A valódi viták otthona

Reflektor

Nuszbaum Tibor: Lerugdalják végre Gyurcsányt a színpadról?

2016. október 13. - baum

 

0.jpgVasárnap újabb tüntetésre kerül sor, ám ez most egy kicsit más lesz, mint az eddigiek. Mégpedig a felszólalók miatt, akik a következőek: Hargitai Miklós (Népszabadság), Jávor Benedek (Párbeszéd), Hadházy Ákos (Lehet Más a Politika) és Juhász Péter (Együtt).

 

Milyen érdekességet vehetünk észre ezen névsorban? Azt, hogy nincsen összegyurcsányozva. Azt hiszem kijelenthető, hogy Jávor, Hadházy és Juhász Péter a saját területén hiteles politikát képvisel. Hadházy és Juhász a korrupció elleni küzdelemnek az élharcosa. Hadházy szinte a korrupció Czeizel Endréjének mondható, csak nem a genetikáról szokták megkérdezni feszt, hanem a kormányzati lopásról. Jávor Benedek pedig példamutató munkát végez a paksi atomberuházás körüli gyanús ügyek feltárásában. Hargitai Miklós meg annak a fiatal újságíró-generációnak tagja a Népszabadság szerkesztőségén belül, akik már nem úgy tekintenek az MSZP-re, mint a tejet adó tőgyre, hanem mint az egyik politikai szereplőre.

 

Tehát, ha összességében nézzük, akkor figyelemre méltó line up-ot hoztak össze a szervezők. Csak remélhetjük, hogy ezt így nem a véletlen szél fútta össze, hanem egy ügyek mentén szerveződő hiteles csírácskát látunk.

Az esemény oldalán azt írják, hogy „olyanok állunk most össze vasárnap egy tüntetésre, akik a korrupció, az igazságtalanságok ellen keményen és kitartóan fellépünk.” Remek mondat, kíváncsian várhatjuk a fejleményeket. Reménykedve és némileg azért fenntartásokkal is. Pontosan emlékszünk még a millás tüntetésekre 2013-ból, amikor elindult egy látszólag tisztának tűnő mozgalom, aminek Gyurcsány Ferenc ölelő karja lett a vége.

 

Ezt a hibát nem szabad többször elkövetni. Ha valahol ott van Gyurcsány, akkor ott nem lehet sem a korrupció sem az igazságtalanságok ellen fellépni. Ha ezeket az értékeket akarják a fellépők képviselni, akkor el kell határolódniuk Gyurcsánytól, meg mindenkitől, aki hajlandó szóba állni a bukott miniszterelnökkel. Gyurcsány Ferencet karanténba kell zárni ahhoz, hogy az ellenzéknek bármilyen esélye legyen Orbán Viktort leváltani. Ez így van, ha tetszik, ha nem.

 

Így kell lennie ennek most vasárnap, és október 23-án is! És akkor nem lesz szükség Unikumra sem. És akkor is, ha Habony Árpád ettől totál kiakad.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://reflektor.blog.hu/api/trackback/id/tr211802869

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Nuszbaum Tibor: Lerugdalják végre Gyurcsányt a színpadról? 2016.10.13. 17:52:01

Gyurcsány Ferencet karanténba kell zárni ahhoz, hogy az ellenzéknek bármilyen esélye legyen Orbán Viktort leváltani. Ez így van, ha tetszik, ha nem.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

alfacharlybravo 2016.10.13. 23:34:19

@Neo07: Amikor ezeknek a gusztustalan embereknek a farka egymásba ér, talán így lehetne lefordítani.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2016.10.13. 23:42:16

Javor heti jelleggel feljelenti az orszagot Brusszelben
Hadhazy kuzd mint malac a jegen
Juhasznak alvilagi kapcsolata derult ki
egyeb kerdes?

morph on deer 2016.10.14. 00:01:02

@hagyma:
Gyurcsányról nem derült ki mostanában semmi?
"Ezt nem hiszem eeeel!"

villamos alóli kacaj nem mindig őszinte 2016.10.14. 00:08:11

@ baum :
Nézegetheted a köldököd, de PM, Együtt, LMP tábora összesen sem éri el Gyurcsók párt szimpatizánsainak felét.
És, a váltáshoz: SZAVAZÓK kellenek!
Köldöknézegetés közben versikélsz:
- Gyurcsány takarodj!
Szavazói igazodj!
Üdv, a vasárnapi pikniken!

morph on deer 2016.10.14. 00:12:20

A szerző figyelmébe ajánlom azért azt az apró körülményt, hogy a Bajnai köré gyűlt reménységek majdnem egy évig nem csináltak semmi érdemlegeset, mivel 'még' korainak tartották. Aztán mire hozzákezdtek addigra meg 'már' késő volt. A töketlenkedés aztán meghozta a gyümölcsét, mint tudjuk.

Az meg gondolom eléggé nyilvánvaló, hogy aki jobban csinálja mint a Gyurcsány, annak nyugodtan a helyére lehet állni, miután "legyőzte", és bebizonyította, hogy jobb vezető.
Állítólag előválasztásokat akarnak tartani, szóval szabad a pálya.

pamut 2016.10.14. 00:44:28

@hagyma: ja, még egy kérdés lenne: ugye te beszopod Trump bődületes baromságait is ott az usában?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2016.10.14. 00:59:36

@pamut: nem igazan, ugy dontottem nem szavazok, egyik jelolt sem felel meg szamomra
@morph on deer: gyurcsanirol mi kene meg ujdonsag?
most mind a negyen kivonultak a parlamentbol
nagy csapas ez
foleg azt a voros not sajnalom, az pont ugy affektal mint a Feri
hangsuly , mimika gesztikulacio
Klara helyeben rejuk neznek

zenitoo 2016.10.14. 03:36:33

Jávor (Párbeszéd)....kivel szeretne ez a szerencsétlen beszélgetni?
Vagy Párbeszéd a Migránsokért szemináriumot tartanak?

2016.10.14. 04:09:20

Gyurcsány az egyetlen arc, aki a ballib oldalon szemmel is látható számú embert tud megmozgatni. Egyben ő az, akinek az esetleges fellépése a jobbereket felhergeli és tömegesen mennek el ellene szavazni. Megosztó arc.

De ezeknek a kis pártocskáknak nulla esélyük van egy Gyurcsány-szintű figura nélkül.

A magyar ember pedig inkább elnézi a korrupciót, lopást, fideszes egyeduralmat, minthogy átadja a gyeplőt azoknak, akik mohamedán migránsokkal árasztanák el Magyarországot.

enpera · http://c64blog.wordpress.com 2016.10.14. 04:48:08

Aranyosak ezek a marginális gittegyletek, ahogy a kondérhoz próbálnak férni, de gyurcsányferi elveri őket fakanállal.
2013-as tüntetés, vicc :)

dunántúli gyerek 2016.10.14. 05:31:43

ezek a czeizelendrék jók lesznek 2%-ra 2018ban is

n3spr3ss0 2016.10.14. 05:57:37

Nuszbaum.téged kéne lerugdalni a porondról.

jotekony koc 2016.10.14. 06:45:48

A Hadházy az egy fidesz tag.

ob.szerver 2016.10.14. 06:46:43

Nagyon hiányoltam a következő megállapításokat a posztból:
- Gy. miatt van 2/3
- Gy. szemeket lövetett ki
- Gy. tönkretette az országot
- Gy. nélkül nincs Orbán
- Gy. az akadálya a demokratikus ellenzék összefogásának

Apdétold a posztot lécci, mert ezek nélkül szart sem ér.

2016.10.14. 06:48:40

@Neo07: Formula 1-ben például a driver lineup azt a két pilótát jelenti, akik versenyeken vezetik a két gépet. Szóval szerintem felállást jelent kb.

2016.10.14. 06:49:58

@morph on deer: Róla már szinte minden kiderült - ezzel totál elásta magát- és ezért nem érdekes szinte senki számára sem, ezért nem derülnek ki új dolgok róla.

bircaman maxval szerkesztő · http://bircahang.org 2016.10.14. 07:05:39

Gyurcsánnyal vagy néküle, hiteltelen minden olyan szerveződés, melynek célja a ballib irányzat hatalomba emelése.

S persze úgyis összefognak Gyurcsánnyal a végén, ha már nem rögtön elején, azaz cikked okafogyott.

bircaman maxval szerkesztő · http://bircahang.org 2016.10.14. 07:08:10

@morph on deer:

Igazad van, Gyurcsánynál senki sem képviseli jobban és hitelesebben a liberális alternatívát Mo-on.

Nem is ezzel van gond: Gyurcsány a legprofibb az egész ballib táborban, az egyetlen aki ért is a szakmához.

A gond a liberális alternatívával van. Ez az, amit nem akarunk.

2016.10.14. 07:47:57

@hagyma: "Javor heti jelleggel feljelenti az orszagot Brusszelben
Hadhazy kuzd mint malac a jegen
Juhasznak alvilagi kapcsolata derult ki
egyeb kerdes?"

