A valódi viták otthona

Reflektor

A 2018-as év három legjelentősebb magyar politikai eseménye (Szavazz!)

2019. január 02. - baum

godfather-900x556.jpg 

A 2018-as év politikai szempontból igen hevesre sikeredett. Volt minden, mint a búcsúban. Országgyűlési választás, Sargentini-jelentés, az évtizedekig alvó ügynökként tartott Állami Számvevőszék kormányzati bevetése az ellenzéki pártok ellehetetlenítési céljából, és még számtalan olyan esemény, melyek békeidőben kiemelkedő súlyúnak számítanának.

 

A top három kiválasztásában az volt a fő szempont, hogy mi olyan történt a lassan magunk mögött hagyott esztendőben, ami példátlan volt a rendszerváltást követő történelmünkben. Mely események mutatnak rá leginkább, hogy Magyarország visszavonhatatlanul és fájdalmasan rossz irányt vett. Először viszont vegyük sorra a lényeges, ámde nem a legjelentősebb történteket:

Lehet mondani, hogy például a Nagy Imre szobor áthelyezése keretezte a III. magyar köztársaság megszűnését. Értelmezhető úgy is a történések láncolata, hogy Nagy Imre újratemetése hozta létre az újkori köztársaságot, és szobrának eltávolítása a Parlament mellől szüntette azt meg.

Ugyanígy fontos volt 2018-ban a harmadik kétharmad létrejötte. Nem trükkök százai, hanem trükkök ezrei kellettek ahhoz, hogy a Fidesz ismét megszerezze azt. A választási körzetek átszabásától kezdve, a tízmilliárdokba kerülő és éveken át tartott jól felépített gyűlöletkampányon keresztül, a sajtó nyomasztó és agresszív fideszes elfoglalása, az EU-s fejlesztési pénzek tervszerű és maffiamódszerekkel való ellopásáig, vagy éppen a külföldön élő magyarok szavazatának ellehetetlenítéséig. Nem mondhatni, hogy elegáns vagy éppen demokrata hozzáállás lett volna mindez a Fidesztől, de ők nem is utaznak ebben. Mint az a védő, aki három ellenfele lábát eltöri meccs közben, és a végén ordít, hogy na ki a bajnok, köcsögök. A végeredmény számít, ami a jegyzőkönyvben legális eredményként marad meg.

Vagy ott van a már említett Sargentini-jelentés. Uniós tagország kormánya még soha nem került ilyen szégyenpadra, mint most az Orbán kormány.  Saját pártcsaládjuk is kétharmaddal küldte el őket a picsába. Igen ám, de ennek gyakorlati haszna nulla, maximum arra volt jó, hogy a magyar kormány ennek kapcsán is kimutathassa a foga fehérjét, mennyire ócska, ostoba, és gőgös kommunikációt képesek magukból kipréselni. „Nem is volt szabályos a választás, és Soros.” Aham. Ott már igen nagy a baj, amikor az amúgy pengeagyú Orbán Balázs, miniszterelnöki államtitkárt is leszedálják az M1 Híradó szintjére. De nem ám az esti nyolcaséra, hanem az egypercesre. "A nemzeti szuvenerítás, a szuvenerítás..." - tolták ész nélkül, mint Pablo Emilio Escobar Gaviria kolumbiai drogbáró és csapata, amikor arról volt szó, hogy a maffia tagjait ki lehetne adni az USA-nak.

 

Ugyanakkor látni kell, a nyugat felmentő csapatai nem fognak bevonulni, és megmenteni hazánkat az autoriter vezetésünktől, hanem az van, hogy megy a biznisz.

 

EP-választások jönnek ezért a Néppárt valójában bármit elnéz Orbánnak, ha tud megfelelő számú európai parlamenti mandátumot biztosítani a frakciónak. Ennél is érdekesebb a CDU/CSU viszonya a Fideszhez. A kormányzó német pártszövetség védi a saját autógyárai és egyéb óriáscégei érdekeit, és mivel a magyar gazdaság kiszolgálja ezen érdekeket, ezért a háttérben eszük ágában sincs bántani az Orbán-kormányt. Sőt, maga Szijjártó Péter külminiszter jelentette ki, hogy mennyire meg vannak elégedve a német autógyárak a rabszolgatörvény bevezetésével. Hát hogyne lennének, hiszen az olcsó magyar munkaerő nekik létérdekük.

 

Szó sincs itt semmilyen honvédő háborúról, meg az európai értékek védelméről magyar részről, a demokrácia óvása, az emberi jogok kiteljesedéséről pedig német részről. Arról szól az egész, hogy a magyar kormány kiszolgáltatja a magyar munkavállalókat a multiknak, a multik mögött álló helyi kormányzat meg ennek örül. A fideszes szavazók meg annyira hülyének vannak nézve, hogy még meg is magyarázzák nekik, hogy tulajdonképpen a multik ellen megy a harc. Illetve a multik ellen is. Ennyit a NFNSZ-ről, vagyis a Nagy Fideszes Nemzeti Szuvenerításról.

