A valódi viták otthona

Reflektor

1294 ember buktatná meg az Orbán-rezsimet?

Csepregi János írása

2017. szeptember 07. - macska az úton

ader_2006_oktober_7-en.jpg

Sokan talán örömmel gondolnak arra, hogy az EU elleni harc kiheréli majd a jelenlegi vezetést, de aligha fog mindez összejönni, sőt, akár még profitálhat is ebből a kormányoldal, aminek több oka is van.

Persze izgalmas dolog - amin még az sem változtat, hogy előre borítékolható volt -, hogy a magyar kormány elbukta a kvótapert, de egyetlen pillanatig nem lehet kétséges, hogy Orbánék sem vártak más eredményt. Számukra ugyan látszólag most nincs jó megoldás, az általuk generált történetből csak rosszul lehet kikerülni, de valójában ez egyáltalán nincs így. Sőt, ezekre a napokra készülnek már évek óta. 

Vegyük csak sorra, hogyan készítette elő a tegnapi napot a propagandagépezet:

1. Menekültellenes gyűlöletkampány (Visszataszító, sok milliárdnyi közpénzt felemésztő „buli”.)
2. Politikailag érvényes népszavazás (milyen ügyesen fordították át az érvénytelent már a következő napra igaz? Persze maga a népszavazás sem volt olcsó, a sikerkampány pedig újabb milliárdokba került.) 
3. Állítsuk meg Brüsszel! (Újabb agymosás, pénz ilyesmire mindig van.)
4. Áruló civilek, bezárandó CEU. (A leggyomorforgatóbb akció, de még ez sem verte ki Magyarországon eléggé a biztosítékot. Félni, elvtársak, nincs mitől! A KISZ propagandistái dolgozhattak nyugodtan tovább.)
5. Soros, Soros, Soros – ő irányítja az univerzumot, aki vele van gonosz, aki nem gonosz, azt megvezették. Aki mást mond, mint Orbán, az biztosan a két kategória egyikébe tartozik. Pár milliárd van arra, hogy egy jó kis ballib, burkoltan zsidózós, pénzemberes, háttérhatalmas, mindenki ellenség kampány összerittyentsenek.

Orbánék látszólag talán pofonba szaladtak, aminek majd most frankón megisszák a levét, ugye? Hát nem. Ahogy erről a legpallérozottabb elmék azonnal nyilatkoztak, kezdődik a harc! A politika megerőszakolta a jogot, az európai értékeket! Ellenség vesz körül bennünket, meg kell mentenünk az öreg kontinenst!

A Fidesznek nincs szüksége új szavazókra, amikor a saját egyharmada fanatizálásával is összehozható egy újabb kétharmad. Ehhez pedig nagyon is kellett ez az ítélet. Az ítélet, ami ellen megint szabadságharcot lehet hirdetni. Az 1294 ember befogadásának elutasításáért meghatározásra kerülő büntetés. A kötelezettségszegési eljárás.

Komikus volt, amikor Kövér László (ma pedig már mindenki ezt harsogja) belekezdett a „szörnyű napok, polgárháborús hangulat, utcai zavargások várnak ránk” sirámba, most pedig már egészen úgy tűnik, hogy ők maguk és roppant lelkesen ágyaztak meg mindennek. Nem a sorosista civilek, a hazaáruló ellenzék, Pepe bácsi gőztriciklije, hanem a hatalom munkálkodik azért, hogy a már említett egyharmad úgy érezze, ha nem nyer a Fidesz (lehetőleg kétharmaddal), akkor elpusztul a világ, mert „csak a Viktor” menthet meg bennünket.

Szóval lassan tényleg elkezdődhet az utcai balhék ideje, Békemenet indulhat Bayer Zsoltikával, hogy a ne büntessék szegény népünket. A sok-sok hazugság nem számít. Az azeri baltás után kifizetett dollármilliók nem számítanak. A szétvert oktatás, egészségügy, az, hogy százezrek menekülnek itthonról, nem számít, a szétlopott, szétmutyizott, széttaózott valóság nem számít.

„Magyarországon az az alkotmányos rend, hogy a magyar nép választott képviselői, az erre előírt szabályok szerint törvényt alkotnak, akkor azt mindenkinek be kell tartani. A magyar jogrendszerben polgári engedetlenség nincsen” - mondta Orbán Viktor, de az uniós kötelezettségekre mindez úgy látszik nem igaz tagállami szinten. 

Visszataszító, aljas, de úgy látszik, sikeres stratégia Magyarországon ez. És egyelőre még sem látszik a releváns válasza a kétharmadnak.

Volt idő persze, amikor nem volt a jelenlegi vezetésnek problémája az utcai megmozdulásokkal, még akkor sem, ha házak álltak lángokban, akkoriban méltányolható volt, ha a kormányzat ellen unortodox eszközökkel lépnek fel a tiltakozók. Változnak az idők, már nem megszerezni, megtartani akarják a hatalmat. Minden áron.

Csepregi János írása

Te követed már a Reflektort a Facebookon? Nem! Akkor ITT most megteheted! Köszönjük!