Nem az országot, hanem a kormány gyanús ügyeit.
Jó dologért küzd, és aki ezt nem látja, az nagyobb aljasságokra is képes.
Juhásznak milyen kapcsolata van a kormányhoz? Mert ha ma Magyarországon valaki az alvilágot emlegeti, az a kormányról és a fideszről beszél.

Fordítva ülsz a lovon cipollino.

látjátok feleim szümtükkel 2016.10.14. 08:22:24

" Azt hiszem kijelenthető, hogy Jávor, Hadházy és Juhász Péter a saját területén hiteles politikát képvisel."

Kijelenthető, mint minden.
Az is, hogy a vidéki tömegeknek jóformán fogalma sincs arról, hogy ki ez a triumvirátus. Talán ki kéne a fejeteket húzni a szárnyatok melegéből, és azokkal is foglalkozni, akik nem a ti "emelkedett" színvonalatokon élik az életüket ( ottan Budapesten ). Ők adják ugyan is a fidesznek a 2/3-ot. Nekik az a fontos, amit ismernek, amit nem, arról kár ennyit hozsannázni. Gyurcsányt ismerik.

Az elmúlt tíz év fideszes oktatásából ennyit sem tanultatok?

dadddd 2016.10.14. 08:22:42

Juhásznak vannak szimpatikus megnyilvánulásai, kár, hogy a drogok propagálása annullálja ezeket.

micsoda? 2016.10.14. 08:25:49

Ilyen édes fotóért megéri elolvasni:) Látszik, hogy Gyurcsány nagyon népszerű, nem véletlen, hogy ment, és megy a földbe döngölése.

teleorman 2016.10.14. 08:31:08

Gyurcsány a tökéletes alibi-ellenzék. Vele személyesíthető meg és tehető könnyen átélhetővé a Jó (nagyjából Orbán) és a Rossz (minden más) gigantikus egymásnak feszülése. Amiben persze a Jó kerekedik fölül, még sokáig. Ezért nem lehet leléptetni a színről. A tragikomédia az egyik legfontosabb szereplőjét vesztené el, az előadás unalmassá válna, a közönség szétszéledne.

Willkommenskultur 2016.10.14. 08:38:05

Vonára lehet hogy szavazok, csak hogy ne legyen Viktornak megint 2/3a.

Ha ilyen Jávor, Juhász, Gyurnai félék gondolják itt magukat ellenzéknek akkor tőlem maradhat a Dikttor örökre.

konrada 2016.10.14. 09:03:26

Én drukkolok nekik, mert tényleg kéne végre olyan csapat, mely nem a múlt arcaiból építkezik. (Ezzel nem azt írom, hogy ne használják fel azok olyan tudását, melyek hasznosak lehetnek, csak azok ne legyenek meghatározóak.)

...valaminek történnie kéne már, mert a magyar viszonyok között 8 évnél többet nem kéne senkinek a csúcson maradni (nem véletlen találták ki az amcsik is a max. 8 éves ciklusokat ...igaz, lehet most fejcserés támadást hajtanak végre ugyanazon adminisztrációval..), de nehogy már Gyurcsány meg az MSZP legyen az ellenpont...

nu pagagyí 2016.10.14. 09:19:05

Ebből sem lesz semmi.

Valódi változás onnan kezdődik, ha az emberek szembenéznek saját ostobaságukkal, például azzal, hogyan sikerült őket behülyíteni átlátszó, hazug akciókkal.

A jobboldal (magyarországi értelemben) fegyvere a provokáció, a személyek levadászása és a beszivárgás.

A provokációk célja, hogy egy idő után az emberek inkább nyugalmat akarjanak és nyugalom megteremtésére természetesen a provokációkat háttérből szervező jobboldal képes csak (hiszen ő küldi a kopaszokat, a hajigálókat, a mindenféle gárdákat az emberek nyakára). Azt hiszem tapasztalhattuk 2010 előtt a minden szir-szarért félpályás útlezárásokat rendező "hőstermelők" akcióit, amit a fideszes önkormányzatok buzdítására elkövettek. Láthattuk az alakzatban elkövetett tojásdobálást, a bakancsos turistákat, a parlament előtti pisipartit, végül a gyújtogatást. Provokáció, provokáció hátán, mert állítólag nem volt demokrácia. Na, most már van, egészségünkre!

A levadászás célja, hogy az emberek ne azzal foglalkozzanak, amit a személy képvisel, vagy konkrétan tesz, hanem az undorkeltés a személy iránt, bármilyen eszközzel. Féligazságok és hazugságok halmazát zúdítják az emberre, kitalált (unszimpatikus) tulajdonságokkal ruházzák fel, gátlástalanul kihasználják a magyar igazságügy lassúságát, az ügyészség évtizedek óta kiépített nyíltan jobboldali lojalitását. Koncepciós perek halmazát zúdították azokra, akik az útjukban álltak. A legundorítóbb, amikor azokat vádolják korrupcióval, akik útjában állnak saját korrupciójuknak, lévén nem korruptak. A jobboldal korruptságáról a rezsim kivirágzása óta mindenki tapasztalatot szerezhetett, ha már a Fidesz első kormányzásakor nem figyel eléggé. A Fidesz nagyon figyel arra, hogy már csírájában fojtsa meg politikailag azokat, akiket bármilyen tiltakozási hullám felemel és mindegy, hogy most jött ki az egyetemről, vagy addig csak szakmai munkát végzett és köze nem volt politikához, közpénzekhez rögtön korruptnak, kommunistának, tolvajnak, ostobának, erkölcstelennek állítják be őt is és családját is, 100 generációra visszamenőleg. Igen, Gyurcsány is a levadászás áldozata volt. Ha bárki végiggondolja, nem sok konkrét bűnt tud a nyakába varrni, akkorát végképp nem amelyet ez a rezsim normál működése során naponta produkál.

A beszivárgás hosszútávú műfaj. A Fidesz titkosszolgálata több pártba is beépítette embereket, vagy zsarolással és korrupcióval vett rá egyeseket, hogy nekik tetsző szolgálatokat tegyenek. Így verték szét az MDF-et és az SZDSZ-t is és biztos vagyok benne, hogy a mostani pártokban (Jobbik, LMP, MSZP) is ott vannak, hacsak egyenesen nem ők maguk hozták létre az újsütetű pártokat. A Fidesznek szüksége van egy darabig szalonképes ellenzékre, hogy szalonképtelen tevékenységüket leplezzék. Az embereik fő feladata, hogy megakadályozzák az ellenzék egységes fellépését. Előbbinél csöppet sem kisebb jelentőségű a közigazgatás és az állam elfoglalása. A fideszesek 2010 előtt is komoly pozícióban ücsörögtek, titkolva a küldetésüket, kiszolgálva az egyeduralomra törő pártot.

Az ellenzéknek és mindenkinek, akinek elege van az antidemokratikus és tolvaj viszonyokból félre kell tennie a kreált ellentéteket és csak egy dologra koncentrálni, a rezsim elzavarására. Akár Gyurcsánnyal is.

morph on deer 2016.10.14. 09:19:36

@Singer Varrógépértékesítő és orosz kémhálózat Kft:
"Szóval szerintem felállást jelent kb."
Eredetileg arra az eseményre használták, amikor bűncselekmény kapcsán 'tanufelismeréshez' állítottak egymás mellé többé kevésbé hasonló kinézésű (vagy épp nem) személyeket, akik közül a tanu kiválasztotta azt, akit felismerni vélt.

A szóhasználat nem véletlen: a szerző mindenáron a negatív konnotáció kialakítását errőlteti, amúgy mérsékelt sikerrel.

Dr.Démonmac1 2016.10.14. 09:21:02

Ez bizony eléggé gyatra egy érvelés volt.
(a családunk továbbra is Gy.F mellett teszi le a voksát, mint mindig)
amíg az "ellenzék" nem kezd építkezni a fidesz féle "pöcs" mintájára, addig esélytelen bármiféle politikai próbálkozás.

Jossarian 2016.10.14. 09:30:07

Aaaaa, azt a bohocot soha! :-D Tul szorakoztato ahhoz, hogy csak ugy eltunjon a sulyesztoben. Es mindig akad egy rakas idiota aki tapsol neki ezert meg jobb a show :-) Szerintem vedette kellene nyilvanitani, bar ugyis kimozog a celbol (koszi Bodocs Tibi :-D )

Zsoltbacsi 2016.10.14. 09:32:49

@nu pagagyí:

"és az SZDSZ-t is"

Az szdszt a hordagyagnes,Csillag Istvan, Magyar Balint es Demszky fele vonal verte szet.

"A beszivárgás hosszútávú műfaj. A Fidesz titkosszolgálata több pártba is beépítette embereket, vagy zsarolással és korrupcióval vett rá egyeseket, hogy nekik tetsző szolgálatokat tegyenek."