 

Azt tényleg már csak ide a végére, hogy a devizahiteles magyar családokat a Fidesz ugyanígy kiszolgáltatta a bankoknak, akiket így a családok éve alkalmából ezrével lakoltatnak ki otthonaikból.

 

Most viszont kanyarodjunk rá, hogy szerintünk mi volt a három legjelentősebb politikai esemény Magyarországon 2018-ban:

 

Az egyik mindenképpen az, hogy biztonsági emberek ellenzéki képviselőket bántalmaztak.

 

Ezt a határt a rendszerváltás után soha semmilyen hatalom nem lépte át eddig Amikor a Fidesz 2006-ban Orbán Viktor vezetésével elkezdte lebontani a Parlament körüli kordont - tegyük hozzá, nagyon helyesen -, akkor senki nem nyúlt hozzájuk egyetlen újjal sem. Amikor az MSZP népszavazást akart tartani a vasárnapi boltzár ellen, akkor a Kubatov Gábor által odavezényelt kopaszok fizikailag ugyan elállták Nyakó István útját, de nem értek hozzá.

 

Az MTVA székházban viszont átszakadt egy határ. Az ott szolgálatot teljesítő biztonsági cég emberei letepertek érvényes mandátummal bíró országgyűlési képviselőket, és olyan is volt, hogy fizikai erővel kidobták őket az épületből. Ugye senki nem gondolja, hogy a biztonsági szolgálat a saját feje után ment? És azt sem, hogy az MTVA vezetése nem egyeztetett volna vezető kormánytagokkal, mielőtt fizikailag rátámadtak volna a képviselőkre. Egyértelmű, hogy a legfelsőbb szintekről kaptak engedélyt a bántalmazásra.

 

A következő is decemberre esett, mégpedig a közigazgatási bíróságokról szóló törvény megszavazása.

 

Ennek röviden az a lényege, hogy ha a hatalom kimond valamit, hoz egy határozatot - akár önkormányzati, akár hatósági szinten -, akkor az eddigiektől eltérően nem lehet a független magyar bíróságra továbbvinni az ügyet, hanem a hatalom által delegált bíróság mondja ki a végső szót. A Fidesz azért vezeti be ezt, mert a magyar bíróság, talán egyedüliként a kontroll szervként, még meg tudta őrizni autonómiáját és függetlenségét. Ilyen törvényt tisztességes kormány nem vezet be.

 

A harmadik jelentős esemény felett pedig az ország közvéleménye simán elsiklott. A tavaszi választások után egyszer csak jött a hír, hogy Simicska Lajos az összes érdekeltségét odaadta a NER-t képviselő Nyerges Zsoltnak.

 

A választás után Simicska belátta, hogy nem nyerhet, és hogy a saját bőrét mentse, visszaadta a Fidesztől kapott bűnben született cégeit a Fidesznek.

 

Ekkora mértékű és ilyen nyíltan lezajló maffialeszámolást európai ország még nem látott. A miniszterelnökkel összeveszett fő kedvezményezett, aki 2014-ben az ország harmadik számú legbefolyásosabb embere volt, és az adóhatóság vezetője korábban, belátja, hogy elbukta a bűnszervezet családon belüli harcát, és minden vagyonát visszaszolgáltatja a keresztapának, aki jelen esetben maga a miniszterelnök.

 

Magyarország ezt nem csak mindenfajta zokszó nélkül végignézte, hanem szinte természetesnek is vette. Ha élne még a korábban említett Pablo Escobar akkor már biztos vett volna letelepedési kötvényt Magyarországon. Sajnos Orbán Viktortól meg is kapta volna.

 

 

 

Nuszbaum Tibor

 

 

Te követed már a Reflektort a Facebookon? Nem! Akkor ITT most megteheted! Köszönjük!

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://reflektor.blog.hu/api/trackback/id/tr2714521446

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.01.03. 06:08:45

A legfontosabb tavalyi esemény: a ballibek hatalmas pofáraeése áprilisban. Először zuhantak 20 % alá.

Fidesz bérszámfejtés 2019.01.03. 07:00:41

A reggeles műszak sürgősen kezdje el a munkát!

maxvaI baIcán bircaman · http://bircahang.org 2019.01.03. 07:03:33

Soros visszaszorult, a nemzetközi karvalytőke pozíciói romlottak, a kapitalisták vesztésre állnak.

