A valódi viták otthona

Reflektor

Németh Szilárd hisztisérve és alusityakja

2018. február 14. - szénhidra

b689c9b84b31dcd06640c3950683a109.jpg

2018 februárjának 13. esős-havas-szürke napján egy egész ország aggódhatott Németh – barátainak Rezsikiller – Szilárd fideszes politikusért. - Édes bogaram! – sóhajthatott fel sok aggódó KDNP-s nagymama. – Kemény fából faragták, nem lesz ennek semmi baja! – nyugtatta őket szerető fideszes uruk, míg a meleg ételre várva Kövér Lászlói bajuszát pödörgette a konyhában. Tiborcz István pedig arra gondolhatott, amíg ilyen őrei vannak a tisztességes piaci versenynek, addig nem lesz gond azzal a bizonyos 13 milliárddal, amiről drága apósával nem igazán beszélnek utóbbi elmondása alapján. A hely pedig, ahol mindez megtörtént, egy Soros Györgyöktől és Rezsidémonoktól ölelt, Brüsszel cibálta, liberális ármánytól lángoló kis ország, a hazánk.

Nehéz nap volt. Az ország egyik fele azért imádkozott, hogy ezt a drága és jó embert, ezt a hatalmas szívvel, arany szájjal és mély bölcsességgel megáldott, nyájas tekintetű ogrét el ne vigye az ördög (a Sátán!) meg ne mérgezzék a gyíkemberek vagy gonosz varázslattal és/vagy agybénító sugarakkal meg ne támadja Soros Szél Bernadett. A másik fele meg arra gondolt, szegény Sziszinek ki ne jöjjön a hisztisérve, ha már megint ennyi hülyeséget beszél össze, mintha rosszul frissítették volna a szoftverét Putyin hackerei, mert szomorú napok várnak rá, ha bekerül a Dél-Pestibe, ami leginkább a mosdóiról híres mostanság.

De akár egyik, akár másik csoportba tartozunk is, annyit azért el kell ismernünk, roppant nehéz eldönteni, Németh Szilárd ennyire ügyesen vesz hülyére mindenkit vagy tényleg maga is elhiszi, hogy amik elhagyják a száját, azok nem full vállalhatatlan és vérlázító gondolatok. Vagy egyszerűen csak félretolja az egész problémát egy újabb felböfögött Sorossal, reménykedve, hogy a kiköpött szavak nem mocskolják be saját birkózó alapítványának a jóhírnevét, ha már annyi milliárd közpénz folyt bele megérdemelten? Ki tudhatja?

Sajnos egyre kevésbé megy ritkaság számba, hogy meg kell védeni valakitől az országot. (Eddig már 60 milliárd fölött költöttek az állandó rettegés rendszerének kiépítésére.) Éppen ezért az elmúlt évek állandó feszültségben teltek. A magyarokat kívülről támadják, a magyarokat belülről támadják, a magyarokat távolról támadják, a magyarokat a szomszédból támadják, a magyarokat leginkább mindenki IS támadja, főként pedig azok, akik nem rettegnek eléggé és/vagy nem pontosan ugyanazt harsogják, amit Orbán és kórusa. A nemzet nagy megmentői, ahogy sokan gondolnak rájuk. A demokrácia megcsúfolói, a legnagyobb és leggátlástalanabb tolvajok, akiknek semmi sem drága, gondolják mások. Hogy ki melyiket választja, lehet akár ízlés kérdései is, de kétségtelenül eléggé beszédes Szilárdunk az E.On-nal kapcsolatos legfrissebb attrakciója, akarom mondani, kirohanása.

Történt ugyanis, hogy az E.On nyíltan vállalta, hogy a piaci árnak megfelelően, nagyjából 20 százalékkal tudja olcsóbban adni a gáz köbméterét, mint a rezsidémont megfékező Orbán Viktor által megálmodott és létrehozott (központosított és államosított) nemzeti közműszolgáltató. (Főtámogató VV Putyin.) Ilyen pedig a világon nincs, mert ez politika! Szóval adott a piac, ahol jó esetben attól vesz az ember szolgáltatást vagy terméket, aki olcsóbban kínál ugyanolyan vagy jobb minőséget meg adott Magyarország, ahol az állam óriási sallert helyez kilátásba, ha beleköpsz a levesébe azzal, hogy leleplezed, hiába tolták a rezsicsökkentős bullshitet, valójában a világpiaci árnál sokkal drágábban adják el az embereknek például a gázt.

A józanész azt mondaná, hogy ez piaci kérdés, a Fidesz-KDNP-s logika pedig azt, hogy ez politika. És a megmondó ember rögtön figyelmeztet is, hogy érdemes lenne „visszafogni az agarakat” meg Soros meg „az E-On ne avatkozzon bele a magyar választásokba!”, mert persze azzal, hogy azt mondja, van lényegesen jobb üzlet is annál, amit az állampárt ajánl, egyértelműen politikai támadásba lendült a cég, azaz „brüsszel oldalán szállt be a politikai ütök-kapokba".

Ideje lenne mindenkinek ráeszmélni, hogy az üzlet és a politika a Fidesz-KDNP számára egy és ugyanaz, a célja pedig mindössze annyi, hogy úgy keressék gennyesre magukat, úgy lopják szét az országot, úgy nyomorítsanak meg egy nemzetet és öljék ki az önálló gondolkodásra való képességet a magyarokból, hogy azok ennek ellenére még örüljenek is, hogy milyen derék hűbéruraik vannak itten.

A derék polgártársak ugyanis mindent megtesznek azért, hogy a nép egyszerű gyermekeinek (mint például én) ne kelljen gondolkodással fájdítaniuk a buta kis fejüket. Rezsiszilárdék majd szépen elmagyarázzák, miért hülye, hazaáruló, sorosista tolvaj mindenki Orbán Viktoron és baráti körén kívül.

Németh Szilárd fellépései pedig akár a Muppet Show élőszereplős változataként is értelmezhetőek, a röhögésben azért mindig meggátolja az embert, ha hirtelen beugrik, ezek az emberek épp most teszik tönkre a mienk mellett az utánunk érkező generációk, fiaink, lányaink, sőt unokáink jövőjét is.

