A valódi viták otthona

Reflektor

Hazafias nevelés, hazafias életérzés

Egy frászt.

2017. augusztus 07. - szénhidra

1848_nemzetorok_03.jpg

Az ettől a kormánytól származó minden felvetés  gyanús. Ez is, hogy az iskolákban külön hazafias és/meg honvédelmi nevelést kell, hogy kapjanak a gyerekek. Valaki mondja már meg, hogy miért?

Jó, a magyar jobboldal (nemzeti-keresztény-konzervatív vagymi) oldal egyik restaurálásra kiválasztott régi toposza ez a hazafiaskodás. Meg az is, hogy aki nem hazafias az nemzetellenes illetve az elfogyasztott alkoholtól függően áruló. Bár van, akinek színes, alkoholos italok sem kellenek ilyen állítások megfogalmazásához.

Szóval hazafias viselkedés. Az államtitkár a kormánylapnak adott riportban a hazafias nevelést és a honvédelmi nevelést ugyan nem külön tantárgynak hanem életérzésnek nevezi, no de hát ha a nemzeti alaptantervben is benne lesz, akkor máris keretezett rendszert kell látnunk magunk előtt. Már ott van a földrajzban. Emlékszem, hogy általános iskolában pislogtunk a bauxit piros trapéza meg a barnakőszén barna négyzete fölött, hogy akkor kinek a királyságába fog tartozni a sertésállománnyal és a búzaföldek rácsos rajzait magára húzó területekkel együtt. Vastagon fogott a piros filctoll a területek felosztása után az atlaszban… Nem kellett ehhez külön se Trianon-trauma, sem tanári életéreztetés. Töriórán normális tanáraink tényleg objektivitásra törekedve magyarázták el a nemzetet ért vagy általunk okozott tragédiákat – hisz bűnösök vagyunk, akár a többi nép! Nem kellett külön fakultáció nemzettudatról meg honvédelemről. Arra ott van 1848-49, egyben.

Aztán a zene. Most akkor katonai indulókkal lesz tele az ének-zene óra? 12%-al több Kossuth-nótát fognak énekelni a gyerekek, meg Garibaldi csárdás kiskalapjáról háromszor többet? Eddig is volt rá lehetőség, sőt Magyarországon igen kiemelkedő fokú a Kárpát-medencei zenei-kulturális hagyaték ápolása, gondozása. Ezt nyakon önteni fegyverolajjal nem szükséges!

Akárhogy is nézzük, a tesiórákon kívül ennek az egész elképzelésnek csakis olyan értelmet lehet találni, ami arra enged következtetni, hogy a kormány olyan emberanyagot akar összerakni, amit csak összeszereléssel képes elérni. Nem kiművelt, önálló gondolkodásra, elemzésre és később szintézisre képes magyarokat, hanem egy 19-20. századi világképre alapozott társadalom építőkockáira hasonlító, általa és így  önmagukat magyarnak nevezőkre van szüksége.

De ha már valódi hazafiasság, akkor nézzünk legalább egy példát! Fentiekkel párhuzamosan miért nem kezdeményezi a kormány, hogy legyen például alapvető pénzügyi ismeretek oktatása? Ahol mondjuk a bevételekről és kiadásokról, a hitelről és a munkabérről lenne szó. Meg az adózásról, adómorálról. Fogyasztóvédelemről. Ezzel miért nem foglalkozik a kormány? Talán csak nem azért, hogy a bankoknak kiárusítsa a devizahiteleseket vagy esetleg a haveri pénzügyi cég bedöntésével százezrek jövőjét Questorozza el?

Ha így nézem, akkor ez a kormány a legnagyobb hazaáruló.

Csarnó Ákos

 

A bejegyzés trackback címe:

https://reflektor.blog.hu/api/trackback/id/tr1712726146

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Behajtó70 2017.08.08. 07:41:27

Klassz dolog másoknak értékes dolgokat kigúnyolni. Igazi balliberális tempó!

Proud Mary 2017.08.08. 08:03:16

mikor bevezette a pázmány a holokauszt órát kötelező vizsgával akkor nem születtek ilyen blogok, h akkor most 12%-al több bűntudat miért kell

Miazmás · http://miazmas.blog.hu 2017.08.08. 08:20:57

@Proud Mary: Jaj, de hülye vagy. A Pázmányra járni nem kötelező, általános iskolába járni viszont igen. Persze elsőre jól hangzik ez a marhaság amit írtál. Másodikra már nem.

jacint70 · http://jacint.blog.hu 2017.08.08. 08:26:47

@Gerilgfx: Végül is kell az utánpótlás a tíz fős hadseregbe, aminek van három puskája...

Netuddki. 2017.08.08. 08:46:27

Már az felér egy sértéssel, ha ezek a tolvaj bűnözők a hazafiságot a szájukra veszik! A magyar népet árulják el azzal, hogy szétlopják az országot.