A kép Túry Szabolcs (HVG) fotója, ami 2006. október 7-én készült. 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://reflektor.blog.hu/api/trackback/id/tr9012808898

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mojszipupi 2017.09.07. 09:11:18

Még írjatok száz posztot bazmeg h mitől nyer a fidesz....Ha így is van minek ragozni? Kabaré hogy ilyen ostoba ez az lmp s blog. Vagy szándékosan támogatjátok a narancs maffiát. Más lehetőség nincs

Brix 2017.09.07. 19:59:27

Volt egy népszavazàs, ahol 3,4 millió ember nemet mondott a kényszerbetelepítésre. Ennél nincs erősebb legitimàció, hogy ne hajtsuk végre ezt külső diktàtumot. Csak az elmebetegek akarnak, poltenciàlis nemi erőszakolókat és terroristàkat befogadni...Ballibek, ti önsorsrontó idiótàk!

1ghost 2017.09.07. 20:44:13

Na ja! 1294 migráncs ellen sivítoznak, miközben 18000 migráncsot betelepítettek akik tejelte néhány milliárdot rogánéknak. A fideszhez hasonló mocskos, hazug rohadt tolvaj kormánya emberemlékezet óta nem volt a hazának.

pioneer2016 2017.09.07. 20:58:04

Az már látszik, hogy egyre nagyobb energiájába és pénzbe (pénzünkbe) kerül a fidesz és orbán hatalmon maradása. De ez az azeri csúszópénz engem is meglepett.

1ghost 2017.09.07. 21:01:48

@pioneer2016:

Engem szó szerint kiütött: 7 millió eurót kapott a fidesz az azeri baltás gyilkos kiengedéséért! Ilyen mélyre süllyedtek már, hogy egy gyilkos kiadásából és pénzt nyúlnak le.

Ezek a tetvek a saját anyjukat is eladnák, ha valaki fizetne érte. Erre az ócska, pénzéhes, foszló erkölcsi hullákká vált fideszes gazemberekre becsületes ember a büdös életbe nem szavaz többet.

pioneer2016 2017.09.07. 21:13:21

Sok agyhalott fideszes nem érti meg, hogy a kb. 1300 idegent nem befogadni kell, hanem a menekült státuszukat elbírálni. Akár az összeset el lehet utasítani és mehetnek isten hírével. De ha, meg is kapnák a a menekült státuszt, azon nyomban elhúznának innen, ugyanis onnantól kezdve bármely uniós országba mehetnének. Én nem tudok egyetlen migránsról, aki önként letelepedett volna nálunk. Akik itt vannak, azokat erőszakkal itt tartjuk lágerekben.

Quadanium 2017.09.07. 21:21:29

@pioneer2016: Sok agyhalott "értelmiségi" nem érti meg, hogy 1294 migráns csak az első adag.

morph on deer 2017.09.07. 21:31:00

@pioneer2016:
" De ez az azeri csúszópénz engem is meglepett"

Engem csak az, hogy az összeg is világot látott. Mindenesetre elég húzós a baltás gyilkos kilója, áfacsökkentés ide vagy oda...

Ami azért érdekes, hogy az orbánhitű agymentes bagázs még ezt is "az ország" érdekének tekinti... De legalább Alijeva jól érezte magát.

morph on deer 2017.09.07. 21:33:47

@1ghost:
"7 millió eurót kapott a fidesz"

Azt nem a fidesz kapta, te le vagy tájolva!
Csak a résztvevők, a hierarchia szerint.

morph on deer 2017.09.07. 21:35:13

@Quadanium:
"... 1294 migráns csak az első adag."

És hány adagot rendeltél?

Censored Trompf 2017.09.07. 21:35:58

Kiadták az összes ballib bérbloggernek a parancsot, hogy írja le csak 1294 embert kell befogadni.

Persze ez is haladás a múltkori ukázhoz képest, mikor a migráns népszavazáskor azt harsogták, nincs is semmilyen kvóta. Megírt a Népszabadság, és ugyanezek a blogok is.

Szóval az igazság részletei kezdenek kibontakozni.

Lassan szó lesz azokról a migránsokról is, akik 2015 után érkeztek az EU-ba, és akiket még nem osztott szét senki sehova, viszont több százezren vannak, és úton van még jó pár millió migráns.

Dehát a ballib bérbloggerek nem azért írják ezeket a marhaságokat, hogy gondolkodjunk, hanem a bérrettegés szinten tartása a cél, és a migráns seggnyalás.

Ekrü 2017.09.07. 21:48:06

@pioneer2016:" Sok agyhalott fideszes nem érti meg, hogy a kb. 1300 idegent nem befogadni kell, hanem a menekült státuszukat elbírálni. Akár az összeset el lehet utasítani és mehetnek isten hírével. "-Ne csúsztass befogadásról volt szó.Aztán meg mondd csak Németországnak,Svédországnak stb.hányat is sikerült visszaküldeni?Ja ,hogy egyet se ,mert megléptek mielőtt összeszedték volna őket.Már amelyik csak meglépett,mert olyanról is hallottunk,hogy ijedtében ,hogy visszaküldik rögtön terrorista lett a szentem.Azt a "csak" 1300-at pedig hagyjuk.Ugye te se gondolod komolyan,hogy a többi meg majd ott marad az olaszoknál meg a görögöknél.Ez még csak a kezdet...

pioneer2016 2017.09.07. 22:00:35

@Censored Trompf:

És szerinted Magyarország az ulticéljuk? Ezt csak a barom orbán szajkózza belétek.
Mi csak tranzitország vagyunk, esze ágában sincs senkinek nálunk maradni. Még a honfitársaink is menekülnek hazánkból. Közel fél millióan vannak külhonban. Erről a vezéretek mélyen hallgat.

