A valódi viták otthona

A Burger King sajnálja a félreértést és köszöni jól van?

Megkaptuk az étteremlánc válaszát azzal az esettel kapcsolatban, amiről Cipő nélkül kizavarni egy hajléktalant a rekord hidegbe? című posztunkban számoltunk be.

2017. január 10. - macska az úton

menhely_alapitvany.jpg

Arról ugyan alaposan megoszlanak a vélemények, hogy a vendéglátással foglalkozó helyeknek be kell-e fogadnia a különösen hideg időkben az utcán élőket (míg sokan ezt elutasítják, már - számunkra roppant szimpatikus módon - számos vendéglátóhely nyitotta meg kapuit, sőt, ad forró teát a hozzájuk betérőknek), abban talán egységesebb az álláspont, hogy úgy senkit nem zavarunk ki, hogy az illető cipője bent marad, ő pedig mezítláb megy ki a fagyba.

És nem mondjuk mosolyogva a vendégeknek, akik az akciót nem tartják helyesnek, hogy az már nem a dolgozók baja, ha a másikon nincs cipő.

A Burger Kingnek az alábbi kérdéseket tettük fel:

  1. A Burger King milyen viselkedést vár el dolgozóitól hasonló esetekben?
  2. Van-e erre vonatkozóan hivatalos protokollja az étteremláncnak?
  3. Mit gondolnak a konkrét esetről, kivizsgálják-e azt?
  4. Mit gondolnak a cégek társadalmi felelősségvállalásának fontosságáról saját környezetükben?

És az alábbi választ kaptuk:

Tisztelt Csepregi János úr !

Először is nagyon sajnáljuk a történteket. Természetesen az eset kivizsgálásra került, az étterem vezetőjével beszéltünk és a videó felvételt is felülvizsgáltuk.  A biztonsági őr 5-6 méteres távolságból kérte a hölgyet, hogy távozzon az étteremből. Nem látta, hogy a hölgy a cipője nélkül távozik. Ez csak körülbelül egy perc után derült ki mikor az Önök munkatársa jelezte ezt. Sajnos addigra a hölgy már messze járt az étteremtől. Így az őr az étterem elé helyezte a hölgy cipőjét.

Tájékoztatnánk az érdeklődőket, hogy a hölgy azóta már járt nálunk a mai nap folyamán.

A BURGER KING® étteremlánc magyarországi éttermeinek személyzete a további extrém hideg napokban tájékoztatást fog adni a legközelebbi melegedők elérhetőségéről, hogy ezzel is segítsünk a rászorulókon.

A cégek társadalmi felelősségvállalását fontosnak tartjuk. Éppen ezért a BURGER KING® támogatja az Egy szív a gyermekekért alapítványt, mely a beteg gyermekek külföldön történő gyógykezelésének pénzügyi hátterének kialakításában segít. Ezen túl támogatói vagyunk a Máltai Szeretetszolgálatnak és a Vöröskeresztnek is.

Üdvözlettel: Makkay János, Marketing és értékesítési igazgató | Marketing and Sales Director

A válasz kellően kompakt és kellően kerüli a konkrét válaszadást.

  1. Az egész étterem nincs akkora, hogy 5-6 méterről felszólíts valakit a távozásra.
  2. De ha volna is: senkit nem szólítasz fel távozásra 5-6 méterről.
  3. Kollégánk már akkor szólt, amikor elkezdték a kizavarást.
  4. „…az őr az étterem elé helyezte a hölgy cipőjét”, így is lehet nevezni azt, ha valamit valahonnan kidobnak.

A kapott választ mindenki értékelje ízlésének megfelelően.

És mielőtt valaki azt hinné, hogy nem így történt: a cipővel megpróbáltuk megkeresni annak gazdáját.

Csepregi János

Segítsen Ön is azoknak a kiszolgáltatott embereknek, akik most télen még nagyobb veszélyben vannak! Ha valaki a földön fekszik, ne hagyja magára! Kérjen segítséget!  

A Menhely Alapítvány diszpécserszolgálatát ezen a számon érheti el a nap 24 órájában:

1/338-41-86/1

Ha takaróval, teával, keksszel tud segíteni, keresse a Budapest Bike Maffiát!  

Te követed már a Reflektort a Facebookon? Nem! Akkor ITT most megteheted! Köszönjük!

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://reflektor.blog.hu/api/trackback/id/tr4212116161

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.