A valódi viták otthona

Reflektor

Orbán szabadságharcának előbb-utóbb pofon lesz a vége

Önkényuralmat építve harcolni a zsarnokság ellen kissé bizarr

2017. március 16. - macska az úton

putyin-erdogan-orban.jpgOrbán Viktor folyamatosan harcban áll és folyamatosan idegen vagy idegenszívű zsarnokoktól, ügynököktől és hadoszlopoktól menti meg hazánkat, nemzetünket. Néha az USA akarja megdönteni a kormányt, persze sikertelenül, hiszen Matolcsy vicekapitány résen van, néha Soros György által mozgatott – egyébként sok esetben a kormány helyett dolgozó, az állam feladatait ellátó - álcivilek vagy menekülthadak törnek romlásunkra, de legtöbbször a központosító, nemzeteket elsorvasztó, basáskodó Brüsszel ellen kell küzdeni vezérlő csillagunknak, miközben a kohéziós milliárdok ellen nincs kifogása, sőt. Hát kell ennél több ahhoz, hogy  valaki az 1848-49-es forradalom és szabadságharc örökösének állítsa be magát, miközben az oroszokra kacsint?

Orbán Viktor küzd, küzd, küzd szüntelen. Az ellenség folyton változik, egyedül a harc örök. Ha pedig van kellő számú fanatizált rettegő és/vagy gyűlölködő, akkor Magyarországon könnyű választást nyerni, pláne az átírt választási törvénnyel, mert a tegnap már Julius Caesarral példálózó miniszterelnök, azért a magyar állampolgároktól is szeretné megvédeni Magyarországot, pláne akkor, ha valaki népszavazáson szeretné elmondani a véleményét.

A totálisan leuralt médiára nem azért van szükség, hogy újabb agyakat mossanak át, hanem azért, hogy semmiféle, a hivatalos propagandától eltérő üzenet ne juthasson el azokhoz, akik már elkötelezték magukat a NER iránt. Nem is tudom, melyik a szomorúbb a valósággal szakító fanatikus, aki tényleg hisz az ügyben, a vezérben és tudja, hogy az egyetlen jóért harcol életre-halálra vagy a rendszer lelketlen végrehajtói, akiknek elég, ha pénzt nyúlhatnak, hogy mi marad utánuk, annak gyakorlatilag nincs jelentősége. Ami biztos: ez a két réteg szimbiózisban él ma Magyarországon.

Március 15-én a korrupció zsarnokság elleni szabadságharcról beszélt a miniszterelnök. A harcról, amit nem adhatunk fel, ami életben- és fennmaradásunk záloga, ő és kormánya pedig ergo az 1848-49-es forradalom és szabadságharc örökösei, hiszen Brüsszel egyre többet akar, máskor ez az új Moszkva, tegnap épp az új Bécs volt. De a nemzetek nem nagyon tűrik már az önkényt. Persze arról nem esett szó, hogy mi a helyzet országunk határain belül. Kár is lett volna, hiszen az az önkény meg értünk van, nem ellenünk.

Orbán Viktor örömmel látja, hogy azok a számos esetben Oroszországból pénzelt populista, nacionalista erők erősödnek, akik nagyjából hasonló módon szolgálják ki saját népük Oroszország érdekeit, ahogyan a Fidesz-KDNP teszi. Orbán az Unió valós hibáinak felemlegetésével próbálja hitelessé tenni saját autoriter, kizsákmányoló és korrupt rendszerét. A demokráciától távolodó Törökország? Az EU-t a menekültekkel zsaroló, EU-s tagállamokban saját demokráciacsökkentő intézkedéseiért kampányolni kívánó Erdogán? Példaértékű. Putyin kiváló férfiú, remek partner. Marine Le Pen? Mehet az összekacsintás.

Orbán Viktor valószínűleg tényleg elhiszi, hogy mekkora zseni. Hogy úgy tudja bomlasztani az EU-t, hogy annak pénzével tömi ki három generációra a sleppet. Hogy orosz hitellel odázhatja még tovább a magyar gazdasági csoda meztelenségének lelepleződését még azután is, hogy elapadnak az uniós források, grátiszba kap még az ország egy orosz atomerőművet is. Orbán Viktor az emberi jogokra elegánsan legyint, idegen a mi kultúránktól, ideje, hogy befogja a száját az amerikai liberális elit, ha látnák, milyen harc folyik itt a végeken, csndben maradnának. Orbán Viktor valószínűleg tényleg elhiszi, hogy mindenkinél okosabb, hogy tud úgy taktikázni, hogy egyszerre verjen át mindenkit, mert ez a különutassága lényege, a szemtelen oppurtunizmus, a rövidtávú egyéni haszonszerzés. (Így ért véget a hatalmas barátsága is a lengyelekkel.) És az a nagy büdös helyzet, hogy tényleg okos és tényleg jól lavírozik, csak azt felejti el, hogy előbb-utóbb elfogyhat a szerencséje vagy ráunhat valaki az alakoskodására. Ha március 15. valóban a zsarnokság elutasításáról és a nemzetről szól, akkor Orán Viktor maximálisan méltatlan személy arra, hogy egyáltalán meg merjen szólalni. De számára ennek biztosan nincs jelentősége.

Miközben próbálja gyengíteni az Eu-t, már nem csak a magyar nép nevében beszél (az én nevemben, mondjuk, ne tegye), hanem az Unió népeinek nevében is. Nem csak megkérdőjelezi az Unió alapvető értékeit, de úgy tesz, mintha mindenhol ugyanúgy gondolnák, ahogyan ő. Ez ugyanaz a szemfényvesztés, ami itthon folyik, csak már néhány nullával több van a végén.

Március 15-én Hollandiában választások voltak. 31 éve nem szavazott ennyi holland, mint ahányan tegnap tették. És ha erősödött is Geert Wilders menekült- és Unió-ellenes, populista Szabadságpártja (PVV), amit sokan figyeltek aggódva a Brexit után és a francia és németországi választások előtt, nagyon nem nyerte meg azt a referendumot, amire egy hónappal ezelőtt még a leginkább esélyes formációnak tűnt. A hollandok másképp döntöttek.

Orbánnak igaza van abban, hogy változnak az idők, de abban egyáltalán nincs, hogy erre a helyes válasz a jogállamiság lezúzása, a közvagyon privát célokra történő rekvirálása, az emberek önrendelkezésének korlátozása, akár az oktatás lebutításával, akár a jogi környezet elkorcsosításával. Nagyon úgy fest, Hollandia épp most mondott nemet az Orbánék szerint oly kívánatos irányra. És bármilyen furcsa a magyarok döntő többsége is inkább az EU-ban szeretné elképzelni Magyarország jövőjét, mint Magyarisztánban. Persze megfelelő jogszabályok mellett ez a háborús retorika ahhoz pont elég lesz, hogy simán behúzzák 2018-at azzal a fanatizált és ideológiailag kisemmizett társadalmi csoporttal, akikre szükség van ahhoz, hogy a lelketlen végrehajtók jól élhessenek.

Két kérdés marad csupán. Vajon mi kell ahhoz, hogy ezek a sokszorosan átvert emberek felébredjenek? És ami talán félelmetesebb lehet a kormányra nézve, a sok külföldi partner közül vajon kiunja meg majd először Orbánék játékait? Mert egy dologban teljesen biztos lehet az ember, a legnagyobb szabadságharcos korántsem olyan szabad és független, mint amilyen lenni szeretne.

Csepregi János írása

Te követed már a Reflektort a Facebookon? Nem! Akkor ITT most megteheted! Köszönjük!

A bejegyzés trackback címe:

https://reflektor.blog.hu/api/trackback/id/tr3612343095

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mr.paksimogyoró 2017.03.17. 09:05:43

Lehetnénk egy tök normális, nyugis ország, de mi magyarok szeretünk gyűlölködni és szopni. Mindig megtaláljuk az elmebeteg faszokat, istenként tiszteljük, és rajongunk érte, még akkor is, ha az arcunkba szarik a pénzszivattyú sleppjével együtt. Egyszer, csak egyszer kellene az ilyenekkel azt csinálnunk, mint a románoknak Ceauval, utána talán rend lenne, és nem egy maroknyi maffiózó országa lennénk.
Utópia, basszameg.