Brix 2017.09.07. 22:03:05

@Ekrü: Világos, hogy megbukott az uniós menekültpolitika. A kvóta egy fantazmagória, hiszen a migránsok önkényesen úgyis odamennek , ahova ők akarnak ahol már van kialakult diaszpóra, a legmagasabb segély, lakhatás várja őket. Az EU-keleti felén meg nem akarja senki ezt a barbár tömeget befogadni, hiszen látuk , a leggazdagabb nyugati államok is tehetetlenek, nem tudnak mit kezdeni a barbár, fiatal férfiak frusztrált tömegeivel. A megoldás szerintem mindenki kiszállítása lenne, aki illegális érkezik, függetlenül hogy jogosult vagy sem... Addig mindenkit zárt táborba helyeznék, hogy ne tudjon elszökni. A menekültügyi konvenció is régen újratárgyalásra szorul, hiszen az első biztonságos országban kellene menedéket kérniük, és nem egy másik kontinenssen..
Ami most történik , az nem más, mint egy spontán, törvénytelenm, népvándorlás, amikor is a túlszaporodott fejlődő országok próbálják leadni az emberfeleslegüket

1ghost 2017.09.07. 22:04:33

@morph on deer:

De bizony azt a hét milla eurót a fideszes gazemberek kapták. Jövőre miután titeket a sittre vágtak a magyarok, azt is megtudjuk, név szerint kicsodák. Addig is rágd a körmöd és imádkozz nehogy rajta legyél valamely kifizetési listán.

Brix 2017.09.07. 22:12:02

@pioneer2016: Ez így nem igaz. A többség valóban a magországokba megy, de egyre többen telepednek le a periférián is. Dél-Olaszország vagy Görögország állandó, növekvő migráns populációnak ad otthont, pedig szegényebbek mint mondjuk Budapest. Hozzá lehetne tenni, nálunk is egyre több afgán, szír és afrikai él...
A magyarok külföldi munkavállalása Európában az egyik legalacsonyabb kb , a lakosság 6%-át érint, majdnem a nyugat-európai átlag... Nem különösen magas...
Másrészt, törvényes keretek között , egy közös gazdasági térben zajlik..
A népvándorlási folyamattal ezt összemosni nettó hülyeség!

morph on deer 2017.09.07. 22:24:30

@1ghost:
"De bizony azt a hét milla eurót a fideszes gazemberek kapták"

De egy fasz vagy - már ne is haragudj :))
Én azt mondtam, hogy nem a "fidesz" kapta, hanem viktorka meg még pár környező szolga..!
Csak 'árnyaltabban' fejeztem ki :p

pioneer2016 2017.09.07. 22:25:44

@Brix: Nem mondtam , hogy a magyarok emigráltak. Azt próbáltam szemléltetni, hogy mi olyan ország vagyunk, ahol nem kívánnak tömegesen letelepedni, úgy mint Németország és az általad említett országokban. Nem vagyunk ebből a szempontból vonzó ország. De a fidesz csőcselék és vezére ennek ellenkezőjét próbálja beégetni az erre alkalmas emberek üres fejébe.

morph on deer 2017.09.07. 22:34:59

@Brix:
"A kvóta egy fantazmagória, hiszen a migránsok önkényesen úgyis odamennek.."

Az a gond, hogy továbbra sem "letelepedési" kvótáról van szó, hanem elsősorban a meló megosztásáról, ami az egész hacacáréval jár.

A megoldásban az is segíthetne, ha mindenhol ugyanaz a támogatás járna a miigráns/menekült/miegyéb személyeknek, és olyan ideiglenes tartózkodási engedély, amelyik mondjuk 3-6 havonta megújítandó, ugyanott.

Ez már megint több melóval járna, de messze olcsóbb lenne, mint amibe mondjuk egy menekült ellenes plakátkampány kerül...

Brix 2017.09.07. 22:53:25

@morph on deer: A megoldás az lenne, hogy a nyugati célország és a migráns közötti ügyet ne tolják olyan országokra, amelyek nem kívánnak részesei lenni ennek a folyamatnak. Akik elérkeznek Magyarországig , azok már biztonságos országok sorozatán haladnak keresztül, mégis közel 600-an kaptak valamilyen státuszt tavaly, a kormány " zéró " migráns politikája ellenére...
Én azt prognosztizálom, hogy 5-10 éven belül bennünket is el fognak lepni a migránsok, ha ilyen ütemben halad a magországok feltöltődése... Akkor meg ugye itt lesz velünk, egy kultúridegen, nincstelen, nőtelen fiatal férfiakból álló tömeg... Ez erősen predesztinálja őket az erőszakra a bűnözésre...Nyilván nem mind lesz bűnöző, de inkább nem kérünk ebből a kockázatból. Ameddig tudjuk , fenn fogjuk tartani a homogén magyar társadalmat, és ehhez Orbánnak semmi köze. Ő csak felismerte, hogy a magyar emberek nem szeretik a nem európai népelemeket

2017.09.07. 23:14:48

@pioneer2016: Tranzitban se szarjanak a füvemre !

