgy, hogy a közmédia a függetlenség látszatára se ügyelve nyomja 24 órában a Fidesz propagandáját?
- Úgy, hogy a Fidesz oligarchái állami bankok hiteleiből vásárolták fel a médiapiacot és az állami hirdetésekkel kitömött lapjaikban, TV-ikben tolják 24 órában a Fidesz propagandát?
- Úgy, hogy a Fidesz letarolta a plakátpiacot?
- Úgy, hogy a Fidesz évek óta folyamatosan kampányolt a kormány nevében, közpénzből? Ez csak a tavalyi évben 65 millárd volt amúgy.
- Úgy, hogy a Fidesz a választás előtt pár hónappal arra utasítja az Állami Számvevőszéket, hogy az összes ellenzéki pártot büntesse szarrá, olyasmiért amit ők ezerszeres mértékben csinálnak évek óta?
- Úgy, hogy a Fidesz sorozatosan szegi meg még a saját választási törvényét is és ezt az OVB egyértelmű határozta ellenére is tovább folytatja?
- Úgy országszerte tömegesen elfelejtettek kiküldeni választási értesítéseket?
- Úgy, hogy a határontúlaknak biztosítják a levélben szavazás lehetőségét, a külföldre költözzetk viszont csak a konzulátuson/nagykövetségen szavazhatnak?
- Úgy, hogy a Fidesz lépten nyomon igyekszik ellehtetelníteni a civil szférát?
- Úgy, hogy a Fidesz törvényi előírásokat megszegve igyekszik eltitkolni olyan közérdekű adatokat, amik a bűnösségüket bizonyítják?
- Úgy, hogy Orbán Viktor jó előre megfenyegeti az őt nem támogagókat?

Folytassam?

A demokrácia egy "picit" összetettebb dolog annál, hogy lehet szavazni.
Szavazni Észak-Koreában is lehet.

Az oroszokkal üzletelésről meg minden benne van ezekben a videókban:
www.youtube.com/watch?v=ILxGCoxsnZ8
www.youtube.com/watch?v=_6bUOVba2MA
www.youtube.com/watch?v=D66Elr65_to

Majd akkor lehet párhuzamot vonni a németek oroszokkal üzletelése és Putyin magyar térnyerése között, ha a majd a német közmédia is kritikátlanul veszi át az RT és a Sputnik News kamuhír gyűjteményét.

Lesz még Magyar Köztársaság 2018.04.04. 14:26:27

@streeeet: +1

Magyarországon csak szavazunk, de nem választunk.

2018.04.04. 14:31:23

Értelmezhetetlen írás.

midnightcoder2 2018.04.04. 15:02:49

@MikeBoy: Pedig nagy igazsága van. Ha nagyon megszorulnak simán kijöhet akár egy FIDESZ MSZP koalíció is. A DK-val csak azért nem, mert Gyurcsány addig fúr bármilyen koalíciót amíg nem ő a miniszterelnök.

Zacskóstej 2018.04.04. 15:04:26

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: "de mi, szürke kisemberek"

Hát te lehet....egészségedre.
Annyira de annyira rühellem ezt a "keményen dolgozó kisember" f@szságot hogy azt el nem tudom mondani. Ez azt vetíti ki, hogy ŐK "nagyemberek" Mi az hogy nagyember? Mitől lesz az? Pénztől? A Mészáros Lőrinc egy nagyember? Ne vicceljünk már. Hatalomtól? Németh Szilárd,vagy Farkas Flórián nagyember? Neb@ssz.

Tényleg csak egy két név.....
-Tesla,Einstein,Beethoven,Da Vinci,Széchenyi,Michelangelo,Hawking,Musk....40 oldalt tele lehetne írni és akkor itt egyesek nagyemberként tekintenek holmi fideszesre. Botrány...

2018.04.04. 15:08:31

@midnightcoder2:

Az a párt, amelyik összeáll a fidesszel annak vége.

Rettegek mert ballib vagyok 2018.04.04. 15:14:31

@MikeBoy:

Fura hogy ezt mondod, mert eddig azok akik az MSZP-vel lepaktáltak mind kiestek.
MSZP, MDF.

Magyarország Europa jovője 2018.04.04. 15:17:14

"Beszéljünk végre a választás igazi tétjéről"

A valasztas tetje az, hogy egy even belul mi is iszlam orszag leszunk, es az alkotmany helyett bevezetik a sariat, ahogy a balliberalisok szeretnek, VAGY megmaradunk Europa utolso remenyenek, akik megallitjak az iszlam hoditast.

2018.04.04. 15:19:45

@Rettegek mert ballib vagyok:

Nem szokásom trollokat útbaigazítani, de:
1- a két dolog nem üti egymást
2- nézd már meg, hogy az fkgp és a kdnp hány százalékos pártok
3- ha valaki a fidesszel össze áll arra utána sem a fideszes nem szavaz, mert fideszes, sem a nem fideszes nem szavaz, mert az meg váltani akarja. Ennek belátásához mondjuk nem kell géniusznak lenni.

sas70 2018.04.04. 15:31:18

@Magyarország Europa jovője: Te nem érzel némi ellentmondást, a saria és a liberális között? Mert ha nem, akkor te simán ökör vagy! A történelmi, társadalmi ismereteid pedig, erősen negatívban vannak.

streeeet 2018.04.04. 15:31:20

@Magyarország Europa jovője:

Te amúgy mit szedsz?

Csak mert a Rendőrség saját adatai alapján, egész márciusban 5 azaz ÖT menekültet kellett feltartóztatni. Mondom újra: 5 fő egy egész hónap alatt!

Itt van ábrán is:
hvg.hu/itthon/20180401_Tudja_hany_illegalis_migranst_fogtak_a_hataron_marciusban_Otot

Európa utolsó reménye, az. Meséld már, hogy vajon miért nem sorakoznak itt az európai politiusok, hogy a kárpátok géniuszát vállon veregetve állanak ki mellette?

Ja, hogy ők nem a közmédiából tájékozódnak, így tudják, hogy "A válság előtti szintre csökkent tavaly a menedékkérelmek száma"

index.hu/kulfold/2018/03/20/eurostat_menedekkerelem_2017_menekultek_menekultvalsag_csokkenes/

De ha netán nem csökkent volna, akkor se veszi be senki a Fidesz híveken kívűl, hogy egy Európa közepén felhúzott pár tíz km hosszú csirkeháló kerítés megállítana bárkit is bármiben.

De te csak rettegj tovább nyugodtan. Amíg ezt elolvastad, addig egy ember meghalt a egészségügy alulfinanszíozása miatt egy olyan betegségben ami gyógyítható lett volna. Feltéve, hogy a Fidesz nem a te agymosásodra költött volna 65 millárdot csak tavaly, hanem inkább az egészségügyre.

sas70 2018.04.04. 15:32:24

@Magyarország Europa jovője: Mellesleg Európában melyik is az iszlám ország?

nápolyi maszti 2018.04.04. 15:40:23

A kripto-nyilas Jobbik, mint Magyarország megújulásának záloga? Meg a Kutyapárt, ami eleve nem mond semmiről semmit? Ez most az LMP hivatalos álláspontja, vagy csak a szerző agymenése?

Hókirályfi 2018.04.04. 16:07:13

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: Igazad van, hiszen a kormányváltás egyben ellenzékváltást is fog eredményezni :)

Hókirályfi 2018.04.04. 16:09:22

@Magyarország Europa jovője: "egy even belul mi is iszlam orszag leszunk, es az alkotmany helyett bevezetik a sariat"

Nahh ezért nem szabad kemény drogokhoz nyúlni... :)

2018.04.04. 16:15:26

Migránsok! Elég egy menő fideszes tesó is!
Nesze nektek Kósa Lala kisebb kivitelben, ha a hülyeség fájna ugye.

