A valódi viták otthona

Reflektor

Így uszít titokban Gyurcsány az ellenzéki pártok ellen

2017. november 29. - baum

 9.jpg

 

Gyurcsány Ferenc a demokratikus fénycsóva, aki kérlelhetetlenül küzd Orbán Viktor autoriter rendszere ellen, és állhatatos munkával mindent megtesz azért, hogy a demokratikus oldal összefogjon és legyőzze a főgonoszt.

 

Legalábbis szóban.

 

Tettekben már kicsit máshogy néz ki a Demokratikus Koalíció elnökének mindennapos ténykedése. Valami briliáns módon cincálja szét volt pártját, az MSZP-t. Percről percre változik a helyzet: külön lista, közös lista, koordinált indulás, külön indulás. Majd kamu listák bedobása. Mindez naponta változtatva. A szocik pedig megpróbálnak úgy táncolni, ahogy Ferenc elvárja tőlük, és közben nem veszik észre, hogy teljesen hülyének nézik őket. Vagy észreveszik, csak félnek a pártjuk teljes összeomlásától, ezért kapaszkodnak a ködbe. Ha meg megpróbálnak ágálni ellene, akkor annyira bénán csinálják, mint Kunhalmi Ágnes, aki heveny ámokfutásba kezdett Kálmán Olgánál.

Ám ez legyen az MSZP baja. Fontosabb viszont, hogy milyen módszereket használ még Gyurcsány Ferenc ellenzéki térben a zavarkeltésre. Az egyik nagy kedvence a pártilag fel nem vállalt blogokon való névtelen szerzőkkel való uszítás. A blog.hu felületén egész kis gyűlöletpropagandával operáló minimédiabirodalmat működtet.

 

Onnan lehet felismerni ezen oldalakat, hogy napi szinten igyekeznek hazugságokkal alátámasztani az aktuális gyurcsányi mondásokat és politikai irányokat.

 

Ha Gyurcsány Ferenc le akarja darálni a szocikat, akkor hirtelen MSZP-t lejárató cikkek jelennek meg a Nyugati Fény, az Európa Kávézó, vagy éppen a Lámpagyár blogon. Ha Szél Bernadett népszerűsége megnő, akkor ezen blogok hirtelen elkezdenek légből kapott hazugságokat írni róla. Ha hozzátesszük, hogy közösségi médiával foglalkozó szakemberek elemzéseiből ki lehet mutatni, hogy a közéleti Facebook-oldalakon ugyanezen iránymutatások mentén jelennek meg az egyértelműen kamu gyurcsányista profilok. Ezen trolloknak az a dolguk, hogy gyengítsék a DK ellenfeleit. Az sem baj, ha nem igaz állításokkal. A hozzáértők szerint Magyarországon egyedülálló szervezettséget mutat ez a fajta Gyurcsány-hálózat. Tegyük hozzá ezt a technika nem számít unikumnak a világon, a legnagyobb mestere Vlagyimir Putyin, aki állami gépezetet hozott létre ennek kapcsán.

 

Persze, miért ne használhatná ki egy párt az ilyen kommunikációs lehetőségeket is? Tegye, szíve joga. Csak felejtsük már el végre azt a kifejezést Gyurcsány Ferenccel kapcsolatban, hogy a „demokratikus oldal képviselője”.

 

Nuszbaum Tibor

 

 

Te követed már a Reflektort a Facebookon? Nem! Akkor ITT most megteheted! Köszönjük!

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://reflektor.blog.hu/api/trackback/id/tr5713403829

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Első Kézből 2017.11.29. 15:43:58

Epic: Amikor az Ungár Péter pénzelte LMP-propagandablogon Nuszbaum Tibor, az LMP szövegírója vádol más blogokat elfogultsággal :D :D :D

2017.11.29. 15:45:12

Így uszít az ellenzékinek HAZUDOTT lompos csürhe a fideSS ellenfelei ellen.

baum · http://reflektor.blog.hu 2017.11.29. 15:50:13

@Első Kézből: Az egyik az, hogy ez nem propaganda blog. A másik, hogy ugye itt névvel vállal mindenki mindent, ti meg névtelenül sunnyogtok. Lényeges különbség.

jolka40 2017.11.29. 16:36:38

A Fidesz meg dörzsöli a tenyerét...

morph on deer 2017.11.29. 16:50:55

@baum:
“...ti meg névtelenül sunnyogtok. Lényeges különbség.”

A lényeges különbség az, kedves Tibor, hogy mi még az igazat is ki merjük mondani.