illaim 2017.09.07. 23:46:23

@Gaspen: "Tranzitban se szarjanak a füvemre !" Bizony ne, amikor van neked szád is!
LOL

2017.09.07. 23:55:57

@illaim: pubi, a te szád sem lesz kivétel, mert ezek a retkek nem válogatnak ám ! Csak szólok.

midnightcoder2 2017.09.08. 07:08:37

@pioneer2016: Pontosan. Az összesről meg kell állapítani, hogy odahaza tökéletes biztonságban van, és hazaküldeni. A következő csapatot szerintem már nem küldik ide az EU széplelkei. Ha Nyugat-Európa lakossága szeretné ha kiirtanák a gyerekeiket, unokáikat, csak rajta. Nem ez a pár száz itt a probléma, hanem az az egymilliárd ami 2050-ig útra fog indulni csak Afrikából. Nézz utána picit, hogy várhatóan hogy fog alakulni a demográfiai helyzet arrafelé addigra. És ez csak Afrika, a Közel-Keletet még nem számoltam, pedig pár tízmillió onnan is el fog indulni. És nem fognak szeretni téged.

Medgar 2017.09.08. 07:23:33

@Censored Trompf: Nem kell saccolni meg butaságokat írni. Pontosan lehet tudni a számokat:

2015 január 1 és 2017 június 30 között 2 449 214 migráns fogtak el a Frontex adatai szerint.

A jó hír, hogy már a németek is haza akarják küldeni őket.

na4 2017.09.08. 07:25:06

A migránsok húzzanak ki az országainkból és a kontinensünkről! Takarodó!

Brix 2017.09.08. 07:26:46

@midnightcoder2: A demogràfiai robbanàs és várható következményei màr 15 - 20 éve ismeretek. Kb . az illegàlis bevàndorlàs is azóta folyik Európàba. A " bűnöző" liberàlis politikusok viszont nem tettek semmit, sőt pl. megszüntették az idegenrendészeti őrizet intézményét az EU- ban. Màra vàltozott a helyzet, és lassan zàrulnak a külső hatàrok , szigorodnak a feltételek. De, a rég elavult menekültjogot is meg kellene vàltoztatni...életszerűtlen az egész...Pl. mi lenne, ha Nigériàban kiterjedne a polgàrhàború....Elindulna vagy 30 millió ember az EU- ba és mindenkit szét kellene osztani kvóta szerint? Egy horror az egész , ahogy a népvàndorlàst kezelik EU-s szinten...

Midnight Run 2017.09.08. 07:46:24

@Brix: Mondjuk az ne zavarjon, hogy Európában szocdem és konzervatív kormányok vannak.
A liberális elmélet nekem tetszik: nemet_liberalisok_a_menekultek_menjenek_haza_fdp_christian_lindner

Midnight Run 2017.09.08. 07:48:32

@na4: oszt ki fog dolgozni? Mondjuk odaállnál a német nyugdíjas elé, hogy 20% nyugdíjvágás, mert kivágjuk a bevándorlókat.

Midnight Run 2017.09.08. 07:50:04

@Brix: a muszlimok aránya az eu-ban 6%, ami 2030-ra 8%ra megy fel. Szóval azért nem lépnek el minket.

Túlélő ... 2017.09.08. 08:10:16

A Fideszt és Orbánt még nagyon sokáig nem lehet megbuktatni. Beágyazódott az elfogadottságuk, ez nem is fog változni még évtizedekig. Fordulat akkor várható ha Orbán lemond vagy a mennyei vadászmezőkre távozik.

illiberális 2017.09.08. 08:21:57

@Midnight Run: Hát nyilván az afrikai, nyelveket nem tudó analfabéta menekültek, meg a szíriai birkapásztorok fogják el tartani a német nyugdíjasokat. Büszkén jelentették be a napokban Németországban hogy már ötezer migránsnak van munkahelye!!! (Kb. 1 millióan vannak már ott, tehát fél százalékuknak sikerült eddig munkát találni) Ha szerencséjük van a németeknek akkor talán 5-10 év alatt sikerül feltornászni kb. 10%-ra ezt az arányt. A 90%-ot meg majd eltartják a német nyugdíjasok!!

Midnight Run 2017.09.08. 08:33:09

@illiberális: szerintem 10 év múlva 70-90%uknak lesz munkahelye. Ezek fiatal gyerekek, hamar megtanulják a dörgést. Egy részük meg hazamegy, ha béke lesz odahaza.

A szírek egyébként jó eséllyel inkább beilleszkednek, mert ott alapból jó volt a képzés.

legális 2017.09.08. 08:45:53

@pioneer2016: Döntsétek már el, miről szól a szabály, ha már a nem létező kvóta nem igaz.
Elbírálni kell vagy befogadni az 1300 első köröst. Eddig arról volt szó, hogy az EU leszűri a migriket és a tisztákat szétosztja. Most azt mondod nekünk csak szűrni kell
Mutass, lsz. egy EU alapszabályt, ami megengedi, hogy embereket csoportosan terelgessen valamelyik EU szerv.
Arra is mutass, hogy nincs több migráns, nincs több kvóta, nincs több kényszerletelepítés, és bizti ez lesz az első és utolsó

DocBulywood 2017.09.08. 08:46:12

@1ghost:
Pontosan!