444.hu/2018/04/04/sajat-testvere-ellen-vesztett-pert-l-simon-laszlo

Gabor Ventilla 2018.04.04. 17:02:55

@Uni1002: Nem NER,, hanem HÜSZ VAGY EL TUDSZ KÉPZELNI MÁST? Netán azt, hogy tisztességes versenyben szeretnék megméretni önmagukat?

Gabor Ventilla 2018.04.04. 17:04:16

@Magyarország Europa jovője: @Uni1002: Nem NER,, hanem HÜSZ VAGY EL TUDSZ KÉPZELNI MÁST? Netán azt, hogy tisztességes versenyben szeretnék megméretni önmagukat?

maxval bircaman szeredőci anyabaszó 2018.04.04. 17:07:44

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: Egy keményen dolgozó rohadt kis oroszbérenc fasszopó... így értette a birka !

tiszafa 2018.04.04. 18:18:43

Író uram!
A kétfarkú kutyák mit csinálnak, ha bejutnak?
A Momentum és az LMP meg vissza-visszalép.
Elugrik a szavazatok elől.
Persze a zavaros logikája nem győz meg.
A választás tétje káosz vagy a törekvő, dolgozó emberek családjainak támogatása, béremelés, stabil gazdaság, alacsony infláció.
Bármilyen ellenzéki kombináció egyetlen bevándorló nélkül is romba dönti az országot.
Így elemezgessen a sok okoskodó.

streeeet 2018.04.04. 18:47:03

@tiszafa: Ha törekvő család alatt az Orbán családot érted, akkor valóban, az ő támogatásuk, béremelésük, stabli gazdasági növekedésük komoly veszélybe fog kerülni az ellenzéki győzelem eseteén. Sőt, még a személyes szabadságuk is.

Minden más család esetében viszont az ellenzéki győzelem esélyt jelent majd arra, hogy ne haljanak bele szeretteik egy rutinműtétbe vagy a várólistába.
Az Orbán Viktor által szétpusztított egészségügy emberi életkebe kerül minden egyes nap, mivel Orbán az egészségügy helyett hobbiját és a hülyék agymosását finanszírozza. Ennek egészen biztosan vége lesz.

midnightcoder2 2018.04.04. 18:56:13

@nápolyi maszti: A nácik még mindig kispályás gyilkosok voltak a kommunistákhoz képest (Holocaust 6 millió, kommunisták alsó hangon is 70 millió). És míg a Jobbik nem végzett ki senkit politikai indokból, ugyanez az MSZP-ről Pl. nem mondható el, ők a véres kezű MSZMP jogutódja, így erkölcsileg felelősek az általuk elkövetett politikai gyilkosságokért. Náluk még Orbánék is sokkal jobbak, még akkor is, ha az előző 8 éves MSZP ciklus gazdasági ámokfutását figyelmen kívül is hagyjuk.

midnightcoder2 2018.04.04. 19:02:41

@streeeet: Az egészségügyet nem Orbán "pusztította szét", hanem az összes előző kormány nem tette rendbe. A legtöbb kórház nem 8 éve nincs felújítva, hanem legalább 40, és ez alatt volt pár szoci kormány is. Hordágy Ágicáék még ráadásul jó pár százmilliót ki is akartak lopni a rendszerből a Fletó kormány alatt. Ugyancsak Fletóéknak köszönhetjük a kórházbezárásokat és a várólisták is az ő kormánya alatt jöttek létre. Az tény, hogy Orbánék sem kezelték sehogy a helyzetet, de finoman szólva is csúsztatás az egész szart az ő nyakukba varrni.

És van olyan gyanúm, hogy bármilyen színű kormány is alakul majd, túl nagy javulás nemigen lesz ezen a téren.

nemecsekerno_007 2018.04.04. 19:04:30

Szappanopera ez már gyerekek :)

A választás tétje az, hogy ha a Fidesz kap még négy évet akkor mit fog csinálni?

1. Nekifog az egészségügyi és a nyugdíjrendszer reformjához? (értsd.: öngondoskodás, magánbiztosítók (nem olyan álmegoldás mint a manyup vót)

- Ebben lesz-e konszenzus a nagyobb ellenzéki pártokkal?

2. Nem kezd hozzá a reformokhoz és alibizik még pár évet mielőtt bedobják a gyeplőt a lovak közé. Úgy ahogy a Gyurcsány kormány csinálta.
"hazudtunk éjjel-nappal"

Mert a gazdasági és társadalmi rendszerünk még mindig sérülékeny és erősen függ az állami elosztórendszerektől.

A választóknak meg el kell gondolkozni azon, hogy ki és mennyi áldozatot vállal az unokáink jövője érdekében.

Szóval ennyi, a többi közéleti téma meg szimplán intellektuális f@szverés....

streeeet 2018.04.04. 19:05:35

@midnightcoder2: Ehhez képest a Jobbik Putyinnak szaladt népszavazást legitimálni és egy lebukott orosz ügynököt is megtűrt a soraiban, Orbán pedig jelenleg is Putyin pincsije, a közmédia lassan már több hírt vesz át az RT-tól és a Sputnik Newstól mint az MTI-től.

Putyin a kommunizmus alatt a KGB tisztje volt és tagja volt a szovjet kommunista pártnak is.

Akkor most hogy van ez? A 82-ben született Kunhalmi Ágnes felelős 56-ért, de Putyin nem felelős azért amit saját maga tett? És azok a pártok sem felelősek, akik összeborultak Magyarország egykori megszállóival, akik a kommunizmust erre az országra erőltették?

Kicsit megzavarodtak a dolgok a fejecskédben.

pragmatika2 2018.04.04. 19:08:27

"A Fidesznek és az MSZP-nek elsődlegesen az a fontos, hogyha kormányváltás van, akkor egymást váltogassák rendre. "

Ezt 2010-ben talán el lehetett volna sütni, mostanra már csak egy baromság a sok közül. Miért kéne a Fidesznek a teljesen hulla szocikkal lepaktálni ?

streeeet 2018.04.04. 19:09:29

@midnightcoder2: Ez szar duma.

Több száz millárd ment az elmúlt 8 évben stadionokra.
Több száz millárd ment az elmúlt 8 évben gyűlölet propagandára.

Ha csak ezt az egészségügyre fordítják, már nem itt tartanánk.
Ennyi. Kellet Orbán hobbija meg kellett a propganda, a magyar meg dögöljön meg.

Orbánék mindent elloptak az elmúlt években amit csak értek, ami a szociknak 1 millárd volt, az nekik 100. Próbálkozhatsz ameddig jól esik, de ezt a meccset ki nem hozod arra, hogy Orbán bármiben is a kisebbik rossz.

Buchhalter 2018.04.04. 19:19:37

@streeeet:@midnightcoder2: szerintem te vagy zavaros meg a balos blogerek.Mint már írták neked elég szaros rákenni mindent a Fideszre ,mert a szocik könyékig benne voltak minden tré dologban.Szerinted a nép miért szavazott ellenük 8 évvel ezelőtt?! És aki megint több sávos adóval meg cigány pótlék emelésével kampányol(családi pótlék) az ne csodálkozzon ha nem rá ikszelnek.Tény,hogy az egészségügy tré ,de a szoci haverjaid se csináltak vele semmit.A Fidesz nálam azért is jó fej ,mert a segélyek visszavágásával kedves barna bőrű testvéreink elkezdtek dolgozni és asszonykáik is már csak 2-3 purdét ellenek a régebbi 4-5 helyett.

