A valódi viták otthona

Reflektor

Orbán az új Gyurcsány

2018. március 02. - Tálos Lőrinc

tenyezo_hu_2.jpg
Van abban némi ráció, ha durva népszerűségcsökkenés után egy miniszterelnök leginkább abban bízik, hogy saját híveit még felhergelheti, zavaros időkben, felbomló csordaszellem idején fontossá válik a mozgósíthatóság, hogy a hardkór tábor még egybeterelhető, miközben a lazább kötődésű szavazók megjósolhatatlanul csapódnak ide-oda. Ugyanakkor ez már nem több, mint veszteségminimalizálás, az elkerülhetetlen bukás első jele.

Emlékezzünk, az őszödi beszéd után Gyurcsány mintha sportot űzött volna abból, hogy pont úgy fessen, ahogy egy jobboldali elképzeli magát a sátánt. Épp csak Lenin-fiúnak nem öltözött – az Vajnai Attila, Karácsony Gergely legújabb szövetségese – meg akasztott papot nem hordott magával. Ahogy beleállt a szemkilövetésbe, ahogy megerősítette a híveit a puccskísérletről regélő összeesküvés-elméletben, az már nem az elvesztett szavazók visszaszerzéséről, hanem a meglévők egyben tartásáról szólt. A megfelelő kifejezés erre a saját tábor hiszterizálása.

Orbán Viktor a hódmezővásárhelyi nagykabát után pont ugyanígy viselkedik. Pánikszerű reakciója nem a bizonytalan választók felé nyit, hanem a meglévőket hiszterizálja. Mik jönnek ki a száján? Cigányra fordítja a migránst és nyugdíjat elvevő bevándorlókról delirál. Pont úgy fest, mintha a Demokratikus Charta álmodta volna meg három tányér töltött káposzta után.

Csakhogy én nagyon unom már a 90-es éveket, meg a hideg polgárháborút. A faskó-komcsi örök rangadót, amely a nagyüzemi a lopást hivatott elleplezni. És remélhetőleg a választók is. Gyurcsány már egyszer ráfázott erre.

 

Te követed már a Reflektort a Facebookon? Nem! Akkor ITT most megteheted! Köszönjük!

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://reflektor.blog.hu/api/trackback/id/tr5913710602

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Nincs több kamuzás! 2018.03.09. 09:34:44

Feltűnően sok pártnak sikerült jelölteket állítani az idei választásra. Mi, akik a nagy hidegben egész nap az utcán gyűjtöttünk tisztességes módon, igazán tudjuk, hogy mennyire kemény munka ez. Viszont érdekes módon valahogy nem találkoztunk a kamupárt...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

morph on deer 2018.03.02. 20:27:45

“Ahogy beleállt a szemkilövetésbe..”

Kiindulópontként: a “szemkilövetés” műveltető szerkezet, “causative” ha úgy tetszik, ami azt jelenti, hogy “valaki valamit mással csináltat”.
Tehát, ha a megfogalmazásból indulunk ki, akkor abból az következik, hogy Gyurcsány bizony explicite parancsba adta, hogy “márpedig szemek kerüljenek kilövésre, különben én soha nem lehetek ‘szemkilövető’ - és lőn!

Vagy csak az van, hogy a poszt írója önként és szándékosan a fideszes narratívát használja, egyébként ugyanis nem tudná teljesíteni a rá rótt feladatot...

Mert mi is történt?

A rendvédelmi szervek többszöri kérésére sem tájékoztatták a fideszes naggyülés résztvevőit arról, hogy kerüljék el a Deák teret, mert nem tudják garantálni a biztonságukat, a népség arrafelé is elindult, majd keveredett a hivatásos zavargókkal. Ebből lett egy kavalkád, ami az elkötött tanktól a kődobáláson át a lovasrohamig minden “nemzetthy” értékkel rendelkezett, ami végezetül a tömegoszlató gumilövedékes sortüzeket is eredményezte.

Na most aki már látott ilyet, az pontosan tudja, hogy azokkal a fegyverekkel és a gumilövedékkel ha beleszakadsz se tudsz érdmben célba lőni, tehát amit eltalálsz az nem szándék kérdése!

Azaz: nem azért találsz vele szemen valakit, mert azt akartad, hanem mert úgy sikerült! Továbbá ehgez még az sem szükséges, hogy aki lő az fejmagasságba célozzon, mert elég, ha az áldozat éppen akkor hajol le egy kockakőért, amikor a gumilövedék épp arra jár...

Szóval valóban rengeteg mindent lehet mondani a Gyurcsányra, elég sok mindent joggal is, de azt, hogy direkt a szemek “kilövetését” adta volna ki követendő módszernek csak a valóban elfogult idióták mantrázzák még ma is, akik még a hazugságot is megengedhető módszernek tartják!

Persze, tudom: a háborúban és a szerelemben minden megengedett, de elnézést, hogy kérdem: ez itt most épp melyik?

Az meg, hogy a Gyurcsány “beleáll” - mondjuk bármibe - mindössze azt jelenti, hogy vállalja a saját tetteit, ha tetszik, ha nem!

Szemben az olyan görényekkel, akik mindig mindent másra próbálnak kenni, és soha semmiért nrm vállalják a felelősséget!

Mondjuk az is jellemző, ahogy a hívek reagálnak minderre: ő soha nem hazudott, hiszen ő maga mondta, szemben a másikkal, aki elismerte, hogy “hazudtunk éjjel, hazudtunk nappal..”

Na ugye!

Toportyán Zsóti 2018.03.02. 22:20:22

G csuti csüngőhasú maffiacsaládfőnek befellegzett itthon és külföldön,csak meneteljen a következő buktája fele.Gyakorlatice teljesen hülyének látszik kicsit is nem vak külső szemlélő számára tiborcz gyerek pedig világcsúfjára maffiacsaládfőt csinált belőle ollan szarul lopott még elemi nyomeltüntetéssel sem foglalkozott.

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.03.03. 07:26:00

Hiába próbálkoztok, nincs olyan hangulat, mint 2010-ben.

Most ellenzékváltás várható.

2018.03.03. 09:16:38

tálos úr maga sem az eszéért lett újságíró!A Gyurcsány Ferenc egy Magyar Ember,míg a másik említett egy féreg nyúlvány aminek sok hasonló támogatója van,mint ön is!Szeretne maga seggnyalás nélkül előre jutni akkor tanuljon,mert a szervilizmuson kivűl nem tud mással megélni legfeljebb ideig-óráig!

2018.03.03. 09:17:51

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: Annyi közöd van a proletárhoz,hogy egyszer mellette utaztál a trolin!

werecke 2018.03.03. 10:18:21

@morph on deer: Nem a társadalom számára , nem a választói számára ismerte be hogy elkúrta hanem a maroknyi elvtársa számára zárt körben. Szóval ezért felmagasztalni több mint hiba. Bűn.

werecke 2018.03.03. 10:21:59

@csulla: Lehet hogy kurcsány magyar de hogy egy cselekedete nem szolgálta a magyar nép érdekeit azt láthattuk. Már aki nem a lekvárlopó , böszme , kamaszfejét nézi és gyönyörködik benne.

Geo_ 2018.03.03. 11:09:32

@morph on deer: ez az LMP identitásának az alapja - úgyhogy hiába mondod Tálosnak...

2018.03.03. 11:39:28

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: "Most ellenzékváltás várható."

Kifejtenéd ezt bővebben, te szerencsétlen? Mire kellene leváltani az ellenzéket, fideszes tolvajokra? Egyedül vagy ilyen hülye vagy közösséget vállaltál a megbizóiddal?

2018.03.03. 11:42:21

@werecke: Értem, de viszont a tolvaj maffia kormányod a magyar nép érdekeit szolgálja. Kit nézel te hülyének, fidesztetű?

2018.03.03. 11:45:18

"megerősítette a híveit a puccskísérletről regélő összeesküvés-elméletben"

Akinek egy csepp esze van, az tudja hogy puccskísérlet volt.

Anna Kisfaludiné Baán 2018.03.03. 11:57:53

seggfej, aki ilyet le mer írni

Buta belpesti balliberális biboldó barmok! 2018.03.03. 12:07:50

Te szemét bolsi! Már rég tultettük magunkat Hodmezővásárhelyen!! Árpilisban jön a Fidesz 2/3 megint, Fletó meg mehet a börtönbe czeglédy elvtárs mellé!!!!

Brix 2018.03.03. 12:12:16

Még nem, de ha így folytatja, akkor megindulhat egy olyan diszkreditálódási lejtőn, ahonnan nem lesz visszaút!
A "kockázatok":
- A kommunikáció beszűkült. " Mi , vagy a migránsok..."
- Egyre nagyobb horderejű korrupció-gyanús ügyek felszínre kerülése , amit nem tudnak kimagyarázni
- Új és felesleges frontok megnyitása: ENSZ, civilek, ellenzék, EU

2018.03.03. 12:36:24

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár:

Már ne haragudj, de Te tényleg annyira hülye vagy, hogy sosem találsz haza.
Egyébként már megint kibukott a fityisz megbízhatatlansága, mert a Hódmezővásárhelyen történt választás előtt még tettek egy csomó ígéretet, amit az új polgármester be is nyújtott a közgyűlésnek, erre mi történt?
Természetesen NEMMEL szavazott a fityiszbrigád.