JFK-alapítótag 2019.01.03. 07:43:17

@maxvaI baIcán bircaman: A szófógadó bircca.
Hány túlórád van már, mert éjjel-nappal tolod?
Kifizetik?

vergyula 2019.01.03. 07:57:33

@maxval balcán bircaman: És tényleg. Valószínűleg a legfontosabb politikai esemény az áprilisi választás, és annak eredménye volt. Minden egyéb ennek (is) következménye.

ami szabad 2019.01.03. 07:59:28

Majd jönnek ide is a fidesz által fizetett troll-seregek megmagyarázni, hogy mert a soros. Olyan szánalmas de egyben dühítő is, hogy ennyi elég ennek a sok egysejtűnek, hogy ez ELÉG ennek a mocsoknak a fenntartásához... A helyzet az, hogy 2010-ben még lehetett volna, hogy a beszorított helyzet ellenére jó kormányzást, és valami olyasmit lássunk, ami még nem nagyon volt itthon, vagyis hogy a saját politikai elitünk az önző rablógazdálkodás helyett, mondjuk kivételesen, az ország érdekében cselekszik. Bevallom, én reménykedtem benne hogy orbán személyisége ELLENÉRE, így lesz. Érzékeltem némi küldetéstudatot, és reméltem, hogy képes saját kicsinyes és önző érdekein ( nevezetesen a kőgeci módon való meggazdagodáson) felülemelkedni, és az ország érdekeit szem előtt tartva hozni létre a kormányt. 2006-tól lehetett tudni, hogy 10-ben jön a fidesz, és azt reméltem, 4 év elég a felkészülésre, hogy szakpolitikai döntések szülessenek, ne pedig ezt az ócska politikai-gazdaságtant váltsuk valóra eszement módon, durván felélve a jövőt. Persze ott, ahol egy kiló krumpliért is lehet szavazatot venni - immáron jogszerűen is a szétberhelt választási törvényünk alapján- nincs mit csodálkozni! Ahol a zemberek a jövőjüket -és gyerekeik jövőjét egy konzervért eladják, vagy a nyomor árulkodó, vagy valamit piszokul tudnak a néplélekről! Ami meg ezt a migráns-hisztit illeti: a faxnak sem hiányoznak azok az arabok, akik nem akarnak Európai értékeket maguknak vallani, de azért nem ártana a tényeket is ismerni, miszerint a 2015-ös valóban nagy számú hullám után, a bevándorlók száma rég visszaesett arra szintre, ami évtizedek óta jelen van az EU-ban, vagyis kb. 20%-kára a 2015-ös csúcsnak. Merkel megfizeti az árát az ostoba kijelentésének ( politikia értelemben) de mára az egész szar kifulladt, és csak egy mesterségesen generált gyűlölet- orgia az egész. Mellesleg ennek az árát mi magyarok sokkal inkább megfizetjük majd, mint gondolják sokan, lényegében egy kis-trianonnal ér fel az itthoni, egymást gyűlölő, vitakultúrát feledő, szarság ami kialakult mára, és ebben elévülhetetlen bűne a fidesznek a 2002-óta tartó bujtogatás! Erre nincs, és nem is lesz bocsánat, heted íziglen! A lopás egy érdekesebb kérdés, nem tartom magamat különösebben radikálisnak ezt a kérdést leszámítva: én bizony 30 évre visszamenőleg szerezném vissza az ország vagyonát, és a módszerekben nem lennék finnyás! Tekintve, hogy a saját tetves politikai "elitünk"- meg persze a hozzájuk csapódott gazemberek- nagyjából a teljes álllamháztartási hiány 2-3 szorosát hordták haza, illetve kinti számlákon elrejtették, ennek csak a kamat- költségei további egy államháztartási hiánnyit tettek ki a 30 év alatt, azt kell mondjam, itt nem lehet szarozni, mindet vissza kell szerezni, és az ország rendben is van. ( ebből a pénzből minden elmaradt beruházás pótlása mellett is működő országot lehet csinálni, ahol is van pénz k+f, re, oktatásra miegymás, amelyek a kitörési pontot jelentik egy ország számára. Szánalmas, hogy a teljes magyar GDP 1/3-a az autóipari beszállításhoz kapcsolódik, és végtelenül sérülékennyé teszi az országot, és igen, én is szénné röhögtem magamat a multik elleni harcban elfogadott qva. nagy támogatások + rabszolga törvény elfogadáson. Ott tartunk, hogy a magyar állam az én adómból (is) 5 millió azaz ötmillió forinttal támogat egy új munkahely teremtést- na kinek? természetesen, csak a multinak, magyar KKV ilyen - meg semmilyen - támogatására nem számíthat!

nemecsekerno_007 2019.01.03. 08:20:01

Ha az embereknek elegük lesz akkor majd kimenek az utcára. Az ellenzéki bohózat ehhez nem elég...