Németh Szilárd tegnapi akciójával nyíltan kiállt az elcsalt közbeszerzések, a haveroknak kijátszott uniós ezermilliárdok rendszere mellett. Ennek az országnak, nekünk magyaroknak tényleg erre van szükségünk?

Csepregi János írása

 

A bejegyzés trackback címe:

https://reflektor.blog.hu/api/trackback/id/tr6813667584

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Tisztességes Bírói Magatartásért önszerveződő szövetség működési keretei 2018.02.15. 14:05:42

ALAPVETÉSEK - ALAPÉRTÉKEK Egyeztetések és pontosítások utáni és elfogadás előtti állapot 2018.02.14 I. Szövetségünknek és az azt alkotó szervezeteknek egy közös célja van, amely a nevünkben szerepel. Tisztességes bírói magatartás elérése...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ulpius66 2018.02.14. 09:57:26

Csak a TÉNYEK kedvéért.
(bár jól tuggyuk, ez a legkevésbé sem zavarja a ballibsi szarkavaró firkászokat.....)

"A Gáz Plusz nevű ajánlatunk az átlagosan legalább 25 ezer forintos gázszámlájú (azaz az említett, évi 2500 köbméteres fogyasztású) ügyfeleknek nyújt kedvezményes gázszolgáltatást, és egy Otthonangyal Partner nevű csoportos baleset-biztosítást – válaszolta az E.ON a Világgazdaság kérdésére. Az ajánlat két évre szól, a biztosítás pedig választhatóan egyéni vagy családi, és a szerződés hatálybalépésétől számított első három hónapig ingyenes."

"Az E.ON öt százalékkal olcsóbban kínálja a gázt a lakossági fogyasztók egy körének, mint az állami NKM Földgázszolgáltató, mert maga is olcsóbban jut hozzá.
Alákínált a lakossági egyetemes földgázáraknak az E.ON Hungária: évente legalább 13 ezer forinttal, azaz havonta több mint ezer forinttal alacsonyabb számlát ígér, mint amennyit az állami NKM Földgázszolgáltató Zrt.-nél kell fizetni."

Teljesen világos!!!!!

Mán HAVI EGYEZER, AZAZ EGYEZER FORINTTAL KEVESEBBET KELL FIZETNI A GÁZÉRT, HA HAVI MINIMUM 25.000 FORINT A GÁZSZÁMLÁD!!!!

A legédesebb, hogy mindez akkor JÁR, HA KÖTSZ havi 10.000.- forintos lakásbiztosítást az E.On-nál......

Ja!

Csak havi 9.000.- forinttal kell többet fizetned havonta!

Hát a hülyének is megéri!

Frady Endre · http://fradyendre.blogspot.com/ 2018.02.14. 12:37:33

Minket le a piac igáz
S trükkjük: olcsó piaci gáz!
Szilárd gázzal túlfújt teste
Szét ne robbanjon az este!
;-)

jandera 2018.02.14. 12:41:57

@ulpius66: Tehát, az E.ON gyakorlatilag egy drágább ajánlattal lepte meg országunk fogyasztóit. Amit ráadásul nem is kötelező igénybe venni.
Ezzel beleszólt a választásokba.
Nem értem az összefüggést. Hosszú hozzászólásod után, kérlek magyarázd el még egyszer, hogy megértsem, miért politikai ügy egy drágább termék + egy biztosítási ajánlat?

conchita wurst 2018.02.14. 12:45:05

sot, valojaban csokkentek a berek es az adossag is nott

es a ballibek gyozelemre allnak

ha ha ha

jandera 2018.02.14. 12:45:18

@reflektor.blog: Miért kell egy levél olvasása, és a válasz megírása közben cca. 8 -szor kilőnöm a f@szbúkos hirdetést???????

ulpius66 2018.02.14. 12:48:11

@jandera: A kérdésed címezd a Reflektornak!

Miért is kéne 20%-al olcsóbban adni a gázt? .. most ezzel kampányolnak a ballibsik!!

ÍME AZ E.On IS OLCSÓBBAN ADJA!

hidroponi 2018.02.14. 12:54:10

@ulpius66: fidiota!

szoval meg mindig nem tudtad megmagyarazni hogy a csepeli ogre miert szukol esztvesztve hogy az eon beleavatkozott a politikaba...
szaladj vissza kubatovbacsihoz ujabb eligazitasra, mert onerobol nem vagy erre kepes, hiszen fideszes agyhalott vagy!

elvis56 2018.02.14. 13:01:17

Ez a jólakott seggnyaló megélhetési MANGALICA csepel szégyene Sziszi elmehetne a büdös p.csába .

ulpius66 2018.02.14. 13:04:05

@hidroponi:

Teljesen jogos a Rezsi Szilárd szűkölése az E.On eljárása miatt!

A gázár csökkentése csak a fogyasztók átvágása!!!!

Mind e mellett az E. On marketinges "árcsökkentése" egybevág a ballibsik követelésével, "legyen 20%-al olcsóbb a gáz!!!!"

NA, ÍGY LESZ A MARKETINGES ÁRCSÖKKENTÉSBŐL POLITIKAI ÜGY!

... ÉS MINT REZSI SZILÁRD POLITIKUSNAK KUTYA KÖTELESSÉGE HELYRE TENNI AZ E. ON-t!!!!

Egyebekben meg az egészet majd jól kivizsgálja az Energiahivatal, volt-e joga az E. On-nak marketinges árcsökkentésre, ha ezzel kapcsolja a KÖTELEZŐEN EGYBEKÖTÖTT BIZTOSÍTÁSI ÜGYLETET!!!!!!

ÉN PERSZE MÉG A VILÁGON OLYAT NEM LÁTTAM, HOGY EGY MULTI ÖNKÉNT CSÖKKENTI VALAMINEK AZ ÁRÁT!!!!!!

Fergio 2018.02.14. 13:09:33

@ulpius66:

Hé baromarc! Elolvastad figyelmesen az E.ON ajánlatát?

