A valódi viták otthona

Reflektor

Felfordul az ember gyomra Szijjártó szavaitól

2017. november 22. - Tálos Lőrinc

"Európának és benne Magyarországnak az a biztonsági érdeke, hogy Mianmarból ne induljon ki ilyen több százezres migrációs hullám. Ezért Magyarország támogatja Mianmart erőfeszítéseiben, hogy úrrá legyen a jelenlegi helyzeten" - bírta nyilatkozni ̶a̶ ̶C̶R̶2̶ ̶p̶r̶o̶t̶o̶k̶o̶l̶l̶d̶r̶o̶i̶d̶ Szijjártó Péter Mianmarban. 

Mint ismeretes a Mianmar és Banglades határán azért alakult ki menekültválság, mert a mianmari kormány - amelynek Szijjártó éppen ráhajolt - egész konkrét népirtást végez saját, rohingya kisebbsége ellen. Vessünk egy pillantást egy rohingya kisfiú képére, amely a Mianmari kormány azon "erőfeszítéseit" ábrázolja, amelyet Magyarország - a külügyminiszter szavai szerint támogat -, majd próbáljunk nem hányni.

148c6028-eed7-4f71-91ef-e924f5606150_cx0_cy5_cw0_w1597_n_r1_s.jpg
Kép forrása: UNICEF

 

Te követed már a Reflektort a Facebookon? Nem! Akkor ITT most megteheted! Köszönjük!

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://reflektor.blog.hu/api/trackback/id/tr6513345931

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Tisztességes Bírói Magatartásért mozgalom megalakult 2017.11.23. 10:42:38

Képen lévő személyek balról jobbra haladva: Iván Gábor IGe a Bírói Önkény Ellen mozgalom alapítója, vezetője. Szepesházi Péter reformbíró, Ravasz László volt volt reformbíró. Utóbbiak az Egyéni Bírói Függetlenség és Felelősség mozgalom alapítói és ve...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.11.22. 09:54:56

Az alapprobléma, hogy a mianmari iszlamista szélsőségesek harcolnak a helyiek ellen, s erre reagált a mianmari kormányzat. Igen, lehetséges, hogy ez a reakció néha túlzptt, de ez megesik mindig önvédelem esetében. Ezt ne feledjük.

Okos Tóbiás 2017.11.22. 11:33:47

Csak egy kis adalék:"A rohingyák egy bengáli nép, az indiaiak rokonai, vallásuk az iszlám. Nagyjából egymillióan vannak, és az ország nyugati, Rakhine nevű államában laknak. A kálváriájuk 2012-ben kezdődött, amikor az államukban konfliktus tört ki a buddhisták és muszlimok közt, állítólag egy nő megerőszakolása miatt a rohingyák által. Ezt több összetűzés, spontán progrom a buddhisták részéről követte, mígnem 2016 őszén új lendületet vett a folyamat, miután egy határőrt holtan találtak. Ezzel megint a muszlimokat vádolták. A hadsereg végig részt vett ebben a folyamatban, több tízezer rohingyát űztek el, folytatva az etnikai tisztogatások gyakorlatát. Amiről napjainkban hallani, az ennek a betetőződése, jelenleg a lakóterületük körbe van zárva, és már a heti több tízezres menekültek útját is akadályozzák, ahogy az általam megosztott cikkben szó volt róla, el van aknásítva az útjuk. Főleg Bangladeshbe vagy Indiába próbálnak átjutni, de ott sem bánnak velük jól, ott is idegennek tartják őket, és visszazavarják őket Mianmarba."

Peter Götz 2017.11.22. 11:37:12

vajon történik olyan a világban,illetve Magyarországon amihez te nem tudsz hozzászólni?

rovid 2017.11.22. 13:18:27

meg sem kell szólalnia!

Bravehearth 2017.11.22. 17:34:33

Kedves posztoló!

Ezt most nem értem... Mitől támadt az az érzés, hogy egy rajz és egy miniszteri állásfoglalás kapcsán azonnal 'orbánozni' kell egyet??? Így végre megvolt a 'mindennapi orbánomat add meg nékem ma' is érzés?

Ha valamitől itt vastagon hányni kell akkor az te vagy, kedves Tálos Lőrinc! Bizony ám!

Ugyan meséld már el, miért érdeke Magyarországnak, hogy onnan a világ túlsó feléről idesodorja a rossz szerencse általunk sose látott és teljesen eltérő vallással, kultúrával és hagyományokkal rendelkező menekülők tömegeit??? Szerinted ez érdekünk? De mást kérdezek! Azoknak érdeke??? Mi a gond azzal, ha ott kívánnak nekik segíteni, ahol vannak? Továbbá mi köze van a magyar kormányzatnak egy másik állam belügyeibe? Tudja bárki, hogy PONTOSAN mi és miért történik ott? Továbbá érdemes lenne pontosan idézni, hogy a miniszter mikor és miben támogatott BÁRMIFÉLE ottani erőszakos megoldást?

Tudod, rajzolni nem csak a rohingja gyerekek tudnak ám! Most épp az ő rajzaikkal van tele a világ. Nyilván nem véletlenül... O.m.g.!
B.

1ghost 2017.11.22. 18:06:03

@Bravehearth: "Ha valamitől itt vastagon hányni kell akkor az te vagy, kedves Tálos Lőrinc! "

Lófaszt! A tolvaj, korrupt gazdádtól kell hányni te bérhazudozó orbándroid.

Earl Corwin 2017.11.22. 18:19:44

Az is bolond, aki azt hiszi, hogy minden ilyen hülyeséget, amit jó messze mond európától, elfelejtenek...

Cycmen 2017.11.22. 18:21:13

'a mianmari kormány - amelynek Szijjártó éppen ráhajolt "

Ez nem újságírás már, hanem nettó parasztság.

Cycmen 2017.11.22. 18:22:55

@Bravehearth: Mitől támadt az az érzés, hogy egy rajz és egy miniszteri állásfoglalás kapcsán azonnal 'orbánozni' kell egyet???

Ennyire képes.

midnightcoder2 2017.11.22. 18:26:50

Valószínűleg a mianmariak pontosan tudják, hogy egy országban mennyi a muszlimok ideális létszáma. Európa csak majd úgy 20 év múlva fogja megtanulni, amikorra már késő lesz.

Cycmen 2017.11.22. 18:33:21

"Vessünk egy pillantást egy rohingya kisfiú képére, amely a Mianmari kormány azon "erőfeszítéseit" ábrázolja, amelyet Magyarország - a külügyminiszter szavai szerint támogat -, majd próbáljunk nem hányni."

Ezt lerajzolja bármelyik kereskedelmi tévén felnőtt magyar gyerek is!

Jobban tudja 2017.11.22. 18:46:48

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző: Az alapprobléma, hogy még életjeleket mutatsz, de remélhetően hamarosan erről is tenni fognak.

Jobban tudja 2017.11.22. 18:50:33

@midnightcoder2: Én is tudom, hogy mennyi az ún. keresztény fideszesek ideális száma itt a Kárpát-medencében. Nulla. Majd ők is meg lesznek segítve, hogy úgy érezze a túlélő hényaduk itt az idő visszatérniük Oroszoroszág anyácska kebelébe Szibériába. Onnantól majd a német hadsereg gondjukat viseli meg az amerikai. Némi önzetlen ukrán hozzájárulással.

illaim 2017.11.22. 18:58:42

@Cycmen: Nem csodálkozok, hogy nem érted mi a gond! A nagyszüleid a Waffen SS, a szüleid az ÁVÓ tagjai voltak! A családod hagyományai szerint semmi kivetni való nincs
ha népirtásról van szó! te szellemi toprongy! A rohigya gyerek a magyar kereskedelmi tv adásaiból szerzi az általa átélt borzalmakat? te rohadék!

Jobban tudja 2017.11.22. 19:02:36

@Bravehearth: Te alávaló, gaz, hitvány ellensége a valódi magyar népnek, ki gátlástalan módon nem átallasz gonosz, fertőző hazugságokat terjeszteni az rendes emberek között. Tán az ördög szállt meg benneteket, hogy van bőr az piszkos orcátokon illyet tennetek galád gazdátok biztatására? Bizony mondom én, hogy a pokol tüzén fogtok mindannyian megégni, kik illyen csúfságot elkövettek a keresztény szeretet szent igéjét meggyalázván!

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.11.22. 19:08:27

@Jobban tudja:

Lejárt az időtök, Soros-trollok, sosem lesztek már hatalmon. Lám, a gazdád is mekkorát bukott ezen a héten...

Cycmen 2017.11.22. 19:11:46

@illaim: Te mitől lettél ilyen állat? Vagy csak dugnád a rohingya kisfiúkat, gondolván hogy az nem tudja elmondani mi is történt vele? Ismerem a fajtádat, perverz hátsó szándék vezérel benneteket semmi egyéb! Az itteniek már ismernek benneteket, ezért kell a friss hús mi pedókám!

NemNick 2017.11.22. 19:15:32

OK, a narancsködben tántorgóknak: az, hogy egy reakció "túlzott" (ettől a megfogalmazástól falnak megyek: definíció szerinti, hivatalos népírtás = "túlzott", de birkaember lelke rajta, ha még van neki olyanja) az tényleg előfordul.
Nade bakker: miért kell megszólalnia szíjjártónak ez ügyben? És tényleg "támogatnunk" kell? Nem lehetne inkább békés rendezésre felhívni a feleket?

Cycmen 2017.11.22. 19:23:11

@Jobban tudja: Ti lesztek lenullázva ha sokat ugráltok .

BéLóg 2017.11.22. 19:24:38

Ugye azt láttuk, hogy kábé kettő generáció alatt kocogóban KISZÜLTÉK az albánok a szerbeket. Akit érdekel, nézzen utána milyen az, amikor minden nőnek fizetnek a 4+ gyerekért és a pénzt albán maffiózók adóként szedik be a nyugaton élő albánoktól.
Namármost ott Mianmarban UGYANEZ zajlik, hogy fizetéssel vagy anélkül, azt nem tudom, de arrafelé tényleg elég ha az imám megmondja, Al Ah mit is vár el tőled meg tőled meg tőled.
Namármost az ŐSLAKOSOK rájöttek, hogy ennek mindösszesen kettő kimenetele lehet, egyrész kisebbségbe kerülnek a saját hazájukban, másrészt kisebbségbe kerülnek a saját hazájukban.
És léptek.
Ahogy az PONTOSAN lehet tudni, a gazdag muzulmán országoknak nagyjából két perc alatt megtermelt pénzéből MINDEN rohingya gyerek, asszony és férfi selyembe-bársonyba öltözhetne (a Plaesztin kérdés megoldásához tíz perc kéne), de hát AZ nem mutat jól, sehol.
Rohadjanak meg a mianmárok, komolyan, meg minden, de ők úgy gondolták, HAZÁJUKBAN az őslakosoknak ehhez joguk van.
Mondom, rohadtak meg minden, mivel nem akarták hogy 5-10 év múlva Rohingya Iszlám Köztársaság alakuljon BELŐLÜK amihez persze AZONNAL jönne a most nem jövő iszlám pénz.
A mianmari reakció durva akció, hát mondom, tényleg rohadtak meg minden.

Ben Franklin 2017.11.22. 19:28:12

hagyjuk már a BS szöveget, mianmari menekült se kell nekünk, menjenek a szomszéd országba, ahogy a háborús menekültek

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.11.22. 19:41:35

@midnightcoder2:

Itt nem erről van szó. Semmi gond nem lenne velük, ha békésen élnének. De a "rohadt hangyák" ki akarja irtani az őslakosokat, iszlamista kalifárust kiépítve.

Lám, a muszlim Banglades se kér belőlük, mert ők nem iszlamista ország.

midnightcoder2 2017.11.22. 19:44:28

@Jobban tudja: Tudod, úgy 2050-re - ha a demográfusok előrejelzésének hinni lehet - Afrika lakossága meg fog duplázódni. Ezt amúgy egy minimális guglizással te is ellenőrizheted, még magyarul is ha nem menne az angol. A felesleg nagy része iszlamista lesz, akik nem annyira nagyon a liberális demokrácia barátai. És - hacsak Európa nagyon gyorsan nem fordul nagyon nagyot jobbra - ez a sok kis írástudatlan, az európai kultúrával nem annyira kompatiblis néger mind-mind Nyugat-Európában fog majd kikötni. Nagyságrendileg úgy 1.3 milliárd. Nos, sok szerencsét az integrációjukhoz... A maradék Európa nyugati határa valahol itt fog húzódni, a kérdés hogy ezúttal melyik oldalon végezzük majd. Most ugyanis nem a nyugati lesz a nyerő.

Amúgy érdekes a liberráltak vonzalma az iszlamistákhoz. Pl. a szír háború kapcsán is mindenki üdvözölte hogy az amcsik támogatják a helyi iszlamista felkelőket, holott tudvalevőleg ők centire úgy irtották a más vallású polgártársaikat mint Aszadék emberei a felkelőket. Most is lelkesen kiállnak mellettük, holott azért én úgy gondolom, hogy valószínűleg ezeknek a népeknek is alaposan meg kellett dolgozniuk azért, hogy az általában elég béketűrő buddhistáknak tele legyen velük a bucija. Mert hogy a buddhizmus nem kimondottan egy térítő vallás.

És azért is érdekes ez a vonzalom, mert hogy ha valakik nagyon nem a liberalizmus hívei, hát ők. Kb. mintha több millió Orbán Viktor tartana a határ felé, ők pedig kitárt karral üdvözölnék őket. Csak tudnám, hogy ha ennyire szeretik az antiliberálisokat, akkor mi a bajuk ezzel az egy Orbánnal ?

midnightcoder2 2017.11.22. 19:47:38

@illaim: "A rohigya gyerek a magyar kereskedelmi tv adásaiból szerzi az általa átélt borzalmakat?"