Larry Silverstein 2018.04.04. 19:26:23

"Ábécésorrendben a Jobbikról, a Kétfarkú Kutyapártról, az LMP-ről és a Momentumról van szó. Ez a négy társaság nem tartozik bele a rendszerváltás után mesterségesen létrehozott kétosztatú politikai érdekszövetségbe. Véleményem szerint csak rájuk érdemes voksolni, hogy valódi változás kezdődhessen."

Nem kell változás. Kétszámjegyü béremelkedés van évente, stabilan nő a gazdaság, csökken az adósság, csökkennek az adók.

Nekem nincs bajom a rendszeren kívüli pártokkal, de onnan csak a Jobbik tényező ami ugyanúgy Simicska párt mint a Fidesz volt pár éve, szóval...

Larry Silverstein 2018.04.04. 19:31:29

@streeeet: "A választásnak egyetlen tétje van: Magyarország a putyini útra lép és csak látszatdemokrácia lesz amin egy autoriter rezsim és annak oligarchái uralkodnak, vagy pedig visszafordul a demokrácia felé."

Ugyanez a duma ment 2014ben, azzal kiegészítve hogy kilépteti a zeuból, kidobják a zeuból.

Exploiter 2018.04.04. 19:43:00

Egyetértek a poszttal.

XXXXXL 2018.04.04. 19:43:52

@Larry Silverstein:
Remélem a te fizetésed emelkedése kétszàmjegyû, az enyém sajnos nem. Ehhez elég direkt köze van a narancsos rablóbandànak és úgy ikszelek hogy a legnagyobb eséllyel börtönben végezzék.

streeeet 2018.04.04. 19:44:43

@Larry Silverstein: Jogos is volt, 2014 óta drasztikusan romlott a demokrácia helyzete Magyarországon.

Az EU-ból nyilván nem fog kilépni amíg jön onnan a pénz. Ennek viszont hamarosan vége, utána nem lesz akadály.

Larry Silverstein 2018.04.04. 19:47:03

@streeeet: A demokrácia helyzete senkit nem érdekelt 2014ben sem.

Minek kéne az EUban maradni ha nem jönne onnan pénz?

streeeet 2018.04.04. 19:49:08

@Buchhalter: Látom ki lett adva a CAP-on a feladat. Készülnek már screenshot-ok?

Komolyan azt hiszed, hogy engem te meg fogsz győzni? Vagy bárkit itt?

Elég ha annyit mondok: Tiborcz, Mészáros, Kósa, Semjén, Lázár, Habony, Vajna, Garancsi, Simicska, továbbá egészségügy, oktatás, stadionok, propaganda, Putyin.

streeeet 2018.04.04. 19:51:23

@Larry Silverstein: A fizetések emelkedésének egyetlen oka, hogy már több mint 1 millióan menekültek el Orbán rendszer elől és kell valami motiváció, hogy legalább valaki még itt maradjon. Hatalmas siker.

streeeet 2018.04.04. 19:55:07

@Larry Silverstein: Ha a senkik alatt magatokat érted, akkor valóban titeket tényleg nem érdekelt egy percig se a demokrácia, hisz Orbán is egyenesen elmondta, hogy neki sose volt baja a diktatúrával, csak azzal, hogy nem ő volt benne a diktátor. Most hatalmon van, már csak a diktatúrát kell újra felépíteni és elég jól is halad benne.
"Kár", hogy vasárnap rádől majd az egész.

"Minek kéne az EUban maradni ha nem jönne onnan pénz?"
Igen, ezzel tökéletesen bemutattad az átlag Fideszes jellemrajzát. A magadfajtának csak egy dolog számít: ki legyen fizetve. Elvek nulla, gerinc nulla, marok nagyra tárva.

Larry Silverstein 2018.04.04. 19:56:57

@streeeet: az elmenekültek 2014ben sem az ellenzékre szavaztak, de az 1 millió is marhaság

streeeet 2018.04.04. 19:58:18

@Larry Silverstein: Az 1 millió valóban marhaság, mint írtam már több mint 1 milliónál tartunk. És ez a szám most fog csak igazán megugrani.

Larry Silverstein 2018.04.04. 19:58:34

@streeeet: mi volt a fő ellenzéki üzenet 2014ben?

állítsuk vissza a demokráciát! - fidesz 2/3 lett

Most ez kiegészül azzal hogy telepítsük be az arabokat, nem számítok nagy sikerre.

Buchhalter 2018.04.04. 19:59:02

@streeeet: a fizetéssel is csúsztatsz.Netán ha megint 2/3-ad lesz a Fidesznek azt mire akarod fogni?Putyint miért írod ide? MSZP-DK-s haverjaid az orosz megszállás alatt köszönték jól megvoltak a párt villákban .Már ezért se szavaznék ilyen söpredékre. Demszki haverod meg szépen szétverte a BKV-t és fillérekért eladta a közmű szolgáltatókat a pufajkás haverjával.Te is egy agymosott droid vagy : megint jössz az egészségüggyel pedig a szocik ugyan úgy hagyták és hagynák továbbra is szétrohadni.Szóval egyes kisfiam ,ülj le !

conchita wurst 2018.04.04. 20:08:41

Arról dönt az ország, hogy a rigót/fidesz/, vagy a seregélyt/dkmszp/ kell-e kiirtani a kertből.

A rigó megeszi a férgeket, így több lesz a termés, de belekap a termésbe is. A seregély csak a termést eszi meg, de azt mind egy szálig. A ballib seregély pedig még a jövő évi termést is fel tudja zabálni a tárgyévben, s ezt ráadásul EU tagként is megcsinálta, meg az EU tagság előtt is.

streeeet 2018.04.04. 20:08:46

@Larry Silverstein: Több oldalról is hazudsz, ugyanis senki nem akar arabokat betelepíteni, továbbá az arabok se akarnak betelepülni, soha, egyetlen percig se volt Magyarország a migráció célországa. Szóval úgy ahogy van az egész kampányotokat egy ordas nagy hazusgágra alapoztátok és csak tavaly 65 millárdot költöttek arra, hogy annyi hülyét verejetek át ezzel, ahányat csak tudtok.

Ha nem számítanál ellenzéki sikerre, akkor a TV előtt bambulva szürcsölnéd a teádat.
Azért vagytok itt mert féltek a bukástól. Joggal.

Larry Silverstein 2018.04.04. 20:13:07

@streeeet: Persze hogy nem, mint tudjuk nincs is kvóta, s feri sem utazott kerítést bontani.

- 65 milliárd védelemre smafu, ennyibe kerülnek a migrik a németeknek évente euróban

Halál kamionja mindenkit elgázol 2018.04.04. 20:19:34

Én nem akarom hogy Európa a migrik célországa legyen! Az egész európai baloldal szervezetten ezen dolgozik Sorossal, nem csoda h hullottak a ballib kormányok Ausztriában, Horvátországban, Olaszországban.

streeeet 2018.04.04. 20:20:36

@Buchhalter: Fogni semmire nem fogom. A Fidesz bármilyen formában nyer, az választási csalás eredménye lesz, ez már most kijelnthető. Fentebb részleteztem, hogy a Fidesz hány módon torzította törvénytelenül a választás erdményét, szóval az egyetlen pillanatig nem kérdés, hogy választási csalás már most megtörtént, a kérdés csak az, hogy ez elég lesz-e bármire.