illiberális 2019.01.03. 09:13:17

Erősen elfogult írás a biztonsági őrök gyűrűjében földön fetrengő közben meg ezt közvetítő képviselő meg Kunhalmi látványos esése miután nekiszalad a záródó ajtónak inkább nevetséges, az sem igaz hogy nem volt még ilyen a rendszerváltás óta pl. Révész Mártiriusz (Kuncze ostoba de szellemes poénja) megverése a 2006 évi események során vagy már a FIDESZ kormányzás alatt amikor a népszavazási kérdés beadásakor kopaszra nyírt biztonságiak lökdösték el a szoci képviselőt. Simicska egy gyáva féreg de azt a mai napig nem értem hogy miért nem vette meg egy baloldali milliárdos (lehet ez akár külföldi is ha a magyarok ennyire féltik a vagyonukat) a HIR Tv-t vagy a TV2-t ez is a FIDESZ bűne? A FIDESZ 2/3-a nem elsősorban az agymosás eredménye (persze ez is hozzájárult ehhez) hanem az ellenzék bénázásának következménye lásd Hódmezővásárhely ahol még jelentős ellenszélben is győzni tudtak csak kellett egy karizmatikus, beszélni is tudó, magát a korábbi években még nem lejárató politikus meg egységes ellenzék. Ha az országgyűlési választásoknak ugyanígy futnak neki akkor jelentősen megszoríthatták volna a FIDESZ-t, 2/3 biztos nem lett volna és mindjárt lefagyna a magabiztos vigyor OV arcáról. (Amely a Sargentini jelentés elfogadásakor már megtörtént az egy komoly politikai vereség volt számára csak sajnos következmények nélkül ebben egyetértek a blog írójával)

röf 2019.01.03. 09:26:47

"...Magyarország visszavonhatatlanul és fájdalmasan rossz irányt vett"
Hogy az irány rossz vagy jó, relatív. Nektek rossz, elfogadom.
A számokat nézve viszont nagyon régen volt ennél jobb.
Hogy visszavonhatatlan lenne, nem tudom, remélem.
De akkor nyugodtan fejezze be az utcai őrjöngést a libbant mókus őrs, lehet menni dolgozni.

antiinternáci 2019.01.03. 10:14:58

A három legfontosabb esemény 2018-ban:

-az internácik harmadszor is csúfos vereséget szenvedtek
-az internácik harmadszor is csúfos vereséget szenvedtek
-az internácik harmadszor is csúfos vereséget szenvedtek

DFK 2019.01.03. 10:20:54

Nuszbaumka, ne hazudj. Nem bántalmazták a képviselőket; nemcsak politikusnak, hanem szinésznek is gyengék

Amúhy az év eseményei:
- Kunhalmi Ajtó Ágnes produkciója
- Bangóné Kurva erős kép lenne produkciója + Bősz Nem tudja leállítani a felvételt Anett
- Varjú Fenyegeti az őröket László
- Hadházy Fetrengő Ákos
- Vadai Sírva hazudó Ágnes

antiinternáci 2019.01.03. 10:33:34

@ami szabad:

Mondjuk, hogy a Fidesz is lenyúl. Annyi a nagy-nagy különbség, hogy ők hagynak másnak is valamit.
A szadeszmp MINDENT akart ellopni, és nem érdekelte őket, hogy a többi ember esetleg éhen döglik.
Arról nem beszélve, hogy ennyire ostoba, semmihez sem értő vezetése még talán soha sem volt az országnak, mint a Gyurcsány-kormány. Az a kormány, amelyik a (mainál sokkalta erősebb) világgazdasági boom közepette 2007-re lényegében államcsődöt idézett elő.
Az is nagy különbség, hogy a Fidesz világis és egyértelmű elképzelésekkel rendelkezik a dolgozó, adózó családok helyzetének megszilárdításáról. Ezzel lehet egyetérteni vagy nem egyetérteni. De mikyen világképe volt a kommunista kormánynak? Semmilyen. Az, hogy neki kell hatalmon lennie, és slussz.

Rettegek mert ballib vagyok 2019.01.03. 10:56:06

@maxval balcán bircaman:

"A legfontosabb tavalyi esemény: a ballibek hatalmas pofáraeése áprilisban. Először zuhantak 20 % alá."

Soros és csapata ezokból most egy szánlmas puccskísérlettel próbálkozik, amit Ukrajnában és Macedóniában sikerrel abszorvált.

Csakhát itt a többség nem kér a ballib diktatúrából, és elkúrásból soha többet !

antiinternáci 2019.01.03. 11:33:13

@Rettegek mert ballib vagyok:

Nem értek egyet, nem szabad lebecsülni a veszélyt, a bolsevisták teljesen fel vannak uszulva, bármure képesek. Ebből még csak csipetnyi ízelítőt láttunk Szél, Hadházy, Vadai, Kunhalmi interpretációjában az MTVA-nál.

A tisztességes többség ország szerte csendben van, a szélsőségesek viszont óriási zajt csapnak, lázítanak, uszítanak, hazudnak, gyűlölködnek. És nem szabad elfelejteni, hogy Budapesten a kommunisták többségben vannak, hiszen a kisebb településekről számtalan deviáns, bűnöző, gyökértelen ember jött ide, akik mind rájuk szavaznak. A vidék megtisztul tőlük, de Pest egyre mélyebbra süllyed...
Szóval, ne becsüljük le a hazánkra leselkedő veszélyt.

Rettegek mert ballib vagyok 2019.01.03. 12:55:32

@antiinternáci:

Azt tudom hogy a Soros csicskák nem adják fel, de ha nem tudják legalább 5 számjegyűvé felduzzasztani a tiltakozásban részt vevők számát, akkor csak a röhögés marad nekünk a ballib bérrettegők blogjain.