Ezzel megint bizonyították, hogy hazudnak éjjel, hazudnak nappal, a saját ígéretüket sem tartják be, és még lopnak is!

Ezután ki az a marha, aki beveszi a dumáját a csúti gennyládának?

2018.03.03. 12:39:56

"nyugdíjat elvevő bevándorlók": valamire rá kell fogni pár éven belül összeomlik a szétcseszett nyugdíjrendszer. Azt mégsem mondhatják, hogy hiányzik belőle a kizsarolt és ellopott 3000 milliárd.

@werecke: Csak azt sokan nem tudják, hogy Gyurcsány nem csak beismerte, hogy elkúrtát, hanem éppen azt akarta elérni, hogy végre csináljanak is valamit, ami jó és haszno. Ez nem menti fel semmi alól, csak ha Orbán még ennyire sem hajlandó, akkor vajon jobb-e , mint amaz volt?

2018.03.03. 12:39:56

"nyugdíjat elvevő bevándorlók": valamire rá kell fogni pár éven belül összeomlik a szétcseszett nyugdíjrendszer. Azt mégsem mondhatják, hogy hiányzik belőle a kizsarolt és ellopott 3000 milliárd.

@werecke: Csak azt sokan nem tudják, hogy Gyurcsány nem csak beismerte, hogy elkúrtát, hanem éppen azt akarta elérni, hogy végre csináljanak is valamit, ami jó és haszno. Ez nem menti fel semmi alól, csak ha Orbán még ennyire sem hajlandó, akkor vajon jobb-e , mint amaz volt?

2018.03.03. 12:47:57

Az emút nyóc évben miért nem tetszettek börtönbe juttatni bkit aki úgy gondolnak oda való . Azzal érvelgetni ki mit ,hogy lopott anno értelmetlen. Lehet , vagy sem . Nos ugyanez igaz a mostani kormányra és szűkebb környezetére is. Majd ha börtönben ülnek jogerős bírói ítélet alapján akkor érdemes beszélni. Addig szájtépés , és demagógia. Ki ,mit érez az a magánügye , demokráciában főleg. Szóval , ahelyzet az , ha elmennek sokan a fidesznek annyi , ha nem újra 2/3 ad . Vagyis ? Akinek baja van menjen szavazni , aki nem megy fogja be a pofáját. Ilyen egyszerű ez kérem.

jjoey 2018.03.03. 12:48:04

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: jelzem leningradban meg tel van. Kell oroszul tudni hogy putyin szakacsa felvegyen trollnak. Olyan 1400eur a fizu. Van joker kozvetlen jarat. Csak oda occson adjak a jegyet.

jjoey 2018.03.03. 12:54:01

@Látens Inszinuáció: akinek autoja egett kerdezted? Mellesleg eddig csak a jobbdal sodorta rosdg oldalra az orszagot. Kiralyhivok I vh.revizionistak II vh.
Czegledynel gyors volt polpetti, pedig a 6mrd nem bizonyitott. Orbanuncsi apjanal 12mrd, fixen. Leirva. Dokumentalva. Ott nem olyan surgos. Dehat ugye, eljen a vezir.

VáradiJános 2018.03.03. 13:03:22

@morph on deer: jól van, ügyes vagy, csak összeerőlködted valahogy ezt a szép mai gyurcsótány-szopást

VáradiJános 2018.03.03. 13:07:57

@csulla: “tálos úr maga sem az eszéért lett újságíró!A Gyurcsány Ferenc egy Magyar Ember,míg a másik említett egy féreg nyúlvány aminek sok hasonló támogatója van,mint ön is!Szeretne maga seggnyalás nélkül előre jutni akkor tanuljon,mert a szervilizmuson kivűl nem tud mással megélni legfeljebb ideig-óráig!”
Nagyon vicces amikor egy ilyen csuda leírója kritizál bárkit az eszéért. Természetesen nem fogod megérteni, hogy mire céloztam.

n_dy 2018.03.03. 13:34:18

@morph on deer: hogy múlik az idő,meg a te emlékezeted ...

dare 2018.03.03. 13:35:09

Orbán valóban a régi Gyurcsány lett.
Azért nem mostanit írok, mert a mostanin már látszik némi zavar a jelenlegi helyzetet illetően.
Mindkettő kimaxolta (remélem) azt, amit mind a jobb, mind a baloldaliság ideológiájából ki lehetett hozni nekik.
A nép békére vágyik, arra aminek tavaly volt a 150.-ik évfordulója.
Azt érzem, akiket jelen pillanatban bizonytalanoknak nevezzünk (tehát mennének szavazni, csak nem tudják kire), azoknak a fő üzenete ez.

Láttuk mire ment egy nagyszabású baloldali megmozdulás 2014-ben a Fidesz ellen.
Az a karneváli hangulat még most is megmosolyogtat ha eszembe jut, az a színpadokon bemutatott haknizás...., na ott tényleg mindekit kirángattak a fényre, akiknek kicsit is balra húzott a szíve.
Eredmény: inkább hagyjuk.

Az Lmp-t is sikerült szétverniük ebben a majális hangulatban a korszakváltók, orbánváltók, szabadságharcosoknak, szóval mindenki ott volt a közös cél érdekében aki számított, amiből úgy látszik nem sokat értettek meg.
Megint csak az Lmp-t akarják, de a Jobbikot nem.
Kétségtelen a mostanai Lmp-ben is vannak olyanok jó sokan, akik inkább balra tartanának, ahogy a Jobbikban is lettek olyanok, akik szintén nézelődnek ezen a térfélen (elég csak Vonára gondolni).
Keresik a pártok a kiegyezés lehetőségét, de ezt a bemerevedett érzelműeket nem nagyon hatja meg.
Pedig most erre tényleg van valami esély, mert pont a Fidesz borította fel a centrális erőteret szavazatokért, és a Jobbik leamortizálásáért, amit csak április 8 után látunk meg, hogy sikerült ez nekik.
A baloldal szét tudta szakítani annak idején a Jobbikot, de a Fidesz nagyon minimális károkat tudott csak okozni a Jobbikban.
Hallatszott ugyan morgolódás, de a párt egyben maradt, ha a szereplőket figyelem csak, akkor nagyon minimális a veszteségük.

Mire jutnánk jelen pillanatban, ha a "demokratikus" erők megismételnék a 2014-es elképzelésüket, és megint csak egy táborban gondolkodnának (értsd: aki jobboldali, az tehet egy szívességet).
Megmondom én az eredményt: ugyanaz mint 4 éve.
Ezt tényleg kiabálva mondom: NINCSENEK ANNYIAN, HOGY LEGYŐZZÉK A JOBBOLDALT!!!
Bárkit kaparnak elő, akár a föld másik végéről is, akkor se győzhetnek.
Pontosabban mivel megoszlanak a jobboldali szavazatok, így van most némi esélyük valami aprócsa eredményt elérni, és ugye azt is tudjuk, hogy aki nem szokott szavazni, az mind baloldali érzelmű szavazó, akiket ha elvisznek az urnákhoz, akkor leváltják a Fideszt.
Ettől a lehetőségtől, még szerintem ők maguk is tartanak, legalábbis amit műveltek eddig, azon azt éreztem.

Tehát a baloldal megmutatta már az erejét 4 éve.
Most félre kell tenni picit az érzelmeket, és azt kell megnézni, mire megy a bal és a jobb együtt a rezsim ellen.
Nem összeborulva meg elvtelenül, hanem csak koordináció szinten.
Ha ez megtörténik, onnantól kezdve kezdődhet el valami, ami nem valami felülről vezérelt dolog, és nem ír elő senki számára semmilyen követendő magatartást.
Az első lépések megtételére most látok némi esélyt, kicsit botladozó lesz ez, kicsit csámpás, viszont a kezdeti nehézségek után ez lehet később egy járható út.
Kár lenne elszalasztani a lehetőséget.

dare 2018.03.03. 13:41:49

@dare: "A baloldal szét tudta szakítani annak idején a Jobbikot" helyett Lmp-t.

bigdata 2018.03.03. 13:42:53

@morph on deer: mintha Karinthyt olvasnám. Csak attól félek, hogy te komolyan írtad. Azért legyünk őszinték, Gyurcsányon kívül egész biztos lett volna más politikus is, aki az adott szituban nem mond le, hanem a karhatalmat irányítja a tüntetők ellen. Pl. Mugabe, Maduro, Szaddam Husszein,... Októberre már nem hogy tüntetésnek nem lett volna szabad lennie, de az őszödi beszéd is csak lassan feledésbe merülő vicces történelmi esemény kellett volna, hogy legyen. A ballib politikai összezuhanása 90 százalékban ennek az eredménye. Ha úgy tetszik, a mai illiberális Magyarország 2006 őszén fogant.

morph on deer 2018.03.03. 13:49:14

@n_dy:
“hogy múlik az idő,meg a te emlékezeted ...”

