Arról ugyan alaposan megoszlanak a vélemények, hogy a vendéglátással foglalkozó helyeknek be kell-e fogadnia a különösen hideg időkben az utcán élőket (míg sokan ezt elutasítják, már - számunkra roppant szimpatikus módon - számos vendéglátóhely nyitotta meg kapuit, sőt, ad forró teát a hozzájuk betérőknek), abban talán egységesebb az álláspont, hogy úgy senkit nem zavarunk ki, hogy az illető cipője bent marad, ő pedig mezítláb megy ki a fagyba.
A Burger Kingnek az alábbi kérdéseket tettük fel:
- A Burger King milyen viselkedést vár el dolgozóitól hasonló esetekben?
- Van-e erre vonatkozóan hivatalos protokollja az étteremláncnak?
- Mit gondolnak a konkrét esetről, kivizsgálják-e azt?
- Mit gondolnak a cégek társadalmi felelősségvállalásának fontosságáról saját környezetükben?
És az alábbi választ kaptuk:
Tisztelt Csepregi János úr !
Először is nagyon sajnáljuk a történteket. Természetesen az eset kivizsgálásra került, az étterem vezetőjével beszéltünk és a videó felvételt is felülvizsgáltuk. A biztonsági őr 5-6 méteres távolságból kérte a hölgyet, hogy távozzon az étteremből. Nem látta, hogy a hölgy a cipője nélkül távozik. Ez csak körülbelül egy perc után derült ki mikor az Önök munkatársa jelezte ezt. Sajnos addigra a hölgy már messze járt az étteremtől. Így az őr az étterem elé helyezte a hölgy cipőjét.
Tájékoztatnánk az érdeklődőket, hogy a hölgy azóta már járt nálunk a mai nap folyamán.
A BURGER KING® étteremlánc magyarországi éttermeinek személyzete a további extrém hideg napokban tájékoztatást fog adni a legközelebbi melegedők elérhetőségéről, hogy ezzel is segítsünk a rászorulókon.
A cégek társadalmi felelősségvállalását fontosnak tartjuk. Éppen ezért a BURGER KING® támogatja az Egy szív a gyermekekért alapítványt, mely a beteg gyermekek külföldön történő gyógykezelésének pénzügyi hátterének kialakításában segít. Ezen túl támogatói vagyunk a Máltai Szeretetszolgálatnak és a Vöröskeresztnek is.
Üdvözlettel: Makkay János, Marketing és értékesítési igazgató | Marketing and Sales Director
A válasz kellően kompakt és kellően kerüli a konkrét válaszadást.
- Az egész étterem nincs akkora, hogy 5-6 méterről felszólíts valakit a távozásra.
- De ha volna is: senkit nem szólítasz fel távozásra 5-6 méterről.
- Kollégánk már akkor szólt, amikor elkezdték a kizavarást.
- „…az őr az étterem elé helyezte a hölgy cipőjét”, így is lehet nevezni azt, ha valamit valahonnan kidobnak.
A kapott választ mindenki értékelje ízlésének megfelelően.
És mielőtt valaki azt hinné, hogy nem így történt: a cipővel megpróbáltuk megkeresni annak gazdáját.
Segítsen Ön is azoknak a kiszolgáltatott embereknek, akik most télen még nagyobb veszélyben vannak! Ha valaki a földön fekszik, ne hagyja magára! Kérjen segítséget!
A Menhely Alapítvány diszpécserszolgálatát ezen a számon érheti el a nap 24 órájában:
1/338-41-86/1
Ha takaróval, teával, keksszel tud segíteni, keresse a Budapest Bike Maffiát!
Te követed már a Reflektort a Facebookon? Nem! Akkor ITT most megteheted! Köszönjük!