A valódi viták otthona

Reflektor

Horror nőgyógyász Budapesten

Egy kávézó női mosdójában szerette volna megvizsgálni legfrissebb páciensét

2018. március 10. - macska az úton

wmn.jpeg

Egy külföldről visszatelepült olvasónk fordult hozzánk levélben, hogy saját horrorisztikus történetének megosztásával járuljon hozzá, hogy mások ne kerüljenek hasonló helyzetbe. Mivel félt, hogy esetleg további kellemetlenségek is érhetik, neve elhallgatását kérte. A szövegben előkerülő név tehát nem olvasónk valódi neve.

A mindennapok és a páciensek szempontjából az orvostudomány egyik legérzékenyebb területe egészen biztosan a nőgyógyászat. Ennek megfelelően a nem megfelelő orvosi magatartással a nőgyógyászok hatalmas traumákat tudnak okozni nem megfelelően viselkedésükkel, ám mindez még sehol sincs ahhoz a történethez képest, amiről ebben a cikkben beszámolunk.

„Szeptember elején új nőgyógyász után kutattam, mert előtte sokáig külföldön éltem, de most ismét hazaköltöztem és kint Németországban van egy új trend fogamzásgátlás terén, az úgynevezett rézgyöngy spirál, amit szerettem volna én is megcsináltatni, de már csak itthon volt rá lehetőségem. Találtam is egy megfelelőnek tűnő orvost, így hát felhívtam a megadott telefonszámon. Elmondtam neki, hogy most költöztem haza, szeretném a rézgyöngy spirált. Mondta, hogy érti, de most nagyon sok páciense van, de természetesen vállalna, viszont az első alkalommal csak későn tudnánk találkozni, felvenni az adataimat. Nem tűnt furának ekkor még a dolog, már nem emlékeztem, hogy működnek idehaza a dolgok.

Elküldte a címet és az időpontot SMS-ben a beszélgetésünk után. El is mentem a helyre a megadott időpontban. Itt már kezdett nagyon-nagyon furcsa lenni a dolog. A helyszín egy kávézó volt a belvárosban…

2 perccel korábban érkeztem és csak álltam ott értetlenül. Egy darabig gondolkoztam, vajon mi folyik itt, így hát azt gondoltam, nem árt megkérdezni a pincért, tud-e vmit:

- Ne haragudj, van egy perced?
- Persze, természetesen. Miben segíthetek?
- Nem tudod van-e esetleg itt a környéken egy nőgyógyász rendelő?
A srác pár másodpercre lefagyott, majd azt válaszolta:
-Sajnos nem tudok róla, hogy lenne. Talán a nagykörút felé lehet…
-Rendben, köszi!
Ekkor a háttérből egy hang szólt, hogy: 
- Petra?!

Megfordultam és valóban egy ránézésre is nőgyógyásznak tűnő figura állt egy asztal mellett mosolyogva. Túlestünk a kötelező jópofáskodáson, bemutatkozás, jaj de kis buta vagyok, majd eltévedtem, foglaljon helyet, kér-e valamit, stb…

Bevallom, kellemetlenül éreztem magam, hogy egy kávézóban találkozom a nőgyógyászommal, vagy leendő nőgyógyászommal, de próbáltam elhessegetni a gondolatot. Az alapkérdések után, neve, kora, súlya, stb. után, egyre furcsább és furcsább kérdéseket tett fel. Még viszonylag relevánsnak tűnt a „mikor közösült utoljára?” vagy a „milyen gyakran közösül?”, de még „az élvezi-e a szexet?” is nagyjából elfogadhatónak tűnt.