Amennyiben?
Szerinted a nyelvtant felejtettem talán el, vagy azt, hogy ki mikor nem mondott igazat?

morph on deer 2018.03.03. 13:57:37

@VáradiJános:
“ezt a szép mai gyurcsótány-szopást”
:)
Örülök, hogy tetszett!
A helyzet az, hogy van épp elég valós ok is arra, hogy valaki gyepálja a Ggyurcsányt, míg történetesen ez a “szemkilövető” duma nettó baromság.

Egyébként mutass rá egyetlen egy másik politikusra széles e hazában, aki valaha is elismerte, ha hibázott. Tudom, bizonyos szint alatt azt a ‘gyengeség jelének’ tekintik, de én pont ellenkezőleg látom.
Szerintem a gyáva és önbizalomhiánxos emberek azok, akk soha nem válkalják tetteik következményét, soha nem ismerik el, ha hibáztak vagy tévedtek.
Na olyanokra bőven van példa.

morph on deer 2018.03.03. 14:01:50

@Geo_:
“hiába mondod Tálosnak...”

Gondoltam, talán nem tudja, esetleg nem sikerűlt eligazodnia a sokféle információ közt, vagy valami ilyesmi.
Azaz: csak a segítő szándék vezérelt..:)

Bryan élete 2018.03.03. 14:06:38

Ti ott az egysejtű LMP-ben az 5-6 %-otokkal tényleg azt hiszitek, hogy ezzel a gyurcsányozással lehet még valamilyen előnyös propagandát nyomni?
Mi lesz, ha mégis egymásra kényszerültök - a választók érdekei szerint - egy reménybeli kormányzásban?
Meddig megy még egymás fikázása?
Végig ezt fogja hallgatni, aki más szimpatizáns, mint ti?
Minden hétre akad egy ilyen cikk, nem ezt akarjuk hallani az ellenzék pártjaitól.
Undorítóak vagytok, hányok tőletek /is/.

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.03.03. 14:09:40

@Látens Inszinuáció:

S miért segítse a Fidesz a kampány alatt az ellenzéki polgármestert?

rallus 2018.03.03. 14:19:41

Ostoba dolog a DK-t, vagy pláne Gyurcsányt fikázni, mert az általa demokratikusan eltartott vezető társai akár ölni is képesek, nehogy dolgozniuk kelljen, ha bukik a mutatvány!
Ráadásul Ferenc még arra is képes volt, hogy a vezetésével a nagy, tohonya MSZP mikroméretű, de jelentős hangerővel bíró szűkkörű élcsapattá váljon.

morph on deer 2018.03.03. 14:23:48

@werecke:
“Nem a társadalom számára , nem a választói számára ismerte be hogy elkúrta hanem a maroknyi elvtársa számára zárt körben. Szóval ezért felmagasztalni több mint hiba. Bűn.”

Felmagasztalni?
Tudod, én úgy vagyok vele, hogy százszor többre értékelem azt, aki ha hibázik, akkor elismeri és vállalja a felelősséget, mint a sunyi hazug geciket, akik mindig mindent másra tolnak, mindig mindenert mást hibáztatnak, mivel ők tévedhetetlenek!
Ismerős?

Egyébiránt rosszul tudod, Gyurcsány nem “beismerte”, hogy “elkúrta”, hanem ordibált a saját pártja vezetőivel, hogy “elkurtuk”, és “hazudtunk” - mivel elege lett a színjátékból.
Ez a “beszéd” nem a népnek szóló “beismerés” volt, hanem egy harsány lecseszése az elvtársaknak, hogy ez így nem mehet tovább. Hallgasd meg, meg fogod hallani és érteni saját magad is.
Na ez nem tetszett a párttársak egy részének és ezért csavarták ki a nyakát.

Eszem ágában sincs magasztalni, de még mentegetni sem, épp elég hülyeséget csinált, csak éppen nem azt és nem úgy, amit itt mindenki harsog.

Andy73 2018.03.03. 14:24:36

Ne keverjük már a szezont a fazonnal. Ez egy időközi, helyi polgármesterválasztás volt, ahol egy független jelölt nyert. Öszöd a baloldalt amortizálta, azóta a Fidesznek és Orbánnak nincs komoly ellenfele az országos pártpolitikában. Vásárhelyen sem egy másik párt nyert, hanem egy független jelölt.

Bryan élete 2018.03.03. 14:38:04

@rallus: Hajszálnyira- izé %-ra - annyira mikroméretű párt, mint az lmp.
6-8 %.
Akkor mire veri a nyálát a dk ellen Szélbernadett annyira?????????????????
Innen szavazót? bruhahahaha

morph on deer 2018.03.03. 14:51:08

@bigdata:
“Ha úgy tetszik, a mai illiberális Magyarország 2006 őszén fogant.”

Orbán fejében. Tekintettel arra, hogy az akkori felhajtást, törés-zúzást, gyújtogatást is neki köszönhetjük.
És ha netalán megint meghiusulna a palotába költözés, akkor megint megláthatnánk, hogy kő kövön nem marad...

Remélem, azért nem azt akarod mondani, hogy arról is Gyurcsány tehet, hogy orbán illiberális államot épít és teljhatalmú uralkodónak tekinti magát?

Ha a terminológia boncolgatásra gondolsz, azt teljesen komolyan gondoltam. Őszintén szólva nagyon únom, hogy hülyeségeket beszélnek emberek már több mint tíz éve ezzel a “szemkilövetés” dumával, ennek az okát magyaráztam el fentebb.
Ennek nálam egyébként távolról sincs politikai jelentősége, csak halálra bosszant a bunkóság, amikor a nagy hazaffyak nem beszélnek helyesen magyarul. Ennyi.

Brix 2018.03.03. 14:55:42

@Bryan élete: Azért, mert Gyurcsàny felett àllnak erkölcsileg, így nem is fogjàk vele kompromittàlni magukat. Az Lmp nem àll össze a baloldal legvàllalhatatlanabb pàrtjàval a DK- val

2018.03.03. 15:07:11

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár:

Nem értettél!
Azt írtam, hogy a kampány során tett ígéreteket - amit ugye a fityisz ígért -, a megválasztott polgármester benyújtotta az új közgyűlésnek.

Na ezt szavazta le a fityiszbrigád!

közép dunántúli régió 2018.03.03. 15:09:42

@Buta belpesti balliberális biboldó barmok!: aztán eddig Fletó miért nem ment a börtönbe, ha annyira be akarták vinni? Mi akadálya volt?
Te szerencsétlen droid.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2018.03.03. 15:10:45

@Látens Inszinuáció: Nyugi! Nem akarja érteni. Értelme (értelem???) annyi hogy ballib, Soros, stb.

nemecsekerno_007 2018.03.03. 15:12:56

Hányféleképp csűritek-csavarjátok a szavakat még? :)

Orbán mi nem volt még????

Átfutottam Karácsony programját, gyakorlatilag adóemelés.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2018.03.03. 15:13:54

@rallus: " mert az általa demokratikusan eltartott vezető társai akár ölni is képesek, nehogy dolgozniuk kelljen,"

Na csak mesélj! Orbán, Kövér, Deutsch, Áder mikor is dolgozott?

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2018.03.03. 15:14:44

@nemecsekerno_007: Mesélj Orbán programjáról! Linkelnéd Karácsony programját?

Gleccsertetű 2018.03.03. 15:14:50

@morph on deer: ezt be kéne bizonyítani. Az nem bizonyíték, hogy “köztudott”, meg, hogy “ezt mindenki tudja”.

Gleccsertetű 2018.03.03. 15:16:38

@nemecsekerno_007: masszív adóemelés, minimálbércsaló korszak visszajövetele, heretársadalom képzése

Aegean 2018.03.03. 15:21:15

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: Örülhetsz,ha nem kötik fel a haverjaidat a Tiborcz-féle lámák vasára.!

Aegean 2018.03.03. 15:22:10

@morph on deer: Beszélhetsz Te a sok agymosottnak.....felesleges!

nemecsekerno_007 2018.03.03. 15:23:51

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: A legszebb Baja Ferenc a képen. Rendszerváltás mi? :)

index.hu/belfold/2018/03/03/karacsony_nepszavazassal_soporne_el_a_fidesz_alaptorvenyet/

Orbán programja: folytatják az adó és járulékcsökkentést, remélhetőleg csinálnak valamit a felosztó-kiróvó nyugdíjrendszerrel is, meg behozzák a magántőkét az egészségügybe. Aztán meglátjuk. Ha nem akkor mehetünk tüntetni...

