Az RTL kettőn jelent meg egy önreklám, melyben azt hirdeti büszkén a csatorna, hogy ezentúl úgy fog náluk kezdődni a műsorokat megszakító reklámblokk, hogy az nem vágja félbe az aktuális filmben éppen elhangzó mondatot. Íme az önpromó:
Ez egészen konkrétan azt jelenti, hogy az RTL kettőnél arra büszkék, sikerül nem mondat felénél megszakítani egy filmet. Ám nem csak büszkék arra, hogy milyen ügyesek, de ezt még fennen világgá is kürtölik. „Nem szakítjuk többet félbe! Szmájli” - olvasható Facebook-bejegyzésükben. Innen szeretnénk gratulálni, hiszen hálás lehet a magyar néző, hogy ilyen televíziós szakemberek dolgoznak a kényelmükért.
De ne is álljunk meg itt. Egy csomó cég építhetne kampányt arra, hogy elvégez olyan szolgáltatásokat, amikért a fogyasztónak nagyon hálásnak kellene lennie. A BKV például óriásplakátokon hirdethetné, hogy „A mi buszaink ezentúl mindig a megállóban fognak megállni az utasokért!”, vagy „WizzAir: ha egyszer felszállunk, le is szállunk!”, esetleg „Akadémiai Kiadó: a mi könyveinkben az oldalak egymás után következnek!”, vagy még „Kis Lajos szobafestő-mázoló: én mindig a vakolat elkészülte után állok neki festeni!”
Ha neked is van ötleted, milyen cég, milyen extraszolgáltatását illene megpromózni, akkor írd meg kommentben.
Nuszbaum Tibor
Te követed már a Reflektort a Facebookon? Nem! Akkor ITT most megteheted! Köszönjük!