Netuddki. 2017.08.08. 08:51:03

@Gerilgfx: Lövészet? Csak kiröhögtetik magukat vele ezek a megélhetésiek. Lövészetről dumálni egy olyan országban, ahol az állampolgárok fegyverviselése tabu? Ahol éles önvédelmi fegyverre egy egyszeri állampolgárnak 0% esélye van? Ahol, ennek a gondolatától is lefossa a bokáját a megélhetési tolvaj politikus?

droid_ · http://matyiszuro.blog.hu/ 2017.08.08. 08:51:45

altalaban nem izgat masok helyesirasa, de ennel a konkret posztnal azert megis erdekelne, hogy az index pusztan sotetseg miatt tette ki a fooldalra a "12%-al" fordulatot vagy szerintuk is tiszta rohej.

Netuddki. 2017.08.08. 08:53:56

@Gerilgfx: Kevered a honvédelmet a polgári védelemmel.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.08.08. 08:54:06

"Az ettől a kormánytól származó minden felvetés gyanús."

Az ebben a blogben megjelent minen kritika gyanús.

"Ez is, hogy az iskolákban külön hazafias és/meg honvédelmi nevelést kell, hogy kapjanak a gyerekek. Valaki mondja már meg, hogy miért?"

Aki ezt magától nem tudja, az ne is kérdezze, úgysem fogja fel.

"Aztán a zene. Most akkor katonai indulókkal lesz tele az ének-zene óra?"

Hajjaj, ez csak úgy tobzódik az érvelési hibáktól:

1) Argumentum ad absurdum.
2) a.te.ervelesi.hibad.hu/allito-kerdes
3) straw man argument

Na de sebaj, akiknek ez nem tetszik, azok majd tanulják az Európai Unió himnuszát.

A poszt többi köpködése és hányása már szót sem érdemel.

_Neville 2017.08.08. 08:55:53

Akkor most megnézed a 90-es évek óta érvényes NAT-okat, és rájössz, hogy ez eddig is benne volt. Csak újabban"nemzeti öntudatra nevelés" címen futott pl a '12-esben. Na, most hogy tudjátok, a sivalkodás is abbamaradhat.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.08.08. 08:56:25

@droid_:

Ez a posztoló részéről szándékos, nem a helyesírási hiányosságai következménye. A magyar helyesírás szándékos szembeköpésével is jelzi, hogy magasról szarik a magyar kultúrára és nyelvre. Mert ő kommu.. khmmm... liberális internacionalista.

Proud Mary 2017.08.08. 08:57:34

@Miazmás: tudtam, h az máááááás :)))

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.08.08. 08:59:14

@_Neville:

A liberális mindenért sivalkodik, ami nemzeti. Neki csak az internacionalizmus jó, mert abban még sokkal könnyebben atomizálható a társadalom.

Netuddki. 2017.08.08. 09:00:43

@sinus67: Nem , ezek a balfaszok azt hiszik, hogy majd a honvédelmi alapismeretek címszó alatt a gyerekeinkből az orbán felé lojális kis pártkatonákat képeznek ki. A haza az csak félrevezetésnek van.
Ugyanez pepitában, amikor megadták a határon túliaknak az állampolgárságot. Azt is csak azért tették, hogy a fidesznek legyen pár százezer plusz szavazója. A hazafiság ott is csak cukormáz volt, miközben sikerült egymásnak ugrasztani a határon túliakat és innenieket. Ami azért elég egy mocskos dolog, ha hazafias szempontból nézem.

Coligny 2017.08.08. 09:02:09

"12%-al", szeretnék gratulálni. Inkább olvasgass még egy darabig, mielőtt újra írnál.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.08.08. 09:02:53

@Proud Mary:

Nemzeti öntudat nem kell.
Meghunyászkodás a kalandozó magyarok bűneiért igen! (Azokhoz sincs kevesebb közöm, mint a holokauszthoz, egyik idejében sem éltem.)

Netuddki. 2017.08.08. 09:03:24

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Nézd meg tolvajfidesztroll mi a liberális szó jelentése! Aztán ugass a liberalizmusról!

nu pagagyí 2017.08.08. 09:03:42

Nálunk a "hazafias" nevelés arról szól, hogy a jogfosztott szegények békeidőben ne firtassák a sorsukat, a hatalom által generált nemzetközi konfliktus esetén pedig kötelesek megvédeni az őket emberszámba sem vevő kleptokrácia vagyonát.

chepunk 2017.08.08. 09:06:00

Honnan is tudjuk, hogy egy politikus hazudik? Ja mozog a szája!

nu pagagyí 2017.08.08. 09:06:20

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Neked csak a mostani szemétséghez van közöd, mint a népellenes hatalom egyik kiszolgálója. A múlt bűneit is pont ilyen mentalitású alakok követték el, olyanok akik észre sem vették, hogy manipulálják őket.

Visceroid 2017.08.08. 09:07:54

@Netuddki.: "Nem , ezek a balfaszok azt hiszik, hogy majd a honvédelmi alapismeretek címszó alatt a gyerekeinkből az orbán felé lojális kis pártkatonákat képeznek ki. A haza az csak félrevezetésnek van."

A probléma az, hogy ezen vitatkozni kell, pedig a napnál is világosabb. Sajnos kis országunk lakosságának nagy része bekajálja ezt a hazafias maszlagot, pedig ugyanolyan átverés mint pl egy MLM előadás.