Vagy esetleg lerajzolta amit a szüleik műveltek a helyi buddhistákkal, amitől aztán betelt náluk a pohár. A buddhizmus alapvetően nem irányul a más vallásúak ellen, így ha valakivel teli a bucijuk annak jó eséllyel oka van.

Cycmen 2017.11.22. 20:05:34

@illaim: " A nagyszüleid a Waffen SS, a szüleid az ÁVÓ tagjai voltak! "

Ez az igazi mélyhülyeség! Baszki már azt sem, tudod mit írsz te elvakult idióta!

illaim 2017.11.22. 20:07:17

@Cycmen: Mindezt, attól a foghíjasan vigyorgó kedves, tetves utcalány anyukádtól tudod? te szellemi toprongy!

élveteg 2017.11.22. 20:09:26

Na most meg a rohingya gyerekek Idáig a szír gyerekek voltak akikért aktuálisan aggodni kellett most meg a rohingya gyerekek Ameg majd mit tudom kiféle miféle olyan népek lesznek a soron akikről egyébként a békés életét élő európai idáig azt sem tudta hogy a világon vannak Én azt mondom tanuljanak meg szépen együtt élni ahogy az európai is megtanult évszázadok óta tartó egymás öldöklése után ha meg erre képtelenek akkor köszönjék maguknak a jósorsukat Csak maradjanak ott a valagukon abba a világba amit maguknak teremtettek

arturdent 2017.11.22. 20:14:20

Nekem is inkább a bloggertől lesz hányingerem. a világ melyik problémáját próbálja Orbánra fogni még. Szánalom. Na ezek ne kerüljenek hatalomra mert abból katasztrófa lesz.

illaim 2017.11.22. 20:15:53

@midnightcoder2: Sajnos minden nációban vannak olyan rohadékok mint te, de ez nem lehet az általánosítás alapja! A nemi erőszak jellemzője a mélymagyartól kezdve az összes nációnak ha annak egy tagja, egy aberrált barom! Az még nem jelenti azt, hogy a náció más tagjai is aberrált barom lenne! Lásd a volt szeretőjét lúggal leöntő nőgyógyász, hű de keresztény Mikola rokont!

Bravehearth 2017.11.22. 20:21:19

@1ghost: Ismét azt tudom írni neked, halmozottan hátrányos génhibás szövettenyészet, hogy élvezd ki a net adta szabadságot, hogy nem tapossa szét azt a ballibbant pofádat egy disznószaros bakancs abban a pillanatban, ahogy kinyitod! Ha anyád majd visszatol a kerekesszékben a nappaliból, éjjel az orrodat túrva gondolkodj el, vajh mi a lóf@sz értelme van szánalmas létezésednek! Ha csak az nem, hogy élő bizonyítéka vagy a tesók közti szex káros voltának! ;-) Te kis nyomorék...

@Jobban tudja: gyengeelméjú déká szavazó! Neked csak azt tudom javasolni, gondolkodj az írott szöveg értelmezésének rejtelmein. Hidd el, nekem tényleg nem fáj, ha hülyét csinálsz magadból a neten, legföljebb anyád érzi majd szarul magát, mekkora kudarc volt sokéves fáradozása! De, jogodban áll síkhülyének lenni...
B.

illaim 2017.11.22. 20:22:53

@Cycmen: Csak a családfádat ismertettem te szellemi toprongy! A hithű náci nem áll messze a hithű bolseviktől! egyforma gazember mind a kettő! Benned csak ez van jelen, függetlenül a realitásoktól! Bár a csatorna tisztítóra is szüksége van a társadalomnak, csak gyomor kérdése ki vállalja el ezt a munkát! LOL
A csatorna tisztító foglalkozás persze helyettesíthető állami ítélet végrehajtóval, vagy éppen akár hullamosdatóval is!

illaim 2017.11.22. 20:26:48

@NemNick: Sajnos itt nem lehet up vote a beírásodra, de én most 100x up vote!

morph on deer 2017.11.22. 20:29:45

Itt állunk kötésig rohingyában, milliméterekre attól, hogy elfoglalják Mészáros Lőrinc mangalicatelepét, és egyedül a Szijjártó meg az orbán küzd ellenük és védelmezi az országot!

Szobrot nekik! Pontosabban: bronzba kéne önteni e hősöket..!

Ahogy ráhajolva és behajolva gazsulálnak minden véreskezű gecinek, - most kivételesen nem a Semjénre gondoltam - legyen az a fülöpszigeti kis first person gyilkos Duterte, vagy akár nagybani kollégái, mint Putyin és Erdogan...
Az is önmagáért beszél, hogy szemrebbenés nélkül eladják az azeri baltást, ha úgy hozza a sors, vagy körözött terrorista-támogatóval seftelnek, mert ugye a haj korpásodásának is megvan az ő feltétele.
Sőt, igen sok millió feltétele van..!

Igen, gyalázat, hogy Magyarország és a magyar kormány támogat egy etnikai és vallási alapú népírtást arra való hivatkozással, hogy nekünk jobb a halott rohingya, mint a menekült...

Rohadék egy bagázs, mindahány.

Ben Franklin 2017.11.22. 20:33:32

@midnightcoder2: Azért ez elég erős túlzás, hisz a németek megcsinálták a dealt a törökökkel, az olaszok a líbiaiakkal, ha megindul a nagy vándorlás a nyugatiak észbe fognak kapni.

Én is utálom a baloldali narratívákat de ezek az elképzelések arról h idejön 1 mrd afrikai és európa majd csak nézi ugyanolyan hülyeség.

Mondjuk nyeu annyival rosszabb helyzetben lesz hogy ott lesz belső ellenség is, nem kevés.

morph on deer 2017.11.22. 20:41:29

@midnightcoder2:
“mi a bajuk ezzel az egy Orbánnal ?”

Pont 100%-ban haladja meg a kívánt mennyiséget, az a baj. Azaz: eggyel több van a kelleténél..!

Ami valószínűleg nem ment át az az apróság, hogy itt senki nem egy/a vallást védi, hanem egy mocskos módszert ítél el, annak a támogatóival együtt!

Ezen túl még azt az apró tényt, hogy a magyar kormány újfent támogat egy véres megtorlást, kis etnikai tisztogatással fűszerezve!

Erre a támogató nyilatkozatra mi szükség volt?
Valakinek van értelmes válasza?
Vagy most nekik akarunk fegyvereket eladni? (Feltámadt Pharaon?)

Amúgy a fidesz szavazói valóban helyeslik, hogy Szijjártó egy formális népírtást támogat Magyarország nevében?

Valóban erre adtak felhatalmazást?

Nbl 2017.11.22. 20:41:52

Mit vártok ettől a duplahomlokú seggnyalótól azok után, hogy a tömeggyilkos Dutertével is parolázott?

Cycmen 2017.11.22. 20:52:13

@illaim: Nem, ezt a te jóédesanyád mondta el miután beült hozzám a kocsisoron, aztán kitette a protkóját a műszerfalra és munkához látott!
Neked ezt később fogja elmesélni, amikor hazaérsz kitágult seggel a Rudasból!

Ben Franklin 2017.11.22. 20:52:29

@morph on deer: lárifári

Orbán jól kezelte a migriválságot, és emiatt fog qrvára győzni a választáson, nem csak simán. Gondolom az a dolga h az itteni lakosság érdekeit védje, nem a migrikét.

Ben Franklin 2017.11.22. 20:53:57

@Nbl: Más demokráciák meg Szaddámot pénzelték, meg Oszamát. A németek most Erdogannak fizetnek védelmi pénzt.

Persze ehhez képest a pubi PAROLÁZOTT, azta, mik vannak.

Cycmen 2017.11.22. 20:56:14

@morph on deer:" Amúgy a fidesz szavazói valóban helyeslik, hogy Szijjártó egy formális népírtást támogat Magyarország nevében?"

Te ezt komolyan írod most? Annyira kétségbeejtő, hogy ilyen szellemi fogyatékosok járnak közöttünk! Bár aki a posztot írta, az sem kutya!

morph on deer 2017.11.22. 20:59:04

@Ben Franklin:
“az itteni lakosság érdekeit védje, nem a migrikét.”

Mianmarban? Ébren vagy?

morph on deer 2017.11.22. 21:03:11

@Cycmen:
“Te ezt komolyan írod most?”

Teljesen.
Válasz amúgy nem adtál a kérdésemre, - bár a minősítésed lenyűgözően szellemes és eredeti,- még mindig áll a kérdés.

Valóban erre adták a felhatalmazást a fidesz szavazói?

illaim 2017.11.22. 21:08:37

@Cycmen: te aberrált állat! Édesanyám '89 óta halott! Ha te baromarcú, ha egy 100 éves sáros csontvázra izgulsz fel, nálad komolyabba gond, amit egy mezei pszichiáter kezelni tud! Bér egy náci bolsevik korcs mindenre képes! LOL

HaD 2017.11.22. 21:10:03

@midnightcoder2: a zsidók létszáma mikor ideális bmeg?

Cycmen 2017.11.22. 21:15:17

@morph on deer: Válasz amúgy nem adtál a kérdésemre,

Ha levezeted hogy Szijjártó mennyiben támogatja az ott folyó népirtást akkor válaszolok. Mert ez a következtetés csak egy liberális idióta fejében születhet meg! Ezért nem vagytok sehol különben, mert az összes hülye műbalhétok ilyen irreális átlátszó fikciókon alapul!

HaD 2017.11.22. 21:18:45

@élveteg: hát jelenleg vagy egy milla magyarnak kéne visszabattyogni abba a világba amit megteremtettek...Magyarországra...biztos simán lenne helyük. NEM???
56-ban vagy 2 milla húzott el abból a világból nyugatra amit megteremtettek Mo.-on ...a háború előtt meg a másik 2 milla húzott el ebből a fasza kis országból amit maguknak megteremtettek...
Isten ne adj cimbora hogy a közeljövőben is menni kell mert nem sokan fogják tárt karokkal fogadni a magyart...

morph on deer 2017.11.22. 21:22:05

@Cycmen:
Masszív, véres népírtás zajlik, és ebből a szempontból mindegy, hogy ki a muszlim.

“Ezért Magyarország támogatja Mianmart erőfeszítéseiben, hogy úrrá legyen a jelenlegi helyzeten”

Magyarázd másképp.

HaD 2017.11.22. 21:23:29

@Cycmen: Egyébként mire gondolt a hever amikor ezt elővezette??? Mi a jó megoldás amit szeretne hogy a szerencsétlenek megvalósítsanak....üres lózung amit előadott mert fingja sincs a megoldásról...de ha a mianmari kormányt biztatja a gyors lezárásra akkor nyilvánvaló hogy egyetért a jelenlegi húzásaikkal...szerintem...nem az orosz haveroknak szólt oda hogy ugyan már csináljanak valamit vagy az amcsi szövetségeseknek hogy nem kéne egy kis "demokratikus mianmari tavaszt" összedobni???

Cycmen 2017.11.22. 21:25:01

@illaim: Ha ennyire érzékeny vagy akkor mit emlegeted az én anyámat te faszfej? Akkor a feleségeddel futottam össze nyilván, csak azért néztem az anyádnak mert nagyon lelakta hogy futtatod striciként, mert kell a pénz piára! Mert öcsém ha nem azért vagy ekkora pöcs mert elittad az agyad, akkor genetikailag örökölt a terheltséged!

Ben Franklin 2017.11.22. 21:43:41

Úgy látszik 6000 kommentelőnek nem annyira tetszik h az amerikai adófizetők pénzét Orbán lejáratására akarják használni...ez a mai legtöbbet kommentelt cikk úgy látom

www.breitbart.com/london/2017/11/22/us-state-dept-700000-hungarian-media-programming-orban-patriots/

1ghost 2017.11.22. 21:52:23

@Bravehearth:

Úgy vonyítasz, hogy még a végén megüt a guta te retkes, szarházi orbántroll, oszt hogy fogsz akkor visszamászni a tolvaj, korrupt gazdád seggébe?

Lővenbrau 2017.11.22. 21:54:43

Jáj... Ne beszéljetek már csúnyán... Nem illik :-)

n_dy 2017.11.22. 22:01:54

kis cikkecskéddel elnyerted a "hét demagógja" megtisztelő címet, ami a ballibsi vetélytársaidat nézve, nem kis teljesítmény ...
gondolom Szijjártónak már most is kellett volna hazahozni pár síró kis rajzoló rohingyát és bejelenteni, hogy légihidat létesítünk mind a 800 ezer ideszállítása érdekében még karácsony előtt...
apropó ... te mennyit utaltál át nekik segélyként?

Nylul 2017.11.22. 22:02:19

@Cycmen:
'Ezért Magyarország támogatja Mianmart erőfeszítéseiben, hogy úrrá legyen a jelenlegi helyzeten'

Szóval akkor most az áldott, jólelkű, mélybaritonon doromboló kiscica vajha úgy érti-e az 'erőfeszítéseket', hogy a mianmari kormány a hazánkból importált kockásfülű nyuszikat dobál az akut szeretethiányos honpolgárainak? Mert ha igen, akkor megértem.

RobinWarez 2017.11.22. 22:03:11

Ül egy csmó migráncs a Minmari tengerparton... Gyerekek hova a f@aszba menjünk? ... Menjünk Magyarországra!!! ... Bammeg, hogy ez eddig nem jutott eszünkbe! Nyomás, mindenki pakoljon, pumpáljátok a gumicsónakokat...