Aegean 2018.03.03. 15:24:08

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: A munka szó ismeretlen számukra....szerintük a munka szinonímája a lopás,rablás,lehúzás,átverés,hazudozás.

rallus 2018.03.03. 15:28:00

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Bocs! Valóban nem csak Gyurcsány dolgozott, hanem néhány társa is. Mi az hogy, nagyon is! Kemény munka nélkül nem tudták volna arra a szintre juttatni az országot, ami másoknak még földrengés, árvíz, dögvész és sáskajárás egyidejű fellépése esetén sem sikerült.

György Csaba Nagy 2018.03.03. 15:38:40

Orbánnak igazságot szolgáltat majd a történelem egy nagy tettéért: megmentett bennünket a migráncsok rút hordájától. No nem a kerítéssel, azt naponta vágják át, hanem hogy országlásával a térség legszegényebb és legbékétlenebb zugává lettünk, ahonnan az idetévedt utolsó ópiumrágta afgán kecskepásztor is fejvesztve menekül. Üdv néki érte, megérdemel egy békés nyugdíjas alkonyt Félázsiában.

2018.03.03. 16:01:43

Belenéztem Bayer Zsolti műsorába és úgy éreztem a Mátrixba oltott világban járok. Ilyen mondatok , zavar van az erőben , egy kicsit a Csillagok Háborúja is előkerült, majd a "nigeri faktornál" elvesztettem a fonalat. A szűrreális értelmetlenségeken kívűl a fröcsögés , a gyűlölködés volt a jellemző. Jött az értélelés "mi " és a homo brüsszelikuszok. Komolyan emberek, értelmes ember ebben az országban nem marad. Egy paranoid pszichopata diktátor vezetésével lassan kiírjuk magunkat Európából és a világ nyugati feléből , megyünk Ázsiába. Lassan csak a nigeri effektus szerint -by BZS- vmi afrikai diktátor fpg velünk szóba állni . Köszönjük vezérünk, hogy mindentől védesz a muszlim hordáktól kezve , a mocskos Soros képviselte karvaly tőkén át , egészen az ENSZ ig. Éljen népünk pszichopata nagy vezére !

lobaszopiatej 2018.03.03. 16:12:24

Szemkilövető Gyurcsány. Én bizony rá nem szavazok, csakis a szentül felkent Fideszre, én már csak az Orbánnal kelek-fexek!
Hadd lopják csak ki a szemem, akkoris a büdös féreg Gyurcsány meg az emúttnyócév!

közép dunántúli régió 2018.03.03. 16:26:31

@nemecsekerno_007: én azt hittem, Orbán programja a Soros, migráncs, Soros, migráncs, Soros, migráncs sormintában ki is merül. Más nem nagyon hallani tőle. Felosztó-kirovó nyugdíjrendszer rendbetétele? Volt rá nyolc éve. Magántőke beengedése az egészségügybe? Szintén volt rá nyolc éve.

Bryan élete 2018.03.03. 16:34:46

@Brix: Ba@hatják az erkölcsüket, ha tíz éve nem tud az LMP elmozdulni a bejutás küszöbéről.
Miééééért?

Janossz 2018.03.03. 16:35:38

@nemecsekerno_007:
"Orbán programja: folytatják az adó és járulékcsökkentést, remélhetőleg csinálnak valamit a felosztó-kiróvó nyugdíjrendszerrel is, meg behozzák a magántőkét az egészségügybe. Aztán meglátjuk. Ha nem akkor mehetünk tüntetni... "

Persze. Majd egyszer. Először a pereputtyról kellett gondoskodni, vastagon...
Remélhetőleg...aztán majd meglátjuk. Köszönjük, kampánybeszédnek jó volt. :-))

1ghost 2018.03.03. 16:42:00

@werecke:

Na mi van te szarházi orbántroll? Ezt írod: "Jobbikos vagyok. "

Más blogon viszont ezt: " hogy a nappal után sötétség jön , ezért kell hogy Orbán maradjon! "

Gyorsan lebuktál te mocskos orbántroll. Mehetsz a hazug fideszes robotmultú kurva anyádba.

lobaszopiatej 2018.03.03. 17:05:39

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár:
"Jelenleg is aktív proletár vagyok."

Nem volna a csökött fajtádnak kedve Észak-koreába költözni?
Mindkettőnk jól járna.

Te éjjel-nappal feddhetetlen vezéredet imádhatnád nyilvánosan, mi meg itten demokráciában élhetnénk, nem kellene összefogni a nácikkal egy illiberális diktatúra kiépítője ellen.

Ratyi Manó 2018.03.03. 17:16:45

Győzni fogunk Viktor Vezér
Rád szavazok éppen ezér

1ghost 2018.03.03. 17:29:37

@rallus: @nemecsekerno_007: @Andy73: @VáradiJános:

Hát te veled mi a fasz történt te szarházi, bérhazudozó orbántroll? Hogyhogy csak ennyi nicken nyalod a korrupt, tolvaj, börtönérett hazug gazdád seggéd.

Szedd már össze magad, mert mindjárt előzetesben vagy, te agyatlan orbánbérenc!

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2018.03.03. 17:29:43

@rallus: Miről beszélsz? A 10 milliárd euró manyupról, meg a 34 milliárd euró valutatartalékról?

1ghost 2018.03.03. 17:33:00

A JPMorgan által követett 29 feltörekvő piaci ország közül Magyarországnál csak Bahreinben és Törökországban romlott nagyobbat a korrupciós érzékelési index az elmúlt 5 évben - mutat rá a minap megjelent Transparency International éves felmérés alapján hétvégi összefoglalójában a befektetési bank.

És akkor, hogy a kurva anyjába lehet az összes fideszbűnöző még szabadlábon? Hát úgy, hogy Polt legfőbb ügyész maga is a szervezett fideszbűnszövetkezet része, hogy rohadna már meg ez az egész orbáni maffiaállam!

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2018.03.03. 17:33:14

@nemecsekerno_007: "Orbán programja: folytatják az adó és járulékcsökkentést, remélhetőleg csinálnak valamit a felosztó-kiróvó nyugdíjrendszerrel is, meg behozzák a magántőkét az egészségügybe. "
Aha. Járulékcsökkentés A szocik alatt 48 százalék volt a GDP arányos adó, most 47.
Annyi ami tényleg eredmény, hogy a gazdagok gazdagabbak a szegények szegényebbek lettek.
A nyugdíjrendszerrel már láttuk mit csináltak, eltüntettek 10 milliárd euró manyupot.
Egészségügy. Nem azt mondta Orbán hogy az egészség nem üzlet?

Ez mind program?

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2018.03.03. 17:34:25

@nemecsekerno_007: Ja és hol a Karácsony féle program linkje? Vagy csak álmodtad?

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2018.03.03. 17:35:56

@nemecsekerno_007: A magán tőke bevonása az egészségügybe pedig annyit jelent hogy akinek van pénze, annak lesz orvos, a többi megdöglik a váróban.

$pi$ 2018.03.03. 17:38:41

@morph on deer: "Tudod, én úgy vagyok vele, hogy százszor többre értékelem azt, aki ha hibázik, akkor elismeri és vállalja a felelősséget"

Semmiféle felelősséget nem vállalt. Amikor lebukott, akkor azt hazudta, hogy nem az mszp-ről meg az szdsz-ről beszélt, hanem a rendszerváltás utáni teljes politikusgárdáról. Azt mondta, hogy egy szóval sem említette a két pártot vagy azok tagjait. Hazugság volt, ott a felvétel, mondta.

Továbbá az, ha a tettesek egymás közt, a külvilág kizárásával veszekednek, az nem beismerés és a felelősség vállalása. Semmiképpen nem, tettestársak veszekedtek.

Továbbá egyetlen egy szóval sem említi, hogy vállalniuk kell a felelősséget vagy nyilvánosságra kell hozniuk a tetteiket, arról beszélt, hogy a gazdaság olyan állapotban van, hogy nem lehet tovább csinálni. Nem mondta, hogy erkölcsi okokból nem hajlandó tovább csinálni, nem mondta, hogy nem hazudik tovább. Nem mondta, hogy a hibáikért vállalniuk kellene a felelősséget.

Ha nem bukik le mai napig nem ismerte volna be amiket ott mondott.

$pi$ 2018.03.03. 17:45:16

@1ghost: "Magyarországnál csak Bahreinben és Törökországban romlott nagyobbat a korrupciós érzékelési index az elmúlt 5 évben"

1) Az ellenzék évek óta mást sem mond, csak azt, hogy a másikak egyre korruptak.
2) Az emberek egy jó része elhiszi ezt.
3) Csinálnak egy felmérést, megkérdezik az embereket, hogy korruptabbak -e.
4) Az emberek azt mondják, hogy korruptabbak, hisz elhitték amit mondanak.
5) Az ellenzék ezt lobogtatva kampányolnak, hogy "ugye megmondtuk".