Proud Mary 2017.08.08. 09:10:07

@Netuddki.: jaaaj tibikovi :)) senkit nem ugrasztottak egymásnak. ti (a 2%) ugrott neki a magyar nemzetnek. dehát helyén vagytok kezelve (értsd: a blogokon megkapjátok a reprezentációtokon felüli figyelmet, mert ez jó szórakozás nekünk; a való életben viszont behúzott fejjel, szemlesütve mentek el a legközelebbi boltig is)

@Kovacs Nocraft Jozsefne: ismerős téma

Peetee 2017.08.08. 09:11:15

@Behajtó70: Klassz dolog elvárni a másiktól az elfogadást, miközben már a gondolkodásmódja miatt előre megbélyegzed és nem vagy hajlandó emberként/partnerként kezelni egy vita során sem...miben különbözik ez a nézet attól, amit nehezményezel?

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.08.08. 09:12:51

@Netuddki.:

"Aztán ugass a liberalizmusról!"

Ugatni a te felmenőid szoktak.

Netuddki. 2017.08.08. 09:13:23

@Proud Mary: Szállj le rólam kisköcsög! Nem szóltam hozzád, és a továbbiakban ignorállak. Aki kíváncsi miért, ennek a kisköcsögnek aktivitásában utána nézhet.

Netuddki. 2017.08.08. 09:14:36

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Nem kiskancsó, te vagy a tolvaj orbán gazdád csahos kutyája, ergo te szoktál ugatni a blog.hun.

Proud Mary 2017.08.08. 09:15:15

@Netuddki.: "aki kíváncsi" senki nem kíváncsi rád rajtam kívül, én is csak kiröhöglek. te vagy a blogszféra Anettkája

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.08.08. 09:15:23

@nu pagagyí:

"Neked csak a mostani szemétséghez van közöd, mint a népellenes hatalom egyik kiszolgálója. A múlt bűneit is pont ilyen mentalitású alakok követték el, olyanok akik észre sem vették, hogy manipulálják őket."

Menj Észak-Koreába, ott majd a népi hatalom előnyeit élvezheted ill. aktívan részt is vehetsz a népi hatalom gyakorlásában.

The Ghost Wolf O1G · https://www.youtube.com/watch?v=Hy6Cf9nGNiw 2017.08.08. 09:17:20

@Gerilgfx: Nekünk anno még minden évben kellett honvédelmi napokra járnunk. Az egyik osztálytársam fejtette ki a nézetét akkor, amikorvfeltették neki azt a kérdést, hogy mit csinál ha meglátja az atombomba gombafelhőjét. Ajkor ő így válaszolt: jó megnézem magamnak, mert többet ilyen szépet úgysem látok, és ha marad még időm, akkor lelépek az útestre mert úgy könnyebb lesz felsöpörni a maradványaimat.
És nem értette, hogy ezért miért dorongolta le a tornatanár, aki a honvédelmi napot vezette. Kb. ennyit ér a hazaffyas nevelés. Már a múlt század 70-es 80-as éveiben is értelmetlen dolog volt a katonai dolgok oktatása, mert senki nem vette komolyan az ilyen programokat. Csak egy dologra volt "jó" évente egyszer részt lehetett venni akadályversenyen, amit a csajok és a kevésbé jó fizikumú fiúk halálosan gyűlöltek.
A most bevezetendő hazaffyas neveléssel ugyanezt fogják elérni. Persze arra is kíváncsi lennék, hogy ennek melyik havaer, sógor, vagy koma lenne a megbízott hivatalos beszállítója és mennyiért? Mert, hogy úgy lenne megcsinálva, abban biztos vagyok.

2017.08.08. 09:25:18

@Kovacs Nocraft Jozsefne: azért az ciki, hogy érvelési hibákra hivatkozva szétszeded a posztot, aztán te követed el ugyanazon hibákat...

2017.08.08. 09:27:23

@Kovacs Nocraft Jozsefne: már alig várod, hogy leporold a munkásőr egyenruhát. Csak ne feledd a csillagot narancsra cserélni.

Netuddki. 2017.08.08. 09:27:45

@Proud Mary: ""aki kíváncsi" senki nem kíváncsi rád rajtam kívül, én is csak kiröhöglek. te vagy a blogszféra Anettkája"

Ezt ki állítja? A blogszféra győzikéje? Muhaha!
Szerencsétlen nímand, az vagy mariska! Csak egy hozzád hasonló kisköcsög választ ilyen homokos Hasszelhoffos avatart.

röf 2017.08.08. 09:29:32

Nem kell a libacsordának magyarul tudó, egészséges, normális gyerek..
Nekik a Magyar Bálint féle magyar diák kell, a konzumhülye.
Ezért jó nekik a vegyes osztály, ahol a hülyék és okosabbak össze vannak zárva, és jó, ha minden ostoba tíz évig még HavasHenrik-féle mű-egyetemre is jár.
Hogy aztán persze munkanélküli legyen, és ki lehessen vinni az Oktogon közepére sörözgetni.
Viszont nem jó nekik, ha valaki sportpályán tölti a szabadidejét, friss levegőt szív kender helyett, a kórház közelébe sem kerül hetven éves koráig, ismeri a történelmünket, és a magyarosított nevű gazembereink munkásságát.
Semmi sem véletlen.....