Nekem nincsenek se MSZP-s, se DK-s haverjaim, ha kérhetlek ne magadból indulj ki, nem én vagyok az akit egy párt propaganda gépezetet ideküldött. Megvan már a screenshot?

Engem abszolút hidegen hagy, hogy te kire szavazol, eszem ágában sincs meggyőzni téged, egyszerűen csak nem hagyom, hogy békében terjeszd a hazug propagandádat.

Az MSZP, Gyurcsány, Demszky, stb. sokat loptak ezért utálta meg őket a nép, joggal.
Bukni viszont azért buktak és bukhattak meg, mert demokrácia volt.
Orbán épp ezért kezdte azzal, hogy minél jobban meggyengítse a demokráciát, mert ő nem kevesebbet akart lopni, hanem épp ellenkezőleg: többet akart lopni, csak mindezt úgy, hogy ne lehessen emiatt választáson megbuktatni. Erről szól a permanens propganda, az állami millárdokkal kitömött lakájmédia meg az egész migráns hiszti, úgy ahogy van.

Ahogy korábban írtam: az őszödi beszédet annak idején az állami Kossuth rádió hozta le, mert akkor még volt sajtószabadság. Ma ha Orbánról vinne be valaki egy ilyen felvételt a közmédiába, a portán se jutna túl vele, nemhogy adásba kerülne.

streeeet 2018.04.04. 20:25:22

@Halál kamionja mindenkit elgázol:

Nagyon egyszerű a megoldás, ez esetben ne szavazz a Fideszre.
Ha ugyanis a Fidesz nyer, akkor európa a magyar migrik célországa lesz, ugyanis magyarok tömegei fogják elhagyni az országot és európába vándorolni.

Az egész Fidesz szerezetten azon dolgozik, hogy magyarok tömegeit űzze el az országból. Ez veszélyes! Ha így megy tovább nem lesz orvos, nővér, tanár, rendőr, buszvezető, senki, aki működtetheti az országot. Bár egy gázszerelő legalább biztos marad, szóval fűtés lesz. Legalábbis a felcsút környéki haciendákban.

Soros György valóban hatalmas hibát követett el, ugyanis az ő támogatásából alapították meg a Fideszt, Orbán Viktort pedig hatalmas ösztöndíjjal támogatta hosszú időn át. Ez felháborító!

Halál kamionja mindenkit elgázol 2018.04.04. 20:29:54

@streeeet: A fidesz kormányoz 8 éve, de pont most lepik majd el a magyarok Európát?

streeeet 2018.04.04. 20:31:22

@Larry Silverstein: A Fidesz 20 000 ellenőriztetlen migránst engedett be az országba, akik Rogán Antalnak fizettek védelmi pénzt. A kvóta ehhez képest semmi.

Feri valóban nem utazott le kerítést bontani, amit hibának is tartok, mert ez egész kerítés egy vicc. Nagyot emelkedne a szememben ha valóban kerítést bontott volna, de gyáva ahhoz.

65 millárd pedig nem védelemre ment hanem propagandára. Tudod, kék plakátok szorosan egymás mellé kirakva minden utcán, minden városban, minden faluban. Erre ment el 65 millárd egyetlen év alatt.

streeeet 2018.04.04. 20:33:21

@Halál kamionja mindenkit elgázol: Ahogy fentebb írtam, több mint 1 millióan már kimentek, épp ezért is lett egyre durvább szakember hiány az országban.
Ez a választás viszont sorsfordító lesz, nyilvánvaló, hogy ha a Fidesznek sikerül elcsalni ezt a választást is, akkor újabb tömegek fognak megindulni.

streeeet 2018.04.04. 20:35:12

Na mi van, csak ennyi embert tud mozgósítani estére a Fidesz CAP? Vagy most van a műszakváltás?

Larry Silverstein 2018.04.04. 20:35:58

@streeeet: miért lennének a kötvényesek ellenőrizetlenek? Egy sem terrorkodott tudtommal.

Gazdag migrikkel nincs bajom, nem vk rasszista.

A propaganda a védelem része.

Halál kamionja mindenkit elgázol 2018.04.04. 20:36:54

@streeeet: Nem érdekel mit írtál. Én meg azt írom 300ezren mentek ki 1956 óta.

streeeet 2018.04.04. 20:42:36

@Larry Silverstein: Azért ellenőrizetlenek, mert a Fidesznek nem érdeke ellenőrizni őket, csak a pénzt akarják zsebrevágni, nem érdekli őket, hogy kitől jön.

Pedig itt jól látszik kiktől, van köztük embercsempész, pénzmosó, stb:
tldr.444.hu/2018/03/28/letelepedes

Ugyanakkor semmi okod, hogy bármilyen migrivel bajod legyen, mert ebbe az országba egyetlen migri sem akar jönni, soha nem is akart jönni ide senki. Innen mindenki csak elmenni akar, még az is aki magyar.
Szóval ma este mér nem kell a lepedő alá kakkantanod a nagy migri veszélytől való rettegésedben.

A propaganda legfeljebb Orbán végbélnyílását védi, hogy ne kelljen félnie amikor lehajol a szappanért. Ez az egy védelmi célja van, más nincs.

streeeet 2018.04.04. 20:46:20

@Halál kamionja mindenkit elgázol: Neked minden egyes mondatod hazugság volt eddig, szóval ebből következően azt írtsz amit akarsz.

A tény azonban az, hogy magyarból több mint 1 millió ment ki csak 2010 óta, menekültből viszont mindössze 5 fő érkezett egész márciusban. A police.hu-n ott a statisztika, meg lehet nézni a hatalmas migránsveszélyt.

Apropó, miért nem készülnek már képek/videók a határkerítésen csüngő menekültekről? Ja, mert nincsenek. :) Ott állnak szerencsétlen rendőrök/katonák az összeeszkábált őrtornyokban és védik a csirkehálót a nagy semmitől.

Larry Silverstein 2018.04.04. 20:51:15

@streeeet: "Ugyanakkor semmi okod, hogy bármilyen migrivel bajod legyen, mert ebbe az országba egyetlen migri sem akar jönni, soha nem is akart jönni ide senki."

De én azt se akarom hogy Európában bárhova bejussanak az underclass migrik.

streeeet 2018.04.04. 21:00:33

@Larry Silverstein: Ne aggódj, hogy hová jut be kicsoda Európában, az nem egy európa közepére felhúzott, pár tíz km hosszú csirkeháló kerítésen fog múlni és nem is azon, hogy az apró Magyarországnak ki a miniszterelnöke.

Íme egy kis szemléltetés a varázskerítés fontosságáról:
imgur.com/2tlVkVE

CM2131 2018.04.04. 21:01:52

@streeeet: Ja, te inkább ay olyan demokráciát szereted, ahol a miniszterelnök a nemzeti ünnepen ünneplő tömegbe lövet, értem.

Larry Silverstein 2018.04.04. 21:10:45

@streeeet: "Ne aggódj, hogy hová jut be kicsoda Európában, az nem egy európa közepére felhúzott, pár tíz km hosszú csirkeháló kerítésen fog múlni és nem is azon, hogy az apró Magyarországnak ki a miniszterelnöke."

