A valódi viták otthona

Reflektor

Összeomlás élő adásban

Havas Henrik nem is akart igazán védekezni, de miért?

2018. január 03. - szénhidra

 

Mi van akkor, ha Havas Henriket hókotróval takarította el a kormányzati média, de ugyanakkor egy molesztáló kőbunkó is egyben? Mi van akkor, ha nem is Baukó Éva és társai ellen (valósan vagy vélten) elkövetett tetteiért, hanem politikai indíttatásból netán megrendelésre tette a kormányzati média mindezt? Tökmindegy az eredmény szempontjából, legfeljebb Havas járhat majd a bíróságra a maga igazát keresni.

Azonban ennyivel nem lehet lezárni ezt az ügyet. Kedden ugyanis olyan médiatörténeti eseményt láthattunk a magyar televíziózásban, amit talán maga Havas is csettintve hozott volna fel példaként a szegedi katedrán a kommunikációs előadását hallgatóknak. Lehetőséget kapott Kálmán Olgánál, hogy rendezze a maga körül kialakult képet, de a-hogyan-fussunk-bele-a-pofonba-de-úgy-hogy-közben-tökön-rúgjuk-magunkat cirkuszi bohócokat megszégyenítő előadásával végérvényesen bebizonyította és elismerte, hogy egy bunkó és nem tudta cáfolni azt, hogy inzultált, molesztált vagy zaklatott nőket.

Egy percig nem kérdés, hogy össztűz zúdult Havasra, irányított, forgatókönyv-szerű, ráadásul a téma is celebritásokat érint, elcsámcsoghat rajta a jónép, több karaktert le tudnak ütni a médiumok erről az ügyről, mint a pártok programjai. Ez biztosan érdekli az embereket… Szóval időzítés, intenzitás minden benne volt ebben a támadásban, de ha valaki ennyire elbízza magát, hogy majd őt a saját teflon arcbőre megvédi, a személyes varázsa, hírneve pajzsként óvja, akkor meg is érdemli ezt a pofánverést. De hogy még önmaga paródiájává is váljon élő adásban?! Egyenes kérdésekre nem válaszolni, a kérdést feltevőt baszogatni?!

Készséggel elfogadnám az ártatlanságát Havasnak. De most tényleg, az irtó kínos tv szereplését direkt megnéztem, esélyt adva neki, hogy mondja el, cáfolja meg mindazt, amit róla összeírtak. Nekem az jött le a beszélgetésből, hogy igazságokat és féligazságokat pakolgatott lekezelő és sajátos védjegye (mások szerint egyszerű tahó) módon a kamerák elé, de egyértelmű tagadást nem hallottunk tőle. Nem kell nagy pszichológusnak lenni ahhoz, hogy lássuk: az egyértelmű tagadás elmaradása és a visszakérdezések a legegyszerűbb módszerei az elkenésnek és a tettek nem vállalásának. Mondja ki más! Hozzanak ítéletet mások, én magam nem vagyok képes ezzel szembenézni. A műsorvezető bekóstolásánál egyértelműbb jelnél különb pedig nem is kell. Mucikám.

Persze lehet, hogy Havas a saját tahó-macsó stílusára akart rájátszani azzal, hogy nem tesz beismerést, mert neki nem kell (mert nem követett el semmit), de akkor is hiányzik belőle egy minimális alázat. Van az a vicc a bicikliző punkról és a néniről. Teker a punk majd irtózatosat taknyol. A néni látja és megkérdezi a punktól, hogy segíthet-e valamit mire a punk ráförmed a nénire, hogy kuss nyanya, úgy szállok le a bicikliről, ahogy akarok. Na, Havas is ilyen ebben a sztoriban, csak míg a punknak ez jól áll, Havas módszeresen számolja fel a népszerűségét, amire még esetleg támaszkodhat saját maga védelmében.

 Az alábbi részletet a 444.hu készítette, érdemes megnézni:

 

CSÁ

A bejegyzés trackback címe:

https://reflektor.blog.hu/api/trackback/id/tr8113545179

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

6. Ienin 2018.01.03. 10:58:32

Én ennyit válaszoltam volna az okoskodó, havast a telefonban bunkónak nevező tudatlan riporternőnek:"a zaklatás büntető tényállását a btk tartalmazza. Akkor mi a fasznak kérdezgeti ezerszer? Ha nem tud utánanézni szerintem vezessen lovaskocsit műsor helyett, ne engem kérdezgessen." Egyébként ezek szerint ha én is cicuskámnak nevezem a feleségem, akkor az agyatlanok szerint zaklattam? Ezek ezer éve ismerik egymást nem két vadidegen beszélgetett. Szerintem ha kálmán lebunkózhatja havast, havas is lemucikámozhatja őt. Nincs ebben semmi megbotránkoztató. Barátok közt elmegy, még ha nyilvánosság előtt hazudoznak össze-vissza, akkor is.

Geo_ 2018.01.03. 11:10:10

Készséggel elfogadnám az ártatlanságát Havasnak.

Miért, van valami bizonyíték "zaklatásra" (ld. btk szexuális kényszerítés vagy szexuális erőszak)?

6. Ienin 2018.01.03. 11:13:59

Szerintem azért nem védekezett, mert nem volt mi ellen. Gondolom a kolléganőit lemucikámozta, ezt egyes fideszes faszkalapok felfújták, zaklatásnak minősítve, ami természetesen a btk tényállása szerint nem az. Egyszerű lejáratás zajlik, aki felemeli a hangját a jelenlegi kommunista- fasiszta rezsim ellen azt kreált, nem bizonyítható indokok alapján földbe döngölik. Ilyen elven orbán ellen is indítható eljárás, mert valaki azt mondta, hogy veri a feleségét. De mivel azt nem a hatalom terjeszti, abban nem történik semmi. Ezeknek a rémhíreknek az impotensségét az is bizonyítja, hogy eddig még senkit nem csuktak le, ítéltek el ilyenek miatt, egyszerűen csak a hatalom ellenségeinek politikai lejáratását szolgálják. Emlékszünk még a simon elleni hadjáratra? És amikor botka ellen uszított a fasiszta- kommunista rezsim? Ezekből természetesen semmi nem lett, a fidesz által terjesztett rémhírekből semmi nem igaz. Én azt sen hiszem el, amit kérdeznek.

6. Ienin 2018.01.03. 11:18:45

Jelenleg a rémhírterjesztés világuralmát éljük, és ebben a fidesz profizmusra tett szert. És ha ez az aljas magatartás még tájékozatlan, hiszékeny birkák hadával is találkozik, garantált a teljes sikere rövidtávon.

Recensor 2018.01.03. 11:36:09

Akárhogyan is nézzük, de mégis csak eltüntettek egy újabb kormánykritikus értelmiségi hangot a hazai médiából!

Ser Vazul 2018.01.03. 11:44:38

Távol álljon tőlem h ezt a faszt védjem,de szerintem mindenkivel igy beszél. Egy nagy képü pöcs,ertöl még lehet molesztáló,de nem feltétlen következik a mucikámból

6. Ienin 2018.01.03. 11:52:02

A fideszesek szerint Vona és Fodor volt már buzi, Szél soros bérenc, Botka vesztegető, Bajnai libákkal gyilkoló, Juncker iszákos, Merkel menekülteket puszilgató, Martin Schulz analfabéta, az együttös Juhász szipuzós-kábszeres. Aki nem a kutyájuk fattya már mindnek kitaláltak valami bizonyíthatatlan bűnt, és terjesztik mindenhol. Ezeknek a fele se igaz, de ha ezerszer ismételgetik, a birkáik benyelik.

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.01.03. 11:53:40

Havas ellen kampány van, a feminista és a homoklobbi áll a háttérban az egész múzás mögött.

6. Ienin 2018.01.03. 11:53:46

Ja és szerintük a 90 éves soros maga a sátán, aki az életükre tör.

6. Ienin 2018.01.03. 12:05:26

Múltkor láttam orbán noteszét. Ezek a bejegyzések voltak benne: Torgyán kipipálva, Dávid Ibolya kipipálva, Gyurcsány kipipálva, Bajnai kipipálva, Soros kipipálva, Vona kipipálva, Mesterházy kipipálva, Merkel és Juncker félig áthúzva, Schulz kipipálva, Nagybandó és Havas kikészítése folyamatban.

röf 2018.01.03. 12:08:08

Ejnye…. Mi ez a finnyogás?
Tessék kicsit harcosabban kiállni Avas Henrikért, tett ő annyit a ballib oldalért, NapTV-től az ATV-ig, hogy kicsit többet érdemelne.
Kiderül hogy raklap-paraszt, és már dobjátok is...?

Endre Kis 2018.01.03. 12:12:18

ez az ember mindig is egy kőbunkó volt, nem hiszem, hogy bárkinek is hiányozni fog a mindenkit semmibe vevő, mindenkit lenéző, pökhendi pofája.

DFK 2018.01.03. 12:13:00

@Rozsdabarna: Azért nagyon durva HH-t értelmiséginek nevezni...

blöff 2018.01.03. 12:14:46

Nekem inkább kínosabb volt KO okoskodása és az, hogy ezerszer megkérdezi ugyanazt, amire már megkapta a(z akármilyen) választ. Nem tudom, az az érzésem most is, hogy ugyanarról teljesen egyértelműen mást gondolok, mint pl a 444, vagy akár az index. de amúgy hajrá 444, szerepetek nektek is van abban, hogy az általatok utált Orbán ismét teljesen simán nyerjen választást, ti is a "saját" embereiteket nyírjátok, a Fidesz meg jól kiröhög titeket. Mert ugye most a zaklatásos téma és a metoo mindennél fontosabb.

Havas Henrik 2018.01.03. 12:17:02

LESZAROM!! MINDENKI SZOPJON LE !!

Ekrü 2018.01.03. 12:18:59

@V. Orbán pápa reinkarnációja: "Egyébként ezek szerint ha én is cicuskámnak nevezem a feleségem, akkor az agyatlanok szerint zaklattam? "-A dolognak vagy egy kis szépséghibája.Kálmán O. nem a felesége Havasnak és nem cicuskám hanem mucuskám volt a szó.De kétlem, hogy ha a kolléganőid kérdeznének tőled valamit és te lekezelően "lemucuskáznád" őket válasz helyett, akkor azt jó néven vennék.