Például azt, hogy még Ron Wreber is Gyurcsánynál ajánlkozott először, az LMP volt a harmadik választása.
Ami úgy nagyjából reális is, ha feltételezzük, hogy a néhai Flinkensteinnél ő legalább jellemesebb, és a náci - úgy mint ‘nemzetiszocialsta’ - pártokkal azért csak nem üzletel... Így aztán - állítólag - azt mondta, hogy “Gyurcsány Ferenc pártja kemény dió, de semmiképpen sem szabad összeállni vele, mert a pártot vezető Gyurcsány mérgező, vállalhatatlan jelenség.”
Jó tanács, nem? Kár, hogy olyan szó, hogy “vállalhatatlan” nincs az angolban, de legalább jól hangzik. Egyeseknek.

Tehát, - ha a változatosság kedvéért a realitást is figyelembe vesszük, - az LMP elemi érdeke, hogy lehetőleg mindenki mást hiteltelenítsen, és a lehető legtöbb mandátummal lehessen viktorka megbízható ellenzéke, ahogy eddig is volt!

Szóval tudjuk, semmi gond, csak felesleges ezt ennyire átlátszó módon eröltetni, mert csak árt - az LMP-nek is!

Visszatérve: mi, itt - igen, önérdekből - inkognítóban nemcsak látjuk is, de ki is merjük mondani, ha az a bizonyos új ruha bizony átlátszó.

Remélem, Szél Bernadett nem prűd...

2017.11.29. 16:55:28

Igen, igy igaz ! Erről is a sorosgyurkó és a gyurcsánybajnaimegazelmúltnyócév tehet !
Meg a rezsibiztos, meg a rezsi nem biztos .

baum · http://reflektor.blog.hu 2017.11.29. 17:01:49

@morph on deer: srácok, annyi piánk nincs, hogy az összes DK-s potentát ide csődüljön :)

Okos Tóbiás 2017.11.29. 17:08:55

Kedves Nuszbaum Úr!
Azt már megszoktuk, hogy ezen a blogon egyfolytában Gyurcsányt ekézik, bárki is a szerző. Azt viszont kb. fél éve tapasztaljuk, hogy légből kapott(vagy fideSS-től sugallt) állításokkal. Pl: Kérdezem, mi nem igaz abból, amit a főcím alatt, a másik 3 blogban írtak. A puszta fikázás helyett, esetleg cáfolat, ellen tény? Semmi!
Jól megtanulták a fideSS harcmodort, a másik felet támadni azzal, amit mi követünk el. További jó hazudozást!

morph on deer 2017.11.29. 17:14:19

@baum:
:)
Ez még jó is!
(Még akkor is, ha ez minden :))

Remete 2017.11.29. 17:25:04

Már a bevezetés is hazug: "Percről percre változik a helyzet: külön lista, közös lista, koordinált indulás, külön indulás. Majd kamu listák bedobása. Mindez naponta változtatva." A közös listát pártolta Gyurcsány 2017. márciusig. A koordinált indulást meg folyamatosan a mai napig szorgalmazza. Botka 2016. decemberi bejelentkezésekor első dolga volt kijelenteni, hogy a közös listán Gyurcsány nem szerepelhet. Türelemmel kivártak, mivel azonban nem változott az MSZP ezzel kapcsolatos elfogadhatatlan véleménye, döntött a DK kongresszusa 2017. márciusában a külön listás indulásról, de fenntartva a koordinált indulás igényét. Gyurcsány véleménye az egyetlen kényszerű változtatást kivételével állandó. A blogvéleményeket, internetes hozzászólásokat meg kvázi Gyurcsány billentyűzetének betudni nevetséges és meglapozatlan feltételezés. Ilyen alapon a jobbos felületeken számolatlanul megjelenő fasisztoid, fajgyűlölő, nacionalista bejegyzések Orbán megrendelésére születnek? Frászt! Lerágott csont már kedves szerző, mindenért Gyurcsányt hibáztatni. Ha nincs új gondolat, felesleges az ujjakat koptatni.

cs.k. 2017.11.29. 21:42:37

Kedves Dk-s trollok! Nem ciki nektek egy kicsit egy olyan ember one man showját tolni folyamatosan, akinek a fideszt és az elmúlt hét évet (és ha így folytatja Feri akkor még legalább 5 öt ) köszönhetjük?
Ennyire ostobák vagytok, vagy ennyire jól meg vagytok fizetve?