Ennyit érnek a közvéleménykutatások: megmérik, hogy az emberek mit gondolnak. Nem azt, hogy mi az objektív valóság.

Máshogy is fel lehet ezt fogni: az embereket megkérdezik a korrupcióról, a megkérdezetteknek azonban semmiféle objektív ismereteik nincsenek arról, hogy a felsővezetés mit művel. Az embereknek a kisemberek korrupciójáról van ismerete, de te úgy értelmezed, hogy az orbán meg a lézer korrupciójáról kaptál megbízható adatokat. Az utca emberétől. Háhogyne! :)

$pi$ 2018.03.03. 17:48:56

@1ghost: "Hát te veled mi a fasz történt te szarházi, bérhazudozó orbántroll? Hogyhogy csak ennyi nicken nyalod a korrupt, tolvaj, börtönérett hazug gazdád seggéd. "

Ahogy jönnek a választások egyre mocskosabb szájjal acsarkodsz. Elvesztettél már minden reményt, ugye? Elfogyott a remény, kifogytak az érvek, nem maradt más csak a mocskolódás?

Mondjuk egyszerűbb, nem kell gondolkodni...

Asszony otthon képen vág ha így beszélsz vele, mi? :D

közép dunántúli régió 2018.03.03. 17:50:07

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: te nem aktív proletár vagy, hanem saját magad által is beismerten aktív elmebeteg. Mivel pedig nem bírod belátni, hogy nem vagy normálisa, bebeszélted magadnak, hogy az illiberális világkép milyen csodálatos, és aki ezt nem látja be, az csak hülye lehet. Téveszmédben különbnek érezheted magad másoknál, igaz? Sajnos, tévedsz. Jó lenne, ha végre őszintén szembenéznél a mentális problémáddal.

selek 2018.03.03. 17:51:26

@Ratyi Manó: 2 mondat helyesen:
Rád nem szavazunk éppen ezért.

Ne sértődj meg csüngő pára,
Gyurcsány sem kap voksot már ma,

Leáldozott KISZ hatalma !

Netuddki. 2018.03.03. 17:52:17

Ellenzék váltó hangulat? Ezt a csuti bazárimajom a pénteki szokásos bullsjitbonbonjai közt dobta be. Hangosan felröhögtem.
Mit is jelent az ellenzékváltás? Azt, hogy az ellenzékből kormányerő lesz, pazdmeg, te csüngőhasú tolvaj roma, te!

Mellesleg ez akar újra mini elnök lenni? Egy ilyen gyáva szarcsimbók, aki messziről kerüli a nyilvánosságot? Az olyan helyeket és kérdéseket, amik kellemetlenek lehetnek rá nézve? Mit kellemetlenek! Kínosak! Hogy lopták meg közösen a vőjével, a strómanjával a magyar adófizetőket? Elképesztő!
Nem kötelező miniszterelnöknek lenni, és szóba állni azokkal akik mondjuk nem rá szavaztak, a jó qrva annyát nekije!

Netuddki. 2018.03.03. 17:54:07

@közép dunántúli régió: A bolgár Ivanov le lesz vadászva a fidesz bukása után még áprilisban. Az sem segít rajta, ha külföldről ócsárolja a becsületes magyar embereket.

1ghost 2018.03.03. 17:56:39

@$pi$:

Na ne röhögtess te szarházi orbántroll! Ez olyan gyenge, hogy még neked, mint orbán gerinctelen bérhazudozó trolljának is szégyenére válik!

Azt gondolod, hogy a magyarok, olyan hülyék, hogy nem tudják, hogy korrupt tolvaj mészáros, tiborczos, rogános fajtád mi a retkes kurva anyjából gyarapszik milliárdokkal?

Dehogynem bazdmeg, így hát nyugodtan visszacsúszhatsz a migráncsbetelepítő megzakkant, korrupt gazdád seggébe.

NemodaBuda 2018.03.03. 18:07:54

Hja, jó vicc, nehogy már összekeverjük a kettőt ! AZ egyik tiszta szarból bagyon gyúrba, a másik meg emberből ! Nézni is más, mit mondjak - tapintani is, de a szag .....

morph on deer 2018.03.03. 18:16:19

@$pi$:
“mai napig nem ismerte volna be amiket ott mondott.”

Ez a kulcsmondat, ahogy látom, aminek alapja egy feltételezés.
Tudod, “ha a nagymamának lett volna töke, akkor ő lett volna a nagypapa”...

Akkor most vissza az alapokhoz:
"Tudod, én úgy vagyok vele, hogy százszor többre értékelem azt, aki ha hibázik, akkor elismeri és vállalja a felelősséget"

Ami mit is jelent?
Azt, és csak azt, hogy az én hozzáállásom milyen a sunyiság, hazudozás és az önnön tévedhetetlenségbe vetett hit viszonylatában, és egy qrva szóval nem említettem sem Gyurcsányt, sem orbánt!

Úgy tűnik, neked inkább az számít, amiről úgy gondolod, hogy a másik tulajdonképpen azt akarta mondani amit te gondolsz, és az nem igazán zavar, ha valójában nem is azt mondta.

A Gyurcsány valóban nem nevezte meg az SZDSZ-t és az MSZP-t, ahogyan fentebb én sem Gyurcsányt és orbánt, - ez van!

Viszont abban nincs igazad, hogy “tettestársak veszekedtek” és ezért “nem számít”, stb. Az egy felelősségre vonás (kísérlete) volt, és megpróbálta fölrázni az elvtársak lelkiismeretét, hogy ez így nem megy tovább. Az “elkurtuk, nem kicsit, nagyon!” kitétel egyértelműen az ő felelősségükről beszél, aminek ő is részese, - a magyar nyelv ismeretében ezt nem olyan nehéz megérteni!

Nem kell szeretned Gyurcsányt, köpködj nyugodtan, de legalább olyasmiért, ami valóban elhangzott, megtörtént, stb, és ne csak a “biztosan így meg úgy lett volna” okoknál fogva, és akkor nem tűnik az egész csúsztatásnak.

És igen, én még mindig nem szerettem meg a sunyi hazudozó ámbár qrvára tévedhetetlen bunkókat, semekkora méretben sem, mert én nem diszkriminálok! :)

arabok balrol 2018.03.03. 18:23:29

@morph on deer: ez az mosdasd ferit, reméljük az idei ballipsi kampánynak is feri lesz az arca

Janossz 2018.03.03. 18:44:48

@arabok balrol: " reméljük az idei ballipsi kampánynak is feri lesz az arca "
Ugyan, dehogy! Németh Szilárd lesz az. Mindent visz!

1ghost 2018.03.03. 18:46:10

Ez már rég nem jogállam, hanem egy undorító, korrupt fideszes fertő. Amit ez a bűnöző söpredék megenged magának, élükön orbánnal, polttal, az felháborító.

Szívből kívánom poltnak, hogy a fideszes bűncselekményekben betöltött szerepe miatt élete végéig egy cellában sorvadjon. Orbánnal és a hasonszőrű fideszes végrehajtó gerinctelenekkel együtt. De azok a rendőrök, ügyészek bírók is, akik a törvényesség látszatára sem adva kiszolgálják ezt az undorító fideszes bűnszervezetet.

Ezért még lakolni fog minden sza alak, aki építette ezt a diktatúrát. Április 8.-án el kell söpörni ezt a hazaáruló csőcseléket, végleg.

morph on deer 2018.03.03. 18:53:19

@arabok balrol:
“ez az mosdasd ferit”

Látom neked sem megy, hogy legalább a valódi okokat sorold fel, vagy legalább felfogd, hogy én miről dumálok, de sebaj, nem ezért szeretünk! :)

arabok balrol 2018.03.03. 18:57:34

@morph on deer: nem erdekel mit dumál egy gyurcsányi mosdató

rallus 2018.03.03. 19:05:42

Elvtársak! Őszintén! Egymás között azért szoktatok röhögni a saját érveiteken és adataitokon? Bár azzal az ésszel, ami nektek van....

"Magyarországnak!!!!!! csökkent a legnagyobbat a sérülékenysége !!!!!!!a CEEMEA (Közép-Kelet Európa, Közel-Kelet, Afrika) térségben a világgazdasági válság kitörése óta – derült ki a Morgan Stanley tanulmányából. A krízis kirobbanása után Magyarország volt az első!!!! Európai Uniós tagállam, amelyik nemzetközi mentőcsomagra szorult, hogy elkerülje a fizetésképtelenséget. A Morgan Stanley azonban rámutat: míg !!!!!!!2008-ban a leginkább sérülékeny feltörekvő országként!!!!!!!!!! vártuk a válságot a régióban, addig mostanra a középmezőnybe kerültünk.."
( Annyi a hamisítás, hogy a ! én tettem bele, mert ti képtelenek vagytok figyelni...)

arabok balrol 2018.03.03. 19:08:18

@rallus: a ballib észjárás más

nekik az az eredmény ha Magyarország minnél sérülékenyebb és kiszolgáltatottabb

De valaki meglepődik ezen 40 plusz 30 év után? Szerencsére egyre több ilyen dobja fel a talpát, helyükre határon túliak költöznek, akik legalább magyarok.