De most komolyan! Ki a tököm akart a magyvilágban eddig Magyarországra menekülni??? Mi a picsát rugózunk mi ezen...

Amúgy Magyarország nem egy KERESZTÉNY ország???

Nem emlékszem, hogy Jézus mondott volna olyat, hogy "minden szerencsétlen üldözött rohadjon meg ott ahol van".

Nylul 2017.11.22. 22:09:38

@Ben Franklin: És honnan jön, hogy 6000 kommentelőnek nem tetszik? 4800+ komment van per pill, és tuti, hogy egyiknek sem tetszik?
No offense, ez egy kérdés, lehet, hogy én nem néztem át alaposan.

Lővenbrau 2017.11.22. 22:11:27

Na ezaz.. Ez már tetszik...:-D

NemNick 2017.11.22. 22:15:00

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző: nem akarom magam egy pillanatra sem átélni, hogy ez hogyan állt össze a dohszagú sötétségben a fejedben, csak azért írok, hogy más is lássa a módszereid:
- nem sorosom - pl. nem az én isteneimet nevelgette, ugye
- sosem mondtam, hogy a rohingyák békések, különbek, jobbak, vagy hogy nem köettek el bűnöket, vagy meg tunád mutatni a kis kezeiddel, hogy hol is?
Csakhát ha úgy tennél, mint aki ért magyarul, akkor nem működne a szokott összemosás, terelés és csúsztatás... ugye?
- Soha nem fogod tudni nekem bemesélni - és szerintem senki normális embernek - hogy gyerekek és nők üzemszerű megölése "normális". Bármelyik oldalon.
Ami azt illeti, azt sem, hogy az csak "túlkapás".

Mindenestre örülök, hogy a szokott arrogáns szuperintelligenciáddal sikerült megint egy hozzászólás lényegéhez hozzászólnod... Te , sötétség gyermeke, te...

Amikor ilyen undorító fogásokkal élsz, akkor büszke vagy magadra?

Ben Franklin 2017.11.22. 22:17:05

@Nylul: és találtál olyat akinek tetszik?

illaim 2017.11.22. 22:17:30

@Cycmen: Az ilyen degenerált beírásokra a szokott válaszom, a kutyaszarral soha nem vitatkozom, az úgy büdös ahogy van, én inkább átlépem! LOL

Nylul 2017.11.22. 22:23:02

@Ben Franklin: Te állítottad, hogy 6000 kommentelőnek nem tetszik. Ami csak 4800. Te ki mered állítani, hogy mind a 4800 egyetért a cikk mondanivalójával?

Ha csak egyet is találok, ami nem belátod, hogy túltoltad?

Nylul 2017.11.22. 22:23:49

@Nylul: quickfix: 'ami nem, belátod'

illaim 2017.11.22. 22:30:35

@Cycmen: Egyébként, ha csak a fele kort megéltél volna mint én, már nem lennél ilyen degenerált! Bár a te fajtád jobb ha hamarabb pusztul! LOL

Ben Franklin 2017.11.22. 22:40:07

@Nylul: innen nézve 6300, www.breitbart.com/london/

De mind1 is, kis hazánk a napi fő téma a Breitbarton.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2017.11.22. 23:19:20

Ez lett Magyarország. Jóérzésú emberek köpnek ránk és viszolyognak tőlünk, joggal. És van 2 millió farok, aki még büszke is rá és élteti azokat, akik ilyen mélyre ástak és még ipari léptékben meg is lopják őket.

Ben Franklin 2017.11.22. 23:29:58

@Én tudom jól: Orbán 10 éve alatt 44 százalékkal ment fel az egy keresőre jutó reáljövedelem.

A rendszerváltás óta összesen 44 százalékkal ment fel a reáljövedelem.

www.ksh.hu/docs/hun/xstadat/xstadat_eves/i_qpt007.html

Jó, mi?

BiG74 Bodri 2017.11.22. 23:35:38

Az iszlám vallás szarkeverői mindenhol elérik, hogy békétlenség legyen, és ennek az árát mindig ártatlanok fizetik meg.
Másrészről tény, hogy szíjártó most sem tudja, mit, mikor, és hogyan kell mondani!

Jakab.gipsz 2017.11.22. 23:53:31

Felfordul az ember gyomra Szijjártó szavaitól.

Ez a drámai hangvétel indokolatlan és persze kontraproduktív, semmit sem old meg, olcsó ripacskodáson kívül, értelmetlen is.

Nylul 2017.11.23. 00:06:54

@Ben Franklin: 'Jó, mi?' Nem jó.
Ketten vagyunk egy ország. Mindketten 1 forintot kerestünk 30 éve. Én most 10 000 forintot keresek, te pedig 2 forintot 30 év után.
Megvan a lényeg?

Ben Franklin 2017.11.23. 00:09:19

@Nylul: ne gyengézzél, mert nem kapsz több statekot

faszom dolgozik a lusta picsádra

Csuti Ördögüző 2017.11.23. 00:23:58

A pubi elég magasra vitte hülyegyerek létére a szerintem különben nagyszerü Orbán3 kormányban.

Reméljük repül ő is dajcstompi után Brüsszelbe, ott fel se tünik majd a sok barom között.

2017.11.23. 01:41:56

@Ben Franklin: nem. Orbán elmúlt 7 éve alatt olyan 15%-kal ment fel. Nagyon benézted....

2017.11.23. 01:44:53

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző: honnan tudod? Ja, a felügyelőtiszted mondta...
Látod, ezért nem leszel soha juhászkutya. Csak ostoba birka.

2017.11.23. 03:39:07

@Bravehearth: Emlékezzünk régi, előző "bevándorlóinkra
A valóban nemzeti érdekű orosz cár üldözötteire!
"Egyetlen ország sem engedheti meg magának a tömeges és ellenőrizetlen bevándorlást, amely megrengetheti a társadalom alapjait. Fizikailag és másként is veszélyes. Joby Warrick, a Washington Post"
Széchenyi „ez a népcsoport a jogtalanság „minden mindegy” hangulatában folyamodott csalásokhoz, amely a jobbágyság eladósításához, tömeges elárverezéséhez! (Lásd deviza hitel kormányzati kényszer rásegítéssel!) Úgy látja nem lett volna szabad az elmúlt évtizedekben olyan hatalmas tömegekben beengedni őket, amelyikre egyik országban sincs példa!
Az adózó nép szegénységének veszedelmesebb forrása nem lehet, mint a zsidók szemlátomást való szaporodása. Mely országban a zsidók megszaporodnak, az vagyoni végromlás szélén áll. (A szatmári adózó nép állapotárul, 1830)*** "Kölcsey Ferenc: Országházi beszédéből!
"El fog jönni az a nap, amikor minden olyan népnek, akik között zsidók laknak, fel kell tennie a kérdést, hogy mindannyiukat kiutasítja; ez a kérdés az élet és halál kérdése lesz, az egészség vagy krónikus betegség kérdése, a békés létezés vagy az állandó szociális láz kérdése." Liszt Ferenc

ebella 2017.11.23. 03:58:14

Nem kellett volna egy mini népnek, iszlám szent háborút indítani a hitetlen, elsöprő többség ellen. Akkor nem kapták volna, amit végül kaptak. Aki szelet vet vihart arat.

A Szíjjártó egy nímand, de itt és most igaza volt.

anonymand 2017.11.23. 05:07:21

@Bravehearth:

Kedves felebarátom!

Hogyan jut eszedbe ekkora baromság: ..."miért érdeke Magyarországnak, hogy onnan a világ túlsó feléről idesodorja a rossz szerencse általunk sose látott és teljesen eltérő vallással, kultúrával és hagyományokkal rendelkező menekülők tömegeit???"
Azok a szerencsétlenek ott, azt sem tudják hol fekszik hazánk, ha egyáltalán hallottak rólunk.
Miből gondolod, hogy ők, ott hazánkat tartják célországnak?
Azt pedig csak szeretném emlékezetedbe idézni, hogy képesek voltunk már befogadni: chileieket, vietnamiakat, kínaiakat ... is.

n3spr3ss0 2017.11.23. 05:37:53

A fasiszta fidesz fanok itt megint arról hazudoznak hogy a világ másik végén élő szerencsétlen nép pont, ide a Meseországba akar menekülni.Az meg hogy halomra lövik őket,az teljesen mellékes számukra.

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.11.23. 05:37:57

@NemNick:

Leírtam: biztosan voltak túlkapások is, de az alaphelyzet az, hogy az agresszív rohangyák évek óta támadják a mianmari államot.

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.11.23. 06:04:01

@Könnyen elkaptuk, uram!:

Tájékozódtam a témáról, s nem hittem el vakon a liberális proipagandát, ahogy te.

midnightcoder2 2017.11.23. 06:49:05

@illaim: Tudod, itt is van olyan, hogy valaki megerőszakol egy nőt, csak itt ilyenkor a csávó megy a dutyiba és nem a csajt öli meg a saját családja. És a mi kultúránkból ez idáig a becsületgyilkosságokon kívül kimaradtak még az olyan dolgok mint Pl. a női körülmetélés, a feministák nyílt színi megerőszakolása a tüntetéseken. Ezeket a remek dolgokat próbálják meg importálni a libbantak a migrikkel, és közben azzal érvelnek, hogy de hát nálunk is előfordul a nemi erőszak. Ja. Csak itt bűncselekmény, ott meg népszokás.

Kukubenko 2017.11.23. 06:55:09

HÍvjuk ide a művelt, széles látókörű rohingyákat is. Minden tetves, büdös libsi lakásába 4 beköltözhet.

midnightcoder2 2017.11.23. 06:57:51

@morph on deer: "Amúgy a fidesz szavazói valóban helyeslik, hogy Szijjártó egy formális népírtást támogat Magyarország nevében?"

Ha jól értettem Szijjártó azt akarta elkerülni, hogy a szegény ártatlan, bizonyára minden ok nélkül népirtott iszlamisták Európában kössenek ki mint migrik. És ebben bizony igaza van.

Amúgy pedig ha már népirtás, szerinted az, amikor a szíreknél a törökök a NATO színeiben irtották a kurdokat vajon mi volt ? Tudod, azok a csúnya gonosz, még Orbánnál is 1000x illiberálisabb törökök akik lelövik a migriket a határon, hogy Merkel néninek ne kelljen. A líbiaiaknál dekkoló migrik helyzete sem jobb semmivel sem mint a rohingyáké. Ja, hogy ebben az esetben derék európai politikusokról beszélünk ?

midnightcoder2 2017.11.23. 07:07:08

@RobinWarez: "Nem emlékszem, hogy Jézus mondott volna olyat, hogy "minden szerencsétlen üldözött rohadjon meg ott ahol van".

Keresztre is feszítették. Aztán jó sokáig műsoron volt a keresztények vs oroszlánok meccs a stadionokban, amit végül azért vettek le a műsorról, mert kiderült, hogy az Isten akaratából uralkodó király sokkal hatékonyabb despota mint holmi többé-kevésbé demokratikusan hatalomra került uralkodó. Utána pedig jöttek a jó kis keresztes háborúk, vallásháborúk, gyarmatosítások mind-mint Jézus nevében. Ja, és egyik sem mi voltunk, na jó a vallásháborúban egy picit. Aztán ez az egész sztori itt Európában lenyugodott, jött egy reneszánsz, humanizmus, polgárosodás. Ez azonban alapvetően azért tudott jönni, mert a kereszténység azt vallja, hogy adjátok meg Rómának ami Rómáé, és Istennek ami Istené.

Most pedig a derék liberósok be akarnak importálni Európába pár milliárd olyan embert, aki még ma is ott tart mint a keresztények a felvilágosodás előtt. És akiknél ez a felvilágosodás soha nem fog eljönni, mert az ő vallásukban állam és egyház nem igazán szétválasztható. Okos.

midnightcoder2 2017.11.23. 07:09:41

@Ben Franklin: Szerinted a derék illiberális törökök meddig fogják védeni Merkel néni érdekeit és milyen áron ? Nem is beszélve az atomstabil líbiai államról ? Nagyon-nagyon gyenge és ingatag falak ezek.

midnightcoder2 2017.11.23. 07:14:33

@HaD: A zsidókkal alapvetően semmi baj, a legtöbb teszi a dolgát és nagyon is hasznos tagja a társadalomnak. Más kérdés, hogy ha Európában sok lesz a migri, ők lesznek majd az elsők akiket lemészárolnak. Mert hogy az iszlám vallás és a zsidók általában nem barátok - bár tény hogy az elején volt olyan hogy igen - eleinte őket is a könyv népének tekintették akár a keresztényeket - de az első keresztes háború előtt már Jeruzsálemben büntetlenül lehetett a nyílt utcán zsidót vagy keresztényt ölni.

Okos Tóbiás 2017.11.23. 07:25:22

Kedves fideSS seggnyaló kommentelők! Az országot féltitek a több ezer kilométerre élő rohingyáktól, de a csüngőhasú nagy arab (muszlim) barátjának engedély nélküli építkezése a Rózsadombon, nem zavar benneteket. Pedig azért teszi, hogy a másfél millió közvetlen családtagját oda költöztesse. Ez nem fogja megváltoztatni az etnikai viszonyokat ugye?! Az én muszlimom jó muszlim! :):):)

Bravehearth 2017.11.23. 07:25:24

@1ghost: Látom, ez a seggbebújós történet nagyon bejön neked, te kis retardált. Lehet, hogy nem is a qrvaanyád tologat otthon a székedben, hanem apád? De ez mellékes... Mondom: áldd az eget, hogy otthon a szürke falak között nem kell attól tartanod, hogy valaki beletapos a szádba! Normál körülmények között a magadfajta selejteket egyszerűen csak agyonverik. De itt a neten kiélheted minden frusztrációd! Persze, ennyi öröm még neked is járhat...