Havas Henrik 2018.01.03. 12:20:58

Es akinek nem tetszik hogy molesztaltam, az is szopjon le.

ati27 2018.01.03. 12:22:52

@V. Orbán pápa reinkarnációja:
Ja, és ugyanezek fityiszes fijúk szívlapàttal kajoljàk a vak komondort.. :)

Épüljön stadion a CEU helyére 2018.01.03. 12:33:14

Felhaborito, hogy embereket prostik altal terjesztett szobeszed alapjan lejaratnak, de az zsenialis, ahogy a Vona konyvet megsemmistettek.

6. Ienin 2018.01.03. 12:36:50

@Endre Kis: Havas pofája kívűlről, orbáné meg egy vigyorgó, szotyizó maszk mögül belülről rohad. Valahogy én inkább az utolsó sunnyogót vetem meg.

vénkujon 2018.01.03. 12:39:50

a havas elleni kampányban erőteljesen részt vevő feminista és homoklobbi mögé beállt a fidesz. ismeritek a narancsos gyilkos című könyvet?(haha. hát még ez is stimmel)

arró szól, hogy a városba tevékenykedő sorozatgyilkos mindig egy narancsot hagy a helyszínen. egy idő után azonban mások is hagynak narancsokat az általuk elkövetett gyilkosságok helyszínein... hahh. hát bazmeg, még mindig azon röhögök, hogy "narancsos" gyilkos. értitek ugye? hehe

6. Ienin 2018.01.03. 12:50:28

@Ekrü: Attól függ, milyen viszonyban vagy velük. Havas és kálmán ezer éve munkatársak, szerintem eddig jóban voltak. Mióta azonban kálmán lebunkózta, szerintem a barátságuk fénye elhalványult. A bunkózás amúgy minek minősül a btk szerint? Emberi méltóság megsértése? Becsületsértés? Jó hírnév megsértése? És orbán tettei? Hatalommal visszaélés? Lehet itt pereskedni, btk-t pufogtatni, de bizonyíték hiányában, pláne úgy hogy a törvényeket is csaló tolvaj fideszes gazemberek, főügyészek írják, lehetlen bárkit is elítélni. Ez az ország megállíthatatlanul rohan a vesztőhelyre. A jogállam szerepét átvette a maffiaállam.

Kurt úrfi teutonordlkus vezértroll 2018.01.03. 12:51:16

Végre a helyére került ez a tehetségtelen fajankó.

Kurt úrfi teutonordlkus vezértroll 2018.01.03. 12:53:02

@V. Orbán pápa reinkarnációja: Tehát Sárosdi és Schilling is fideszes, ugye? Zavart érzek az erőben..:)

BAZINGA2 2018.01.03. 13:07:12

Nem is értem a felháborodásokat! Aki nézte az ATV -n a műsorát, ott is a hölgyvendégeket kivétel nélkül "lemucikázta!" Egyszerűen ez a szavajárása.

Ballib vagyok rettegek 2018.01.03. 13:08:04

A ballib bérrettegésbe nem fér bele, hogyHavst fikázod.

Olvasd el az agyhalott ballibek véleményét és láthatod.

A Havas féle molesztáló pöcsfejeket is halálukig védik, ha beáll a köpködő és bérrettegő kórusba.

Ad Dio 2018.01.03. 13:08:29

H.H. egy irritáló nagypofájú senki. Ez a véleményem róla, amióta volt szerencsém megismerni. Ettől teljesen függetlenül azt gondolom, hogy a molesztálás nincs rábizonyítva. Amíg pedig így áll a helyzet, őt is megilleti az ártatlanság vélelme. Számomra ő ebben az ügyben mindaddig ártatlan, ameddig az ellenkezője hitelt érdemlően be nem bizonyosodik.

Jakab.gipsz 2018.01.03. 13:13:02

Ilyen a kultúra amikor a relativizmus politikailag korrekt.

MEDVE1978 2018.01.03. 13:18:02

Havas egy magát felsőbbrendűnek képzelő bunkó, de ezt már rég lehetett tudni. Valószínűleg még ki is rúgta Baukó Évát, miután az nem baszott vele. Nem akarok általánosan megbélyegezni, de talán nem vagyok messze a valóságtól, amikor azt mondom, hogy a valóságshow hősöket nem az intelligenciájuk miatt válogatják ki.
(Ergo valószínű, hogy Havas is azért választotta ki, mert gondolta, hogy jó lesz majd, ha éppen munka közben szeretne egy kicsit hancúrozni). Valószínűleg mivel Éva más területen használhatatlan volt, ezért úgy döntött, hogy megválik tőle.

Mindez persze egy pillanatig sem bizonyítható semennyire, illetve még ha az is lenne büntetőjogi következménye nem lehet, mivel ez nem minősített szexuális bűncselekmény, ezért 5 év az elévülési ideje. Az eset nyolc éve történt.

Innentől kezdve az egész egy erkölcsi buborék: kőbunkó nőcsábász vs. figyelemvadász médiaprostituált. Erre jön rá még, hogy FIDEX meg akarja semmisíteni Havast és össztüzet indít rá a lakájmédiából.

Havas Henrik 2018.01.03. 13:18:09

Nincs itt semmi latnivalo, a noket lemucikazom, ok meg cserebe lecumikaznak. Ennyi.

6. Ienin 2018.01.03. 13:18:58

@EU zászlót mindenhova!: Már miért lenne. Ők csak valahogy meg szeretnének élni.

dr. mesterséges színezék 2018.01.03. 13:22:23

@Rozsdabarna: Akinek ennyi kell ahhoz, hogy eltűnjön a médiából (és saját maga premiér plánban még alá is húzza az indokolást), az inkább kritizálja a Fidesz-FKGP-t.
Komolyan mondom.
Aki nem szentéletűként ekézi ezt a szarházi felépítményt, arra az ugatókórus pillanatok alatt ráugrik a "na tessék, ilyenek a liberálisok" kezdetű, jól betanult számmal.

Nem véletlen, hogy az emeszpés és exemeszpés kommunikáció szart sem ért és évek óta már próbálkozni sem mernek üvöltő aljasságok felemlegetésével sem: visszahullik rájuk... és a gennygaleri szétteríti mindenki másra is.

dare 2018.01.03. 13:23:11

Eszem ágában sincs védeni a Havast.
De ha most egy picsogó, mindenki engem bánt, mi lesz most velem siránkozást mutatott volna be, azzal rombolta volna le a legjobban az imázsát.
Így viszont csak annyit csinált, hogy finoman beintett ennek az egész mitúnak, és hozta azt a formát, akit az elmùlt 30 akárhány évben szokott.
Ez meg a legnagyobb álszentség amit bemutat sok ember kikerekedett szemekkel.
Ilyen a Havas?
Tényleg?
Ne má, én nem tudtam....

dr. mesterséges színezék 2018.01.03. 13:27:35

@BAZINGA2: 'Aki nézte az ATV -n a műsorát, ott is a hölgyvendégeket kivétel nélkül "lemucikázta!"'

Kitette az [IDE LŐJETEK] táblát. Az egója nem engedte a gyanút, hogy valaki tényleg lőni fog.

Illiberális ahogy Kossuth Lajos mondta 2018.01.03. 13:27:35

Kálmán Szolga és a pesti paraszt találkozása az éterben..
Csodálatos volt látni hogy mekkora gyökér, ostoba tuskó mindkettő.

Ekrü 2018.01.03. 13:28:05

@V. Orbán pápa reinkarnációja: Nincs és nem is lehet olyan helyzet vagy viszony ahol egy férfinak a női kollégáját vagy exkollégáját joga van "lemucikámozni".Mucikának a 70-es 80-as évek vicceiben nevezte a főnök a buta de jól kinéző titkárnőket.Ha te nem érted ,hogy ez mennyire sértő akkor bizony nem vagy különb Havas Henriknél.Az meg ,hogy Orbán V. szerinted milyen az hogy jön ide?Kevésbé lesz zaklató Havas tőle?Vagy enyhíti a "mucikám" jelentését?

6. Ienin 2018.01.03. 13:29:12

@MEDVE1978: Vagy baukó azért nyomta fel havast mert az kirúgta. Bármi lehet. Ezért kell bizonyítani. Nem a középkorban élünk, ahol egy inkvizítor kitalációja alapján megégettek embereket. Jogállamban vagy tudja bizonyítani az állítását, vagy ha nem akkor kussoljon. Én beperelném becsületsértésért ha nincs video vagy hangfelvétele. Fideszes tanú nem jó, mert az biztos hazudik. De egyébként tanúval dunát lehet rekeszteni mindkét oldalon.

dr. mesterséges színezék 2018.01.03. 13:32:11

@dare: Havas lehet tahó Kisorosziban a révészekkel, legfeljebb pofán verik, vagy legközelebb nem veszik fel - amikor a tahó bayerokkal, némethszilárdokkal, lázárokkal, deutschokkal, szíjjártókkal, baloghokkal, kovácsokkal, semjénekkel (nehéz leállni a sorolással) teletűzdelt kormány kritikusaként áll kamerák elé, akkor minimum kontraproduktív tahónak lenni.
Szerintem.

6.Lenin 2018.01.03. 13:35:42

Mi a faszért kéne HH-t a Fidesznek megsemmisíteni?
Addig nyer a Fidesz, míg ilyen faszok támadják.

Többször olvastam ballib oldalról HH -t lejárató dolgot, mint jobbról. Itt is szinte egyhangú a vélemény, hogy HH 1 bunkó.
Addig, míg ilyenek képviselik a ballib oldalt, tiszta nyereség a jobboldalnak.
Szerintem.

Mellesleg ezekben a molesztálási ügyekben nem igen igyekezett senki bizonyítani is, nem is arra megy a játék, ez a szín tiszta liberális véleményterror ékes bizonyítéka, akire rászállnak, annak nyekk, minek itt bármit is bizonyítani.