Ha ezt nem tudja kiszurni egy part, akkor milyen alapon varjak el az emberektol, hogy elhigyjek, hogy egy orszagot jol tudnak vezetni? Ha meg a sajat legbelsobb magjukat se tudjak kontrollalni, akkor mit varsz toluk?

konrada 2016.10.14. 09:36:35

@nu pagagyí:
Te szerntem plagizálsz. Mindezeket leírták (lehet más szórenddel) már sok évvel ezelőtt - igaz, akkor még valódi hivatalos titkosszolgálattal, és MSZ(m)P-vel kapcsolatban.

...minek aztán terméke lett egy olyan közszereplő, akinek a KGB-összekötő miniszter apával, titkosszolgálati vezetésben résztvevő testvérrel rendelkező - emiatt MSZP királycsináló funkcióba kerülő anyósa van...

(Persze ezzel nem vitattam az általad leírtak esetleges igazságtartamát, csak érdekességként leírtam, a történelem ismételheti magát, így nem is biztos, hogy lehet más a politika...)

konrada 2016.10.14. 09:39:24

@Zsoltbacsi:
Ott a pont.
Azok a pártok, melyekbe rendszerváltozáskor így szivárogtak be az ügynökök, mára mind úgy eltüntek, hogy a nevük se maradt fent.

alfacharlybravo 2016.10.14. 09:40:22

@Nevoeiro66: Plagizáltam, Vlagyimir Szorokin regényében Az Opricsnik egy napjában volt az ünnepség fénypontja hogy egy kínai világító implantátum segítségével egymás fenébe kapcsolódtak, de ott utána kört alkottak, ehhez ezek a jó emberek kevesen vannak.

2016.10.14. 10:35:40

@morph on deer: Ok, köszi. Ma is tanultam valamit.

6.Lenin 2016.10.14. 10:54:59

-Miért térdelsz, szomszéd? Rossz voltál?
-Imádkozom.
-Aztán mi a toszért?
-Hogy végre már történjen valami ebben az országban.
-Helyes, és te mit teszel érte?
-Izé...ahhoz én hülye vagyok.
-Megértelek, és melyik ellenzéki pártot támogatod,
-Melyiket? Ők még nálam is hülyébbek, minek azt még fokozni.
-Akkor imádkozz nyugodtan, nem zavar ez senkit.

KILENCVEN NYOLC SZÁZALÉK 2016.10.14. 11:33:29

Ketsegtelen, hogy a Gyurcsany jot tesz a jobb oldalnak. De hat arrol nem Orban Viktor tehet, hogy az mszp penzert miniszterelnokot csinalt egy SULYOS ELMEBETEGBOL, akitol mostmar halalaig(Eljen sokaig Gyurcsany Ferenc ! ) nem fognak tudni szabadulni a baloldali partok. Nem mintha nem erdemelnek meg Gyurcsany Ferencet ezek 23 millio romanozo mocsadek hazaarulok. 10 Gyurcsany Ferencet is megerdemelnenek.

Zka · http://www.youtube.com/watch?v=_wpDbI1gca0 2016.10.14. 12:08:02

@KILENCVEN NYOLC SZÁZALÉK: ez a nick azt mutatja, milyen mértékben vagy szellemileg visszamaradott?

DFK 2016.10.14. 12:24:05

A Ferit nem tudják lerugdalni, mert hát tuti mindegyikről van dossziéja... (azok az átkozott családi kapcsolatok...). Ott a baloldal nehézsége, hoghy se nélküle, se vele nem tudnak sikeresek lenni: van annyi híve, hogy nélküle nincs elég dszavazójuk, de mozgósít annyi jobboldlait, hogy vele mindig alulmaradnak.

bekerült 2016.10.14. 12:40:53

Beteg elme, beteg gondolkodása !

Gyurcsány az MSZP-s mutyivilág ellen küzdött és ezért is szakított velük, alapított új pártot !

Ennyire buta félremagyarázós blogot még titkán olvastam.

Ha valaki nem sajnálja a fáradtságot és csak a lényeges dolgokat veszi figyelembe, akkor nem vonhat le ilyen következtetéseket, csak szándékosan, amivel persze Orbánt segíti.
Keverik a sz@rt már megint egyesek, hogy ne lehessen az ellenzékiek között együttműködés továbbra se.

Tetszik, nem tetszik, mára már Gyurcsány megkerülhetetlenné vált és nélküle nem lehet Orbánt elküldeni. Félresöpörni pedig, a támogatói miatt lehetetlen !

A blogíró által favorizált emberek pedig, csupán egy-egy terület aktív megmondó emberei és eddig még a Gyurcsány térdéig se nőttek fel.

Az még, hál istennek, még most is kevés, ha csak kritizálunk.
Az Orbán leváltásához ez igen kevés.

A Gyurcsány iránti gyűlölet táplálása pedig, igen, igen kontraproduktív !

6.Lenin 2016.10.14. 12:45:43

@DFK:

Ehhez még talán az is hozzáadódik, hogy GYyF-nek az Orbán legyőzése 1 személyes harc része.
Bukása óta szinte betegesen igyexik, hogy minden hasonlóan történjen, ahogy ő bukott.
1 ciklus félidejében, népszavazás következményeként, korrupciós ügyek.
Szerinte csak ő képes legyőzni Orbánt, és ezért nyilván bárkit félre fog söpörni, aki ebben akadályozná., amint írod te is. A vezérnek mindenképpen neki kell lennie, szerinte.
Aki emléxik miként viselkedett az uniós összejöveteleken, ő már felettük állónak képzelte magát, és az, hogy Orbán ebben is megelőzte őt, szinte elviselhetetlen a DK számára, talán ezért is szaladgálnak minden piszlicsáré üggyel Brüsszelbe jelentgetni. Amíg befolyást engednek neki, vesztes lehet mindenki, aki vele társul, vagy közel engedi magához. A többiek 1edül meg jelentéktelenek, tehetségtelenek.

6.Lenin 2016.10.14. 13:03:04

@bekerült:

"Gyurcsány az MSZP-s mutyivilág ellen küzdött és ezért is szakított velük, alapított új pártot !"

Erről a küzdelemről, ha megosztaná néhány titkot.

Az ősződi beszéd után senkit nem tett félre, semmi nem történt a párt megváltoztatására azon kívül, hogy nyilván az anyós sugallattára megpróbálták
bekebelezni a baloldalt (a szadesznek ez nagyon nem tetszhetett).

Elég nehezen, de csak rájöhettek a pártban, hogy a külföldi befolyás megszűnt, szabad a préda. A tévedés ott volt, hogy erre a feladatra 1 Gyurcsány kaliberű pacák volt kéznél, talán már most ezt sajnálják, akik hittek benne, nem gondolták, hogy ekkora ................Mára se találtak nála különbet. Bajnai is 1 nagyon rossz választás volt. A posztban említettek meg pénzért (főleg ha nyugatról jön)eladnák még a gatyájukat is. Bár JP-nek még az sem a sajátja, adományból kunyizta, miközben luxus helyeken gyűjtött erőt a harcához, szintén adományokból állítólag.
Azért ezek elég vicces dolgok, de nem is nagyon kell betojni tőlük meg a néhány száz támogatójuktól.
Megszűnik mögülük a támogató zsé, ők is eltűnnek.

Jossarian 2016.10.14. 13:05:22

@bekerült: amugy jol vagy? Gyogyszered bevetted?

Treff Bubi 2016.10.14. 13:07:52

Csak ideírom a körúton kívül kifejezést, hogy a google betegye a cikket a találatok közé:)

5perc 2016.10.14. 14:17:54

Lehet, hogy Gyurcsány nélkül nem jön össze másik kormány, de az holtbiztos, hogy vele sem.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2016.10.14. 14:23:55

@hagyma: "Javor heti jelleggel feljelenti az orszagot Brusszelben
Hadhazy kuzd mint malac a jegen
Juhasznak alvilagi kapcsolata derult ki
egyeb kerdes?"

Jávor heti jelleggel küzd azért, hogy a kormány ne tehesse tönkre az ország jövőjét.
Hadházy küzd, hogy leleplezze a kormány korrupciós disznóságait.
Juhásznak alvilági kapcsolatokat próbált hazudni a lakájmédia, de csak az olyanok hitték el, mint te.
Egyéb kérdés?

Pistike100 2016.10.14. 14:49:59

Ilyen gyenge, megosztó, rosszszándékú írást rég olvastam! Valószínű azért mert nem olvasok Bayer Zsolt féle cikkeket... Ha a demokratikus ellenzék tagjának gondolod magad, akkor erre mi szükség volt ? Nem elég megosztott ez az oldal? Szégyeld magad!

(Ez csak az erkölcsi véleményem. Tárgyszerűen szinte nincs is mit értékelni, mivel az írásban csak vagdalkotzások, gyűlölet és a tényleges érvek teljes hiányával állunk szemben...)

Jossarian 2016.10.14. 15:30:25

@n3spr3ss0: teged meg osszezavarnak a szamok

nakivagyok 2016.10.14. 16:47:35

@dunántúli gyerek: Te pofátlan!Hogy mered a szádra venni Czeizel professzor ur nevét?