@anonymand: Hogy hogyan jut eszembe ekkora 'baromság'?

"Azok a szerencsétlenek ott, azt sem tudják hol fekszik hazánk, ha egyáltalán hallottak rólunk."

Talán te hogy lehetsz ennyire ostoba és vak? A bangladesiek is biztos úgy kerültek a határainkra, hogy kiszúrtak minket a térképen, igaz? A ghánai, marokkói, nepáli és mindenféle népség fiai is úgy kerültek a határainkra, hogy kidöfték a homokba rajzolt világtérképen Röszkét??? Mert hallottak rólunk. Jah. Te tényleg ennyire hülye vagy???

"Miből gondolod, hogy ők, ott hazánkat tartják célországnak?"

Nem tartják annak. Ahogy annak a 106 országnak a polgárai sem tartották annak, akik mégis ide tudtak támolyogni. Nem vagyunk célország (hála az égnek)! De folyosó se legyünk!

"Azt pedig csak szeretném emlékezetedbe idézni, hogy képesek voltunk már befogadni: chileieket, vietnamiakat, kínaiakat ... is."

És jól tettük...?

Anno befogadtunk szerbeket, románokat, cigányokat is. Jól rá is keféltünk. Ezt meg én szeretném neked jelezni!

Szomorú és tragikus, ami ott folyik Mianmarban. Ez nem kétséges. De SEMMI közünk hozzá! A külügyminiszter az ottani legitim kormány tárgyalópartnereként volt ott. Ergo diplomataként csak az ottani kormányzatról lehet tárgyalópartnerként megnyilatkoznia. Tehát a megoldást is tőlük kell remélni és abban támogatni őket. Ezért volt szar, ahogy fogalmazott. Mert erőszakmentes és békés erőfeszítések támogatását kellett volna említenie. Szerintem...
B.

Cycmen 2017.11.23. 07:37:22

@Okos Tóbiás: Kedves fideSS seggnyaló kommentelők! Az országot féltitek a több ezer kilométerre élő rohingyáktól,
mondta az idióta sorosbérenc, tudomást sem véve, hogy pl. afgánok is eljutottak már könnyedén ide zsidsorosi segítséggel4

Ben Franklin 2017.11.23. 07:48:52

@midnightcoder2: Nem, nyilván nem elég amit eddig léptek, de gyorsan kellett lépni, időt nyerni.

Egy nagy hullám ellen Orbán kerítése is kevés, de a jelenlegi célnak megfelel. Remélhetőleg most már a kiindulási helyszíneken is vannak informátorok, hogy fel lehessen készülni.

midnightcoder2 2017.11.23. 07:55:32

@Okos Tóbiás: Kedves roppant okos Tóbiás! Annyiban igazad van, hogy iszlamistából az egy is több a kelleténél, ezért a csüngőhasú ilyen irányú törekvését sem annyira támogatjuk, de inkább pár gazdag iszlamista mint pár millió szegény. Az előbbiek ugyanis esetleg átmehetnek tömeggyilkosba - lásd Oszama Bin Laden - az utóbbiak pedig lényegében biztos hogy át fognak menni idővel. Mert hogy odahaa sem békegalambokat farigcsálnak szabad idejükben, lásd IS, Boko Haram, tálibok, stb. Ha szarabbá válnak a körülmények - márpedig ha milliószám érkeznek az amúgy is hanyatló Európába akkor ez fog történni - akkor egy nagy csapat ezekből nem annyira életbiztosítás.

És az, hogy a távoli Nyugat-Európában mi történik, az nekünk sem mindegy. Itt is volt már, hogy egy nagy csapat ember azt hitte, hogy nekik az nem árthat, hogy egy kis kefebajszú ember a távoli Németországban nekikezd hülyeséget beszélni, aztán egyszer csak benn találták magukat egy koncentrációs táborban. Amikor a migrik nyugat-európában Mad Maxot játszanak majd, az itt is fájni fog. A kérdés csak az, hogy mennyire.

midnightcoder2 2017.11.23. 07:58:51

@Ben Franklin: Jelenleg csak nagyon-nagyon rövid távú és roppant bizonytalan megoldások léteznek, mégis mindenki úgy beszél baloldalon - és néha nem csak ott - mint ha a probléma már rég véglegesen megoldódott volna. A balfékek egy fokkal rosszabbak - ők fel sem fogják (vagy be sem akarják ismerni még maguknak sem) hogy egy kurva nagy katasztrófa van közeledőben. Pedig elsősorban rájuk nézve lesz az, egy iszlám államban egy konzervatív sokkal kevésbé érzi majd szarul magát mint egy liberós.

Ben Franklin 2017.11.23. 08:02:25

@midnightcoder2: Szerintem a fidesz a kampanyev miatt szandekosan tultolja a feszkot a migriveszellyel, ezt gondolom.

A baloldal hazudik, az nem ujdonsag, csak en nem szeretem a tultolt feszkot, meg mar unalmas.

1ghost 2017.11.23. 08:11:06

@Bravehearth:

Na mi van te szarházi orbánbérenc? Jó lenne még fosztogatni az országot a mocskos tolvaj fajtádanak, ugyi? Csakhogy szorul a hurok a nyakadon!
Kapaszkodj orbán csahos ebje, jó erősen, mert minden egyes napon szorítanak rajta egyet a a magyarok. S vigyázz, nehogy a végén úgy járj, mint apád 56-ban.

HaD 2017.11.23. 08:13:00

@midnightcoder2: Máskép látom. A világ jelenlegi alap gondjainak az oka(és így minden egyéb járulékos jelenségnek)a zsidó hegemónia a gazdaságban és a médiákban(film/színház/muzsika/sajtó/TV/rádió)...gondolom azon nem igen kellene vitatkozni, hogy az az emút 100 év eseményeiben milyen szerepet játszottak csak hogy a közelmúltról beszéljünk. A személyes tapasztalatom pedig az emút 30 évről hogy 3 cégnél dolgoztam és mindháromban zsidók szerezték meg a tulajdont de nem ragozom hogy milyen módon...illetve a cimboráik akik rátapadtak a cégekre hogyan "üzleteltek"....tehát más a véleményem:)

Európai téridő 2017.11.23. 08:23:05

A felületesség megbosszulta magát, a problémának alaposabban utána néző kommentelők felhomályosításai erre utalnak. Ezek után talán a címet is át kellene írnia a botcsinálta firkászkának.

HaD 2017.11.23. 08:24:25

@lényeglátó: Ez jó..hajnal 3:39-kor ilyesmivel foglalkozni:). A zsidók igen jót mosolyognak ezen a műsoron amit ma Mo.-on kitaláltak(orbán és soros és társaik). A gojok marják egymást miközben lejobbágyosítják őket és még tapsolnak is hozzá. Sajnos a máról holnapra élés Mo.-on azt a szocializáltságot hozta, hogy nem igen foglalkoznak a valós hosszútávú kérdésekkel csak a napi fejadag mennyisége és íze határozza meg a létüket. Ez pedig meglehetősen egybeesik a zsidó atitüddel...akik alapvetően a fajtájukra jellemző erőszakos és mindenkit eltipró mentalitásuk oda juttatott hogy egy idő után mindenünnen menekülniük kellett. Ezért ők soha nem is gondolkodnak hosszú távon egy egy térség fejlődését illetően...a lényeg a leghatékonyabb lehúzás és a zsákmány diverzifikálása. Ehhez a mai Mo. igen jó terep és még szokás szerint jól lehet kísérletezni a különböző motivációs (inkább manipulációs)technikákkal is. Ékes példa a mindennapjaink....és az itt börrögetők hada:)

Okos Tóbiás 2017.11.23. 08:29:28

@midnightcoder2: Ha riogatás, hát legyen riogatás!
A csüngőhasú kiadott kb: 20000 letelepedési kötvényt(titkolják az adatokat, így csak a pénzmozgásból lehet következtetni). Ha csak negyede muszlim, az 5000. Mivel jómódúak, hozza mindegyik az 5 feleségét és 30 gyerekét(cca:180.000muszlim). Családegyesítés címén jöhetnek a szülők, nagyszülők, testvérek is, és azok családtagjai. (Nekik már nem kell fizetni.) Az durván: 5000x12x24x 5x30... tovább nem is folytatom. Ez már több millió muszlim, akiket a csüngőhasú telepít a keresztény Magyarországra. Akkor most kitől is kell megvédeni az országot? A menekültektől, vagy a csüngőhasútól és bandájától?

masada 2017.11.23. 08:41:56

Ez a rohinga dolog meg egy nagy muszlim propaganda, az unicef meg egy nagy pénzmosó

Okos Tóbiás 2017.11.23. 08:46:12

@HaD: Mindenben igazad van. Csak azt nem értem, miért nem nevezed meg a főgonoszt, akinek az első szülött lánya: Ráhel, elsőszülött fia pedig: Gázsi?! Minden rá illik amit leírtál.:):)

Bravehearth 2017.11.23. 08:48:43

@1ghost: Mi van retek? A géphez tolt az anyád? No, ha már kiszálltál az orrodból, akkor próbáld meg értelmezni: semmiféle hurok nincs a nyakamon és nem is lesz. :-) ?Már a vádponttal is gondban lennétek! És szerintem inkább neked lehet félnivalód. No, nem a kijáró pofánrúgás miatt, hanem ha egyszer majd tényleg eltűnik az Orbán a hatalomból (vagy így, vagy úgy), másnap fogsz rádöbbenni, hogy az életed a sosem volt értelme mellett már a célját is elvesztette... ;-) Szerintem ezt anyád már évekkel ezelőtt is fölmérte, csak szánalomból (vagy gyávaságból) nem fojt meg a tolószékedben! ;-) Nyomorult...

@Okos Tóbiás: Azt azért ugye tudod, hogy a kb. 17000 kötvényes döntő része fizikailag még csak meg sem fordult Magyarországon? Papíron léteznek, fizikailag itt sincsenek, nem is lesznek. Alapvető céljuk az unión belüli szabad mozgás. Az általuk jelentett fenyegetés nem mérhető a migrikéhez! Tudod: nem a kötvényes fogja összeszarni a parkolót, nem azok héderelnek a bicskei tesco-ban (késsel), nem azok vagdossák a kerítést és nem a kötvényesek járnak csapatostól, sáskahadak módjára Dél-Olaszországban pl.! Családegyesítés? Együtt vannak azok most is. De NEM ITT! Ezt értsd meg! Egész más mértékű és jellegű kockázatot jelentenek az átlagember számára, mint a migrik! Ettől még persze ez az egész kötvényes történet egy merő hülyeség, nincs mit támogatni, védeni rajta. Szerintem!

De valamit még érts meg:

Egyik oldal: nem támogatja a migrációt, a betelepítést, a kvótát és az önfeladást. Kerítést, határzárat emel és a migriket kibaszkodja az országból. És ezt a kötvényes rendszert működteti.

Másik oldal: ellenzi a kötvényes rendszert. Támogatja a migrációt, a betelepítéseket és a kvótarendszert. A vérében (és programjában) van az önfeladás, a hungarofóbia, ellenzi a határzárat és a védekezést. A migriket pedig válogatás nélkül engedné be az ország területére (nyilván retorikai szinten nem ezt mondja, de a gyakorlatát már ismerjük)!

Nos, a két oldal közül lehet választani. Szerinted melyiknek van valódi értelme? Melyik jelenti a kisebb kockázatot? Ezek alapján születik a választás...
B.

Okos Tóbiás 2017.11.23. 09:01:50

A Gyurcsány, a patás ördög, már 2006-ban behozott több száz migránst, és összeszaratta velük a Kossuth teret. :):):)

Kivlov 2017.11.23. 09:16:13

Miért fordulna? Igaza van.
Egyébként meg el kéne felejteni ezt a menekültezést.
Szabadon mozoghat mindenki, mindenhová. Még É-Koreába is. Aki az adott ország beutazási feltételeinek megfelel (papírok, vízum, igazolások stb.). Nem kellene kivételezni senkivel se.
Aki nem felel meg az érvényes szabályoknak, mehet vissza a határokról. "oszt jónapot"

2017.11.23. 09:18:12

@ebella: @maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző:
Birka, tájékozódtál te a lóf...szt!
A rohingyák a XV. században vándoroltak a térségbe. Az angolok távozásáig nem volt baj. 1958 után először az állampolgárságukat vették el, majd 1970-es években elkezdődött az effektív üldöztetésük. Idegen állampolgároknak nyilvánították őket.
2012. újabb fordulat, tömeges kitelepítés. 2015-től gyilkolászás. A határ aláaknázása. Tömeggyilkosságok.
Elítéli Myanmart az UN, Trump, Kína és Oroszország...Birka, nagy baj lesz ebből!
Putyin gazdád elvágja a torkod!
Azért ugye emlékszünk, 1070 től mennyi rohingya települt Magyarországra!
2012 az exodus kezdete volt! 2016-ban millióan jöttek!
UN Security Council meeting, U.S. Ambassador to the United Nations Nikki Haley said Myanmar authorities have carried out "brutal, sustained campaign to cleanse the country of an ethnic minority,” and she called on members to suspend weapons provisions to the military. Other Security Council members, like Russia and China, have resisted increasing pressure on Myanmar’s government because they say it is trying to restore stability.

ogli dzsí 2017.11.23. 09:35:19

@Kivlov: dehogy kell elfelejteni a migrizest, annal nagyobb orban nagyur eselye a 4/5re, minnel tobbet migriznek a demokratak

HaD 2017.11.23. 09:47:31

@Okos Tóbiás: igazából orbán csak egy primadonna az epizódban....vannak itt nagyobb játékosok is:). Mellesleg valóban közeli rokonságban van(anyai ág) a vitézi famíliával( a volt BKV-s fiú?:) pl. unokaöcsike) akik hát bizony masszívan zsidók...de ez csak azért érdekes hogy a bizalmi szál meglegyen. A fő baj egyébként az ilyen népekkel ép ez...kizárólag a saját fajtájukban bíznak meg(azt is csak törzsi alapon:))és egy goj ha 20x tehetségesebb és rátermettebb akkor is csak legfeljebb megtűrt rossz(személyes tapasztalat:))és a valós érdekkörükbe nem kerülhetsz be...hiába a lányod jobb színész vagy közgazdász esetleg mérnök vagy orvos....ezek rettegnek másoktól és ezért inkább kontra szelektíven döntenek...sajnos igen nagy horderejű ügyekben is:(

ogli dzsí 2017.11.23. 09:50:09

@HaD: varjal orban cikany vagy nem? es nacigany. erre kiderul zsido is.

muhaha

Bravehearth 2017.11.23. 09:55:21

@Okos Tóbiás: "A Gyurcsány, a patás ördög, már 2006-ban behozott több száz migránst, és összeszaratta velük a Kossuth teret."