DE!!! Az már aztán nagyon gyanús volt, amikor arról kérdezősködött, milyen típusú férfiak izgatják a fantáziámat, csináltam-e már nálam több mint 10 évvel idősebb férfivel, használtam-e már bármilyen tárgyat vaginális izgatásra úgy, hogy az a tárgy rendeltetésszerűen nem arra hivatott! Roppant kellemetlenül éreztem magam, ezért meg is kérdeztem tőle, hogy mégis mik ezek a kérdések, hogy képzeli ezt?! Mondta, hogy nyugodjak meg szépen ez a protokoll és most menjek vele a mellékhelységbe, hogy megvizsgálhasson. Na, mondom, itt valami nagyon nem stimmel, ez egy perverz állat! Azonnal elkezdtem felöltözni és összeszedni a cuccaimat, mondván, hogy én ezt nem csinálom tovább, miközben ő elhordott mindenféle olcsó ribancnak, meg, hogy menjek vissza a többi náci közé, ahova tartozom… Miközben könnyes szemmel elindultam kifelé, még egyszer megszorította a karomat és magához húzott, az arcomba morgott, miközben próbált megcsókolni, de ellöktem magamtól és kirohantam, vissza se néztem hazáig.

Borzalmas élmény volt, már-már traumatikus, semelyik nőnek nem kellene ilyesmit átélnie. Hogy tehet meg ilyesmit egy felesküdött orvos? Hogy élhet vissza a hatalmával ily módon egy ember? Hogy képes bárki ilyesminek kitenni egy embertársát?

Ha belegondolok én is jobban utána járhattam volna, hátha más is került már ilyen helyzetbe korábban ennél az orvosnál. Ráadásul akkoriban még nem is volt elérhető a rézgyöngy Magyarországon… Ebből már tudhattam volna, hogy valami nem stimmel ezzel az orvossal."

Orvoshoz menni, legyen szó megelőzésről vagy kezelésről mindig nagyon érzékeny, legjobb esetben pedig kiérdemelt, kölcsönös bizalmon alapuló dolog. Az egészségügyi szolgáltatást biztosító szakembereknek nem kizárólag a biológiai egészség megőrzéséhez vagy helyreállításához kell hozzájárulniuk, hanem ahhoz is, hogy a páciens tudja, megértse mi és miért történik vele, hogy a vizsgálatok során, a kezelés ideje alatt biztonságban érezze magát. Az egészségügy legyen TB-finanszírozott vagy magán ma sajnos sok esetben a hatalomról szól. A páciensek jelentős része alárendelt szerepbe kerül. Akkor is igaz mindez, ha a fenti egy egészen radikális és nem általános megnyilvánulása mindennek. Sőt, olyan, ami nem csak etikai, hanem büntetőjogi kérdéseket is felvet.

Olvasónk nem írta le, hogy mindennek tanúja volt-e a kávézó személyzete, hogy nyújtottak-e, tudott-e segítséget kérni tőlük. Az viszont egészen biztos, hogy bár levele végén ő is arra tesz utalást, hogy lehetett volna körültekintőbb, azt egyetlen pillanatig ne higgye senki, hogy még az áldozat az, akinek magyarázkodnia kellene. Akivel hasonló történt, folyamodjon jogi eszközökhöz, elfogadhatatlan, botrányos és megbocsáthatatlan, hogy egy orvos így bánjon bárkivel. Ráadásul nyugodtan praktizálhasson tovább, mintha mi sem történt volna. Ki tudja, hányan vannak már, aki inkább hallgattak, hogy elkerüljék az áldozathibáztatást, a megszégyenítést?

Mi azt szeretnénk, ha senki nem élhetne vissza a hatalmával, ha az Magyar Orvosi Kamara végre komolyabban venné az orvosi etikát. Ha beépülne a közgondolkodásba, hogy soha és semmilyen körülmények között nem fogadható el egyetlen páciens lekezelése, megalázása, a kiszolgáltatott helyzetével való visszaélés. És azt, hogy komoly retorziók érjék, aki mégis megpróbálkozik ilyesmivel. Az egészségügy szóljon az egészségről és a tisztességes, becsületes, elkötelezett orvosokat senki ne bélyegezhesse meg azért, mert szabadon garázdálkodhatnak olyanok, mint a történetben szereplő "szakember".

Csepregi János

képforrása: wmn.hu

A bejegyzés trackback címe:

https://reflektor.blog.hu/api/trackback/id/tr9313728730

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2018.03.10. 12:24:28

Sajnos az ilyenek újra próbálkoznak másokkal is, ezért kell azonnal feljelenteni őket...

Tom5612 2018.03.10. 17:45:05

Az ilyen gazember nem orvos. Még azt sem zárom ki, hogy a történetben szereplő féreg álorvos, elmebeteg, aki a nőgyógyász szakorvos szerepében tetszelegve akar alkalmi partnert szerezni magának, illetve kiélni perverz hajlamait.