Néha a sajátjaik közül is hullik a férgese? Járulékos veszteség. Lehet, hogy valakinek útjában volt, mint az eddig megvádoltak. Majd a helyükre furakodók alapján következtetni lehet a valódi szándékra is, talán.

2-3 hónap, és senki nem fog elékezni erre a faszra. Ennyit ért.

Ballib vagyok rettegek 2018.01.03. 13:38:13

@dr. mesterséges színezék:

Már boccs, de szerinted Bayer nincs lejáratva ?

A stílusa miatt járatták le, vagy azért mert jobboldali ?

Miért lenne Havas pont kivétel ?
Mert a minap csatlakozott a ballib bérrettegő kórushoz ?

A bunkó és molesztáló tetű, az bunkó és molesztáló tetű. Megjegyzem Kálmán OLga csinálta ki, a Hír-TV-ben. És egyiknek se van sok köze a kormányhoz, és az ottani érdekekhez ma már.

Ballib vagyok rettegek 2018.01.03. 13:40:19

@6.Lenin:

"Néha a sajátjaik közül is hullik a férgese? "

Tulajdonképp molesztálási ügyben Magyarországon, csak ballibek és Havas mint Jobbikos hullt eddig.

6. Ienin 2018.01.03. 13:42:57

Szerintem havas nem hülye. Most tulajdonképpen előállt az a helyzet, hogy munka nélkül keres egy rakás pénzt. Mivel szerződése van az atv-vel, annak ki kell fizetnie a neki járó pénzt, mivel nem az ő hibájából szüntették meg a műsorát. Ha nem fizet neki az atv az elmaradt műsoráért, akkor peres úton behajtható a munkabére, ugyanis egy szóbeszéd alapján bizonyíték hiányában rúgták ki. Ez az ország a hülye vezetők országa. Csoda hogy a béka seggén van?

6.Lenin 2018.01.03. 13:43:37

@Ballib vagyok rettegek:

Azért azt érdekes megfigyelni, hogy ész nélkül nekiestek sokaknak, divatot csinálva belőle. Aztán nagy nehezen rájöttek, hogy több kárt csináltak maguknak, mint másoknak, hiszen a legtöbb kicsinált faszi hozzájuk tartozott valójában.
Most már próbálják kimosni őket, még nagyobb zűrzavart kelve, bizonyítva ezzel a balfaszságukat.

6.Lenin 2018.01.03. 13:48:22

@Ballib vagyok rettegek:

Ez a ballib tábor aranyat ér a Fidesznek. Lotto 5-öst.
Kell itt ma kampányolniuk?

Mink, 1000-el bizonyítják naponta, percenként mekkora köcsögök, és még a Jobbik is csatlakozott ehhez.

Kellene a Fidesznek ellenük kampányolni?
Minek?
Nem véletlen, hogy fokozatosan nő a Fideszre szavazni szándékozók tábora.

6. Ienin 2018.01.03. 13:52:52

@Ballib vagyok rettegek: Eddig még senki nem hullt, mivel jogerősen senki nem volt elítélve. Ilyen alapon orbán meg veri a feleségét, tehát súlyos testi sértést követett el. Csak pofázik mindenki, azonban ez nem számít semminek, majd ha lesz jogerős itélet visszatérhetünk rá.

Up! 2018.01.03. 13:52:58

@Ekrü: nincs joga senkinek ahhoz, hogy bárkit lebunkózzon. Ha engem lebunkóznak, azután annak nevezem, aminek akarom. Akár mucikámnak is.

Álljon már meg a menet! A nők egyenjogúságáról beszélünk, nem pedig felsőbbrendűségéről! Mi az, hogy szabályokat hoztok, hogy erre, vagy arra nincs jogunk? Amire nekünk nincs arra a nőknek sem!!! Számomra ez az egyenjogúság.

Kurt úrfi teutonordlkus vezértroll 2018.01.03. 13:53:29

@V. Orbán pápa reinkarnációja: Tévedés csak egy hónapot kell kifizetniük. Egyébként meg nem hosszabbítottak vele szerződést. A továbbiakban pedig csak max valami kis fing periférikus csatorán lehet esetleg műsora. Vissza került oda, ahová való..

dare 2018.01.03. 13:55:01

@dr. mesterséges színezék: Igaz.
De én a jelenségről beszélek.
Pl ki gondolta annak idején a tv2-nél, hogy Havas és Liptai között működni fog a kémia?
Senki, pont ezért csinálták.
Ahogy mindig voltak hölgyvendégek a műsorában, úgy mindig volt alkalom Havasnak prosztóként viselkednie.
Nagy kedvenc: youtu.be/Bx0NR0hJDz4

Elvárták.
Ha ez nem történt meg, akkor még lehet hiányérzet is volt.
De az atv ahogy ezt kezelte, az viszont nem volt okos lépés.
De mindegy, a lényeg hogy nem alkalmazzák.
(Meddig?)

Recensor 2018.01.03. 13:56:34

@DFK: ja, te is egyetemet végzett vagy, jogász, egyetemi oktató és több tucat könyv szerzője?

6.Lenin 2018.01.03. 13:58:36

Kik is kezdték, csinálják a bizonyíték nélküli rágalmazást?
Vagyis a veremásást.

Aztán beleesnek? Csodálkoznak? Az emberek is, ezek tényleg ennyire hülyék ?

morph on deer 2018.01.03. 14:05:31

@Ad Dio:
Ahogy akarod.
Számomra meg az a ‘kőbunkó’ aki a címben említésre kerül.

Több mint tíz éve említette egy ismerősöm, hogy az anyja a Havasnál dolgozik, és bár nem volt egy zsenge és harmatos virágszál, teljesen kivolt attól, hogy szinte naponta ki kell védenie a Havas közeledési kisérleteit és ajánlatait.
Ez akkor sem ‘divat’ nem volt, még a Havas sem volt közellenség, ráadásul ez csak az átlagos “és a család?” kérdésre kapott válasz kapcsán került elő, semmi okom nem volt kétségbe vonni.
Akkoriban nem is foglalkoztatott különösebben, mert valahogy ordított Havasról, hogy ő halálbiztos abban, hogy ellenállhatatlan minden nő számára, és elvárja, hogy megtisztelve érezzék magukat, ha ő ajánlatot tesz.

Folytonos bizonyítási kényszerrel küzd, ez nem vitás, mint ahogy a legtöbb hasonló, saját magát többszörös életnagyságban látó személynek.
Ráadásul Havas még a “régi szép idők” terméke, amikor szinte elvárt státusszimbólum volt a “valakinek” számító személyeknél, hogy ‘csajozós’ vagy ‘kurvázós’ hírük legyen, igyanak és bulizzanak rendesen, - ez a szerep része volt. Az “úri” (elvtársi) társaság ki is cikizte a szolidabb viselkedésű személyeket, akik nem ‘mernek’ élni a lehetőségeikkel.
Ő meg bevállalta a szerepet, és - a jelek szerint - úgy maradt, és tovább ápolgatta a “macsó” imázst magáról, még évtizedekkel a szavatossági idő lejárta után is...

Nekem egyébként az egész hasonló viselkedésről az a véleményem, hogy az bizonygat lépten-nyomon, aki rá van szorulva. Valódi önbizalom - figyelem, nem önteltség - esetén ugye nincs rá szükség, miért is lenne.

guvat 2018.01.03. 14:11:37

Súlyos hiba, hogy a ballib oldal a saját kedvenceivel szemben pont ezekben a nehéz időkben felállít egy emberileg elvárható értelmi szintet, mert így nem marad majd senki!
Sokkal érdemesebb a Fidesz vezetőitől továbbra elvárni a tökéletességet, gazdasági, bibliai és liberális szempontok szerint is! Akkor mindig lehet találni valamit, ami képes a megszokott ocsmány kommenteket kiváltani és a tábort összetartani.

dr. mesterséges színezék 2018.01.03. 14:22:24

@morph on deer: Fogalmazzunk úgy, hogy az ifjabb Havas Henrik nem a szomszédtól örökölte és tanulta a szociopata viselkedést!

bzsoa 2018.01.03. 14:23:22

@V. Orbán pápa reinkarnációja: Azért van egy picike különbség, Orbán felesége még nem állt ki és közölte hogy őt bizony veri a férje! Ezt csak egy humorista közölte aki hallotta valakitől akinek az ismerősének az unokatesvérének a nénikéje a kecskeméti kórházban dolgozik! (Biztos olyan hülye a zorbán hogy miután jól elveri az asszonyt nem egy olyan orvoshoz viszi valami magánkórházba ahonnan semmi sem szivároghat ki)

DFK 2018.01.03. 14:32:41

@Rozsdabarna: Majdnem talált (diploma, kutató, tudományos cikkek megvannak)... De ettől még nem lesz valaki értelmiségi... Ahhoz ennél több kell. Így magamat sem tartom értelmiséginek.

DFK 2018.01.03. 14:34:17

@Rozsdabarna: És értelmiségi nem viselkedik úgy, mint HH.

Illiberális ahogy Kossuth Lajos mondta 2018.01.03. 14:38:16

@V. Orbán pápa reinkarnációja: Ha szétbaszom az egzisztenciádat, olyan szinten hogy a boltban nem akarnak majd kiszolgálni, akkor tök mindegy hogy el vagy ítélve hivatalosan vagy sem. Akkor is szét vagy baszva. Te isten barma..

Illiberális ahogy Kossuth Lajos mondta 2018.01.03. 14:39:11

@DFK: Maradjunk annál, hogy normális ember, nem viselkedik úgy mint ez a taxis köcsög Hvas

gyurmicsek 2018.01.03. 14:58:42

@Illiberális ahogy Kossuth Lajos mondta: Pontosan.
Én is hozatok bármikor egy nőt, aki azt mondja, hogy az egyetemen 100 éve megdugtad és ő nem akarta.
Mindenki elhiszi, mehetsz a levesbe.
Ez megy ma.

Ballib vagyok rettegek 2018.01.03. 15:03:13

@gyurmicsek:

Mit nem mondassz ? Schilling és Lilla nevű felesége hazudnak ?