Pontosan! Emlékszünk is rájuk. Alig tudták letolni az azonosító nélküli egyenruhájuk gatyáját a viperáktól és gumibotoktól. Amelyiknek nem sikerült, az valami furcsa, érthetetlen nyelven káromkodott. Jó példát hoztál fel. Vigyázni kell azzal a büdös csótánnyal!
B.

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.11.23. 09:55:50

@Könnyen elkaptuk, uram!:

A baj akkor kezdődött, amikor a rohangyák között felütötte fejét a radikális iszlamizmus.

HaD 2017.11.23. 10:08:51

@Bravehearth: Khmm...csak pár megjegyzés. Ma Mo.-ra az jön be aki akar...pl. Ausztria Szlovákia Románia és Ukrajna irányából. Se kerítés de még csak határellenőrzés sincs....néha vámosok. Ugyebár a Schengen:)...tehát késelni is az jön ide aki csak akar,és mondjuk Németországban már köröznek...úgyhogy ne aludjunk azért olyan nyugisan:)
A kötvényesek hogy nincsenek itt az meg nettó csalás ha így van ugyanis itt kellene hogy éljenek életvitel szerűen,és követhető adó és szociális kontroll mellett. Szerény véleményem hogy ezek legfeljebb pénzmosás adó elkerülés esetleg kiaadtaási okok miatt vásárolták be magukat. Másrészt ki tudja milyen EU-ba megbújó szervezeteket pénzelhetnek így...lásd még Trump vízum megvonási akcióit...nem semmi miatt csinálta:).
Végül. Európa jelenleg kicsit gazdagabb részén vagy 500 éve gyűlnek a migráncsok. Eleinte rabszolgának hívták őket aztán a gyarmatokról betelepült népség...vagy megkapaszkodtak vagy leszegényedtek(eredetileg is azok voltak). Ausztria Svájc Németország a II.Vh. után lett célország...első hullám törökök,második a balkáni háborúk menekültjei...előtte még a jugoszláv vendégmunkások. Jenleg ezen országokban ha megy is itt ott a pampogás de a gazdaság bedőlne a "rabszolgák" nélkül...pl. a magyar "rabszolgák" is ott dolgoznak adóznak költenek...meg néhány Kelet-európai sorstársuk is...vagy 10 millióan:). Megjegyzésként még annyit hogy anno Róma kb. 300 évvel hamarabb bedőlt volna ha nem használja a nem római népeket katonának munkásnak stb...nem egyszerű ez a kérdés és főleg nem emocionálisan kellene kezelni...és főleg nem kisz propagandista riogatással:)

HaD 2017.11.23. 10:13:56

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző: A bajok akkor kezdődnek ha a olyan egyenlőtlen elosztás esetleg súlyos szociális vallási stb..diszkrimináció jellemzi a térséget ami alapot adhat a radikalizálódásra... a radikalizálódás pedig alapot ad az adott térség hatalmi rezsimjének egy korlátlan kontroll megvalósítására és minden erő alkalmazásra bármikor bárkivel szemben...a radikális iszlamisták akkor már a holdba sem lesznek...a nép pedig azon kapja magát hogy a rezsim azt és akkor tesz velük amit csak akar:)...ezt hívják provokációnak és látható ma is kis hazánkban:)

HaD 2017.11.23. 10:25:31

@Scott Tenorman Must Die: Már mint minek a tizede? Azoknak akik a brit féle munkaerő szabad mozgás gyakorlás alapján indultak el (és élnek ma is ott) Kelet-Európából Nyugat-Európába megélhetési okok miatt??? Végül is nem számoltam meg őket csak a szavahihető:) sajtóra hagyatkoztam..igaz is...bocs:)

HaD 2017.11.23. 10:30:49

...bár érdekes de minap valahol egy komentemben tényleg az Ön által beidézett wikis irományhoz képest 10.szeres számot írtam az 56-os menekültek esetében:) milyen kicsi a világ...hogy követik egyesek a különböző cikkekhez megjelent hozzászólásokat?!...Orwell-i:)

HaD 2017.11.23. 10:32:36

@Scott Tenorman Must Die: szép álmokat..ez egy provokáció volt:)

Scott Tenorman Must Die 2017.11.23. 10:35:08

@HaD: itt kommentelted, most olvastam el a hsz-eket. semmi ördöngösség. nnna, további szép napot, bb

gyurmicsek 2017.11.23. 10:38:43

@HaD: Az ne zavarjon, hogy a zsidók nélkül lenne ipar Mo-n.

gyurmicsek 2017.11.23. 10:39:36

De még Nobel díjasunk se, ugye.....

HaD 2017.11.23. 10:40:15

@Scott Tenorman Must Die: 56-ról írtam volna ma??? Hol is???

Scott Tenorman Must Die 2017.11.23. 10:44:51

@HaD: 2017.11.22. 21:18:45

(kezdesz fárasztó lenni)

HaD 2017.11.23. 10:48:24

@gyurmicsek: Tényleg ??? Miért is??? Széchenyi zsidó volt???:)
Egyébként nem zavarna ha nem lenne Nobel díjasunk ezek miatt...pl. azon túl hogy erre áll fel a cerka azon túl mi haszna volt belőlük Mo.-nak?

1ghost 2017.11.23. 10:52:18

@Bravehearth:

Hogy nincs hurok te szarházi orbánbérenc? Dehogynem barátocskám! Hát éppen ezért nyűszítesz itt, mint egy fába szorult féreg, a tolvaj korrupt gazdád seggét nyalva! Immár nem csak póráz van a nyakadon, hanem hurok. Majd rövidesen meglátod, hogy ez utóbbi mennyivel más.
Ha hozzád hasonló gerinctelen gazembereket mindig utoléri a végzet. Akárhogy csaholsz a gazdádnak, nincs kivétel.

gyurmicsek 2017.11.23. 10:55:11

@HaD: Hát nem is tudom mondj egy iparvállaltot a háború előttről, ami világszínvonalon termelt és nem zsidóé volt. Nem sok volt maradjunk annyiban.

gyurmicsek 2017.11.23. 10:56:58

És a Lánchíd elemeit hol gyártották, itthon?

HaD 2017.11.23. 10:57:31

Amíg Európa ezeken a szerencsétlen ,idezavart migráncsokon rugózik, addig a kínai elvtársak simán lenyúlják egész Afrikát nyersanyagostól rabszolgástól földestől(miközben jóval messzebb vannak mint mi európaiak)...pl. a Mugabe mestert megbuktató katonácskák előző nap még ép véletlenül Kínában voltak "turista" úton...úgy 5-10 év múlva kérem a zimbabwei híreket olvasgatni,különös tekintettel a befektetési oldalakat:) ....erről ennyit cimborák...további jó rettegést:)..

Ballib cenzúrázók réme 25 2017.11.23. 11:07:15

Nézzük meg hogy néz ki egy normális tudósítás erről a találkozóról:

english.kyodonews.net/news/2017/11/092e809d5858-asia-europe-foreign-ministers-meeting-kicks-off-in-myanmar.html
"A two-day meeting of Asian and European foreign ministers began Monday in Myanmar with ministers calling for stronger partnership to promote peace and sustainable development in the two continents."

----

Itthon egy Orbánozás és mészárlás képeiként kerü a ballibeknél ugyanez híradásba.

Füles [Göd.HU.EU] 2017.11.23. 11:09:45

@ebella: 1848? 1956? azokkal mi van? akkor azokat se kellett volna...

ZX 2017.11.23. 11:22:32

@Ballib cenzúrázók réme 25: Tényeket közölt, mert az egy netes újság. A blog mióta köteles csak híreket közölni? Pont arra való, hogy a személyes véleményét bárki elmondhassa. Ahogyan a fidesz is újabb migrációt vízionált, mikor tudja jól, hogy egyetlen kibaszott rohingja sem fog M.o.-hoz 6.000 kilométeren belülre kerülni. Megy a hangulatkeltés megint a tököm ki van tőle. Most beszéltem valakivel aki nem mer Provence-ba utazni, mert a Nógrádi azt mondta, hogy polgárháború lesz ha dél-franciaországot nem adják át a migránsoknak. Az ilyen nógrádi kamu györgy félék elhúzhatnak büdös picsába.

Szelid sunmalac 2017.11.23. 11:34:24

Lehet azon vitatkozni, hogy egyertelmu nepirtas folyik, vagy sem. Egy biztos, egy kormany jelenleg egy kisebbseg tobbszazezer tagjat uldozi el. A magyar kulugyminiszter pedig hivatalosan tamogat egy legalabbis vegyesmegitelesu tevekenyseget egy olyan temaban, ami kozvetlenul nem erinti sem ot, sem az orszaganak lakossagat. Ennek ellenere egyertelmu allast foglal minden diplomacia erzekenyseget es elorelatast mellozve.
Barki, aki ezt tamogatja, akar partszimpatiabol, akar mas okbol, az nem normalis es oszinten mondom, orvoshoz kell mennie.

morph on deer 2017.11.23. 11:34:38

@midnightcoder2

“Ha jól értettem Szijjártó azt akarta elkerülni, hogy a szegény ártatlan, bizonyára minden ok nélkül népirtott iszlamisták Európában kössenek ki mint migrik. És ebben bizony igaza van.”

És sikerült is?
Hurrá, akkor meg vagyunk mentve!

Mert ugye ha nem fejezte volna ki Magyarország egyetértését és támogatását a rohingyák szisztematikus legyilkolásával kapcsolatban, akkor már nyilván itt ráznák a kerítést Röszkénél..!
(Meg őket a váltóáram)

Szerinted miért lesz jobb egy népírtás attól, hogy volt néhány másik is, mások által elkövetve, és bezzeg az még sokkal nagyobb is volt, stb,?

Azért én elgondolkodnék azon is a sok lelkes ‘támogató’ helyében, hogy az a kormányzat, amelyik helyesli, ha egy országban hajtóvadászatot folytatnak az ellenzékkel szemben, erőszakkal tartják fenn a hatalmat, nota bene háborút és/vagy írtóhadjáratot folytatnak az ernikai és vallási kissebbségek ellen, - adott esetben tétovázás nélkül ugyanolyan ezközökhöz nyúl a hatalma megtartásáért, ha úgy véli, hogy megúszhatja!

ogli dzsí 2017.11.23. 12:04:31

@HaD: A magyar kivandorlas merteke kicsi. Netto bevandorlas van, azaz tobben jonnek be mint amennyien elmennek.

www.cia.gov/library/publications/the-world-factbook/rankorder/2112rank.html

ogli dzsí 2017.11.23. 12:06:40

@HaD: Igy van ha Europa siman nem foglalkozna a migrancsokkal akkor Kina nem fektetne be afrikaban.

Vagy mi.

ogli dzsí 2017.11.23. 12:08:38

@Szelid sunmalac: Es ettol a ballib attoressyeru gyozelmet varod, mint a baltas gyilkos kiadasatol, de hat semmi sem fog tortenni.

Megint be kell erniuk a ballibeknek azzal h legalabb demokratak meg humanistak ha mar fingjuk sincs arrol mi erdekli a magyart.

ZX 2017.11.23. 12:23:25

@ogli dzsí: Na most erre mit lehet mondani? Akkor minek akartunk rendszerváltást? Ide kellett volna hívni Ceausescut amikor elmenekült. Vagy hívjuk ide kim dzsong ünt, az biztos jobban érdekli a magyart ha már a demokrácia meg a humanizmus nem.

ogli dzsí 2017.11.23. 12:26:12

@ZX: ez van csereljetek le a valasztokat, az a ballib egyetlen eselye

talan az arabok bekajaljak ha nem ertik

Hozzászólok 2017.11.23. 12:28:55

Olvass utana a muzulman rohinjak mi mindent csinaltak korabban Mianmarban. Soha nem csak úúúúgy a semmiből keketkezik egy konfliktus.

Én pedig se rohinjakat, se Mianmariakat nem akarok Magyarorszagon latni. Van itthon éppen elég probléma.
Köszönöm hogy végre az érdekeimet képviselik külföldön.

ZX 2017.11.23. 12:30:32

@ogli dzsí: Ilyen mélyre csak az ilyen faszkalapok sülyednek a hatalomért.

Bravehearth 2017.11.23. 12:32:06

@1ghost: :-) Mindig öröm számomra, hogy saját magad igazolod a hülyeséged és a semmirevaló ostobaságod! Még csak erőlködni se kell, bárki láthatja, aki olvassa a nyomorult kis gyalázkodásaidat. Jó ez így! Termeld azt a gyomorsavat, termeld!!! :-) Ideje volna már, hogy valóban csak egy szellemfing legyél! Neked is jobb lenne, hidd el!

