A valódi viták otthona

Reflektor

Bencsik András lapja elolvad a náci tisztektől

2018. március 26. - baum

d1000.jpg

A Magyar Demokrata című lap március 14-i számában jelent meg Pozsonyi Ádám rövid véleménye, melyben a szerző összehasonlítja a migránsok kinézetét a náci tisztek ábrázatával. Ne legyen kétségünk, hogy Bencsik András lapjának állandó publicistája kiket hoz ki „győztesnek”

 

Pozsonyi onnan indít, hogy megnézte a legújabb Churchill film előzetesét, majd hirtelen váltással elkezd libsizni, hogy a történelmi filmek liberális ármányok, hogy a múlt problémaival foglalkozzanak a népek, ne a maiakkal.

 

A végére jön a nagy felismerés:

 

Nem tudok félni! Ezt érzem. Nézem, és nem megy. Ott, a sarokban náci tisztek kártyáznak. Hú! És mit látok? Európai ember. Meg van fésülködve. Nyakkendője van. Határozott, férfias. Mitől kéne félnem? Hogy Wagnert hallgat? Ránézek egy pillanatra a svéd videóra, majd vissza a félelmetes nyakkendős tisztre. Hm. Nehéz félni tőle.

Tehát Bencsik András lapjának egyik vezető írója hitet tesz a nácik mellett, hogy legalább európaiak, meg vannak fésülködve, hát akkor mi a fene baj lehet velük? Több tíz millió embert lemészárolni csak elegánsan, szépen nyilván.

 

Magam a teljes véleményszabadság híve vagyok. Törvényileg nem büntetnék semmilyen meggyőződést, még akkor sem, ha az egyértelműen egy orbitális baromság. Pozsonyi véleményével sincs bajom: joga van ostobának lenni, és akár kivernie egy szép szál árja legényre is, ha úgy tartja kedve.

 

Az viszont, hogy Orbán Viktor egyik legnagyobb támogatójának, a békemenet apostolának, Bencsik Andrásnak a lapjában nem volt senki, egyetlen szerkesztő sem, aki azt mondta volna, hogy ez az írás az általuk képviselt polgári Magyarország képébe nem fér bele. Tartják magukat olyan színvonalas sajtóorgánumnak, hogy nem hozzák le.

 

Lehozták.

 

Külön pikantériája az írásnak, hogy még ugyanazon az oldalon egy másik cikk is található Orbán Viktor lenne rasszista? címmel.

pozs.jpg

 

NT

Te követed már a Reflektort a Facebookon? Nem! Akkor ITT most megteheted! Köszönjük!

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://reflektor.blog.hu/api/trackback/id/tr8913781174

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sinus67 2018.03.26. 15:59:58

Pozsonyi Úr egy ... Na mindegy nem írom le!

Írásának tanulsága lehet pl.: ha a zsidókat deportálók nem lettek volna szép öltönyben (egyenruhában) és megfésülködve, akkor mindenki szétszaladt volna a szélrózsa minden irányába. Na, de így? Szép tiszta ruhában, megfésülten, illatosan ki gondolta volna...

CsipkeRózsa 2018.03.26. 17:52:46

" a történelmi filmek liberális ármányok"

Koltay Gábor Trianon filmjei is "liberális ármányok"?

Az emberek általában szívesen néznek történelmi és háborús filmeket.

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2018.03.26. 19:02:55

Na végre egyszer leírták, hogy az agymosás egyszerűbbé tétele mellett mi az ideológiai érv a történelem mellőzésére...

Gómen 2018.03.26. 20:06:18

Teljesen jogos a cikk miatti felháborodás.

De ugye nem baj, ha én azon is legalább ennyire felháborodok, hogy Szél Bernadett a baloldal és a Jobikk közti együttműködéstől tette függővé, hogy hajlandó-e visszaléptetni a teljes esélytelen jelötjeit, akik csak Fidesz egyéni győzelmeit segítik.