A népszavazás lezavarására közel 5mrd Ft-ot, a tájékoztató kampányra 3 mrd Ft-ot vert el a kormány.

Azt valószínűleg az életben nem tudjuk meg, hogy összesen mennyi pénzt vertek el 1294 ember miatt.

Ha azzal számolunk, legalább a fenti 8mrd dupláját, akkor az azt jelenti, hogy:
16.000.000.000 / 1294 = 12.364.760, tehát - lefelé kerekítve:

1 migráns elleni gyűlölködésre 12 millió forint ment el.

Nos, ehhez csak gratulálni lehet, mert rendkívül jó üzlet volt a haveri kör számára.
Érted? Emberenként 12 millió!

Miközben azzal riogatnak, h megerőszakolják gyerekeinket, feleségeinket. Nem mintha nem lenne naponta erről hír, csak nem a migránsok teszik ezt, hanem a magyarok - beleértem a pirézeket is! - egymás között.

Sikerült! Elvtársak! Sikerült!

Sikerült teljesen elbutítani egy akkora tömeget, mely minket folyamatosan hatalmon tud tartani!

MEGCSINÁLTUK!

MidlifeCrisis 2017.09.08. 09:04:22

Az ügy margójára egy költői, de mindenképp gyakorlati kérdés, a döntés kapcsán most, a szolidaritás nagy diadala felett tort ülők irányába:
tegyük fel (!!!), hogy Magyarországon a közhangulat a jelenlegi teljes ellentettje, ugyanakkor az ország gazdasági állapota ugyanilyen, mint most - ergo nem feltétlenül áttelepülni készülők álmainak netovábbja. Ezek az emberek, akik jelenleg valahol, egy vélhetőleg nyugat-európai menekülttáborban töltik a napjaikat, és deklaráltan Németországba, Hollandiába, Angliába vagy esetleg Svédországba indultak, hivatalos úton megtudják, hogy a jelenlegi helyükről Magyarországra kerülnek. Mennyi esélye van annak, hogy a Magyarország által befogadandó személyek közül:
- az esetleg már valamely, nyugat-európai EU-tagállamban valamennyire beilleszkedett emberek önként fogják magukat, és egy hivatalos döntés miatt, egy hang nélkül átköltöznek (a nem beilleszkedett, vagy beilleszkedni nem akaró személyekről nem is beszélve)?
- a legtöbben, az áthelyezésére vonatkozó döntést megelőzően nem lépnek egyszerűen le?
- ha esetleg akaratuk ellenére helyezik őket ide, akkor Magyarországon is maradnak, és nem lépnek szintén le innen, 5 percen belül?
- a legtöbben, az áthelyezésüket követően, rövid időn belül nem bukkannak fel újra abban az EU-tagállamban, ahová menni akartak?
Fentiek mellett felvetődik a kérdés, hogy egyáltalán ki, és milyen felhatalmazás mellett választja ki azokat a személyeket, akiket ezt követően áthelyeznek egy másik EU-tagállamba? Ez nem vet fel emberjogi aggályokat? Ugyanis ne legyenek illúzióink, akik Európába jöttek, vagy oda tartanak, kb. 75%-ban akkor sem akarnának a kelet-európai régió országaiba jönni, ha itt minden házon hatalmas "Refugees welcome!" feliratú molinók lennének kifeszítve... Ugyanezen az emberek pedig az áthelyezésüket követően sem lesznek az adott országban maradásra bírhatóak. Szépen visszamennek nyugatra. Ott majd szépen elfogják őket, és visszahozzák. De mivel nem lehet őket a mozgásukban korlátozni, újra visszamennek, ahol megint elfogják őket, visszahozzák, és így tovább... Akkor viszont felvetődik az újabb kérdés, hogy egyébként a kiválasztással, nem vesszük el az áthelyezni tervezett emberektől maradék perspektívájukat is a boldogulásuk kapcsán? Mert ide-oda vonulva a beilleszkedésükre egyébként esély nincs... ezen emberek frusztráltsága pedig tényleg járhat akár biztonsági kockázattal is...
Szvsz a döntés, épp a fentiek okán, és épp az érintettekkel szemben inkorrekt, azon felül, hogy összességében álszent és önző...
Hogy mennyire gerincferdült a szituáció, jól mutatja a ZDF tegnapelőtt esti műsorsávja 20:00 és 23:30 között, ahol először nagy pofával harsogta mindenki !a demokrácia, az emberiesség és a szolidaritás diadalát!, majd egy órával később bemutattak egy kameruni "menekültet", aki bevallottan azért ment el otthonról, mert nem tudta fizetni a hiteleit... majd jön a szokásos "Wir schaffen das!"-mantra, ami a német történelem egyik legcinikusabb mondata - ugyanis ez már csupán a németországi tartományok helyzetét tekintve sem igaz, és ebből kifolyólag nettó ostobaság.
A helyzet az, hogy amennyiben a krízisek sújtotta területeken nem sikerül rendet tennünk, akkor felköthetjük a gatyát. Mert lehetünk akármilyen szolidárisak, a problémát oly módon, hogy hagyjuk idejönni azokat, akik jönni akarnak, nem fogjuk tudni. És bár Európában még béke van, rengeteg, szunnyadó válsággóc van itt is, és nyugaton is, ami csak a futóparasztok viszonylagos jóléte miatt tartható nyugvóponton... ezt, a fene nagy szolidaritásunkban azért nem szabadna teljesen figyelmen kívül hagyni...