"Milyen feltételekkel vehetem igénybe az E.ON Gáz Plusz ajánlatot?
Az E.ON Gáz Plusz ajánlatára az alábbi feltételek teljesülése esetén lehet szerződést kötni: • A felhasználó éves földgázfogyasztása a szerződni kívánt felhasználási helyén egy naptári évben meghaladja a 2 500 m3-t. • A felhasználó jogosult több felhasználási helyet is a szerződés hatálya alá vonni, amennyiben azok egy postai címen vannak, és összesített fogyasztásuk meghaladja az évi 2 500 m3-t. • A felhasználó a szolgáltatást egy üzleti partnerszámhoz (felhasználó azonosító) kapcsolódó felhasználási helyére vagy helyeire veszi igénybe. • A felhasználó a szerződésben érintett felhasználási helyeire nem rendelkezik nagycsaládos kedvezménnyel és előrefizetős mérővel. Az E.ON Gáz Plusz ajánlat a szerződés megkötésekor nem biztosítja a következő szolgáltatásokat: Smart mérőhöz, háztartási méretű kiserőműhöz, előrefizetős mérőkhöz kapcsolódó szolgáltatások."

Ebben hol szerepel a kötelezően megkötött 10.000 Ft-os biztosítás? De ha meg is kötöd, akkor is spóroltál a rezsicsökkentett király magyar állami szolgáltatóhoz képest 3.000 Ft-ot. Ha már 10 Ft-tal olcsóbb lenne éves szinten egy másik szolgáltató ára, akkor is a kurva anyjukat, mert azt hazudták mindenkinek, hogy mennyivel lesz kevesebb az állami gáz, mint az imperialista-Soros-Brüsszeli. Oszt kiderül, hogy de bazdmeg, tud olcsóbb lenni a PIAC-ról!!!! Felfogtad a narancsnyi agyaddal, hogy ez mit jelent?

De nehogy már az E.ON beleavatkozzon a választásokba!!! De az ÁSZ-nak meg lehetett büntetni a pártokat a kitalált kamu szarukkal a választások előtt! Az nem baj. A szarkavaró firkászok mind közöttetek vannak, mint ahogyan a szarkavaró ostoba politikusok is, akik azt hiszik, hogy a fostalicska troll csapatukat (ami inkább csak csürhe már) bevetve is hazudhatnak egyfolytában. De főleg vaddisznófej-zsírmalac Németh Szilike van felháborodva a cikkben feltüntetett okok miatt.
Áprilisig van még idő arra, hogy jópár milliárdos korrupciós/hazugság botrány kiderüljön, úgy látszik, azt a nyamvadt Brüsszelt nem sikerült megállítani (sok milliárdbúl se), mert folyamatosan basztatják a mi teljesen tiszta és becsületes kormányunkat... :o)))))

Fergio 2018.02.14. 13:14:25

@ulpius66:
"... ÉS MINT REZSI SZILÁRD POLITIKUSNAK KUTYA KÖTELESSÉGE HELYRE TENNI AZ E. ON-t"

Politikus rezsi vaddisznó zsírmalacnak SEMMI KÖZE az energetikai magyar piachoz. Egyik politikusnak sincs hozzá köze.

ulpius66 2018.02.14. 13:18:15

@Fergio: "Politikus rezsi vaddisznó zsírmalacnak SEMMI KÖZE az energetikai magyar piachoz. Egyik politikusnak sincs hozzá köze."

Ezt talán a ballibsi kedvenceidnek kéne címezned, akik beleszólva az energia-piac működésébe, 20%-os azonnali gázár-csökkentést KÖVETELNEK!!!!!!

ulpius66 2018.02.14. 13:22:25

@Fergio:

NEKED AJÁNLANÁM A FIGYELMES OLVASÁST!

Az E. On havi 1.000 FORINTOS árcsökkentésével EGYBE VAN KÖTVE, A KÖTELEZŐ "Otthonangyal Partner nevű csoportos baleset-biztosítás"megkötése minimum KÉT ÉVRE!!!!!!

AMI UGYAN AZ ELSŐ HÁROM HÓNAPBAN INGYENES, DE UTÁNA MEGKÉRIK AZ ÁRÁT!!!!

ulpius66 2018.02.14. 13:24:16

Úgy látszik az E. On átment "biztosítási alkusznak" ... és a gázárcsökkentést beetetésnek szánják!

ulpius66 2018.02.14. 13:26:13

Egyebekben az E. On ne a biztosítási piacra próbáljon betörni ilyen átlátszó trükkökkel, hanem a saját portáján tegyen rendet, hogy ne öljék le egymást a munkavállalói!

Szűtté mamá? Szűjjé! 2018.02.14. 13:30:07

@ulpius66: Mivan, kocsira gyűjtesz? Mi ez a sok fideszcsicska komment itt. Jelentkezz már be pár másik narancskomcsi nicknévvel is, úgy hitelesebb. Te lúzer, te. :-)

vanRob 2018.02.14. 13:33:03

@ulpius66: Nézz utána mennyi a gáz köbméterenkénti piaci ára, és mennyiért adják Garancsi tározóiból a maffiázó főnökeid. Aztán üljél le egy sarokba és nyalogasd a farkad.

vanRob 2018.02.14. 13:35:16

@ulpius66: Aztaaa, ez aztán nagyon a témához vág. Ha elfogynak a logikus érvek, Sorosozni meg Gyurcsányozni, akkor is tudtok. Márpedig a logikus érvekből nagyon hamar kifogytok. Egyre nehezebb a fideszes ámokfutás mellett még a fizetett trolloknak is kiállni. Bár ahogy hallottam még pénzt sem kaptok érte. Bezzeg a jobboldali kommentelőket a Soros fizeti...

Fergio 2018.02.14. 13:36:03

@ulpius66:
Kisbuzi, nekem nincsenek ballibsi kedvenceim, mivel nem vagyok ballibsi. De te hoztad fel rezsi zsírmalacot. A ballibsi nem kedvenceid nem mondják meg az E.ON-nak vagy bármelyik energetikai cégnek, hogy hogyan működjön. Ha azt mondják, hogy csökkenjenek a gázárak, az azért van te ostoba te, mert az állami egy kalap szar.

ulpius66 2018.02.14. 13:36:29

@Mr Elios:

Fején találtad a szöget! Tényleg egy új kocsira gyűjtök.

Én csak egy szabadnapos rendőr vagyok, aki kicsike pénzért itt-ott kommentelgetek!
Kicsike pénz, de nekem jól jön!