Érdekesebb lesz az eset, ha sikerül megugraniuk a százezret, és kimegy a 2-3 millió jobboldai megmutatni hogy mit gondolunk a szarfaszú Soros féle puccskísérletről !

dare 2019.01.03. 15:27:09

2018 legjelentősebb politikai eseménye a közbeszéd lezüllesztése, ami lassan annyiban áll meg, hogy anyád, meg a te anyád.
Ennyit tudunk felmutatni a kultúrából.
Igazi "kultúrharc" van.
A radikális szélsőbal és szélsőjobbosok folyton akasztgatnának, vagy egymást vernék főbe fele, a reményt vesztett liberálisok pedig még mindig kapkodják befelé a demagóg kapszuláikat, amitől olyanokat tudnak néha mondani, amit szerintem még ők maguk sem hisznek el, vagy gondolhatják azokat komolyan.
A hagyománytisztelők is kezdenek lassan átesni a paci másik oldalára, nekik is kezd eléggé maradivá válni a gondolkodásuk, a kereszténydemokraták meg úgy viselkednek lassan, mintha egy keresztes hadjárathoz toboroznának maguknak sereget.
Tombol mindenkiben az adrenalin, már beszélni se akar senki a másikkal, ha beszél, akkor is csak lekezelően sikerül megnyilvánulnia a politikusoknak, a követőiknek meg pláne.
2018 a demokrácia éve volt!
Boldog új évet minden gyűlölködőnek, senki ne keresgesse a féket a dilivonaton, jussunk el végre a szakadékhoz, talán utána lesz remény a változásra (vagy nem).
Nagyszerű volt az elmúlt 8, meg a másik elmúlt 8 év.
Veregesse meg a vállát minden képviselő, aki ebben tevékenyen részt vett.

Már tudom miért akarsz gyűlölni...
youtu.be/dYpysTX3HBk

Melee 2019.01.03. 17:49:02

@JFK-alapítótag: Majd három év múlva kifizetik neki. Vagy nem, van helyette másik.

@baum: ...egyetlen ujjal sem. Röviddel nem.

@Rettegek mert ballib vagyok: Az a helyzet, hogy a Sorosozás amerikai import. Annyira barmok vagytok, hogy még egy normális ellenséget se tudtok kitalálni, azt is importálnotok kell.

Maxval Balfácán Bircaman 2019.01.03. 18:23:25

csupa örömtelli fejlemény, rettegjetek retkek

Sic2 2019.01.03. 19:00:05

Én jobboldali vagyok, de a geciorbánt felkötném az első lámpavasra. Soros egy senki, egy kamu, a migráncsokkal együtt. Mind csak arra lett kitalálva, hogy legyen egy megfoghatatlan kép, ami ellen harcolni lehet. És ugyebár háborúban el kell viselni a nélkülözést... Ha már nem lenne ott a kápó, akkor másodvonalbeli erős emberek rá lennének kémyszerítve a kompromisszumra, minimum egymással. Nem lenne ennyire gátlástalan és mértéktelen a lopás, mert fosnának egymástól. De addig?
Valaki megtehetné azt a szívességet, hogy a börtönt is bevállalva elintézi ezt a gecit. Egy ország lenne hálás érte...

Jakab.gipsz 2019.01.03. 19:50:35

@Sic2:

A sátánfajzat Soros politikailag korrekt nyitott társadalmának, a történelem szemét dombján van a helye.

Alku és vita, nincs. Ennyi.

A 2/3 az 2/3, a keresztény demokrata kormányunk pedig marad.

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2019.01.03. 20:14:08

Amúgy a legjelentősebb esemény a választás volt. Pontosítok: a választási csalás, melyet többnyire legális eszközökkel (azaz a megváltoztatott törvények mellett törvényesen) követtek el.

Miért ez a legfontosabb esemény ? Mert ebből derült ki, hogy immár O1G és pártja (állampártja) leválthatatlan. Ebből tisztán látszik, hogy már nem lehet szó demokráciáról, helyette autokrácia (áldemokráciával leöntött diktatúra, ennyi) van.

Kataj 2019.01.03. 21:03:34

@szorokin: "a választási csalás, melyet többnyire legális eszközökkel követtek el."
Nem legális, hanem sikkasztás, hogy közpénzen pártpropagandát folytattak a választások alapvető befolyásolására. Nem legális, hogy a szavazókörök felében független, vagy ellenzéki megfigyelés nélkül "számolták" a szavazatokat. Nem legális, hanem sötét diktatúrát jellemző csalás, hogy a szavazókörök zárását követően több órán át blokkolták az adatáramlást. Ez adott rá lehetőséget, hogy tetszés szerint játszanak az "eredményekkel" és kihozzák a "kétharmadot". Ugyanaz a putyini hecker gépezet, amely Trumpot is hatalomba segítette, ezzel kedveskedett a jól teljesítő, az EU - és a NATO szétverésében jeleskedő helytartójának.

Kataj 2019.01.03. 21:10:38

Majdnem kimaradt a csalást bizonyító legfontosabb tény:
Az áprilisi "választás" utolsó fél órájában "CSÖKKENT" a részvételi arány!
Valakik óriásit hibáztak a putyini heckerbandában, de úgy látszik, Magyarországon még ez is elmegy.