Jolka40 2016.10.14. 17:32:56

@nu pagagyí: De jó lenne, ha Orbán feltétlen hívei is végigolvasnák, amit írtál! De sajnos ismerem őket.

baldoc 2016.10.14. 17:38:50

@6.Lenin: "Erről a küzdelemről, ha megosztaná néhány titkot."
Maga hol él?, Szibériában?
Miért árulták el?

baldoc 2016.10.14. 17:43:34

@KILENCVEN NYOLC SZÁZALÉK:" az mszp penzert miniszterelnokot csinalt egy SULYOS ELMEBETEGBOL"
Menjen el szemtanúnak a vakok intézetébe, mert talán még ott beveszik a hazugságait.
Egyébként pedig a G. OV. miért fél egy elmebetegtől ennyire, ha tényleg elmebeteg??

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.14. 18:04:20

@villamos alóli kacaj nem mindig őszinte: "összesen sem éri el Gyurcsók párt szimpatizánsainak felét.
És, a váltáshoz: SZAVAZÓK kellenek!"

Akkor vegyék be a gyurcsótányt. Ja, az nem hoz szavazatot, hanem visz. Akkor mégse.

baldoc 2016.10.14. 18:09:02

@a gyűlölködők bekaphattyák, érvénytelen a szavazás: "gyurcsótányt"
Ez szeretetből vagy polgári, keresztény, konzervatív neveltetéséből ered?

selek 2016.10.14. 18:21:43

Zsák és foltja, Orbán és Gyurcsány. Amíg nem vagyunk képesek elszakadni az MSZMP balra, jobbra beépített embereitől addig szabad rablás az ország.
Hogy a kutyák kormányprogramjához hozzájáruljak, mert csak a józan vicc hazugság nélküli. (pl. Bödöcsöt miniszterelnöknek, kutyákat képviselőnek és szakembereket a minisztériumokba, nincs politikai státusz, csak szakmai.)
Politika mentesen előkészített anyagokból nyilvános vita, a hisztikeltést pedig hagyjuk a OPNIba zárt Orbánra és Gyurcsányra.
1. Csak egyetemes, emberi értékek deklarálása.Vallás=Átok. Csak vallási ingatlan fenntartás állami feladat. 10-20000 választónként egy nyugati és egy keleti egyházak imahelye, ott lehet csak hitéletet élni, meg otthon. Közterületen, politikusi megnyilatkozásban, politikai pártban nincs vallásos hit. Cölibátus miatt, így természetellenes emberi működés, ergo katolikus és bármely más hasonló, emberi természet ellen vétkező vallási gyülekezet betiltandó.
2. Közoktatás célja, az öntudatos, szakmai tudással rendelkező, logikus gondolkodásra képes, szavazatát leadó, számonkérő AKTÍV polgár. Ehhez friss, korszerű, valódi versengő, nem uram-bátyámozó, a hatalomnak nem lefekvő oktatási elitet kell pozícióban hagyni.
3. Nem zsarolható, józan ésszel rendelkező, öntudatos politikus jelöltek, átlátható politikai, közéleti, szakmai és zárt egzisztenciális pálya kijelölése a politikusnak. Szakmai tudás fejlesztés.
4.Megalapozott politikai, választási rendszer, volt már elég próbálkozás. 6 éves választási ciklus, amelyben első 3 évben türelmi, de a NEMZETI ÉS NEMZETÉRT hosszútávú folyamatokat figyelő ellenzékiség, utolsó 3 évben számonkérő, de a hosszú folyamatokra nyilvánosan rámutató ellenzékiség. NEMZETI ÉS NEMZETÉRT, minimális össznépi konszenzusa.
5.Átlátható politikai rendszer, pártfinanszírozás; mindenki zöld, szociálisan érzékeny és demokrata, de vagy a NEMZETI=konzervatív pártban politizálhat vagy a NEMZETÉRT=haladó, liberális pártban tevékenykedhet. Civil értékrend nem lehet, mert az öncél és kimutat az országból, minden csoport megjelöli, hogy múltbeli vagy jövőbeli értékeket jelenít meg részcéljaiban. Minden képviselő jelölt és párt ugyanolyan standard, minimalizált költségű (nincs óriásplakát, nincs tv, rádióreklám) önkormányzati plakáthelyen jelenhet meg és standard, értelem alapú webhelyen. KORMÁNYZATI REKLÁMOT NEM LEHET TÁRSADALMI CÉLÚ REKLÁMKÉNT ELADNI, MERT FEL KELL, HOGY HÁBORODJON A NÉP. IQ fokmérő.
6.Pénzbeli jutalmazással, büntetéssel(adófolyószámlán adójóváírás pl. 5000Ft, adóterhelés 1000Ft) erősített választási részvétel. El kell érni, hogy 90% feletti legyen a részvétel, NEM NÉPFRONTOS MŰKÖDÉSSEL. Minden szavazólap hátulján a debilitást és szenilitást kizáró, nem megalázó, miniteszt. 7 állampolgári kérdésből 4-re illik segítség nélkül jól válaszolni. Aki a minimálbér több mint kétszerese után adót fizet, az 2 szavazattal rendelkezik.
7. Unióból segített privatizáció feltárás, (ebben a nyugati cégek szerződési rendszere, azok betartása, felülvizsgálata) vagyonelkobzás, ügynök lista feltárás; a nyugatra, keletre kiutalt pénzek hazahozatala;
8. Az uniós támogatások pályázatok , 70-30, 90-10 között pártkifizetési rendszert zsebre segítők nyilvánosságra hozatala, elszámoltatása; Cégnek cég nem lehet tulajdonosa, csak magánszemély.
9.Szakmai etikai elvek mellett dolgozó, szakmájukban képzett, megfizetett, le nem fizethető médiamunkások.(Nincs az pénz amitől korpásodhat, mert új szakma, új ország után nézhet, aki a közös ellopásában segít. )
10. Közoktatási alaptudás a vitakultúra, a közéletben érdeklődés, aktivitás és az érdekérvényesítés kikövetelése és elfogadása.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.14. 18:24:29

@baldoc: Nah. Én sose voltam emeszempé szavazó, gyurcsányra haragudtam, hogy nem vezeti az országot, és hazudozik. Az öszödi beszéd miatt nem haragudtam rá, az nem számított. Viszont az öszödi beszéd miatt politikailag kimúlt, kiszenvedett, megszűnt, nyista, nil, the end... Mégis 3 évig még ott vergődött, amivel az országnak és az emeszempének rengeteget ártott. Oké, orbán nyert, egy szalmaszálat nem kellett keresztbe tennie, az ölébe hullt a kétharmad. Ezt akkor még nem tudtam mekkora baj. Hat éve őrjöng, rombol a hazaáruló orbán. gyurcsánynak el kéne bujdokolnia, két okból, egyrészt mert úgyis politikai halott, másrészt hogy ő szabadította ránk orbánt. És most továbbra is ott sertepertél a politikai porondon, ő soha nem nyerhet választást, csak más pártok előbbrejutását bolokkolhatja. Egy káros roszindulatú kinövés. Minek nevezzem, ha nem csótánynak?

elvhű társ 2016.10.14. 18:35:54

Márbocsánat de GYURCSÁNY FERENC nélkül ez az egész semit dem ér!Met Ő az akitől egyedül reteg az Orbán!!MEr lenyomta minta böllér a malacot a vitában!!! A töbiek a nyomábase érnek!!!!

selek 2016.10.14. 18:58:22

elvhűtárs, a szónoki képesség, meggyőző erő sok mindenen múlik. Pl. ki hogyan hazudik. Abból, hogy Orbán fél Gyurcsánytól még nem következik az, hogy egész életünkben kettejük vitáját kell nézegetni. Tudod, miközben ámuldozva nézed a vitát, szép lassan minden közöst a politikai elit a zsebébe seper. Nekem elegem van a dumából. Legyen inkább néma a miniszterelnök, de gyarapodjon a nép. U G G Y Y Y E E E E, polgártársak ?????

bekerült 2016.10.14. 18:59:48

@a gyűlölködők bekaphattyák, érvénytelen a szavazás:

Gyurcsány a demokráciáért harcol, a pártjával együtt, ha nem vetted volna észre.

A pártja és a szimpatizánsai biztosítják azt, hogy ne tudja senki félresöpörni.
Ha tehát sértegeted, akkor őket is sértegeted.
Renélem, hogy ezzel tisztában vagy és nem csak vagdalkozol.

Mellesleg, megette a fene azt a pártot, amelyet csak úgy blokkolni lehet.

Mellesle

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.14. 19:13:04

@bekerült: "megette a fene azt a pártot"

Azt meg. Amíg gyurcsány blokkolja a szabad választásokat, orbán mindig győzni fog.

Rendkívül fura. Az orbánisták számára mindegy, hogy orbán hogy teszi tönkre az országot, és mennyit lop, lényeg, hogy gyurcsány nincs hatalmon.

A gyurcsányisták számára mindegy, hogy orbán nyer minden választást, lényeg, hogy ...

Nemtom folytatani, befejeznéd nekem a mondatot, ha szépen megkérlek?