Remélem nem sajnálod tőlem!
(azt sajnos nem írhatom meg, kitől kapom a pénzt,.... legyen elég annyi, hogy NEM SOROS-tól, mint a többi bérkommentelő)

vanRob 2018.02.14. 13:37:30

@ulpius66: Az energia piac működésébe a fidesz nyúlt bele azzal, hogy kvázi államosította a szolgáltatókat. Itthon NINCS piaci verseny. Annyiért veszed, amennyiért a fidesz adni akarja. És nem annyiért, amennyibe a piaci helyzet alapján kerülnie kellene.
Ha kihúznád a fejed orbán seggéből, akkor még te is észrevennéd.

Fergio 2018.02.14. 13:38:45

@ulpius66:

"AMI UGYAN AZ ELSŐ HÁROM HÓNAPBAN INGYENES, DE UTÁNA MEGKÉRIK AZ ÁRÁT!!!!"

Ami ugyannal csak a balfaszok kezdenek magyarázkodásba, tanuld meg. Magadat hugyozod szembe.

ulpius66 2018.02.14. 13:40:29

"Lassan mondom, hogy mindenki megértse:
N E M L E SZ G Á Z Á R E M E L É S!!!!!!!!!"

Kedves ballibsi elvtársak!

Ugye ismerős!
(2002 --- 35 Ft egy köbméter gáz, 2010 --- 120 Ft egy köbméter gáz...)

vanRob 2018.02.14. 13:41:18

@ulpius66: "ÉN PERSZE MÉG A VILÁGON OLYAT NEM LÁTTAM, HOGY EGY MULTI ÖNKÉNT CSÖKKENTI VALAMINEK AZ ÁRÁT!!!!!!"
Akkor nem sok felé jártál... Pláne nem láttál sokat.
Akkora baromságokat írsz le, hogy komolyan szánlak.

vanRob 2018.02.14. 13:42:13

@ulpius66: Lassan mondom, hogy te is megértsd: Nem lesz tandíj a felsőoktatásban...

Pan Modry 2018.02.14. 13:42:50

@ulpius66:
azert mert mondjuk a gaz vilagpiaci ara az un. rezsicsokkentes ota kurva sokat ment lefele, javaslom tanulmanyozd a ttf-et...

conchita wurst 2018.02.14. 13:44:33

@Pan Modry: a vilagpiaci arnak semmi koze a lakossagi arhoz

nemcsoda, h a magyarok a lippsik alatt az EU legdragabb rezsijet, ma meg a legolcsobbat fizetik

ha ha ha

ulpius66 2018.02.14. 13:44:41

@Fergio: Látom megtanultál olvasni!

Ahhoz pedig csak gratulálni tudok, amit kiolvastál a Világgazdaság cikkéből!

Fergio 2018.02.14. 13:46:23

@ulpius66:

Adóemelés sem volt, csak 25%-ról 27%-ra. (Ez kb. 9%-os emelés) Igen, rezsi csökkentés lett. Olyan rezsicsökkentés lett, hogy a PIACI ár olcsóbb, mint a rezsicsökkentett. (Csakhogy elszakadjunk kicsit az E.ON-tól. Is.)
Erre kérnék egy frappáns választ, hogy ez vajon hogyan lehet? Ha nem tudsz, akkor bukta van, és eltakarodsz.

Fergio 2018.02.14. 13:47:03

@ulpius66:
Az E.ON honlapjáról idéztem, te kis okos, Te.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2018.02.14. 13:48:27

@conchita wurst: "a vilagpiaci arnak semmi koze a lakossagi arhoz"

Te jó ég, nem hiszem el, hogy ezt tényleg leírtad ide, fideszes. :-)

Fergio 2018.02.14. 13:49:01

@conchita wurst:
Igen, az E.ON is azért tudja 5%-kal olcsóbban adni a lakossági gázárat, mert a kettőnek semmi köze egymáshoz. A 8 általános megvolt, vagy még küzdesz vele?

Szűtté mamá? Szűjjé! 2018.02.14. 13:49:51

@Fergio: Hogyhogy hogyan lehet? Hát Soros úgy lehet. Meg Gyurcsánykottája. És persze Brüsszel. :-)

Fergio 2018.02.14. 13:52:24

@Mr Elios: Meg az ENSZ. Kíváncsi vagyok mikor jönnek az UFO-k? :o)))

vanRob 2018.02.14. 13:53:22

@ulpius66: Na, egy kevés kutakodással a zinterneten:
www.origo.hu/gazdasag/20160406-gazar-egyetemes-szolgaltatas-foldgaz.html
Ezt még a zorigó hozta le, akkor amikor még nem volt kormánypropaganda oldal.

Idézek is ide a cikkből:
"A lakosság nem, de a szolgáltatók érzik a gázár esését. A Nemzeti Fejlesztési Minisztérium hozott a múlt héten egy olyan rendeletet, amely szerint a 20 köbméter/óránál kisebb gázmérősöknél 516 forintról 792 forintra emelik a megawattóránkénti árrést, 20 köbméter/óra felett pedig 245 forintról 376 forintra – azaz több mint 50 százalékkal. Emellett a szolgáltatók a gázt is olcsóbban kapják 5-8 százalékkal. "

bref 2018.02.14. 13:55:53

" mert mondjuk a gaz vilagpiaci ara az un. rezsicsokkentes ota kurva sokat ment lefele, "
@Pan Modry:, @Fergio: @vanRob:
Figyu! vegyetek gázt a világpiacon, o.k? Azután irkáljatok be kommenteket a hazai gázárról.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2018.02.14. 13:58:55

@bref: Csak miután te bahreinben megtankoltál egyolajkútról. És persze a brent olaj árának sincs köze a benzinárhoz. Bammeg, még az adótartam is attól függ te... ennyi ésszel nem vagy fideszes véletlenül?

vanRob 2018.02.14. 13:59:08

@conchita wurst: orbán alatt meg a legmagasabb, fogyasztási cikkeket terhelő adót. Na? Ja, és természetesen ÁFA van a földgáz árában is, meg a benzinében is. Sőt a benzinárban lévő jövedéki adó is ÁFA köteles... Hát azért na...