Ballib cenzúrázók réme 25 2017.09.08. 09:23:49

A szokásos ballin migráns seggnyalás.

Persze máig nem mondta meg egyikük se milyen hasznot hozna a migránsok befogadása, hisz nincs ilyen.
Szenved velük mindenki ahová mentek.
80-90% nem állt munkába, nem tanul nyelveket, szarik az EU-s normára, és követeli magának a segélyt a lakást. Egy kisebb részük nőket erőszakol és robbangat.

Mi a fasznak ragaszkodnak ezekhez a ballibek rejtély. Csak mert Soros azt mondta ?

Ballib cenzúrázók réme 25 2017.09.08. 09:24:52

@MidlifeCrisis:

A Soros terv szerint ezt úgy oldanák meg, hogy a segélyt amit mi adnánk hitelből a ránk eső résznek, csak akkor kapnák meg, ha lejelnetkeznek bizonyos időnként, azaz bionyítanák hogy itt tartózkodnak.

Zsoltbacsi 2017.09.08. 09:31:03

@Midnight Run:

"Egy részük meg hazamegy, ha béke lesz odahaza."

Sose fognak hazamenni. Emlekezz vissza, mi volt a torokokkel. A 60as evekben 650-700 ezer vendegmunkas erkezett. Az volt az elv, hogy kicsit megszedik magukat, aztan majd hazamennek. Meg a nevukben is benne van ez: Gastarbeiter (Gast=vendeg). Most vannak kb 5,5 millioan...

"A szírek egyébként jó eséllyel inkább beilleszkednek, mert ott alapból jó volt a képzés."

Aha, ezt is ismerjuk... A nemet okatasi miniszter (amugy elegge migranssimogato) nyilatkozta, hogy a szir egyetemi diploma kb olyan tudast ad, mint a nemet erettsegi. Ezenkivul, bar nincs konkret szam, de az osszes menekulttabor vezetoje 50-70 szazalekos analfabetizmusrol nyilatkozik. (ezt termeszetesen nem ugy ertik, hogy nemetul nem tud irni/olvasni, hanem meg a sajat anyanyelven sem!)
Most nem fogom elokeresni, de az osztrakoknal volt hir, hogy a 2015os csoportbol 30-40% vallotta magat diplomasnak, amikor vegeztek az ellenorzessel, kiderult, hogy a valos szam 0,05, azaz 200 emberbol 1nek van diplomaja...

Brix 2017.09.08. 09:36:08

@Midnight Run: Ennél gyorsabban fog növekedni a muszlim bevàndorlók arànya. A 6 vagy 8 % csak egy àtlag, ami a nagyvàrosokban felmehet majd 30-40-50%-ra...A fiatalok között meg több mint 50% is lehet...Ez egy aggasztó demogràfiai àtalkulàs! Ami a beilleszkedésüket illeti: a többségük segélyezett marad egész életében, vagy a taxi-kebab-autónepper hàromszögben fog mozogni. Technikai műveltségük 0, így beilleszteni soha nem fogjàk őket az info tarsadalomba

Ballib cenzúrázók réme 25 2017.09.08. 09:37:00

@Zsoltbacsi:

Ne dőlj be a ballib hazugságoknak..

2016:
888.hu/article-otven-migranst-sikerult-eddig-munkaba-allitani-a-2-milliobol-nemetorszagban
Ötven migránst sikerült eddig munkába állítani a 2 millióból Németországban.
...
index.hu/gazdasag/2016/09/14/a_nemet_topcegek_szerint_a_menekultek_nem_keszek_a_munkara/
A Reuters hírügynökség felmérést végzett 30 német nagyvállalat körében, és azt találta, hogy ezek mindössze 63 menedékkérőt foglalkoztatnak, holott több mint egymillióan érkeztek az országba tavaly.

2017:
www.origo.hu/nagyvilag/20170621-a-menekultek-haromnegyedenek-5-ev-mulva-sem-lesz-munkaja.html
A bevándorlók háromnegyedének öt év múlva sem lesz munkája Németországban

----

Plussz:
www.hirado.hu/2017/08/01/lassan-minden-negyedik-nemet-migrans/
Tovább nőtt tavaly Németországban az úgynevezett migrációs hátterű lakosság aránya, 2016-ban 22,5 százalék tartozott ebbe a kategóriába a szövetségi statisztikai hivatal kedden közzétett adatai szerint

----

RIP Németország

Brix 2017.09.08. 09:49:14

@Midnight Run: A szírek még iskolàzottabbnak szàmítanak, de az afrikai orszàgokból Afganisztànból, Pakisztànból érkezők, az otthoni alja népből kerülnek ki. Érkeznek Európàba nincstelenek, törvény elől menekülő bűnözők, terroristàk, katonaszökevények...Mindezen embertömeg óriàsi probléma Európànak, hiszen megvàltoztani senki sem fogja őket. Én abban bízom , hogy a történelem megbünteti egyszer azokat, akik elàrultàk Európàt! Amíg nem lesz radikàlis megoldàs, addig folytatódik a migrók àltal elkövetett nemi erőszak- es terror- cunami...