Vagy épp csak ők nem ?

eßemfaßom meg áll 2018.01.03. 15:04:27

Régi szép idők amikor azért kemény antiszemitának kellett lenni ahhoz, hogy kicsinálják az embert. Ma egy mucikám is elég.

Egyébként engem @szénhidra cucnimókusnak nevezett és meg akart dugni.

#metoo

Ballib vagyok rettegek 2018.01.03. 15:05:53

@bzsoa:

Ezzel a feleségverő sztroival a Nagy Bandó féle ballib gyűlöletkeltő aknamunkások akkor áltak elő, mikor a Wekler nevű SZDSZ-esről kiderült, hogy napi verésben részesíti az asszonyt, és el akarták ezt kendőzni az Orbán féle kitalált sztorival.

Ekrü 2018.01.03. 15:10:16

@Up!: Már bocs ,de végignéztem a videót,K.O. nem bunkózta le Havast.Megkérdezte tőle ,hogy minek tartja magát ,zaklatónak vagy bunkónak.Erre Havas azt válaszolta,hogy az utóbbi.Tehát tulajdonképpen Havas bunkózta le saját magát.Ráadásul az ominózus mucikázás előbb volt.
Amúgy meg félreérted,eszembe sincs se Havas se Kálmán O. oldalára állni.Sokkal inkább szórakoztat a dolog,mulatságos látni,hogy a maradék ballib oldal hogyan semmisíti meg magát.No meg persze kíváncsian várom,hogy a feminista megmondóemberek ,mint pld az a "nemtudommilyen" Orsi szóvá teszik a mucikázást vagy sem...Mert ha nem ,akkor innentől kezdve nincs joguk senkit sem elítélni hasonló dolog miatt. Az meg külön röhejes ,ahogy megpróbálják a Fideszre rákenni.Mert először is ,kétlem,hogy bárki is kormányhoz közeli médiának tartaná az ATV-t és tudtommal Kálmán O. se éppen a jobboldaliságáról híres.Másodszor pedig nem az a bűnös aki nyilvánosságra hoz egy disznóságot ,hanem talán az aki elköveti.

Tangooo 2018.01.03. 15:11:50

@Rozsdabarna: Milyen értelmiségiről beszél?

Kawaszaki 2018.01.03. 15:36:34

Akár volt zaklatás, akár nem, HH saját magát csinálta ki, védhetetlen.

inteligencs elenzeki 2018.01.03. 15:38:48

"Na, Havas is ilyen ebben a sztoriban, csak míg a punknak ez jól áll, Havas módszeresen számolja fel a népszerűségét, amire még esetleg támaszkodhat saját maga védelmében."

Miért ?
Havas népszerű volt ?

Meg is lep, meg nem is.
Az ismeretségi körömben senki se rajongott érte, még balliberális beállítottságúak sem.
Azt viszont el tudom képzelni, hogy néhány a fidesz támogatókat idiótázó fikabajnok odavolt érte.

n_dy 2018.01.03. 15:40:03

még hogy ezt a faszt a "kormányzati média" ... azaz Orbán Viktor saját kezűleg távolította (távolíttatta) el ???? .....hahahahahaha ....
azt hiszem, holnapig fogok röhögni rajtatok, ballibsi barmok ...

morph on deer 2018.01.03. 15:53:11

@dr. mesterséges színezék:
“nem a szomszédtól örökölte”

Hát, talán úgy is mondhatnánk, hogy nem kellett érte a szomszédba mennie.

Hálisten nem tudom, hogy a mostani “elit” milyen normák szerint éli a szociális életét, de hajdani közeg nagyon komolyan űzte a fentebb taglaltakat, főleg bizonyos szakmákban volt szinte lehetetlen kihúzni magad, ha csak nem vállaltad a kiközösítés kockázatát.
Nehogy már te “különbnek” tartsd magad a többieknél..!
Véleményem szerint Havasnál ez az “old school” alapozás találkozott a komplexusaival, aztán ez jött ki belőle.
Kényszeresen bizonygatja, hogy ő milyen nagy ember és egyúttal egy tökös “faszagyerek”, valahol egy sajnálatra méltó kortünet.
Ez mondjuk legfeljebb csak érthetővé teszi, de elfogadhatóvá semmilyen szinten.

morph on deer 2018.01.03. 16:00:28

@Up!:
“nincs joga senkinek ahhoz, hogy bárkit lebunkózzon.”

“Bárkit” semmiképpen.
Legfeljebb a bunkókat.
Viszont erre van egy nagyon kézenfekvő megoldás: ne viselkedj bunkóként, és kész! Ha nem vagy bunkó, akkor hidd el, ez semmilyen nehézséget nem jelent, de tényleg!
Amúgy meg tudod, ha sárga, hápog és csőre van, akkor az elég nagy valószínűséggel kacsa..!

Célkereszt 2018.01.03. 16:05:01

Milyen össezomlás? A mucikázás után jött a példa, hogy ő is megvádolhatná Olgát zaklatással.

György Baranyai 2018.01.03. 16:05:53

Jól elbeszélgettetek....

dr. mesterséges színezék 2018.01.03. 16:10:31

@Ekrü: "a maradék ballib oldal hogyan semmisíti meg magát"

A "maradék ballib" ezek szerint nem vér- és dacszövetség., hanem ilyen meg olyan emberek halmaza.

Ez nem minden inerciarendszerben értelmezhető. Akad olyan is, ahol egy Várhegyi Attila addig jó gyerek, "amíg jogerősen el nem ítélik"... aztán kiderül, hogy azután is jó gyerek. Mert a NER senkit sem hagy a zút szélén. Aki betartja az ómertát.

6.Lenin 2018.01.03. 16:12:14

@György Baranyai:

Megpróbálják kifényesíteni a kakát, a saját kakájukat.

György Baranyai 2018.01.03. 16:44:42

@6.Lenin: Csak azért írtam, amit írtam, mert néha egymás alázásába torkollik egy beszélgetésnek induló komment. Valamint, unom is már, nem kicsit ezt a témát. Nem a Havas miatt, mert Őt soha nem szerettem, de elismertem, hanem ezt a "metoo" őrületet. Láttam a beszélgetést, nem volt avval semmi gond, Havas meg sem próbált védekezni. Engem az előzőek zavarnak, amikor egy nő kényszerít és/vagy zaklat egy férfit, hány feljelentésről hallottál? Pedig egy férfinak is lehet kellemetlen, de nem beszél róla. Persze, egy magánembernél más a helyzet. Egy ismert Művészt kicsinálhatnak evvel a metoo- val. Mi lenne, ha Ferencsik Jánost, Gobbi Hidát, Temessy Hédit, Galgóczy Erzsébetet most megvádolnák? Vagy Melis Györgyöt? Jó, Ők már nem élnek, de ismerjük a múltjukat...
Engem Lehotka Gábor (Isten nyugosztalja) próbált elcsábítani a '80- as években, persze nem sikerült, mert hetero vagyok. De továbbra is jó barátságban maradtunk.
Tisztelettel.
BGy

ArriMedes 2018.01.03. 16:47:15

havas egy visszataszító vén bunkó alak, épp ideje hogy eltűnjön a médiából, igazából kit érdekel?

Európai téridő 2018.01.03. 16:56:34

A Vona-könyv mostani megjelentetése hiba volt. Igaz, ha a választási nagy mértékbe lekaraktergyilkolják Vonát, akkor nem fogyna annyira a könyv. Egyáltalán fogy-e annyira, hogy még ez is megérje?

Utó Pista 2018.01.03. 16:57:20

Kíváncsi lennék, hogy aki itt hozzászólnak, azok közül hányan látták a műsort. Kategórikusan kijelentette, hogy nem zaklatott senkit és beperelte mindenkit. Sőt, azt állította, hogy Baukó Éva sose volt az asszisztense.

Lesz még Magyar Köztársaság 2018.01.03. 17:04:07

Havas Henriket hókotróval takarította el a kormányzati média, de ugyanakkor egy molesztáló kőbunkó is egyben.

Ennyi.

sas70 2018.01.03. 17:17:55

Az azért gyönyörű, amikor havast két kurva vádolja zaklatással, akik többször a képernyőre szopták magukat. Ettől persze még lehet igaz, csak kissé kétséges!
Amúgy meg Havas majd elpereskedik 3-4 évig és ha véletlenül majd igaza lesz, akkor már úgyis leszarja mindenki.

Lesz még Magyar Köztársaság 2018.01.03. 17:20:13

@Utó Pista: "Kíváncsi lennék, hogy aki itt hozzászólnak, azok közül hányan látták a műsort."

Jelen!

"Kategórikusan kijelentette, hogy nem zaklatott senkit és beperelte mindenkit."

Valójában az történt, amikor Kálmán O. többször is feltette a kérdést Havasnak, miszerint igazak-e a vádak, a fószer magatehetetlenségében elkezdett hebegni-habogni, föl-le és elnézni, hangsúlyt váltani, és kezeivel kapálózni. E pszichológia. A lebukott ember szembesítésekor kiesett a szerepéből.

Ahogy a Hazudj, ha tudsz c. sorozatban Dr Cal Lightman mondaná: ez az ember hazudik.

6.Lenin 2018.01.03. 17:20:28

@György Baranyai:

Tulajdonképpen én nem a személyekről írtam, mert szerintem, nem ezen van a hangsúly ebben az őrületben.
Az valóban érdekes, hogy eddig, már halott embereket nem kevertek az ilyen ügyekbe, ez is talán azt mutatja, a háttérben más okok lehetnek, hiszen a legtöbb esetben ezek a dolgok a környezetükben előtte is ismertek voltak.
Igaz, az is előfordulhat, hogy a politika is megpróbál ebből hasznot húzni. Kipróbálják, hogy fordított esetben is működik-é ez a dolog, és, ha nem , sokkal nagyobb a politikai haszna, mint , hogy egy esetleges seggfej eltűnik, oda, ahová már a pályája kezdetén is tartozott.

Szerintem itt a "kicsinált" emberek pozíciója lehet a fontosabb, mint a személye, politikai hovatartozása.