Fergio 2018.02.14. 13:59:14

@bref: Téged sem az eszedért szeretnek. De hátha találsz azt is a világpiacon. Kéne venned, mer' kevés van... Nem tudok érvet írni, mert ezt nem tudom elmagyarázni. De jó lenne, ha megértenétek, hogy a világpiaci ár határozza meg azt az árat, amennyiért a helyi szolgáltatók veszik. Magánember nem vehet a világpiacról. Mer' nem adnak hozzá neylon zacskót... hogy viszed haza? He?

vanRob 2018.02.14. 13:59:47

@bref: Vennénk, csak a kormányod kiszorította a piaci szereplőket.

conchita wurst 2018.02.14. 14:01:50

@Fergio: na, akkor olcsobb miagond koszond orbannak

vagy az eonnak

ha ha ha

Fergio 2018.02.14. 14:04:10

@Mr Elios: A Fidesz troll központban úgy látszik csak a legbutábbak maradtak, ezeket küldték most, mert mindegyik biztos influenzás. Vagy kimentek bérkommentelni Angliába, mer' ott jobban fizetnek. (Egyáltalán fizetnek!)

Amineknevetadokelveszik 2018.02.14. 14:05:49

az azért megvan, hogy az átlagos magyar háztartás éves gázfogyasztása kisebb, mint amennyivel elérhető az EON ajánlata?

Fergio 2018.02.14. 14:15:22

@Amineknevetadokelveszik: Mégis rárepültek egyből a Fidesz bérencek, mert Soros! Meg a választások! Szerződést sem köthetsz, ha nem éri el az éves fogyasztásod a 2500 m3-ert.

2018-as árak:
hrweb.hu/gazdasag/64-gaz-ara-2018-1-m3-gaz-ara-fogaz-nemzeti-kozmuvek

Az E.ON itt is olcsóbb az 1200 m3 feletti értékeknél.

Fergio 2018.02.14. 14:16:46

@ulpius66:
Na mi van narancskullancs, gondolkodnak a központban, hogy mit is írjatok? Csak nem jön a segítség mi? Lassú az Internet?

Amineknevetadokelveszik 2018.02.14. 14:22:31

no kikerestem: www.ksh.hu/docs/hun/xstadat/xstadat_eves/i_zrk007b.html
Országos átlagban havi 79,4 m3 a fogyasztás, az EON ajánlatához 208,3 m3 fogyasztás kellene.
Ez az ajánlat nem tudom kiknek szól, mert egy átlagos családi ház fűtéséhez is kevesebb kell, ha nem romos állapotú és valamennyire azért szigetelve van.

VT Man 2018.02.14. 14:25:17

Index blog, 2015:
"Sorban adják vissza engedélyeiket a gázos rezsicégek. Évek óta vártak már erre, a lakosságon eddig is csak buktak -- most az Első Nemzeti Közműszolgáltató Zrt. veszi majd át az ügyfeleket és a katasztrofális üzletet. Az állam nem csak a lakossági gázfogyasztókat kapja meg a multicégektől, hanem velük együtt a cégek évről évre újratermelődő tízmilliárdos veszteségeit is. A lyukakat közpénzből tömködik be, így mostantól együtt fizetjük a rezsicsökkentést: ami eddig a külföldi multik zsebére ment, azt ezentúl az adófizetők állják majd.

A Fidesz rezsicsökkentés trükkje is a pilótajáték elvén alapult: amíg más zsebéből vigéckedett és fényezte magát a kormány a fogyasztók előtt, addig működött a trükk. Most hogy a Nemzeti Közműszolgáltató veszi át a súlyosan veszteséges gázfogyasztók ellátását, hamarosan becsődöl az eddigi pilótajáték. A Fidesz ezért Rodolfo trükkjéhez folyamodik, és a „csak a kezemet figyeljék” jegyében az állam az egyik zsebéből a másikba teszi át a pénzt, hogy a nagyközönség ne vegye észre az átverést: az államnak, azaz végső soron az adófizetőnek kell állnia és kipótolnia azt a veszteséget, amit a rezsicsökkentés hoz. Sőt, az adózókra szakad a fokozatosan lerobbanó energia-ellátásbiztonság fenntartásának költsége, felelőssége is."

machpeter.blog.hu/2015/05/20/rezsicsokkentes_bedolhet_a_fidesz_pilotajateka

Amineknevetadokelveszik 2018.02.14. 14:27:17

@Fergio: most nem nézem meg az eon feltételeit, de a köbméterenként 30 fillér különbségért én biztos nem szaladok szerződést módosítani, évi 1200 m3 esetén...
Csak az ügyintézésre fordított időm visszahozására éveket kellene várni.

VT Man 2018.02.14. 14:27:46

"A 10 százalékos rezsicsökkentés lett mára a kormány legfőbb témája, kampány és aláírásgyűjtés kezdődött. A lépéssel nagyjából húszezer forint ajándékot kap minden egyes háztartás. A lakosságnak energiát szolgáltató cégek valójában már eddig is veszteségesek voltak, az elosztók pedig hiába nyereségesek, extraprofitról aligha lehet beszélni. Rövid távon ugyan örülhetünk az olcsóbb gáznak és áramnak, de ha nem hagyjuk keresni a cégeket, annak súlyos következményei lehetnek."

"„Amennyiben nem vagyunk képesek megfelelő hozamszintet biztosítani, mi több garantálni az energetikai társaságok számára, akkor nem lesz beruházás, az infrastruktúra pedig leromlik” – mondta legutóbb a portfolio.hu-nak adott interjújában Kaderják Péter a REKK vezetője, az energiahivatal egykori elnöke."
index.hu/gazdasag/2013/04/02/rezsicsokkentes/

torró 2018.02.14. 14:29:24

Nyomon kéne talán követni az eseményeket!
"Félreértés volt, hogy az E.ON a rezsicsökkentett árnál olcsóbban kínált földgázzal az átlagos lakossági fogyasztókat célozta volna, valójában olyan ügyfeleknek szól az új ajánlatuk, akik a kisvállalkozásokhoz hasonló mértékben fogyasztanak – állítja az E.ON közleménye.Az E.ON közleménye szerint az ajánlatuk "a nagy gázfogyasztású ügyfélcsoport számára jelentősen félreértelmezett formában jelent meg", mert az akció "olyan ügyfeleknek szól, akik a kisvállalkozásokhoz hasonló fogyasztással rendelkeznek". Az E.ON azt is fontosnak tartotta megjegyezni, hogy hasonló kedvező versenypiaci ajánlattal más piaci szereplők is jelentkeztek az elmúlt években.
forrás: Eon.hu
@Fergio:
Érted? De olvasd el!