Hamihami 2019.01.03. 21:58:06

@Rettegek mert ballib vagyok: "kimegy a 2-3 millió jobboldai megmutatni..." - indulnak a felcsut buszok? Jonnek a lengyelek is? Zepteres bemutatoval egybe lesz kotve a pesti tura?

Hamihami 2019.01.03. 22:00:44

@Jakab.gipsz: satanfajzat soros? Miota tartod annak?

Zalancelot 2019.01.03. 22:41:54

Megboldogult Antall Miniszterelnök Úr anno számtalanszor intette a hallgatóságát: A magyar demokráciára számtalan veszély leselkedik, de a legveszélyesebb a doktrinerség, és a kocsmapolitizálás!
Az SZDSZ-t a választók oda küldték ahova valók, így az elsőként említett veszély minimálisra csökkent.
A mai ellenzék ellenben elhozta a kocsmapolitizálást, mint egyetlen számukra üdvözítő eszközt.
Jó lesz ha Antall intését nem vesszük félvállról!

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2019.01.03. 22:49:37

@Kataj: persze, a saját törvényeiket sem tudták betartani. én konkrétan a választások napjára (április 8.) gondolok ilyenkor, a töménytelen mennyiségben előforduló furcsaságokra, anomáliákra.... (azaz a választási csalásra, arra amit konkrétan ápr. 8-án követtek el)

Zalancelot 2019.01.03. 22:54:29

@JFK-alapítótag:
Most legalább rádöbbentél miért kellett 400 óróra emelni az elrendelhető túlórakeretet.
Capisco?
:-))

Zalancelot 2019.01.03. 23:05:17

@ami szabad:
Túlon-túl idealista vagy!
A politikus, legyen jobb vagy baloldali, lételeme a lopás!- (tisztelet az elenyésző kivételnek)
Főszabály: a lopott vagyon szent és sérthetetlen, minthogy holló a hollónak...
Ami mára változóban van, hogy az ellenzék mára annyira kivérzett, és oly kevés esélye van hogy a közeljövőben ismét a húsoskondér közelébe kerüljön, hogy az eddig fennáló status quot felmondani szeretné!

JFK-alapítótag 2019.01.04. 08:54:37

@Zalancelot:
Azért @maxvaI baIcán bircaman helyében én kicsit aggódnék, hogy az 1200 túlóráját 3 év múlva ki fogja kifizetni egy kormányváltás után.

Remélem egy bíró fogja neki átváltani letöltendő napokra. ;-))

antiinternáci 2019.01.04. 09:35:29

@Sic2:

Jobb oldalon szoktál ülni a helyi bolsevista sejt szeánszain?

antiinternáci 2019.01.04. 09:39:19

@Rettegek mert ballib vagyok:

A bolsevisták polgárháborút akarnak kirobbantani, nincs más esélyük a hatalom megszerzésére. Nagyszerű alkalom lenne erre, ha a jobboldal is kivonulna az utcára. Biztos vagyok benne, hogy a Lenin-fiúknak áldozatai is lennének.

Zalancelot 2019.01.04. 15:29:52

@JFK-alapítótag:
Látom eléggé tájékozatlan vagy túlóra ügyben.
A túlórákat havonta bérszámfejtik.
Nincs appelláta.
A 3 év az a lehetséges munkaidőkeret, amit arra találtak ki, hogy ne kelljen túlórapótlékokat fizetni.
Persze eközben előfordulhat, hogy az érvényes szabályok keretein belül már nem fér bele a szabadidő kiadása, ezért a fenmmaradó részt túlóraként kell kifizetni.

Ha valaki itt 3 éves munkaidőkeretben írogat hozzászólásokat, lelke rajta, hiszen így szerződött!
Furcsállom, hogy a nagy demokrácia közepette bárki is bárkit letöltendővel fenyeget, csupán mert véleményt formál bármiről!
Ez lenne az ellenzék qurva nagy demokráciamodellje?
No ezért sem fognak egyhamar helyzetbe kerülni, ez a garnitúra biztosan nem!!