Vagy, mint más nyugatról indult értelmetlen őrületet kihasználnak névtelen senkik, néhány perc rivalda fényért cserébe teszik mindezt. Nem érdekli őket egy összetört valódi értékekkel is rendelkező pálya sem.
Ez sokkal károsabb, hiszen pont az az oldal támogatása van mögötte, amelyik a jogállamért ordibál másodpercenként.
Ez az egész egy nagyon rossz tendencia, minél hamarább véget kéne vetni ennek, és az esetleges "rágalmazókat" kellene kizárni, vagy, ha nem bizonyítható, főleg sok évtized után, nem is szabadna vele foglalkozni.
Amiről én írtam, az ez a jelenség, Havas ebben -szerintem egy jelentéktelen figura, nem érdekel.

HorseFucker 2018.01.03. 17:23:15

Én Kálmán Olgát sunáznám, Baukó Évát nem ! ( Havast sem, mielőtt ti fasz gecik beszólnátok ! :)
Egyébként mindenkinek a telibevert büdös kurva anyját !

6.Lenin 2018.01.03. 17:32:37

@HorseFucker:

Pedig ezek kimondottan a te ügyeid, ilyenkor van alkalmad kiélni a lelki/szellemi nyomorodat.
Talán még a nyálad is kicsordul.
Te vagy az az ember, akik miatt az ilyenek esetek nyilvánosságot is kapnak, kajáljátok az ilyesmiket, és miattatok jönnek elő a névtelen senkik, hogy az ilyen, szintén névtelen senkiknek legyen megfelelő szellemi táplálék.
Szerintem.

Jóska Pista 2018.01.03. 17:32:40

Havas bevallottan kereszténydemokrata, jobboldali.
Ballib oldalra helyezni nevetséges.

2018.01.03. 17:32:57

@HorseFucker: Akkor te vagy a Havas!

alien 2018.01.03. 17:35:13

Az ügyvédi letetrol hülyeségeket beszélt, igyekezett sikertelenül irányítani, terelni, de mi van akkor, ha tett ajánlatot? Ha kávézni hivsz valakit es nemet mond most mar zaklató vagy?
Tul van am ez lihegve.

György Baranyai 2018.01.03. 17:37:57

@6.Lenin: Tudod, a '30- as években Debrecenben (ott laktunk), Szendrő Józsi bácsi volt a Csokonai Színház igazgatója. Apám mesélte (Ő felügyelte Debrecen művészeti életét), hogy Józsi bácsi egész éjjel hentergetett egy ismert színésznőt (Apám soha nem árulta el a nevét), majd reggel a Hölgy első kérdése az volt: "Direktor Úr, akkor megkapom a szerepet?" Erre Szendrő: "Na, idefigyelj! Egész éjjel b@sztalak és annyit nem tudsz mondani, hogy Józsi?"
Én Martont és Kerényit sajnálom. Helytelen volt, amit tettek, tény. Hatalmas űrt, egyben hatalmas életművet hagytak maguk után. Havas nem érdekel.
Üdvözöl:
Baranyai György

2018.01.03. 17:41:23

"Mi van akkor, ha Havas Henriket hókotróval takarította el a kormányzati média, de ugyanakkor egy molesztáló kőbunkó is egyben?"

Semmi.

2018.01.03. 17:42:20

@6.Lenin: "Nem véletlen, hogy fokozatosan nő a Fideszre szavazni szándékozók tábora."

Ez hogy a kurva anyádba jön ide, te mocskos Orbán-troll? Olvasd már el az írás címét, te retardált fideszcsicska barom!

Pinacset Tábornok 2018.01.03. 17:48:06

Én nem tudom mit látott a kedves szerző ebben az Olgás interjúban, de ez két régi ismerős beszélgetése volt - a bunkóból és a mucikából is jól látszik ez. Havas valóban tenyérbemászó agrárproletárként viselkedik, de két bérnőstény szépelgése, meg egy agit-prop Tények-riport még belőle sem csinál zaklatót.

Nincs itt semmi látnivaló.

2018.01.03. 17:48:44

Havast nem akarom védeni, mert nincs is miért. A stílusa mindig is visszataszító volt. Egy kérdésem volna csak: Magyarországon minden kurva hiteles?
Mindenki csak évek után jön rá, hogy zaklatták. Ez furcsa.
Előtte meg jó érzés volt.

6.Lenin 2018.01.03. 17:49:10

@György Baranyai:

Hát ez az.
A vásár mindig kettőn áll.
Emberek vagyunk.

Az erőszak minden formáját elítélem, és elítélendőnek tartom, de, hogy egy esetleges vicces beszólásért, sok évtized után rágalmazzon valaki egy másik, lehetőleg ismertebb, elfogadottabb személyt, csak azért, mert divat lett a bulvármédiában, az szánalmasabb mindennél.
6.lenin
sk.

Kurt úrfi teutonordlkus vezértroll 2018.01.03. 17:49:39

@György Baranyai: Kötve hinném, hogy '30-as években Szendrő igazgató lett volna Debrecenben..

Kurt úrfi teutonordlkus vezértroll 2018.01.03. 17:52:44

@V. Orbán pápa reinkarnációja: Valóban? És akkor miért nem valami Fideszhez közel álló színházi embert választottak? Mondjuk Kerényi Imrét? Miért a Demszky polgármestersége alatt 19 évig igazgatóként regnáló Martonra esett a választásuk?

6.Lenin 2018.01.03. 17:55:32

@kutyás majmok népe:

Mert jóérzésű ember nem csámcsog ilyen pitiáner dogokon, és nem hiszem, hogy pont azért ácsingózik, ilyen emberek mondják meg neki, mit is jelentenek az emberi értékek.
Szerintem sokkal vonzóbb a család, haza, munka, mint , hogy Havas kit szeretne seggbe dugni, hogy közben hatalmas embernek érezhesse magát.

Szerintem sok ember képes elgondolkodni ilyeneken is.
Szerintem ezért.

Kurt úrfi teutonordlkus vezértroll 2018.01.03. 17:55:33

@kutyás majmok népe:Akkor tehát az ELTE egyetemi dékánt leleplező hivatali dolgozók is mind kurvák ugye?

Kurt úrfi teutonordlkus vezértroll 2018.01.03. 17:59:26

@Jóska Pista: Melyik kormány is akart egy rövid ideig államtitkárt csinálni belőle? Ezenkívül nem ő vezette hetente egy napig a Napkelte nevű fő ballibsiműsort?

Tizenötmillió Magyarok 2018.01.03. 17:59:38

En csak a Vonan rohogok, senki nem tudja hogy megjelent ez a szanalmas konyv.
Pedig hogy keszultek ra, a balliberalisok, aztan az geszet lehuzhattak a kolotyon.

Miklós Oláh 2018.01.03. 18:03:07

Nagyon tanulságos olvasni ezt a rengeteg hozzászólást, amelyben mindkét oldal képviselői gyalázzák egymást ezerrel...
Nade!
Mondok valamit, ami eddig senkinek nem jutott eszébe, és ami némileg más megvilágításba helyezi ezt az egész ügyet.
Az internetnek - minden jó és rossz oldalával együtt - van egy nagyon "pozitív" tulajdonsága is.
A memória.
ÉVEK ÓTA fenn van a neten egy felvétel, amin Dopeman néhány percig a saját műsorában beszélget Baukó Évával.
Akkor még nem volt Amerikából induló zaklatási hullám, nem volt Vona könyv, semmi az égvilágon - a felvétel éppen ezért semmiféle utóhatással nem járt, feledésbe merült.
És ott hangzott el a következő néhány mondat:
Baukó Éva: - Engem a Havas meg akart dugni.
Dopeman: - Tényleg?
Baukó Éva: - Igen. Seggbe.
Dopeman: - Hoppá!

Hangsúlyozom, ÉVEKKEL EZELŐTT történt ez a beszélgetés, tehát nem igaz, hogy ezt most találták ki, Havas lejáratására.

Minden további okoskodás, meg nyakatekert elmélet teljesen felesleges.
Üdv mindenkinek!
... Kíváncsi vagyok, ezek után ENGEM hányan fognak gyalázni! Nyugodtan lehet, nagyon jól szoktam szórakozni alacsony intellektusú emberek fröcsögésén! (Akinek nem inge, természetesen ne vegye magára!...:)

2018.01.03. 18:05:03

Egyszer régen volt egy munkatársam, akit szakállas kislánynak neveztek. Meleg volt, de annyira, hogy ha ráköptek, sistergett mint a platni. Persze, nem tagadta és egyszer nekem kezdte el regélni, hogy szerelmes az egyik hosszú hajú kollégánkba. Mondom: és miért nem szólsz neki? Mire ő: hülye vagy? Ha nem buzi, lever mint vak a poharat. Erre azt mondtam neki: segítek, a srác nem meleg...
Szóval, anno ha valaki nem volt teljesen hülye, akkor nem akart belekeveredni hülye helyzetbe, hanem inkább körülnézett.

2018.01.03. 18:08:21

@6.Lenin: Melyik csatornát nézed, te faszkalap? Megint nem tudsz értelmesen válaszolni? Most küldjelek megint az anyádba?

2018.01.03. 18:09:47

@EU zászlót mindenhova!: Tanulj már meg értelmezni, te seggfej troll.

2018.01.03. 18:13:21

@Miklós Oláh: OK, de mi volt a poén: hogy pont seggbe nem szerette? Mert ugye, aki egy nő seggét akarja, annak egy férfié sem büdös.

Miklós Oláh 2018.01.03. 18:18:50

@kutyás majmok népe: Nem, a poén - szerintem - az, hogy Havasról kiderült, hogy évekkel ezelőtt valóban tett ajánlatot Baukó Évának, tehát nem egy mostani kitaláció az egész - ahogy néhányan, nevetséges módon, a Vona-könyvre hivatkozva megpróbálják beállítani -, hanem tényleg megtörtént.

captaing (törölt) 2018.01.03. 18:22:09

Havasnak az a legnagyobb baja hogy ugy probal liberalis lenni hogy kozben anti-genderista. Az pedig manapsag nemigen megy:

www.kepfeltoltes.eu/images/hdd1/2018/01/03/80021th_century.jpg

(Fenti kep sajat szubjektiv percepciom, a masapsag ramzudolo informaciotomegbol alkotva, es igy nyilvan vitathato, es az objektiv igazsaggal (marha van olyan) nem feltetlen egyezik)

2018.01.03. 18:27:43

@morph on deer: jé, te még nem láttál kacsát :-D

a kacsa fehér.