A legfontosabb hogy az utcámba ne jöjjenek, ezután jön Magyarország, majd Európa, a tágabb hazánk.

streeeet 2018.04.04. 21:10:52

@CM2131: Látom a csúsztatás nagyon megy, csak attól, hogy sokszor ismétlegettek valamit még nem lesz igaz.
Gyurcsányt védeni rohadtul nem én fogom, lövetni viszont senki nem lövetett semmikor. Lövetni azt jelenti hogy éles fegyver használatára parancsot adni, ilyen pedig nem történt. Ami történt, az gumilövedékes oszlatás volt, ami minden országban bevett szokás, ha valakik molotov koktélokat, köveket dobálnak a rendőrökre, autókat gyújtogatnak, kirakatokat vernek szét. Abba pedig inkább bele se gondolok, hogy mi történne azzal, aki mondjuk az USÁ-ban, a szabadság földjén elkötene egy tankot és a rendőrsorfal felé hajtana vele. Itt egyetlen egy éles lövés se dördült el még akkor sem.

Ünneplő tömeg. Ja. Próbálna csak meg a jelenlegi ellenzék így "ünnepelni". A Fidesznek már az is terrorveszély, ha Szél Bernadett parlamenti képviselő be akar ülni a nemzetbiztonsági bizottság ülésére, amelynek egyébként a tagja.

streeeet 2018.04.04. 21:18:04

@Larry Silverstein: Érdekes dolog, hogy neked egy olyan probléma a legfontosabb, aminek 0% a reális veszélye, lévén egyetlen menekült se akar Magyarországra jönni, se az utcába, se a városodba, se sehova.

Az ellenben valós veszély, hogy az alulfinanszírozott egészségügy hibájából te vagy valamelyik szeretted belehal egy olyan betegségbe ami amúgy gyógyítható lett volna, miközben a hanyatló "NO GO zóna" nyugaton, jó eséllyel túl is élhetted volna ugyanazt.

Lásd: index.hu/gazdasag/2017/06/12/egeszsegugyi_teljesitmenyertekeles/
"32 ezer halál lett volna elkerülhető egy jobb egészségügyi rendszerrel"

Szóval a helyedben én nem attól félnék, hogy migri megy az utcádba, inkább attól, hogy a mentő majd nem megy. Előbbinek nincs reális esélye, utóbbinak egyre nagyobb van.

streeeet 2018.04.04. 21:20:33

Vicces azért, hogy egész nap nem volt egy Fidesz troll sem, aztán egyszercsak egymás után tűnnek fel kizárólag Fidesz trollok, egy több órája megjelent poszt alatt.
Látsztra azért lehetne ügyelni. :) Ok, már mindenki tudja mi az a Fidesz CAP, de akkor is. :)

Larry Silverstein 2018.04.04. 21:34:30

@streeeet: "Érdekes dolog, hogy neked egy olyan probléma a legfontosabb, aminek 0% a reális veszélye, lévén egyetlen menekült se akar Magyarországra jönni"

Mert nincsenek menekültek, csak migrik. S mint már mondtam, európába sem akarok 1 újabb migrit se.

Az alulfinanszírozott egészségügyet biztos nem az államcsődlovagok mentik meg.

Larry Silverstein 2018.04.04. 21:37:27

@streeeet: "Vicces azért, hogy egész nap nem volt egy Fidesz troll sem, aztán egyszercsak egymás után tűnnek fel kizárólag Fidesz trollok, egy több órája megjelent poszt alatt."

Van aki dolgozni jár napközben.

streeeet 2018.04.04. 22:02:48

@Larry Silverstein: Nicsenek menekültek? Akkor az a 2000 ember akit a Fidesz beengedett, ők kik? Orbán azt mondta - miután kiderült, hogy minden propaganda ellenére beengedték őket - hogy ők menekültek, akik semmiféle veszélyt nem jelentenek. Most akkor Orbán hazudott?

Amúgy mondtam már, hogy tök mindegy te mit akarsz, mert mi magyarok totál irrelevánsak vagyunk az egész menekültkérdésben. Vagy te most más országok belügyeibe akarsz beleszólni? Nem úgy volt, hogy azt nem szabad? Brüsszel ne szóljon bele a mi dolgunkba, de te innen akarod megmondani a németeknek, hogy kit engedhetnek be a saját országukba?
Nyugodj meg szépen, ez nem a te dolgod, majd kezelik azok az országok akiket érint. Nem Orbántől és pláne nem tőled fogják várni a megoldást.

Újra csúsztatsz, mert semmiféle államcsőd nem volt, sőt a kormányváltás után még Orbánék ajnározták Bajnait. Az pedig objektív tény, hogy az egészségügy helyzete csak romlott 2010 óta. 2010 előtt se volt jó, de a Fidesz nemhogy nem javított rajta, de brutálisan lezüllesztette. És évről évre tovább romlik, mikzöben látványsportra - főleg persze focira - számolatlanul ömlenek a százmillárdok, akárcsak az értelmetlen és hazug propagandára.

A Fidesz az egészségügyre szükséges pénzek ellopásával és elszórásával jóval több embert öl meg évente, mint ahányan terrorcselekményekben meghaltak összesen.
Nem kérdés, hogy kik jelentik itt a valós veszélyt a magyarságra és kiket kell itt mielőbb elkeríteni.

streeeet 2018.04.04. 22:04:23

@Larry Silverstein: És minden Fideszes pont egyszerre végez és pont egyszerre találják meg pont ugyanazt a sok órával korábbi posztot. Aha.

Larry Silverstein 2018.04.04. 22:25:05

@streeeet: Azon kívül a 2000en kívül nincsenek, de azokat minden kormány beengedte, mióta világ a világ.

"Amúgy mondtam már, hogy tök mindegy te mit akarsz, mert mi magyarok totál irrelevánsak vagyunk az egész menekültkérdésben. Vagy te most más országok belügyeibe akarsz beleszólni? Nem úgy volt, hogy azt nem szabad?"

Másoknak nem szabad, a mienkbe. Mi abba szólunk bele, amibe akarunk. Elég hatásos hisz a migrisimogató kormányok egymás után buknak, Orbán sikeresen bomlasztja a nyugatot.

"Az pedig objektív tény, hogy az egészségügy helyzete csak romlott 2010 óta."

A szubjektív vélemény nem objektív tény.

síriusz 2018.04.04. 22:36:56

@streeeet: A migrisimogatók nem Orbán miatt buknak, hanem a saját bűnük miatt bünteti őket a saját népük.

streeeet 2018.04.04. 22:53:38

@Larry Silverstein: Az előbb azt írtad, hogy nicsenek menekültek csak migrik, erre kiderül, hogy mégis vannak menekültek és ráadásul Orbán Viktor engedte be őket. Kicsit belezavarodtál már ebbe.

Bele szólni persze, hogy abba szóltok bele amibe akartok, csak baromira nem érdekel senkit, hogy egy 9 milliós országnak és hülyének tartott vezetőjének miről mi a véleménye. Orbánt semmibe nézik európában, Juncker is ott alázza, pofozgatja az EP-ben, a többiek csak röhögnek rajta.

Franciaorzág a menekültek egyik legfőbb célországa, ott liberális jelölt nyert. Németország a másik fő célország, ott maradt Angela Merkel. Marhára megbuktak a migrisimogatók, ja. :)

Orbán legfeljebb a saját és a ti agyatokat bomlasztja, a nyugat csak röhög rajta. Kicsit messzire szakadtatok már a valóságtól, bár az érdekes, hogy miközben Orbánt kvázi a világ urának állítjátok be, ő mégis halálra válva reszket egy 88 éves bácsitól. :)

Magyarország az OECD átlag felét költi egészségügyre, továbbá a magyar átlagéletkor is 5 évvel kevesebb mint az OECD országok átlaga. Ez konkrét tény.

Tehát egyértelműen kijelenthető, hogy Orbán Viktor magyar embereket ítél halálra, csak azért, hogy több pénzt költhessen stadionokra és propagandára, nem is beszélve azokról a százmillárdokról, amiket egyszerűen ellop.