2017.11.30. 07:47:48

Nem szeretném elolvasni a nuszbaum firkálmányát elég,ha a válaszok közt Tallózóm!Egyértelmű,hogy a fideSS szekértolójával van dolgunk!Arra pedig szarok magasról,ahogy a fideSS is a népemre!Többet tőrődik az idegenben maradt megvehetőkkel,akkor ők szeressék álmukban is!

midnightcoder2 2017.11.30. 07:59:29

Emlékszem amikor a "demokratikus" baloldal egyként zárt össze Öszöd után Fletó mögött.

midnightcoder2 2017.11.30. 08:02:15

@cs.k.: Azért ebben a 7 évben jócskán benne van az MSZP is, és a többi balfasz pártocska. Amíg ők az alternatíva, addig Orbán azt csinál amit akar. A "demokratikus" ellenzéknél nagyjából minden jobb alternatíva, még ő is.

Cycmen 2017.11.30. 08:20:08

Annyira jó látni amit a baloldal meg Gyurcsány csinál! Naponta bizonyítják be mekkora szarháziak és mennyit érnek!

chrisred 2017.11.30. 08:55:44

@midnightcoder2: Az MSZP nyilvánvalóan benne van a hét éve folytatott se Gyurcsánnyal, se nélküle vívódásával. De a többi, ami egyértelműen elhatárolódik tőle, sőr, kifejezetten Gyurcsány-ellenes protestpártként jött létre, az mivel?

Csaba Szikora 2017.11.30. 09:26:47

Kevesek mint macisajtban a brumm.

hunter84 2017.11.30. 09:52:23

Ezt a Gyurcsótányt mikor húzzák már le a klotyón?! Semmi helye a magyar közéletben!

VaradiJanos 2017.11.30. 10:09:23

@hullajelölt88: SS 88 SS 88 SS 88 SS 88, de nem vagy bekattanva nem vagy bekattanva nem vagy bekattanva

VaradiJanos 2017.11.30. 10:10:42

@csulla: miért törődne a fideSS a népeddel? Raboltatok magatoknak egy sivatagot és egy menhettent, legyen már elég!

n3spr3ss0 2017.11.30. 10:11:46

Tökéletesen igaza van Gyurcsánynak abban,hogy az LMP nem akarja a fideszt leváltani,az LMP igazi fidesz szekértoló.Csak vissza kell nézni mit tettek 2010 óta.Méltó követőjük a Momentum,őket is a fidesz kreálta,hiszen így tudtak megszabadulni az olimpiától.Erről irkáljon a noszbaum.

VaradiJanos 2017.11.30. 10:12:13

@hunter84: lehúztàk már, de átjutott a csatornán és most a víz felszínén sodródik

VaradiJanos 2017.11.30. 10:13:18

@n3spr3ss0: mestermű, igaz? Beszoptátok, kukacok.

Gedeon Vinklmann 2017.11.30. 10:21:13

@n3spr3ss0:
S kicsoda még a Fidesz szekértolója, csak nem a reflektor.blog.hu, no meg az átlátszó, a hvg, az ATV, a Hír tv....... mind tolják a Fidesz szekerét veled együtt.

Ad Dio 2017.11.30. 10:22:40

Megy a harakiri a döglődő MSZP szavazóiért. Ez érthető is. Csak ebben a stílusban/minőségben folytatva a purparlét, sokkal inkább a passzívak tömegét növelik majd az elárvuló báránykák. Vagy, ami még rosszabb: ki fognak tartani leheletfogytig a hulla MSZP mellett. Mer' ez amit műveltek kedves baloldali ellenzék, minden csak nem vonzó és - ezt én teszem hozzá a jobber - mindennek látszik csak profinak nem. GyF hozza a szintjét, tőle nem várok többet. De hogy a többiek miért mennek le erre a szintre, azt fel nem foghatom.

Ad Dio 2017.11.30. 10:29:22

Lassan elkopik, de még egyszer belinkelem, hátha a humor katarzisa valakinél végre megnyomja a Nagy Piros Gombot és tényleg Lesz Más a Politika. Vagy, Orbán Viktor és utódai dinasztiája ráver az Árpádokra. Gondoltam...

www.youtube.com/watch?v=CDAG8esOgrE

33:00-tól...

ben2 2017.11.30. 10:35:05

@n3spr3ss0:

Ha Gyurcsány le akarná váltani a Fideszt, akkor most javában a Jobbikkal tárgyalna koordinált indulásról. Amíg nincs Jobbik-ballik koalíció, addig Orbán leváltásáról hadoválás valódi célja nem a kormányváltás, hanem az ellenzéki konkurencia kiszorítása.
Jelenleg _egyetlen_ ellenzéki párt sem számol komolyan kormányváltással csak vannak, akik ezt nyíltan bevallják, mások - mint pl. Gyurcsány -, pedig hazudozással hergeli a szektáját.

chrisred 2017.11.30. 10:40:30

@ben2: Jobbik és az LMP nem áll szóba Gyurcsánnyal. Azzal az erővel fel is oszlathatná magát.