2017.08.08. 09:30:07

@Kovacs Nocraft Jozsefne: na, ùjabb érvelési hiba...Észak-Koreára hivatkozni...eddig libsi volt. A centrális erőtér meg a te kedvenc kifejezésed.

nu pagagyí 2017.08.08. 09:30:13

@_Neville: A nemzeti öntudatra nem nevelni kell. Nagy baj van, ha az emberek nem érzik magukénak az országukat. Nekem speciel az orbán-féle "nemzethez" semmi közöm, nem érzem őket sem magyarnak, sem embernek. Nem tudok nemzettársként gondolni sem a besúgókra, sem a saját népüket fosztogató tolvajokra, sem a kultúrátlan, baromságokat röfögő disznókra, sem az önző agresszív barmokra, sem az akarat nélküli birkatenyészetre. Nem óhajtok a ti "nemzetetekhez" tartozni sem birkaként, sem tolvajként, sem esély nélküli szegényként.

Az én nemzetem azokból áll, akik emberségesek, szolidárisak, tanulnak és tanulni akarnak. Nem várják el, hogy az állam pátyolgassa őket, önerőből is képesek alkotni és megélni, épp ezért tisztelik a becsületes versenyt és nem irigyek azokra, akik jól teljesítenek. Ragaszkodnak a jogaikhoz és élnek is vele. Hasznos tagjai a közösségnek és a jövőt fontosabbnak tartják a jelennél.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.08.08. 09:31:00

@Könnyen elkaptuk, uram!:

Még szerencse, hogy úgyis magasról szarok rád és a véleményedre.

"már alig várod, hogy leporold a munkásőr egyenruhát. Csak ne feledd a csillagot narancsra cserélni."

Én nem az a korosztály vagyok, nálunk a családban sincs ilyen. De már megbeszéltem apáddal, ő ideadja az övét, amit eddig naftalinban őrzött a vitrinben. Anyád a régi bárcáját is felajánlotta, de aztán mégsem adta, azt mondta, még szüksége van rá.

2017.08.08. 09:32:34

@röf: jó amit írsz. De mi köze az adott témához?
Honvédelem, kispuska lövészet, menetdal ?

Proud Mary 2017.08.08. 09:33:40

@Netuddki.: ejha náci, már buzizunk is? te, demokraták gyöngye, Anettka

2017.08.08. 09:34:09

@Kovacs Nocraft Jozsefne: nem kell neked bárca, szopsz te anélkül is.
Tudod, a bárca engedély volt. Neked ez kötelező.

Netuddki. 2017.08.08. 09:36:26

@röf: "Ezért jó nekik a vegyes osztály, ahol a hülyék és okosabbak össze vannak zárva"

Hát a jó qrva tolvajfideszes anyádat azt! Pont most van folyamatban, hogy a kisegítőbe való gyerekeket berakjátok a többiek közé baszod! Mielőtt ekkora egetverő ostobaságot próbálnál másra kenni, nem ártana tájékozódnod mégis mit művel a tolvaj kormányod ebben az országban!

Elképesztő, mennyire ostobák ezek a tolvajfidesz trollok!

nu pagagyí 2017.08.08. 09:37:48

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Itt van már Észak-Korea, elhoztátok nekünk. Pártállam, Propaganda Minisztérium, állampolgárok korlátlan megfigyelése, politikai nézetek miatti retorzió, a vezér úr általi kinyilatkoztatásokból épülő, kötelező egyetlen világnézet, folyamatos agymosás. Köszönöm, ez a te világod, nem kérek belőle.

Netuddki. 2017.08.08. 09:38:50

@Proud Mary: Nem én buzizok, elég az avatarodra nézni fidelitasos kisköcsög...

Ballib cenzúrázók réme 25 2017.08.08. 09:39:51

@Gerilgfx:

Potosan erről van szó.

A magyarság tudat erősítésére iszonyatosan nagy szükség van.

Hisz 40 éven keresztül irtották a nemzeti érzelmeket a komcsik a diktatúrában, és szellemi utódaik (mint a poszter) a rá következő 20 évben rendszerváltás óta gyengíti a magyarság tudatot minden eszközzel.

Még többen vagyunk, akiknek fontos a szó és jelentése, hogy "MAGYAROK" vagyunk !
Maradjunk is többen !

Ballib cenzúrázók réme 25 2017.08.08. 09:42:45

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

A ballibek utálnak mindent ami magyar, és nemzeti.

Ezt már tudjuk.

Most már csak azt kell elérni, hogy utódaink megússzák a ballib agymosást, amin ők keresztül estek, a kommunista diktatúrában és utána !

A magyar nép semmiért sem bűnös !
Ezt kell elhitetni mindenkivel, mert ez az IGAZSÁG !

Ballib cenzúrázók réme 25 2017.08.08. 09:47:52

@röf:

Ez így van.

A Magyar Bálint féle elhülyítés szándékos és direkt iskolarombolás volt.