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.14. 19:20:32

@5perc: "Lehet, hogy Gyurcsány nélkül nem jön össze másik kormány, de az holtbiztos, hogy vele sem. "

Ez nem jut el a gyurcsányimádók agyáig.

Az, hogy az orbán tönkreteszi az országot, az meg az orbánimádók agyáig nem jut el.

Elég szar évtizedek elé nézünk.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.14. 19:24:21

@DFK: "Ott a baloldal nehézsége, hoghy se nélküle, se vele nem tudnak sikeresek lenni: van annyi híve, hogy nélküle nincs elég dszavazójuk, de mozgósít annyi jobboldlait, hogy vele mindig alulmaradnak."

Majdnem pontos.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.14. 19:25:48

@Zka: "ez a nick azt mutatja, milyen mértékben vagy szellemileg visszamaradott? "

:)) LEhet.

De a maradék 2%-ból még rittyentett egy értelmes kommentet.

6.Lenin 2016.10.14. 19:27:00

@baldoc:

Tőled is szívesen olvasnék néhány titkos infót Gyurcsány harcáról a gonosz, és korrupt MSZP ellen.

Elárulták volna? Azért szavazták meg a bizalmi szavazáson? Megszabadulhattak volna tőle.
Semmi más nem érdekelte, csak maga alá akarta gyűrni a pártot.Őszödön csak elárulta, hogy tudok rólatok mindent, és ha nem fogadtok el, nos akkor......mint most is ezzel zsarol minden "demokratikus" pártot.
2006 ősze után is még simán nyert volna az MSZP 1 előrehozott választást, de ezt sem az MSZP, sem a beszari KE nem merte felvállalni.Senki nem árulta el , a választóknak lett elegük a hatalmas tehetségéből. Gyurcsányinak nagyon is megfelelt az MSZP a múltjával együtt,úgyis ő diktált mindent.
Senki nem árult el senkit, de együtt szépen lecsúsztak, mert kifelé nem volt mondanivaló, belül elvoltak egymással. Ő lépett le, de tévedett.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.14. 19:28:55

@Zsoltbacsi: "Az szdszt a hordagyagnes,Csillag Istvan, Magyar Balint es Demszky fele vonal verte szet. "

Nem. Az szdsz abba bukott bele, hogy elvtelenül összebútoroztak az mszmp-vel. Az mszmp esett gyurcsány miatt 20%-ot, az szdsz is. :))

selek 2016.10.14. 19:50:29

DFK és gyűlölködők, Gyurcsány Ferenc nem tud több szavazatot elérni, mint első nekirugaszkodásra a Magyar Kétfarkú Kutya Párt 200 000 szavazat, 6,5% .

Olyan sötétségben éltek, hogy egy szupernova sem tudna VILÁGOSSÁGOT ÉS árnyékot varázsolni a fejetekben!

Gyurcsánynak van 200 ezer nyugdíjasa, akik elkopnak. Kinek van még türelme 2018-ban is az ORBÁN, GYURCSÁNY MSZMP-KISZ KÁDEREKRE SZAVAZNI.
ÉBRESZTŐ, VÉGE A LANGYMELEG, JÓL ELVAGDALKOZUNK OVI-FLETO JÁTÉKNAK.

LE KELL ÍRNI ŐKET, ÉS MOST ELLENZÉKBEN CSAK EGY PÁRTRA SZABAD SZAVAZNI.

gizmo26666 2016.10.14. 20:00:45

Gyurcsányt szerintem Orbán pénzeli.

Jossarian 2016.10.14. 20:06:26

@gizmo26666: aha, en utalom a penzeket az o megbizasabol. Retardalt vagy, tudod?

Jossarian 2016.10.14. 20:09:57

@elvhű társ: amugy jol vagy? Vicces este ez, ugy nezem sokat fogok rohogni ma. De rajtatok

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.14. 20:43:20

@6.Lenin: "2006 ősze után is még simán nyert volna az MSZP 1 előrehozott választást"

Simán elvesztette volna. De az arcát nem vesztette volna el teljesen, nem kapcsolják össze véglegesen a gyurcsánnyal. Orbán belebotlott volna a 2008-as válságba, és ha jól kezeli, akkor 2010 kétesélyes lett volna. Azt az őrjöngő országrombolást, amit az elmúlt 6 évben orbán végzett, nem tudta volna megcsinálni.

Jolka40 2016.10.14. 20:52:25

@Jossarian: Én is szeretlek Téged!

selek 2016.10.14. 20:52:49

Őszintén, meddig rágcsáljátok még a kisz kádereket, és mikor beszéltek, arról amit tenni kellene? Ti hogyan fogtok hozzá, hogy ne legyen a nép átverve? Vagy itt is csak fizetett bértollnok és ügynök van???

Censored Trompf 2016.10.14. 20:53:08

Ezek között egyedül Hadházy az aki nem feküdt le a ballib szarkeverőknek, mitöbb őket is kritizálta.

A többiek azok Gyurcsányék majmai.

$pi$ 2016.10.14. 23:58:47

@bekerült: "Gyurcsány a demokráciáért harcol, a pártjával együtt, ha nem vetted volna észre."

1. Aki hazugsággal nyer választást az nem a demokráciáért harcol.
2. Aki mindeközben hazugsággal vádolja az ellenfelét, az nem a demokráciért harcol.
3. Aki nem hajlandó lemondani annak ellenére, hogy az ország már nem támogatja, az nem a demokráciért harcol.
4. Aki képtelen elfogadni, hogy a választásokon nem ő nyert, az nem a demokráciért harcol.

"A pártja és a szimpatizánsai biztosítják azt, hogy ne tudja senki félresöpörni."

1. Ha a pártja biztosítaná, hogy ne lehessen félresöpörni, akkor elindult volna a pártja a választásokon. Nem indult, MSZP–EGYÜTT–DK–PM–MLP néven bevitette magát az mszp-vel a parlamentbe.
2. Hogy a fenébe ne lehetne félreállítani, amikor az egész dk-s bagázs most jelentette be, hogy be sem fognak menni a parlamentbe. Maguk álltak félre!

"Ha tehát sértegeted, akkor őket is sértegeted."

Na, mert az indexes blogokon nagyon szokta az embereket zavarni, hogy az "orbáncsicska" meg hasonló kifejezésekkel milliókat sértenek meg.

András Körmendi 2016.10.15. 06:22:35

@a gyűlölködők bekaphattyák, érvénytelen a szavazás: Elegem van ebből,hogy Gyurcsány szabadította ránk Orbánt. 2006-ban már pontosan lehetett tudni,hogy Orbán milyen országot akar. Tehát ha odaszavaztál akkor te is az ő szekerét toltad és te ill
a hozzád hasonlók szabadíttották ránk. És Gyurcsány emiatt elfogadhatatlan! A jelenlegi ellenzéknek meg bőven volna tere honnan szavazókat gyűjteni, nem kéne a DK-val összeállni, csak sajnos úgy látszik nem tudják megszólítani a tömegeket. És én azt látom,hogy nem is nagyon akarják!

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.15. 08:07:30

"2006-ban már pontosan lehetett tudni,hogy Orbán milyen országot akar."

Nem volt programja. Hacsak nem a 14. havi nyugdíj annak nevezhető. Ha lett volna, akkor is titkolja. De nem is kellett neki program, 2010-ben az ölébe hullt a 2/3.

"És Gyurcsány emiatt elfogadhatatlan!"

Gyurcsány valójában amiatt elfogadhatatlan, mert nem kormányzott 5 évig. Az egységsugarú szavazónak viszont azért elfogadhatatlan, mert kitudódot az öszödi beszéd.

"A jelenlegi ellenzéknek meg bőven volna tere honnan szavazókat gyűjteni"

Mire gondolsz? Milyen ellenzéknek? Milyen szavazókat? Komolyan érdekel.

Zsuzsa Czigány 2016.10.15. 08:30:28

Egyetlen embertől tartanak azt ugy hivják Gyurcsány. Nektek csak jar a szatok minden ugy marad ahogyan volt semmi nem változik! Nagy szavakból mar elég volt!

Zsuzsa Czigány 2016.10.15. 08:44:55

Kiaz a. Nuszbaum Tibor miaz hogy lerugdaljuk . Milyen primitív duma ! Szégyen gyalázat hogy a balodal is ilyen primitív! Lehet szeretni vagy nem de gusztustalan ahogy irtok. Én nem szeretem Gyurcsányt!! A véleményem még is a fent leírtak!!

Lilla50 2016.10.15. 09:15:19

Van itt több párt, amelyik még mindig osztályharcol. A kapitalista termelési móddal nem tud megbarátkozni: meghaladni, megdönteni akarja.

Több párt összeesküvéselméletes:( ha nem lennének a gazdagok, ha nem lenne a bank hálózat....) minden jobb lenne.

Kevés van, amelyik a kádári éra gondolkodásmódjával szakítana, ezek egyike a dk. Ott van a programjában és ott van az Őszödön elmondottakban.