Kulminaator 2018.03.11. 08:04:40

"ránézésre is nőgyógyásznak tűnő figura" Szeretném megkérdezni, hogy ránézésre milyen egy nőgyógyász? És egy altatóorvos? Érdekelne még egy karosszérialakatos is, hogy ránézésre milyen...

the angel 2018.03.11. 20:33:36

Ezek szerint megvan a telefonszáma. Miért nem jelenti fel a rendőrségen?

Beowulf... 2018.03.11. 20:38:04

Eléggé clickbait kamunak tűnik ez az iromány...

Libidó 2018.03.11. 21:03:04

Ezt a kamut... te jooooo eg

lüke 2018.03.11. 21:07:26

Jesszus....
Ez nem a magyar politika? egy szó se igaz

fbal02 2018.03.11. 21:07:48

@Kulminaator: Az altatóorvos, hogy, mint egy menő sebész csak átlagosabb fizimiskával és pénztárcával. Aki sok kórházi orvost lát, az rögtön megmondja, hogy na ő egy altatóorvos lehet. A karosszérialakatos pedig gyakran olajos a nyakánál is és már messziről látszik a koszos körme illetve onnan is megismered, hogy nem érzi jól magát egy vasalt ingben, folyton fészkelődik.

telkoe 2018.03.11. 21:33:46

@Beowulf...: Azert ismerd el jol osszehozta Simicska kegyelmesur szorgos bloggere. Muveltnytugatrol hazatero szegenyaldozat, perverzallat nacizo orvos, sipakolo nyekerges "Mi azt szeretnénk, ha senki nem élhetne vissza ..." a szokasos indexes berfirkasz clickbait cimmel.

Cicaszemű 2018.03.11. 21:38:09

@Kulminaator: Nálad a pont !! Kamu az egész....

bekestobbsegg 2018.03.11. 21:41:51

Ezt a kamut... A rendőrséget nem hívta, de az indexnek leadta a sztorit.

nature83 2018.03.11. 21:46:42

Ejha, ekkora egy igénytelen kamusztorit.... sehol a csattanó.. fordulat se.. se semmi.. csalódtam.. :)

élhetetlen 2018.03.11. 23:24:23

Ez durva. „Találtam is egy megfelelőnek tűnő orvost, így hát felhívtam a megadott telefonszámon.”. Hol találta, az interneten? Mert akkor azt is megnézhette volna, hogy hol praktizál az orvos, stb. Szóval ez vagy ordas kamu, vagy a „sértett” egy olyan hülye HP, (nem a nyomtató), hogy mutogatni kéne, és ezt meg is teszik. Nem tudom.

élhetetlen 2018.03.11. 23:49:34

@Tom5612: Nem könnyű egy beteg élete, ha először kell olyan problémájával foglalkozni, ami addig nem volt. Hétköznapi eset, aranyér. Internet, rögtön feljött egy belvárosi magánklinika, szuper ellátás, lézeres műtét. Bedőltem, már időpontot is foglaltam. Aztán másnap úgy gondoltam, olvasgatok még egy kicsit, mert ez ugye egyszerű eset, de mégis rólam van szó, és magamnak azért fontos vagyok. Volt kezeltek, egy kicsit elszabták, szűk lett a kijárat, a doki azt mondja, tágítsa dugóval, igen, de akkor bereped, stb. Azonnal lemondtam a foglalást, és elmentem egy gyűrűzésre, ami nem tud egy életre tönkretenni. Tehát még az orvosok, a sztárorvosok is tudnak ártani, nem csak az álorvosok, szóval nagyon nehéz. Ezen sokat segíthet egy jó körzeti orvos, aki tényleg törődik a betegeivel, az enyém pl. elkérte a gyűrűzős orvos nevét, mert gyűjti a megbízható szakembereket, akiket mer ajánlani, ha a működési körén kívüli esetről van szó. Na, de hány ilyen körzeti orvos van?

Nőgyogyász mester 2018.03.12. 00:42:29

Ez tenyleg felhaborito, hogy ilyenek tortennek, hogy kavehazba hivjak.