- Az alsósok osztályzásának eltörlése, buktatás tiltása
- A 4-6-8-12 oszályos iskola katyvasz bevezetése
- A tanárok jogainak csorbítása (tanárverések elkezdődése)
- Vegyes osztályok

Mind a magyarok elbutátását szolgálták.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.08.08. 09:48:41

@Könnyen elkaptuk, uram!:

"nem kell neked bárca, szopsz te anélkül is.
Tudod, a bárca engedély volt. Neked ez kötelező."

Látom, jól megtanultad azt, amit apád anno az anyádnak mondott minden reggel, mielőtt munkába indult a Kocsisorra.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.08.08. 09:49:54

@nu pagagyí:

"Köszönöm, ez a te világod, nem kérek belőle."

Hogy egy klasszikusodat idézzem: El lehet innen menni.

Netuddki. 2017.08.08. 09:51:53

@Ballib cenzúrázók réme 25: "A ballibek utálnak mindent ami magyar, és nemzeti."

Batyu, batyu, ez például egy nettó hazaáruló díjas, tolvajfideszes mondat volt.

Az ország nagy része megveti, a tolvaj fideszes fajtádat. Mégcsak nem is utál benneteket, csak a rács mögött szeretne látni, az ellopott javakat pedig az államnak visszaszolgáltatni.

Erre ez a magyarázatotok, hogy "A ballibek utálnak mindent ami magyar, és nemzeti."? Nemzeti, ja, a tolvaj fideszes anyátok! Hát kit akartok ezzel átvágni baszki? Csak saját magatokat.

rasztaszív 2017.08.08. 09:55:07

@Kovacs Nocraft Jozsefne: klasszikus fideszes patkányság,ahogy ezt az "el lehet menni"-t félremagyarázzátok.pedig tudjátok,mi történt,hogy történt,nem igaz,hogy nem.

Ballib cenzúrázók réme 25 2017.08.08. 10:13:29

@Netuddki.:

Hazudsz mint minden komcsi, dehát ismerjük a fajtádat.
Örömkönnyeket ejtettél, mikor Gyurcsány gazdid beazonosíthatatlan karhatalmistákkal veretett magyar tüntetőket !

Ennyit tud a tetves hazaáruló ballib fajtád meg a nevét !

Ismerünk titeket ! :DDDD

Ballib cenzúrázók réme 25 2017.08.08. 10:14:14

@rasztaszív:

Szegény Ferit mindig mindenki csak félremagyarázza, mikor ő nem is úgy gondolta sose ahogy mondotta vala !

Ugyi ?

rasztaszív 2017.08.08. 10:16:05

@Ballib cenzúrázók réme 25: szerintem pontosan úgy gondolta,ahogy mondta.és ezt te is tudod.csak patkány vagy.

Ballib cenzúrázók réme 25 2017.08.08. 10:18:06

@rasztaszív:
Mint a 'köteles beszéd'-nél ugyi, amit saját maga vallott be, hogy bullshit volt ?

hu.wikipedia.org/wiki/Gyurcs%C3%A1ny_Ferenc
„Mi csináltuk meg a "köteles akciót" is. Semmi kétség: ami elhangzik, az képileg erőteljes, sőt durva, de nem agresszív, és nem fenyegető. Kövér nem akar akasztani. De amit mond, az - egy kis rossz szándékkal - ellene fordítható. Még kiforgatni se nagyon kell, csak kihasználni a benne rejlő lehetőségeket (...) És összerakjuk. Fölhozatjuk még aznap reggel az egy szem kazettát, ami van, lejátsszuk a sajtónak. Szili Kati félig oldalra hajtott fejjel, sírós hangon mondja el, hogy ez milyen borzasztó. Nagyszombaton Lendvai Ildikó még a Fidesznek kézbesít mindenfajta leveleket, és elindítjuk azt az SMS-kampányt, amelynek a vége a köteles tüntetés.” – Debreczeni József: Az új miniszterelnök

rasztaszív 2017.08.08. 10:21:25

@Ballib cenzúrázók réme 25: ez semmit nem változtat az "el lehet menni" valódi jelentésén.csak fosod a szót,mintha ezért fizetnének...

röf 2017.08.08. 10:22:14

@Netuddki.:
Hát először is a te anyád. (Pont itt toporog a sarkon.)
Másodszor semi köze a Magyar Bálint féle mesterségesen gerjesztett hisztériának, hogy a szegregált roma osztályokat össze kell keverni a nem roma osztályokkal, mert akkor a romagyerek majd megtanul viselkedni, meg nem ugat bele az órába, meg nem veri meg a tanárt, hanem följavul a normálisak szintjére,
meg a mai helyzetnek, hogy kisegítő iskolásokat ott, ahol a feltételek fennállnak –erre képzett pedagógusok, kiscsoportos foglakozások- meg kell próbálni vegyesen tanítni.
Ezt jobbos és balos szervezetek, tanárok, ombutsman szorgalmazza.
Érted a híg agyaddal?
Az egyik esetben közösségbe beilleszkedni képtelen, a másik esetben tanulni akaró, de képességek tekintetében lemaradt gyerekekről van szó.