_most_ 2018.02.14. 14:30:43

Szerintem bárki aki kicsit tájékozott tudja, hogy a gáz piaci ára hatalmasat esett, viszont a hatósági ár nem csökkent, tehát a fidesz átveri az embereket.

Fergio 2018.02.14. 14:32:20

@Amineknevetadokelveszik:

Itt a nyilatkozat a Rezsi Malac hisztijére, amiből minden kiderül:

"Sajnálatosnak tartjuk, hogy az E.ON 2017 októberében nyilvánosságra hozott, versenypiaci üzleti ajánlata a nagy gázfogyasztású ügyfélcsoport számára jelentősen félreértelmezett formában jelent meg.

Az E.ON az ügyfeleknek folyamatosan megújuló komplex szolgáltatási ajánlatokat kínál. Ez esetben az ügyfelek a gáztermék mellett biztosítási terméket is igénybe vehetnek. Ez az ajánlatunk olyan ügyfeleknek szól, akik a kisvállalkozásokhoz hasonló fogyasztással rendelkeznek. Hasonló kedvező versenypiaci ajánlattal más piaci szereplők is jelentkeztek az elmúlt években."

www.eon.hu/hu/lakossagi/informaciok/Tajekoztatas.html

Fergio 2018.02.14. 14:35:53

@torró: Rezsi Malac is érti? Ettől függetlenül a gázár a világpiacon kevesebb (az elmúlt időszakban sokat csökkent), mint amennyiért a magyar állam adja. Ez a lényeg. Értem én, hogy de ha majd emelkedik, a magyar ár akkor is majd ezen az áron marad - hacsak nem hoznak majd egy gyors törvényt, mint a benzinárnál -, de sajnos az az érzésem, hogy ez a Csipkerózsika mese csak addig lesz így, amíg nekik megéri.

Fergio 2018.02.14. 14:40:15

@Amineknevetadokelveszik: Fel lett fújva az ügy, de gondolom azért, hogy kiderüljön egy sumákság. (Ezt eddig is tudtuk, a bosszantó az, hogy a Fideszesek mindent azonnal megvétóznak izomból, ész nélkül, nehogy bármi negatívum a Nagy Vezír tökéletes döntéseit beárnyékolja. Ezek a magyarázkodások sajnos sok esetben óvodás szinten mozognak.)

Amineknevetadokelveszik 2018.02.14. 14:44:52

@Fergio: a rezsibiztos hisztije röhejes ez tény. De többek között ennek a blog bejegyzésnek is mintha az lenne a kicsengése, hogy egyébként igaza van a szerencsétlennek, és tényleg lehetne piaci alapon olcsóbban gázhoz jutni.
Csak annyit akartam jelezni, hogy a lakosság nagyobbik részének nem lehet.

torró 2018.02.14. 14:54:21

Hány vezeték rendszer van az utcátokba lefektetve? Nálunk egy cső van amire mindenki rá van kötve. Szerény gázos múltamra visszaemlékezve főnyomó gázvezeték sem tucatjával van építve. Tehát hogy osztod el, ha a szomszéd Mari néni az eon-l akar venni te meg az államiból? A megfejtéseket kisorsolom!

jandera 2018.02.14. 14:58:20

@ulpius66: Nagyon hülye kampány az E.ON -ra hivatkozni. Azt mindenki tudja, hogy a "rezsicsökkentés" mint olyan 3 -4 éve már emelés a piaci árhoz képest, ami duplán hozott a fidesznek. Egyrészt egy csomó választót, másrészt komoly nyereséget.
Jelenleg cca. 23% -al többet fizetünk a gázért, mint a piaci ára lenne. De ez nagyjából korrektnek mondható, hiszen az első időkben jóval kevesebbet fizettünk a piaci árnál.
Ha a fidesz kampányolt a "rezsicsökkentéssel", az ő dolguk, de ne süllyedjünk már le a szintjükre könyörgöm!!!

ulpius66 2018.02.14. 15:05:20

@jandera:

Na, akkor sorold mán fel, hogy mely országokban mennyit fizetnek a gázért!
( ha lehet írd mán meg, azt is hogy hol mennyi a "világpiaci ár"... és most nem az Amszterdami gáztőzsdére gondoltam......)

Na, lássuk mennyit fizetnek pl. a csehek, lengyelek, osztrákok, szlovákok.....

Fergio 2018.02.14. 15:09:23

@torró: Nem tudom, hogy megy a gáz elosztás és annak pénzügyi intézése az egyes szolgáltatók közt. Szerintem Te sem. De nem a megfejtéseket szokták kisorsolni, hanem a nyereményt. (Jajj...) :o)))

Pop40 2018.02.14. 15:11:58

A rezsidisznó ámokfutása szót sem érdemel. Sötét paraszt, pont illik a fidesz szavazóihoz.

A bérkommentelő szekcióban is gyorsan esik a színvonal, már csak a leghülyébbek jönnek ide a vajda valagából. :-)

ulpius66 2018.02.14. 15:15:15

@Pop40: "A bérkommentelő szekcióban is gyorsan esik a színvonal, már csak a leghülyébbek jönnek ide a vajda valagából. :-)"

Sajna kénytelenek vagytok velünk beérni!

Te kis 160-as IQ-jú agysebész!

conchita wurst 2018.02.14. 15:19:16

@vanRob: az AFA atlagosan ma alacsonyabb mint 2010ben

ennyit se tudtal? ha ha ha

Abba ne hagyd az ADOval kampanyolo lipsik az egyetlen eselyunk a 3/4re!

ha ha ha

Fergio 2018.02.14. 15:25:49

@conchita wurst: "átlagosan" az mit jelent? Tényeket légyszi! He he he he

Pop40 2018.02.14. 15:25:52

@ulpius66:

Semmi gond, neked elnézem, látom kocsira gyűjtesz :o))))

Amúgy az megvan, hogy a Rezsidisznó épp most vádolta meg a fideszt, hogy beavatkozik a választásokba?
Ha ugyanis az eon beavatkozott (akiknek a gáz a profilja) akkor minek számít az, mikor a Rezsidisznóék pár éve éveken át pofáztak a rezsicsökkentésről? Nekik nem a gáz ám a profiljuk, mégis ezzel szervezték maguknak a tökkelütött szavazóbázist :-)

torró 2018.02.14. 15:28:27

@Pop40:
Ó te nagy tudású vita kultúrával megáldott lélek. Bakke 2012 óta vagy itt. én 2008 óta. Kettőnk közül ki a bérkommentelő? Én megpróbálom középről értékelni a dolgokat, te meg nyomod a patás Orbán dolgaidat. Ez nem zavar, ha téged nem zavar az hogy tuskó módra válaszolsz dolgokra.