Pop40 2017.11.30. 10:44:59

Nem kenyerem Ferenc, de azért az ellenzéki káoszban az "egyedül váltunk kormányt a 2-5%-os pártunkkal, senkivel nem állunk szóba"-Lmp, Momentum, stb is vastagon benne van.

"Valami briliáns módon cincálja szét volt pártját, az MSZP-t. "

Ha ez tényleg így lenne, azért nem hibáztatni kéne Fletót, hanem megköszönni neki.

Ganter Joe 2017.11.30. 11:03:48

egy falsch név alatt regisztráltam  mert ugy látszik ez a trendi. nem tudok jól magyarul , mert az anyanyelvem szerbiában magyarként tanultam és 21 éves koromban meg ausztriába kerültem mert megtagadtam a szarajevoi bevetést a civilek ellen. szerb német oi vendégmunkások segitettek át a határon anno- és csak ausztriában engedtek ,,világgá,, -az elsö amit tettem hogy felkeressem a bécsi magyar konzulátust és érdeklödtem alehetöségek iránt - a szemüveges szőke magas fiatalember nagyon udvarisssan közölte velem pont azt a nemzeti kergekórt  amiben még mindig nagy része  egy másik  szőke magas szemüveges bácsinak követöi vallják - ön tulajdonképpen szerb csak magyarul beszél- ön megtagadta a katonai szolgálatot és a két ország eggyezménye szerint vissza kellene tuszkoljuk - de mivel ausztriában vagyunk ezt most nem teszem. sirtam . közben elmult 26 év és mindjájatoknak azt kivánom hogy az olj áhitott Liberális EU ugy elhatalmasodjon ahogy azok a nemzet árulok ott Brüsszelben mint itthon is  - Magyarként - azt kivánják . Majd sirtok ti is. Saját hazátokban .

Ganter Joe 2017.11.30. 11:04:28

Ti nem tudjátok mit jelent Magyarnak lenni- azért beszéltek és valljátok magatokat Magyarnak  mert Magyarországon születtetek és nem egy nemzet idegen országban nemzeti kisebbségben nevelkedtetek Magyarnak.  Sokat éltem ausztriában de szivem ,,haza ,, huzott - megszereztem a Magyarállampolgárságot - szerb is meg van - mert az segit lelkileg a bácskai Magyar földek Magyarkézben meg tartásában.  Német nyelvterület politákájját nepi rendszerességgel követem és annyit megmondok nektek hogy az amit fikáztok a ,,hentes,, tetteiröl , gazdagságárol -stb .. nyugatabbi államokban sem ritka es total normalis dolog az ilyen nemü anomália-- pl. amit egy ujságban sem olvastok de kitalálni nem is tudtok hogy az olyn oriási VW szkandálban azért nem lett német büntetés - mert az összes nagy politikus pénze és halgatása beleeggyezése van a játékban .  MIért volt ezt fontos megjegyeznem ??! Mert tanulni kell -azoknak akik még nem fogták fel a ,,nyugati demokráciát ,, amelyben belföldön van több párt, szocsata, fikázás  stb , de ha kintröl érik támadások az országot vagy fontos intézményeket akkor mindenki -egy német párti - patriota- és nem szarik az asztalra amlyröl elöbb és késöbb is eszik maga is.