ZON 2017.03.17. 22:59:20

Beteg ember. Megy majd a történelem szemétdombjára, Szálasi és Rákosi mellé.

$pi$ 2017.03.17. 23:11:51

"Ha pedig van kellő számú fanatizált rettegő és/vagy gyűlölködő"

Azért egy gyűlölködő cikk közepén ilyet írni elég beteg. :D

siriq111 2017.03.17. 23:53:21

Azoknal a fideszes szavazoknal is kiverte a biztositokot ez az orokos harcban allunk, ellenseget keresunk, az ellenseg varakozik stb. bugyuta es semmitmondo pr faszsag , ahogy nalam is. A tobbi velemenyt amit viktorrol mondtak, inkabb nem irom le mert siman torolnek a kommentet. :D

siriq111 2017.03.17. 23:56:23

Bar jelzem, hogy en nem vagyok fidesz szavazo, szimplan en sem ertem ennek az egesznek az ertelmet, azon kivul, hogyan lehet atbaszni a jonepet a nagy semmivel :D

Csetepaté márki 2017.03.18. 00:07:57

"Nem csak megkérdőjelezi az Unió alapvető értékeit"

Hülye vagy, haver

"a legnagyobb szabadságharcos korántsem olyan szabad és független, mint amilyen lenni szeretne"

Szerencsére itt vagytok ti, akik szabadok (honnan ismerős?) és "függetlenek" (ballibsik)

Urb 2017.03.18. 00:14:17

Már felébredtek, 2010-ben...

siriq111 2017.03.18. 00:17:41

@Csetepaté márki: Legutobb amikor megneztem az utlevelem, az volt benne , hogy Magyar allampolgar. Az, hogy te mindenfele szavakat mint irtad szeretsz hasznalni, az mar nem az en bajom. :D
Ha annak tartod magad, felolem legyen . :D Engem nem zavar. Feleolem kektengert is irhatsz , ha neked tetszik a kek szin es a tenger , aldasom ra. Amugy szerintem is szep,

cardiobascuralis 2017.03.18. 00:48:05

Remélem, egyszer Orbán és bandája (Rogán, Lázár, Habony, Pintér, Matolcsy stb. elvtársak) megtekinthetik a művüket mintegy 4-5 méter magasságból, egymástól kb. 25 méteres távolságban az I. kerületi Attila úton, felső megvilágítással, és a lábuk is csak akkor remeg meg kissé, ha erősebb széllökések érkeznek.

midnight coder 2017.03.18. 03:24:54

Ma az EU kb. ott tart, mint a 80-as évek elején a KGST. Már látszanak a bajlós jelek, de az átlagpolgár még el sem tudja képzelni, hogy a dolog megbukhat. Ugyanakkor elsőként kiugrani belőle sem volt jó ötlet, meg is szívtuk a gengszterváltást, ha picit okosabbak vagyunk, sokkal jobban jöhettünk volna ki anno anyagilag - persze ez nem igazán rajtunk múlt, a gengszterváltás jó előre le lett szervezve.

Orbán most jól csinálja amit csinál: húzzunk hasznot az EU-ból amíg lehet, de de bukjunk vele együtt.

Nzoltan 2017.03.18. 04:23:08

A totális leuralt média csak azóta zavarja a baloldalt, mióta nem az ō kezükbe van.
Bár a népszabó is azért szünt meg, mert sajnálták rá a pénzt.

Nzoltan 2017.03.18. 04:29:12

Wilders pártja növekszik. Egy százalékkal maradt le a legnépszerūbb ellenfele mögött, aki elvesztette a szavazói közel negyedét. És most is csak az utolsó hetekben elōvett törökellenességgel sikerült fordítania.

Nzoltan 2017.03.18. 04:33:17

A közvagyon magánosításában/ellopásában a szocik vitték a pálmát. De ott minden oké volt, mert mindent szinte ingyen külföldi kézbe toltak át. Tehát ott a baloldalon ilyenkor ugye mindig leköpitek magatokat, ahányszor tükör elōtt álltok?

Tökönrúgott Feleségek 2017.03.18. 06:14:43

@ZON: pont erre gondoltam ėn is. miėrt nem lehet egy picit nyugalomban ėlni? miėrt kell állandóan háborúzni?

Tökönrúgott Feleségek 2017.03.18. 06:19:51

@midnight coder: Én úgy látom, a "húzzunk hasznot" az inkább csak rájuk, egy jól behatárolható körre vonatkozik, ránk nem. Tehát a többesszám első személy az én (és rengeteg más magyar számára) értelmezhetetlen.

Tökönrúgott Feleségek 2017.03.18. 06:32:36

@Nzoltan: Én speciel nagyon szívesen látnám egy cellában például a következő "párokat": Gyurcsány-Orbán, Pintér-Szilvásy, Rogán-Suchman, Szijjártó-Kovács (ide még beraknám id. Szijjártót is, ha már úgy is éppen csak megúszta anno). No meg persze mehet lakat mögé Habony, Lázár, Matolcsy, stb., ezekhez párosíts az MSzP-ből, akit akarsz! Ja, és ha nem halt volna meg, mehetne Torgyán is!

Hobbi Gilda · http://kismalac.blog.hu 2017.03.18. 06:51:43

@Nzoltan: Várj, elmondom lassabban, hogy te is megértsd:
Az em-be-rek több-sé-ge se nem bal-ol-da-li, se nem jobb-ol-da-li. Csak él-ni sze-ret-ne. Nor-má-li-san.
Na?

röf 2017.03.18. 06:58:15

Szegény Index, jó ideje már csak ilyen kívánsággyűjteményeket publikáltok...
Nem érzitek baromi röhejesnek ezt az erőlködést?
Orbán állandóan megbukik, senki nem áll vele szóba, a nyugati libbant újságok állandóan róla hazudoznak, az ország rég csődben van, hatmillió mélyszegény alatti nagyonmély szegény él, a gonosz rendőr üti a marokkói rettenetes háború elől hazánkig szaladót, nem lesz ebből baj...?

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.03.18. 07:49:14

Így igaz, pofon lesz a vége. Az ellenség ugyanis erős. De ha mindenki meghátrálna az erős ellenség előtt, meg se próbálna küzdeni, mindig a rosszak nyernének. Ez birzasztó világ lenne.

midnight coder 2017.03.18. 08:03:40

@Tökönrúgott Feleségek: Mindenki hasznot húz belőle, más kérdés hogy egyesek jobban. Kismillió olyan beruházás van amiből az átlagpolgár profitál - Pl. a tömegközlekedéssel kapcsolatos felújítások - az persze megint más kérdés, hogy az efféle beruházásokat átszövi a korrupció, de ebben sincs különösebb újdonság, ez megy a gengszterváltás óta folyamatosan. Orbánék csak picit nyíltabban csinálják, és a sajtójuk is nagyobb. De ne hidd, hogy a 3x-os áron épült autópályák azért épültek drágábban, mert jobb volt az építőanyag minősége...

Túlélő ... 2017.03.18. 08:19:27

Jó a poszt! Orbán azért beszél folyton harcról a világ ellen (az Eu ellen a gonosz Soros meg a nemzetközi péntőke ellen) mert a 2.5 milliós tábora (a vidéki nemzeti-populisták) EZT a retorikát követik, erre rezonálnak. Ez kell támogatóinak, mert így látják a világot beszűkül, pitiáner életük egybites gondolatiságából.

tof 2017.03.18. 08:27:27

@Nzoltan: Tehát rabolni szabad, csak ne többet, mint a másik?

$pi$ 2017.03.18. 08:36:28

@Túlélő ...: "Ez kell támogatóinak, mert így látják a világot beszűkül, pitiáner életük egybites gondolatiságából. "

Rákérdezhetek? Ellentétben ezzel a pármillió csávóval te egyáltalán nem vagy beszűkölt, kimondottan nagyvonalú és cizellált vagy?

Aki... várjunk csak... erről a pár millió emberről vallasz egy nem túl kifinomult, sztereotip, súlyosan előítéletes és a végletekig primitív ítéletet.