csobi2011 2018.02.14. 15:35:55

Olvassátok el az index címoldalát. Az e.on most vallotta be, hogy nem tud olcsóbban gázt adni csak a nagyfogyasztóknak. A sok hülye ballib kommentelő megint lyukra futott. Még egy Németh Szilárd is okosabb mint az összes itteni ballib kommentelő. Nevetségesek vagytok. Gondolom majd ti itt még az e.on-nál is jobban tudjátok majd hogy pontosan ők mire gondoltak. Mindenesetre ők szánakozó közleményt adtak ki hogy a ballib barmok kiforgatták a szavaikat.

conchita wurst 2018.02.14. 15:38:56

@Fergio: az atlag user ugye kolt erre, meg arra

a hazepites 5%, az oszes alap elelmiszer 5% es az internet is, az etterem 18%

2`1`ben minden 25% volt ugye

torró 2018.02.14. 15:44:34

@Fergio:
Azt tudod hányféle gáz jön a vezetéken? Nem érted a dolgot. Vannak szolgáltatók, és van aki a gázt eladja nekik, majd a szolgáltatók kijönnek hozzád, adnak neked árajánlatot. És eldöntöd kitől veszed. Ők meg jönnek leolvassák mennyit fogyasztottál. Végig kell nézni hány szolgáltató próbál megélni belőled.A végén kiderül , teljesen mindegy kitől veszed, minimális hogy te jársz jól. Természetes, hogy mindenki a saját előnyös ajánlatát győzködi neked, de nincsenek nyereségnek mondható lényeges különbségek. Ha az államtól veszed akkor sem. Olyan ez mint az üzem anyag, de az jobb mert ott vannak érezhető különbségek. Csak ha meg veszed hozzá a motornak járó megfelelő adalékot, ami az olcsóbban nincs, akkor már ugrott is a különbözet.

Fergio 2018.02.14. 15:45:37

@csobi2011:

Jól megy ez a terelés. Oktatják? Rezsi Malac horkant fel teljesen feleslegesen, hogy az E.ON olcsóbban adja a gázt, beleavatkozik a VÁLASZTÁSBA! Érted??? A VÁLASZTÁSBA beleavatkozik! Na!
Az E.ON kiadott egy közleményt, amiben azt írják - de az előbb idéztem - hogy "sajnálatos". Ami nem azt jelenti, hogy "sajnáljuk". Retorika. Fricska a Fidesznek, nem érted? Írtam a faszkalap Index-es gyereknek, aki azt írta, hogy kéztördelve kiadott egy nyilatkozatot az E.ON. Hazudozás, és mindent beszopni, az megy. Óvodás szinten. De majmoljátok azt a szerencsétlen Malacot, ha nektek annyira szimpi, meg okos. Csak ezt a felesleges hazudozást abba kéne hagyni, mer' nem megy.

Rettegek mert ballib vagyok 2018.02.14. 15:46:43

Azért valahol hihetetlen...

8 éven keresztül az E ON jóval drágább árakat szolgáltatott.
Választások elött 2 hónappal leviszik az árat, és a fél ballib agyament hülye ezen pörög.

És a másik 7 év 10 hónappal mi legyen kedveskéim ?

Fergio 2018.02.14. 15:54:55

@conchita wurst:

Igen, minden 25% volt. Az őskortól fogva, még Szent István idejében is.

Itt egy link, amin leírják asszem 1998-tól az ÁFA kulcsokat. Ezt kellett volna belinkelned. (Ezt sem sikerült.) Olvasgassál. Utána irogassál hülyeségeket. Azt kértem, hogy tényeket írj, erre állítasz egy blőd hülyeséget.

www.portfolio.hu/gazdasag/adozas/igy-rangatta-a-magyar-politika-az-afa--es-jarulekkulcsokat.155569.html

Fergio 2018.02.14. 15:57:50

@Rettegek mert ballib vagyok: Megtanultál már olvasni rettegő ballib? Már háromszor leírtam a Malacorrú haverodról a tényeket. Olvasgassál már, hogy ne kelljen a Te hülyeségedre is válaszolgatni, bakker sokan vagytok agyhalottak, nem tudok ilyen gyorsan gépelni.

Rettegek mert ballib vagyok 2018.02.14. 17:21:31

@Fergio:

Szerencsétlen Gyurcsány seggnyaló hivatásos bérrettegő vagy te is.

Tény hogy 7 év 8 hónapon keresztül az EO.N lakossági árai nagyobbak voltak. Kampány miatt most levitték.

És az is tény, hogy az EU-ban nálunk a harmadik legalacsonyabb a gáz ára (a hatósági).

Ahogyan az is tény, hogy a kedvenc elkúrid alatt nálunk volt a harmadik legdrágább a gáz ára.

Úgyhogy szopjon gázt, minden 'nem lesz gázáremelés'-es elkúró bérenc ! :DDD

élhetetlen 2018.02.14. 17:33:56

@Mr Elios: „nem hiszem el, hogy ezt tényleg leírtad ide”. Ne szívózz már, lásd be, hogy igaza van! „A vilagpiaci arnak semmi koze a lakossagi arhoz”. A lakossági árhoz csak a kormánynak van köze, a kormány határozza meg. Tehát igaza van wurstnak. Nem? (LOL).

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2018.02.14. 18:22:40

@Rettegek mert ballib vagyok: "Ahogyan az is tény, hogy a kedvenc elkúrid alatt nálunk volt a harmadik legdrágább a gáz ára."

Aha. És akkor a Fidesz miért emelte tovább?

www.origo.hu/gazdasag/hirek/20101119-energia-foldgaz-kozponti-futessel-mindenkeppen-no-a-gazar.html

"A fejlesztési minisztérium csütörtöki tájékoztatójából még nem derült ki, hogy a házközponti fűtésű lakásokban mennyivel nő a gázár januártól, a Magyar Energia Hivatal ugyanakkor kérdésünkre közölte, számukra egységesen 4,9 százalék lesz az emelés, függetlenül a fogyasztás mértékétől. Ez az utóbbi években épült társasházak többségét érinti.