Ganter Joe 2017.11.30. 11:05:20

Nekem nagyon fáj amikor Magyarok külfödön a saját anya országukat szapulják. Nekem nem anyaországom Magyarország- de egy két fasisztoid döntés miatt elödeim idegen országhoz csatolása miatt  még nem  hátráltatta öket bennem is a Magyar nemzeti öntudat magvát elvetni. és most hüüüüüüü- náci- nem vagyok náci -azok meghaltak sztalingradban mondják az osztrákok , ha ezért én náci lennék akkor az összes nyugati ország öshonos lakkosságát le lehet nácizni.  Ők patrióták- mind- mindeggy milyen párthoz tartoznak - amikor egy Magyarországon bejegyzett civil szervezet elkezdeni ausztriában egy egyetemet finaszirozni - ugy kitessékelnék mint annak a rendje....ez a helyzet németekkel is - egy nyugat europai országban sincs oylan szervezet aki azt mondhatja magára hoyg mi civilek vagyunk és nemzetköziek ezért az illetö ország törvényei nem érvényesek reánk-- na ezt kezdjétek el egy gyorsahajtásos rendőri ellenörzéskor.... és probáljátok végig  a nagy demokráciát meg  liberalizmust  hahahhahahah  nem fog eltelni 24 óra és rájöttök hogy nyugat  az illiberalizmus meleg ágya , csak ott nem egy szeméyhez kötik mint felénk hanem a mainstream politikához , aki nem képviseli a népet , a nemzetet -legyen az bármilyen szinü , párti politikus az mehet .......vagy szépen lenn tartják 3-4-5% on hogy neve legyen a demokráciának :) . Fideszt csak egy olyan párt gyözheti le  aki ugyanolyan vagyis nagyrészt hasonlo tervekkel jön elö mint maga a Fidesz - sajnos vagy nem a Fidesz lett a Magyar öntudat megtestesitöjje- szerintem is Fidesz marad még sokáig- esetleg lesz egy LIDESZ ??! és egy SzIDESZ ?!   a külömbség csak a vezetök lesznek- és hogy a demkrácia nyugatias modon müködjön  majd a ,,fejek ,, cserélödnek .

Ganter Joe 2017.11.30. 11:06:06

Amikor gyökeres változás történne egy nyugati országban azt a nemzetközi felügyelet ,,bedarálja,, -lásd - Ausztria-Haider , ugyanez a helyzet Magyaroszággal is. Ne sirjatok , van akiknek sokkal rosszabb saját anya országában , ha mégis nagyon nem tetszik ami ,,otthon ,, megy - EU örül minden okos intelligens embernek - ne engedjétek meg hogy holmi közelkeletiek meg afrikaiak  elfoglljanak nyugat europai jól fizetett munkahelyeket , extrem jo szociális hálokkal rendelkezö országokban  csomagoljatok és menjetek el, remélem  nem vagytok annyira nácik hogy inkább az anyagi és lelki nyomrt választjátok  :):):) . Remélem egy idö után azonban haza költöztök mint én is, egy nagy táska nyugaton megsporolt pénzzel amit az állam egy pályázat segitségével  meg is dupláz hogy a ,,kint ,, megszerzett tudást és pénzt , saját Anyaországunk területén a nemzetünk javára tovább kamatoztathassuk.
PS. Az összes Magyarországon élö Magyart Magyar ellen ( legyen az határon innen vagy tul is) buzditonak kellemes karácsonyt kivánok valahol a balkánon , a tátrában , mátrában vagy a kárpátokban valo ,,kicsatolás,, után .

Ballib cenzúrázók réme 25 2017.11.30. 11:27:10

A blogketrecben napi 4-5 MSZP-s bejegyzést, 3-4- Gyurcsány DK-s bejegyzést,
1-2 LMP-s bejegyzést tesznek címlapra.

Régebben a látszartra még adtak a ballib hírhamisítók és elvétve volt jobboldali blog is itt hébe-hóba.

Ma már a blog az index, és minden ballib hírhamisító leszarja a jobboldali véleményeket magasról.

Nem meglepő a jobboldali választók meg magasról szarnaka a ballibek siránkozására a véleménydiktatúra után.

egyjózsi 2017.11.30. 11:29:13

Ezért kár volt a billentyűt koptatni. Gyurcsány a nemzet ellensége. Tudjuk. A Fidesztől. S aki ezt elhiszi, a Fidesz-kommunikáció béklyójában leledzik. Most már vagy 10 éve. "gyurcsányozni" sikk. Ma is! Felvenni vele e politikai küzdelmet, leülni vele vitázni, nagyobb politikai felhatalmazást gyűjteni, mint ő, nos ez kissé nehezebb. Tehát "gyurcsányozzunk". Mint a Fidesz anno. Ő legalább sikerre vitte a kommunikációját. Ti hiteltelenek vagytok. Node sebaj. Akad pár százezer ember akik vevők erre, s nem a Fidesz hívei. S őket elviszitek az urnákhoz. Orbán ellen, no és Gyurcsány ellen. S akkor mi lesz? Győztök? Lehengerlően? Csak ti egyedül? Csak ti, akik hitelesek? De a Momentum is az! No, meg a Jobbik is, másoknak. A többit kitalálod magadtól is...

chrisred 2017.11.30. 11:32:04

@Ballib cenzúrázók réme 25: Mivel manapság jobboldali pártok sincsenek.