Vagyis a baloldali LMP azért nem fog össze többi baloldali párttal mert a többi baloldali párt nem fog össze szélsőjobboldali, Putyinbarát, zsidó listázó, cigányüldöző Jobikkal.

rovid 2018.03.26. 21:21:52

@sinus67: ne szégyenlősködjünk: pozsonyi nem úr, egy faszkalap!

rovid 2018.03.26. 21:23:41

meg különben is, a náci ideológia elég egyértelmű a fidessben!

Európai téridő 2018.03.26. 22:09:04

Rosszul olvastátok az eredeti cikket és a félreértésre még rá is tesztek pár szívlapátnyit, médiamunkások! Szerintem arról van szó, hogy ezek a történelminek hazudott agitprop filmek mennyire félrevezetőek, csalókák. A hivatkozott Churchill-fényező film kirívó példája ennek az irányzatnak. Pozsonyi nem tesz hitet a nácik mellett, nincsen semmilyen tehát, firkász! Egyébként azon, hogy ezek a jól fésült, amúgy kulturált fritz úriemberek és úrhölgyek hogy voltak képesek ezeknek a borzalmaknak az elkövetésére, máig értetlenkedik a világ jóérzésű fele. Dehát megtörténtek ezek a borzalmak! Igaz, a németek a jogi elévüléssel/el nem évüléssel trükközve, a hidegháború langyosodásának idején euroatlanti rásegítéssel elsikálták a disznóságokat, legalábbis ők úgy gondolják, hogy ez már befejezett ügy, vagy legalábbis szeretnék, ha az lenne. Az ő részükről legalábbis, a balhét pedig az egykori szövetségeseikre (tudatos, vagy kényszerű csatlósaikra, kollaboránsikra) próbálják ráterhelni, és így kibújni a tényleges felelősségük alól. Sajnos ennek a rettenetnek a "sértettjei" is segítik őket ebben a törekvésükben.

Alick 2018.03.26. 22:25:58

Persze egy sorozatgyilkos is lehet jóképű és sármos. Így jár, aki a külsőből ítél.

hidroponi 2018.03.26. 23:05:11

ezek alapjan pozsonyi hogyhogy nem fel egy barnaboru, pocakos, szotyit kopkodo suttyotol akin meg az oltony is ugy all mint egy gatya?

Jakab.gipsz 2018.03.26. 23:10:59

Szóval Bencsik nem politikailag korrekt, új beszédben szólt, a náci tisztekről, a facebook, hogy hogy nem cenzúrázta.

Indriq 2018.03.27. 04:23:22

Azért jó ha elmagyarázzák ennek a debilnek, hogy mi a különbség a dokumentum és a történelmi film nem ugyanaz.
A Churchill film szerintem szar volt, de liberálisnak mondani bődületes nagy baromság.
Szeretném ha pozsonyiban tudatosulna, hogy jópár náci fellógattak. :)

MACISAJT 2018.03.27. 06:05:45

Elolvastam. Ennyi a lényeg, a többi szándékos félre-bele- etc. magyarázás:

"Lehet, hogy ez már üldözési mánia, de ezek a világháborús filmek mintha az éberségünk ellen készülnének. Folyton azt érzem, hogy 70 évvel ezelőtti dolgoktól jobban kéne rettegnem, mint ami éppen most történik. Nem a világháborúk borzalmait akarom kisebbíteni, nem vagyok én semmi tagadó, de ez az állandó múltba révedés beteges. Ha belegondolunk, nem is a jobboldaliak a leragadtak, hanem a libsik. (Értsd: a közvélemény meg a teljes kulturális élet.) Ők foglalkoznak folyton a múlttal, és a jobboldal a jelennel. Vicces, hogy pont a libsiknek nem szúrja a szemét az ordító jelen, csak rágódnak a lerágott csonton."

És tényleg így van.
Nem tudsz szabadulni, valahol, valakik mindig "náciznak". ( Nem mellesleg, miközben a judeobolsevizmus rémuralmi években és áldozatokban is simán veri azt).

röf 2018.03.27. 06:18:39

1.A nácik által legyilkolt "több tízmillió" áldozat hazugság.
2.Mert nem néztek ki jobban a német tisztek, mint a kecskebszók?