Felemás módon nem lehet megoldani semmit! Választani kell.
Az Együtt, az lmp, a Pm , mszp mind kádári típusú párt, sőt a fidesz is.
Mind annak valamiféle variánsát tartja üdvözítőnek, hogy társadalmi egyenlőség , egyenlő hozzáférés legyen a javakhoz.
Pedig az ordoliberális gazdaságpolitika nélkül , amelyet a bad godesbergi elvben testesítettek meg, nincs előrelépés.
azt pedig a dk kéviseli--kár hogy nem elég markánsan.

A többi maszatolás.
Ezen felül a korrupció rendszerhiba, most törvényesítik is.
Viszont Orbán rendszerének az eleme , de nem lényege, amellyel a népeket kábítja.
No ha azt megleljük, és fellépünk ellene--no akkor változik valami!
De Gyurcsány, aki 2009-től nem politikai döntéshozó a maga egyetlen szavazatával miért szó tárgya?
Én azt hiszem rákenve nem kell a kádári irány védelmén változtatási szándékkal előállni a többinek. Gyurcsányt elutasítják--akkor azt is--sugallják és fenntartják a mocsárt!
Köszönet érte!

bekerült 2016.10.15. 10:31:49

@6.Lenin:
Mintha nem is ezen a világon lennél.
Nyomod itt a hülyeségeket, minden alap nélkül.

Persze tudom, hogy ez a feladatod és a hazugságokból élsz.

Mintha Gyurcsánynak szüksége volna arra, hogy egy vénasszony ossza neki az észt, aki már a hamut is mamunak mondja.

Gyurcsány az MSZP megújításért küzdött, addig amíg ennek volt értelme.
Sajnos ebben elbukott és ezért alapított egy új pártot.
Ez válasz arra is, hogy miért nem zavarta el a fél pártot.
Mert nem tehette !
Túl sokan voltak az ellenfelei a párton belül is, akik még a FIDESSZEL is összefogtak ellene, az SZDSZ-ről már nem is szólva.

A miniszterelnökségről is lemondott, amikor már látta, hogy értelmetlen a hadakozás a bigott ellenfeleivel.
Az öszödi beszéd is megmutatja ezt a küzdelmet, ha tetszene helyesen értelmezni, csak ez meghaladja a képességeidet.

bekerült 2016.10.15. 10:40:39

@a gyűlölködők bekaphattyák, érvénytelen a szavazás:

Lökött Tóni, lökött logikája !
Hogy tudja blokkolni a pártok szabad választását Gyurcsány ?

Azzal, hogy ő is ott van, csak a választékot növeli.
Ne szavazzanak rá oszt jónapot !

Az orbánistáknak tényleg mindegy, csak az áldott vezérük legyen hatalmon.
Ehhez Gyurcsány nem is kell, mert, ha ő nem lenne, akkor lenne más, mindegy, hogy, hogy hívják.

Nem véletlen, hogy nem tudod folytani, mert magad se tudod, hogy mit hazudjál már.
Ne írogass, ha ilyen problémáid vannak.

bekerült 2016.10.15. 11:00:25

@$pi$:

Mintha Orbán, aki, mint tudjuk, mindig igazat mond, nem is lenne a pályán.

Arról senki nem tehet, hogy nem tudod felfogni a dolgokat és amit nem értesz, azt kijelented, hogy hazugság .

Orbánnak nincs egy igaz szava sem és neki mindent elhiszel, sőt, ajnározod.

Még arról is elfeledkezel, hogy le is mondott a vezetésről, sőt még a pártjából is kilépett és új pártot alapított.

Azért, hogy valaki küzd a céljai érdekében, attól még az nem becstelenség.
Ha jól gondolom, neked az bassza a csőröd, hogy miért nem tűnik el.

Hát azért, mert egy csomóan ezt nem engedik és kérik, hogy küzdjön tovább, mert egyetértenek vele.
Vannak ugyanis támogatói, többen mint a többi sehonnainak együttvéve.
A térdéig se érnek fel azok, akiket itt emlegettek.

Ha nem tudsz megérteni valamit, akkor ne ócsárold, amíg meg nem érted.
Azért nem indult egyedül, mert nem ez volt a célja és nem a hatalmat akarja, hanem az ország demokratikus működését biztosítani.

Ha tetszene ezt megérteni !

Még azt se tudod felfogni, hiába mondják, hogy mi az oka a kivonulásnak a parlamentből.

Egyszer azon mérgelődsz, hogy nem vonul ki, máskor meg a kivonulás se tetszik.

Ez a tipikus van kalapja, nincs kalapja című mese.
Mindegy nektek, csak az legyen, amit ti akartok !

Szép kis bagázs ez az egész gyülekezet.

Az "orbáncsicska" kifejezés személyre szóló és nem a táborokat érinti, habár, sokan vannak, akkor lehet őket egy kalap alá venni.
Azt nem érted meg, hogy Gyurcsány egy párt elnöke és őket képviseli. Azt mondja és teszi, amit a pártja akar.
Tetszik nem tetszik, ez van.

Te meg magadat képviseled és a hülyeséged is a magadé !

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.15. 11:15:34

@bekerült: "Hogy tudja blokkolni a pártok szabad választását Gyurcsány ?"

Úgy, hogy elvisz 10%-ot az orbánellenesek táborából.

Mondjuk a példa kedvéért:

1.
fideSS 40%
jobbik 15%
zizi 45%
és akkor a zizi párt kormányt alakíthat.

2.
fideSS 40%
jobbik 15%
gyurcsány 10%
zizi 35%
és akkor a fideSS kormányt alakíthat.

Így már érted?

"Azzal, hogy ő is ott van, csak a választékot növeli."

Igen. Rá lehet szavazni, de az elveszett szavazat.

"Ehhez Gyurcsány nem is kell, mert, ha ő nem lenne, akkor lenne más,"

Nem, orbánnak gyurcsány kell, mert az öszödi beszéddel kiratkozott a politikából. Senki nem helyettesítheti.

noviktorka 2016.10.15. 16:06:45

Ha ez 3 nagyszerű párt együtt nem képes Gyurcsánytól jobb lenni, akkor miről pofázik itt a félnótás cikkíró?

Tóth Nelli 2016.10.15. 16:35:03

No, de "Who is the fuck nuszbaumtibor?" :-D

jovialis 2016.10.15. 16:52:46

@nu pagagyí: Lophatom?? Elviszem a kormány oldalra,a sok egybitesnek.

bekerült 2016.10.15. 18:52:20

@a gyűlölködők bekaphattyák, érvénytelen a szavazás

Gyurcsány pártja, ha elvisz 10 %-ot, akkor az annak a jele, hogy a kormányellenes tábor nem egységes és ennek nem Gyurcsány az oka.
Van ugyanis 10 % választó az ellenzék számára, amely demokráciát akar és még sem kell nekik mondvacsinált okok miatt.
A gond ott van, hogy a "zizi" pártok közül egy sem akar demokráciát, legfeljebb egy hatalomváltást.
Kimondani ezt persze nem akarják, ezért Orbánhoz hasonlóan, sajátságosan értelmezik a demokráciát. Aki nekik nem tetszik, azt ki akarják iktatni erővel és mindenféle rágalommal.
Egy példa Orbán már annyit hazudott eddig, hogy világbajnok lehetne, mégse mondja senki, hogy kiírta magát a politikából

Szerencsére a politika nem óhajpk szintjén működik, hanem az számít, hogy van e olyan tábor amely támogatja az elképzeléseket.

Nem kell szerelmesnek lenni egymásba, de megállapodni ettől még meg lehet a demokratikus értékeket valló pártok között.

Nincs olyan, hogy valaki kiírja magát a politikából tehát és ezt nem egyesek döntik el, hanem a választók.
Ha Gyurcsány egyedül indul a pártjával a választáson mert erre kényszerítik, akkor nem 10 %-ot fog elérni, hanem 20 %-ot

Marhaság!
Orbánnak ellenség kell és mindegy, hogy, hogy hívják.
Ő harcolni akar és gyűlölködni, mert ezzel tudja a táborát egyben tartani.

Az öszödi beszédet meg olvasd el.
Szerintem minden szava igaz, csak értelmezni kell tudni !

6.Lenin 2016.10.15. 19:32:22

@bekerült:

Még mindig nem válaszoltál arra ,hogy mi változott a beszéd után.
Semmi, csak megmutatta, hogy tudok mindenkiről, mindent, ez volt a beszéd lényege. Azt mindenki tudta már régen ebben az országban, hogy csak a hazugsághoz, és a lopáshoz értenek.
Az újdonság csak az volt, hogy ZÁRT körben kimondta (amit mindenki tudott)
aztán minden ment tovább (ami változott, azt nem a Feri irányította, hiszen abba bukott bele, de nem a pártja miatt)
A bizalmi szavazáson megerősítették. Senki nem harcolt senki ellen.

Az anyós nélkül a Feri ma 1 seggfej, senki nem tudna róla semmit.
(igaz így is az, hiszen soha nem fog 10 % fölé menni, az meg semmire sem elég)

Összefognak ez nyilvánvaló, hiszen 1más nélkül szart sem érnek, de így legalább bekerülnek a Parlamentbe, igaz a semminek.