Ballib cenzúrázók réme 25 2017.08.08. 10:23:59

@rasztaszív:
Itt a teljes beszéd, amit azokban az időkben mondott vala a vállalkozóknak, mikor 140 ezer forint bruttó felett 40%-os második SZJA kulcs volt még a komcsik alatt:

„Lehet Szlovákiával példálózni. És el lehet dönteni, hogy szlovák viszonyokat szeretnénk-e. Szlovák nyugdíjakkal. Persze, nem kell fizetni az osztalék után adót, nem kell! Nem kell fizetni annyi tb-t! Nem kell! De lényegében magyar árszínvonal mellett fele annyi a nyugdíj, mint nálunk. Ez a programja a munkáltatóknak? Én is tudok keményen kérdezni! Ez? Hogyan fogjuk kifizetni a nyugdíjakat? Hogyan? El lehet menni Magyarországról! Itt lehet bennünket hagyni, kérem szépen! Tessék! Lehet menni!”

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.08.08. 10:25:28

@Gerilgfx:

Az ötlet ebben az alakban mégis ökörség.

A nevelést nem egy külön tárgyban kell megadni, hanem ennek szellemi háttérnek kell lennie általában.

Fontos lenne, ha a kormányzat lépne pár konkrétukban, pl.:
- a homoszexualitás kriminalizálása 18 éves kor alatt,
- a drogfogyasztás teljes betiltása,
- az abortusz beszüntetése,
- a kiskorúak felé történő perverz propaganda kriminalizálása,
stb.

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.08.08. 10:27:49

@Netuddki.:

A liberalizmus lényege: a pénz korlátlan uralma, embertársad lenézése.

rasztaszív 2017.08.08. 10:30:17

@Ballib cenzúrázók réme 25: és úgy gondolod,ez téged igazol?vagy mit remélsz ettől?:)

rasztaszív 2017.08.08. 10:32:41

@maxval bircaman szeredőci mélyelemző: "- a kiskorúak felé történő perverz propaganda kriminalizálása"

ez az egy,amiben egyetértünk.de szerintem,a civiltörvény mintájára az összes templomra kötelezően ki kellene íratni azt is,hogy "itt agymosás folyik".

rasztaszív 2017.08.08. 10:33:49

@maxval bircaman szeredőci mélyelemző: a klerikalizmus lényege : hazudni,hazudni,hazudni.

Netuddki. 2017.08.08. 10:39:22

@röf: Hazudsz, mert közösségbe beilleszkedni képtelen gyerekek is, más normális gyerekek között vannak jelenleg is. Bazmeg, böfög, fingik az ilyen gyerek az órán, beszólogat a tanárnak, zavarja a többieket. Nem kell ehhez cigónak lenni, csak elvált szülők gyerekének, miközben az annya neveli aki alkoholista.

Ez van most a nagy NER oktatásban, megfejelve azzal, hogy jövőre az autistákat is berakják a normálisak közé. Na miért? Mert a tolvaj fideszes összevon, megszüntet iskoládat. MOST probléma ez baszki, hol van már a magyarbálint féle, te ostoba lúzer elmúltnyolcévező, tolvajfideszmosdató troll, te?

Netuddki. 2017.08.08. 10:40:47

@rasztaszív: Ezért fizetik. Egy közpénztolvaj századvéges barom.

Netuddki. 2017.08.08. 10:41:54

@maxval bircaman szeredőci mélyelemző: Már többször írtam, hogy ne szólj hozzám, te hazaáruló, bolgár ruszkiszimpatizáns!

Ballib cenzúrázók réme 25 2017.08.08. 10:42:07

@rasztaszív:

A civil törvény arról szól, hogy aki külföldről kap támogatást, az vallja azt be.
Egyszerű TÉNY közlés.

Hogy az agymosást azt ezek a civilek, vagy a templomok, vagy a ballibek, vagy a jobboldal követi -e el, az nézőpont és HIT kérdése.

rasztaszív 2017.08.08. 10:43:57

@Ballib cenzúrázók réme 25: az agymosás egy jól meghatározható fogalom,módszerek,technikák összessége.nem hitkérdés,és nem segít a relativizálás.

Ballib cenzúrázók réme 25 2017.08.08. 10:44:34

@Netuddki.:

Persze hogy ezért fizetnek. 20-30 nicken kommentelek.
Választásokon elmegyek 10000-szer szavazni, hogy nehogy a ballibek győzzenek.

Muszály mert a valóság az az, hogy a magadfajta Soros seggnyaló migránspárti ballib köcsögök olyan sokan vannak, hogy simán nyernének ha nem tenném.

Aztán meg választásokon bilibe ér a kezed majom !

Ballib cenzúrázók réme 25 2017.08.08. 10:46:26

@rasztaszív:

A te agyad már kimosták Sorosék, és álciviljei.
Ezt pl onnan is lehet tudni, hogy az országot ahol élsz, átadnád a muszlim honfoglalóknak szemrebbenés nélkül.

Valóban nincs mit ezen relativizálni.

rasztaszív 2017.08.08. 10:49:57

@Ballib cenzúrázók réme 25: persze,magyarázd meg,én mit gondolok...:)a patkánykodás az egyetlen,amihez valóban értetek...

