A valódi viták otthona

Reflektor

Ne adjunk legitimációt október 2-án a még több lopáshoz!

2016. szeptember 27. - baum

12533949_491591_49a6ce95e433ab189144eee29ea06714_wm.jpg

Most már csak néhány napot kell kihúzni és végre vége lesz ennek a népszavazásnak csúfolt kommunikációs bohózatnak. A kormányzat álláspontja teljesen egyértelmű volt már elejétől: olyan, hogy menekült, nincs, olyan van, hogy tetves terrorista. És aki nem így gondolkodik, az hazaáruló. Emögé a narratíva mögé benyomtak 11 milliárd forintot, hogy mindenki megértse.

 

Pedig magáról a feltett kérdésről igazán lehetett volna vitatkozni. Mind az igen, mind a nem mellett szólnak releváns érvek. A baj az, hogy a kormányzat eleve azzal a szándékkal tette fel a kérdést, hogy csapdát állítson az ellenzéknek. Ócska, de hatásos trükk volt. Mindenki hazaáruló, transzterrorista, csak mi vagyunk villamos, akik megvédik a hazát.

 

Az egész hajcihőnek egy tétje van: meglesz-e az 50 százalékos részvételi arány és érvényes lesz-e a referendum. Elég magasra tette a lécet ezzel Orbán Viktor. Az érvénytelen szavazatokkal együtt előreláthatólag több, mint 4 és fél millió embernek kellene elmennie az urnákhoz október 2-án.

 

A feladat nehéz, a jelszó pedig a következő: mozgósítani kell, és a cél érdekében bármit lehet. Riogassatok erőszakolással, paráztassátok a cigányokat, hogy nem kapnak segélyt, mondjátok, hogy mindenki ebolás lesz, hogy elveszik a közmunkát, meg a 47 ezer forintodat. Legfőképpen azt kell hangsúlyozni, hogy aki nem nemmel szavaz, az szar magyar. Egy hazaáruló féreg.

A módszer hideg és kegyetlen. Emberiességet és ellenvéleményt nem tűr. Így lett Magyarországon Jézus tanításait hitelesen képviselő Ferenc pápa, meg mindenki más gúny tárgya, aki képes emberként tekinteni a hazájukból elmenekülő emberekre.

 

Nos, a helyzet a következő: ilyenkor kell erősnek lenni és embernek maradni. Minden helyzetben embernek kell maradni. Az igazságot pedig ki kell mondani. Akkor is, ha a gyűlölet, mint egy vírus, megfertőzte szinte az egész társadalmat.

 

Az történik ma Magyarországon, hogy egy magát kereszténynek mondott kormány szerencsétlen sorsú emberek ellen uszít. Az csak duma, hogy ez megvédi a magyarokat a terrortól, meg az iszlámtól, meg az ilyenektől. Az nem megvédés, hogy a miniszterelnök elhitte, hogyha beszól mindenkinek Brüsszelben, akkor attól erős figurájává válik az európai politikai térnek.

 

Mindez csak eltereli a közbeszédet a kormányzás valós minőségéről. Arról, hogy több mint félmillióan menekültek el Magyarországról, főleg azok a fiatalok, akik felemelhetnék az országot.

 

Mit védenek meg? Azt védik meg, hogy a Mészáros Lőrincek leraboljanak mindent, hogy Rogán 80 milliárdot játsszon ki Habony-havernak a letelepedési kötvényekből, hogy Andy Vajna megkapja az összes kaszinót, ami után nem is adózik, és ebből megveheti a TV2-öt, hogy ott is folyjon a kormányzati hazugság? Ezt minek megvédeni bármitől?

 

Ez a népszavazás paródia nem más, mint egy hazug, gyomorforgató, gusztustalan politikai termék, amely sokkal rosszabb hellyé teszi hazámat, mint ami előtte volt.