Tudod te egyáltalán mi a franc az az önkényuralom?!

L von Richthoven 2017.03.18. 08:45:40

@Nzoltan:
Pontosabb lesz ha 8 százalékot mondasz... 20 és 33 parlamenti hely között azért van különbség, bár a legfontosabb, hogy a liberálisok minden hibájuk ellenére meg tudták őrizni a vezetést, míg Wilders programmja továbbra sem bír akkora vonzerővel, hogy a legtöbb támogatója legyen....

sőőtnagyonis 2017.03.18. 09:05:30

Aképen középre kell tenni a plehest, a Rákosi eftárs helyére!

Mindig akkorát akar fingani mint a példaképei, de ebből tényleg beszarás lesz.
Junker ad neki egy akkorát, hogy a fal adja a másikat.:-DD

@MaxVal BircaMan ELEMZŐ: " Ez birzasztó világ lenne."

Vagy inkább magyarul: Ez birkasztó világ lenne.

István Magyari 2017.03.18. 09:22:10

A liberálbolsevik tetűhorda 2010-ben és 2014-ben torkig szopta Orbán faszát. Azóta sem képesek feldolgozni, hogy Orbán szájbabaszta a gennyes liberális söpredéket.

ancsi.ka07 2017.03.18. 09:26:59

amugy magyarországon mindenki nagyon érti a politikát. Orbán imádja Erdogant utálja a szunníta menekülteket. a törökök vallásilag 90°%ban szunniták. erdogan lenácizza európát ( németország). Viktor védi európát a szunnitáktól de Erdogánnal befekszik egy ágyba. akkor ki árulja el európát Soros vagy Orbán.
Amikor egy erdogan felszólitja az európai törököket a szaporodásra akkor ott valami nagy baj van kialakuloban. akkor most ki ellen kell majd védekeznünk?

Voznyák Pista2 2017.03.18. 09:33:37

Bizony bizony, egy ökölvívó meccs ilyen. Ütéseket viszünk be, de néha bekapunk egy egy rövid "bal" horgot, de hát ez már csak ilyen. Sőt, néha csak azért vállalunk be egy egy ütést, hogy az így megnyíló lehetőséget kihasználva mi vihessünk be egy találatot.

Van persze egy másik lehetőség is, amit 2010-ig folytattunk. A külügy szintű bólogatás, szervilizmus, és a pesti belvárosban otthonosan közlekedő valutaalap munkatársak. Akik előírták, hogy hol szorítsuk meg a gatyát.

Szóval melyik a jobb? Megpróbálni pozitív irányba befolyásolni azt ami velünk történik, vagy a kibicekre hallgatni folyton, akiknek semmi sem drága, hiszen kívülről osztogatják az észt.
Mint a viccben. "Kár hogy megdöglött a lovad, pedig lett volna még ötletem, hogy mit kell neki adni."

Silo 2017.03.18. 09:36:53

@$pi$: Gyűlölködés a személyre irányuló ellenszenv volna. A legtöbb embernek nincs baja vele, nem érdekli a valódi személyisége.

Azzal van baj amit Orbán tesz. Persze ő ezt a személye elleni gyűlöletnek akarja beállítani, mert azzal nem lehet mit tenni.

Silo 2017.03.18. 09:40:15

@Csetepaté márki: Pont ezt szeretné az opportunista politkus, ezt a hozzáállást: vitatkozzanak az emberek egymással (akár párt alapon), addig sem az ő tetteikkel vagy a nép igazi sorsával vannak elfoglalva, hanem az acsarkodással. Addig ő nevető harmadikként csak élvezi a színjátékot.

Silo 2017.03.18. 09:42:46

@István Magyari: köszönjük ezt a kiváló elemzést. Kívánom, hogy mindenki ilyen bölcs látásmód mellett szavazzon majd a következő választáson.

Silo 2017.03.18. 09:46:59

@Nzoltan: ott se volt oké soha, az én tapasztalatom szerint a társadalom többsége akkor is jóval magasabb morális szinten volt mint a politika.

Amiért most többet találkozni ezzel az az, hogy a jelenlegi opportunisták nem is akarják igaz elrejteni a lopást, mert azt hiszik nem lesz bajuk emiatt sose. Vagyis a kommunistáktól jól megtanulták a leckét: Magyaroszágon egyenlőre tét nélkül lehet garadálkodni.

Túlélő ... 2017.03.18. 09:48:32

@$pi$: hááát, ... nem én nyomatom napi 24-ben orrba szájba a gyűlöletdumát arról, hogy mindenki ellenség! Hisz mit is mond a górétok:

- ellenségek a liberálisok
- ellenségek a szocik
- ellenségek az ellenzéki pártok
- ellenségek a civilek
- ellenségek az amerikai demokraták
- ellenségek Soros György emberei
- ellenségek a brüsszeli vezetők
- ellenségek a zsidó nagytőkések
- ellenségek a nemzetközi pénzvilág tagjai
- ellenségek a szlovákok és románok
- ellenségek az EU baloldali és liberális képviselői
- ellenségek itthon a segélyekre szorulók
- ellenségek a tiltakozó tanárok
- ellenségek az aláírás gyűjtők
- ellenségek a másként gondolkodók
- ellenség a transparency international
- ellenség minden ellenzéki blog
- ellenség vagyok én, a szomszédom és a haverom is, ... mert utáljuk azt a nemzeti-populista kleptokrata szart, amit etetnek velem Orbánék már 7 éve egyhuzamban!

Silo 2017.03.18. 09:53:59

@Voznyák Pista2: miért kell eközött a két mód között választani, ha tudjuk hogy egyik sem igazán jó/ bizonyította, hogy nem jó?

Az hogy az eddigi kormányok béna kacsaként szerepeltek és szerepelnek, nem jelenti azt, hogy nem lehet ezt jobban csinálni.

Viszont aki épp kormányoz, az igenis figyeljen oda a kritikákra és igenis próbálja meg azok igényeit is beépíteni a rendszerbe akikkel nem mindenben ért egyet. Ez volna a demokrácia és ez különböztetné meg a mai puha diktatúrától.

$pi$ 2017.03.18. 10:02:53

Oráb ellenségekről beszél, arról, hogy harc van. Pedig nem is, nyilván szóóóóó sincs ilyenről. Lássuk például ezt a cikket:

Gyilkolásról tanulnak az Iszlám Állam diákjai

index.hu/kulfold/2017/03/18/gyilkolasrol_tanulnak_az_iszlam_allam_kisdiakjai/

Indexes, tehát nyilván szentírás. Érdemes elolvasni. Arról szól, hogy milyen embereket akarunk befogadni ellenőrzés nélkül az országba, hogy mire készülnek, hogy mire tanítják a gyerekeket.

Tehát:
1. Ki akarnyak nyírni minket. Nem mindannyian, de közülük igen-igen sokan.

Következtetés:
1. Azért nem kedveljük őket, mert orbán gyűlöletet kelt.
2. Meg azért, mert mocskos primitív nácik vagyunk.
3. Ellentétben a muszlimokkal, akik menekülnek és soha nem rasszisták.

Egy másik:

Erdogan valóra váltaná a szélsőjobbos konteókat
Víziójában a törököknek gyereknemzéssel kell megtorolni a nyugati sérelmeket.
index.hu/kulfold/2017/03/17/erdogan_gyereknemzes_kampany/

Tehát:
1. Erdogan azt mondja le kell szaporodni a hitetleneket.
2. Az összes imám azt modnja le kell szaporodni a hitetleneket.
3. Egy csomó európában élő muszlim a youtube-on azt mondja le fogjuk szaporodni a hitetleneket. Azt mondják, hogy a lányaitok nekünk fognak gyereket szülni, 12 gyerekem lesz és mind muszlim.

Következtetés:
1. Az, hogy a muszlimok le akarnak szaporodni minket egy konteo, nevetséges primitív ostobaság.
2. Aki ilyet mond, az szélsőjobboldali.
3. És nyilván náci is.

konrada 2017.03.18. 10:04:43

Igen, zorbán bukni fog!

... legközelebb kedden...

Aldou Raine 2017.03.18. 10:19:22

@konrada: ... az EU meg tönkremegy és hanyatlik .... legközelebb szerdán. Tuti.

Voznyák Pista2 2017.03.18. 10:24:45

@Silo:

"Viszont aki épp kormányoz, az igenis figyeljen oda a kritikákra és igenis próbálja meg azok igényeit is beépíteni a rendszerbe akikkel nem mindenben ért egyet."

Feltéve, ha azok a kritikák konstruktívak. Sajna azonban a ballib oldalról jövő kritikák többnyire ésszerűtlenek, céljuk mindössze a politikai klíma megváltoztatása.
Emlékszel pl. a Valutaalapos hisztire anno ?
Meg hogy 2 éven belül csőd lesz, ha nem tesszük azt amit "neves szaktekintélyek " javasoltak ? Aztán nem lett csőd. Viszont a kisvállalkozókra kirótt illetékek se emelkedtek, mint anno a Bokros csomag idején.

konrada 2017.03.18. 10:29:51

@Aldou Raine:
Jaja!... Csütörtökön meg jön az államcsőd;)

ISIS CIA projekt 2017.03.18. 10:30:39

Mostmár egészen biztos, hogy megbukik a Zorbán.
Hétfőre már csak összejön, ha minden nap, szorgalmasan CIA utasításra leírjátok :D

Aldou Raine 2017.03.18. 10:32:07

@konrada: ... és az a szemét nyugat is a tönk szélén áll. Hétfőre tuti összeomlik ez a rohadék, liberális Nyugat-Európa!

miketbeszéltek 2017.03.18. 10:37:12

@MaxVal BircaMan ELEMZŐ: A 48-as példálódzásból miért marad ki a szabadságharcunkat leverő Oroszország? Egyébként mostanában annyira szó szerint a rákosista kommunista szóhasználattal írsz, hogy ez elvtelen oroszimádatod mellett is hihetetlennek tűnik, így ismét felmerült bennem az, hogy csak ironizálsz!

miketbeszéltek 2017.03.18. 10:38:51

@ISIS CIA projekt: Így van. De előtte a rothadó Nyugat omlik össze, ahogy azt Moszkvából diktálták/diktálják!

Buchhalter 2017.03.18. 10:44:25

@midnight coder: nem hiszem,hogy az EU a KGST sorsára jutna. Azt azért te is észrevehetnéd,hogy különböző nagyhatalmaknak vagy érdek csoportoknak az érdeke egy gyengülő de nem széthulló EU ! Amerikának biztos nem lenne jó nemzet államokra széthulló EU ahol az oroszok simán tudnának garázdálkodni.Egyelőre Törökországot sem érdemes annyira figyelmen kívül hagyni.Bár Erdogan mindent megtett mostanában azért,hogy szép lassan gazdaságilag padlóra küldje az országát.Szerintem hamarosan lépni fog a helyi katonai junta csak még szépen megvárja az alkotmányos választás eredményét.Az 1 milliós török katonaság fenntartása brutál pénzeket emészt fel amit nem lehet a végletekig ráhúzni a lakosságra.Ha Merkel és Putyin kötne egy jó alkut akkor az EU akár fel is lélegezgetne bár ott van az USA de hála ég mind Mexicóval mind Észak-Koreával és azzal Kínával más fontosabb területein kell a szart kevernie Amerikának és így lehet ,hogy továbbra is egy viszonylag egységesebb EU-ra van szükségük.Erdoganra visszatérve az ő lépései már több arab ország érdekeit is zavarják.Egyiptom,Irán,Szaúd-Arábia.Erdogan háborút vív belföldön,Szíriában és Irakban ez a több frontos háború már sokaknak okozott bukást.Hivatalosan is közel 2000 török katona halt meg az elmúlt egy évben.Nem hivatalosan 6000 becsülik független források.Ennyi még belefér a lakosságnak.De az elhuzodó török gazdaság regnálása már nem annyira.Értéktelenedő török líra,emelkedő munkanélküliség, csökkenő beruházások.Veszélyes koktél!

HaD 2017.03.18. 10:45:11

@midnight coder: a zsidó qrva anyádból húzzatok hasznot aztán menjetek tovább élösködni

Andy73 2017.03.18. 10:48:28

Döbbenetesen, már-már tragikomikusan rossz helyzetelemzés, nagyon gyenge érveléssel.
Ha ilyen az ellenzéki sajtó, nem csoda, hogy a politikusaik is esélytelenek a győzelemre.

"A totálisan leuralt médiára nem azért van szükség, hogy újabb agyakat mossanak át, hanem azért, hogy semmiféle, a hivatalos propagandától eltérő üzenet ne juthasson el azokhoz, akik már elkötelezték magukat a NER iránt."

Ez a cikk is erre példa?

Ha így folytatja a baloldal, jön az újabb kétharmados bukás. A Jobbikkal majd megint lehet osztozni az egyharmadon.

Tökönrúgott Feleségek 2017.03.18. 10:48:43

@midnight coder: Teljesen egyetértek, de ne felejtsük el, hogy most kismillió törvényt is hoznak arra, hogy legalizálják a lopást.

Buchhalter 2017.03.18. 10:49:10

@HaD: ez egy "nagyon" tömény vélemény volt!zsidó qrva anyádból húzzatok hasznot aztán menjetek tovább élősködni.Hagyjuk már ez zsidózást!! A főnököm szín magyar még is kizsákmányolja az embereit a végletekig nagyok ócska fizetésért! A kapzsiság nem nemzet és vallás függő!

Tökönrúgott Feleségek 2017.03.18. 10:51:53

@ancsi.ka07: Ne keress a szavaiban logikát! Csak a hatalom megtartása a célja.

HaD 2017.03.18. 10:53:14

@$pi$: primitiv logika...fakocka egyszerü következtetésekkel...manipulált személyiség...valszeg gyenge jegyek matekból mi:)???

konrada 2017.03.18. 10:53:55

@Aldou Raine:
... de ennek a megtudásához már kevés az index B1 címlapot olvasni.. ;)

Andy73 2017.03.18. 10:54:21

@Urb: Ott a pont. Az ilyen baloldali bloggerek meg azóta is kómában vannak, jobb esetben álmodoznak, egy alternatív valóságban élnek.

Duplaxiii 2017.03.18. 10:54:30

Kedves posztoló!
Fokozottan valótlan az, amit leírtál, a "demokratikus" oldal álomvilágát fogalmaztad meg.
Nem kap orbán semmiféle pofont, tervezett kivezetés útját járja.
A nyugat, az EU vagy az USA semmit nem fog tenni, mert mi nem érünk annyit, hogy a putyinnal szembekerüljön.
Egyszerűen 1) felfüggesztenek minden EU-s pénzt, 2) korlátozzák EU-s jogainkat, 3) kizárnak az EU-ból és végül megszűnik NATO tagságunk.
Ez jó 5-8 év, addig a csúti és gerillacsapata az utolsó közpénz fillért is kirabolja, tehát mire ez bekövetkezik, kb 1 millió emberke lesz biztonságban, svájci bankszámlákkal, akik semmiféle kárt nem fognak szenvedni akkor, mire a másik, már csak 6 millió itthonmaradó az éhhalál, a hajléktalanság szféráiba "emelkedik". Az árvaházak tele lesznek elvett gyerekekkel, kapnak majd idealista nevelés, és talán nem lesznek szovjet katonai bázisok, de addigra az ország gyakorlatilag egy szobjet utódállam szintjére züllik.
És magyarok meg továbbra is kussolnak, egymást szidják.
A multat ismerők kihalnak, a fiatalok elvándorolnak. A csúti és népizenekara meg aranyvécés, munkásőrséges védelmű palotákban pezsgőznek majd a fekáliadomb tetején.
És nem is érdeklő őket az, hogy MAGYARORSZÁG.
Szóval, amíg csak álomposztok ezrei íródnak, kizárólag blikkel klikkvadászat céljából, csak a meredek zuhanás folytatódik.
Ne álmaidat írd le! Megoldásokat! Az ufók nem jöbbek segíteni...

HaD 2017.03.18. 11:00:00

@Buchhalter: nekem eddig két zsidó fönököm illetve plusz egy tulajdonos a cégnél(ez 3 különbözö cég 25 év alatt),továbbá egy cég ahol egy zsidó volt az egyik "vevö". Nem kell bemutatni a mocskos bandájukat,köszi!!! Ez négyböl négy. magyar német orosz is lehet szemétláda de ott alavetö bajok vannak a személyiséggel....és legfeljebb négyböl kettö az aki csak annak él hogy mindent lerabolni aztán továbbálni. Bár ezt az ázsiai "termelési" módot a II. Világháború óta "tanítják" Mo.-on. A nagyszüleinknél ezeket kiközösítették volna seperc alatt.

Tökönrúgott Feleségek 2017.03.18. 11:02:09

@Andy73: Döbbenetesen, már-már zseniálisan találó elemzés.

Tökönrúgott Feleségek 2017.03.18. 11:03:57

@Voznyák Pista2: Egyébként a fidesz híres volt a rengeteg konstruktív vleményével ellenzékben!

HaD 2017.03.18. 11:05:22

@Duplaxiii: sajna ez egy tökéletes helyzetkép:(

miketbeszéltek 2017.03.18. 11:18:49

@MaxVal BircaMan ELEMZŐ: Kicsit gáz egyszerre komcsizni, ugyanakkor kommunista gondolkozásmóddal, sőt szóhasználattal érvelni.

miketbeszéltek 2017.03.18. 11:24:54

@MaxVal BircaMan ELEMZŐ: Továbbra is polgári, konzervatív (keresztény), paternalista meggyőződésű vagyok, de ami megy, az nagyon nem az. A történelem folyamán meg már x alkalommal fordult elő, hogy a vezető réteg/uralkodó réteg a saját személyes érdekeit hitetteti el nemzeti érdekként; és a saját személyes/anyagi érdekeivel ellentétest meg ellenségként...

1ghost 2017.03.18. 11:26:22

Tökéletes a cikk! A gyagyás felcsúti békés építkezés, és a gyarapodó Magyarország megvalósítása helyett háborús állapotokat kreál azok ellen, akik ellen Rákosiék is küzdöttek, és szövetkezik azokkal, akikkel Rákosiék és a komcsik is szövetkeztek.

Mindeközben ő maga és a gerinctelen sleppje gennyesre lopják magukat a magyarok verejtékéből, mi több már matolcsy jógaoktató kurvái is milliókat keresnek az MNB-ben.

A narancskommunistáknál rosszabb pártot keresve sem találni, de az emberek immár átlátnak ezeken a fideszes gazembereken, így hát rövidesen kattan a bilincs, záródik a cellaajtó,orbánon rogánon, lázáron, és nincs megállás a legutolsó fidesztalpas is bíróság elé kerül, ezt nem fogják büntetlenül megúszni az kurvaélet.

miketbeszéltek 2017.03.18. 11:29:10

@Andy73: "Ez a cikk is erre példa?"

Ez a megállapítás a példa arra, hogy a szélsőséges szervilisek csak azzal elégednének meg, ha 100%-ban nemhogy Fidesz-párti, hanem tényhamisító, kommunista stílusú lenne a media.

1ghost 2017.03.18. 11:32:48

@Duplaxiii:

"Ne álmaidat írd le! Megoldásokat! Az ufók nem jöbbek segíteni... "

Imádom, hogy ebben az országban mindenki kibaszott okos, és egy jó szót nem mondd honfitársa gondolataira még elvétve sem.

Hát írd meg te, ha már de facto hülyézed a másikat. Nem tilos! Megteheted! Hadd lássuk milyen kibaszott okos vagy! Bár borítékolom, hogy csak röhögni fogunk rajtad.

VT Man 2017.03.18. 11:34:05

Ebben az írásban volt valami új? Mert én nem láttam.

VT Man 2017.03.18. 11:36:42

@ancsi.ka07:
"Amikor egy erdogan felszólitja az európai törököket a szaporodásra akkor ott valami nagy baj van kialakuloban"

Ismerjük, így vették be anno Buda várát is.

VT Man 2017.03.18. 11:38:36

@Duplaxiii:
"Egyszerűen 1) felfüggesztenek minden EU-s pénzt"

Ha felfüggesztenék az EUs pénzeket, akkor zuhanna a nyugati cégek profitja (Siemens, Deutsche Telekom, stb)

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.03.18. 11:40:35

@miketbeszéltek:

Jelenleg is ez van. A liberális oligarchia mindent elfoglalt, s a népet elnyomja.

miketbeszéltek 2017.03.18. 11:50:18

@MaxVal BircaMan ELEMZŐ: "A liberális oligarchia mindent elfoglalt, s a népet elnyomja." Nem értem. Valóban helytelen, hogy közpénzből a Fidesz-közeli oligarchák felvásárolják lassan az az országot; Oroszországban pedig a Putyin közeli oligarchák kezében van a gazdaság, de az túlzás, hogy ez liberális oligarchia. Az más kérdés, hogy a nagy része liberális életmódot folytat, amelyre pld. Habony ibizai felvétele az illusztráció!

sőőtnagyonis 2017.03.18. 11:51:35

@Duplaxiii: Ez túl távlati terv amit írsz.
A magyarokat már most leigázták, akiket orbán kiszolgál. Ha megbukik, akkor akik hatalomra segítették össze vesznek az országon, és egymást aprítja értünk az orosz az ukrán és az arab. a magyarokról itt soha nem fog egy szó sem esni.
Ez orbán legfőbb gecisége!

Ha megfigyeled itt az orbán mellett szólók, soha nem említik meg a mocskot amire ez a rendszer épül.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.03.18. 12:09:17

@miketbeszéltek:

Se Mo-n, se Oroszországban nincsenek oligarchák. Oroszországban korábban voltak, éppen Putyin likvidálta őket.

Mo. a nyugat kezében van, nem Orbánéban.

miketbeszéltek 2017.03.18. 12:14:04

"Se Mo-n, se Oroszországban nincsenek oligarchák" Aha. Mészáros Lőrinc micsoda? Kisvállalkozó?????

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2017.03.18. 12:15:48

@MaxVal BircaMan ELEMZŐ: "birzasztó világ" :-))

" éppen Putyin likvidálta őket" - nahát! Milyen demokratikus eljárás.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2017.03.18. 12:17:26

@ancsi.ka07: "Amikor egy erdogan felszólitja az európai törököket a szaporodásra akkor ott valami nagy baj van kialakuloban. "

Na akkor pont maga ellen fordítja egységesen Európát.

miketbeszéltek 2017.03.18. 12:24:30

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: "Na akkor pont maga ellen fordítja egységesen Európát." Késő. Már bent vannak.

miketbeszéltek 2017.03.18. 12:37:17

@1ghost:" A narancskommunistáknál rosszabb pártot keresve sem találni,"
Azok mellett/azok ellenére, amit leírtál, tudnál 1 alternatívát is mondani?

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.03.18. 12:40:35

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

Szerinted mit kellett volna tenni? Megkérni őket szépen, ne legyenek többé oligarchák?

1ghost 2017.03.18. 12:55:22

@miketbeszéltek:

Hogy én mondjak alternatívát? Miért, a Marson élsz?

miketbeszéltek 2017.03.18. 12:58:15

"Miért, a Marson élsz?" Nem, Magyarországon. Éppen azért kérdezem:-)

miketbeszéltek 2017.03.18. 12:59:41

@1ghost: Azt írtad, nem találsz rosszabbat. Kik azok, akik kevésbé rosszabbak?

1ghost 2017.03.18. 13:12:55

@miketbeszéltek:

Most komolyan! Neked fordítani kell magyarról, magyarra?

miketbeszéltek 2017.03.18. 13:19:44

Mit kötekszel, amikor (részben) egyetértünk?:-) Azt akarom kinyögni, hogy Hazánk tragédiája: azok mellett is, amit leírtál, nincs egy normális alternatíva. -Nem lehet annyira impotens az ellenzék, hogy ennyi ziccert kihagyjon, ha nincsen lefizetve! Ráadásul az életképes ellenzéki alternatívákat saját maguk kezdik a Fideszt is lekörözve levadászni!