Zalancelot 2019.01.04. 16:24:00

@ami szabad:
Amire nem reagáltam tegnap, a menekültügy.
Szerintem nem a súlyának megfelelően kezeled a helyzetet.
Azon nincs vita, hogy a jelenlegi migrációs helyzet talán már a kezelhető kategóriában van, de ebben sem vagyok biztos.
Nyugat -Európa már régóta vele él, de 2015-ig a társadalmuk zöme nem ismerte fel, hogy micsoda veszélyeket hordoz.
Emléxem a 80-as évek derekán Párizsban beszélgettünk egy jó módú ott élő menedzserrel, többek közt az akkor már a nagyvárosokat ellepő fekete-Afrikaiak tömegeiről.
Idézem:"Franciaországnak vége! Ez a sok feka nem való másra, mint levesbe aprítani, vagy lámpaernyőt csinálni a bőrükből"
Nagyon goromba mondhatni rasszista vélemény, de azóta a helyzet- hogy egy klasszikust idézzek-, csak fokozódott!
Az arab világhoz is akkor a franciák még másképp viszonyultak. Marokkóba úgy jártak nyaralni, mint a magyarok a Balatonra. Mára már ezt nem merik megtenni, legalábbis nem olyan mértékben mit akkor.
A leglényegesebb fejleményről még ne is beszéljünk az Afrikai népességrobbanásról.
Ha valami csoda nem történik, és valahogy nem lehet a fekete kontinens gazdaságát gatyába rázni külső segítséggel, akkor nem milliós de tízmilliós tőmegek exodusára kell számítani, megesznek bennünket szőröstől-bőröstől.
Németország sem most ismerkedett meg a bevándorlással, hiszen a 60-as évek prosperitásának éveiben törökök millióit fogadták be. Avval együtt hogy a törökök a muszlimok mérsékelt irányzatait képviselik.
Ők már rég integrálódhattak volna, ahogyan sokuk ezt meg is tette.
Csakhogy időközben felütötte a fejét az iszlám radikalizmus és a törökök elkezdték a gyökereiket felfedezni, nem utolsósorban az időközben megjelent radikális iszlám hitszónokok hatására.
Erre zúdult rá vagy 1 millió menekült-bevándorló, akik között sokkal több a radikális nézeteket valló iszlamista.
Erre a német társadalom végképp nem volt felkészülve.
Az AFD viharos térhódítása elég intő jel lehet az anomáliákra. Minthogy a bevándorlási nyomás jócskán mérséklődött, a tavaszi Európa Parlamenti választások megmutatják, hogy ezt a német társadalom hogyan képes megemészteni.
Ha az AFD tovább erősödik, akkor elmondhatjuk hogy a jelenlegi német politikai modellnek befellegzett! (meg Merkel muttinak is)
De hogy a honi helyzetről is mondjak valamit.
Jelen helyzetben Magyarországon nincs annyi migráns, amit a társadalom nem lenne képes integrálni.
Azokat akiket menekültként befogadunk most is, nagy többségükben integrálódnak. Nincs meg az a kritikus tömeg, ami ez ellen hatna.
Már más lenne a felállás, ha át tudnák verni az abban érdekeltek a kötelező elosztási kvótákat, mert akkor már ez a helyzet megváltozhat
A Nyugat-Európai országok példája kell hogy intő jel legyen!

JFK-alapítótag 2019.01.04. 17:20:28

@Zalancelot:
A szőlészet és közvilágítás szakértője betévedt "libsik" közzé!
Ébredezünk, ébredezünk? Ellep már a mocsok? Keressük a helyünket?

1. Aki a Fidesz maffiára szavazott az vagy agymosott értelmi fogyatékos vagy köztörvényes bűnöző vagy a kettő közös halmaza.
2. Majd a bíróság szétválogatja.

Zalancelot 2019.01.04. 18:42:24

@JFK-alapítótag:
Hát igen, a szőlő mélynyugalmi állapotban van, nincs vele tennivaló, marad egy kevés idő a libsikre is.
Nincs mit keresgélnem, mindig ott voltam, ahol vagyok és azt gondolom jó helyen.

1, Arra nem gondoltál, hogy nem annyira a józan megítélés hiánya, hanem az alternatíva nélküliség miatt szavaznak, szavaztak sokak a Fideszre.

Mennyivel jobb, ha másik gengszterek kormányozzák az országot, vagy esetleg bohócok, akik már bizonyítottak, hogy semmivel sem tisztább kezűek, ráadásul alkalmatlanok egy ország vezetésére.
Ez a garnitúra annyit nyúl le, hogy a plebsnek is marad egy kevés, ellenben az elődeivel, akinek semmi sem volt elég, folyton a zsebünkben turkált

Politikai ügyekben a bíróságoknak nincsen dolga.
Volt rá példa, nem hiszem hogy még egyszer oda kellene visszatérnünk.
Gondolj Nagy Imrére!

JFK-alapítótag 2019.01.04. 19:08:07

Az "ellopott rendszerváltás" során addig ismeretlen emberek jelentek meg és lettek jobb-rosszabb politikusok.

Az "alternatíva nélküliség"-re hivatkozás önbecsapás, önfelmentés a "maffia szekerének tolása".

JFK-alapítótag 2019.01.04. 19:13:31

@Zalancelot: "Gondolj Nagy Imrére!"
Ha rágondolok és amit ma vele tesznek csak az álszent O1G iránti dühömet szítja fel.

Nem akarok fasiszta Horthy-féle magyar államot!!!

Zalancelot 2019.01.04. 20:13:25

@JFK-alapítótag:
Ez a hozzászólásod sok mindenre magyarázatot ad.
Nem szándékozok vitát nyitni Horthy és rendszere jellegéről.
Egy bizonyos a háború után a szövetségesek látókörében volt, de meg sem ugatták, nem hogy Nürnbergben a vádlottak padjára került volna.
A románok fasisztázzák érthető okból Horthyt !
Csak nem?