Lesz még Magyar Köztársaság 2018.03.03. 19:22:10

Mi a fene, Obán kezd olyanná válni, mint Gyurcsány?! Tegnap lett olyan, vagy ma?

Te figyelj már, posztoló: Gyurcsány mikor rabolta el úgy az emberek tulajdonát, mint Orbán? Mikor íratott saját magára törvényt? Mikor belezte ki az AB-t? Mikor íratott egypárti Alkotmányt? Mikor írta magára a választási törvényt? Mikor íratta csókosai nevére a termőföldeket? Elvette-e ő is a tanárok szabad tankönyv választási jogát? Satöbi és satöbbi...

Posztoló, neked úgy látszik rég kilőtték a szemedet.

Lesz még Magyar Köztársaság 2018.03.03. 19:27:00

Ez a poszt egy vérlázító nem tudomásul vétele Orbán elmúlt nyolc évének. Orbán most, 2018.03.03-án olyanná vált, mint Gyurcsány. Pont. Mer a posztoló megaszonta...

rallus 2018.03.03. 19:34:06

@Republic Forever!: Gyurcsány ezeket talán nem csinálta, de az országnak az lett volna a legjobb, ha semmi mást sem csinál, csak táncol az irodában. Rengeteg pénzt megtakaríthattunk volna, bár a "befektetők" csalódása fájna mindenkinek...

elvis56 2018.03.03. 19:36:56

Anál rondáb dolog nincs ha egy CIGÁNY CiGÁNYOZIK .ORSOS most ezt tette miskolcon.Ö is bevándorlok családból származik.

1ghost 2018.03.03. 19:37:28

@arabok balrol:

Na mi van te szarházi orbántroll? Már megint új nicket csináltál? Kibaszott nagy pech, hogy ezen is kilométerekről bűzlesz, hogy ugyanaz a mocskos troll vagy, mint a többi nickeden.

Ja! Van jó hírem is! Megérkezett az új ülőgarnitúrád. Szép csíkos, fekete fehér, és már ki is vasalták.

:))

Lesz még Magyar Köztársaság 2018.03.03. 19:50:49

@elvis56: Pedig szükség lenne a romák szavazataira is.

Úgy látszik a napokban osztott-szorzott, és arra a következtetésre jutott, hogy amellett, hogy a vérfideszes tábort folyton-folyvást össze kell tartani, a Jobbiktól próbál szavazókat magához édesgetni, és ez a választásokon többet hozhat, mint néhány, szerintem nem túl sok, a magában az "akkormosthogyisvanez?" kérdést megfogalmazó roma szavazó elvesztése.

BiG74 Bodri 2018.03.03. 19:55:29

@rallus:
Köszönjük emese, elég lesz! Fel kellene fognod, hogy a miniduce elkúrt valamit, de nagyon. Azon ne is törd a fejed, hogy mit, csak azon, hogy sokan vagyunk akik köszönik, de kurvára elegük van belőletek. A legszebb az egészben, hogy rengeteg volt? fideszes is átsodrodott ellenzéki oldalra. Mint ahogyan az is, hogy az ellenzéki oldal azért megosztott, mert sokféle. Erre a sokféleségre jó dolog a demokrácia, az amit a viktorka és a bólogató bábjai hírből sem ismertek, bár belőle nőhettek ki, mint valami paraziták.

arabok balrol 2018.03.03. 20:00:27

@BiG74 Bodri: furcsa dolog ezt hallani alig 36 nappal a következő brutális lipsi taknyon csúszás előtt

rallus 2018.03.03. 20:04:44

@BiG74 Bodri: Nektek akkor jó dolog a demokrácia, ha ti döntitek el, mi az és töltitek meg tartalommal. Abba belefér a közművek eladása, Kulcsár feltőkésítése, némi könnygáz és lovasroham, ÁSZ elnök megverése seprűnyéllel, az ország eladósítása és pozitívumként, hogy Simon Gábor az éhségmenet élén is képes volt milliókat gyűjteni...

vajdasagi 2018.03.03. 20:10:08

@nemecsekerno_007: Tévedsz. Ha orbán folytatja, akkor nem mi mehetünk tüntetni, hanem a gyerekeink mehetnek el külföldre. Az unokáink már ott is születnek majd, és ez az ország egy indián rezervátumra fog hasonlítani. És nincs további 4 év. Most kell a kormányrudat megfordítani, vagy utána már késő lesz. Ülünk a Titanicon, örülünk, hogy milyen jól halad, zene is van és vacsora, csak éppen orrunk előtt a jéghegy.

Ezzel szemben az LMP folyamatosan az oktatást emeli ki, mint első számú prioritást - igen helyesen. Felejtsük el a gyurcsányt (és hajtsuk el a francba), küldjük után a fityiszes kártevőket is, és kezdjük újra.

Hogy nehéz lesz? Biztosan.
Hogy majd esetleg a Vona és a Szél is lopni fognak? Nem tudjuk, de ahhoz képest, hogy ezek a mostaniak biztosan lopnak nincs mit veszítenünk.
Hogy majd összevesznek és káosz lesz? Lehet, de gondolom amikor a Titanicról a túlélők lementek a csónakokba, ott is eléggé káosz volt. És nekünk más most nem jut. Mert itt van az orrunk előtt a jéghegy! Hát már mindjárt az ENSZ-szel is háborúzni fogunk? És a fiatalok meg mennek, csak mennek...

BiG74 Bodri 2018.03.03. 20:12:34

@arabok balrol:
Sok minden lehet, mert az ellenzék tagolt, de azért megvárnám a választásokat. Persze nyerhet a fityisz, miért ne, megtett minden nemes és kurva sok nemtelen dolgot ennek érdekében. Viszont ha fityisz nyer, nem csak a "libsibolsik" veszítenek, hanem az a jobboldal is, mely soha nem volt fityiszes, illetve az a jobboldal, mely az elmúlt 7 évben lemorzsolódott a fityiszről. Ez az aktív ellenzék bár tagolt, de jóval nagyobb, mint a fityiszes tábor, és nem csak birka türelmű maszoposok, vagy demokraták, hanem vérre vágyó szélbalosok, széljobbosok is itt vannak. Úgyhogy nyerhet a fidesz, aztán majd kezd valamit a felgyülemlett feszültséggel. Ja nem, ők csak gerjeszteni tudják azt, lecsillapítani nem!

BiG74 Bodri 2018.03.03. 20:18:30

@rallus:
Menj már az óvodás szövegeddel. Fingod nincs mi lehet a demokrácia, minek veszed a szádra? Neked kell a totális irányítás, a teljesen központosított, mindenek felett álló hatalom. Te ilyen vagy, szolga fajta, aki megtalálta urát! Hát szolgáld!

meszena 2018.03.03. 20:21:55

A balliberális és mostanság a jobbikos stratégia pontosan az volt, hogy lemásolva a Gyurcsány körül kialakult közutálatot, ezt most Orbánra nézve megvalósítsa. Éjt nappallá téve dolgozott az ügyön a teljes ellenzéki sajtó, de a helyzet mégsem lett ugyanaz. Akkor az mszp a béka fenek alá került, ma pedig az egész ellenzék készül összefogni, hogy a "mindenki a fidesz ellen" stratégiával érjenek el valamit.

meszena 2018.03.03. 20:23:42

@BiG74 Bodri: Nem olyan bonyolult :)
1990 óta eddig a balliberálisok szerint soha nem volt demokrácia, ha nem ők voltak hatalmon :)

Kánikula 2018.03.03. 20:26:46

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: Erre fognak ráb@szni. Ha ez az ellenzék eltünik, akkor a következő "új ellenzék" letolja a Fideszt.

Értsd ezalatt, ha most tényleg összeborul a mostani jobb-bal-közép, akkor vége lehet a dalnak OV-nak.
Ha nem, akkor a következő 4 évben fog kinőni egy többek számára elfogadható fidesz alternatíva. (Nem Gyurcsány vezeti majd azt a pártot :)

meszena 2018.03.03. 20:31:31

@Kánikula: A fidesz eddig kínosan ügyelt arra, hogy az ellenzék megmaradjon. Mondjuk négy részletben, olyan 5-11 százalék per párt szinten. Azzal nemigen számoltak, hogy összefognak és inkább a választások utáni káoszt választják, mint a biztos vereséget. Mindegyik párt azt reméli, hogy nem a többiek erősödnek meg a felfordulásban.

BiG74 Bodri 2018.03.03. 20:52:30

@meszena:
Az athéni demokrácia is demokrácia, az indiai és az európai is az. Kinek mi elég, és honnantól elfogadható. Alapjában a szélsőségesek, a csököttagyúak és a fehérgalléros bűnözők számára jó a kurta demokrácia.