2017.08.08. 10:50:34

@maxval bircaman szeredőci mélyelemző: ha betiltják a drogokat, akkor a legaddiktívabb és legkárosabb drogok fogyasztói, az alkoholisták, dohányosok lebontják a parlementet és felhúzzák a kormányt lámpavasra.

Netuddki. 2017.08.08. 10:55:44

@Ballib cenzúrázók réme 25: Mi van batyu? Melyik századvéges vagy? Maga lánci elvtárs?

Ballib cenzúrázók réme 25 2017.08.08. 10:58:59

@Netuddki.:

Én a sátán maga, Orbán vagyok, te pedig szopni fogsz.. :DDDD

röf 2017.08.08. 11:02:57

@Netuddki.:
A legtöbb iskolát a haverjaid zárták be !! 2007-ben.

rasztaszív 2017.08.08. 11:07:31

@maxval bircaman szeredőci mélyelemző: nem kell messze menni,ott az előző beírásod.

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.08.08. 11:10:22

@rasztaszív:

Minden oktatás agymosás, sőt minden tájékoztatás is. Csak a templom zavar?

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.08.08. 11:11:15

@Netuddki.:

Nem szóltam hozzád, édes makákóm, keversz a gazdáddal...

rasztaszív 2017.08.08. 11:16:52

@maxval bircaman szeredőci mélyelemző: mondom : nem segít a relativizálás.a normális oktatásnak,tájákoztatásnak nem célja az ideológiai nevelés.

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.08.08. 11:42:25

@rasztaszív:

Minden oktatásnak van valamilyen koncepciója, s ez már ideológia.

rasztaszív 2017.08.08. 11:52:07

@maxval bircaman szeredőci mélyelemző: látom,maradt a relativizálás:)

a drogokról pedig : nektek az a veszélytelen,ami simán csak butít,vagy nincs pszichedelikus hatása.ami veszélyeztetheti a tömeges agymosást,az meg veszélyes.
pont ezért állt bele a keleti blokk,és néhány nyugati médiaérdekeltség is az egységes kábítószer egyezménybe.tudniilluik az szimplán csak agymosásvédelmi egyezményként funkcionál.

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.08.08. 12:24:50

@rasztaszív:

Ami nem okoz lelki függőséget, az veszélytelen Az is káros egészségügyileg, de társdalmi hatása kisebb.

A drogkartellek propagandája nem fog működni Kelet-Európában, nálunk ezt senki se veszi be, pár drogdílert és lefizetett politikust leszámítva. Pont.

rasztaszív 2017.08.08. 14:28:52

@maxval bircaman szeredőci mélyelemző: a drogkartellek érdeke ugyanaz,mint a tiétek,mocskos agymosóké,csak más okból.ti csináltok nekik ebből nagy üzletet.úgyhogy ne mutogass,mert még rászoksz a lopásra.bár lehet,már késő.

Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2017.08.08. 18:43:24

Azért kell a hazafias nevelés, hogy nemzeti széthúzás helyett nemzeti összefogásban meneteljünk a karizmatikus vezető mögött.
tirpakbokretas-migrations.blogspot.nl/2011/09/melyszerkezet.html

Gerilgfx 2017.08.09. 01:19:17

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző:

a homoszexualitás kriminalizálása 18 éves kor alatt nem lehetséges. magyarországon a 14-20 évesek nagy számban szeretnek buzulni - főleg a lányok, egymást csókolgatva, egymás ölében ülve nyilvános helyeken smaciznak egymással, aztán olyan 20 éves korul körül magától elmúlik náluk. szinte mindegyik átesik ezen. ha ezt kriminalizálni akarod, annak eléggé beláthatatlan következményei lennének. nem véletlenül lett a dolog dekriminalizálva. és ebből következik, hogy a kiskorúak felé történő homo propagandával sem tudsz mit csinálni. ami esetleg működik mondjuk oroszországban, az magyarországon nem fog működni, csak társadalmi feszültségekhez, erőszakhoz vezetne. szerintem ez jó úgy, ahogy van, elég az, hogyha a homik állami szinten nem érvényesíthetik az akaratukat, elvégre az állam kizárólag azért van, hogy biztosítsa az emberi társadalmat, nem azért, hogy megszabja azt.

a drogfogyasztás teljes betiltása már rég megtörtént, de attól még nem szűnt meg sem a fogyasztása, sem a termelése. szinte a teljes magyar társadalom drogos, és itt nem is feltétlenül kell keménydrogokra asszociálni, hanem elég csak a frontonfüggő öregasszonyokra, rivotrilt csáncsáló ötvenes depis háziasszonyokra gondolni, akik gyakran teljesen törvényesen jutnak hozzá ezekhez a szerekhez (pl feliratják orvossal).

tehát ezekben a kérdésekben is szellemi hátteret kell biztosítani, az állami szigor csak az ellenkezőjét érheti el. ebből a szempontból az iskolai oktatás jobb.