Zalancelot 2019.01.04. 20:29:54

@JFK-alapítótag:
Egy politikus, pláne, ha botcsinálta, nem feltétlenül lesz profi politikus.
Ettől függetlenül tisztességesnek kötelező kellene hogy legyen.

A tapasztalat azt bizonyítja, hogy mára csak gátlástalan törtetők törekednek politikai pályára, a tisztességesek óvakodnak tőle, mint ördög a tömjénfüsttől!

Mennyivel vállalhatóbb egy másik maffia szekerének tolása?

JFK-alapítótag 2019.01.04. 20:55:28

@Zalancelot:
Ha csak a propagandából tájékozódsz hamar elveszíted a tisztánlátásod.

A magyar állam: fasiszta állam!
/ tudományos igényű meghatározás/

www.minds.com/blog/view/818889982860079104

JFK-alapítótag 2019.01.04. 20:57:28

@Zalancelot:
Nem a maffia cserében vagyok érdekelt, hanem egy meritokratikus társadalom létrejöttében!

hu.wikipedia.org/wiki/Meritokr%C3%A1cia

Zalancelot 2019.01.05. 08:51:21

@JFK-alapítótag:
Ez a meghatározás lehet akár egyfajta ismérv, bár nem minden pontjában helytálló.
Bár a mostani rezsimre jó néhány pontja ráillik, nagyon messze van attól, hogy fasisztának merje bárki is minősíteni.
Cincáljuk tételenként:

Az internet, a közösségi média világában média ellenőrzéséről beszélni több mint butaság! (Nyilván a szerző amikor ezeket papírra vetette, még nem feltétlen volt így)

Szerinted a NATÓ az USA érdekelt abban hogy Magyarországon fasiszta rendszer alakuljon ki, hiszen ők követelnek a hadsereg számára komolyabb költségvetést, nagyobb súlyt a nemzetgazdaságon belül?

A politikai hatalom kiterjesztése a gazdaságra? Magyarországon?
Ez viccnek is rossz!!
A Magyar gazdaságot a multik uralják!!!
Mondhatnám azt is oda a szuverenitásunk, mert ha ennek a multinacionális gazdasági elitnek az lenne a célja és érdeke, hogy Magyarországot megfojtsa, bármikor megtehetné!
Ami itt folyik az sokkal inkább egy nemzeti burzsoázia kiépítésére tett elég sikeres kísérlet, de elsősorban pártfinanszírozási céllal, hiszen a baloldal csődje is a pénz és paripa hiányara vezethető vissza.
Jól tudja ezt Orbán is, hogy ameddig a sok eszkimó- kevés fóka elvén a baloldali pártok, lehetőleg minél több, marakodnak a politikai megélhetés minél kisebb koncán,addig ő biztosan nyeregben lesz!

A munkaerő elnyomása?
Akkor Ovi rendkívül rövidlátó, hiszen a gazdaságpolitikájuk és foglalkoztatáspolitikájuk révén a dolgozóknak ilyen erős érdekérvényesítési pozíciója még nem volt a gengszterváltás óta, előtte meg még inkább!
Hogy a szakszervezetek pozíciója gyengül az tény, de ennek az oka inkább az, hogy soha nem tudtak a politikától függetlenek maradni.

A bűnözés és büntetés monopolizálása?
Éppen tegnap találkoztam az Eurostat adatával, hogy az Unió területén belül Magyarországon messze a legkevesebb a 100000 főre jutó rendőrök száma.
Hogyan? A többi mind fasizálódik?
:-)))
Csalárd választások?
Ezzel a merítéssel a legelső a (az 1990-es) sem volt tisztességes, mert az akkori állampát és utóda rendelkezett azokkal a lehetőségekkel amivel a most kormányzók.
Éltek is vastagon vele!

Én azt gondolom, hogy Orbánékat fasisztázni egy olyan elvetélt kísérlet, ami inkább indulati indíttatású, sem mint tényekkel magalapozottságú!
Politikai megfontolásból stigmatizálni mindig is divat volt különösen a baloldalon.
Az antiszemitizmus vádját rásütni az ellenfélre sem új keletű,Antallt és kormányát is sűrün illették vele Csurka néhány megnyilvánulása miatt, holott kormányzati tényező soha sem volt. Orbánt ezzel a Netanjahuval fennálló szívélyes viszonya miatt kontraproduktív lenne, ehelyett akkor inkább a fasisztázás megy.
Hidd e,l rajtatok kívül ezt senki sem hiszi el!

Zalancelot 2019.01.05. 08:55:59

@JFK-alapítótag:
Meritokrácia, vagy demokrácia?
Fel kell vállalni a nyilt vitát erről!
Manapság sehol sem hozakodnak elő vele a politikai tényezők!

JFK-alapítótag 2019.01.05. 16:31:22

@Zalancelot:
Nem vagy-vagy.
Demokrácia nem létezik meritokrácia nélkül, minél fejlettebb a meritokrácia annál erősebb a demokrácia.
süti beállítások módosítása