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.03.27. 06:43:59

Ez a Churchill-film alapvetően egy szar propagandafilm. Egyetlen érdeme, hogy jó színész a főszereplő.

vergyula 2018.03.27. 06:56:55

@Indriq: Nekem tetszett, főleg a végén a beszéde. Mondjuk a Maidentől lopta: www.youtube.com/watch?v=Xg9aQvjMS60
:))

élveteg 2018.03.27. 07:01:19

Igaza van A második világháborúnak minden eseményének kb annyi vonatkozása van a mára mint a Ramszesz fáraó hadjáratainak Semmi Ma nem a kultúrált kinézetű náci tisztek robbantanak nem ők hajtanak kamionokkal a békés polgárok közé nem ők erőszakoskodnak a nőkkel nem ők mészároltak a Bataclan színházban Érdekes módón mégis ők vannak a napirenden A National Geographicon annyit mutogatják a Hitlert hogy annál többször talán csak életében, fénykorában szerepelt többet a göbbelsi híradóban

Valóság nevű unokahúgotok 2018.03.27. 07:26:40

@élveteg: "A National Geographicon annyit mutogatják a Hitlert hogy annál többször talán csak életében, fénykorában szerepelt többet a göbbelsi híradóban." - Te meg hokizol rá!:-)

VáradiJános 2018.03.27. 07:36:38

@Gómen: háborodj, ajvékolj, csomagolj

Nagy Klári 2018.03.27. 08:10:27

Ha már összehasonlítás: A menekültek kétségtelenül ROKONSZENVESEBBEK! (y)

Nzoltan 2018.03.27. 08:11:02

@Gómen: Heller ágica is megmondta, hogy nem számítanak az elvek. Csak a cél.
De akkor kérdem én: Mi lesz a képviselt értékrenddel? Az értékrend mellett kiálló választókkal? Azokat szembeköpjük mert egy a cél? Azért legyen valaki szélsőjobból szélbalos mert takarodjon orbánviktor?

Na, ennyit a nagy demokrata ellenzékről...

kublerek · www.vasalobolt.hu 2018.03.27. 08:11:50

Háááát most akkor Hitler szelleme kisért???

Nzoltan 2018.03.27. 08:16:40

@Nagy Klári: Nézőpont kérdése. Egy holokauszt túlélőnek biztosan. De egy izraeli zsidónak már nem egyértelmű. A gójoknak meg inkább a nácik.
Persze ettől még a nácizmus sem jó. De ha választani kel.....

exterminador 2018.03.27. 08:35:46

És ez a szegény Pozsonyi valamikor még vicces is volt. Ma meg már...

septem 2018.03.27. 08:45:15

pozsonyi glosszája egy mindennapos jelenségre, szellemesen hívja fel a figyelmet. kösz az ajánlást!

A biztos utas 2018.03.27. 08:51:05

@Nzoltan: Ez a Heller Agnes meg el? Vajon minek, kinek jo a letezese?

Orbán Hazaáruló Viktor 2018.03.27. 09:08:08

A sok fidesz mosdatás után már fel sem tűnik neki, ha egy két nácit is tisztára mosnak.
Az elvek ugyanazok.

István Tamasi 2018.03.27. 09:25:14

@sinus67: ... szép tiszta ruhában,megfésülten, illatosan és a rohadék horthyra felesküdött szuronyos puskás kakastollasok segítségével ....

Tompahawk · https://rohadtkunyho.blog.hu 2018.03.27. 09:40:05

Azért merész ilyen fufruval éltetni a jólfésülteket.

2018.03.27. 09:43:21

@élveteg: érdekes, hogy a Hitlernél is durvább, valóban világuralomra törő vezetőről, Mohamedről sose mutatnak be az ismeretterjesztő csatornák ilyen dokumentumfilmeket. Pedig nem ártana a Hitler dokumentumfilmek után egy Mohamedeset is lejátszani.
Ha Hitlertől rettegni kell, akkor Mohamedtől is kell. A zsidógyűlöletük is hasonló szinten mozgott. Totalitárius rendszert építettek ki, az általuk írt könyvek közül viszont csak a Mein Kampf tiltott, a Korán szabadon terjeszthető. Pedig az utóbbi is erőszakra szólít fel és emberek tízmillióinak halálához vezető ideológiát tartalmaz.