 

Természetesen jogos álláspont az, hogy a nemzeti parlamentnek kell döntenie fajsúlyos kérdésekről, és ilyen az is, hogy hány menekültet fogad be egy ország. De azt egyszerűen kikérem magamnak, hogy olyan fideszes politikusok hazaárulózzanak le bárkit, akik a paksi orosz atomhitellel eladták az országot Putyinnak, akik szavazatukat adták ahhoz, hogy ellopják az ország termőföldjeit, akik lenyúlták a nyugdíjpénztárat, akik ezreket tettek tönkre és lenyúlták a trafikokat, akik inkább Matolcsynak adták azt a pénzt, amivel meg lehetett volna menteni devizahiteles adósságcsapdába kerülő családokat. Akik az EU-s pénzeket elosztogatták a haverjaiknak, nemhogy munkahelyeket teremtettek volna, miközben 4 millió ember él a létminimum alatt. Ilyen emberek aztán senkinek ne mondják azt, hogy hazaáruló. Azt meg végképp ne, hogy ők mekkora keresztények.

 

Az történik október 2-án, hogy a Fidesz legitimálni akarja mindazt a mocsokságot, amit eddig elkövetett Magyarország kárára, és meg akarja nyitni a kapukat a még több lopáshoz.

 

Bojkott!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://reflektor.blog.hu/api/trackback/id/tr4811747047

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2016.09.27. 14:44:09

Nem állok neki mondatonként magyarázni, amit ideírtál. De óvatosan szólok, hátha segít, hogy nagy baj van az agyaddal. Ha ezt a mocskot nem megrendelésre írtad, hanem lélekből, akkor gondolkozz el azon, amíg tudsz, hogy hátha a többi embernek van igaza, és nem mindenki más a hülye. Jó lenne, ha valaki megértő embernek elmondanád a problémáidat, mielőtt kárt okozol magadban. Mert ez az írásmű azt jelzi, hogy a teljes bekattanás határán állsz, teljesen eltávolodva a valóságtól.

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2016.09.27. 16:47:57

@baum: Tévedsz. Akkor kaptad volna meg, ha elmondtam volna, amit a kijelentéseidről gondolok. Például hogy szerinted vajon hogyan is "legitimálná" a még több lopást, ha a népszavazás a kormány által is remélt 'nem' szavazatok fölényes győzelmével zárul. Valójában amit írsz, azt helyettesíteni lehetne egyetlen gyűlöletteljes Váááááá! ordítással is, a információtartalma annak sem lenne kevesebb.

Egyébként a népszavazás már érvényes. Csak még nem vetted észre. Szóval ezen már kár görcsölnöd. migransozo.blog.hu/2016/09/15/a_nepszavazas_ervenyes

Joe69 2016.09.27. 16:52:22

Androszkám, állj neki légyszíves mondatonként megmagyarázni ! Persze nem véletlenül nem állsz neki, mert vagy te is tudod, hogy igaz, amit ír, vagy te trollkodsz itt megrendelésre. Azt elfogadom, hogy rengetegen elmennek majd szavazni, és elárulom neked, azokat is minősített hülyének tartom, aki elmegy igennel szavazni, a többieket, akik nemmel, csak birkának. Az azonban nem nagy dicsőség , hogy egy népből pár politikus gazember hülyét csinál, megcsinálták ezt már nálunk nagyobb népekkel is. Egyvalamit kérdezek csak: megmondaná valaki, miért nincs ugyanez a dili a többi visegrádi országban ? Vagy pláne a frontországokban ? Olaszország, Görögország, Bulgária, Szerbia, stb. ? Miért éppen nálunk ? Ki megy fals irányban az autópályán ?

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2016.09.27. 17:16:16

@Joe69: Idézek. "Most már csak néhány napot kell kihúzni és végre vége lesz ennek a népszavazásnak csúfolt kommunikációs bohózatnak. A kormányzat álláspontja teljesen egyértelmű volt már elejétől: olyan, hogy menekült, nincs, olyan van, hogy tetves terrorista. És aki nem így gondolkodik, az hazaáruló. A baj az, hogy a kormányzat eleve azzal a szándékkal tette fel a kérdést, hogy csapdát állítson az ellenzéknek. Ócska, de hatásos trükk volt. Mindenki hazaáruló, transzterrorista, csak mi vagyunk villamos, akik megvédik a hazát."