Ballib cenzúrázók réme 25 2017.09.08. 09:52:17

@Brix:

Aki beengedi maga közé a migránsokat, ott sajnos az egész nép szopni fog, nemcsak Soros csikái, akik ezt lehetővé tették és kivitelezték.

Amíg nálunk a ballibeket nem engedjük kormány közelébe, addig ez a veszély nem fenyeget.

A migráns áradat meg nem fog megállni 20 év múlva se.
Éhinség, vízhiány, muszlim szélsőségesek egyre gyakrabban lesznek.

Brix 2017.09.08. 09:55:06

@MidlifeCrisis: Nem lehet " rendet tenni" a vàlsàg területeken. Ehhez semmilyen eszköz nem adott. Egy lehetőségük van: megvédeni Európàt es hazànkat Vagy ha 10 milliók akarnak hont foglalni, azt is humanitárius kérdésnek kezeljük?

Midnight Run 2017.09.08. 09:56:51

@Brix: nekem volt szírekkel kapcsolatom, messze nem érzem ennyire reménytelennek a helyzetet.

Az nehezen elképzelhető, hogy egy 20 éves és értelmes migráns gyerek egész életében a segélyre pályázzon, főleg, hogy a segély egyre csökken.

A németek meg tanulnak az integráció ól - határozottabban és keményebben kell csinálni.
A németek

Ballib cenzúrázók réme 25 2017.09.08. 09:59:02

@Midnight Run:

Fura hogy nehéz ezt neked elképzelni.
Hisz te is itt élsz, pontosan tudod, hogyha a családi háttér nem támogató, akkor nem érhet el az állam sikereket.
Lásd cigányok felzárkóztatásának kudarca 60 éve.

Brix 2017.09.08. 10:01:50

@Ballib cenzúrázók réme 25: A megnyugtató az lenne, ha nyugaton is megbukna a liberàlmarxista mainstream politika, hogy végre hatékony megoldàsok szülessenek a migràció kezelésére...Az sem nyugtat meg, hogy a szomszédunkban migràns milliók vannak, több szàzezerről nem is tudjàk kicsoda , honnan jött , és hol van..Ebből még nagy baj lesz...Egy megoldàs van: ki kell szàllítani mindenkit az EU területéről!

Ballib cenzúrázók réme 25 2017.09.08. 10:08:29

@Brix:

Fent van a link. Németország lakosságának 22,5%-a migrációs hátterű. Azaz ez nem megvalósítható.
Ezen túl ma is szállítják Soros Civiljei az Olaszoknak megállás nélkül a több ezer muszlim igránst.
Semmilyen lépés nem körvonalazódik a megállításukra sem, nemhogy a visszaszállításukra.

Az EU legnagyobb problémája mi vagyunk, a 2015-ben ideérkezett migránsok szétosztása kapcsán.
Azóta ötször annyian jöttek, és 10-20-szor annyian jönnek a következő évtizedebkben.

Az ok pedig az, hogy Soros és csicskásai nem akarják megállítani az áradatot.

1ghost 2017.09.08. 10:42:43

@Ballib cenzúrázók réme 25: @Brix: @Zsoltbacsi:

Így van te bérhazudozó fidesztroll! Te itt tudod nyalni a gazdád seggét egész nap, más dolgot nincsen, te gerinctelen orbánbérenc, bár rajtatok mocskor tolvaj, korrupt gazembereken már semmi nem segít.

Midnight Run 2017.09.08. 10:43:15

@Ballib cenzúrázók réme 25: na ebben van a különbség köztünk. Én nem hiszem, hogy a bevándorlók cigány mentalítással rendelkeznek.

Másrészt nem a soros csapata szállítja ide a migránsokat.

Andy73 2017.09.08. 10:44:27

@Ballib cenzúrázók réme 25: Már rengetegszer megírták és le is nyilatkozták, hogy azért kellenek a migrásnsok a baloldalnak, mert azokból baloldali szavazók lesznek, amint megkapják a szavazati jogot. Meg persze a 6-8 gyerekük is. Brüsszelben is ezért van baloldali vezetés, ezzel nyíltan dicsekednek is.
De ez persze csak addig tart, amíg a muszlimok nem kerülnek többségbe, és nem alakítanak saját pártot. Lásd: Behódolás c. regényt, amely 2022-ben játszódik. Nem is kell nekik többség a hatalomátvételhez, elég, ha alkuképes koalícióra lépnek a baloldali pártokkal.

Ballib cenzúrázók réme 25 2017.09.08. 10:53:43

@Midnight Run:

Pedig a képzetlenség, és a munkanélküliség arányszámai nagyon hasonlóak a migránsok, és cigányok összevetésében.
Ahogy a segélyre és túlszaporodásra alapozott életvitelben is megeggyeznek.

Andy73 2017.09.08. 10:54:01

Ha a jelenlegi tendenciák folytatódnak, Nyugat-Európában egy generáción belül muzulmán kormányok lesznek, muzulmán törvényekkel. Kelet-Közép Európa marad fehér, nyugatról is ide jönnek azok, akik nem akarnak behódolni az iszlámnak. Már most is sok német, holland és más nyugat-erurópai telepedett le Magyarországon, pedig ez még csak a kezdet.