A nácizás máig ható végső érv minden közéleti vitában nyugaton. Pár észérv után, ha az egyik vitapartner elfárad az érvelésben, a Hitlerezés, nácizás mindig előkerül.
Érdekes, hogy családon belül viszont nem nácizik senki. Ha a gyereket arra akarja rászorítani az anyja, hogy mosogassa el a tányérokat, akkor arra nem elfogadható érv a gyerektől, hogy "anya, te teljesen olyan vagy, mint Hitler".
Tehát a nácizás csak azzal szemben működik, akit arra tréningeztek, hogy hasson rá és szégyellje magát egy több, mint 70 éve történt dolog miatt.

Éhesló 2018.03.27. 09:49:53

Pozsonyi Adám jegyzete nem ez, amit a poszter hazudik.
Ez a jegyzetének a zárógondolata, amiben nem mellesleg igaza van.

A nácikat legyőzték 73 (HETVENHÁROM!!!) éve!

Sokukat megölték, sokukat bebörtönözték, 99%-ban mára már halottak, sokuknak sírja sem lehet máig. Vagyonukat elkobozták, szervezeteiket feloszlatták, jelképeiket, műveiket betiltották, bezúzták, elégették és máig üldözik a szellemi utódaikat, jelképeiket, gondolataikat.

Európa felét a nácik helyett a kommnunisták ölték, fosztogatták tovább, hála a "demokratikus" "szövetségeseknek", köztük vezérmarhaként a tévedését későn belátó churchillnek ("A rossz disznót mészároltuk le." - mondta az alkoholista barom) a következő 45 évben.
A "győztesek" pedig a világ és a demokrácia dicsőségére ugyan azt kapták jutalomból, amit a vesztesek büntetésből: 4,5 évtizednyi kommunista terrort és évszázadra szóló leszakadást a világtól, Európától.

Mint minden dolognak, annak is vége szakadt, a kommunsita terror működésképtelensége 1989-re nyilvánvaló lett, nem volt tovább fenntartható semmilyen terrorral tovább.
A bukott kommunisták közül csaun és a lotyóján kívül nem öltek meg senkit, nem börtönöztek be senkit, sírjaiknál agyhalottak ünnepelnek kommunista jelképeikkel, amiket a magas európai komisszárbíróság is kaserolt.

Szervezeteik a lopott vagyonból máig pusztítanak, jelképeiket, műveiket máig terjesztik, a szellemi utódaik, jelképeik, gondolataik máig népszerűek a "haladár" elmebetegek klubjaiban és a brüsszeli maoista komisszárok között. Parlamenti pártjaik nincsenek betiltva, ott díszelegnek számos európai parlamentben és az EP-ben is, a demokratikus világ dicsőségére.

Már ez az undorító kettős mérce megérte a szövegkörnyezetéből kiragadott utolsó bekezdést és akkor az Európát elborító migránsmocsokról és terrorról még szó se esett.

Terézágyú 2018.03.27. 09:55:42

"Ha belegondolunk, nem is a jobboldaliak a leragadtak, hanem a libsik. (Értsd: a közvélemény meg a teljes kulturális élet.) Ők foglalkoznak folyton a múlttal, és a jobboldal a jelennel. Vicces, hogy pont a libsiknek nem szúrja a szemét az ordító jelen, csak rágódnak a lerágott csonton.""

Csak így lazán leírja egy publicista, hogy libsik??? Többször is? Direkt egy gúnynevet használ???

Hát, akkor én is leírom, mert ez csak egy komment, én nem vagyok publicista, hogy "kurvajobberek"...

funfun 2018.03.27. 10:09:43

Volt idő, mikor bencsik elvtársnak a szovjet elvtársak voltak a példaképei. Akárcsak stefka elvtársnak.