Az abortusz beszüntetésével egyetértek, de nem tudom, hogy lehetne kivitelezni, mert illegálisan amúgyis meg fogják csináltatni.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.08.09. 12:50:20

@Gerilgfx:

"elég csak a frontonfüggő öregasszonyokra, rivotrilt csáncsáló ötvenes depis háziasszonyokra gondolni, akik gyakran teljesen törvényesen jutnak hozzá ezekhez a szerekhez (pl feliratják orvossal). "

A Rivotrilt nem csak szakorvos írhatja fel? (Mármint később a háziorvos is, de ahhoz szükséges a szakorvos ajánlása.)

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.08.09. 13:02:09

@Gerilgfx:

"Az abortusz beszüntetésével egyetértek, de nem tudom, hogy lehetne kivitelezni, mert illegálisan amúgyis meg fogják csináltatni."

Minden aktív korú nőnek havonta kelljen megjelennie a körzeti nőgyógyászaton terhességtesztre. A teszteredmény adatbázisba kerül, ahogy az is, ha valaki nem jelenik meg: őt karhatalommal kell tesztre vinni. A terhes nőt onnantól hetente vizsgálják, abortusz szándékának gyanúja esetén 24/7 megfigyelik, így téve lehetetlenné az abortuszt.

Aki ennek ellenére abrtuszt végeztet (kivéve persze a súlyos egészségügyi eseteket, pl. anya életének veszélyeztetése, nyitott hátgerinc és hasonló, az élettel ellentétes éllapotok, DE kizárva a ma oly gyakori hivatkozást a szociális helyzetre), azt tényleges életfogytiglanra kell ítélni az abortuszt végző személlyel együtt.

A havonkénti terhességtesztet a magyar nép demográfiai helyzetére tekintettel össze lehetne kötni azzal, hogy aki 24 hónapon át nem esik teherbe, azt a kötelező terhességteszt alkalmával mesterségesen meg kell termékenyíteni, feltéve, hogy legalább érettségizett nőről van szó. A megtermékenyítést opcionálisan természetes úton elvégezheti a vizsgálatot végző férfi nőgyógyász is, annak hiányában a női nőgyógyász férje vagy barátja.

msfifa2 2017.08.09. 15:56:36

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

Életfogytiglani egy abortuszért? Elment az eszed?

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.08.09. 16:01:12

@msfifa2:

A nőgyógyász általi kötelező inszemináció már ki sem vágja nálad a biztosítékot? :O

msfifa2 2017.08.09. 16:50:30

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

A javaslatod már eleve kivitelezhetetlen, hiszen képtelenség olyan sok embert megfigyelni és monitorozni. Ennyi erővel akár az egész társadalmat figyelhetnéd.

Egyébként alapvetően egyetértek, én is abellenes vagyok, és én is csak az általad említett esetek (anyai életveszély, súlyos magzati károsodás) esetén + nemi erőszak esetén engedélyezném.

"A nőgyógyász általi kötelező inszemináció már ki sem vágja nálad a biztosítékot? :O"

Elsőre nem vettem észre. Ha ezt komolyan gondolod, akkor csak sajnálni tudlak.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.08.09. 17:34:57

@Gerilgfx:

Az abortuszt én is ellenzem, de én sem látok kivitelezhető módszert a megszüntetésére, hacsak nem akarunk rendőrállamot.

Én még a szomszédtól hozzánk átpártolt lánycicákon sem engedtem az abortuszt, pedig az állatvédők nagyon kapacitáltak, hogy a mindennapos terhes cicát vigyem el ivartalanításra, ahol egy füst alatt a kiscicákat is "elintézik". Egy hétre rá megszült a cica. Most ha kimegyek az udvarra, három tündéri kiscica ugrándozik körülöttem, akikből pedig abortum lett volna, ha engedem.

msfifa2 2017.08.09. 17:41:47

"Én még a szomszédtól hozzánk átpártolt lánycicákon sem engedtem az abortuszt, pedig az állatvédők nagyon kapacitáltak, hogy a mindennapos terhes cicát vigyem el ivartalanításra, ahol egy füst alatt a kiscicákat is "elintézik"."

Ne keverjük az ivartalanítást az állati abortusszal. Mint mondtam, az abortuszt én is ellenzem (állatok esetében is), azonban az ivartalanítás sok esetben ajánlott.

"Egy hétre rá megszült a cica. Most ha kimegyek az udvarra, három tündéri kiscica ugrándozik körülöttem, akikből pedig abortum lett volna, ha engedem."

Ennek viszont örülök, és tisztelem, hogy így döntöttél :)

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.08.09. 20:59:47

@msfifa2:

"Ne keverjük az ivartalanítást az állati abortusszal."

Istenem, de okos vagy! És én hozzád képest milyen buta vagyok! Mester, magyarázd már el nekem, felnőtt nőnek az ivartalanítás és az abortusz közötti különbséget.

Olyan cica ivartalanítására akartak rávenni, aki egy héttel később megszült. És ők is tudták, hogy szülés előtt álló cicáról van szó. Ez nemcsak ivartalanítás lett volna, hanem egyben a kb. 48-49 napos, születésre majdnem kész magzatok megölése is (a kiscicák átlag 56 napra születnek).

msfifa2 2017.08.09. 21:30:33

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

Jól van, nem kell nekem esni! :D

Elmondtam már, hogy maximálisan tisztelem, hogy így döntöttél, zárjuk már le!
süti beállítások módosítása