(a kiskacsa sárga, de az még nem hápog. a megpucolt kacsa lehet sárgás színű, de az meg már nem hápog. a gumikacsa sárga, csőre van, és akár még hápoghat is, de nem igazi kacsa.)

most ebből nem akarok messzemenő következtetéseket levonni, de szépen illusztrálja, milyen gyenge lábakon szokott állni a ballib érvrendszer :-D

Up! 2018.01.03. 18:29:27

@morph on deer: Nem zörög a haraszt, ha a szél nem fújja!

Látod, Ilyet én is tudok.

Ballib vagyok rettegek 2018.01.03. 18:34:05

@dr. mesterséges színezék:

Te most biztos arra célzol, hogy a fia cége kapott MTVA megbízást.

Én értem, hogy az egész családját ki kéne irtani szerinted minden Fideszesnek, csak azt nem értem pontosan ez hogy fér össze a ballib elfogadás mantrával.

Up! 2018.01.03. 18:34:58

@Miklós Oláh: Jaja... hiszen ha valaki meg akar dugni egy nőt, az már biztosan erőszakolt is valakit... :) Sőt az molesztálás, hiszen tudjuk a #metoo óta.

És ehhez mit szólsz (borsonline.hu, 2017 november 14):

"– Szeretnék visszatérni a kép­ernyőre. Jövő hónapban lesz egy szereplésem, de még nem árulom el, hogy micsoda, legyen meglepetés. Legszívesebben műsort vezetnék, de engem sajnos nem molesztált senki – ízetlenkedett a ValóVilággal befutott celeb.

Ha nem is molesztálják, neki tetsző ajánlatokat mindennap kap Éva a férfi rajongóitól, de mint mondja, nincs könnyű dolga annak, aki szeretné őt meghódítani."

Kunhallmi Agnes 2018.01.03. 18:35:24

@Miklós Oláh: "Baukó Éva: - Engem a Havas meg akart dugni.
Dopeman: - Tényleg?
Baukó Éva: - Igen. Seggbe."

Ez azért nem olyan nagy szám.
Bauko egy végtelenül ostoba gusztustalanul primitiv prosti, de ettől még nincs olyan férfi, aki ne akarná seggbe dugni.(és máshol is)
Havas akkor lenne furcsa, ha nem akarta volna.

Ballib vagyok rettegek 2018.01.03. 18:36:30

@Jóska Pista:

"Havas bevallottan kereszténydemokrata, jobboldali. "

Na ja persze..

A 90-es évekbe vadászták az ilyet a komcsik a Napkeltébe igét hírdetni.. .DDD

2018.01.03. 18:40:53

"Havasról kiderült, hogy évekkel ezelőtt valóban tett ajánlatot Baukó Évának"

Vagyis nem molesztálta, csak ajánlatot tett. Jól leleplezték a szerencsétlent...
Ajánlatot tenni azt jelenti, hogy üzletet akarunk kötni. Ha a csaj akkor nem fogadta el az ajánlatot, akkor kevésnek tartotta az árat (ami alapjáraton lehet, hogy nulla volt). Vagyis nem jött létre az üzlet, a csóka meg kiverte, ha tudta...
Na most ha én valakit seggbe akarok dugni, akkor az extrának számít (hála Istennek, ilyen igényeim nincsenek, mert én a vaginát szeretem, ami a hülyék kedvéért a picsa), magyarul fizetni kellene érte.
Nos, ha valaki ilyen szolgáltatásért nem akart fizetni, és abból nem lett dugás: tehát akkor erőszak vagy molesztálás sem.
Nekem soha nem kellett ajánlatokkal nőket ágyba vinni és soha nem kellett fizetni a szexért: ahogy fentebb más is elmondta, a dolog kettőn áll.

6.Lenin 2018.01.03. 18:44:51

@kutyás majmok népe:

" Melyik csatornát nézed, te faszkalap?"
ballibet nem, mert az bűzlik, mint te.

2018.01.03. 18:44:56

@Ballib vagyok rettegek: Hú de büdös bunkó vagy: te Napkeltét néztél, bazmeg? Most meg idejársz libsik közé? Ugye te buzi vagy, csak a fideszeknél ezt nem szeretik... de legalább bevallhatnád, hogy szeressünk téged.

Up! 2018.01.03. 18:45:04

@Ekrü: Erre reagáltam: "Nincs és nem is lehet olyan helyzet vagy viszony ahol egy férfinak a női kollégáját vagy exkollégáját joga van lemucikámozni"

Bevallom a videót én nem néztem végig, sajnos mindkét szereplő irritál. A bunkózást meg kommentben láttam. Szóval lehet igazad van a videóval kapcsolatban, de hogy van olyan helyzet, amiben eléggé jogosnak érezném a mucikázást az biztos.

A jelenség irritál inkább, hogy bárkit le lehet járatni bemondásra, meg az, hogy hogyan képzelik az egyenjogúságot a feministák...

K.O. Egyébként a HírTV-n van mostanság...

2018.01.03. 18:47:23

@Kunhallmi Agnes: "még nincs olyan férfi, aki ne akarná seggbe dugni"

Tévedsz, én a melle közé raknám.

6.Lenin 2018.01.03. 18:48:58

Szerintem.

Ha eddig valakire rámutatott egy senki, és azt kicsinálta a magát liberális értelmiségnek valló ..............., akkor Havas is tűnjön el a picsába.
Ez most a divat liberáliséknál.
Ők kezdték, fejezzék is be, tűnjenek el végleg.

Minek ezt ragozni?

2018.01.03. 18:49:06

@6.Lenin: Akkor itt mit keresel, véglény? Mármint a trollkodáson kívül?

2018.01.03. 18:52:06

@6.Lenin: "Minek ezt ragozni?"

Hát csak te ragozod, verd anyádba. Mint akit seggbe kúrtak a libsik vagy a papok kiskorában. Szopjál lovat, fideszes csicska.

6.Lenin 2018.01.03. 18:56:16

@morph on deer:

“nincs joga senkinek ahhoz, hogy bárkit lebunkózzon.”

“Bárkit” semmiképpen.
Legfeljebb a bunkókat.

Igen, és ki mondja meg, hogy ki a bunkó?
Egy bunkó?
Vagy akit te annak tartasz?
Biztos, hogy az tényleg bunkó?

Rossz megközelítés. Csiszolgasd még ezt a kérdéskört szerintem.

morph on deer 2018.01.03. 19:02:21

@aleksz róz:
“milyen gyenge lábakon szokott állni a ballib érvrendszer :-D”

Gondolom a “kacsalábra” gondolsz !:)

A kacsa egyébiránt fehér IS, de nem kizárólag fehér, kétség esetén nyugodtan keress tá a szóra.

6.Lenin 2018.01.03. 19:02:24

@kutyás majmok népe:

Komoly ellenérvek (lehetnek a környezetedben).

Up! 2018.01.03. 19:12:42

Ha valaki az eredeti cikkre is kíváncsi esetleg:

www.borsonline.hu/celeb/vigan-megel-a-celebsegbol-bauko-eva/142892

Érdekes módon 3 hét sem telt el és máris talált a kedvenc celebünk egy zaklatásos sztorit...

morph on deer 2018.01.03. 19:13:49

@Ballib vagyok rettegek:
“A 90-es évekbe vadászták az ilyet a komcsik a Napkeltébe igét hírdetni.. .DDD”

Akkoriban, mikor még orbán is liberális volt. Meg demokrata!
Régi szép idők...

2018.01.03. 19:16:56

@6.Lenin: A pofádat befogod, nem magyarázol, fideszes véglény. Csináld a kommenteket, mert ezért fizetnek (hogy azért koporsóra is tudjál félretenni). A gondolkodást és a szövegértelmezést hagyd a hozzáértőkre, te nem azért vagy itt. Nagy szégyen ez a szüleidnek, hogy csak fideszes troll karriert futottál be az életben (igaz, ők sem számítottak rád, mint egy szolgáltatás végtermékére).

6.Lenin 2018.01.03. 19:17:17

@Up!:

Most erre van kereslet. A senkik diadala.
Vannak, akik kajálják az ilyen sztorikat.

Dik'má, ezek pont olyanok, mint.....

6.Lenin 2018.01.03. 19:19:48

@kutyás majmok népe:

".. A gondolkodást .."
Utoljára mikor csináltál ilyesmit?
Ne bassz!

Kurt úrfi teutonordlkus vezértroll 2018.01.03. 19:26:40

@kutyás majmok népe: Elkerülte a figyelmedet te valagagyú idióta,hogy az ATV belső vizsgálata során megkérdezték az ott dolgozó őket Havas dolgairól, és ezután döntöttek arról, hogy nem hosszabbítanak vele. Olvass néha híreket is , ne csak a Mónika Show-t nézd..

Kurt úrfi teutonordlkus vezértroll 2018.01.03. 19:28:44

Havas óriási bakot lőtt azzal, hogy elment Kálmán Olga műsorába. Látszott, hogy nem ilyen kérdésekre számított. Egész viselkedéséből sütött, hogy haszudik, és kurvára zavarban van..

6.Lenin 2018.01.03. 19:38:02

@kutyás majmok népe:

Megpróbálok hangosan gondolkodni...

Most hagyjuk azt a részét, hogy ez megint egy nyugatról indult balfaszság, ami visszaütött.

Vegyük úgy, hogy benne volt a politika is (bár Havas inkább tekinthető a legjobb fideszes propagandistának, többekkel sikerült megutáltatnia baloldalt, mint bárki másnak) talán inkább lehetett cél a Jobbik. Ma már mondjuk ennek szintén nem sok az értelme, hiszen őket meg a Lajos lökdösi le a lejtőn szép csendben, és sikeresen.