Tompahawk · https://rohadtkunyho.blog.hu 2018.03.27. 10:18:01

Azért ez gyomorforgató, ahogy itt néhányan nyalogatják a nácicsizmáról a mocskot. Azzal érvelve, hogy a komcsik bezzeg. A komcsik is takardojanak a búsba. Az, aki zavaros, sötét, hatalmi játszmái miatt emberek milliói életét teszi pokollá, az akkor is veszélyes, kerülni való szociapata, ha kártyázik, szereti a kiskutyákat, mélyen vallásos vagy volt egy aranyos nénikévé öregedett anyukája. Az ideológiák melyek alkalmasak eszközök voltak ezen megalomán gyilkosok kezében szintén kerülendők. Fel kell emelni ellene szavunk. Igaza van annak aki a vallásra, kommunizumsra mutogat, az is bűzlik, de ettől még a jólfésült lovaglócsizmás nácik nem lesznek mások, mint agymosott gyilkosok.
Egy ujság, amiben ezt lehozzák meg vicclappá silányul rossz poénokkal. Komédia.

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.03.27. 10:42:01

@Tompahawk:

A kommunizmus és a fasizmus bűnei eltörpülnek a liberalizmus bűnei mellett, plusz ma se kommunista, se fasiszta veszély nincs, így a valós kérdésre: a liberális veszélyre kellene manapság összpontosítani, nem a múltban élve fasiszta és kommunista szelemekkel viakodva.

Amator 2018.03.27. 10:56:20

Nem hiszem, hogy eredeti szándéka szerint dícsérni akarta volna a náci tiszteket.
Egyszerűen csak ezt dobta ki az agya, amikor a jelenkori veszélyekre akarta felhívni a figyelmet. Egy szerencsétlen összehasonlítást olyanokkal, akiktől "már" nem kell félni. Tanulság: agykárosultat ne engedj publicisztika közelébe. Persze másnak azért még lehetett volna esze ott a szerkesztőségben.

2018.03.27. 11:05:41

@karandash: de. Mutatnak be Mohamedről is dokufilmeket. Lehet, nem Magyarországon. Ugyanúgy a Bibliáról.
Ami nem kevésbé gyűlölködő és gyilkosságra buzdító.

2018.03.27. 11:07:44

@élveteg: igen. Az usa-ban is muszlimok mészárolják osztálytársaikat.

2018.03.27. 11:09:07

@röf: A német tisztek jobban néznek ki, mint a fidesz vezetői. És akkor?

konrada 2018.03.27. 11:22:38

...nem láttam a filmet, így jó volna tudni, azok a szinészek német, vagy náci tisztek voltak-e.
...mert sokan keverik össze a kettőt. Ha párt-seregesek (SS), akkor egyértelműen nácik, és Bencsik meg hülye.
...ha wermacht-osok, úgy meg olyan német katonák, akik pont olyan időben teljesítettek szolgálatot, amikor a nácik voltak hatalmon, nem feltétlen nemzeti szocialista meggyőződésűek (vagy legalábbis magukról azt mutatók: ez egyébként mindegy - ha valaki a pozició érdekében áll be egy eszme alá, az még rosszabb, mint aki hisz is benne - de ez most kitérő).

...tudom, sokan nem értik meg a különbséget - mert nem tudják mi a különbség egy korszak-időszak - és annak államvezető irányzata között:
Egy országnak mindig is voltak katonái, de nem feltétlen kellett egyetérteniük azon korszak országvezető ideológiai irányzatával: a magyar hadsereg tisztjei nem voltak adott korszakban kizárólagosan kommunisták (1919), horthysták, nyilasok, majd újra kommunisták, a többsége csak az ország katonái voltak.

...ha csak egyenruha alapján akarjuk eldönteni, akkor a nyilas pártszolgálatos, munkásőr ruha ad rá kizárólagos bizonyítékot - hasonlóan az SS uniformishoz.

...ha ilyen volt a churchillos filmben a szereplőkön, akkor tényleg nácik voltak, és bencsik akkor is hülye, ha SS tisztekre gerjed rá...;)

Jakab.gipsz 2018.03.27. 11:57:25

@Orbán Hazaáruló Viktor:

Bezzeg ha Heller mosdatja a Vonát, és az egykor le nácizott Jobbikot, egy kis hatalomért, akkor minden rendjén való.