Kánikula 2018.03.03. 20:53:07

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Azt is monták, hogy a stadionépítésnek egészség megörző hatása is van.

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.03.03. 20:53:46

@Kánikula:

S miért lenne baj ha egy nem ballib ellenzék legyőzné a Fideszt?

arabok balrol 2018.03.03. 21:41:11

@BiG74 Bodri: 2 minden lehet

a fidesz 2/3 a legvalószínübb, s a fidesz győzelem a 2. legvalószínübb

arabok balrol 2018.03.03. 21:43:49

@meszena: Feri nepszerusege meg 2006ban megszunt, ott a 2008as meg 2010es valasztas elott mar sokat nem kellett csinányi-e

most igy 1 honappal a valasztas elott a zellenzek ezzel is elkesett, de hat kit erdekel engem nem

ezneménvagyok 2018.03.03. 21:57:19

@Andy73: "Ne keverjük már a szezont a fazonnal. Ez egy időközi, helyi polgármesterválasztás volt, ahol egy független jelölt nyert. Öszöd a baloldalt amortizálta, azóta a Fidesznek és Orbánnak nincs komoly ellenfele az országos pártpolitikában. Vásárhelyen sem egy másik párt nyert, hanem egy független jelölt."

Értem. Szóval egyetlen egy, ráadásul független ember verte szarrá a teljes fideszt. Ez jó.

A valóság ezzel szemben az, hogy sok, a fidesz viselt dolgaitól megundorodott, dühös ember verte szarrá a fideszt. Másfélszer annyi, mint ahány választót az ország legerősebb pártja össze tudott szedni. No, hát ez történt valójában Hódmezővásárhelyen. És ettől szarta össze magát a fent említett konglomerátum.

(Ráadásul ez már nem az első pofon volt a térségben, ugyanígy veszítették el Algyőt is. Csak ott még nagyobb volt a zakó.)

arabok balrol 2018.03.03. 22:09:54

@ezneménvagyok: laza fidesz 2/3 lesz, drága ballibám

ezneménvagyok 2018.03.03. 22:14:57

@arabok balrol: Tisztességesen soha. Ordas csalások árán meglehet. De annak nagy ára lesz.

1ghost 2018.03.03. 22:57:06

Az elmúlt nyóc évben a tolvaj, korrupt fideszes gazemberek úgy hozzászoktak a lopáshoz, hogy ha félóráig nem lopnak leáll a vérkeringésük.

arabok balrol 2018.03.03. 23:06:00

@ezneménvagyok: megint 50%ot emelkedik az átlagbér?

vagy mi lesz az ára? Elmennek a bankok? Hehe.

miketbeszéltek 2018.03.03. 23:33:50

@$pi$: "1) Az ellenzék évek óta mást sem mond, csak azt, hogy a másikak egyre korruptak.
2) Az emberek egy jó része elhiszi ezt.
Ennyit érnek a közvéleménykutatások: megmérik, hogy az emberek mit gondolnak. Nem azt, hogy mi az objektív valóság."

Az objektív valóság bizonyos emberek évenkénti százmilliárdos gazdagodása, és a fél ország bizonyos szűk tulajdonosi körbe kerülése -közpénzből!

sumes67 2018.03.03. 23:33:58

@arabok balrol: laza 2/3.
Azért én listán behúzom az lmpét, helyin meg amit az ellenzék kitalál, mert ki fogják találni mindenhol. Aztán mosolyogva várom, hogy mekkorát csuláztunk a viki levesébe.

arabok balrol 2018.03.04. 00:05:16

@miketbeszéltek: a tehetséges emberek meggazdagodnak, a tehetségtelenek meg ballibek

minden államban így van ez

morph on deer 2018.03.04. 00:13:49

@Kánikula:
“Azt is monták, hogy a stadionépítésnek egészség megörző hatása is van.”

És ez így igaz!
Ugyanis az elsíbolt lóvéból telik pihenésre, üdülésre, vellnesre, vitaminokban gazdag, kiváló minőségű élelmiszerre, fogászatta, magánorvosra, meg minden másra, ami bizony segít az egészség megőrzésében!
És ez bizony tagadhatatlanul a stadionépítésnek köszönhető!

morph on deer 2018.03.04. 00:16:11

@arabok balrol:
“nem erdekel mit dumál egy gyurcsányi mosdató”
:))
Akkor mire válaszolgatsz itt szivi, na mondjad szépen?!

bigdata 2018.03.04. 03:34:44

@meszena: "1990 óta eddig a balliberálisok szerint soha nem volt demokrácia, ha nem ők voltak hatalmon :)"
Ezen a téren sikerült előrelépni az elmúlt 8 évben. Rengeteg volt fideszes szerint sincs valódi demokrácia, sőt, rengeteg mai fideszes szerint sincs, utóbbiak ezt őszinte pillanataikban mint elért eredményt emlegetik.

bigdata 2018.03.04. 03:57:14

@morph on deer: a szemkilövető egy metafóra. Autistáknak persze jár a felmentés. Mellesleg az általad leírtak szerint is a gumilövedék használata adott esetben btk-ba ütközött, hisz a használata nagy valószínűséggel járt szemkilövéssekel, de szerencsére csupa azonosítatlan személy volt az elkövető. A jogszerű és szakszerű intézkedésnek többek között este 10 után hazafelé tartó családok és az egészből mit sem értő külföldiek is áldozatul estek, a bíróságokon bemutatott perverted justice éveken át terítéken volt a ballib sajtóban is. Ezekért sem vállalt soha felelősséget senki.

Az illiberális állam természetesen Orbán fejében született meg. A 2/3, ami kellett hozzá, az viszont 2006 őszén lett megalapozva a Gyurcsányt őszöd után megerősítő pártok döntései és a kormányzati lépések nyomán.

Vajk a Vitéz Várjobbágy 2018.03.04. 06:20:19

@jjoey: "Kiralyhivok I vh." mármint (a tényleg jobboldali - a kor politikai besorolása szerint) a deákista Szabadelvű Pártra gondolsz? Amivel szemben az Indexen antiszemitának kikiáltott magyar szeparatista, nacionalista Függetlenségi és 48-as Párt állt? Trianon pedig nem a Habsburg lojalitás miatt, hanem az után lett ilyen jó keményre szabva, hogy Magyarországon kikáltották a világ szovjetjeihez csatlakozó magyar tanácsok köztársaságát és egy sikertelen háború után elérték, hogy a románoknak legyen Budapestre is bevonulniuk. A 45-89 közötti baloldali szereplés szintén nem vet túl jó fényt a magyar politikára. Amellett hogy azon lehet vitatkozni, hogy Horthy vagy Kádár volt-e idegen csapatok élén bevonuló hazaáruló, vagy melyikük kötötte süllyedő hajóhoz a népet a magyarság legnagyobb gyilkosa mégis saját maga, az egyszerű köznép lett.

A két világháború romlása semmi ahhoz a pusztuláshoz képest, amit a magyar emberek magukkal és egymással csináltak és csinálnak mind a mai napig. Nemhogy egy csonka ország, de egy hétvégi telek is sok egy olyan népnek, aminek azért nincs jövője, mert nem hisz a családokban, nem akar gyerekeket. Nem is csoda, hogy a magyar elit is már úgy látja, hogy felesleges magyarságban gondolkodni, érdemesebb külföldi hospesekre építeni, mert a magyar ember (tisztelet a kivételnek) egyszerűen rossz, alacsonyabb rendű, mint a bevándorló.

Moin Moin 2018.03.04. 07:19:52

Semmi baj, Lőrinckém: most itt szopsz a kosztért...
Remélem, legalább jól megfizet érte a kis Ungárpetiek anyukájka, Mariska!:-)

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2018.03.04. 08:28:16

@arabok balrol: "a tehetséges emberek meggazdagodnak, a tehetségtelenek meg ballibek

minden államban így van ez"

Tehát Soros nem ballib. :-)) Pedig eddig ez ment. Mondd ilyen kevés ésszel hogy találsz ki a wécére?

morph on deer 2018.03.04. 09:17:52

@bigdata:
“a szemkilövető egy metafóra.”

Ha már itt tartunk: az jelző, nem metafóra. Tekintve a személyhez való csatolását, úgynevezett ‘államdó jelző’ szeretne lenni, lásd az “igazságos Mátyást” például.
Gondoltam megmondom, ha már....

“Mellesleg az általad leírtak szerint is a gumilövedék használata adott esetben btk-ba ütközött, hisz a használata nagy valószínűséggel járt szemkilövéssekel,”

Ezt rosszul tudod.
Ami a btk-ba ütközött az a tankkal való életveszélyes játszadozás meg a kockakővel a renvédelmiakre való támadás volt, ha a szervezetten, a közrend elleni garázda cselekedetek végrehajtását meg a mások testi épségének veszélyeztetését már nem is feszegetjük, - az este tíz után ki tudja honnan hatafelé taró családok testi épségét illetően.