Cycmen 2017.11.30. 11:34:40

@Ganter Joe: Egyetértek veled és én is ezeket gondolom.

Okos Tóbiás 2017.11.30. 11:51:08

@Ballib cenzúrázók réme 25: Sorold légy szíves azokat a jobboldali blogokat, hátha sikerül meggyőzni a szerkesztőt, hogy itt is élvezhessük őket. Ha mégsem sikerülne, szólj a csüngőhasúnak, majd intézkedik.

sikonda 2017.11.30. 11:51:54

- "A szocik pedig megpróbálnak úgy táncolni, ahogy Ferenc elvárja tőlük, és közben nem veszik észre, hogy teljesen hülyének nézik őket."- Honnan tudhatnánk, hogy nem maga akar minket hülyének nézni?

- "külön lista, közös lista, koordinált indulás, külön indulás. Majd kamu listák bedobása."- Ebben valamennyi párt osztozik, csak végig kell böngészni az elmúlt hónapok sajtó híreit.Talán egyedül a Momentum köti az ebet és még az LMP-nek is ott van a Gémesi párt.

- "A blog.hu felületén egész kis gyűlöletpropagandával operáló minimédiabirodalmat működtet...napi szinten igyekeznek hazugságokkal alátámasztani az aktuális gyurcsányi mondásokat és politikai irányokat."-Tényleg, minimédiabirodalom? Kik működtetik ezeket, milyen kapcsolat van köztük és Gyurcsány között? Nevekkel és kapcsolati hálóval igazolni kellene az ilyen állítást, hékás!

-"közösségi médiával foglalkozó szakemberek elemzéseiből ki lehet mutatni, hogy a közéleti Facebook-oldalakon ugyanezen iránymutatások mentén jelennek meg az egyértelműen kamu gyurcsányista profilok"- Kik ezek a szakemberek? Hol vannak az elemzéseik?

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2017.11.30. 13:40:49

@Gedeon Vinklmann: Az átlátszó, meg a hvg, mit a FIDESZ szekértlolója? LOL. Te mit szívsz?

konrada 2017.11.30. 13:51:44

Kár ezt túlgondolni.

Az ellenzék úgy cakumpakk, elqrta. Nem kicsit, nagyon.

...persze eleve nem is volt nagy esélyük, mert egy világgazdasági bumm - melyet egyébként ha nem is a legjobban,de lényegesen ügyesebben, mint elődje - lovagolt meg a kormány, valamint a migránsválság eleve minimálisra csökkentette esélyeiket, így még a 2002-es szinten egységes ellenzéknek is magas lenne a küszöb....

De még ehhez képest is nagyon elqrták azzal, hogy túlzottan realisták maradtak: mind azzal van elfoglalva hogy túléljen, és a jövőben ők lehessenek a kihívók vezetői.
...s ehhez nem álmokat, jövőképeket adnak, hanem egymást akarják kigolyózni.
Erre meg kevés vevő van.
...bár igaz: a 3. zakó után már ki fognak annyira ábrándulni az emberek az elaprózodott ellenzékből, de a kormányból is, hogy lesz 1 db nyertes.
A vita azon megy most, melyik legyen az, amelyik képes lesz jövőre olyan eredményt elérni, hogy elhiggyék róla.
...s ez nagyon súlyos pénz és hatalomkérdés. Nem véletlen akarják egymást egy kanál vízben megfojtani...

...de ezzel 2018-at elqrták, nem kicsit, nagyon...

NemodaBuda 2017.11.30. 16:24:07

Azért valami konkrétum nagyon elkelt volna ! És, mivel ilyennek még az árnyéka sincs ebben a szösszenetben, kénytelen vagyok arra gondolni, hogy ez a Nuszbaum egy méregkeverő provokátor ! MIntha nem éppen Szélék fújták volna szét a megállapodást egy egységes frontban ? Mintha nem a DK lett volna, aki ezt elsőként javasolta, vagy másodikként ! És a legfőbb, az MSZP-t nem GYF szedi szét, bomlik az magától ! Hinni meg a templomban sem érdemes, Magyarország jövőjét a hitnál biztosabb alapokra kell helyezni, különben felültök a következő sarlatánnak !
süti beállítások módosítása