A Feri nem lemondott, hanem lemondatták, megbukott.

Nem választáson maradt alul, hanem a ciklus befejezése előtt, lemondott vagy lemondatták az tök mind1, megbukott. Esélye sincs belátható időn belül visszakerülni a ME-i székbe (kivéve, ha 1 NATO bombázás után odapottyantják, mint 1 darab szart)

Én nem mondtam, hogy nincs ma szerepe a politikában (de ez az ellenzék rendkívül alacsony színvonala miatt lehetséges) az sem írtam, hogy nincs érzéke a politikai szarkeveréshez (és csak ahhoz van tehetsége), de mint vezető, leszerepelt.

Lehet itt sok mindent csűrni-csavarni, a tények, azok tények. Már nyugat sem szán neki komoly szerepet, hiszen Bajnai volt kiszemelve utódnak.

Csak arra próbálják felhasználni, hogy Orbánt gyengítse, de ez is visszájára fordult, hiszen amíg a Ferit engedik, addig Orbánnak nincs, és nem is lesz ellenfele a VÁLASZTÓK előtt.

Néhány agyament őrültön kívül senki nem szavazna a Ferire. 6. éve képtelen tovább lépni, és ha 18-ban is bukik, utána végleg megy a levesbe.
ezek tények, nem én találom ki őket. Én leszarom, hogy ő mit szeretne, vagy mit nem. Mögé állt 1 tábor, és úgy is maradt. 1-2 %-ot billeg ide-oda (hibahatáron belül ennek semmijelentősége)

Nevoeiro66 2016.10.16. 02:37:29

@alfacharlybravo: Bárcsak minden plágium így megröhögtetne! :)

bekerült 2016.10.16. 09:50:53

@6.Lenin:

Az öszödi beszéd óta nem sok minden változott, csak azért mégis.
A FIDESZ rendszert váltott és bevezette a maffia kormányzást.

Az MSZP meg megpróbálta megcsinálni azt, amit előre eltervezett, hogy mindenért Gyurcsányt okolja, hogy kimentse magát.
Majdnem össze is jött nekik, ha Gyurcsány nem lép olajra idő előtt.
Gyurcsány egy fiatal, naiv politikus volt, aki lendületet adott a pártjának.
Azért választották meg, mert baleknak szánták, csak nem bírtak vele.
Felszínen tapsoltak neki, de már szőték az összeesküvést a háta mögött, elárulták és ott tartottak be neki ahol tudtak.
Ebbe a csatározásba ment tönkre a párt is többek között, mert Gyurcsány nem hagyta magát és külön pártot grundolt össze.
Ezzel az MSZP-t még balrább lökte és azóta is csak vergődik.
Azt hitték, hogy, ha betartanak neki, akkor a FIDESSZEL együtt tacsra tudják tenni.

Na, ez nem jött össze és nem is fog, mert Gyurcsány egyre népszerűbb.
Már nem az a naiv fiatal ember, az élet megedzette és határozottan tudja, hogy mit akar.
Erre van csapata is és az emberek tömegesen gyűlnek össze, ha vidékre megy, vagy előadást tart.
Hiába akarjátok lenyomni, nem fog sikerülni, csak még erősebb lesz.

Az emberek nem hülyék és megérzik azt, hogy kinek van vaj a fején.
Csodálatos, hogy Gyurcsánytól jobb politikus nem termett már 10 éve, amióta le akarjátok nyomni a palettán és még mindig ő a legjobb.
A többiek a térdéig se érnek és csak vádaskodnak, a 10 évvel ezelőtti dolgokra tudnak hivatkozni.
Orbán ezalatt az idő alatt bejárta a politika minden szegletét és ez senkit nem zavar
Volt bukott ember is és még se róják fel neki.

Jobb lenne, ha ti is abbahagynátok ezt az értelmetlen szarkaverést, mert csak ti szolgáljátok ki Orbánt ezzel.
Persze lehet ez is a szándékotok.

A Gyurcsány szapulásában az a furcsa, hogy eszetekbe se jut, hogy miért nincs jobb Gyurcsánytól a palettán ?
Ki akadályozza ezt meg ?
Gyurcsány ezt biztosan nem tudja, de nem is akarja.
Azzal, hogy ha őt lenyomják, semmire nem megy senki, mert észt nem tud senki osztani másoknak, hogy átvehessék a szerepét.

Ha már több mint 10 éve nem tudjátok lenyomni, ideje lenne belátnotok, hogy bennetek van a hiba, mert tik vagytok kevesek ehhez.
Nem tudtok semmi mást, csak vádaskodni, de még az se született meg, aki jobb lenne Gyurcsánynál.
Pedig ez vezetne ahhoz, hogy Gyurcsány eltűnjön.

Legyetek jobb nála és győzzétek meg a választókat is erről !

Gyurcsány tudja, hogy ő egyedül nem tudja megváltani a világot, de segítheti a baloldalt a maga eszközeivel és tudásával.
A baloldalnak van szüksége ő rá és nem fordítva, mert nincs jobb tőle.

Ha lenne, akkor már eltűnt volna.

6.Lenin 2016.10.16. 13:39:49

@bekerült:

"Legyetek jobb nála és győzzétek meg a választókat is erről !"
(15 perc kacagás)

Ez 1 nagyon felesleges időpocsékolás lenne bárki részéről is. Ezt Gyurcsány megteszi saját maga. Ő már nem lesz Mo-on hatalmi pozícióban, vagy , ha véletlenül mások által oda kerülne, rövid időn belül ismét, és végérvényesen megbukna.

Én nem akarom lenyomni-a fentiek miatt sem-csupán leírom a véleményem, a többit ő intézi saját maga.

Miért nem született nála jobb politikus (10 perc nevetőgörcs következik), hát ez jó kérdés, és a többi ellenzéki okostojt jellemzi. Válaszolják meg maguk.

Az MSZP harca Ferivel 1 gyenge mesének is rossz. Kár rá szót vesztegetni.
Ott vannak mindketten, ahová valók. (MSZP,DK). Feljebb már nincs út számukra (esetleg a hibahatáron belüli 2-3 %os mozgás)

Látom, Te hiszel benne. Semmi gond, jogod van hozzá. Hozzátartozik a demokráciához. És szerencsére még az van, nyugodtan működhet akár a DK is, meg az MSZP is.
Majd osztódnak, összefognak , meg akármi, nem gond, amíg nem kezdenek robbantgatni. Remélem ennyire nem hülyülnek el soha.

bekerült 2016.10.16. 17:34:24

@6.Lenin:

Látom, hogy te is csak egy "véleményformáló" szerepkörben látod magad !

Tudod könnyű a partvonalon kívülről befelé kiabálni és kritizálni, oszt jónapot !

A vélemény pedig kevés ahhoz, hogy igaz legyen.
Te így látod én másképpen.
Én is nagy marhaságnak látom a te okoskodásod, de ami ettől rosszabb, egy" Orbán Csicskása" véleményének is megfelel.

Más lehetőség nincs, sajnos !

6.Lenin 2016.10.16. 18:25:49

@bekerült:

"Te így látod én másképpen."

És ez így van jól, le is írhatjuk, ez a legjobb benne.

Szerinted az én véleményem megegyezik egy "Orbán csicskása" véleményének.
A logikád szerint a tiéd meg "Gyurcsányi csicskása" véleménnyel.

Szerintem ez így 1 jó nagy marhaság. Nekem is van véleményem a saját szempontjaim szerint, neked is a te szempontjaid szerint.

Melyikünknek van igaza? A választók eldöntik/eldöntötték.
Az én véleményem közel azonos a többség véleményével- a választásra jogosultak 95 %-a elutasítja a DK-t, 5 %-a támogatja.

Vagyis az én véleményem lehet közelebb az igazsághoz. Próbáltam is indokolni, hogy miért.

Azzal viszont 1eértek, hogy az nem jó, hogy ellenzéki oldalon ilyen szar a felhozatal.
Egy erős ellenzék -valódi alternatívaként megszorongathatná a kormányon lévőket, és ez nem csak mostanra érvényes.
a Fidesz erős ellenzéki pártként képes volt megbuktatni a Gyurcsány kormányt a ciklus közepén.
Ez tény, megtörtént. Most (még) nincs ilyen állapot, nem is nagyon látszik, 18 meg a nyakunkon. A lehetőség adott volt. Kellett volna 98 % IGEN, és érvényes népszavazás, de érvénytelenség esetén is bukott volna a kormány. Ezt a lehetőséget nem tudta kihasználni az ellenzék, a DK sem, magában, se összefogva.

Amennyiben ez változik, lehet tovább morfondírozni, hogy ki a fasza gyerek a csárdában.

bekerült 2016.10.17. 10:20:10

@6.Lenin:
Ahol megbicsaklik a gondolatmeneted, az az, hogy nem helyesen értékeled a helyzetet, illetve, azt hiszed, hogy a választók hozzád hasonlóan látják a helyzetet.