De, ha mégis, akkor viszont zseniális, 2 legyet egy csapásra, vagy inkább legyecskéket, bár valójában ez csak egy gyorsan felejthető kis röpke vicces(nek se nagyon mondható, belerúgni a félig már földön fekvőbe) valami.

De szerintem nem is ér ez az egész ennyit, hogy ilyen gondolatokkal szórakoztassa magát az ember. Felejtsük is el az egészet.

2018.01.03. 19:41:52

@EU zászlót mindenhova!: Én nem nézek átévét, te seggarc Orbán-majom. Ha te igen, akkor fidesztrollnak is hülye vagy. Ahogy elnézem, nálatok is felhígult a szakma, pedig a magyaroktól ellopott pénzből kaphatnátok több pénzt is a kommentelésre (meg bubópestist is).

2018.01.03. 19:46:44

@6.Lenin: "De szerintem nem is ér ez az egész ennyit, hogy ilyen gondolatokkal szórakoztassa magát az ember. Felejtsük is el az egészet. "

Még hogy "ember"... eléggé túlértékeled magad, de ha ezt a mondatot a szívedből mondtad, akkor felejtsük is el, hogy itt voltál. Viszlát soha!
Senkinek nem hiányzol, viszont Tusnádon van kereslet hozzád hasonló egyedekre.

6.Lenin 2018.01.03. 19:58:56

@kutyás majmok népe:

Csaknem zavar, hogy én is leírom a véleményem?
Engem nem zavar a tiéd.
Hú, B+, csaknem én vagyok az igazi baloldali-liberális Fideszre szavazó, szabad magyar állampolgár, aki komolyan is veszi a demokráciát?
Ne bassz!
Te nácinak tetszel lenni? Vagy valami seggfej ballib?
így ránézésre nehéz eldöntenem (igaz a te bajod bármelyik is, nem izgat)
Lökjed Lajos, ne fogd vissza magad.

morph on deer 2018.01.03. 20:19:03

@6.Lenin:
“Vagy akit te annak tartasz?”

Nem figyelsz, mert mondtam.
Az a bunkó, aki bunkóként viselkedik.
Ez ennél nem bonyolultabb.

Ehhez jött “érvként” a kacsás szólásmondás, amelynek a lényege, - ha a kacsa színétől időlegesen eltekintünk, - hogy ha valami kacsának látszik, az nagy valószínűséggel kacsa is.

Tehát nem kell bunkónak “kinézni”, azaz akként viselkedni, és akkor nincs rá ok, hogy bárki is annak tartson.

Ez volt a lényeg, és nem hiszem, hogy ne értenéd, de gondolom, hív a kötelesség. ;)

Miklós Oláh 2018.01.03. 20:24:21

Up!
Neked ebben igazad van - lehet -, csak tudod, ez az egész cirkusz Amerikából indult, ahol nem tesznek különbséget ajánlat, beszólás, és valódi erőszak között, ami szerintem agyrém!
Így lehetett nálunk kicsinálni Marton Lászlót, Kerényi Miklós Gábort, és másokat, akik senkit nem erőszakoltak meg, ahogyan Havas sem - legalábbis nem tudunk róla.
Ugyanakkor, ha másoknál olyan súlyosan ítélik meg a "zaklatást", akkor legyen mindenkinél egyforma a mérce.
Szerintem...

morph on deer 2018.01.03. 20:28:49

@EU zászlót mindenhova!:
“az ATV belső vizsgálata során megkérdezték az ott dolgozó őket Havas dolgairól, ”

Meg azért némi támpontot ilyesmi is adhatna, mint a cikkhez mellékelt videóban történtek. Idegesítő, de érdemes meghallgatni Sütő E kommentjét is a végén. Azt hiszem négy évvel ezelőtti felvétel:

index.hu/kultur/media/2017/12/13/havas_henrik_mar_gorog_zitat_is_fogdosta_egy_vadat_allitolag_elismert/

6.Lenin 2018.01.03. 20:30:45

@morph on deer:

"Az a bunkó, aki bunkóként viselkedik. "

Nagyon szeretem, ha általam ismeretlen, más nézetekkel megáldott ebereket kérdeznek egy TV műsorban. mondjuk olyan kérdéseket tesznek fel nekik, ami engem érdekel (het).
Ehelyett a kérdező műsorvezető szeretné, ha megkérdezett azt válaszolná, amit ő szeretne hallani.
Mint pl Havas H., Kálmán Olga stb. Amennyiben én azt állítom , hogy ők bunkók a szakmájukhoz, akkor tényleg bunkók?
Hiszen nagyon sokaknak tetszik ez a fajta stílus.

A kacsát meg sütve együk meg egy kis vörösborral leöblítve.

morph on deer 2018.01.03. 21:01:03

@6.Lenin:
“A kacsát meg sütve együk meg egy kis vörösborral leöblítve.”

Eddig ez a legjobb!

Egyébiránt én nem ‘szakmai’ bunkóságra utaltam, meg nem is a Havas ‘bunkósága’ volt éppen a terítéken, hanem úgy általában, de mindegy is.

Az eltérő vélemény engem is érdekel, ha az valóban vélemény, és nem “a kötelező kifejezések alkalmazása interjú esetén” című szóbeli házifeladat felmondása...

Engem mondjuk a Havas mindig is irritált, Olga csak pár éve. De mivel tévét nem nézek, ezzel a problémával együtt lehet élni. (Ha valami nagyritkán éppen érdekel, online megnézem.)
Cheers!

6.Lenin 2018.01.03. 21:18:51

@morph on deer:

Hmm!

"Az eltérő vélemény engem is érdekel, ha az valóban vélemény, és nem “a kötelező kifejezések alkalmazása interjú esetén” című szóbeli házifeladat felmondása..."

Nem tudsz szabadulni attól, hogy még mások véleményét is neked kell minősítened.
Az a kérdezettet minősíti, ha a szájba rágott "véleményét" mondja fel. A kérdezőt meg az, hogy valójában nem is érdekli a válasz, a sajátját próbálja a másikra erőltetni. Mind1. Igaz, nem is kötelező nézni.
a Havast utoljára akkor láttam, néha, mikor még ForróT-al együtt ténykedtek. Olga néhány érdekesnek ígérkező videóját én is a neten néztem, de mióta a Hirtv-n van, egyet sem láttam.

Hozhattam volna más példákat is, de most róluk (is) volt itt szó.
Szerintem bunkózni se kéne.
A vélemény szabad.

anyadmajma 2018.01.03. 21:45:42

@6.Lenin: te egy egyszerű hazaáruló bolsevik geci vagy, kit érdekel, mit hazudsz?

6.Lenin 2018.01.03. 21:51:33

@anyadmajma:

Gondolom téged, mert mindig ide esz a fene, és írsz nekem.
Nem zavar.
1x majdnem elcsodálkoztam ezen, de kiderült, hogy más volt az ok.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.01.03. 21:55:25

Nem értitek. A csüngőhasúnak nem tétel a Havas. Ő a Vonát nyírja ki. Aki szóba áll a Vonával, annak lőttek.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.01.03. 21:59:29

@anyadmajma: Ez egy sima fizetett troll. Annyi elvszerűség se szorult bele, hogy bolsevik legyen.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.01.03. 22:00:59

A Havast egyébként rühellem, de csak szarabbak vannak nála.

6.Lenin 2018.01.03. 22:01:16

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

Gondolod, hogy Sz Berni is azért nem áll szóba Vonával, nehogy kiderüljön miért is álldogált néha a Rákóczi téren, anno? Vagy valami ilyesmi.
Más el sem képzelhető Vonával kapcsolatban?

6.Lenin 2018.01.03. 22:04:00

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

Vona tétel? Mint a bolhafing? Vagy valamilyen nagyságrendi eltérés azért?

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.01.03. 22:09:01

"Legszívesebben műsort vezetnék, de engem sajnos nem molesztált senki – ízetlenkedett a ValóVilággal befutott celeb."

Persze van az a pénz, hogy rájöjjön, hogy mégiscsak molesztálták. Miről beszéltek?

6.Lenin 2018.01.03. 22:13:52

Budapest, 2018. ápr. 8. mindjárt éjfél, kellemes idő, halk zene szól valahol, vagy nem.

-Úristen! Mi volt ez a hatalmas csattanás?
-A ballibák megint pofára estek. Most tudták meg.

tpl 2018.01.03. 22:31:54

@V. Orbán pápa reinkarnációja: te biztosan nem az eszedről vagy híres

alvito 2018.01.03. 23:11:25

@DFK: Ki mondta, hogy Havas értelmiségi?

alvito 2018.01.03. 23:25:52

@György Baranyai: Rosszul hallottad. Havas folyamatosan megpróbált védekezni. Mégpedig úgy, hogy mindenképpen megpróbálta az esetet úgy beállítani, mint a személye elleni támadást. No nem a nők részéről, hanem egyenesen a Fidesz, talán még Orbán Viktor részéről is. A teljes adásidőben megpróbálta saját maga és a könyve fontosságát olyanra duzzasztani, ami már talán NATO beavatkozást is igényelne. A kormánypárt - szerinte - olyan veszélyesnek ítélte meg a Vona könyvet, hogy pénzt, fáradságot nem kímélve lehetetlenné tették őt. Én ezt a műsort láttam.

2018.01.03. 23:31:45

@morph on deer: tök érdekes (most a provokatív ballibezéstől teljesen függetlenül), hogy milyen hülyeségek bírnak evidenciaként beépülni....
csak nehéz rámutatni, hogy hülyeség, egyrészt mert észrevenni is nehéz (ez esetben: sok kacsát láttam már, de elsőre mégse esett le, mert legtöbbször sárgaként van modellezve), másrészt nem lehet mindig odarakni az illető orra elé cáfolatként a valódi kacsát.

alvito 2018.01.03. 23:33:20

@Miklós Oláh: A figyelemfelkeltés jó volt, némileg szükség is volt rá. Csak megint túltolják, mint mindent. Tarthatatlan emberek egzisztenciájának tönkretétele csak egy szó bemondásra. Vigyék bíróságra az ügyet. Mégpedig a sértettek. Mivel azt szinte lehetetlen bizonyítani, hogy valamit NEM csinált az ember. Ettől függetlenül, örülök, hogy Havas pofára esett. Rengeteg embert alázott meg tevékenysége alatt. Amellett egy kókler, képernyőre alkalmatlan.