Tristee 2018.03.27. 12:14:00

@MACISAJT: "Ők foglalkoznak folyton a múlttal, és a jobboldal a jelennel."

Tehát akkor nem létezik olyan jobboldali propaganda intézmény sem, mint amilyen a Terror Háza és Nemzeti Emlékezet Bizottsága.

Ugyancsak nem nyilatkozta Rákay Kálmán az Origo-ban:
"Számos korábbi kulturális műsora mellett két történelmi sorozatot emelt ki a sorból: a Szabadság tér '89, és a Szabadság tér '56 című televíziós sorozatára a legbüszkébb"
(www.origo.hu/itthon/20180323-van-egy-kozos-ugy-amely-mindent-felulir.html)

A rendszerváltás óta más sem folyik idehaza a vízcsapból - jobboldali médiumokból - , mint, hogy mi volt 56-ban és mit műveltek anno a kommunisták.

consul 2018.03.27. 12:26:08

Hugo Boss egyenruhájuk volt

tommybravo 2018.03.27. 12:33:50

@Európai téridő: "sértettjei"? Elárulod magad, nackó.

sinus67 2018.03.27. 13:16:41

@karandash:
Akkor sűrűbben kellene nézned az ismeretterjesztő csatornákat, mert nem is egy műsor volt, ami az iszlámmal es annak kialakulásával, ill. Mohameddel foglalkozott.

sinus67 2018.03.27. 13:21:03

@csentecsa:
Es akkor minden oké? Így működik?
Ha kirabolsz valakit, akkor én is kirabolok valakit és rád hivatkozhatok?

Elárulom neked, hogy olyanok is vannak - nem kevesen - akik egyiket sem nézték, nézik jó szemmel. Miert nem rájuk hivatkozol? Miért nem ők a példa?

CsipkeRózsa 2018.03.27. 13:31:22

@Jakab.gipsz: 03.27. 11:57:25

Heller nem mosdatja Vonát, csak azt mondta, hogy a Jobbikkal is össze kell fogni ahhoz, hogy Orbánt leválthassuk.

És Heller Ágnesnek teljesen igaza van.
Orbánnál rosszabb nem létezik!

konrada 2018.03.27. 14:17:19

@csentecsa:
...Skorzeny végül is nem faji likvidátor, hanem egy zseniális kommandó-vezető volt.
Így végül is nem lehetett neki nehéz szót értenie azon zsidó vezetőkkel akik az angol megszállás idején szintén ügyes kommandósok (vagy más megközelítésben terrorista-vezetők) voltak...

2018.03.27. 15:13:25

@Könnyen elkaptuk, uram!: A Biblia tartalmaz sok durva részt, de a Biblia nem egy szóról szóra követendő isteni törvénykönyv, hanem egy az egyház által szerkesztett sztorigyűjtemény. Senkit se buzdít arra a keresztény Biblia, hogy másokat öljön. Egy kereszténynek nem kell feláldoznia a fiát, mint ahogy Ábrahámtól kérte Isten. Egy mai kereszténynek nem kell állatot áldozni, ami még Jézus idején is szokás volt.
A Korán viszont olyan konkrét utasítások gyűjteménye, amik közvetlenül Isten szavai, azokat nem egy egyház szerkesztette, szó szerint értelmezendők és direkt parancsokat tartalmaznak a ma élő muszlimokra.

Mind a Biblia, mind a Korán hülyeség. De a Korán jóval veszélyesebb hülyeség.