A házközponti gázfűtéssel rendelkező társasházak számára egységesen 4,9 százalékkal drágul a földgáz januártól - derül ki a Magyar Energia Hivatalnak (MEH) az [origo] kérdésére adott válaszából.

Fellegi Tamás fejlesztési miniszter csütörtökön jelentette be a januártól érvényes új lakossági gázárakat, melyek a fogyasztás nagysága szerint, sávosan emelkednek, 0 és 9,3 százalék közötti mértékben. A miniszter közölte, a tárca számítása szerint az "átlagos lakást fenntartó" magyar családok, illetve a nyugdíjasok zöme 0-0,7 százalék közötti emeléssel szembesül csak."

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2018.02.14. 18:24:40

@csobi2011: Te hülyegyerek! Ha a nagyfogyasztónak olcsóbb, akkor a távfűtés lehet olcsóbb!
@Rettegek mert ballib vagyok: Hazudozz csak te barom!

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2018.02.14. 18:26:29

@torró: "Bakke 2012 óta vagy itt. én 2008 óta." - Te vagy a régebbi, tehát te vagy a bérkommentelő.

VáradiJános 2018.02.14. 18:29:25

@Fergio: pedig jó lenne ha vàlaszolna neked valamelyik narancskullancs, mert így nem elég, hogy nagy a rezsid, de még a fontosságtudatodat is csökkentik, a rohadt nácikok

VáradiJános 2018.02.14. 18:32:15

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: mindig az a bérkommentelő aki a régebbi? Ejha

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2018.02.14. 18:38:19

@VáradiJános: Áááá... megint udvarolsz? Mondtam, hogy nem vagy az esetem. Ha kihúzatod a metszőfogaid, akkor esetleg.

birka menet 2018.02.14. 19:18:23

Ez a német Szilárd (nem kis magyar ez a bugris migránsa!) pont az az eke színvonal, amilyen a szavazói: két osztály, azt is hat év alatt hozta össze, ez kell a felcsúti suttyójának, mert ez testesíti meg a két millió sötétbunkó szavazóját.

Lassan már Románia is elhúz Magyrország mellett, mert ott azért tudják, hogy a néme3t Szilárd féle disznókat a vályujuk mellett kell hagyni, az ország vezetésére pedig értelmiségieket kell bevenni. Orbánnál ez pont fordítva müködik, tombol is örömében a kétmillió magyar parasztja, hogy most ő írja történelmet, itt most végre vályú ország van, nem Európa!

ulpius66 2018.02.14. 19:42:10

Na, kijött a hír!

Holnap kiszáll (rászáll) az Energiahivatal az E. On-ra!

Kellett ez nekik???

Gondolom kapnak egy százmillás bírságot!
(mint a ÁSZ-tól a JOBBIK és a ballibsi pártok....)

Budapest a kutyaszar városa 2018.02.14. 19:58:58

@torró: Nincs külön csőrendszer az egyes szolgáltatóknak, ugyanazon a csövön jön az EON - gáz is és a Főgáz is, csak a számlát kapod mástól.

torró 2018.02.14. 20:34:36

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:
Oké:DDD Most már csak azt mond meg légyszi, hogy kitől kérjem a zsét, mert eddig még nem kaptam senkitől még egy bélást sem!
@Budapest a kutyaszar városa:
Ebben nincs vita köztünk. Valamikor régebben Bázakerettye térségből jött egy csővezeték, amit még az Amerikaiak fúrtak kutakból a Siófoki finomítóhoz. Amikor én dolgoztam nekik már csak gáz jött rajta 25 bár nyomással és a kisgázátadó állomásokat üzemeltettem. Ennyit értek csak hozzá.

Pista Sagemono 2018.02.14. 22:49:40

Energiavitától függetlenül ez a szilárd gyerek tényleg egy vezértahó. Illeszkedik a NER színvonalba. Elszámolt már a 2 milliárd birkózó pénzzel? vagy csak vigyáz rá????

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2018.02.15. 07:21:09

2011-ben a Fidesz emelte tovább a gázárat.

www.origo.hu/gazdasag/hirek/20101119-energia-foldgaz-kozponti-futessel-mindenkeppen-no-a-gazar.html

Központi fűtéssel mindenképpen nő a gázár
[ORIGO]
Ez a cikk 7 éve frissült utoljára. A benne szereplő információk a megjelenés idején pontosak voltak, de mára elavultak lehetnek.

A fejlesztési minisztérium csütörtöki tájékoztatójából még nem derült ki, hogy a házközponti fűtésű lakásokban mennyivel nő a gázár januártól, a Magyar Energia Hivatal ugyanakkor kérdésünkre közölte, számukra egységesen 4,9 százalék lesz az emelés, függetlenül a fogyasztás mértékétől. Ez az utóbbi években épült társasházak többségét érinti.

A házközponti gázfűtéssel rendelkező társasházak számára egységesen 4,9 százalékkal drágul a földgáz januártól - derül ki a Magyar Energia Hivatalnak (MEH) az [origo] kérdésére adott válaszából.

Fellegi Tamás fejlesztési miniszter csütörtökön jelentette be a januártól érvényes új lakossági gázárakat, melyek a fogyasztás nagysága szerint, sávosan emelkednek, 0 és 9,3 százalék közötti mértékben. A miniszter közölte, a tárca számítása szerint az "átlagos lakást fenntartó" magyar családok, illetve a nyugdíjasok zöme 0-0,7 százalék közötti emeléssel szembesül csak.

A miniszter arról nem beszélt, hogy milyen elbírálásra számíthatnak a saját kazánnal fűtő társasházak. Mivel ezekben több tíz vagy akár száz lakás van, és a lakásoknak saját gázórájuk nincs - tehát külön-külön nem jelennek meg gázfogyasztóként -, az ismertetett információk alapján a házak biztosan elérnék a legnagyobb áremelést jelentő 3500 köbméteres éves mennyiséget. Azaz az itt élő tulajdonosoknak 9,3 százalékos emelést kellene fizetniük.

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.02.15. 11:17:39

A ballibek ismét vesztettek pár %-ot, már megint nem bírták, hogy ne álljanak be a rezsikulákok mögé.
süti beállítások módosítása