Ballib cenzúrázók réme 25 2017.09.08. 11:00:07

@Andy73:

Párhuzamos társadalmak fognak kialakulni ott ahol tömegesen befogadták őket, és évszázadokon keresztül vallási, etnikai, és kultúrális csaták, viták, gyilkosságok, robbantások lesznek.
Elszigetelt kerületek, bandák, és vallási rendőrség.

Még csak találgatni se kell. Már van ahol ez zajlik.

MidlifeCrisis 2017.09.08. 11:01:45

@Brix:

"Vagy ha 10 milliók akarnak hont foglalni, azt is humanitárius kérdésnek kezeljük?"

Semmiképp, ebben egyetértünk. Megoldást nem tudok, és őszintén szólva úgy érzem, a probléma egyre komolyabb mértékben mutat túl a magamfajta lehetőségein. Ugyanakkor tény, hogy veszélyesnek érzem a dolgot, és egyre felelőtlenségnek éppen azokkal szemben, akik (még) csendben a hátukon cipelik Európát...

Midnight Run 2017.09.08. 11:19:52

@Andy73: az EUban 6% a muszlimok aránya. Mitől lenne hatalomátvétel?

legális 2017.09.08. 11:34:07

@morph on deer:
"A megoldásban az is segíthetne, ha mindenhol ugyanaz a támogatás járna a miigráns/menekült/miegyéb személyeknek,"

Azért ezt definiáld légyszi.
Egy német/svéd támogatásért a magyar lakosság 70%-a kérne miegyéb státuszt (valszeg menekültet nem kapna)
Egy magyar/bolgár/szlovák szintű támogatás folyósításakor dojcsland felrobbanna az odamenekülőktől

Ballib cenzúrázók réme 25 2017.09.08. 12:34:09

@legális:

Itt emlékeztetnék arra, hogy a svédek visszadobták azt a fogyatékos magyar lányt ide, akinek az egyetlen rokona ott él, és dolgozik, és a magyar állam vállalta a gondozásával felmerülő költségeket.

Ennyit a szolidaritásról.

$pi$ 2017.09.08. 12:53:44

@Midnight Run: "szerintem 10 év múlva 70-90%uknak lesz munkahelye"

Magyarországon a cigányok közt 50% a munkanélküliség. Ehhez kellett 650 év állítólag.

Az előbb voltam hivatalba, egyikük elém tolakodott, amikor szóltam leüvöltötte a fejem. Családostul voltak, nyilván nekik is 90%-uk dolgozik valahol. :(

$pi$ 2017.09.08. 13:00:54

@Midnight Run: "az EUban 6% a muszlimok aránya. Mitől lenne hatalomátvétel? "

Franciaországban jelenleg 9,6% a muszlim lakosság arány. A becslések szerint ez 2030-ra 10.3% lesz.

Namost hangyászsün legyek, ha én ezt az előrejelzést elhiszem!

morph on deer 2017.09.08. 16:03:23

@legális:
"Azért ezt definiáld légyszi."

Épp ez az: ha mindenhol ugyanannyi lenne, akkor mi is lenne a poén?
Messze olcsóbb lenne, mint akár a viktor szögesdrótja, és jócskán kiegyenlítené az eloszlást.

Egyébként volt már rá példa, hogy áradtak a mohácsi romák Malmöbe, míg ki nem derült, hogy a visszatelepülésre állítólag "majd" járó 30000 SEK mégsem jár, mert nem szavazták meg a helyi önkormányzatnál. Aztán megszűnt a "roma exodus".
Mostanában, ahogy olvasom, szervezett román meg bolgár kéregetők lepték el a délebbi városokat, akik ráadásul EU-s állampolgárok! Szóval zajlik.

morph on deer 2017.09.08. 16:27:16

@Ballib cenzúrázók réme 25:
"és a magyar állam vállalta a gondozásával felmerülő költségeket."

Nem vállalta.
A magyar állam munkát, azaz megbízást adott a nagynéni takarító cégének, hogy legyen annyi bevétele, ami elég a rokon eltartásához.
Ez megtörtént egyszer, egy évig, aztán meg nem. A svéd rendszer normatív, tehát olyan nincs, hogy "mi spórolunk" - van előírt bevételi szint ami vagy megvan, vagy nincs. Ha nincs megfelelő igazolt bevétel, akkor úgy ítélik meg, hogy nem garantált az eltartott személy megélhetése, és pont.

A poén - sajnos - az, hogy Szijjártó, igérete szerint "beszélt" a svéd külügyminiszterrel a kislány érdekében, aki közölte az akkor még tarajos külügyminiszterünkkel, hogy ez az ügy nem tartozik az ő hatáskörébe - ami igaz - ez kizárólag a bevándorlási hivatal jogköre.

Azaz: ott nincs olyan, hogy "leszólnak" egy minisztériumból, és "elintéznek" dolgokat...

Na ez a történet.

Egyébként volt rá példa, hogy valakit tizenvalahány éves munkaviszony után utasítottak ki, mert a jövedelme kb 300 koronával elmaradt az elvárttól, ráadásul utólag detült ki, hogy adminisztrációs hiba miatt!
A hivatal "sajnálkozott", de a "törvény az törvény", szóval nem tudnak változtatni..!
Elég meredek, de kiszámítható, és ha tetszik, ha nem, korrekt.
Most egy 106 éves öregasszonyt utasítottak éppen ki, épp zajlik a fellebbezés...
süti beállítások módosítása