Jelenleg az a helyzet ugyanis, hogy felborult a politikai pálya és a FIDESZ egykapuzik.
Nem csak a pártok között, hanem az élet minden területén.

Egy demokráciában könnyű az ellenzéki élet és könnyű volt a FIDESZNEK is.
Amint azonban hatalomra került, az első dolga, hogy megnehezítse a politikai ellenfelei dolgát és erre minden eszközt igénybe is vett.
Mára eljutottunk oda, hogy korlátlan anyagi és média háttérrel rendelkezik, megspékelve az állami hatalom eszközeivel.

Egy iliberális demokráciában elvárni az ellenzéktől ugyan azt, amit egy valóságos demokráciában el lehet várni, az egy igen félre siklott elképzelés.

Egyszerűen a FIDESZNEK nincs más dolga, minthogy ne engedjen levegőt venni se az ellenzéknek.
Ebbe természetesen besegítenek az álellenzéki pártok is, ha nem vetted volna észre.

A hatalom propagandája mindenkire hatással van, még rád is.
A lóláb pedig látszik, amikor túltolják a biciklijüket és a hülyeségeiket.

Hogy ilyen körülmények között kit hányan támogatnak az igen csalóka tud lenni.
Saját magam ismerek embereket, akiket a munkaadójuk megfenyegetett, hogy kirúgja őket, ha Gyurcsány közelében kerülnek.

Hol itt az igazság ?
Mihez vagy te közelebb ?

Ahhoz, hogy az ellenzék is élni tudjon, olyan terep is kell, hogy legyen.
Nem a felhozatalt kell tehát szidni, hanem a körülményeket kellene figyelembe venni.

Addig, amíg a hozzád hasonlók is tévúton járnak, addig nem lehet elvárni az ellenzék erősödését.
Jelenleg Orbánt csak saját maga győzheti le, hiszen minden adu nála van.

Jópofizás tehát azt várni, hogy egy hamisan feltett népszavazáson reális eredmény születhessen.
Ezt mindenki látta már a kérdés feltevésekor is.
Direkt arra lett kitalálva, hogy az ellenzéket tovább gyengítsék.

Bár a FIDESZ itt elbukott, de mégis megpróbálja győztesnek feltüntetni magát, mert ezt is megteheti, akkora a média fölénye.

Amennyi pénzt már erre elpazaroltak, már az is jelzi, hogy mi várható itt 2018-ban.
Az ellenzék lehetősége akkor se lesz nagyobb az biztos.

Én úgy látom, hogy könnyű a más faszával verni a csalánt és a mi adóforintunkból választási győzelmet grundolni.

Jó lenne, ha a fentieket is figyelembe vennéd, amikor írogatsz és nem pedig csicskázol !

6.Lenin 2016.10.17. 11:36:28

@bekerült:

Veszprém, Ózd, Tapolca, stb mond neked valamit?

Nem siránkozni kéne, meg bohóckodni, igaz Gy F ebben tehetséges csak.

Túl nagy a szakadék az 5, és a 95 % között ahhoz, hogy komolyan vegyelek. Majd, ha ez közeledik egymáshoz.

Még egy kimondottan bohóc párt is nagyobbat ugrott, mint a kedvenced (KKP )

jotekony koc 2016.10.17. 11:42:35

@6.Lenin: Miért nem született nála jobb politikus ?
Tudod, az a fura, hogy más országok nem igénylik, hogy a politikusuk valakinél jobb legyen.
Egy demokráciához elég, hogy a választók megelégelik a hatalmon lévőket és választanak a másik oldalból.
Nem kell megszületni a Kossuth Lajos reinkarnációjának és megrohamozni a tömegek élén semmit se.
Egyszerűen a másik oldalt választják.

Namost, nálunk ez nem így van. Sok országban nem így van. Ezeknek a közös neve, hogy diktatúrák.
Diktatúrában nincs ellenzék, vagy félnek az emberek a közelébe menni, vagy a diktátor emberei alkotnak álpártokat.
Nálunk mindhárom igaz.

De ettől még várhatod a megszülető aranygyermeket, csak az akkora hülyeség, hogy azonnal mindenki látja rajtad, hogy fideszes vagy.

bekerült 2016.10.17. 12:10:25

@6.Lenin:

Nem kell túldimenzionálni az időközi választásokat, a helyén kell kezelni.
A kormánypártok számára pl. azt is megmutatja, hogy hová kell még önteni pénzt, hogy nyerhessenek.

Ami neked bohóckodás, az másnak érthető és megfelelő válasz a FIDESZ bohóckodásaira.
Mert azok aztán mást se csinálnak, a lopáson kívül !

Az 5 és a 95% között tényleg nagy a különbség, de vajon tényleg annyi e ?

Azt hiszem, hogy nem bízhatja el magát a 95 %, mert könnyen lehet, hogy furcsa dolgok derülhetnek ki.

Igen, az én számomra a kedvencek az ellenzéki pártok.

Ha megfigyeled, akkor még az álellenzéki JOBBIK kormánybírálataiban is megtalálod a FIDESZ hiányosságait és a valódi bohóckodást !
Együtt vannak, egymásból élnek, egymást támogatják.

Ha csak azt figyeled, hogy mit mondanak el magukról, már akkor is hányingert kellene kapnod !

6.Lenin 2016.10.17. 12:19:41

@jotekony koc:

Elég zavaros amit írsz.
Miért írják azt, hogy nem lehet leváltani Merkelt, mert nincs jobb helyette?
Az USA-ban két balfácán közül választhatnak. Gondolod ettől sikeresek lesznek?

Gondolod, hogy 1 seggfej tudná irányítani Kínát, Oroszországot, USA-t ?

Sok országban látszik az eredménye.

Még a köcsög, magukat liberálisnak vallók is választanak véleménydiktátort, akit vakon követnek, hozzá igazodnak.

6.Lenin 2016.10.17. 12:35:50

@bekerült:

"Azt hiszem, hogy nem bízhatja el magát a 95 %, mert könnyen lehet, hogy furcsa dolgok derülhetnek ki."

Kiderülhet, hogy a 95 tulajdonképpen 94, vagy 96 % ?

Már leírtam, hogy szerintem se jó, hogy ilyen túlhatalommal rendelkezik valaki. Egy valódi, alternatívát is kínáló ellenzékre nagy szükség lenne, de nem lehet törvénybe iktatni, hogy néha alkalmatlanok is hatalomra kerüljenek.
A választók dönthetnek róla, aztán majd leváltják.

A politikában is az egészséges versenynek van csak helye. Sehol nem írtam, hogy ne lenne szükség ellenzékre. Azt is leírtam, hogy abban sincs semmi, hogy neked más a véleményed, de túl nagy a különbség ahhoz, komolyan kéne venni a sirámaidat, különösen akkör, vannak olyan példák, amik nem téged igazolnak (Veszprém,Ózd,Tapolca stb)
Egy biztos, olyan választási törvény kell, ahol a nyertes képes legyen kormányozni is, bárki is legyen a nyertes.
Bohócokra senkinek sincs szüksége se KKP-re, se DK-ra, MoMa-ra meg hasonlókra.

Ezt tudják is s választók, ezért maradnak mindig is kisebbségben a bohóckodók, zöldek, kékek, liberálisok (akiknek valójában semmi közük a liberális értékekhez). Lehetnek tagjai koalícióknak, de mindig is kisebbségben.

Engem 1 dolog érdekel, milyen teljesítményre képes valaki kormányon, ellenzékben.
Ezek nálam nem imádat, vagy gyűlölet kérdése, csupán a képességek megléte, vagy hiánya.

gizmo26666 2016.10.17. 16:22:36

@Jossarian: MIért lennék retardált, szerintem tök logikus lenne. Miatta kezdődött el a baloldal mélyrepülése. Magától csak nem lehetett ennyire hülye

bekerült 2016.10.17. 17:19:34

@6.Lenin:

Egy kicsit olyan, mintha a falnak beszélnék.
Mondod a Csicska dumát, ami fel van adva neked.

Beszélsz versenyről, meg minden másról, ott, ahol fel van borulva a pálya és még a bíró is a hazaiakkal van.

És akkor jössz te a teljesítménnyel !

Elmész te a sunyiba !

6.Lenin 2016.10.17. 18:56:25

@bekerült:

Ezért vagytok ott, ahol.
Nincs komoly érv, mondanivaló, csak vagdalkozás.
Ennyit értek, 5 % körül. ( 8 millióból 5 % még elfogadható)
És nem sajnállak.

bekerült 2016.10.18. 18:21:11

@6.Lenin:

Ócska kis csicska vagy !

Skankhunt42 2016.11.20. 15:55:08

@bekerült: majd unta meg és állt újra össze az mszp-vel lol

bekerült 2016.11.20. 17:06:24

@Skankhunt42:

Ha a FIDESSZEL állna össze az jó lenne ?

Mellesleg, senkivel nem állt össze, csak az összefogásért küzd és ez nem mindegy.

Azt se tudod mit akarsz, csak vagdalkozol ész nélkül.
süti beállítások módosítása