Erre nincs magyarázat, nincs mentség, 8 évük lett volna javítani az egészségügy helyzetén, de csak rontottak rajta, miközben másra két kézzel szórják a pénzt. Kitalált, kamu problémákkal foglalkoznak a valós problémák helyett.

Magyarország Europa jovője 2018.04.04. 22:57:52

@streeeet: "ugyanis senki nem akar arabokat betelepíteni, továbbá az arabok se akarnak betelepülni,"

Igen ezt hazudjatok, mar 3 eve, mikozben az onkormanyzati lakasok eroszakos kiuriteserol targyaltok Soros megbizasabol, hogy legyen eleg hely az araboknak.

Larry Silverstein 2018.04.04. 23:02:06

@streeeet: "Az előbb azt írtad, hogy nicsenek menekültek csak migrik, erre kiderül, hogy mégis vannak menekültek és ráadásul Orbán Viktor engedte be őket. "

Kivétel erősíti a szabályt.

"Bele szólni persze, hogy abba szóltok bele amibe akartok, csak baromira nem érdekel senkit, hogy egy 9 milliós országnak és hülyének tartott vezetőjének miről mi a véleménye."

Akkor mitől buknak sorra a korábban migrisimogató országok ballibjei?

"Franciaorzág a menekültek egyik legfőbb célországa, ott liberális jelölt nyert. Németország a másik fő célország, ott maradt Angela Merkel. Marhára megbuktak a migrisimogatók, ja. :)"

A nagy országokban a migrik nem új jelenség, s kevésbé zavarja őket. De Merkel már megbukott, Macron pedig meg fog bukni.

"Orbán legfeljebb a saját és a ti agyatokat bomlasztja, a nyugat csak röhög rajta."

Hát, nincs épp okuk a röhögésre. Orbán kormánya gránitszilárdságú, míg a migrincskormányok buknak.

"Magyarország az OECD átlag felét költi egészségügyre, továbbá a magyar átlagéletkor is 5 évvel kevesebb mint az OECD országok átlaga. Ez konkrét tény."

S mi köze ennek Orbánhoz?

"Erre nincs magyarázat, nincs mentség, 8 évük lett volna javítani az egészségügy helyzetén, de csak rontottak rajta"

S ezt vajon milyen tény támasztja alá?

streeeet 2018.04.04. 23:18:53

@Magyarország Europa jovője: Kicsit konkretizáld már ezt! Már a móka kedvéért.
Szóval Soros megbízásából önkormányzatokkal tárgyalnak valakik, önkormányzati lakások kiürítéséről?
Kik tárgyalnak konkrétan?
Kikkel tárgyalnak konkrétan?
Miről tárgyalnak, mi a tárgyalási alap?
Hol vannak azok az "arabok" akik ide akarnak költözni? Még Orbán is azt mondta, hogy a befogadott menekültek többsége azonnal továbbállt.
A magyar Rendőrség hivatalos statisztikájából látható (police.hu) hogy egész márciusban összesen 5 menedékkérővel szemben intzékedtek.
Megismétlem: Egy egész hónap alatt összesen 5 ember jött át a határon, a rendőrök hivatalos statisztikája szerint! És még ők se ide jöttek, csak átutazóban. Mihez kellene akkor ennyi önkormányzati lakás?

Továbbá nem kell aggódnod, mert ha netán nyerne a Fidesz, akkor olyan mértékű kivándorlási hullám indul meg, hogy rég nem lesz kit kiüríteni.

Szerintem ma már ne igyál többet.

streeeet 2018.04.04. 23:40:23

@Larry Silverstein:

"Kivétel erősíti a szabályt."

Ez az orbitális baromság egy félrefordítás eredménye. Az eredeti latin mondás pont az ellenkezőjét jelenti: exceptio probat regulam vagyis a kivétel teszi próbára a szabályt.

Orbán szabálya is próbára lett téve és kiderült, hogy nem szabály az, hanem csak üres duma.

"Akkor mitől buknak sorra a korábban migrisimogató országok ballibjei?"

Semmitől, hisz nem buktak meg. Amúgy nem tudom feltűnt-e már neked, de demokratikus országokban általában cserélődni szoktak az épp kormányon lévő pártok. Jobb után jön a bal, aztán bal után jön a jobb. Ez így megy már pár száz éve. A menekült kérdésből csak ti csináltok ekkora hisztit, a valóban érintett országokban egyáltalán nem téma. Elég sokfelé járok Európában, sehol nem láttam volna, hogy egy város tele lett volna plakátolva bármilyen irányú migrációhoz köthető propagandával, ott sem, ahol ez valóban létező jelenség.

"A nagy országokban a migrik nem új jelenség, s kevésbé zavarja őket. De Merkel már megbukott, Macron pedig meg fog bukni."

Merkel annyira megbukott, hogy jelenleg is ő a kancellár. Ja Marcon egyszer biztos meg fog bukni, általában ez a politikusok sorsra a demokráciában. Örökké hatalmon maradni csak olyan diktátorok szoktak mint Putyin, Edrogan, Hszi Csin-ping, stb. Vagyis Orbán legfőbb baráti köre.
Ezzel mondjuk be is ismerted, hogy a migráció valójában semmilyen problémával nem jár, hisz ahol nem új jelenség, ott nem is zavar senkit. Márpedig ha olyan veszélyt jelenenének mint amit a kormánypropaganda összehazudik, akkor pont ott lenne a legnagyobb hisztéria ahol régóta sok menekült van, hisz elegük lenne belőlük. Ehelyett a franciák megválasztanak egy liberális migrációpárti elnököt mint Marcon a németek meg a wilkomenskultur anyját. Saját magatokat cáfolod meg. :)

"Hát, nincs épp okuk a röhögésre. Orbán kormánya gránitszilárdságú, míg a migrincskormányok buknak."

Legutóbb az alaptörvényről mondtátok, hogy gránitszilárdságú, aztán neki is láttatok toldozni foltozni. Mindketten tudjuk, hogy ha Orbán kormánya olyan biztos lenne, akkor te most nem lennél itt, hisz minek vesztegetnéd az időd, hogy egy biztos győztes mellett kampányolj. Hódmezővásárhely viszont megmutatta, hogy valójában mi vagyunk többen, ezért Orbánnak vasárnap coki lesz, ti pedig jöttetek menteni a menthetőt. Feleslegesen - tehetném hozzá - de hát ez legyen a ti bajotok.

"S mi köze ennek Orbánhoz?"

Talán az, hogy Orbán a miniszterlnök? Ennél fogva ő dönthet arról, hogy mire mennyi pénzt szán a kormánya egészségügyre, mennyit propagnadára, mennyit stadionokra, arról pedig pláne ő dönt, hogy mennyit lop ő és a családja. Csak a vején 13 millárdot bukott az ország. Hol van már Zuschlag 72 milliója, a 15 milliós nokiás doboz meg a többi? Ezek aprópénzek voltak ahhoz képest amilyen tétekben a Fideszesek lopnak. Mészáros Lőricnek csak a magángépe 3 millárd.
Erre te megkérdezed, hogy mi köze Orbánnak ahhoz, hogy nincs pénz CT-re? Ne komolytalankodjunk már. Csak amit Tiborcz ellopott, abból 100 db CT jönne ki. SZÁZ!
És még ez is csak aprópénz Mészáros százmillárdjaihoz képest.