Veletlenul en is nogyogyasz vagyok, es karpotlasul orommel segitenek a postolonak.
Es meg csak kavehazba sem kell menni, nem kell talalkoznunk, eleg lesz ha kuld a postolo nehany nagyfelbontasu a kepet a puncijarol a megadott cimre, es teljes koruen szakszeruen kivizsgalom.

nogyogyaszmester@gmail.com

Orulok ha segithettem.

élhetetlen 2018.03.12. 01:36:07

@Nőgyogyász mester: Na, viszed a pálmát, ez volt a legjobb hozzászólás, csak annyi maradt ki, hogy milyen számlára kéred előre a szakszerű vizsgálat díját!

n3spr3ss0 2018.03.12. 05:45:25

Majd ez is kap 10 hónap felfüggesztettet, mint a telefonnal röntgenező.

Burgermeister 2018.03.12. 06:44:36

Most komolyan? Ki ez a naiv nő? Vannak ilyenek?

eßemfaßom meg áll 2018.03.12. 08:21:31

Elég gyenge sztori, szerintem tud ennél jobbat is a művész.

2018.03.12. 08:46:00

Ekkora ordas nagy kamut rég olvastam.
Az első mondattól kezdve ki lehetne elemezni, hogy miért életszerűtlen és mennyire nemnormális az egész.

2018.03.12. 09:24:05

Erős a mezőny, de ez az egyik legócskább clickbait, amit valaha olvastam.

registerz 2018.03.12. 09:37:39

@fbal02: A péknek lisztes a füle, a kéményseprőnek kormos az orra...

sztyopa_007 2018.03.12. 09:39:51

Szerintem a kurva anyjat aki kitalal ilyen cikket (ha meg nem kitalacio, a nonek a jo kurva edesanyjat, hogy nem jelenti fel az orvost)

BluE 2018.03.12. 10:22:29

Csak én érzem úgy, hogy ez egy reklám a rézgyöngy spirálnak, amit még úgy próbál megfelejelni a cikkíró, hogy csak megfelelő orvoshoz menjenek a nők ilyen kéréssel?

Endre Kis 2018.03.12. 10:46:09

reflektor, bszódj meg a nőgyógyász által... ilyen ordas kamut lehozni...

Anakin Solo (a.k.a. Ape) 2018.03.12. 11:06:45

Ez elég kamu szagú... Ha meg tényleg megtörtént, akkor a hölgy is Darwin díjat érdemel... :D Én sem a kocsmába megyek, ha valami bajom van, hanem az orvosi rendelőbe.

werinter 2018.03.12. 11:14:01

Elég furcsa ez a cikk, és akkor még finoman fogalmaztam.
1. Ki az az elmebajos, aki úgy "választ" nőgyógyászt, hogy semmilyen elérhetőséget, "telephely" (ha úgy jobban tetszik rendelő) címét nem nézi meg?
2. Oké tegyük fel nem nézte meg és ennek ellenére elmegy a kávézóba, amit szintén előre lehet tudni, hogy micsoda, a cím alapján. Manapság nem olyan nehéz google térképen megnézni, pontosan hova is kell menni.
3. Tegyük fel azt is, hogy valakit a kávézó sem riaszt el, de az első "furcsa" kérdésnél le kellett volna lépnie az illetőnek.
4. A történtek után az első dolog, hogy feljelentést kell tenni nem egy blogon posztolgatni az eseményt.

Szóval vagy kamu a történet vagy az "áldozat" szimplán hülye.

Nőgyogyász mester 2018.03.12. 11:25:45

@élhetetlen: A nok iranti tisztelet, es tarsadalmi szolidaritas neveben ingyen vegzem az online vizsgalatokat. Az orom, hogy segithetek, nekem eleg fizetseg.

Karipapa01 2018.03.12. 11:40:40

Kicsit off, de leírom, hogy én kézrátétellel végzek mellnagyobbítást 10000 forintért. Ha az eljárás eredménytelennek bizonyul, az átvett összeget visszafizetem!

Szelid sunmalac 2018.03.12. 12:10:42

En tudok hasonlo tortenetrol. Allitolag valami bulgaria emigralt hazankfiat vertek at ugy, hogy a fajos fogat azzal "kezelik" a mai napig, hogy egy bizonyos parttol politikusok utaznak hozza es azokat szajjal kell kielegitenie.