BOAR 2018.01.04. 00:37:51

Senkinek nem kötelező Havasnak dolgozni. Senkinek nem kötelező széttenni a lábát a szereposztó díványon. Akik ezt felvállalták-nevezzük őket kurváknak-most ártatlan szempillarezegtetéssel játszák a megrontott szüzikét...
Havas kibaszott bunkó tud lenni de ebből soha nem is csinált titkot.
Ellenben a vak komondor ugye abszolút pc és vállalható...

VaradiJanos 2018.01.04. 01:43:42

@anyadmajma: “: te egy egyszerű hazaáruló bolsevik geci vag”
Igazad van, konnyenelkaptukuram, szerintem is hazaáruló aki nem szopná le havas henriket

VaradiJanos 2018.01.04. 01:45:49

@alvito: a grazban dolgozó ismerősöm kihallgatta orbánt amikor megkapta putyintól az ukázt, hogy likvidálja ezt a nagyon veszélyes libejális demokjata értelmiségit

VaradiJanos 2018.01.04. 01:47:05

@BOAR: kurvákat molesztált egy kurva, s akkor mi van

szender22 2018.01.04. 01:52:38

Kálmán Olga nem látja át ezt a színtiszta politikai karaktergyilkosságot? Baukó Éva? Hagyjuk már, istenem...

morph on deer 2018.01.04. 02:58:43

@aleksz róz:
“hogy milyen hülyeségek bírnak evidenciaként beépülni....”

A vicc az, hogy az eredeti angolszász változat az valóban jó, csak hosszabb. Ezt meg a minap olvastam valahol, gondoltam emlékeztetőnek jó lesz, azért lett sárga.
Szóval:
Ha valami úgy néz ki mint egy kacsa, úgy jár mint egy kacsa, úgy hápog mint egy kacsa, akkor az valószínűleg kacsa is.

Ennek analógiájára,: ha valaki bunkó módon beszél és bunkó módon viselkedik, akkor igen valószínű, hogy valóban az.

Sajnos az “ilyen a stílusa” meg a “csak játsza a bunkót” változatok még mindig beleesnek a “kacsás” kategóriába, mert kinek is bunkó a “stílusa”? Csak nem a bunkónak? Egyébként meg színésznek csapnivaló, szóval ha valaki ilyen feltűnően “jó” a bunkó szerepében, akkor az nagyon nagy valószínűséggel az “eredeti” változat.
Ennyit a kacsáról.

2018.01.04. 04:48:17

@Comte de Gippaud:
Sajtóbandita: díszpéldánya!

Mérget karmol a szívekre, gyilkolható hazugságokat köp a lelkekbe, gyilkol, de gyilkossága másoknak lesz tragédiája, rabol, de erkölcsbíró marad, hazudik, de igazság bajnokának ünneplik, s a tömegek népszerűsége öleli körül. Ez az ezerarcú véres bohóc, mérhetetlen arányú zsivány: a demokratikus tömegszerelem legcirógatottabb kedvence: a sajtóbandita!
Újságíróink igen nagy részének nincs meg a kellő kultúrája, s az ezzel járó morális felelőssége! Erkölcstelen, imfámis, és őrült dolog, hogy erre a pályára rászabadulhasson minden analfabéta, morális hulladék, bomlott idegzetű szerencsevadász. Szabó Dezső Virradat 1921. 02. 06.
Liszt Ferenc , 1811-1886, (már, vagy még? Tudta!) Die Israeliten A zsidó folytatja a pénz kisajátítását, és az állam torkát pénzeszsákja szájának a szorosabbra vagy lazábbra engedésével fojtogatja. A sajtó minden eszköze a kezében van, hogy a társadalom alapjait szétzúzza. Ő az alapja minden olyan vállalkozásnak, amely a trón ledöntésére, az oltár széttörésére és a polgári jog megszüntetésére irányul."

„Birtokba vették a szépirodalom és az újságírás terét. Mint sáskasereg rohanták meg a sajtót, hatalmukba kerítették az időszaki iratokat, magukhoz ragadták a gondolatok vezérlését, s meg fészkelni látszották magukat a közvélemény-árulásban.

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.01.04. 07:12:33

@V. Orbán pápa reinkarnációja:

Nem, Soros egy hálózat tágja, s neve jelkép. Ő térségünk legaktívabb háttérhatalmista aktvistája: nyitott társadalmat, szabad piacot, genderelméletet, posztmodernizmust, elnyomást akar ránk erőszakolni.

eßemfaßom meg áll 2018.01.04. 09:02:58

Prosti 20ezressel fizet a teszkóban

Pénztáros: Elnézést, de ez a 20ezres hamis

Prosti: Úristen, akkor engem megerőszakoltak.

csobi2011 2018.01.04. 09:08:06

Most legalább mindenki láthatta, hogy a ballib oldal két jelentős média személyisége milyen primitív, kőbunkó. De szerencsére most már csak ajvékolnak, amire alig kiváncsi valaki. Ez is mutatja milyen komoly fejlődésen megy át az ország. Végleg szemétdombra kerülnek ezek a libsi szellemi toprongyok.

eßemfaßom meg áll 2018.01.04. 09:09:46

@aleksz róz: "a kacsa fehér."

ez kicsit rasszistára sikerült :) és kizárólag a fehér házikacsára igaz a tucatnyi kacsaféle közül.

2018.01.04. 09:12:42

Havas direkt játszotta a zavarodottat a mellékelt videóban. Nincs itt semmi összeomlás.
Ez egy nagy nulla.

eßemfaßom meg áll 2018.01.04. 09:13:23

@Miklós Oláh: "És ott hangzott el a következő néhány mondat:
Baukó Éva: - Engem a Havas meg akart dugni.
Dopeman: - Tényleg?
Baukó Éva: - Igen. Seggbe.
Dopeman: - Hoppá!"

Biztos vagyok benne, hogy a történelemben először Havasnak jutott ez az eszébe.

VaradiJanos 2018.01.04. 09:54:29

Kisunoka hazareppen Spanyolországból, oszt itt azzal szembesül, hogy nagypapi seggbe akart rakni egy ordas kurvát, de az olgikát pedig nem.

2018.01.04. 09:56:22

Ez egy teljesen felesleges sz...r kavarás . Havas világ életében ilyen stílusban kommunikált , nem omlott össze , és nem ismert be semmit. Sztem nem is volt semmi. Baukó ??????? Évekig azzal volt teli a sajtó honnan kaparták össze részegen bedrogozva. Csak arra nem mászott rá aki nem hagyta, molnár anikó dettó. Ugyan kérem , hagyjuk.

Ballib vagyok rettegek 2018.01.04. 09:59:48

@csobi2011:

Ezt én se értem.

A ballib média főcsicskája bizonyos Kálmán Olgi, a Simicska tehát a Jobbik TV-jébe, lejáratja, a komcsi kedvencből Jobbikossá avenzsált kőbunkó Havas nevű média szökevényt.

Ez történt.
Erre azt olvashatjuk az LMP-s blogban, hogy Orbán kicsinálta szerencsétlent.

Már csak azt kéne tudni, hogy most ezt így hogy ?

6.Lenin 2018.01.04. 10:00:12

Drága Honfitársaim!

Azért ez elképesztő, anyatigrisként védenek néhányan egy semmit sem érő senkit, akit elsöpört egy aljas liberális őrület.
Sajnos kevesen látják a lényeget.
Ebben az egész sztoriban azon van a hangsúly, hogy embereket lehet kicsinálni, lenullázni életműveket aljas, néha minden bizonyítást nélkülöző rágalmak alapján.

Úgy, hogy tulajdonképpen ezek a történetek szinte mindenki előtt ismertek voltak, soxor évtizedeken keresztül.
Ezek ellen nem igen tiltakozott eddig senki.

Ez az őrült divat hozzánk is elért. Most "áldozatául" esett egy Jelentéktelen figura is. Eleinte ő is csámcsogott ezen, hogy őt nem molesztálta senki, most meg elérte őt is.
Szerintem a jelenség ellen kellene tiltakozni mindenkinek, főleg a libsi honfitársaimnak, aki másodpercenként hörögnek a jogállam hiánya miatt, aztán lapítanak, ha ilyen esetek megtörténnek, kivéve,ha a saját kutyájukat éri támadás.

n_dy 2018.01.05. 09:33:57

és mi van, ha annyira hülye vagy, hogy ilyen cikkeket írsz?

Szilágyi Imre 2018.01.09. 16:23:46

"Készséggel elfogadnám az ártatlanságát Havasnak. De most tényleg, az irtó kínos tv szereplését direkt megnéztem, esélyt adva neki, hogy mondja el, cáfolja meg mindazt, amit róla összeírtak."
Nem tudom kinek az agyából pattant ki ez a gondolat, de nagy ostobaságra vall. Persze tiltakozni lehet, de minek? Se pro, se kontra nem lehet bizonyítani semmit. Éppen ezért nagy aljasság az egész. Mindkét oldal részéről. De a liberálisok már csak ilyenek. Ha ki kell nyírni valakit, akkor itt egy egyszerű megoldás.
Ráadásul nyilvános viselkedésével Havas rá is szolgál a kőbunkó jelzőre. A mostani eset azt is bizonyítja, hogy

Havas Henrik a médiagenyák Baukó Évája.

Természetesen érdekes motívum a kormányzati beavatkozás felröppentése is. No de elvtársak! Miért is kell Havast - politikai szempontból senkit - eltávolítani az ATV képernyőjéről? Havas annyi hülyeséget előadott, hogy a Fidesz és hívei szempontjából egy senkinek minősül. Sőt! Fokozom a hangulatot. Sok baloldali is hasonlóan gondolkodott róla.
Ennyi.
Persze, így választások előtt jól jön Havas eltávolítása baloldalnak. Lehet vele kampányolni.
:)
Kérdés, mire elegendő?
Ennyi.
süti beállítások módosítása