Ez egy népszavazás. Az, hogy ő nem szereti a várható eredményt, nem teszi bohózattá. Az, hogy sokan lebeszélni próbálnak egy népszavazásról, már tragikomédia.

A kormány sokszor mondta el, de neki nem elégszer, hogy a migránsok között van néhány terrorista, ezt külföldi nyomozások megerősítették. Azt is sokszor elmondták, hogy egyáltalán nem mindenki terrorista, csak az a baj, hogy az a néhány meg tud bújni a zűrzavarban, ezért kell felszámolni a zűrzavart.

Azt, hogy aki nem így gondolkodik, az hazaáruló, a kormány részéről senki nem mondta. Más igen, de arról a kormány miért tehet?

A népszavazás egyébként nem arról szól, hogy szeretjük-e a migránsokat, és hányat fogunk befogadni. Olvasd el a kérdést még egyszer. Arról szól, hogy lehet-e beleszólásunk. Aki igennel szavaz, az megtiltja, hogy beleszóljunk. Ez elég közel jár egy hazaáruláshoz sokak szemében. Az enyémben is.

Csapda az ellenzéknek? Egy lehetőség, hogy megtiltsa az országnak, hogy beleszóljon a migránsok ideküldésébe? Miért, azt akarják? Akkor mondjanak igen, egyébként mondjanak nemet. Az a csapda, hogy színt kell vallaniuk?

És így tovább. A te kedvedért nem fogom végigszőrözni az egész ökörséget. Ha érted az eddigieket, jó. Ha nem, akkor meg leszarom.

Joe69 2016.09.27. 17:45:04

Az a csapda, hogy nincsen csapda. Ti meg jól rábasztatok , fideszesek, mert most már az az érdeketek, hogy azt hazudjátok, van. Itt jön az általatok megválaszolatlan - és megválaszolhatatlan - kérdés, hogy miért nincs ugyanez a hisztéria másutt, csak nálunk. Majd meglátjuk, hány százalék fog titeket leszarni, ahogy kell.

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2016.09.27. 19:22:43

@Joe69: Hol látsz te itt hisztériát? Néhány magadfajta nyamvadék veri a nyálát, hogy népszavazás nincs, nem kell, nem is lesz, nem is érvényes, a normálisabbja meg elmegy, és szavaz. Általában arra, hogy mégiscsak hadd dönthessünk magunk a dologról, aztán majd megbeszéljük.

reepa 2016.09.27. 20:45:41

Androsz : " Azt is sokszor elmondták, hogy egyáltalán nem mindenki terrorista, csak az a baj, hogy az a néhány meg tud bújni a zűrzavarban, ezért kell felszámolni a zűrzavart."

csak kérdezem : ha van valami veteményesed...mondjuk ...pl :sárgadinnye, és keveredik közé néhány
gyomnövény, akkor az egész dinnye földet le kell tarolni ?......mint a Mekk mester ?
Talán azt a néhány gyomot kellene kiszedni a haszonnövények közül.....

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2016.09.27. 21:40:29

@reepa: A gyom és a dinnye között feltűnő a különbség. Legyen inkább, mondjuk, erdei gomba. Szétnézel, és sok gomba van mindenfelé. Majd az egészet berakják a kosaradba. Köztudott, hogy a mérges gomba csak érintkezéssel is mérgezővé tud tenni egyébként ehető gombát, a szakértő ezért ilyenkor az egész kosárnyi gombát kidobatja. Sőt, nem is csak a kosaradba lapátolják az összes gombát, hanem utána kis csomagokban szétküldik a családtagjaid és barátaid között. A nevedben. Nem lennél kicsit ideges?

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2016.09.27. 21:50:53

@reepa: Ja igen, és ráadásul nem is tudnád, hogy az átvizsgálatlan gombahalomból kik is kaptak. Majd az újságból megtudod, ha valakihez mérges gomba került. Ha én kapnék tőled egy doboz, vagy egy zsák gombát, és tudnám, hogy nálad ez megy, én nem akarnék enni belőle.