@gyurmicsek: Azért az ugye megvan, hogy az ipari forradalmat megelőző, illetve azt követő időkben szinte egész Kelet-Európában a zsidóság volt az a közösség, amely el volt tiltva a földtulajdon birtoklásától, részben saját döntésük, részben a többségi társadalmakkal való viszonyuk okán szegregált közösség volt. Mivel nem volt földtulajdonuk, így már korábban is a városokban voltak jellemzően közösségeik. Kereskedelemmel, pénzügyekkel foglalkoztak. Az iparosítás idején is az ő közösségeikben volt meg az a koncentrált tőke, amely révén bele tudtak fogni a vállalkozásokba és azt se felejtsd el, hogy a szabadalmakat is jórészt ők, illetve a közösségeiken BELÜLI bankárok szerezték (vették?) meg! Amiről itt írtál, az csak egy közönséges 'magyarozás'! Nem csak erre a területre volt jellemző.

@HaD: "Ma Mo.-ra az jön be aki akar...pl. Ausztria Szlovákia Románia és Ukrajna irányából. Se kerítés de még csak határellenőrzés sincs....néha vámosok."

Jól látod! Korábban már magam is írtam erről. Szerencsére ez most még jellemzően nem gond, de később lehet. És érdemes lehet egyszer elgondolkodni a valódi vasfüggöny újbóli felállításán a sógorokkal közös határon. Persze, már haladni kellene a korral. A fal és a robotgéppuska, IR- és mozgásérzékelők csak jobban festenének! Nem vagyok híve sem a nyitott határoknak, sem a nyitott társadalmaknak. Mindenkinek jobb, ha rend van!

"A kötvényesek hogy nincsenek itt az meg nettó csalás ha így van..."

Így van! Nem csak itt, de Máltán, Cipruson is. Tudják ezt ott is, sőt! Még a 'nagy' Luxemburgban is. Csalás? Az. És mindenki leszarja.

"Szerény véleményem hogy ezek legfeljebb pénzmosás adó elkerülés esetleg kiaadtaási okok miatt vásárolták be magukat."

Ezt is jól látod. Szerintem is így van.

"Végül. Európa jelenleg kicsit gazdagabb részén vagy 500 éve gyűlnek a migráncsok."

Ez engem itt nem kell érdekeljen. Szarok rájuk! Az ő problémájuk. Ha nem tudják megoldani, hát így jártak. Egyrészt nem frusztrál, másrészt nem is érzem magamnak a problémát. Az ő társadalmi-politikai gondjuk, küzdjenek meg vele ők!

"Eleinte rabszolgának hívták őket aztán a gyarmatokról betelepült népség...vagy megkapaszkodtak vagy leszegényedtek..."

Írhatnám, hogy roppant mód sajnálom, de nem. Egyszerűen nem érdekel. Fentebbi soraim igazak erre is.

"Ausztria Svájc Németország a II.Vh. után lett célország...első hullám törökök,második a balkáni háborúk menekültjei..."

És most már ugye probléma a többmillió török, akik inkább húznak az Erdogán felé, mint a mutterhez! A svájciak épp idén tagadták meg a mecsetépítés lehetőségét. Az osztrákok már az abroszt se engedik a muszlim libák arca előtt. Későn ébredtek, ezt már ők is tudják! Már az osztrákok sem fogják tudni visszalapátolni a szart a lóba! (És igen, ezért lenne jogos az új 'vasfüggöny'!)

"Jenleg ezen országokban ha megy is itt ott a pampogás de a gazdaság bedőlne a "rabszolgák" nélkül..."

Egy stagnáló gazdasággal együtt lehet élni! Migrikkel nem igazán. Az előbbi egy visszafordítható folyamat, a másik nem! Ha egy migri bevackolt, akkor az már csak szaporodik és fertőz.

"...pl. a magyar "rabszolgák" is ott dolgoznak adóznak költenek..."

Kötelező 'magyarozásod' neked is megvolt. Mintha ne lett volna célja az uniónak a piac egységesítése és a keleti munkaerő 'hasznosítása'! Azt ugye te sem hiszed, hogy nem volt előre kiszámolva 'grammra', hogy hogyan fogja tudni a nyugat lenyúlni a keleti humánerőforrást percekkel az 'egységesülés' után??? Fenét nem!

"Megjegyzésként még annyit hogy anno Róma kb. 300 évvel hamarabb bedőlt volna ..."

És mibe dőlt bele...? ;-) És mi lett Bizánccal???

"...nem egyszerű ez a kérdés és főleg nem emocionálisan kellene kezelni..."

Nem egyszerű, de nem értek egyet veled! Igenis logikával és emócióval IS kell kezelni ezt a kérdést! A logika szerint ezek a vadak itt parazitáznak, rombolnak, élősködnek, elveszik az erőforrásainkat, sokasodnak és erőszakot generálnak. Évtizedeken belül felborítják a társadalmi-etnikai-gazdasági egyensúlyt! Semmi szükség rájuk, ne legyenek itt. Ennyi. Az érzelmi oldala szerint pedig nem azért harcoltak, véreztek nagyszüleink ezért a földért, nem azért dolgoztak szüleink ezen a földön, és én sem azért küzdök itthon, hogy mindenféle jöttment, koszhadék színesbőrű itt hédereljen a mi kontónkra! Ha a gyökér 'állampolgári' németeknek ez kell, akkor tegyék, vigyék! Az ő döntésük, viseljék. De NE UGASSANAK bele abba, hogy mi itt nem kérünk ezekből a kreténekből! A mi részünket is megkaphatják, sok sikert! Inkább egy stagnáló gazdaság, mint migri 'kamionsofőrök' és 'rendőrök'! Pfff...
B.

ogli dzsí 2017.11.23. 12:32:31

@ZX: lakossagcserere? egyetertek. ez az egyik ok amiert a magyarok nagyon utaljak a balllipsiket.

Hozzászólok 2017.11.23. 12:32:55

@Cycmen: valoban. Hogy jön a cikkíró a "ráhajolt" kifejezéshet. A post stilusa bicskanyitogatóan alpári. A tartalma meg tájékozatlan és részrehajló. Jobb lett volna, ha meg se irja

Szelid sunmalac 2017.11.23. 12:42:03

@ogli dzsí: Ennyi? Tenyleg ennyire vagy kepes?

Ember bazdmeg, szarok rad is, meg a ballibekre is! A kibaszott kulugyminiszter nyilvanosan kiall egy kibaszott nepirtas mellett, es te csak ballibezni tudsz?!

ogli dzsí 2017.11.23. 12:54:06

@Szelid sunmalac: nem, a kulugyminiszter semmilyen nepirtas mellett nem allt ki, szimplan kicsit beteg vagy

de nem ma kezdted, meg nem is tehetsz rola, igaz? Megbocsatok.

Szelid sunmalac 2017.11.23. 12:57:12

@ogli dzsí: "Ezért Magyarország támogatja Mianmart erőfeszítéseiben, hogy úrrá legyen a jelenlegi helyzeten" - amit epp egy nepirtassal probalnak megoldani.
De szerinted en vagyok a beteg.

Hozzászólok 2017.11.23. 12:59:55

@morph on deer: szerintem abba kéne hagyni hogy innen mi igazsagot tegyünk, hol, kinek a népirtása jogos.
Tulajdonéppen azt is mondhatta volna, csináljanak, amit akarnak, csak ide ne jöjjenek. Ez nem hangzik túl jól? Na ezért teszünk némi erőfeszitést hogy ők ott megoldhassak a problémáikat. Igy már szebben hangzik.
De itt moralizálni, meg összeveszni egymással nem kéne.
Szerintem jól csinálja a dolgát Szijjártó.

Szelid sunmalac 2017.11.23. 13:11:15

@Hozzászólok: Tehat a vilag nagyresze, kulonosen azok, akikkel egy erdekkozossegbe tartozunk sjaat donteseink alapjan eliteli a tortenteket, de a Szijjarto jol csinalja ha homlokegyenest szembemegy minden irott es iratlan szaballyal a dilpomaciaban

Cycmen 2017.11.23. 13:14:11

@gyurmicsek: Az ne zavarjon, hogy a zsidók nélkül lenne ipar Mo-n.

Nem lenne persze! Kőbaltával puhítanánk a húst bammeg! Szerintem már jól állnánk nélkülük ha kimarad a Kun, Rákosi Soros buli! Meg a világ is előrébb lenne! Japán jól áll nélkülük is! :DDDDD

ZX 2017.11.23. 13:14:14

@Bravehearth: Ismét bebizonyosodott, hogy egy büdös komcsi vagy. Ahogy a fidesz szavazók nagy többsége.

@Hozzászólok:
Ki képvisel mit? Ha szíjj ártó oda sem baszik akkor sem jönne errefele egyetlen rohingja sem. Nekik csak a burmai támogatás kell, hogy legyen kihez menekülni ha fenyegeti őket az akasztás veszélye.

Ballib cenzúrázók réme 25 2017.11.23. 13:17:04

@Szelid sunmalac:

Apád fasza áll a népírtás mellett te szemét bolsevik pöcs.

Cirka 51 külügyminiszter és vezető volt ott, és pont olyan sablonokat mondtak, mint Szíjjártó.

Pl:Az Európai Unió külpolitikai főnöke, Federica Mogherini

english.kyodonews.net/news/2017/11/092e809d5858-asia-europe-foreign-ministers-meeting-kicks-off-in-myanmar.html

She added that the EU is "firmly behind the democratic transition of Myanmar and we understand how delicate the process is and still ongoing."

Azaz

"Hozzátette, hogy az EU "határozottan mögött áll a mianmari demokratikus átalakulás mögött, és megértjük, milyen nehéz a folyamat, és még folyamatban van".

Szelid sunmalac 2017.11.23. 13:26:44

@Ballib cenzúrázók réme 25: A kurva anyadnak probalj ferditeni batyu! Tudhatnad, hogy nem most jottem le a falvedorol es bizony angolul is tudok olvasni te kreten! A cikkben, amit belinkeltel, mar az elejen leszogezi, hogy nem mentek bele nepirtasos temaba a VENDEGLATOnal, hanem altalanossagban a terror ellenes kuzdelemrol es az ahhoz szukseges globalis osszefogasrol volt szo.
Raadasul "veletlenul" kihagytad a pont elotte levo legfontosabb reszt, miszerint nagyon is tudjak, hogy nepirtas van, es mar keszuloben vannak a megfelelo lepesek.
Nesze bazdmeg magad:"The Italian politician said that they discussed the need to start implementing the final report on the Rakhine issue prepared by an advisory commission chaired by former U.N. Secretary General Kofi Annan.

"I am very encouraged by the willingness and readiness of the state counselor to go in that direction," she said.

"We encourage both Bangladesh and Myanmar to work bilaterally on this issue with the support of the EU and with the rest of the international community. We believe that stopping the violence, stopping the flows of the refugees and guaranteeing fully humanitarian access to Rakhine State and safe sustainable repatriation of the refugees is going to be the key," she said."

Bravehearth 2017.11.23. 13:29:17

@ZX: Ismét bizonyítottad, hogy egyszerű vagy, mint a félfamentes rajzlap! Nem tudom ugyan, hogy mivel, mi problémád volt, de nagyjából le is szarom veled együtt...! A te anyádnak is az volt a legkomolyabb bűne, hogy nem hurkolt egyet a köldökzsinórodon, mikor felsírtál. Ez van... Pedig egy nyomorult agyatlan ballibától megmenthette volna a bolygó népét! Neked is leírom, bár kétlem, hogy értelmezni tudnád csökevényes idegrendszered vérfertőzött agymaradékával, de sebaj. Nem nekem fáj! Tehát: SOHA nem szavaztam a fideszre és nem is támogattam őket! ;-) No, ezen gondolkodj el, te kis geciputtony! Vagy, inkább ne...!
Qrvaanyádat!
B.

ZX 2017.11.23. 13:33:03

@Bravehearth: " És érdemes lehet egyszer elgondolkodni a valódi vasfüggöny újbóli felállításán a sógorokkal közös határon. "

Kb. eddig olvastam az agymenésedet. Innentől már a faszomat sem érdekli kire szavazol kire nem, egyszerűen egy agyahalott fasz vagy. Ha beleszakadt volna a fejed anyádba a világ jobb lenne.

Hozzászólok 2017.11.23. 13:45:39

@Szelid sunmalac: kedves malac! Europa akivel erdekkozossegben vagyunk ugye meghulyult. Vagyis nem ok, csak a vezetoik.
Nem tudom miert kene nekunk is meghulyulni.
Szerintem korrekt a nyilatkozat. Tamogatjuk, hogy ott helyben oldjak meg a problemat.
A szemforgato farizeusokkakl van tele a tokom, akik itelkeznek, elborzadnak, nyilatkoznak, becsikozzak a facebookfenykepuket - mindig szigoruan alkalmazkodva a tobbsegi birka tendenciakhoz - de SEMMIT nem csinalnak. Ha megis, azt mas koltsegere.
Aztan nagyon buszkek az egyutterzo jo lelkukre.

Bravehearth 2017.11.23. 13:46:15

@ZX: "Kb. eddig olvastam az agymenésedet."

És ha végig se olvasod, akkor mi a telivert génhibás rántott kurvaanyádért ugatsz, te parazita? Akkor ne okoskodj, hanem gondolkodj el azon, amit az összes többi sor, vélemény és információ jelent! De tényleg nem nagyon érdekel se a kurvaanyád picsagyümölcse retardált keverékszar hülyegyereke, se az, hogy mit és hogyan gondolsz! Egyszerűen csak sokkal jobb lenne, ha te is és a retek balliba fajtád is fogná magát és megdögölne vagy legalább elkezdenétek halva születni! Idióta kis g*ci...! Ünnepelni fogom a halálhíred, te patkány!
B.