"Erre nincs magyarázat, nincs mentség, 8 évük lett volna javítani az egészségügy helyzetén, de csak rontottak rajta"

Az ég világon minden adat, minden statisztika. Még a kórházi fertőzések száma is duplájára nőtt mióta a Fidesz hatlomra került. Csak kórházi fertőzésben 174-en haltak meg csak 2016-ban. De belinkeltem már itt jópár adatatot, olvasgassál kicsit, bár mindketten tudjuk, hogy te is pontosan tisztában vagy ezekkel, csak adod a hülyét, hogy a Fideszt védhesd.

Hálátlan dolog ez a Fidesz CAP-ozás, szinte már sajnállak.

dunántúli gyerek 2018.04.05. 00:02:06

@streeeet: "Amúgy nem tudom feltűnt-e már neked, de demokratikus országokban általában cserélődni szoktak az épp kormányon lévő pártok. Jobb után jön a bal, aztán bal után jön a jobb."

Merkel pártja 40 éve van kormányon egyhuzamban.

Larry Silverstein 2018.04.05. 00:08:04

"Csak a vején 13 millárdot bukott az ország. "

Ki szerint?

"Mészáros Lőricnek csak a magángépe 3 millárd."

Nincs magángépe, de ha lenne, akkor is kellemesebb problémája ez Magyarországnak, mint az államcsőd.

"Erre te megkérdezed, hogy mi köze Orbánnak ahhoz, hogy nincs pénz CT-re? Ne komolytalankodjunk már. Csak amit Tiborcz ellopott, abból 100 db CT jönne ki. SZÁZ!"

S egy CTből 100 lélegeztető gép.

"Még a kórházi fertőzések száma is duplájára nőtt mióta a Fidesz hatlomra került. Csak kórházi fertőzésben 174-en haltak meg csak 2016-ban. De belinkeltem már itt jópár adatatot"

Nekem elég lesz belinkelni egy adatot, ami a fenti állításodat támasztja alá.

streeeet 2018.04.05. 00:17:55

@dunántúli gyerek: Schrödert 2005-ben váltotta Merkel. Schröder a szociáldemokrata SDP tagja, Merkel a kereszténydemokrata CDU-é. 2005 szerintem nem volt 40 éve, márpedig 98 és 2005 között a CDU ellenzékben volt.

Amúgy most komolyan Németország demokratikus berendekzedését akartad megkérdőjelezni? :)

dunántúli gyerek 2018.04.05. 00:31:24

@streeeet: Na látod, 2005 óta ugyanaz a kancellár, akkor ezek szerint Magyarország demokratikusabb, vagy nem?

streeeet 2018.04.05. 00:42:41

@Larry Silverstein:

"Ki szerint?"

Nem szerint, hanem tény. Az OLAF jelentésből egyértelműen kiderül, hogy bűnszövetségben elkövetett csalássorozat történt, így az EU támogatást vissza kell majd fizetni, méghozzá közpénzből.

"Nincs magángépe, de ha lenne, akkor is kellemesebb problémája ez Magyarországnak, mint az államcsőd."

Hogyne lenne:
zoom.hu/hir/2018/01/26/ner-force-one-titokzatos-repulo-a-magyar-egen/

Ott van egy rakás fotó, plusz az összes cégnév, lajstrom, minden nyilvános adat, ellenőrizheted magad is.

Államcsőd viszont nem volt Magyarországon, még csak államcsőd közeli helyzet sem.
Mondtam már, hogy egy hazugság nem lesz igaz attól, hogy ismétlegetitek.
Kósa Lali legalább egy jót shortolhatott ezen amikor ezt először bedobta, igaz akkor még nem sejthette, hogy 1300 milárdot öröklő békaemberekkel fog találkozni.

"S egy CTből 100 lélegeztető gép."

Arra váltod át amire akarod, de a közpénzeknek bárhol jobb helye van mint Orbán Viktor családtagjainál és baráti körénél. Az egészségügyben pedig igen sok betömednő lyuk van, ahonnan nagyon hiányoznak, így konkrétan emberéletekbe kerülnek az Orbánék által ellopott pénzek.

"Nekem elég lesz belinkelni egy adatot, ami a fenti állításodat támasztja alá. "

Kérlek:
index.hu/belfold/2017/09/26/korhazi_fertozesek_statisztika/
24.hu/belfold/2017/10/05/ketszer-annyi-a-korhazi-fertozes-mint-8-eve/

Az feltűnt már, hogy én minden állításomat alá is tudom támasztani, ti pedig csak a levegőbe lövöldöztök hol államcsődről, hol migránsoknak adandó önkormányzati lakásokról papolva, de forrást egyet se mutattok fel?

Larry Silverstein 2018.04.05. 00:55:07

"Nem szerint, hanem tény. Az OLAF jelentésből egyértelműen kiderül, hogy bűnszövetségben elkövetett csalássorozat történt"

Ahhoz képest hogy a jelentés még nem nyilvános, ez elég merész állítás.

A magángép Mészáros általi tulajdonlásának semmi bizonyítéka. A fék nyúz gyáros zumos faszit viszont elítélték csalásért index.hu/kultur/media/2018/01/15/ket_ev_felfuggesztett_bortont_kapott_a_zoom.hu_tulajdonosa_csalas_miatt/

"Ott van egy rakás fotó, plusz az összes cégnév, lajstrom, minden nyilvános adat"

Nincs semmilyen adat arról h a gép mészárosé. Se nyilvános, se másmilyen.

"Államcsőd viszont nem volt Magyarországon, még csak államcsőd közeli helyzet sem."

Nevezheted ahogy akarod, a ballibeket lenullázta a nemállamcsőd.

"Még a kórházi fertőzések száma is duplájára nőtt mióta a Fidesz hatlomra került. Csak kórházi fertőzésben 174-en haltak meg csak 2016-ban. "

A megduplázódást a linkelt cikkek nem támasztják alá, az meg semmit nem jelent, hogy 2016ban 174en haltak meg fertőzésben, hiszen azt nem vitatta senki.

streeeet 2018.04.05. 00:56:15

@dunántúli gyerek: Szóval akkor most 2005 volt 40 éve vagy te írtál hülyeséget az előbb?

Ember nincs a világon aki kétségbe vonná, hogy Németország egy jól működő demokrácia, tisztességes és igazságos választási rendszerrel, ahol létezik a fékek és ellensúlyok rendszere, elkülönülnek a hatalmi ágak, független a bíróság, szabad a sajtó.

Magyarország ehhez képest egy olyan ország, ami nyomokban még demokráciát tartalmaz, de a demokratikus berendezkedés alapjait már lebontották, Orbán Viktor pedig nyíltan hitet tett amellett, hogy a maradékát is le fogják bontani, az erre vonatkozó kormányzati szándék minden egyes lépéséből egyértelműen látható.

Ezt nem csak én mondom, ez az EU Állampolgári Jogi, Bel- és Igazságügyi Bizottságának álláspontja is:
24.hu/belfold/2018/04/04/eu-s-jelentes-libe-magyar-kormany-7-es-cikkely/

Szólj ha tudsz mutatni ilyen EU-s véleményt Németországról.

dunántúli gyerek 2018.04.05. 01:05:31

@streeeet: "Ember nincs a világon aki kétségbe vonná, hogy Németország egy jól működő demokrácia"

Te mondtad hogy az a normális demokrácia, ahol a baloldal sürün követi a jobboldalt.

Németország, nem ilyen ország.

streeeet 2018.04.05. 01:20:10

@Larry Silverstein:

"Ahhoz képest hogy a jelentés még nem nyilvános, ez elég merész állítás."