Akik azon rugóznak, hogy miért beszélnek a migránsokról potenciális terroristaként, azok elfelejtik, hogy senkiről sem látszik, hogy ő terrorista, vagy az lesz. Ha nem is kapunk időt arra, hogy utána nézzünk a múltjuknak, és engednünk kell, hogy oda menjenek, ahova akarnak, akkor a sok emberrel beengedtünk egy-két terroristát is.

Ráadásul én nem is nagyon szeretem a gombát. Most akkor szerinted hogyan kellene gondolkodnom?

kivisziat 2016.09.27. 23:20:04

Wunderbaum.
Csak egészen sajátos illattal — engem határozottan orrfacsaró égésszagra emlékeztet. .

TóthAttila 2016.09.28. 09:18:25

@Androsz: az első Orbán-kormány alatt folytak a szakértői tárgyalások az EU és Magyarország között. Ó igen-igen, Orbán Viktor tudott arról (meg más sokmindenről), beleegyezett, engedélyt adott arra, hogy az EU Magyarországra BÁRKIT betelepítsen. Ő volt a miniszterelnők, ekkora horderejű kérdést nem Orbán háta mögött tárgyaltak le a főtárgyalói. Na ezt hintsétek a népeknek.

ogli dzsí 2016.09.28. 10:15:45

'Pedig magáról a feltett kérdésről igazán lehetett volna vitatkozni. Mind az igen, mind a nem mellett szólnak releváns érvek.'

Ez új, mi szól az IGEN mellett?

Én NEMmel szavazok.

Willkommenskultur 2016.09.28. 10:28:23

@TóthAttila: Az első Orbán kormány alatt jöttek a nyamnyamok, vagy most?

Az EU vezetők 1 éve még azt mondták, ezek majd felvirágoztatják itten a gazdaságot és de jaó hogy jöttek. Most már egyik sem mondja ezt, csak sáncolja el magát, meg rakná őket kifele bármi áron..:)

TóthAttila 2016.09.28. 11:58:37

@Willkommenskultur: én akkor már éltem, tudok arról, hogy az első Orbán kormány tárgyalta le a csatlakozást. Nyilván minden részletre kiterjedően, mert több évig tartott a tárgyalási folyamat. Csak ennyi, forrás nélkül.

TóthAttila 2016.09.28. 12:23:53

@Willkommenskultur: igen, ezzel a másság iránti túlérzékenységi idiotizmussal hibáztak az eu vezetői.
Hallottam már olyan indoklást is az európai politikusok viselkedésével kapcsolatban, hogy a zsidók Európa lerombolására korábban találtak egy Adolf Hitlert, most meg egy Angela Merkelt. A politikusok túlkapásait a társadalomnak kell megnyirbálnia. Nyugat-európa ezt meg fogja tenni. A nyirbálási projekt folyamatban (brexit, meg ami még jön). Orbánt is nyirbálni kell, mert ez a pánikkeltés, amit pénz nem számít alapon a fidesz művel, is szélsőség. Plussz, hogy a nyugat megint ellenség, plussz hogy fel akarja húzni Magyarországot az oroszok faszára. Valahol meg kell állítani Orbáncsávót.
Majd ha a bevándorló arabok-négerek komoly problémát jelentenek belelőjük őket az Európát körülvevő tengerekbe. A legjobb helyre jönnek, az emberiség két leggyilkosabb háborúját fehér európai férfiak kezdték, ha a migránsoknak ez kell, csak erőszakoskodjanak a fehér európai férfiak nőivel, majd jóllaknak a cápák. Orbán pedig ne szítsa a gyűlölködést olyan szavazással, ahol tudathasadást kapnak azok, akik rühellik a fideszt is, meg a migránsokat is.

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2016.09.28. 13:58:56

@TóthAttila: Ehhez igazán adhatnál egy linket is. Mert ez így első látásra csak egy reménytelen blöffnek látszik.