Hunyadi zokogna... ha látná......ezt 2018.03.27. 15:14:47

Attól a naptól kezdve, hogy régen valamelyik népesség vagy vallási irányzat kihirdette, hogy ők jobbak mindenkinél az ő istenei vagy isteneik faszábbak, elindult a lefelé csúszás. Tök mindegy, hogy lóbőrre vagy kőtáblába netán homokba karcolták "az isteni" iránymutatást a nem olyan identitással rendelkezők körében általános ellenszenvet alakítottak ki magukról. Amikor az ilyen "faszábbak vagyunk" arcok kerülnek pozícióba, netán ország irányításba a többség szívja a fogát. Európában egy-kettő ilyen elbaszott gondolatiság létezik ami örökös viszályt szült és szülni fog. Az pedig, hogy a "kiválasztottak" népességéből nagyon sokan csak legyintenek erre mondván, hogy ez nem is van így az csak olaj a tűzre, hisz a többség méltán várja el, hogy a "hasonlók" zárják ki maguk közül a hatalmi tébolyban szenvedőket.
Hitler már egy elbaszott reakció volt egy akuttá vált problémára. Ezt tetézte a másik oldal amit persze megint csak a "faszábbak vagyunk" ideológiája mozgatott.
Létezik egy alap viselkedési mód aminek része az elfogadás és persze az alkalmazkodás. Azok a népek, vallási szerveződések amelyek ezeket a fogalmakat nem ismerik mindig is ellenszenvet fognak gerjeszteni és ahogy az élettér szűkül sajnos háborúkat. Az egyenruha a hajviselet kibaszottul nem számít. Amit terjeszt, amit tanít, na az igen.
Nincs kiválasztott nép sem isteni és vallási alapon megjelölt sem. Mindez csak haszonszerzési céllal jött létre, hogy uralkodhasson a többi felett.
Ennyi.
Nem fog menni.
Ezért tud "szimpatikus" lenni bárki aki ezek ellen küzd. Néha az is aki komplett őrült.

chepunk 2018.03.27. 15:57:13

Az ÁVH-s hóhérok is fess elegáns egyenruhában voltak és Európaiak! Remélhetőleg pozsonyiádámot és bencsikandrást is fess európai kínvalaltók fogják halálra gyötörni!

arckönyv 2018.03.27. 15:57:36

alapvetően egy kettősség van a fideszben és híveiben: fúj nácik, de közben megy a náculás (a jobbiktól visszapártoltak hozzájuk, nem véletlenül). mocskos kommunisták de közben putyin haver, retorika, központosítás, minden a kommunizmust idézi. mszp, multik apám fasza mocskos tolvajbanda, de lölő már tízszer annyit kaszált. jó keresztények, de utálják a felebarátokat. a haza az egység mindenek előtt, de számukra nem magyar aki nem fideszes.
erre mondják azt, hogy meghasadtak cseppet...

Bala_7 2018.03.27. 17:26:07

Nem ujdonság ez, a 2. vh alatti Magyar Futár, vagy Signal tele van az ilyen, német katona cukrot oszt a gyereknek, vs. már a ránézésre is bűnöző orosz katona nőket erőszakol meg.

Kurt úrfi teutonordlkus vezértroll 2018.03.27. 17:49:55

@arckönyv: Bennetek nincsen kettősség annak kapcsán,hogy a Jobbikot kell nyalnotok Simicska médiájában? Gondoltad vo(l)na ezt tíz évvel ezelőtt?:)Abban meg tévedsz,hogy a Jobbik szavazótábora annyira kicserélődött volna.80 %-uk nem szavazna át a libsikre..

Kurt úrfi teutonordlkus vezértroll 2018.03.27. 17:58:24

@arckönyv: ”Minden a kommunizmust idézi..” Az a gond,hogy a ti gondolkodásotokban csak a totális állami,vagy a totális magán tulajdonú gazda ság létezik.A két véglet közti egészséges átmenetet nemvagytok képesek elfogadni:Bauer papa még a totális állami tulajdoban hitt ,a Bauer fiú már mindent privatizálna..

Kurt úrfi teutonordlkus vezértroll 2018.03.27. 18:00:59

@CsipkeRózsa: Kár hogy a Jobbik szavazótábora ebben nem partner.