Hozzászólok 2017.11.23. 13:48:05

@ZX: az a helyzet hogy neki hivatalbol kell valamit nyilatkoznia egy ilyen ugyben.
TE viszont siman megteheted hogy oda se basxol... lehet hogy az lenne a helyes.

ZX 2017.11.23. 14:06:30

@Hozzászólok: Nincs olyan, hogy KÖTELEZŐ nyilatkozat hivatalból.

1ghost 2017.11.23. 14:15:25

@Bravehearth: Na mi van te csahos orbánista eb? Már a póráz is szoros, te gerinctelan szaralak? Az nem a póráz te szolgalelkű fattya a gazdádnak, hanem a kötél amit a magyarok a nyakadra tettek, s minél jobban rángatózol annál szorosabb.

De hiába kalimpálsz, nem menekülsz, fiacskám, nem úszod meg. A magyarok történelmében a hozzád hasonló ócska kollaboránsoknak mindig csúnya vége lett. Ezt vésd jól a fejedbe, már nem sokáig rejtőzhetsz orbán seggében.

Bravehearth 2017.11.23. 14:21:05

@1ghost: Mondom én... :-) És tényleg nem látja... Szenzációs! O.m.g.!

@ZX: "Nincs olyan, hogy KÖTELEZŐ nyilatkozat hivatalból."

Ez, mondjuk teljesen igaz.

@Hozzászólok: "az a helyzet hogy neki hivatalbol kell valamit nyilatkoznia egy ilyen ugyben."

Nem tudom, hogy ez valóban így van-e! De tegyük föl, hogy igen. Akkor is fogalmazhatott volna értelmesebben! Szerencsésebb lett volna, ha azt nyilatkozza, hogy támogatják a kormányt minden BÉKÉS, ERŐSZAKMENTES és konszenzusos törekvésében. Szerintem ennek így lett volna értelme és diplomáciai szempontból is megfelelő(bb) lett volna. Már, ha tényleg mindenáron nyilatkozni akart. Egyébként sanszos, hogy inkább a hazai közönségnek nyilatkozott, mikor ezeket mondta. Itt meg ugye adott volt a téma...
B.

ZX 2017.11.23. 14:23:06

@Bravehearth: Ó te telibevert magát jobboldainak gondoló hazaáruló geciputtony. Az ilyen hazaáruló mocsokládák miatt mentünk bele 2 vesztes világháborúba. Úgyhogy te nekem itt ne ballibázz te anyabaszó majom.

Kivlov 2017.11.23. 14:28:04

@ogli dzsí:
A migrizéssel nincs baj.
A menekültezéssel van. Mivel ezek nem menekültek, hanem csak ideözönlő maroktartó csürhe.

ZX 2017.11.23. 14:30:17

@Kivlov: A hivatalnak némi időbe telik mire megállapítja valakiről, hogy menekült-e vagy sem. Te meg a foteledből ezt megmondod. Brávó! Ekkora tudássaln miért nem a határon osztod az észt?

1ghost 2017.11.23. 14:34:16

@Bravehearth: Na mi van orbán csahos ebje? Még mindig itt rohadsz, noha már kifogytál a munícióból? Na akkor visszatakarodhatsz szépen a tolvaj, korrupt gazdád seggébe, csak az a nagy baj, hogy már fosik a fickó, így a levét te iszod.
Viszont egyszerűen nincs más választásod.

Ballib cenzúrázók réme 25 2017.11.23. 14:40:57

@Szelid sunmalac:

Pontosan így ahogy mondod.

Senki nem ment bele a népírtásba, az 55 darab országot képvsielő egyik külügyminiszter se.

MIndenki, így Szíjjártó is elmondott egy érdektelen sablon dumát.

Amit a magadfajta ballib agyhalott bérrettegő csürhe népirtásosdikánt tálal pl itt ebben a moslék gyűlöletkeltő szar blogban.

1ghost 2017.11.23. 14:43:35

@Kivlov: @ogli dzsí:

Na mi van te tetves fideszes bérhazudozó? Egyik nickeden egyetértesz a másik nickeddel? Te szánalmas orbánista bohóc, már mindenki csak röhög rajtad, úgyhogy az össze nickedet feldughatod magadnak, mert jövőre a magyarok revansot vesznek rajtatok az kurvaélet.

Bravehearth 2017.11.23. 15:51:39

@ZX: "Az ilyen hazaáruló mocsokládák miatt mentünk bele 2 vesztes világháborúba."

Valóban? A hozzád hasonló ostoba fekete lyukaknak semmi köze nem lehetett hozzá??? :-) Bőven rád férne még az olvasás...

"Úgyhogy te nekem itt ne ballibázz te anyabaszó majom."

Simán 'ballibázhatlak'! Éppen annyira lehetsz balliba, mint én 'fideszes'!

Ami anyádat illeti, nos őt kihagytam... :-( Rád emlékeztetett és az eléggé ingerkeltő. De nem olyan ingert, amitől b@szni kíván az ember! Szóval otthagytam a migriknek! ;-)

@1ghost: Tényleg üdítően hat az a fénylő butaság és ostobaság, amivel beragyogod a net blogszféráját! Komolyan mondom, amíg nem leszel unalmas, még szórakoztatsz is! :-)
B.

Kivlov 2017.11.23. 16:03:43

@ZX:
Időbe? Mert ki lehetne zárni a "jelentkezők" 99%-át azonnal.
Ki kellene mondani, hogy mely országokból jövők számítanak annak. Jelenleg lenne kb 3-4 ország a Földön.
És hozzon róla papírt is, hogy ő oda valósi. Ha van több(tíz)ezer eurója idejönni, akkor papírt is szerezzen. Meg egyébként se kéne, hogy a befogadót érdekelje hogyan teremti elő a papírt. Az USA-t se érdekli honnan és miből szerzel vízumot. Van egy szabály: ha be akarsz lépni, betartod.
Plusz a határoknál várakoztatni mindenkit mindaddig, amíg meg nem kapja a státuszt.

tpl 2017.11.23. 16:05:36

Ha alapból gyűlölöd a Fideszt, meg hánynod kell a Szijjartotól, akkor édes mindegy, hogy mit mond és mit tesz, te ki fogod dobni a taccsot. Így aztán sok értelme nincs is a posztodnak. Hacsak azt nem akarod elérni, hogy mások is rókázzanak.

elvis56 2017.11.23. 16:24:23

A Szijártó az apja lévén lehetett külügyminiszter mert az apja feldobott embereket akikkel karterozott igaz ez? Mert város szerte beszélik.

na4 2017.11.23. 16:55:34

Szijártó tök jó fej. Körömszakadtáig védi Magyarországot mindenhol, és nem rezel a gatyájába, ha valamelyik ballibber politikus elkezd bennünket pocskondiázni.

1ghost 2017.11.23. 16:57:21

@Bravehearth:

Te mocskos orbánista eb! Szóval még mindig itt nyalod a korrupt gazdád seggét, pórázzal a nyakadon?
Csaholj bazdmeg, csaholj, mert szabad emberként a piacgazdaságban éhen döglesz, éppen úgy mint bármelyik fideszes talpnyaló.

anonymand 2017.11.23. 18:40:08

@Bravehearth:

"Talán te hogy lehetsz ennyire ostoba és vak? A bangladesiek is biztos úgy kerültek a határainkra, hogy kiszúrtak minket a térképen, igaz? A ghánai, marokkói, nepáli és mindenféle népség fiai is úgy kerültek a határainkra, hogy kidöfték a homokba rajzolt világtérképen Röszkét??? Mert hallottak rólunk. Jah. Te tényleg ennyire hülye vagy???"
Tudod, nem lehet mindenki annyira okos mint te.
Egyrészt valóban ismert lehet a világ a tőlünk igen messze lakók számára, én mégsem gondolom, hogy nagy számú rohingya egyáltalán hallott már hazánkról.
Banglades, Marokkó, Nepál, stb. elhagyói sem tömegével indultak direktbe Röszke felé.
Tudom Soros osztogatja a térképeket.

"Nem tartják annak. Ahogy annak a 106 országnak a polgárai sem tartották annak, akik mégis ide tudtak támolyogni. Nem vagyunk célország (hála az égnek)! De folyosó se legyünk!" - nem biztos, hogy közismerten jó hírünk miatt nem számítunk célországnak.
Hogy is van az, hogy a mi határszakaszunkat a "folyosó" kapujának tekinthetik?
Vagy Európa (az Unió) másfelől napjainkban meg sem közelíthető?

""Azt pedig csak szeretném emlékezetedbe idézni, hogy képesek voltunk már befogadni: chileieket, vietnamiakat, kínaiakat ... is."

És jól tettük...?" - igen, jól.
"Anno befogadtunk szerbeket, románokat, cigányokat is. Jól rá is keféltünk. Ezt meg én szeretném neked jelezni!" - meg zsidókat, görögöket, afgánokat, lengyeleket, stb.
És majd igyekszem az eszembe vésni, hogy "Jól rá is keféltünk".
És igyekszem elfelejteni, hogy legnagyobb költőink, Nobel-díjas tudósaink, 48-as tábornokaink java, olyan szülők gyermeke volt, valahonnan "ide tudtak támolyogni."

"Szomorú és tragikus, ami ott folyik Mianmarban. Ez nem kétséges." - ebben tökéletes az egyetértés (ha nem sért, hogy egy ostoba és vak egyet merészel érteni veled).
"De SEMMI közünk hozzá!" - ebben viszont teljesen más véleményen vagyok.

Bravehearth 2017.11.23. 20:25:55

@1ghost: Kezded elveszíteni a varázsodat, orrtúróbogár... Az igazság az, hogy egysíkú butaságod kezd unalmas lenni. Hiába, a legjobb kuriózum is unalmas lesz egyszer, te pedig messze vagy a jótól is, nem még a legjobbtól! Na, szólj anyádnak, toljon vissza az ágyadhoz!

@anonymand: "Egyrészt valóban ismert lehet a világ a tőlünk igen messze lakók számára, én mégsem gondolom, hogy nagy számú rohingya egyáltalán hallott már hazánkról."

Akkor azért abban egyetérthetünk, hogy nekik sem hiányzik egy ekkora menekülés és nekünk sem hiányzik ide egy újabb muszlim migrihorda! Ok.

"Tudom Soros osztogatja a térképeket."

Ha tudod, akkor mi lep meg? Én úgy tudtam, hogy némely szervezetei osztogatták. És onnan lehetett tudni, hogy egy angol tudósító készített erről egy tudósítást, amin be is mutatta a papírokat és a térképeket. (És nem a gaz orbánisták tették oda őket a görög tengerpartra!)

"És jól tettük...?" - igen, jól."

Maradjunk annyiban, hogy a vélemények megoszlanak!

"...meg zsidókat, görögöket, afgánokat, lengyeleket, stb."

Az afgánokkal jól rá is keféltünk! Az ő képviselőikhez volt szerencsém. Inkább maradjon mind otthon! Szerintem.

"És igyekszem elfelejteni, hogy legnagyobb költőink, Nobel-díjas tudósaink, 48-as tábornokaink java, olyan szülők gyermeke volt, valahonnan "ide tudtak támolyogni."

Ferdítesz és 'magyarozol'! Nagyjaink egy része más nemzetektől is származott. De hogy a 'java'! Egy része... Továbbá azért elgondolkodhatnál azon, mi a különbség ezen történelmi személyek és a kerítés alatt tolongó migrihordák között! Mert alapvető különbségek vannak. És itt nem elsősorban a kultúrát vagy a vallást értem. Hanem az integrációjukat és a saját identitásukat! És még csak Petőfiig sem kellene elmenni a vita során! Pedig ő oszlopos tag a nagyjaink között!

"ebben tökéletes az egyetértés (ha nem sért, hogy egy ostoba és vak egyet merészel érteni veled)."

Miért sértene? Megtisztelsz.

""De SEMMI közünk hozzá!" - ebben viszont teljesen más véleményen vagyok."

Pedig nagyjából ez a nagy helyzet. Tényleg nincs hozzá közünk. Segítséget adni, eszközöket, élelmet, pénzt biztosítani a menekültek számára (OTT) teljesen normális és alap dolog kell legyen. Ez egyértelmű. De idehozni őket, itt biztosítani számukra olyan lehetőségeket, amiről az unió szokott beszélni, hiba volna! Nem is támogatnám semmilyen formában sem. Az országon belüli fegyveres konfliktushoz pedig tényleg semmi közünk. Ennyi erővel a Maliban, Szomáliában vagy Szudánban tengődők bánatát is magunkra vehetnénk...!
B.

Scott Tenorman Must Die 2017.11.23. 20:41:44

@Szelid sunmalac: jaj hát úgy nagyon könnyű igazolnod magad, ha kiegészíted valakinek a mondatát a saját szavaiddal majd azt fogadod el valóságnak

1ghost 2017.11.23. 21:11:44

@Bravehearth: Hát még mindig itt vagy, orbán csahos ebje? Te magyarok söpredeke, fosol mi? Jövőre elkapják a grabancod a szarházi fajtádnak.
Na takarodj vissza a korrupt gazdád seggébe, házőrző ebeknek ilyenkor már ott a helye. Meg ne lássalak itt még egyszer, mert a pórázát megragadva húzlak ki innen.