TóthAttila 2016.09.28. 14:55:33

@Androsz:www.google.hu/url?sa=t&source=web&rct=j&url=http://www.xn--klker-kva.hu/wp-content/uploads/2013/03/8.-t%25C3%25A9tel-Magyarorsz%25C3%25A1g-EU-csatlakoz%25C3%25A1s%25C3%25A1nak-folyamata.doc&ved=0ahUKEwjwyc_NirLPAhWFSBQKHafnBycQFggaMAA&usg=AFQjCNG0AFI-S9lx0txdqh9Dbsxz7cFQlA

Szép rövid link.
Valami dolgozat adatokkal.
A csatlakozással kapcsolatos tárgyalások zöme az első Orbán-kormány alatt történt (tehát első Orbánnak köszönhető a kisiskolák bezárásától, a kisforgalmú vasútvonalak felszámolásán át, a temőföld külföldiek általi megvásárolhatóságán át a migránsbetelepítésig sok mindenbe való beleegyezés. Ugye milyen meglepő?). Horn pár hónapig volt hatalmon az első csatlakozási fázis során, jött I.Orbán, letárgyalt nagyrészt mindent (első fázist végig, második fázist nagyrészt), aztán Megyó beléptette Magyarországot az EUba (ami igazságtalan volt a fideszre nézve, mert ők dolgoztak meg a belépésért). Felőlem ott kötsz bele, ahol akarsz, leszarom, nézd a minelnökök hatalomra kerülésének dátumait is. Én ezt a folyamatot végigéltem itt Magyarországon, a fidesz mindenbe beleegyezett, ami miatt így utólag köpködi az EUt. Gerinces viselkedés.

.

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2016.09.28. 16:05:08

@TóthAttila: Megnéztem a tételvázlatot, amit annak igazolásául küldtél, hogy Orbán tizenhárom évvel ezelőtt engedélyt adott az EU-nak bárki betelepítésére. A szövegben az égvilágon semmi nincs erről. Hülyének nézel? Elbuktad a vitát, buta blöff volt az állításod.

TóthAttila 2016.09.28. 16:34:56

@Androsz: azt akarom veled megértetni, hogy Horn Gyulának a bukásáig pár hónapja volt, csak reprezentált az EU csatlakozás kapcsán, néhány baráti kézfogáson kívül Horn EU-csatlakozást illetően semmit nem tett, mert a tárgyalások elkezdése után röviddel megbukott.

Jött az első Orbán-kormány. Letárgyalt majdnem mindent, 4 éven át tárgyalt, végig, amíg hatalmon volt, nem volt másik kormány, amelyik ilyen sok időt töltött volna tárgyalásokkal. Ezek a tárgyalások beleültették a kész picsa, meleg máléba Medgyesit (lehet, hogy nem így írja a nevét), akinek nem volt más dolga, mint ünnepi keretek közt beléptetni az országot az EUba.

Hornnak már nem volt ideje eu-belépésről tárgyalni, mert jött a fidesz, Medgyesinek (vagy hogy írja) pedig már nem kellett tárgyalnia, mert addigra Orbánék nagyrészt mindent letárgyaltak.

Ha te bármit rossznak érzel az EU-tagsággal kapcsolatban, azt nagyrészt Orbánnak köszönd, az ő emberei végezték el a csatlakozási munka nagy részét Orbán tudtával.

Fontos lenne tudatni a fidesz által az eu ellen hangolt társadalommal, hogy a csatlakozási munka nagy részét a fidesz bonyolította szakértői szinten.
Majd a bukásuk után. Bár lehet, hogy előbb kirugatják az országot az EUból.

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2016.09.28. 17:05:10

@TóthAttila: Rendben. Ez hol van: "Ó igen-igen, Orbán Viktor tudott arról (meg más sokmindenről), beleegyezett, engedélyt adott arra, hogy az EU Magyarországra BÁRKIT betelepítsen." ?

TóthAttila 2016.09.28. 17:23:50

@Androsz: beleegyezett az EU alapérékeinek átvételébe. Három ilyen van, az egyik a szabad munkaerő vándorlás. (A másik a szabad tőke vándorlás, a harmadikat nem tudom. ) A munkaerővándorlási kategóriába belefér ez a migránsözön, nem véletlenül beszéltek ezekről értékes munkaerőként, a betelepítésükkel kapcsolatban pedig megfogtál, nem telepíthetőek be akaratuk ellenére. Pláne a befogadók akarata ellenére.
süti beállítások módosítása