Kurt úrfi teutonordlkus vezértroll 2018.03.27. 18:07:05

@konrada: Ráadásul a háborús veszteségek miatt egy idő után már az SS-be is soroztak

Kurt úrfi teutonordlkus vezértroll 2018.03.27. 18:15:30

@karandash: Bizony,és egész mások a mekkai és a medinai korszak szúrái. Az iszlámot békés vallásként beállítani akarók a mekkai időszak békét és elfogadást hirdető szúráit szeretik idézni,miközben manapság a medinai felfogás sokkal elterjedtebb köreikben

Attilajukkaja 2018.03.27. 18:22:50

Hogy a magyarok többsége tényleg a nácizmust támogatja-e, az kiderül a szavazáskor.
Nem csodálkoznék, ha újra azt hoznák ki, hogy igen. :o(((
Nálunk ennek már hagyományi vannak.

p_ilonka 2018.03.27. 18:41:28

Pozsonyi Ádámot komolyan venni olyan, mint sajtreszelővel izélni. Érdekes, de nem vezet sehová.

Attilajukkaja 2018.03.27. 20:02:04

@EU zászlót mindenhova!:
"Ne félj, nem fog a Jobbik győzni"
Nem a Jobbiktól félek!! :o((((

2018.03.28. 00:08:17

@EU zászlót mindenhova!:
Nem egészen. A szélsőségesek minden vallásban előbukkannak. Talán hallottál már keresztény szektákról...
A muszlimok egyre inkább elcsábulnak a "libsi" ideológia által. Itt, angliában. Az, hogy a lecsúszott, iskolázatlan börtöntölteléket megtalálják és beszervezik, bárhol, vallástól függetlenül előfordulhat.
Egyébként az arabok egymást is nyírják.
A vallás egyfajta ideológia. Gondolom, nem állítod, hogy minden német fasiszta volt?
Még az sem, aki belépett a pártba.

eßemfaßom még áll 2018.03.28. 08:46:20

@konrada: "...ha ilyen volt a churchillos filmben a szereplőkön, akkor tényleg nácik voltak" Ha a legujabb film a Darkest hour-t jelenti abban egy db német katona sem szerepelt.

eßemfaßom még áll 2018.03.28. 08:48:39

@arckönyv: "de közben megy a náculás" ezt valami konkrétummal alá tudnád támasztani?

Kurt úrfi teutonordlkus vezértroll 2018.03.28. 09:44:33

@Könnyen elkaptuk, uram!: Járványosan terjednek a vakbuzgó szalafita nézetek az Európában élő akár harmadik generációs muszlim fiatalok körében is.
Egyébként ha annyira "elcsábítaná őket a libsizmus" nem alakulnának újabb-és újabb mecsetek, imahelyek Európa szerte.
Londonban ma már kb. ugyanannyian járnak mecsetekbe, mint keresztény templomokba. A különbség a két csoport átlagéletkorában van, mintegy 30-40 év.
Egyébként még a 2015-ös menekültválság előtt Merkel is elismerte az integrációs törekvések kudarcát egy beszédében, és azt, hogy a muzulmán lakosság igen nagy hányada zárványokban él a német nagyvárosokban..

lomposfarkas 2018.03.28. 10:52:28

Persze ha a posztoló ismerné Pozsonyi régebbi munkásságát, akkor értené a mostani cikkének humorát is (pl. "Még néhány ötlet a liberálisok pukkasztásához" c. gyűjtemény) De így csak meglát egy írást, ahol nem a győztesek szája íze szerint ír valaki a galaxis legggggonoszabbikairól, a nácikról és már keresi is a bőröndjét.

2018.03.28. 20:41:13

@EU zászlót mindenhova!: fertility rate for Muslim families is actually falling rapidly, not just in Western countries but across the world. In 1995 the average was 4.3 children per family. By 2010 that figure had fallen to around 2.9 and it still continues to fall. In Western countries such as the UK the figure is lower still when counted across the entire time of each woman’s reproductive life (the only meaningful way to calculate her fertility over time).

EBF BF birth rate white genocide 2Actually Western nations have seen this before. We saw it in the 1930s and 1940s when the influx of Jewish immigrants and other refugees fleeing from Britain First’s ideological soulmates, the Nazis, also demonstrated temporarily higher birth rates than the indigenous British population. In fact the birth rate among today’s British Muslims is falling considerably faster than it did among Jewish immigrants in the mid twentieth century.

Tehát a született gyerekek száma az egészVilágon csökken a muszlimok körében...
Angliában és Európában méginkább megfigyelhető.
süti beállítások módosítása