A helyzet az, hogy egészen jól dokumentáltak az események, rengeteg felvétel található még most is az egészről, és elég rendesen össze lehet rakni, hogy mi történt.

Én egyébként egy olyan esetről tudok amikor valakit szemen ralált a gumilövedék, szerinted hány volt, ha már “szemkilövésekről” van szó?

Egyébként a gumilövedék még mindig a ‘kesztyűs kéz’ volt az adott esetben, különösen a kockakő hajigáló kreténekkel szemben, tekintve, hogy az bizony akár életveszély okozására is alkalmas. Amelynek elhárítására akár ‘célzott lövés éles lőszerrel’ is alkalmazható, csak tájékoztatásul.

Az egyébként kétségkívül igaz, hogy a rendőrök bunkó módon viselkedtek, de mi mást vársz el a bunkóktól úgy egyébként is? Úgy viselkedtek, amilyenek.
Nem beszélve arról, hogy ehhez hasonló dolog évtizedek óta nem történt, semmiféle rutin nem volt ezügyben.

Aranyos mellesleg, hogy szerinted a 2006-os eseményekért kizárólag a Gyurcsányt tartod felelősnek, aki a puccsot szervezte, az nyilván ártatlan.
Azt a “spontán felháborodást” meg “békés tiltakozók” dumát ugyanis kár előhozni, csakúgy, mint az “ártatlan járókelő” meg a “kisgyerekes családok” este tíz utáni jelenlétét, az események szép rendesen meg voltak szervezve, és kis híján sikerült is amit akartak.

A kétharmadot amúgy épp a határon túli szavazatokkal sikerült elérni, ami már megint csak ténykérdés.
Az viszont igaz, hogy addig az ellenzék töketlenkedése juttatta el a fideszt, és abban már nem volt lényeges szerepe a 2006-nak. Az a szokásos huzavona és a pitiáner hatalmi játékok miatt lett olyan amilyen.
Nézd meg, hogy ma mi van, például.

Moin Moin 2018.03.04. 09:19:22

@morph on deer: Miért, szerinted kimegy?:-)

vergyula 2018.03.04. 09:57:58

@a ribancok is kidobják a csikket: "Mire kellene leváltani az ellenzéket, fideszes tolvajokra?" - Igazából erről lehet szó. Ha a Fidesz elveszti a választást, ellenzékbe kerül. Kész, az ellenzék le van váltva.

nemecsekerno_007 2018.03.04. 10:21:14

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

"Aha. Járulékcsökkentés A szocik alatt 48 százalék volt a GDP arányos adó, most 47.
Annyi ami tényleg eredmény, hogy a gazdagok gazdagabbak a szegények szegényebbek lettek."

- A szocik alatt 51% volt, a Bajnai kormány kezdte csökkenteni 2009-ben, utána sikerült 8 év alatt 47%-ra anélkül, hogy a nagy elosztórendszerekhez hozzányúltak volna ami ugye nem igazán népszerű. Persze erről nem csak a politikusok tehetnek hanem a választók is.

"A nyugdíjrendszerrel már láttuk mit csináltak, eltüntettek 10 milliárd euró manyupot."

- Az évszázad kamuja volt a MANYUP:

"Fentiek alapján megállapítható, hogy a magánnyugdíjpénztári rendszer első 6 évében még hellyel-közzel a tervezett modell mentén működött, de 2002-es évtől gyakorlatilag teljesen elszakadt a tervezett körülményektől, messze terven felül növelve az államháztartás terheit

hu.wikipedia.org/wiki/Mag%C3%A1nnyugd%C3%ADjp%C3%A9nzt%C3%A1r

"Egészségügy. Nem azt mondta Orbán hogy az egészség nem üzlet?"

- Azzal el lehet intézni, hogy a Fidesz is hazudik? A választók is hazudnak maguknak, a politika csak ráerősít. De ettől függetlenül az egészségügy egy feneketlen kút, egyéni felelősség szinte nulla, a mutyi meg megy ezerrel...
- Az kellene, hogy az összes politikai erő szépen előadja a maga "öszödi beszédét" a saját "híveinek", Gyurcsány is újra.
- Aztán szépen kidolgoznak közösen egy több évtizedre szóló megszorítási programot lehetőleg úgy, hogy évekkel később se tudja visszacsinálni valami populista b@rom.

nemecsekerno_007 2018.03.04. 10:30:38

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: "A magán tőke bevonása az egészségügybe pedig annyit jelent hogy akinek van pénze, annak lesz orvos, a többi megdöglik a váróban."

- Az egészségügy nem üzlet mi?!! :)
- Aki meg tudja fizetni az fizesse meg a jobb, gyorsabb ellátást
- Aki a sajátját tudja fizetni az még lehet szolidáris azokkal akik nem tudják. De csak egyénileg és önkéntes alapon. Aztán meglátjuk ki, mennyire szolidáris ha nem a közös kasszáról van szó, hanem a sajátjáról.
- Az orvosok legalább rendesen adóznak a jövedelmük után, ha számlát kell nekik adni. (a betegek kérni fogják, mert a biztosító másként nem fizet)
- Az orvosok nem használják az állami infrastruktúrát magáncélra vagy ha igen, akkor fizetnek érte.

Ez így elég? Az, hogy ki döglik meg a váróban az innentől tőled is függ. Mennyit vagy hajlandó áldozni rá, hogy életben maradjon.

$pi$ 2018.03.04. 10:33:52

@morph on deer: "A Gyurcsány valóban nem nevezte meg az SZDSZ-t és az MSZP-t, ahogyan fentebb én sem Gyurcsányt és orbánt, - ez van!"

Nem, ez hazugság, megnevezte:

"Annyival vagyunk túl az ország lehetőségein, hogy mi azt nem tudtuk korábban elképzelni, hogy ezt a Magyar Szocialista Párt és a liberálisok közös kormányzása valaha is megteszi. És közben egyébként nem csináltunk semmit négy évig. "

"Aki a Magyar Szocialista Párt környékén befolyásos véleményformáló makrogazdasági ügyekben Kornaitól Bokrosig, Békésitől Surányiig, Vértestől a jó ég tudja kicsodáig, azokkal végigbeszéltük, végigszenvedtük, végigüvöltöztük."

$pi$ 2018.03.04. 10:39:03

@morph on deer: "Az egy felelősségre vonás (kísérlete) volt, és megpróbálta fölrázni az elvtársak lelkiismeretét, hogy ez így nem megy tovább."

Akkor idézd, hol volt a beszédben szó arról, hogy felelősségre vonás következik, hogy bárkinek is felelősséget kell vállalnia, hogy a tetteiknek következményei lesznek!

Tudod mi van benne? Hogy ezek voltak Gyurcsány legszebb évei!

"Fantasztikus. Fantasztikus egy országot vezetni. Az utolsó másfél évet azért tudtam én személy szerint csinálni... ...Ez adta a hitet, hogy miért érdemes ezt csinálni. Nagy dolog volt. Imádtam. Életem legjobb része volt."

Ennyit a lelkiismeretről és megbánásról.

alfacharlybravo 2018.03.04. 10:47:24

@közép dunántúli régió: Elévült állítólag! Az ország tönkretételéért meg nem felel büntetőjogilag a politikus, mentelmi joga van, a választók baromsága és bűne ha megválasztják.

morph on deer 2018.03.04. 12:18:40

@$pi$:
“Igaz, igaz Ányicska! Mintha csak magam mondtam volna...”

Azaz: igazad van, nekem ez nem rémlett. Igaz, semmilyen jelentőséget nem tulajdonítottam neki, hiszen magától értetődő volt. Amikor az egészet olvastam, akkor ez nem tűnt figyelemre méltó részletnek,- nem is ezen ugrált a fél világ.

Véleményem szerint nem a beszéd volt a probléma Gyurcsánnyal, hanem az, hogy nem rúgta szét azt a bagázst idejekorán.
Eltűrte a régi jól bevált 70-30-as játékot, és nem penderítette ki időben a simliseket. Cserébe aztán a simlisek penderítették ki őkelmét, ahogy az elődjével is történt. Ezt qrta el, nem is kicsit.
Ugyanis a közhiedelemmel ellentétben nem egyedül cseszte el a dolgokat, ráadásul az elvtársak megtettek mindent, nehogy változzon valami is. Inkább összeszűrték a levet a fidesszel,- kilopták és átadták a hangfelvetelt - abban bízva, hogy orbán csak Gyurcsányt söpri el, és minden más marad a régiben. Na ez volt a legnagyobb tévedésük, mint láttuk.

BiG74 Bodri 2018.03.04. 12:26:28

@morph on deer:
Na ezért mehetne a szemétre már a maszop. De a fityisznek szüksége van rá, megtartja.

bigdata 2018.03.04. 12:35:45

@morph on deer: kérlek, frissítsd fel emlékeid a metafóra jelentésével kapcsolatban.

2006 utcai eseményei valóban jól dokumentáltak, benne a rendőrök által elkövetett bűncselekményekkel. