A valódi viták otthona

Reflektor

Bayer Zsolt felpattant az álmok foltos indián lovára

2017. április 12. - baum

 00423999.jpeg

Bayer Zsolt, az udvari nyalonc újfent bepöccent, látván a CEU mellett demonstráló fiatalok ezreit a nagy budapesti éjszakában.

 

Mondanivalójának lényege szösszenetének végén van, egy kicsit sem burkolt fenyegetés formájában:

 

Aztán majd megtapasztaljátok, milyen érzés üldözöttnek és fenyegetettnek lenni. Mondom: már mi is nagyon dühösek vagyunk. Világos?

 

Elvonatkoztatva attól, hogy a világ legfurább Békemenete lenne az, ahol pogromszerűen üldözik és fenyegetik a másként gondolkodókat, meg attól a gondolatfoszlánytól is, hogy a lovagkeresztes publicista eleddig csak az esti órákban fenyegette meg a vélt vagy valós ellenségeit fizikailag. Az aggódás hangján jelezném, hogy ez utóbbi veszélyes tendenciára utal, ergo Gyurcsány is akkor esett szét teljesen, amikor már napközben is sokat ivott.

 

Na de visszatérve a mai agymenésre. Mióta elolvastam a Simicska Lajosnak sok pénzzel tartozó Bayer sorait, csak arra tudok gondolni, hogy a NER egyik legfőbb kedvezményezettje mennyire van eltévedve a valóságot illetően. Sorolom:

 

  • Az utcán tüntető fiatalok életerősek. Például percekig ugrálnak, miközben ordítják, hogy „aki nem ugrál Áder János, hej, hej.” Ezek után meg bejárják a fél várost, nagyon hosszan és nem fáradnak el. Ehhez képest a Fidesz hívők korban vetekszenek Gyurcsány nyugdíjas imádóival. Ha tényleg létrejönne a nagy bayeri álom, és a Békemenet dühös tagjai találkoznának egy csapat egyetemistával, akkor azok úgy lecsavarnák a vén komcsikat, mint a szart.

  • Még akkor is, ha Zsolt már erősre itta magát, mondjuk Erdélyország vackorpálinkájából, melyet még Szőcs Géza csempészett haza Nyírő hamvaival együtt.

  • Ütőerőt maximum Kubatov kopaszai jelentenék, de ők nem ideológiai okokból állnak a NER mellett, hanem egyszerű zsoldosok. Ráadásul nem is vethetik be őket, hiszen így is szarul áll az Orbán-rendszer megítélése a világban. Egy nyílt támadás verőlegényeket felbérelve, plusz némi fizikai erőszakkal megspékelve, és kibasszák a Fideszt az EU-s pártcsaládjából. Így se kell sok.

  • A fiatal fideszesek meg elsősorban üzletemberek, és nem azzal vannak elfoglalva, hogy az utcán bohóckodjanak, nekik jelenleg az az első számú feladatuk, hogy minél több európai unióból érkező fejlesztési pénzt ellopjanak. Többek között ezekből a pénzekből érezheti magát kurva nagy császárnak a CÖF, meg maga Bayer is.

 

Szóval, jobb lenne mindenkinek, ha Bayer inkább dokumentumfilmeket forgatna. Állítólag van egy olyan trükk, hogy némi kis kormányzati háttérrel ugyanazt a filmet el lehet adni minden megyének külön, és azzal nagyon sok pénzt tud szakítani az ember. Ugye, Bayer úr?

 

Nuszbaum Tibor

 

 

Te követed már a Reflektort a Facebookon? Nem! Akkor ITT most megteheted! Köszönjük!

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://reflektor.blog.hu/api/trackback/id/tr5612417863

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Duplaxiii 2017.04.13. 10:35:34

Írnék, de szerinte te is moderálsz, ami nem látható a box alatt...
Szóval csak annyit mondanék, hogy nayerzsótti ÖLNI tudna egy Nobel Békedíjért!

eastern 2017.04.13. 10:41:48

Ezek a kis libnyaf buzik életerősek?

erol 2017.04.13. 10:44:53

@eastern: Mé' bayer talán az?

bit4 2017.04.13. 10:46:49

Szarok a facebook generációra.

teéjesenmindegy 2017.04.13. 11:15:13

Nuszbaum Tibor, te is egy kiköpött tyson vagy bameg...
De leginkább agyilag hajazol egy boxolóra

Ekkora marhaságot leírni, egészen elképesztő..

Az meg a másik elképesztő, hogy a hülye ujságírók meg bloggerek megpróbálják hatalmas gyűlöletként meg polgárháborúként beállítani ami itt van.
Hacsak nem fog feltűnni valaki jobb (márpedig nem fog) akkor jövőre a fideszre fogok szavazni. Attól függetlenül, hogy egy fillér állami támogatást nem kaptam soha, és én egyike vagyok annak a 3 milliónak, akinek az adójából működik ez az ország. Akinek a befizetett adóját a sok balos annyival jobban el tudná költeni, és folyamatosan azzal fenyegetnek, hogy ha hatalomra kerünek, akkor még jobban megadóztatnak. Ennek ellenére kurvára nincs kedvem senkit bántani, és nem mennék életerős (höhöhö) egyetemistákat verni.

2017.04.13. 11:19:20

Ebben az orszagban sokan megtapasztaltak mar az uldozottseg es fenyegetettseg erzeset, es most megint ez a vilag jon? Es most kinek kene megtapasztalnia e draga jo ember szerint? Olyan sok mar az ellenseg, hogy nem igazodom ki...

2017.04.13. 11:23:55

Magyar-történelem szakjával semmire se ment volna a büdös életben, de mivel ő az 5. számú párttagkönyv büszje tulajdonosa, ezért be van biztosítva az élete, jóléte. A Fidesz média-holdudvara tele van ilyen nem túl értelmes, kövérkés, tanító, magyar-történelem, könyvtár szakos középkorú faszikkal, akik egy normális országban egy iskola tanári szobájában kavargathatnák csak a kávét.
Magyarországon meg "Szeretünk Viktor!" transzparensekkel nyomulnak, ami picit szervilis és nagyon homoerotikus dolog.

A posztoló eddig nem vette észre, hogy a Békemenet nem a békéről szól? Egy erődemonstráció, erőfitogtatás, önmaguk hergelése, a saját tábornak üzenet. Pont mint a komenistáknál a békeharc volt meg a felvonulások a tribün előtt, ahonnan a tanácselnök és párttitkár letekintett a vonuló, integető dolgozókra.

Punxsutawney Mormota 2017.04.13. 11:25:27

Zsótink egy többszörösen kiégett, frusztrált ember. Hiába övé az elittnek számító ötös számú pártkönyv, ez mostanra kevés lett, már a csontokat sem kapja meg a Kedves Vezető asztaláról, mert mire a földre hullana, valaki ellopja az öreg véreb elől.
Ettől függetlenül továbbra is bizonyítani akar, hogy ne kerüljön ki csűrbe, ezért aztán felvállalja a "verőember" szerepét. Észrevettétek, hogy mostanában csak akkor veszik le róla a szájkosarat, amikor valami komoly ügy van? Zsoltinkat ilyenkor szabadjára engedik, hogy üssön, harapjon.
Persze már Ő sem régi. A régi, erőteljes morgása már falsba csap át, egyre vékonyabb a hangja, kicsit csípőficamos is lett, hullik a szőre - szóval minden tekintetben impotens és használhatatlan. Szegénykém nem tudja, hogy egyszer, nem is olyan sokára tényleg a csűrben fogja végezni, ahol már csak a kiscsirkéknek, növendék malacoknak regélhet egykori dicsőségéről.

Bajer Zsolt 2017.04.13. 11:26:23

"Ha tényleg létrejönne a nagy bayeri álom, és a Békemenet dühös tagjai találkoznának egy csapat egyetemistával, akkor azok úgy lecsavarnák a vén komcsikat, mint a szart."

1. Ezeket a tornabol felmentett gender szakos hulyegyerekeket, akinek a 80 % alig all a laban piatol es a drogoktol, egy csapat ovodas is leverne.
2. Es egy bekemeneten, kb 2 millio ember szokott lenni, itt meg a Soros altal ide szallitott hulyekkel egyutt is 10 ezren vannak.

Szerinted ki csavarna le kit ?

Bajer Zsolt 2017.04.13. 11:29:20

"Bayer Zsolt, az udvari nyalonc újfent bepöccent,"

Ja es udvari nyalonc az a gender szakos jo kurvaanyad, te fasszopo lipsi.

room_101 2017.04.13. 11:30:44

@teéjesenmindegy:
Én is adóztam vagy 3 milliót tavaly, mégse szavazok a fideszre, meg nem is szavaztam soha. A meghackelt választási rendszerben egyéni jelöltre a körzetemben legesélyesebb nemfideszesre fogok, listán meg jelenleg a kétfarkúak a legesélyesebbek, de a Momentum még bejátszjat.
Az egykulcsosnak hála, többet adakozhatok a civileknek, akár Sorosnak is érezhetném magam.
Viszont nemsokára nyugdíjas leszek, úgyhogy bárki is fog nyerni jövőre, az én seggemet fogja nyalni, a te adódból.

Etniez 2017.04.13. 11:31:16

@Bajer Zsolt: Mi van udvari nyalonc, megérkeztél? :D
Szervezd csak a Békemeneted, biztos találsz néhány közmunkást napi ötezer+kajáért.

Etniez 2017.04.13. 11:33:54

@Bajer Zsolt: "Ezeket a tornabol felmentett gender szakos hulyegyerekeket, akinek a 80 % alig all a laban piatol es a drogoktol, egy csapat ovodas is leverne"

Ó igen, Habony-panel bevetve.
Hiszen aki nem a Fidesszel van, az megtévesztett, vagy drogos, vagy ilyesmi.
Lassan annyi hiteletek lesz, mint 89 a komcsiknak volt. Bármint mondtok, egy pici kis mosoly fogja követni a hallgatóság részéről és annyira is fogják komolyan venni.
kicsit uncsi már ez a permanens forradalom és szabadságharc, inkább arról kéne beszélni, hogy HÉT ÉV ALATT miért lettünk sereghajtók.
És hogy miért keresnek a legszarabbul a magyarok az EU-ban.
Fasszopó fidesz.

2017.04.13. 11:39:04

"a Békemenet dühös tagjai találkoznának egy csapat egyetemistával, akkor azok úgy lecsavarnák a vén komcsikat, mint a szart."

1. Orbán hívők mindig tartanak maguknál sósavat és egyéb közbiztonságra különösen veszélyes eszközt.
2. A Fidesz magánhadserege, ami sittesekből, futballhuligánokból áll hamar agyonverné az egyetemistákat.
3. Egyetemistáknak azt tudom javasolni, hogy végzés után húzzanak Magyarországról. Ha a Fideszes és gyurcsányista nyuggerek, a léha közszolgák és a rejtett erőforrások majd adófizetők nélkül maradnak, akkor rájönnek, hogy elbaszták. Vagy még akkor se...
Én már eljöttem Magyarországról pár éve, sajnálhatják, hogy nem oda fizetem az adómat, mert szép összegről van szó. Így jártak. Dögöljenek éhen a nyuggereikkel, akik megválasztják őket.
3. A vén komcsik szerintem agresszívabbak, mint a mai fiatalok, a fiatal kitér. Én is kitérnék, pedig küzdősportos múltam van, egy combossal padlóra küldeném akármelyik békemenetest, minél nagyobb kupac háj, annál nagyobbat esne. De fasznak se hiányzik, hogy ilyenbe keveredjek. Hagyják ott az országot, ez az egyetlen alternatíva ma.

erol 2017.04.13. 11:43:22

@Bajer Zsolt: " egy bekemeneten, kb 2 millio ember szokott lenni," Hát persze, mesélj még.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.04.13. 11:53:07

Ez van, a liberális gyűlölködés elérte eredményét!

jandera 2017.04.13. 11:53:18

@Bajer Zsolt: Az a helyzet, hogy meg kéne trágyázni kis kertemet. Eljöhetnél, a te szádból úgy is dől a sz@r, a nyelveddel meg rögtön bele is tudnád forgatni.
Legyen rajtad is egy cseppnyi haszna ennek a kis országnak! Ha belegondolok, milyen szájízzel élsz, brrrr. Kaphatnál pár szem epret jövőre...

Etniez 2017.04.13. 11:53:36

@MaxVal BircaMan HJCD: Bayer mindig is gyűlölködött, liberális soha nem volt.
Hírhez nem akarsz hozzászólni?

erol 2017.04.13. 11:57:19

@MaxVal BircaMan HJCD: Szerintem bayer nem liberális.

teéjesenmindegy 2017.04.13. 11:57:38

@room_101: Örülnék ha csak 3 millát kellett volna adóznom.
Nincs meghackelve a rendszer, egy körzetben egy ember nyerhet. Ha a MOmentum vagy egy viccpárt a legesélyesebb ellenzéki jelölt, az nem a fidesz hibája. Nincs olyan rendszer, ahonnan egyéniben fél és negyed képviselőket lehetne beküldeni.
Adakozz annak a civilnek akinek akarsz - szíved joga, senkit nem zavar. Az már más, ha valami furcsa gittegylet valahonnan furcsa pénzeket kap és furcsa érdekeket képvisel - mint a négy mancs pl..

AZ viszont tény, hogy a nyugdíjasok seggét nyalják. És ezerszer jobban örülök ennek mintha az arabokét vagy a cigókét nyalogatnák ahogy azt a ballib csinálta/csinálná.

teéjesenmindegy 2017.04.13. 11:59:35

@karandash:
A sok életerős kemény fiatalnak úgy látszik nagyon betett egy vénember, aki sósavval megfenyegette őket. Egy üres pohár sem volt a kezében, nemhogy sósavval teli...

Nem érzed cikinek 3 év után is felhozni azt, hogy egy félbolond vénembertől beszart a magyar ballib ifjúság?

Zacskóstej 2017.04.13. 11:59:56

@Bajer Zsolt: "egy bekemeneten, kb 2 millio ember szokott lenni,"

"Szokott"...:) Na...akkor miért nem hívjátok össze megint?

Sir Galahad 2017.04.13. 12:18:44

Ugyan már. Vihar egy kanál vízben. Bayer mindig durván fogalmaz, ezzel hívja fel magára a figyelmet. És? Egyébként meg ha az ellenzékiek vonulhatnak meg tüntethetnek, megtehetik ugyanezt a velük egyet nem értők is. A szólásszabadság mindenkire vonatkozik.

Bajer Zsolt 2017.04.13. 12:22:27

@Zacskóstej: Ugy nem gondolod, hogy 2 tucatt hibbant libbant miatt, majd odahivunk 2 millo embert. Ha kifogynak drogokbol akkor ugyis elhuznak a picsaba.

wega 2017.04.13. 12:24:00

@Bajer Zsolt:
2 millió ? Miiii ? Embeeeer? Ne röhögtessen.
Az az udvari nyalonc meg megállhat, elég ordenáré dolgok jönnek vissza a szájából.
Szép napot!

Etniez 2017.04.13. 12:25:21

@Sir Galahad: Nem mindegy, ha egy politika ellen vagy másik állampolgár ellen vonulsz...

Paróczai 2017.04.13. 12:28:17

Biztos is, hogy Bayer sarkosan, gyakran durván fogalmaz, csak egyet ne felejtsünk el. A demokrácia hős védelmezői sem fogalmaznak szebben. Velük összehasonlításban Bayer nem akart letartóztatott szabálysértőt erőszakkal kiszabadítani. Nem öntözi le ellenzői ruháját festékkel és nem provokálja a rendfenntartókat.
Nem sugallja léptem- nyomon, hogy ki mikor fog lógni és a Gyurcsány érájában nem buzdított a hatalom erőszakos megdöntésére.
Haragja inkább azoknak a bolhacsípéseknek szól, amelyek bosszantják a a jelenlegi, döntő többséggel támogatott vezetést. Jól látja a párhuzamot a jelenlegi tüntetők és a Majdan provokáló lázadói között!

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.04.13. 12:30:28

@Etniez:

Bayer a 90-es évek első felében liberális volt. S akkor ugyanez volt a stílusa. Akkor persze ájult tisztelet övezte őt liberális körökben. a trágárkodása akkor "karakán, civil kurázsinak" és "határozott demokratikus értékrendvédelemnek" minősült ugyanazok által, akik ma fasisztázzák.

Zacskóstej 2017.04.13. 12:30:47

@Bajer Zsolt: 2 tucat? Kicsivel több volt az nem? Kíváncsi lennék én arra a 2 millióra. Szerintem azért nem hívjátok össze, mert ti is tisztában vagytok vele hogy nem ez lenne a létszám.

Meg olyan uncsi már ez a sok dogma. Ha valaki nem ért egyet a fidesszel az rögtön komcsi,libsi,sorosbérenc, hazaáruló...mi van akkor ha pl valaki 2 éve fideszre szavazott de ezzel nem ért egyet ezért kiment tüntetni? Az libbant sorosbérenc lesz? Ki dönti el hogy ki kicsoda? Te meg az uraid? Ne viccelj már. A haza nem ti vagytok, hanem a részei. Ezt kéne felfogni.

Ja meg ez a drog duma is. Nyilván..aki egyetemista az drogos. Tehát aki drogos az diplomás. Mondjuk ebből az egyenletből lejön hogy a farkas flórián nem drogos. Ez is valami :)

Zacskóstej 2017.04.13. 12:41:22

@MaxVal BircaMan HJCD: A bencsik meg komcsi. A viktor meg demokrata...most meg újra komcsi.

Te meg a fajtád meg követi mert az van amit mond. Ha azt mondaná hogy mától szart eszel mert az jó a hazának, még repetát is kérnél és megköszönnéd szépen.

Felesleges bármiféle "a te pártodban meg..." vagy "szdsz pedig.." mert ha rajtam múlna az egész jelenlegi parlament lógna.

vpbarna74 2017.04.13. 12:43:35

@Zacskóstej: Ez milyen igaz :) Bár ha ezt a szálat végigvisszük, akkor Viktor és pár barátja is, egy drogos-sorosbérenc volt valaha :)

Brix 2017.04.13. 12:47:45

A mostani politikai helyzet a liberàlis gyűlölködők miatt alakult ki, hiszen a Fidesz egymaga annyi szavazót tud maga mögött, mint az ellenzék összesen, ezért nemzetközi és hazai szinten össztűz zúdult az orszàgra, hogy mesterségesen csikarjanak ki valamilyen politikai vàltozàst. De, a zemberek nem hülyék , és nem akarjàk többé a balliberàlis politika kàrtékony termékeit: a politikailag korrekt beszédet, a liberàlis cenzúràt, a nyitott hatàrokat, a multikultit, a kierőszakolt népvàndorlàst, az emberek közötti különbségek mesterséges kiegyenlítését. 2018-ban megint brutàlis vàlasztàsi vereségbe szalad bele a ballib oldal!

Lucifer Morningstar 2017.04.13. 12:48:35

"Elvonatkoztatva attól, hogy a világ legfurább Békemenete lenne az, ahol pogromszerűen üldözik és fenyegetik a másként gondolkodókat, "

Ez téged meglep egy olyan országban, ahol a külföldről kommentelő birkaféle orbánista és putyinista kriptokommunisták náci elveket harsogva a seggét nyalják egy kommunista felmenőkkel, kommunista múlttal rendelkező tolvaj és hazaáruló cigánygyereknek?

Sir Galahad 2017.04.13. 12:49:12

@Etniez: Dehogynem mindegy, amíg a szólásszabadság törvényi keretei közé befér.

Mr.paksimogyoró 2017.04.13. 12:54:31

@Bajer Zsolt: 2 millió? Mit hazudsz te lipsibérenc? 6 millióan voltunk a legutóbb is! Rohatt ügynök vagy te, nem a Zsótti!

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.04.13. 13:01:34

@Zacskóstej:

Bencsik sose volt komcsi.

Orbán az volt saját bevallása szerint, diákként a gimnáziumban, a katonai szolgálata alatt lett antikommunista. S most se komcsi.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.04.13. 13:02:11

@Zacskóstej:

"Te meg a fajtád meg követi mert az van amit mond. Ha azt mondaná hogy mától szart eszel mert az jó a hazának, még repetát is kérnél és megköszönnéd szépen. "

Tévedsz. Sose követtem még senkit.

has 2017.04.13. 13:04:19

@karandash: Az mszmp tagkönyve meg van még? annak mi a sorszáma. Gerinctelen fazon.

Zacskóstej 2017.04.13. 13:06:25

@MaxVal BircaMan HJCD: A bencsik nem volt komcsi? :) Ne már..:D :D

Nyilván nem írok példákat, mert tudod miket írnék. Ármánykodás és furmánykodás. :)

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.04.13. 13:08:45

@Paróczai:

Soros majdant akar Bp-en, ez nyilvánvaló, de egyszerűen nincs meg a kellő számú embere hozzá, így marad a hőzöngés csak. Hiszenk minek megdönteni Orbűnt erőszakkal, ha a következő választásokon megint ő fog nyerni, ráadásul százezrek mennének utcára az új, illegitím, liberális puccsisták ellen.

2017.04.13. 13:11:38

@teéjesenmindegy: én dolgoztam vegyszerekkel laborban, egyik diplomám természettudományos, nem fosok a savaktól, ráadásul tudom, hogy pont nem a sósav okozza a legcsúnyább sebeket. De ha te szeretnél sósavat a szemedbe, akkor rajta, állj ki egy bolond ex-munkásőr fideszes öregember elé.

Viszont az jellemző, hogy nem az amúgy általam is mamlasz tejbetöknek tartott ballib fiatalok fenyegetőznek ilyen savazással, hanem a pont hatalmon lévő fidesz nyuggerdroidjai.
Normális ember öregkorában unokáit terelgeti, nem szájhabzik és savazással fenyegetőzik. Legaljaponthu.

Zacskóstej 2017.04.13. 13:14:22

@MaxVal BircaMan HJCD: Akkor mit írogatott a gyerekek szovjet ideológiai nevelésének fontosságáról? Meg nyilván még sok sok nyalánkságról....

Beépült provokatőr volt nem?

teéjesenmindegy 2017.04.13. 13:21:21

@Etniez: Miért ciki? HÁt lássuk.
Szóval ott van 2-3 ezer Orbánt éppen lámpavasra fellógatni készülő székházrohamozó. Meg egy 75 éves rozzant papa, aki tehetetlenségében azt mondja, hogy mindjárt leönt valakit sósavval. Közben a botja van a kezében nem sósavas flakon. És három évvel később még mindig ettől retteg a ballib ifjuság.
Előre félek, hogy mi lesz, ha egy ovodáscsoporttal találkoznak, ahol a nagycsoportos Kovács Petike megfenyegeti őket, hogy az apukája megveri, vagy ha az öregnéne rájuk uszítja a Csöpi kutyát. AZ lesz ám csak a terror.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.04.13. 13:21:49

@Zacskóstej:

Kompromisszumot kötött a rendszerrel, hogy újságíró lehessen, ahogy azok is tették, akik később liberálisok lettek, s akiknek ugyanezt nem hányod a szemükre...

teéjesenmindegy 2017.04.13. 13:27:03

@karandash: Volt a vén faroknál bármi ami távolról emlékeztet a sósavra?
Egyébként meg az is szánalmas, hogy az iszonyú elnyomást és diktatúrát egy darab vénember jelenti aki szövegel. Ez ellen aztán tényleg fel kell kelni :D
Szánalmas.

Gazz 2017.04.13. 13:28:57

@MaxVal BircaMan HJCD: Hazudsz. A stílusa sem ilyen volt. A nyelvezete sem.

Etniez 2017.04.13. 13:46:14

@teéjesenmindegy: Ezek a nyuggerek állandóan verekednek. Miért ne lehetne náluk sósav? Abban a korban már bomlik az elme.

2017.04.13. 13:50:08

@teéjesenmindegy: "az is szánalmas, hogy az iszonyú elnyomást és diktatúrát egy darab vénember jelenti"

Ne hazudj, ilyet nem írtam. Nem a vén geci jelenti a diktatúrát. Ő csak az egységsugarú, műfogsorát csattogtató nyugger, aki ilyen vállalhatatlan fenyegetéseket enged meg magának, mert boldogtalan, a politika megmérgezte az öregkorát.
Volt nekem is ilyen rokonom, ahelyett, hogy unokázott volna, folyton echotévé előtt fröcsögött és zsidózott. Mindezt nyugdíjas főmérnökként, teljes boldogtalanságban, minden más kommunikációra képtelen módon.
Jó lenne, ha ezek az emberek találnának egy kis nyugalmat öregkorukra. De pont ők a mindenkori kormány befolyásolható szavazórétege, nekik szól a propaganda.

Ne érts félre, Gyurcsány alatt is volt ilyen fanatikus nyuggersereg a gyurcsányista oldalon.
Meg előtte aki Orbánnak csókolt kezet...
Ezek csak műfogsort csattogtattak és magukat tették nevetség tárgyává, ez pedig belefér.

Ez a sósavas véngeci viszont agresszióval fenyeget. Ez a munkásőrtempó megengedhetetlen. A legalja emberek, akiknek nincs egy érvük se, azok folyamodnak ilyesmihez.

Macropus Rufus 2017.04.13. 13:55:47

@MaxVal BircaMan HJCD: "Népszabadság 1986. október 17-i számába írt, "Érzelmi kötődés" című cikke miatt, melyben a Magyar-Szovjet Baráti Társaságról és a magyar fiatalok szovjetbarát ideológiai nevelésének fontosságáról ír."

igazad van.... tényleg nem volt komancs. De most ismét jól érezheti magát. Megint előveheti ezt a cikket. Csak mszmp helyet a fideszt kell beírnia.

https://hu.wikipedia.org/wiki/Bencsik_András

teéjesenmindegy 2017.04.13. 13:58:34

@Etniez: Persze. Minden nyugger egy potenciális támadó, akitől jogosan retteg a ballib forradalmár ifjuság, már 3 éve :D:D:D

2017.04.13. 14:01:14

@Etniez: na ez az, amit megfigyeltem, hogy Magyarisztánban nem a fiatalok agresszívkodnak politikai ügyekben, de nem is a dolgozó családos emberek, hanem azok, akik már kiestek a fősodorból, magányosak, nyuggerek, senki se szól hozzájuk.
Ez valahol tragikus. Írtam fentebb, hogy nekem is volt ilyen rokonom, nem szívesen találkoztam vele. Olvasta a Magyar Nemzetet, amikor még az fideszes volt, meg valami jobbikos híroldalakat és idegen nyelvet beszélő nyugdíjas értelmiségi létére ennyi volt neki a világ. Unokáival alig találkozott, folyton őrölte magát olyan dolgokon, mint Izrael elnyomja a palesztinokat (az arabokat is gyűlölte persze), kínaiak terjeszkedése a világban, szadesz zsidók, multik, sorosgyörgy, háttérhatalom, illuminátusok, szabadkőművesek...
Szomorú dolgok ezek.

teéjesenmindegy 2017.04.13. 14:07:45

@karandash: tanulj már meg olvasni. Nem mondtam, hogy te pont mit írtál.
3-4 évvel azután, hogy egy vén marha mondott valamit még mindig ezen rugózni CIKI.
Ciki, hogy ekkora hatalmas fenyegetés ért egy forradalmi tömeget, és ez akkora nyomot hagyott bennetek, hogy még ennyi idő múlva is lefossátok tőle a bokátokat.

Teljesen felesleges azzal előjönni, hogy kinek mérgezte meg a politika az öregkorát, mert mintha a dk szavazók meg az orbánszidók között is van nyugger, nem is kevés.
HOgy ne menjünk messze, rögtön a blog.hu is tele van velük, éppen akasztanának, pamuttal az élen. Meg a 20 haverja.

EGY darab vénember infarktusközeli állapotban beszél hülyeségeket. Az ő dolga. Normális ember ezt kiröhögi. Ti meg évekkel később is ezen rugóztok.

Elmentem egyszer egy részeg, rozoga vén farok mellett. Elkezdett pofázni, volt ott minden. Felemelte a kezét, hogy verekedjünk. MOndtam, hogy maga a jobb, aztán mentem a dolgomra.
Nem pedig évek múlva is ezen pörögtem.

nu pagagyí 2017.04.13. 14:07:45

Alig várom a NER prostituáltjainak felvonulását!

teéjesenmindegy 2017.04.13. 14:10:13

@karandash: Azt is megfigyelted, hogy a világ többi részén kik min durrognak az internet előtt?
Annyira szeretem ezt a gyökér hozzáállást, hogy Magyarisztánban ez meg az. Megsúgom neked, hogy máshol is. Csak te arról nem tudsz

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2017.04.13. 14:12:02

Most hogy a huszonöt eves velemenyterror kezd azakadozni ti mertek beszelni pogromokrol?
Amikor folyamatosan diszkreditaltatok a jobboldali véleményeket?
Vicc

Jakab.gipsz 2017.04.13. 14:18:13

Don Corleone Soros, remek buli készülődik, az épülő-szépülő modern demokráciánk fellegvárába, a tagtoborzás remekül halad sokan vagyunk de még nem elegen, sajnos még nincsenek se mártírjaink, sem pedig példaképeink. De dolgozunk az ügyön.

pamut 2017.04.13. 14:27:40

@FILTOL: nem lehetsz ennyire hülye bazdmeg. már majdnem visszanyomtátok a sajtóviszonyokat a komcsi Kádár-korszakba, évek óta totális sajtótámadást és hobút toltok, tucatjával veszitek át az újságokat, a sajtó 90%-át már elfoglaltátok, FOLYAMATOS a hazudozás, a cenzúra, a mocskos propaganda az tömény agymosás, a karaktergyilkosság a mocskolódás, rágalmazás, uszítás gyűlölködés a kibaszott Göbbelsz-sajtótokban, nem hogy nem hallgattok meg senkit, de ki is cenzúráztok mindenkit aki nem szajkózta vissza a hazudozásaitokat, és még te dumálsz bazdmeg?

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2017.04.13. 14:30:04

@pamut: Pont azt teszi amit a balos media tett 2010ig.
A fagyi visszanyalt... A karma szele odabaszott nektek.
Szar ugy

Jakab.gipsz 2017.04.13. 14:31:31

@pamut: Szia pamut, jó hogy itt vagy áruld már el, de jó hangosan mit nem szabad Magyarországon csinálni.

nu pagagyí 2017.04.13. 14:33:14

@FILTOL: Az illiberális rezsim sajtóját csak erőszakkal lehet rátukmálni az országra. Normális embert nem érdekel a propagandamédia. Versenyképtelenek.

teéjesenmindegy 2017.04.13. 14:33:26

@pamut: Pont ugyanakkora hazugságok mennek mind a két oldalon, ugye?
Kezdjük a négymillió éhezővel, meg a kimenekült kétmillióval, aztán folytatva az arabus orvosmérnökökkel.
Meg a karaktergyilkolászásban is élen jártok, ha jól emlékszem. Köteles beszéd, feleségverés, elhagyott gyerek, grazi ideggyogyó megvan?
Bazmeg, tényleg a szádra mered venni a karaktergyilkosság szót, úgy, hogy folyamatosan törpéztek egy 172 centis embert? :D
Te beszélsz cenzúzáról, amikor több nick lett kitiltva a blog.hu balos részlegéről mint amennyi olvasója van? :D:D

teéjesenmindegy 2017.04.13. 14:34:28

@nu pagagyí: bezzeg a népszabadság, az megélt. Egy sikertörténet volt :D:D:D

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2017.04.13. 14:35:06

@nu pagagyí: Pucuka...ha senkit nem erdekel akkor mire megy itt a rinya?

pamut 2017.04.13. 14:37:51

@Jakab.gipsz:
Sok mindent...
- pl. állami vagy a közeli munkahelyen ellenzéki vélemény knyílvánítani
- nem fideszes maffaitagként köszbeszrzést, trafikot, földet nyerni
- átlagemberként normális egészségügyi ellátáshoz/oktatáshoz hozzáférni.
- tisztességes független igazságszolgáltatást igénybevenni ha fideszmaffitag az érintett
- mocskolódás, karaktergyilkosság, reflektorblogon és más blogokon is fideszes ügynökök rágalmai, mocskolódásai, karaktergyilkosságai nélkül nyilvánosan hazafias politikái szerepet vagy akár csak hazafias civil szerepet vállalni

ilyenek, van még sajnos bőven.... gyalázat.

pamut 2017.04.13. 14:39:44

@FILTOL: ugyan dehogy. ez csak a fideszes hazugságok egyike a sokmillióból. már az is hazugság hogy aki nem fideszes az "balos", vagy hogy csak "két oldal" lenne, ez is a fideszes hazugságok egyike.
bár az röhejes és szánalmas, és undorító, hogy a fideszesek még a saját hazugságaik alapján sem tartják magukat különbnek annál, akit annyira gyűlölnek és megvetnek, sőt.

pamut 2017.04.13. 14:46:41

@teéjesenmindegy:

"Pont ugyanakkora hazugságok mennek mind a két oldalon, ugye? "
Nincs két oldal, és akárhány is van, a fidesznél hazugabbat nem lehet mondani, fényévekkel leköröz mindenkit minden ganéjságban.

"Kezdjük a négymillió éhezővel"
kezdjük. ki mondta ezt?

"meg a kimenekült kétmillióval"
ki mondott ilyet?

"aztán folytatva az arabus orvosmérnökökkel."
folytassuk, ki mondta hogy minden menekült kivétel nélkül egyszerre orvos és mérnök is?

te ugye valami dedóból írsz amúgy, te szerencsétlen?

"Meg a karaktergyilkolászásban is élen jártok, ha jól emlékszem."
:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

hogy nem sül le a mocskos hazug pofádról a bőr bazdmeg :DDDDDD

"Köteles beszéd, feleségverés, elhagyott gyerek, grazi ideggyogyó megvan? "
egyiket sem mondta soha, mond annak aki szerinted mondta.

"Bazmeg, tényleg a szádra mered venni a karaktergyilkosság szót, úgy, hogy folyamatosan törpéztek egy 172 centis embert? :D"
soha nem törpézutem orbánt, de tőlem lehetne törpe is nem az a baj vele hanem hogy utolsó szar hazaáruló maffiózó görény patkány.
az komoly hogy NEKED van pofád a karatergyilkosság szót a szádra venni, te fideszes? :DDDDDDD

"Te beszélsz cenzúzáról, amikor több nick lett kitiltva a blog.hu balos részlegéről mint amennyi olvasója van? :D:D"
:DDDDDDDD
1. sokkal több nickket kellene kitiltani, mert hemzsegnek a fideszes ügynökök, szvsz te is az vagy, de pusztán az ordenáré, karaktergyilkos, hazug, mocskos aljasságokért is tucatjával kéne még kitiltani embereket, akik amúgy maguk a cenzorok amiatt hogy szándékos, fidezses megíbzású trollkodásukkal ellehetetlenítik a kommunikációt.
2. nem a bloghu a mérvadó, hanem a sajtó 90%-át birtokló orbi birodalom, ezen múlik mit cenzúráztok ki a magyarok többsége elől.

Komolyan bazdmeg neked aztán van bőr a képeden :)

2017.04.13. 14:47:17

@teéjesenmindegy: Ázsiában élek. Itt nem napi téma a politika. Az emberek szavaznak, majd 4 évig élvezik az életet. Ha egy ázsiai embernek azt mondod, hogy naponta kéne egy olyan dologgal foglalkoznia, ami neki nem hajt közvetlen pénzügyi hasznot és semmi ráhatása nincs 4 évig, akkor körberöhög. Itt van az embereknek munkája, hobbija, a politika jellemzően ezerszer kevésbé érdekli őket, mint a magyarokat. Pláne nem erőszakoskodnak. Tüntetésen mondjuk vannak pár százan, ugyanannyi rendőr, de nincs sósavas bácsi, csak utcai árusok kitelepülnek és piaccá alakul a hely.
Mondjuk itt az állam nem is nyom pénzt a vallásba és nem szopják le az egyházak az államot (de vallásszabadság van, hihetsz akármiben), nincs monopolizált média, az oktatási intézmények meg piaci alapon működnek világszínvonalon és nem izmozik velük az állam.

Magentax 2017.04.13. 14:49:37

@Brix: te hol és mikor élsz? Mert hogy nem itt és nem most, az is biztos.
Beleragadtál valami régesrégi lépesmézbe

chomuv 2017.04.13. 14:53:43

@teéjesenmindegy: Szerintem meg nem az a lényeg, hogy milyen volt a Népszabadság. Az a fontos. hogy az ellentétes vélemények tűnjenek el a médiából. Ez a minőségtől független dolog. Ezt akarja a Fidesz már régóta. Aki ezzel nincs tisztában, az nem méltó arra, hogy bárki vitatkozzon vele. Az nyilvánvalóan troll.

pamut 2017.04.13. 15:00:51

orbán seggnyaló kádárista szánalmas lakájmédiája így erőlködik bazdmeg:

444.hu/2017/04/13/szinre-lep-a-hazmestermedia-nem-lehet-kozlekedni-a-tuntetok-miatt

teéjesenmindegy 2017.04.13. 15:00:56

@pamut:
- pl. állami vagy a közeli munkahelyen ellenzéki vélemény knyílvánítani- a munkahelyen dolgozni kell és nem politizálni. Nem csak államin, hanem mindenhol.
- nem fideszes maffaitagként köszbeszrzést, trafikot, földet nyerni - Ja. Aztán akkor ki nyerte meg a földek 90%át? Meg ugye a strabag is több közbeszerzést nyert, nyilván ő is fideszes.
- átlagemberként normális egészségügyi ellátáshoz/oktatáshoz hozzáférni. - Ez is hülyeség.
- tisztességes független igazságszolgáltatást igénybevenni ha fideszmaffitag az érintett - A tyúklopási ügyedben ki mellé állt a bíróság?
- mocskolódás, karaktergyilkosság, reflektorblogon és más blogokon is fideszes ügynökök rágalmai, mocskolódásai, karaktergyilkosságai nélkül nyilvánosan hazafias politikái szerepet vagy akár csak hazafias civil szerepet vállalni - Talán te ne beszélj mocskolódásról meg rágalmazásról, mert bagoly mondja.

teéjesenmindegy 2017.04.13. 15:04:28

@pamut: "Kezdjük a négymillió éhezővel"
kezdjük. ki mondta ezt?

Ti bazmeg. Olvass utána

"meg a kimenekült kétmillióval"
ki mondott ilyet?

Azt is ti.

"aztán folytatva az arabus orvosmérnökökkel."
folytassuk, ki mondta hogy minden menekült kivétel nélkül egyszerre orvos és mérnök is?

Ja, tényleg olyat nem mondtatok, hogy kivétel nélkül. Csak azt, hogy orvosok meg mérnökök. Persze meg gyerekek
De azt konkrétan leírtátok, hogy sokkal képzettebbek átlagban mint az itthoniak.
Keresgélj utána, fent van a neten.

NEM MONDTÁTOK A GRAZI GYOGYÓT? Ahhoz képest eléggé közszájon forog. Valaki csak mondta.

És persze, aki neked ellentmond az fideszes ügynök. Hülye vagy pamut fiam, mint a segg.

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2017.04.13. 15:08:59

@pamut: ugyan dehogy. ez csak a fideszes hazugságok egyike "
Te valami alternatív valóságban élsz? Vagy el is hiszed amit itt osszehordasz?

Hahaha

Aki 89 utan eszmeletenel volt tanúja volt a balos mediaterrornak es nem tagadja el annak létezését.
Es lehet hogy az orszag jobbat erdemelne mint a Fidesz (bar ketlem) ti illetve a balos köcsögök a sajtobol es a tobbbi nyalonc pont azt kapjak amit megerdemelnek.amo jár nekik. Kurvara senkit nem Erdekel a sipakolas.

pamut 2017.04.13. 15:09:07

Apropó, az megvan fiúk, hogy még Kádár János sem próbált likvidálni egy darab egyetemet sem?

Pop40 2017.04.13. 15:11:19

Tökéletes poszt, kb minden benne van, ami a témáról elmondható.

Pop40 2017.04.13. 15:12:54

@pamut:

Ne hasonlítsd Kádárt Káderhez meg a sleppjéhez.
Kádár ehhez a hazaáruló söpredékhez képest szinte a grál lovagja volt.

teéjesenmindegy 2017.04.13. 15:15:42

@karandash:
Figyelj, te tényleg nem bírsz arról leszakadni, hogy 4 éve egy vénember odamondott valamit? Igazi hülye vagy.
Mondjuk ezek pont nem úgy néznek ki, mint akik 4 évig leszarják, hogy mi történik.
www.sickchirpse.com/wp-content/uploads/2016/11/Mass-protests.jpg

de ezek sem
popularresistance-uploads.s3.amazonaws.com/uploads/2014/04/Protest-at-US-Embassy-in-Manila-at-start-of-Obamas-Asia-Pacific-tour-Southern-Tagalog-Exposure-e1398363630633.jpg

NA, szóval maradjunk annyiban, hogy ott élsz, fingod nincs semmiről, nem érted a problémáikat, meg azt sem, hogy mikor mit gondolnak. Egy itt élő kínai is annyit lát, hogy odamegyünk a boltjába aztán megvesszük a pólót.

Pop40 2017.04.13. 15:16:21

@Bajer Zsolt:

"Es egy bekemeneten, kb 2 millio ember szokott lenni,"

Ne szerénykedj, elvtárs. Vannak ott 2 milliárdan is.
Sőt, ha beleszámoljuk a fölöttük keringő legyeket, 3-an is.

pamut 2017.04.13. 15:17:55

@teéjesenmindegy:

1. Minden magyarországi munkahely Magyarországon van, azaz érvényes rá a szólásszabadság joga. Ezt csak te, a mocskos komcsi szar gondolod másképp, meg a büdös fajtád.

A mocskos komcsi fajtád még azt is előre tiltja, hogy valaki akár csak egy lájkkal kifejezze egyetértését a neten valakivel, és ellenkező esetre kirúgással fenyeget.

Sikerült megfélemlíteni a magyar embereket, BAZDMEG! GARTULA, ti mocskos bolsi patkányok.

2. :DDDDDDDD És VAN BŐR A POFÁDON tagadni azt amit mindenki tud, LOOOOL :DDDD

Hé, balfaszka, te legalább kapsz a magyarság folyamatos kirablásából pár morzsát, vagy akkora síkhülye ostoba balek vagy, hogy ingyen nyalod a milliárdos maffiózók seggét, te kis komcsi?

3. "hülyeség", HAHAHAHAHA, kurvára lenyűgöző az érvelésed, fideszes! :D
bazdmeg és van bőr a pofádon letagadni hogy milyen szar a maygar egészségügy, szerintem te valami államtitkári pozícióra hajtasz hogy ennyire pofátlanul hazudsz, hahahaha :DDD

4. milyen tyúklopási ügyről hadoválsz te szerencsétlen? :D azt hiszed ilyen béna próbálkozással el tudod terelni a szót arról hogy a mocsok maffiád szabadon lop mivel a törvények felett áll? :D

MIÉRT NINCS MÉG ROGÁN ANTAL BÖRTÖNBEN?????????
hogy csak egyet kérdezzek.....

5. Nem, ti vagytok a bajnokok, kedves Göbbelsz-fiókák, bár lassan ott tartunk, maga Göbbelsz is tanulni járna Orbánhoz.

Pop40 2017.04.13. 15:19:26

@teéjesenmindegy: "NA, szóval maradjunk annyiban, hogy ott élsz, fingod nincs semmiről, nem érted a problémáikat"

Ezt ugye a Duce senkit nem érdeklő agymenéseire buszoztatott lengyeleknek, meg a nem itt élő, de ide szavazgató htm-eknek is elő szoktad adni?

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2017.04.13. 15:20:06

@teéjesenmindegy: A szoci kormányok alatt is a Fidesszel való foglalkozást a hatalom kritikája helyett.
Ez volt a legviccesebb.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.04.13. 15:21:42

@Macropus Rufus:

Már válaszoltam erre. Meg kellett felelnie az elvárásoknak, hogy dolgozhasson.

Pop40 2017.04.13. 15:21:45

@FILTOL:

Ez tényleg nagyszerű, elvtárs, örülök, hogy hasznosan töltöd a szabadidőd.
Csak azt nem értem, mi köze ennek a poszthoz.

pamut 2017.04.13. 15:23:17

@teéjesenmindegy:
"Ti bazmeg. Olvass utána"
Én ilyet nem mondtam soha bazdmeg ha hazug szar. És még mástól sem olvastam. Tudsz mutatni bizonyítékot hogy legalább valaki valahol egyszer mondott ilyet, hogy aztán rám is rám kend, meg másokra is, vagy csak a süket ostoba hazudozást tolod?

"Azt is ti."
Nem. Mutass bizonyítékot.

"Ja, tényleg olyat nem mondtatok, hogy kivétel nélkül. Csak azt, hogy orvosok meg mérnökök"
Nocsak, már elkezdtél visszavonulni a hazudozásodból? kész csoda, nem néztem ki belőled. Tehát hazudtál, oké, ezt mondom én is.

"De azt konkrétan leírtátok, hogy sokkal képzettebbek átlagban mint az itthoniak."
Én iylet soha nem írtam, folyamatosan, kényszeresen, betegesen hazudsz. Csak nem fideszes vagy?, azok szoktak ilyet.
És még csak nem is olvastam olyat hogy "képzettebbek", de ha te igen, BIZONYÍTSD, mert süket hisztiddel tele a padlás.

Orbán elmúlt 7 év maffiaállami bűnözéseihez, hazaárulásaihoz, heves magyargyűlölő országrombolásaihoz mit szólsz, te kollaboráns patkány?

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2017.04.13. 15:23:35

@Pop40: A hozzaszolasodhoz van köze . De ha nem emlekszel arra sem? akkor értem már miért hablatyolsz itt ossze vissza

pamut 2017.04.13. 15:24:28

@FILTOL:
LOLű

semmi újat nem mondtál a süket ámokfutásodon túl, tehát ugyanazt tudom válaszolni:

"ugyan dehogy. ez csak a fideszes hazugságok egyike a sokmillióból. már az is hazugság hogy aki nem fideszes az "balos", vagy hogy csak "két oldal" lenne, ez is a fideszes hazugságok egyike.
bár az röhejes és szánalmas, és undorító, hogy a fideszesek még a saját hazugságaik alapján sem tartják magukat különbnek annál, akit annyira gyűlölnek és megvetnek, sőt."

pamut 2017.04.13. 15:25:38

@Pop40:

"Ne hasonlítsd Kádárt Káderhez meg a sleppjéhez.
Kádár ehhez a hazaáruló söpredékhez képest szinte a grál lovagja volt."

Hát ezért ez túlzás, Kádárt ne dicsérjük már fel csak azért mert orbán nála is aljasabb.

pamut 2017.04.13. 15:31:06

A TÉNYEK:

a fideszes média hazudik.
minden nap.
nem egyszer, állandóan.
néha végigfutom este a híreket bár propaganda-oldalon, azt látom hogy átlagosan napi 10-15 hírt cenzúráznak ki, hallgatnak el. természetesen mind olyan, amit a fidesznek negatív hír. azaz egy héten 70-100, egy hónapban 3-400 hír hallgatnak el.
ez totális cenzúra, propaganda.
rendszerszintű, folyamatos, a hatalom csinálja a hatalom érdekében. agymosás, tömegmanipulkáció. ezt nem lehet kimagyarázni. ez egy az egyben a Kádár-korszak módszere, újraépítése a fideszes térfélen.

nem mellesleg a fideszes sajtó tucatjával (!) veszíti el a pereket. és azért nem még többször, mert gyakran igyekeznek pont a peresíthetőség határán megállni a fogalmazásban. persze már azzal is csalnak hogy miről számolnak be és meddig, milyen sorrendben, és főleg hogy mit hallgatnak el.

CSAK 3 cikk erről a hétről ami erről a kádárista agymosással foglalkozik:

comment.blog.hu/2017/04/10/a_kormanypropaganda_megint_fullba_tolta_a_kretent

comment.blog.hu/2017/04/10/hirunk_a_nagyvilagban_1300_mar_az_afp_is_foglalkozik_orban_alhirgyaraval

és a hab a tortán:
Ott tartunk, hogy a Putyin-közeli RT is korrektebben számol be a budapesti tüntetésről, mint a fideszes propagandamédia:

444.hu/2017/04/10/ott-tartunk-hogy-a-putyin-kozeli-rt-is-korrektebben-szamol-be-a-budapesti-tuntetesrol-mint-a-fideszes-propagandamedia

ÉG a szégyentől a pofátok, kollaboráns fideszesek?
Hogy visszahoztátok a kádári-goebbelsi-sajtót?
Dehogy ég, sőt: büszkék vagytok rá.....

Pop40 2017.04.13. 15:34:09

@FILTOL:

Ez volt az eredeti hsz, amire reagáltál.

"Tökéletes poszt, kb minden benne van, ami a témáról elmondható"

Na, akkor elmeséled, hogy ehhez mi köze van a linknek?

pamut 2017.04.13. 15:35:01

hé, hazaáruló komcsik:

milyen érzés az egyetem-rombolás?

ugye élvezitek, hogy nem csupán egy kiváló, nemzetközi hírű egyetemet romboltok le, de egyben megfosztjátok a magyarokat attól, hogy itt Magyarországon világszínvonalú oktatásban részesüljenek?

ugye élvezitek hogy emigrációba kényszerítitek azokat, akik CEU-szinten akarnak tanulni, művelődni?

Pop40 2017.04.13. 15:39:57

@pamut: Nem dicsértem fel, csak a tényeket írtam: Kádár ehhez a söpredék bandához képest patyolattiszta volt.

Ez nem dicséret, kb mindenkire elmondható, tán még Al Caponéra is.

Pop40 2017.04.13. 15:43:11

@pamut:

Élvezik hát. Épp, mint a bolsevik elődeik a múlt században.

Lássuk be, ritkán is fordul elő a történelemben, hogy 2 általánost végzett, alkoholista kocsmatöltelékek egyetemek képzési programjaiba pofázhatnak bele.
Szar kis seggnyaló létük csúcsa lehetett ez a pár nap. :D

5perc 2017.04.13. 15:45:12

Nagy a bódocsá az ő szívébe, megint vele foglalkoznak, mintha fontos ember lenne.

dr. mesterséges színezék 2017.04.13. 15:47:04

"a világ legfurább Békemenete lenne az, ahol pogromszerűen üldözik és fenyegetik a másként gondolkodókat"

Evolúció Közép-Európában.

Pacificus Hungaricus. Nagy bunkó kis bunkóval a kezében.

teéjesenmindegy 2017.04.13. 15:50:17

@pamut: 1. Munkahelyen dolgozni kell, nem lájkolgatni. Buzikám, nem azért rugnak ki, mert akármit lájkolsz, hanem azért mert nem dolgozol.
2. Mit tud mindenki? Azt, hogy nyernek olyanok, akiknek semmi köze a fideszhez. Hát igen. Attól,mert te ezerszer leírod, még nem lesz igaz az ellenkezője.
3. Nem állítottam, hogy nem szar az eü. De korántsem olyan szar, mint ahogy te állítod. Igen, a múlt héten elmentem, és tisztességes ellátásban részesültem. Te meg hazudsz
4. Fogalmam sincs, hogy miről beszélsz, hogy nem részesülsz igazságos eljárásban. Mit tettél, és ki nem volt veled tisztességes?

teéjesenmindegy 2017.04.13. 15:50:51

@Pop40: "Ezt ugye a Duce senkit nem érdeklő agymenéseire buszoztatott lengyeleknek, meg a nem itt élő, de ide szavazgató htm-eknek is elő szoktad adni?"
Hujj de sötét vagy.

teéjesenmindegy 2017.04.13. 15:54:11

@pamut:
Figyelj te agybeteg.
Nem azt írtam, hogy TE írtál valamit, hanem azt, hogy TI. Mert te általánosítgathatsz, akkor én is. És írkált bizony a ballib média 4millió éhezőről, meg 2 millió kimenekültről, meg képzett migráncsokról.

Légyszi idézd be, hogy mikor írtam azt, hogy kivétel nélkül mindegyik orvosmérnök, te barom. Na, hajrá. Linkeld.

Pop40 2017.04.13. 15:55:42

@teéjesenmindegy:

Na ne mondd, bolsikám.
Aztán miért is?

Mert te egyik hazudozásoddal cáfolod a másikat?

Indriq 2017.04.13. 15:56:04

húsvét napjain is dolgoznak a párt fizetett kreténjei amúgy? ilyenkor jár a dupla bér?

bájer zsoltikának pedig üzenem, hogy a jó kurva anyját, ha fenyegetni akar, dobjon egy üzenetet és megbeszéljük személyesen :)

Boar. 2017.04.13. 15:56:58

@MaxVal BircaMan HJCD: "
Kompromisszumot kötött a rendszerrel"
Öcsém, ez lett a "köpönyegforgató mocskos patkány" pc jellemzése?
Gratulálok...

nu pagagyí 2017.04.13. 16:06:05

@teéjesenmindegy: Az volt a legolvasottabb lap. Nem véletlenül.

teéjesenmindegy 2017.04.13. 16:11:47

@Pop40: Milyen hazugság, hülyegyerek?
Az, hogy valaki elmondja, hogy tyű magyarisztánban a fogatlan vénemberektől kell rettegni, bezzeg ázsiában béke van és 4 évente szavaznak, és szarnak bele mindenbe?
Hogy a gwailo nem lát bele az ázsiai lelkekbe, és fogalma sincs semmiről?
Ehhez mégis hogy jöttek a határon túli magyarok, faszfej?

Utálom, amikor valaki kitolja a képét Nickelsdorfig, aztán nagy pofával elkezdi magyarázni, hogy mi minden milyen szar itthon. Azért mert fogalma sincs semmiről, és csak a felszínt kapargatja. Ez pártfüggetlen dolog, és bizonyítvány az adott emberről. A belga /faszomtudja melyik flamand vagy vallon/ úgy szidta a másikat, ahogy te meg a pamut haverod se képesek. Ezután ne magyarázzon már nekem senki arról, hogy ejj ezek a primitív magyarok, ezek milyen kulturálatlanok, meg savaznak.
Erre jössz te, a funkcionális analfabéta, és elkezdesz beszélni a határon túliakról. Baszottul nem erről beszélek. De ha határon túliak, meg lengyelek, akkor mesélj miért volt minden harmadik ember külföldi a ceu tüntetésen? Még sittre is valami grúz vagy mi a lófaszt vittek, mert megdobált egy rendőrt (klubrádió mondta tegnap).

lombozódó 2017.04.13. 16:13:01

Bayer mehetne haza Szlovákiába igét hirdetni :-))))

jandera 2017.04.13. 16:15:54

@pamut: A "grazi ideggyogyó " sajnos igaz, bár messze nem ez a neve...

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.04.13. 16:22:47

@Boar.:

Azt mondod, az egész lakosság patkány volt Kádár alatt?

Mr Eggs · http://farmprojekt.blogspot.com/ 2017.04.13. 16:27:56

@Zacskóstej: mert egy jó része meghalt, megfagyott a télen

wolves84lb 2017.04.13. 16:28:54

@Bajer Zsolt:
"2. Es egy bekemeneten, kb 2 millio ember szokott lenni, itt meg a Soros altal ide szallitott hulyekkel egyutt is 10 ezren vannak."

:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Pop40 2017.04.13. 16:30:53

@teéjesenmindegy: Megpróbálom olyan lassan írni, hogy egy magadfajta fogyatékos hülye is megértse:
Alig röhejes, mikor te kérsz számon valakit arról, hogy nem itt él, és mégis beleszól az itteni dolgokba, mikor az egész bolsi rendszeretek a buszoztatott lengyelekre, meg a külhoni, soha Mo-n nem élt htm-ek szavazataira épül.

Ha van bárki, aki kussoljon a témában, az a csürhéd.

Ha így se érthető, sajnos nem tudok segíteni, növessz agyat.

"akkor mesélj miért volt minden harmadik ember külföldi a ceu tüntetésen?"

Mondjuk mert a ceu nemzetközi intézet, és egy rakás külföldi is tanul ott?
Látod, ezért szar, mikor a magadfajta hülyék belepofáznak olyan témákba, amihez fingjuk sincs. Attól, hogy a törzshelyeden, a sarki kocsmában magyar böfögésen túl nem hallottál mást, egy egyetem nem így működik.

Bár a te retardált szinteden nyilván az a magyarázat, hogy azért volt sok külföldi, mert Soros személyesen reptette őket ide :D :D :D

wolves84lb 2017.04.13. 16:32:59

@teéjesenmindegy:
"AZ viszont tény, hogy a nyugdíjasok seggét nyalják. És ezerszer jobban örülök ennek mintha az arabokét vagy a cigókét nyalogatnák ahogy azt a ballib csinálta/csinálná."

Mondanám, hogy te mégis mi a kurvaanyádról beszélsz, bazdmeg...? De felesleges...:)

Jut eszembe, farkas főcigány flórikád elszámolt már a lopott pénzzel?

wolves84lb 2017.04.13. 16:38:27

@teéjesenmindegy: egyre inkább eljutsz a batyufasz, blogger géza, wmiki, ... szintre, csak szólok, mielőtt nagyon beleélnéd magad :)

Szóval, bohóc, a sipkádat ne hagyd otthon legközelebb - bár már anélkül is csak röhög rajtad az emberek nagy része :)

wolves84lb 2017.04.13. 16:42:40

@FILTOL:
"ha senkit nem erdekel akkor mire megy itt a rinya?"

valamiért ti is itt basszátok az anyátokat meg a mi időnket...ha senkit nem érdekel, habony gazdád miért áldoz erre jó magyar forintokat? :)

szánalmas kis senkiházi vagy te is

dr. mesterséges színezék 2017.04.13. 16:48:50

@nu pagagyí: "Az volt a legolvasottabb lap. Nem véletlenül."

Persze, hogy nem. Azért, mert ott dolgozott a Zsóti. Akkor futott fel a lap.
Azóta várták az olvasók, hogy visszatért, azért fizettek elő és vették meg reménykedve.

Indriq 2017.04.13. 16:55:34

@teéjesenmindegy: remélem vágod, hogy nem csak a mai nap létezik, lesz holnap is, holnapután is :)

exterminador 2017.04.13. 17:07:51

@MaxVal BircaMan HJCD: volt ám sok olyan munkahely, ahol nem volt kötelező komcsi propagandát tolni, de még újságíróként sem lett volna az, kedves elvtárs. De jó, tegyük fel, nem volt komcsi. Akkor viszont gerinctelen féreg volt.

cardiobascuralis 3 2017.04.13. 17:24:07

@MaxVal BircaMan HJCD:
"Bencsik sose volt komcsi."

Nem hát. Azért bízták rá a Népszabadság Pártélet rovatának vezetését, mert nem volt komcsi.

Te nem voltál normális soha életedben, isten barma.

Behajtó70 2017.04.13. 17:39:12

Másként gondolkodók? HAZÁRULÓ ROHADÁKOK! Mert aki Orbánt ássa, az gyurcsányt és az ostobák seregét erősíti! Az az illegális bevándorlók pártján áll! Az a családi adózás ellen van! Az a munka becsülete ellen van! És az egytől egyig hazaaruló! Én szégyeltem magam tegnap helyettük! Nem másként gondolkodás van itt! Hagyd már a hazug lózungokat!

Boar. 2017.04.13. 18:33:52

@MaxVal BircaMan HJCD:
Az egész lakosság?
Élni egy rendszerben vagy dicsőíteni azt, önként és dalolva messze nem ugyanaz.
Pláne ha a következőben is ugyanezt csinálja, azokat fikázva akiknek addig a valagát nyalta.

Boar. 2017.04.13. 18:35:02

@Behajtó70: Szégyelld magad helyettük ma is nyugodtan. Esetleg egy harakiri?

2017.04.13. 18:39:23

@Behajtó70: Mi van, Bájer elvtárs? Összeszartad magad, te büdös fideszkommunista?
Hallottad már a felújított, régi fradista rigmust?
"Bájer, te állat,
B@zd meg az anyádat!"
Ha voltál meccsen, akkor tudod, hogy hangzik a B középből.
Sutyerák fideszes hazaáruló.

2017.04.13. 18:47:56

Ez a hányadék birka volt régebben a blogger géza, de ki tudja már, hogy a fideszes troll gyárban (az alapítványaik által) hány néven futott az a néhány szerencsétlen, tehetségtelen zsoldos (aki a piaci életben még segédmunkásnak sem lett volna jó), aki három műszakban nyomta a tolvajok és ruszkibérencek propagandáját. Előbb-utóbb előáll majd valamelyik, mint a CEU-ban lappangó fideszhívő tudósasszony, hogy "egész életemben a fidesznek trollkodtam", majd könnyes szemmel kéri a honfitársak bocsánatát, mert ebből tudta eltartani a hülye gyerekét meg a könnyű feleségét.

HorseFucker 2017.04.13. 19:24:06

@Macropus Rufus: Nem a büdös lófaszt nem volt, kommancs!
A fasszopó geci Bencsik meg a lakását is a Párttól kapta, baszd meg !
Mind rohadt tetű kommunisták voltak ezek, még a Geci apja is.
A Geci meg egyfoltytában a "permanens forradalom" eszméjét majmolja, meg a "kétfrontos harc" modernizált formáját tolja.... Tud.szoc. előadáson szítta magába biztos :)

HorseFucker 2017.04.13. 19:25:47

@Behajtó70: Te egy hülye állat fideszes faszparaszt vagy, egy agymosott barom
Dögölj meg a saját szarodba tetű !

HorseFucker 2017.04.13. 19:26:46

@kopasz barmok mindenhol: A "könnyű" feleség az milyen ? :) csak kérdem...

HorseFucker 2017.04.13. 19:33:15

@kopasz barmok mindenhol: Jönne csak ki a térre, szétbasznám a pofáját egy szuronnyal ( stílusosan Kalasnyikovéval:) ROhadt hazaáruló oroszbérenc szar gyenny
hogy bassza meg a rohadt döglött anyját a koporsójában !
Te féreg hazaáruló birka , gyere haza a kurva anyád, hagy ontsam a beled, bolgár oroszbérenc fidess-es takony állat !

2017.04.13. 19:45:16

@Punxsutawney Mormota: És Zsótinak mindig igaza van. Ezt kihagytad.

Gyorgy Nagy 2017.04.13. 20:07:29

Zsoti egy seggnyaló f.szt szopó genya.A kitüntetést is azért kapta mert mélyen benyalt a pàvatácosnak.Szlovàk rendszámal autozgatott az adócsaló buzi.Bencsik meg a népszabadságnál pártag volt. Ja és ha genya zsoti kölcsönkér ne adjatok neki mert állitolag többeknek tartozik pl.Szélesnek is.

teéjesenmindegy 2017.04.13. 20:24:58

@wolves84lb: Gondolom te vagy az emberek egy része. Az a primitív csürhe, aki képtelen egyáltalán végigolvasni valamit, és értelmezni, vagy ha esetleg nem érti, akkor rákérdezni.
Nem, a te agyad odáig tart, hogy itt van valaki, aki nem azt írja, hogy dögöljön meg a zorbán, akkor jól elküldöm a francba.

teéjesenmindegy 2017.04.13. 20:25:55

@HorseFucker: Te melyik téren vagy ennyire nagyon kemény?

teéjesenmindegy 2017.04.13. 20:28:58

@Pop40:
"mikor az egész bolsi rendszeretek a buszoztatott lengyelekre, meg a külhoni, soha Mo-n nem élt htm-ek szavazataira épül."
Hát igen, ez az a szint amivel már nem lehet mit kezdeni. A buszoztatott lengyelek szavaztak ugye? Meg a határon túliak is milliószámra nyilván.
Te tényleg hülye vagy, mint a segg

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.04.13. 20:50:27

@exterminador:

Minden munkahelyen meg kellett alkudni, van ahol kevésbé, van ahol jobban. Az újságírás az erősen megalkudós munkahelyek közé tartozott.

medium size devil 2017.04.13. 20:51:34

@Behajtó70: Az Orban kormany meg a munka becsulete, pff.. ezen meg Ők is rohognenek.

Boar. 2017.04.13. 21:01:49

@MaxVal BircaMan HJCD:
Szerintem Te nem AKAROD érteni amit mondok. Nem kellett a rendszer ellenében élni. Be kellett járni dolgozni, ki kellett menni felvonulni május elsején, virslit zabálni és sört vedelni, a pofát meg be kellett fogni. Ez volt a "kompromisszum".
Az, hogy valaki a sajtóban, "művészetben" vagy egyéb közcsatornán éltette a rendszert, az nem kompromisszum volt hanem megélhetési seggnyalás-akárcsak most.

Aranyi Gábor 2017.04.13. 21:19:46

@teéjesenmindegy: Nem Tyson. Kétkezi (építő)tábortúlélő. Egyszer kapok gyomorideget és lehányom, no AZT nem fogja túlélni.

2017.04.13. 21:27:34

@HorseFucker: "A "könnyű" feleség az milyen ?"

Ribanc.

Aranyi Gábor 2017.04.13. 21:38:33

@Paróczai: A párhuzam sajnos erős: Badfing "barátunk" kimondottan ezért jött ide hogy majdan Pestből Majdant csináljon, McKáin és Georg Nácikollaboráns Soros /Barakk O'Blama nagyobb diCEUségére.

Pop40 2017.04.13. 22:29:27

@teéjesenmindegy: Öreg, te még a megszokott fideszes majmokhoz képest is különlegesen értelmi fogyatékos vagy.

TE, te degenerált majom, TE óbégattál arról,hogy aki nem itt él, az miért dumál bele itt a dolgokba.

Erre mondtam azt, hogy ha létezik bárki a világon, aki kussoljon a témában, az te vagy, te agyhalott faszfej, meg a tolvajkúrmányod. Aki órabérben buszoztatja a lengyeleket meg a gimiseket a geci főtitkár senkit nem érdeklő dumáira, és SZAVAZATI JOGOT ad olyanoknak, akik soha nem éltek itt.
Igen, sokkal több htm szavazat jött be onnan, mint azoktól, akiktől neked van pofád számonkérni, hogy miért szól bele az itteni dolgokba.

Elmagyarázzam még párszor, te degenerált, szellemi fogyatékos idióta?

Pop40 2017.04.13. 22:35:58

@Aranyi Gábor: És a gyíkemberek?
Azokat Soros röpteti ide, vagy az ufózsidóreptiliánok hozzák őket különgéppel?

Ez majdnem akkora rejtély, mint az, hogy tud másfélmillió fideszes majom agy nélkül létezni, nem?

2017.04.13. 23:27:57

Valamelyik nyomoronc fideszes troll győzzön már meg engem arról, hogy a fideszes maffia nem lop és hazudik, különben minden zombi szavazójuk ott tiltakozna a geci háza előtt.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.04.14. 06:01:47

@Boar.:

Ismétlem: munkahelyfüggő.

Egy gyári munkás megtehette azt, amit írsz, de egy újságíró nem. Talán csak a sportújságírók tehették meg azt, hogy nem vesznek tudomást a rendszer igényeiről. De egy közéleti újságíró számára nem létezett ilyen opció.

Az egy diktatúra volt, igazi diktatúra, minden média egy kézben volt, Kádár kezében. S ha nem akartál kivándorolni, alkalmazkodnod kellett. Különösen olyan szakmában, melynek nagy politikai jelentősége volt.

Boar. 2017.04.14. 15:52:04

@MaxVal BircaMan HJCD: Senkinek nem tartottak pisztolyt a fejéhez, hogy legyen újságíró és puncsoljon a rezsimnek, hazudjon a népnek.
Nem csak a gyári munkásokra vonatkozott amit írtam, orvosokra, mérnökökre, mezőgazdászokra...sokmindenkire. Talán a tanárok helyzete volt a legrosszabb mert nekik hivatalból kellett hazudni, méghozzá a legfogékonyabb korosztálynak.
Kb. olyan a hasonlatod, mintha a drogdílereket mentegetnéd...Ő csak meg akar élni, kereskedelemből de sajnos a gumicukron olyan kicsi az árrés, hogy nem megy, muszáj drogot árulni...

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.04.14. 20:16:15

@Boar.:

Szóval azt mondod, az összes akkori újságíró gazember volt? Mert ezt a szakmát választották?

Boar. 2017.04.15. 02:03:34

@MaxVal BircaMan HJCD: Sehol nem mondtam.Te erőlteted, hogy aki akkor újságíró akart lenni annak ki kellett nyalni a rendszer seggét "kompromisszum gyanánt", ezért aztán az egykoron a népszabóba írogató majd 180 fokos fordulatot vevő firkász valójában nem tett semmi rosszat csak próbált megélni.
De tett.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.04.15. 08:14:34

@Boar.:

Ugyanez igaz MINDEN újságíróra, azokra is, akik aztán a rendszerváltozáskor liberálisok lettek. De ellenük persze nincs kifogásod, nem? Kilóg a lóláb...

Ezt pont ugyanaz a ballib szöveg, hogy Horn derék ember, míg Pozsgay gerinctelen köpönyegforgató, miközben MINDKETTEN megváltoztatták véleményüket a korábbihoz képest. (Sőt, Pozsgay KEVÉSBÉ, mint Horn.)
süti beállítások módosítása