Nzoltan 2017.03.18. 13:33:03

@Hobbi Gilda: Tévedés. Aki jobban akar élni, az jobban is él. A többi csak a sültgalambot várja. Vagy fütyülni jár...

miketbeszéltek 2017.03.18. 13:36:38

@Nzoltan: Megjegyzésed igazságtartalma a Dunától keletre rohamosan csökken. +A valóban önhibájukon kívül nehéz helyzetbe kerülőket is cinikusan és irgalom nélkül hagyta magára ez a kurzus.

fidesz maszop dk egykutya 2017.03.18. 13:43:04

@MaxVal BircaMan ELEMZŐ: igen, putyin likvidálta a nem hozzá tartozó oligarchákat, úgy hogy már csak ő, és az ő oligarchái maradtak.
Magyarországon szinte nem volt oligarcha, de aztán jött simicska, és a pénztáros lőrinc, és lett. Bizony akik előttük voltak azok kb óvodás kezdők voltak ezekhez képest :)

Az igaz, hogy Mo a nyugat kezében van, hiszen a nyugat nélküli gazdasági teljesítménye 0 vagy negatív.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.03.18. 13:51:19

@fidesz maszop dk egykutya:

Nem maradt egy oligarcha se Oroszországban.

Mészáros nem oligarcha. Se Smicska.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.03.18. 13:52:39

@fidesz maszop dk egykutya:

"Mo a nyugat kezében van, hiszen a nyugat nélküli gazdasági teljesítménye 0 vagy negatív"

Ha nem lenne teljesítmény, a nyugat nem lenne az országban. Gondolod, hogy a nyugati nagytőke direkt szeret pénzt veszteni? Nme, nem szerte. Éppen azért vannak jelen, mert jó az ország teljesítménye, azaz van mit kisíbolni.

1ghost 2017.03.18. 13:58:12

"amit leírtál, nincs egy normális alternatíva."

Ez komoly? Mert ha az, mindjárt dobok egy hátast!

Ott, ahol a legfőbb ügyész, a Polt Péter, ahol a független médiafelület jelentős részét lekaszálták a fideszes ganék, ott ahol az ellenzék nem mondhat véleményt a köztévén, ott mégis mit vársz, mit kellene tenniük?

miketbeszéltek 2017.03.18. 14:02:08

@MaxVal BircaMan ELEMZŐ: "Éppen azért vannak jelen, mert jó az ország teljesítménye, azaz van mit kisíbolni." Igazad van, Birka Elvtárs, Jugoszlávia meg az imperializmus láncos kutyája.

Peter Götz 2017.03.18. 14:05:23

@MaxVal BircaMan ELEMZŐ: tudod ,hogy OROSZ bérenc vagy! ha valaki nem tudná azért fizetik,hogy az Oroszoknál ne legyen oligarcha,csak az a szegény 24 órát dolgozó
Putyin,szerény 17 éve a hatalom élén,és gondolom mint demokratikusan gondolkozó nép gyermeke még további további 15 évig. Oroszország olyan nagyon demokratikus hely,már vagy 15 éve!

miketbeszéltek 2017.03.18. 14:05:47

@1ghost: Igaz, de pld. a Momentum, vagy Botka hetek alatt többet tett, mint ők évek alatt. Láthatóan csak arra játszanak, hogy a biztosan meglevő néhány százalékkal néhány vezető politikusok egzisztenciája biztosított legyen.

Peter Götz 2017.03.18. 14:09:46

@MaxVal BircaMan ELEMZŐ: "Éppen azért vannak jelen, mert jó az ország teljesítménye, azaz van mit kisíbolni."

Bizony ,Magyar GDP: 0 136 989 ezer millió USD
Német GDP :3 874 437 ezer millió USD

Mint a számokból látszik,simán eltartjuk az Uniót is! ezek 2015 -ös adatok

Janossz 2017.03.18. 14:34:59

@miketbeszéltek: " Az más kérdés, hogy a nagy része liberális életmódot folytat, amelyre pld. Habony ibizai felvétele az illusztráció! "
Na most, ha valaki bekokózva élvezi a művésznők vonaglását egy egzotikus kurvabarlangban, az nem biztos, hogy liberális életmódra vall. Bűnözőre inkább.

miketbeszéltek 2017.03.18. 14:42:42

O.k, de azok, akik bárkit képesek fröcsögve, gyűlölködve lelibsizni, mert egy olyan mondatot leír itt, amivel nem értenek egyet, Ibiza mellett meg nagyvonalúan eltekintenek.

Janossz 2017.03.18. 14:46:30

@miketbeszéltek: Bent vannak. Már ötven éve.
És eddig nem voltak különösebb gondok belőle, míg az anyaország nem tüzelte őket új, választott hazájuk ellen.

Janossz 2017.03.18. 14:54:08

@miketbeszéltek: Nyugi, Tölgyesi megjósolta, ha dől a kártyavár, Őfelsége ellenzéke is megy, ahova való...
Már csak egy kis friss tavaszi szél kellene.

Éva Lonkay 2017.03.18. 15:11:08

Orbán szabadságharca velünk győzni fog! A szarházi semmirevaló bitang hazaárulók pedig eltűnnek a süllyesztőben!

Janossz 2017.03.18. 15:35:04

@Éva Lonkay: Mi történt, Évi? Mesélj!
Alig fél órája eresztettél el egy virtigli Jobbik-náci kommentet a Kettősön, azóta lánglelkű Fidesz-huszár lettél?
Megvilágosodásod volt közben? Vagy egy testben két lélek lennél?
Azt már gyógyítják ám. A HA-ha-ha-Harvardon dolgozták ki a terápiát...:-)

midnight coder 2017.03.18. 15:46:08

@1ghost: Ugyan már. Az ellenzéknek nem az a baja, hogy nincs médiája vagy pénze. Az ellenzéknek az a baja, hogy nincs épkézláb mondanivalója. És ez már akkor is igaz volt, amikor még kormányon voltak.

midnight coder 2017.03.18. 15:59:08

@Buchhalter: Igazából nem az a kérdés, hogy mit akarnak a nagyhatalmak, hanem az, hogy mik azok a folyamatok amik az EU-n belül zajlanak. És az annyira nagyon nem jó. Az ipart már 30 éve kiszervezték Kínába, a szolgáltatások folyamatosan mennek Indiába, a lakosság öregszik, a helyükre érkező bevándorlók pedig nem adják fel a hitüket a liberalizmus kedvéért, és egyre kevesebb pénz jut betömni a szájukat.

Erdogan helyére pedig, ha valahogy sikerülne megbuktatni, egy még nagyobb állat kerül majd. Mert hogy a gazdaság gyengülése bizony az iszlamista szélsőség erősödését vonja maga után. A hadsereg közbelépése viszont egy csúnya diktátort hozna csak a felszínre, amit Európa hivatalosan nagyon kellene hogy utáljon - elvégre az istenadta nép ma nem biztos, hogy ölbe tett kézzel nézné ezt végig amint a katonák átveszik a hatalmat. Ez egészben pedig az a szép, hogy az európai demokraták, főleg Merkel asszonyság törékeny húsát ezek a csúnya török illiberráltak védik meg a migránsok áradatától.

$pi$ 2017.03.18. 16:07:01

@midnight coder: "Ez egészben pedig az a szép, hogy az európai demokraták, főleg Merkel asszonyság törékeny húsát ezek a csúnya török illiberráltak védik meg a migránsok áradatától. "

Az körülbelül olyan bölcs döntés volt mint viperával darazsat agyoncsapni. :( Csodálkoztam, hogy senki nem vette észre, de Erdogán figyelt. :D

BiG74 Bodri 2017.03.18. 16:07:02

Nekem speciel már a tököm tele van ezzel a baromsággal, hogy őmuftisága mindig kihírdeti az aktuális ellenséget, és folyamatosan harcban kíván állni! Normális embernek összeugrik a gyomra ha a vitya elkezdi osztani az észt. Ilyet csak egy munkát soha nem végzet, zagyva lelkivilágú elmeroggyant művel.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.03.18. 16:53:00

@Peter Götz:

Így igaz. Kelet-Európa tartja el az Úniót, termászetesen Mo. ennek csak része.

fidesz maszop dk egykutya 2017.03.18. 17:07:32

@MaxVal BircaMan ELEMZŐ: igen, van teljesítmény a nyugat által ide hozott gyárakban, és szolgáltató cégekben. De ha nem lenne nyugat, se gyár, se cég nem lenne, sem hova kivinni az összerakott cuccokat...