A jelentés jelentős része nyilvánosságra került, ismertek a módszerek, adatok.
Tiborczék nem csak csaltak, nem csak túláraztak, de még a korábbinak gyengébb minőségű közvilágítást is szállítottak, amivel ráadásul érdemben spórolni se tudnak az önkormányzatok.
Egy demokráciában ezen a ponton lemondott volna egy miniszterelnök.
Mellesleg ha nem lenne ebben semmi sara Tiborcznak, akkor a Fidesz már bőszen lobogtatná az OLAF jelentést, nem pedig rejtegetné.

"A magángép Mészáros általi tulajdonlásának semmi bizonyítéka. A fék nyúz gyáros zumos faszit viszont elítélték csalásért"

Mi lenne, ha a konkrét cikkben felsorolt tényekkel próbálnál foglalkozni?
Mint írtam ott van az összes adat, az osztrák cégnyilvántartásban mindnek utána lehet nézni - én megettem - ezen kívűl ott vannak az elég sokatmondó fotók.

Tudom, hogy bevett Fidesz módszer, hogy ha valakinek az állításait nem tudjátok cáfolni, akkor megpróbáljátok az illetőt személyében támadni, de ez itt nem fog működni.

Amúgy a HírTV is ugyanerre jutott:
www.youtube.com/watch?v=Giho02-KEBE
Röviden összefoglalva:
index.hu/gazdasag/2018/01/26/meszaros_lorinc_magangep/

"Nincs semmilyen adat arról h a gép mészárosé. Se nyilvános, se másmilyen."

Egyértelmű adatok bizonyítják, hogy a gép Mészárosé, ő is használja.

"Nevezheted ahogy akarod, a ballibeket lenullázta a nemállamcsőd."

Én szeretem valós nevükön nevezni a dolgokat, nem kamu neveket ráaggatni.
Az államcsőd, az állam fizetésképtelensége esetén a kifizetéseknek teljes vagy részleges megszüntetését jelenti. Ilyen Magyarországon nem volt, pont.

A ballibek saját magukat nullázták le, ahogy mostanra a Fidesz is.

"A megduplázódást a linkelt cikkek nem támasztják alá, az meg semmit nem jelent, hogy 2016ban 174en haltak meg fertőzésben, hiszen azt nem vitatta senki. "

A második cikk konkrétan erről szól, ott vannak a számok.

Tudod az a vicc ebben, hogy itt megpróbálhatod a valóságot tagadni, csak amikor te vagy egy rokonod bekerül egy kórházba és ott rögtön elkapja a kórházi fertőzést, akkor kinek fogod bizonygatni, hogy ilyen nincs is? Amikor látod az irdatlan mocskot és lepusztultságot, akkor kinek fogod bizonygatni, hogy ez így jó?

Hazudhatsz amennyit akarsz amiről akarsz, de az egészségügy egy olyan terület, ahol előbb-utóbb kíméletlenül utolér a valóság, hiába próbálod tagadni. Senki se lesz örökké egészséges, ezt ne felejtsd!

Persze ha mázlid lesz, akkor vasárnap elzavarjuk Orbánt és a sleppjét, így van rá esélyed, hogy nem kell majd a saját bőrödön megtapasztalnod a jelenlegi állapotokat és így nem jönnek majd veled szembe a saját hazugságaid.

streeeet 2018.04.05. 01:26:40

@dunántúli gyerek: Ne akarj már olyat a számba adni amit nem mondtam, ok?

Én ezt mondtam:
"demokratikus országokban általában cserélődni szoktak az épp kormányon lévő pártok. Jobb után jön a bal, aztán bal után jön a jobb. "

Sehol, semmikor nem írtam olyat, hogy "az a normális demokrácia, ahol a baloldal sürün követi a jobboldalt."

Szerintem elég egyértelműen leírtam, hogy mitől demokrácia egy demokrácia, hiába próbálkozol.

Arra valahogy még mindig nem válaszoltál, hogy akkor 2005 szerinted 40 éve volt? Vagy szimplán csak úgy tettél mint aki ismeri a német politikát miközben valójában gőzöd sincs róla?

Larry Silverstein 2018.04.05. 01:34:55

"A jelentés jelentős része nyilvánosságra került, ismertek a módszerek, adatok."

Abban a részben pedig Tiborc neve sem szerepel, se csalás, se más bcs. gyanúja.

"Mellesleg ha nem lenne ebben semmi sara Tiborcznak, akkor a Fidesz már bőszen lobogtatná az OLAF jelentést, nem pedig rejtegetné."

Nem rejtegetheti, ha még meg sem kapta.

"Mi lenne, ha a konkrét cikkben felsorolt tényekkel próbálnál foglalkozni?
Mint írtam ott van az összes adat, az osztrák cégnyilvántartásban mindnek utána lehet nézni - én megettem - ezen kívűl ott vannak az elég sokatmondó fotók."

"Ezen tények alapján nem nehéz arra a következtetésre jutni, hogy OE-IKZ lajstromjelű gép a Cursus Aviation GmbH-hoz tartozik. Vagyis ahhoz a körhöz köthető, amely az MKB eladásában és Mészáros Lőrinc közelébe juttatásában nagyban közreműködött."

Ennyi. Ismeri Mészáros a tulajdonosokat, sőt 3x már repült a géppel.

"A második cikk konkrétan erről szól, ott vannak a számok."

Ebben 24.hu/belfold/2017/10/05/ketszer-annyi-a-korhazi-fertozes-mint-8-eve/ egy szám sem igazol semmilyen duplázódást.

kekex 2018.04.05. 07:03:53

@DrGehaeuse:
Nem, a NER őszinte és benne van a lényeg (csak a hülyék nem látják) NE MERD!
NEM zeti E gyüttműködés RenDszere.

Jakab.gipsz 2018.04.05. 11:45:06

@streeeet: + aki hallja adja át !

A Soros-terv megbuktatása a nyitott társadalomról, nem a mi kormányunk és nem a kormányok dolga, mert tudomány-filozófiai probléma, mint ahogyan a globalizmus is, és mint ilyen: ész-játék.
Egy őrültet (Sorost és terveit), túlságosan komolyan nem szabad venni.

Nemzeti Együttműködés Rendszerében és keretében, a keresztény demokrata kormányunknak, csak a megfelelő kérdést kell, feltennie a magyaroknak:

Hogyan buktassuk meg az őrül-zsidó, Soros György a gender-diktátor, áltudományos-tervét a "globalista nyitott társadalmat", olcsón gyorsan hatékonyan. (ezen agyal a fél világ + az ENSZ alterglobalista munka csoportja).

Egyenlőre Orbán kínlódik vele, hol ott nem ez a miniszter elnökünk dolga.

Orbánnak csak kérdeznie kellene + egy ki lóvét is feldobhatna erre az ellen tervre, (nem keveset sokat, a sok kapzsi politológus csak a nagy lóvéra harap, viszont reklámnak ütős lenne).

Éppen ezért.

Viktor főnök, tőlem ingyen is megkaphatja, feltéve ha érdekli, azért mert a tudás mindenkié. azt nem sajátíthatja ki senki sem, főleg nem ez a kisistent játszó Soros.

streeeet 2018.04.06. 13:55:26

@Jakab.gipsz: Az egész mondandód a legelső mondaton elbukik, ugyanis nincs semmiféle Soros terv és ezt te is pontosan tudod.

Soros egyetlen dologban ártott Európának és az a Fidesz és Orbán Viktor támogatása volt. Soros nélkül nem létezne a Fidesz, Orbán pedig legfeljebb válóperes ügyvéd lehetne Alcsútdobozon.
süti beállítások módosítása