Mancilla Pectoralis 2018.03.12. 13:34:31

Ordas kamu sztori és még béna is..Miért hívna egy nőgyógyász látatlanban randira valakit?(lehetett volna hattonás viziló is).

Haloperidol 2018.03.12. 13:38:38

Kamu az egész sztori.
Életemben nem találkoztam még nővel, aki csak úgy a teleonkönyvből vagy az internetről keresett volna nőgyógyászt: mindenki nőrokonaitól, barátnőitől érdeklődik. Ha nincsenek pl egy új városban, akkor a fácsére fedob egy posztot, hogy "Csajok ajáljatok egy jó nőgyógyászt!"
Egy nőgyógyász magánrendelésének a hírdetése meg nem olyan, hogy Dr Kovács János nőgyógyász tel: 30/1234567, hanem ennél szofisztikáltabb. és nem sms-ben küldi el a címet, hanem ott van a hírdetésben.
Több sebtől is vérzik ez a sztori, de az biztos, hogy 1. a nő agyon naív, 2. a férfi sem orvos, sem nőgyógyász nem volt.
Ez a sztori full kamu. A reflektor blog szerkesztője meg barom, hogy ilyen egyértelműen kamu sztorit lehoz, hacsak nem a clickbait potenciál miatt.

Mérges 1234 2018.03.12. 13:41:02

Gyerekek hülyék mindig vannak, én nemrég elmentem egy magán dokihoz, aki anyajegy levétellel hirdeti magát a neten. Elmentem hozzá, megnézte hümmögöt, kiállított egy papírt, hogy sebészeti úton eltávolitható a dolog és menjek kórházba.

És mindezért 12 ezer Forintot kért. De végül is nem kellett megdugnom, pedig nem volt rossz bőr.

Na szóval átbasztak.... :D

Karipapa01 2018.03.12. 15:29:45

A nőgyógyász egy fárasztó műszak után hazafelé menet bemegy egy viszkire a bárba és leül a bárpulthoz. A mellette ülő szépleány odasúgja:
- Hercegem! Ha fizetsz ezer forintot megmutatom a pinámat!
- Hölgyem! Ha fizet tízezer forintot, akkor megnézem.

protézisesh 2018.03.12. 16:21:22

Ha ez a tortenet igaz lenne, akkor nem az index blogszekcioban kellen picsogni, hanem az orvosi kamaranal, meg a rendorsegen.

Magatoknak koszinhetitek, hogy az ilyen allatok (ha leteznek) nem szurodnek ki a tarsadalombol...

Lesz még Magyar Köztársaság 2018.03.12. 16:54:27

Tuti, hogy az illető Soros György nőkkel erőszakoskodó menekültnek...izé, nőgyógyásznak álcázott terrorista migránsa volt. Most is meg akarta erőszakolni ezt a jó keresztény fehér magyar hölgyet, aki a kormány hívó szavára ráadásul nemrég haza is települt a rothadó Nyugatról az eme kerítéssel védett fejlődés, a béke és nyugalom szigetére.

Krisz101 2018.03.12. 17:16:38

a blogger feljelentést érdemelne ezért az ordas orvosgyalázó kamuért :-/ meg a sok idióta, aki ezt elhiszi...
a magyar orvosok a legjobbak között vannak a világon, nagyon sokat tesznek a betegekért töredék pénzért. persze, biztos van egy-két szar alak közöttük, remélem amikor a blogger otthon döglődik, majd egy olyan jön ki hozzá...

Krisz101 2018.03.12. 17:17:32

@Tom5612: meg a sok hülye aki ezt a sztorit elhiszi

Krisz101 2018.03.12. 17:18:34

@Haloperidol: nem kérdés h kamu, és annak is izléstelen. egyedül a bloggert minősíti

Krisz101 2018.03.12. 17:19:06

@Nőgyogyász mester: ha valóban nőgyógyász lennél, akkor tudnád h full kamu a sztori.

Krisz101 2018.03.12. 17:19:49

macska az úton: jó nagy szemétláda lehetsz :-//
süti beállítások módosítása