Bravehearth 2017.11.23. 22:16:56

@1ghost: no, erre azért befizetek ám! :-) Pedig látni fogsz! Sőt...! Olvasni is! Sőt... Élj együtt a tudattal, nem félünk, nem tágítunk és nem megyünk! Egyszer talán ott fogunk állni a tolókocsid előtt is! És akkor anyád már hiába tol be a kotvány óladba! Nem fogod megúszni...! Csak figyelj!

1ghost 2017.11.23. 22:55:16

@Bravehearth:

Világosan megmondtam, hogy vissza kell takorodnod a tolvaj gazdád seggébe. Nem értesz a szép szóból, te segghülye orbánbérenc? Hát vett tudomásul, leszarom nagy ívben, hogy éjszakai pótlékot kapsz a güvü szemű rogán propagandaosztályától, meg ne lássalak itt még egyszer, mert a nyakadban lévő pórázon fogva húzlak végig az utcán.

anonymand 2017.11.24. 03:11:50

@Bravehearth:

"Akkor azért abban egyetérthetünk, hogy nekik sem hiányzik egy ekkora menekülés és nekünk sem hiányzik ide egy újabb muszlim migrihorda! Ok." - nem, nem OK!
Nem "OK", hogy "migrihorda" gyanánt aposztrofálod a szerencsétlen menekülteket.
Nem "OK", hogy lazán "nekünk sem hiányzik" kitétellel kívánod elintézettnek tekinteni a dolgot.
Nekik természetesen egy borzasztó tragédia, hogy menekülniük kell, és minden befogadó számára problémát jelent a segítségnyújtás.
De az, hogy problémát jelent, nem ad felmentést a segítségnyújtási kötelezettség alól.

"Ha tudod, akkor mi lep meg?" - én ugyan ironikusan írtam Sorost, de te láthatólag másképp meg sem próbálod megközelíteni a kérdést.
A segítségnyújtásnak része az is, ha tudják, hogy merre indulhatnak, hol van esélyük, ráadásul úgy tudom, hogy nem csak Soros pénzelte civil szervezetek vannak, akik segítséget próbáltak nyújtani (most az embercsempész bandák "segítségnyújtó" müködésétől (akiket nem Soros pénzel) tekintsünk el).
"Én úgy tudtam, hogy némely szervezetei osztogatták. És onnan lehetett tudni, hogy egy angol tudósító készített erről egy tudósítást, amin be is mutatta a papírokat és a térképeket. (És nem a gaz orbánisták tették oda őket a görög tengerpartra!)" - nem, nem gaz orbanisták.

"Maradjunk annyiban, hogy a vélemények megoszlanak!" - már megint egy olyan mondatod, amibe nem tudok, de nem is akarok belekötni.

"Az afgánokkal jól rá is keféltünk! Az ő képviselőikhez volt szerencsém. Inkább maradjon mind otthon! Szerintem." - a te tapasztalataid rosszak velük kapcsolatban, a feleségemé, aki iskolában foglalkozott velük (gyermekeikkel) pedig teljesen más.
Idézek egy klasszikust:
"Maradjunk annyiban, hogy a vélemények megoszlanak!"

"Ferdítesz és 'magyarozol'! Nagyjaink egy része más nemzetektől is származott. De hogy a 'java'! Egy része..." - lehet, hogy te tévedsz.
A Nobel-díjas tudósaink többsége: zsidó.
A 48-as tábornokok többsége - idegen származású.
Petőfi, Radnóti (hogy csak a legnagyobbakról essék szó) nem szittya ősökkel bírtak, de lehetne még sorolni, s lehet téged érne meglepetés a "javát" illetően.
Kurz und gut, nem ferdítettem.

Bravehearth 2017.11.24. 07:19:06

@1ghost: Megbeszéljünk egy helyet és időpontot??? ;-) Elveszett a varázs, sajnos már unalmas vagy... Nem mondom, hogy nem vagy megmosolyogtató és szánalmas, mert az vagy. Csak már unalmas is... De egyben biztos lehetsz: itt vagyunk! Nem megyünk és nem tágítunk! És nem szabadulsz...! :-)

@anonymand: "Nem "OK", hogy "migrihorda" gyanánt aposztrofálod a szerencsétlen menekülteket."

Amíg hordaként viselkednek, hordának látszanak és hordaként kommunikálnak, addig azok is lesznek és úgy is kell őket aposztrofálni.

"Nem "OK", hogy lazán "nekünk sem hiányzik" kitétellel kívánod elintézettnek tekinteni a dolgot."

Dehogynem! Teljesen ok. Banglades, Mianmar, Eritrea, Nigéria és Magyarország között van bőven biztonságos állam, ahol meg lehet várni a konfliktus rendeződését. De te magad is írtad, hogy nem vagyunk a célországuk. Rendben. Tehát akkor nincs is dolgunk egymással. És hogy a lényeget is értsd: a segítéssel és a segítséggel semmi probléma nincs! Az idejövetellel és a letelepítéssel már nagyon is sok! Az egy hülyeség!

"De az, hogy problémát jelent, nem ad felmentést a segítségnyújtási kötelezettség alól."

Nem is ezt mondom, hanem azt, hogy nem kell őket idehozni (ideengedni) és letelepíteni! Segíteni lehet.

"A segítségnyújtásnak része az is, ha tudják, hogy merre indulhatnak, hol van esélyük..."

De az NEM része a segítségnyújtásnak, hogy 'tippeket' kapnak! El kell dobálni a papírokat, ne adjanak ujjlenyomatot, tagadják le a korukat, valódi származási országukat. Márpedig ezek a soros-féle (és egyéb) szervezetek erre sarkallták a migriket! Ezek is tények.

"...a te tapasztalataid rosszak velük kapcsolatban, a feleségemé, aki iskolában foglalkozott velük (gyermekeikkel) pedig teljesen más."

Remek. A feleséged taníthatja az afgán purdékat Afganisztánban is. Ez itt Magyarország. NEM az ő hazájuk, hanem a miénk. Tudod, felnőttként nem csak a kinézetük emlékeztetett a cigányokra, de a viselkedésük is. Egy pokol volt, hogy el kellett viselnem őket!

"...lehet, hogy te tévedsz. A Nobel-díjas tudósaink többsége: zsidó."

Lehet. De fentebb írtam arról is, miért voltak az iparosítás során felülreprezentálva a zsidók. És miért voltak a tudományok területén is többen, mint az 'őshonos' magyarság. Ami korábban hátrányuk volt, az a tudományos forradalom és az iparosítás idején (részben) előnyükre vált. Tudod, a 'szittya' magyarok (és sorstárs egyéb kisebbségek pl. a svábok, horvátok, tótok) a XVIII.- XIX. században is vidéki településeken, kisebb városokban földművelésből és az ahhoz kapcsolódó tevékenységekből éltek. Nem közülük kerültek ki a pénzüggyel, kereskedelemmel foglalkozó tőkések és nem a köreikből töltötték föl az egyetemeket! Tehát a gondolatmeneted számomra csak egy közönséges 'magyarozás', semmi több! Bizonygatni akarod, hogy mindenki kurvára tudós, hős és értelmiségi, csak a magyarok a sötét vadbarmok. Gondolhatod így, de van olyan sváb jóbarátom nem egy, aki a sváb identitása mellett is kipofozná belőled a lelket néhány ilyen kijelentésed miatt is! Pedig svábnak született és bárminél többet számít neki, hogy magyarként élhet és érezhet! Az elmúlt években még a kint élő távoli rokonsága is összerúgta vele a port, ő szó nélkül kiállt magyarsága mellett. Még mielőtt leostobáznád, csak jelzem, hogy egy tanult, sikeres és családos emberről van szó!

"Kurz und gut..."

Használd nyugodtan a magyar nyelvet! Semmivel sem leszel több a szememben, ha ilyen módon virítasz a 'műveltségeddel'! Ez így inkább szánalmas, mint poén...
B.

anonymand 2017.11.24. 13:31:10

@Bravehearth:

Rövid leszek.
"Ezek is tények." - írhatta volna akár Lencsés Pistike ... is.

Köszönöm a velem való törődést, de ez nékem túl sok(k) volt.
Legyen szép napod!

anonymand 2017.11.24. 13:40:25

@Bravehearth:

Azért nem tudom megállni, hogy alja mondataidra ne reagáljak.
"Tehát a gondolatmeneted számomra csak egy közönséges 'magyarozás', semmi több! Bizonygatni akarod, hogy mindenki kurvára tudós, hős és értelmiségi, csak a magyarok a sötét vadbarmok." - olyasmit tulajdonítasz nekem, amit le nem írtam, le nem írnék, ami nem tükrözi a véleményem.
Finoman fogalmazok: nem volt túl elegáns.
Ha akarod lefordíthatod...

Bravehearth 2017.11.24. 14:01:16

@anonymand: ""Ezek is tények." - írhatta volna akár Lencsés Pistike ... is."

De nem ő írta, hanem az élet! 2015 őszén. Még videó is van róla, ahogy a görög tengerpartokon megtalálták az eldobált papírokat és füzeteket. Nem is beszélve mindarról, amit Toroczkaiék találtak a határ mentén még tavaly is! Keress rá, látni fogod, hogy nem az 'orbánisták' találmánya a sztori!

Ezt írtad:

"A Nobel-díjas tudósaink többsége: zsidó."
"A 48-as tábornokok többsége - idegen származású."
"...nem szittya ősökkel bírtak, de lehetne még sorolni..."

Mindezek az adott tartalmi környezet mellett egyértelmű utalás arra, hogy szerinted a magyarságot jelentő valódi értékek (tudósok, történelmi hősök, művészek) mind migrik voltak, a(z általad 'szittyának' nevezett) magyarság nem bírt ezekkel az értékekkel. Másként: integrálni kell mindenkit, hogy valami érték is legyen a sötét magyarokban. Ok. Persze ez így erős volna, mennyivel 'elegánsabb' mindezt elrejteni egy tiédhez hasonló megjegyzésben, abban a kontextusban! Bravo!
És még te írod le, hogy nem volt 'túl elegáns'...? Én is finoman fogalmazok: tényleg mákod van az internettel!

Ami pedig még nagyon lényeges kérdés: ha számodra nem egyértelmű, hogy milyen különbségek vannak a hazai kisebbségek (egy része) és a migrik között, akkor azon nem is lehet segíteni, de ez már a te problémád (esetleg a feleségedé)! Őket összemosni nagyjából ugyanannyira ostoba és gusztustalan húzás, mint az '56-os és '89-es menekülteket a migrikhez hasonlítani! Szerintem.

"...de ez nékem túl sok(k) volt."

Néha rád is rád fér.

"Legyen szép napod!"

Hasonlókat! Migránsmenteset!
B.

1ghost 2017.11.24. 15:47:16

@Bravehearth:

Te retkes bérhazudozó, még mindig itt rohadsz betegesen fényezve a tolvaj, korrupt gazdád seggét? Te idióta hülye, fényezheted bazdmeg, mert köp a tolvaj fajtádra már mindenki.

Hogy mit csinálsz? Nem mész és nem tágítasz? Dehogynem te szarházi orbánbérenc, dehogynem mész! Rövidesen megkapjátok, ami jár. Úgyhogy a gazdáddal együtt meg a többi bűntársaddal vezetőszáron masíroztok a rács mögé, ez a világ vár rád, és ezt vésd jó mélyen be a gerinctelen, rút lényedbe. Világos?

Bravehearth 2017.11.24. 15:55:27

@1ghost: Termeld a gyomorsavat, termeld tolókocsis! :-) Te figyelj már! Beszéljük meg nyugodtan! Gyere ide és vonszol el, gyere és mondd a szemembe! Ok? ;-) Légy ember legalább egy pillanatra szánalmas életedben! Lol...

És nem! Nem megyünk, nem tágítunk. Itt leszünk és lehet, hogy majd meg is látogatunk! Ott leszünk a tolókocsid előtt kisköcsög! Bizony ám! És lehet, hogy nem vezetőszár lesz nálunk, hanem kötél! ;-) No, én ezt vésem a kőbe, hogy nem felejtünk. Téged biztosan nem! ;-)

Idegeskedj, nyomjad csak! De már nagyon unalmas vagy...
B.

1ghost 2017.11.24. 16:22:28

@Bravehearth:

Én értem, hogy már most összeszartad magad Janika. Minden okod megvan rá. Mi magyarok a hozzád hasonló szarháziakkal mindig elbántunk a történelem során, most is így lesz. Minden kornak megvan a maga söpredéke, hát nekünk most ti jutottatok.
De kibaszottul túltoltátok. Ezért majd szépen a rács mögött lesz időd gondolkodni ezen. Mert, hogy ott fogsz elrohadni, arra már most mérget vehetsz.

Bravehearth 2017.11.24. 16:34:45

@1ghost: 'Ásít...' Dögunalom vagy. Mondom: gyere és személyesen állj elém! ;-) Még csak vádpont sem lenne, amivel elővehetnél bárkit is, te ostoba szerencsétlen! No, további jó orrtúrást! Esetleg szólj anyádnak, hogy verje ki neked, hátha lesz egy jó pénteked és lehiggadsz picit!
B.

1ghost 2017.11.24. 18:29:21

@Bravehearth:

Hehehe kétbites orbánszolga!A dögunalom ellenére állandóan itt rohadsz, a körmödet rágva, hogy na vajon GHOST mit válaszol. Látod, te szarházi orbán eb, olyan hülye vagy, hogy saját magadat buktatod le. Neked észt nem adott a teremtő, pusztán csahos kutyának teremtett.
Ami pedig az illeti, a hájasodó, kopaszodó fejed nem sokára a cellarács mögül bámul a folyósora. És bizony ez így lesz sokáig. Nagyon sokáig. Abban a 4X3 méteres celládban fogsz megőrülni, és nem lesz menekvés.
süti beállítások módosítása