1ghost 2017.03.18. 17:17:05

@midnight coder:

Na ja! Neked, mint a tolvaj, korrupt orbánrendszer ócska kollaboransának a véleményét leszarja mindenki nagy ívben. Hiszen olyan hitvány és hazug vagy, mint a gazdád.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2017.03.18. 17:21:44

@Nzoltan: Folyamatosan hazudsz. De tudom, hogy ez nem zavar téged, hiszen fideszes vagy. Az lenne fura, ha nem hazudnál.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.03.18. 17:23:22

@fidesz maszop dk egykutya:

Mert a nyugati gyárak előtt sivatag volt az országban és éhínség.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2017.03.18. 17:24:17

@István Magyari: Végre, itt egy kulturált fideszes. :-)

fidesz maszop dk egykutya 2017.03.18. 17:29:04

@MaxVal BircaMan ELEMZŐ: majdnem, igen. Meg csőd is volt, bár az most is lenne, ha 2008 visszaköszönne.

@Nzoltan: nem hiszem, a másik mszmp csapat idejében még nem próbálták azt hogy a közpénz elveszítse közpénz jellegét, még ügyeskedve rejtve csinálták, amit a mostani mszmp csapat már nyíltan.

midnight coder 2017.03.18. 17:36:08

@1ghost: Értem. Aki nem a mi véleményünket szajkózza, az csúnya gonosz kollaboráns.

Kurt úrfi teutonordlkus vezértroll 2017.03.18. 17:47:04

A pofont ti kapjátok, úgy 1 év múlva libsikék, és utána szépen szoptok tovább..;)

Kurt úrfi teutonordlkus vezértroll 2017.03.18. 17:49:17

@Aldou Raine: A britek húznak el belőle. Nem fogadtál volna nagy tétben a Brexitre ugye?

Kurt úrfi teutonordlkus vezértroll 2017.03.18. 17:51:10

@BiG74 Bodri: Vitya 7 éve ül a fejeteken, és a brüsszeli gazdi nem segít rajtatok:)

midnight coder 2017.03.18. 17:52:51

@$pi$: Az alapvető gond az, hogy az európai liberráltak alapvetően elég képmutató egy társaság. Azt ők sem szeretnék, hogy elárasszák őket a migrik - pontosabban, magukat a politikusokat ez annyira nem izgatja, de a választóikat annál inkább - így azt belátták, hogy valahogyan távol kellene tartani a migriket Európától. Csakhogy azt már nem akarják felvállalni, hogy határzár, a menekültügyi egyezmények felülvizsgálata, stb, ehelyett szépen lelövetik a törökökkel a migriket a határon.

Kurt úrfi teutonordlkus vezértroll 2017.03.18. 17:57:26

@fidesz maszop dk egykutya: Bírom, amikor a kölcsönösen előnyös szituációkat úgy állítjátok be, mintha valami könyöradomány lenne a nyugati istenkirályok részéről ( Majd akkor is jusson ám eszedbe, amikor a szlovák GDP-vel példálóztok, ahol a legtöbb az egy főre eső autógyártó kapacitás a világon..)
Egyébként meg ki dolgozik az Audinál, a Mercinél, az Opelnél meg a Suzukinál? Vélemtlenül nem magyar emberek? Kik ezen cégek beszállítói? Véletlenül nem magyar kis és középvállalkozások?

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2017.03.18. 18:10:35

Milyen szépen nevelhette az anyja!

"István Magyari 2017.03.11 07:47:52
Szerintem Orbán anyádat pocsékolta meg."

"István Magyari 2017.02.06 22:42:59
@WerIug: Anyád."

"István Magyari 2017.02.02 21:19:39
@Mr Flynn Rider: Megbasztam a kurva anyádat."

"István Magyari 2017.01.21 19:53:06
Most olvasom az angol nyelvű romániai médiát, ott írják, hogy egy jegy huszonötezer és egymillió dollár között volt a résztvételhez. Szóval pénzért megvették a résztvételt. Ráadásul a román államelnök közleményt adott ki, hogy az egyedüli hivatalos román résztvevő a a román nagykövet. Úgyhogy leszophat a gennyes varánusz és a ballib gennybanda.
István Magyari 2017.01.21 20:33:40
@taga20: Megbasztam a kurva anyádat."

"István Magyari 2017.01.21 19:40:21
Amúgy megbasztam a csokibamártott banános kurva anyádat."

"István Magyari 2017.01.14 14:03:27
Ácsingozik a bolsevik söpredék.
István Magyari 2017.01.15 09:34:26
@rasztaszív: Megbasztam a kurva anyádat."

"István Magyari 2017.01.11 19:30:36
@s: Keressen a kurva anyád."

"István Magyari 2017.01.07 21:22:27
Anyádat szövi át a korrupció."

"István Magyari 2017.01.07 21:03:14
Anyádnak mutass be, seggfej, annak az útszélinek.2

"István Magyari 2017.01.07 20:25:04
"Megadja-e a kegyelemdöfést a politikai korrektségnek Orbán Viktor?"
Szerintem csak az útszéli kurva anyádnak adja meg a kegyelemdöfést."

"István Magyari 2017.01.06 00:01:44
@Mr Flynn Rider: Megbasztam az útszéli anyádat.
István Magyari 2017.01.06 00:50:08
Ballib büdösgecik, már Lenin is megmondta, ami nem megy, azt nem kell eröltetni és tanaljatok, tanuljatok, tanuljatok."

"István Magyari 2017.01.01 08:21:02
Fosok a gennyes ténytárra és a fasszopó patkánytetű bloggereire."

BiG74 Bodri 2017.03.18. 18:38:39

@EU zászlót mindenhova!:
Vitya mindenki nyakán ül. Gazdám nincs, nem is lesz, ellentétben veled.

$pi$ 2017.03.18. 19:03:49

@midnight coder: "ehelyett szépen lelövetik a törökökkel a migriket a határon"

Miközben szabadon höröghetnek, hogy nálunk drótkerítés van és az a sátán találmánya. Igen, elég beteg dolog ez.

miketbeszéltek 2017.03.18. 19:12:18

@Janossz: "És eddig nem voltak különösebb gondok belőle", Vegyes volt eddig is az integráció. A migránsválság előtt is ismert volt, hogy jelentős részük bezárkózó, integrációra nem hajlandó.

miketbeszéltek 2017.03.18. 19:15:04

@MaxVal BircaMan ELEMZŐ: "Kelet-Európa tartja el az Úniót" A fantáziavilág is a kommunista gondolkozásmódod megnyilvánulása. A vasfüggöny előtt is Kelet-Európa tartotta el őket szerinted?

miketbeszéltek 2017.03.18. 19:17:11

@MaxVal BircaMan ELEMZŐ: "Mert a nyugati gyárak előtt sivatag volt az országban és éhínség." Ismét a kommunista nosztalgia. Tehát szerinted a szocializmus jó volt? Ja, Moszkva tartott megszállva. Az szerinted biztosan jó dolog.

Peter Götz 2017.03.18. 19:31:16

@MaxVal BircaMan ELEMZŐ: Természetesen amit írtál válasznak az Hazugság,de nyilván úgy gondolod sokan egyetértenek veled,nos ők azok akiknek az agyuk helyén fidesz narancs van!
Oroszország=demokrácia,na ez a viccek vicce!!!!!

Buchhalter 2017.03.18. 19:41:25

@midnight coder: hat nagyon soteten latod a jovot.Szerintem Erdogant megbuktatja a katonai junta es rogton kiiktatjak,tehat meghal az lesz mint a 70-es evekben .Par tabornok vasmarokkal rendet tart.A csocseleket megszorjak helikopterekrol es hamar elfog takarodni a tobbi Erdogan patkany.Mindketten tudjuk ,hogy a 2016 nyari torok puccsot Erdogan szervezte meg maganak.Ilyen mar szamtalan tortent a tortenelem soran.

Silo 2017.03.18. 20:13:07

@Voznyák Pista2: sok minden van itt, nem válaszolok rájuk, többnyire igazat adok.

Ami fontos lenne, hogy demokratikusabb legyen az ország, akkor az emberek se marnák egymást most pl. ezen a csevegésen. A demagógiát úgy látom mindkét fél remekül használja, és ez probléma. Orbán csak felismerte hogy a kommunizmus által kitaposott ösvényen, miszerint az állampolgár semmibe vehető, csak alkalmazza.

Nem menteni akarom a baloldalt, de aki aktuálisan kormányon van, az tudja a legtöbbet tenni. És ahelyett, hogy 10 vagy több évre mindig vissza mutatnának, inkább azt kellene meg mutatniuk, hogy különbek. Nem pedig azt, hogy ugyan olyan kutyák is tudnak ők is lenni.

fidesz maszop dk egykutya 2017.03.18. 23:29:00

@EU zászlót mindenhova!: nem könyöradomány, de a nyugati cégek máshova is mehetnek, és nélkülük itt semmi nincs, mert se kutatás fejlesztés, se gyártás nincs, mivel az "elvtársak" tönkretettek, elmutyiztak minden magyar termelő/fejlesztő céget, mint ikarus, ganz-mávag, és a többi. Már csak mindenhez értő gázszerelők, izzó csavargatók, és hasonlók maradtak akik versenyben semmit sem érnek.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.03.19. 07:27:09

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

Azaz ha elmegyek hozzád, kirabollak, majd adok neked kis zsebpénz, azt fogod mondani: nélkülem még zsebpénzed se lenne?

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.03.19. 07:30:48

@miketbeszéltek:

A 80-as évekre az egész kóceráj összeomlás előtt volt. A kommunizmus halála mentette meg őket, hatalmas tőkeinjekciót kapott akkor a nyugat Kelet-Európából. Mára felélték ezt a pénzt, ezért van most pézügyi válságuk.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.03.19. 07:31:46

@miketbeszéltek:

Nem volt jó, mert nem volt jövője. Ami azonban nem ellenérv arra, amit mondtam.

miketbeszéltek 2017.03.19. 10:03:12

@MaxVal BircaMan ELEMZŐ: "A 80-as évekre az egész kóceráj összeomlás előtt volt. A kommunizmus halála mentette meg őket, hatalmas tőkeinjekciót kapott akkor a nyugat Kelet-Európából. Mára felélték ezt a pénzt, ezért van most pézügyi válságuk."
?????????? Mármint hogy a nyugat állt összeomlás előtt?? És Kelet Európából kapott tőkeinjekciót?????? Mielőtt felhúznám magam, nyugtass meg: igaz, csak elgépelted?

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.03.19. 10:31:52

@miketbeszéltek:

Így igaz. a nyugat összeomlás előtt állt. Ennek oka maga a rendszer. A liberalizmus gazdasági rendszere, kapitalizmus örök növekédésben képes csak fennmaradni, a stagnáció a bukását okozza.

Eleve a kapitalizmus sose tudott volna megindulni a gyarmatokról lopott pénzek nélkül.

Ez a rendszer alapja: a folyamatos profitnövekedés, minden áron.

A 80-as évekre jött el az, hogy egyszerűen nem volt már hová növekedni. A rendszer omladozott. Ekkor jött a kommunizmus bukása, mely többbilliós tőkeinjekciót adott a liberális gazdaságoknak, ezzel megmentette őket.

Mára a pénz azonban elfogyott. A liberálisok próbálkoznka ismét a gyarmatosítással - lásd Szíria, Irak, Líbia, stb. -, de a siker elmaradt. Lassan vége a játszmának...

Peter Götz 2017.03.19. 14:09:55

@MaxVal BircaMan ELEMZŐ: bizony jól írja,mert a világhírű trabantok,zsigulik,Ikarusok,Ganz turbinák ,stb helyett végre a nyugati cégek tudtak dominálni,és így végre meggazdagodhattak,lehet,hogy nem pontosan így volt,de BIRCÁNAK megfelel.

ZON 2017.03.19. 19:02:28

@MaxVal BircaMan ELEMZŐ: azt a tőkeinjekciót lehetne részletezni ?

miketbeszéltek 2017.03.20. 00:40:06

Azt nem egészen értem, hogy a kapitalizmus omladozásától miért a kommunizmus omlott össze. De legfőképpen azt nem értem, hogy milyen agymosás kell ahhoz, hogy Birca-akinek az értelmi képességeit nem vonom kétségbe-a marxista-leninista gazdasági, ill. történelem-szemléletet fújja teljes meggyőződéssel. Érdekes módon Oroszországban a kapitalizmus megjelenésének időszakát ugyanakkor fejlődésnek értékeli. -Az meg külön poén, hogy pontosan Líbia, Irak és Szíria szovjet érdekszférához tartozott, Szíria most is. -A gyarmatosítás első éllovasa Spanyolország polgárság híján, és hála a katolikus bigottságának szinte semmit sem tudott kamatoztatni a kincsekből. -A gyarmatosításból kimaradó országok is fejlődésnek indultak a polgárosodással és a kapitalizmus fejlődésével; ugyanis éppen a kapitalizmus volt egyedül képes az emberi kreativitás felszabadítására, és a hatékonyság növelésével a fejlődésre; szemben a feudalizmussal, és a félfeudalista országokkal pld. Oroszország.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.03.20. 05:46:10

@ZON:

Csak 2 példa:
- rablóprovatizáció: a valós érték töredékért kerültek keleti tulajdonok nyugati kezekbe,
- a keleti ex-komcsi gazdasági elit lopása: szinte minden pénz nyugati bankokba ment.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2017.03.20. 22:02:03

@MaxVal BircaMan ELEMZŐ: "A 80-as évekre az egész kóceráj összeomlás előtt volt. A kommunizmus halála mentette meg őket, hatalmas tőkeinjekciót kapott akkor a nyugat Kelet-Európából. Mára felélték ezt a pénzt, ezért van most pézügyi válságuk."

Ez még tőled is meredek volt.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2017.03.20. 22:04:00

@MaxVal BircaMan ELEMZŐ: Milyen kirablás? Láttam pár ilyen privatizációt közelről. Az ELMŰ kőkeményen veszteséges volt az 1500 leolvasóval, a havi számlázással a Díjbeszedő által, óriási kintlevőséggel. Az ELMŰ-t a németek rakták rendbe.

ZON 2017.03.22. 20:21:45

@MaxVal BircaMan ELEMZŐ: tehát, ha a pénzemet beteszem egy burgerlandi bankba, arra ihatok hideg vizet, ELLOPTÁK !!!

Valós érték ? Azokban a kilátástalannak tűnő, legatyásodott években ? Az az üzem, ahol édesapám a haláláig dolgozott, és a cég a rendszerváltásig szerény nyereséget termelt, 90-ben akkor sem kellett volna, ha ajándékba a adják.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.03.23. 06:35:32

@ZON:

Ha egy ország pénze egy másik ország bankjában van, az a másik országnak hoz hasznot. Szerinted nem így van.

ZON 2017.03.23. 11:16:46

@MaxVal BircaMan ELEMZŐ: Lopást írtál. Az azt jelenti, hogy jogellenesen eltulajdonítják.
Ha én beteszem a pénzemet egy külföldi bankba, akkor - ha csak jelképes méretű - kamatot kapok. A banknak nyilván van haszna, az ő adóján keresztül az államnak is, de el nem lopták, ha akarom kiveszem.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.03.23. 15:02:39

@ZON:

Lopás legálisan. A hatalom úgy határozza meg, mi a bűncselekmény, hogy az, amit nem szeretne annak mondani, az ne legyen az.

bauchi 2018.04.01. 07:07:32

@Duplaxiii: gügüjjjj mrg róóóóóóhatt komcsi geci.
süti beállítások módosítása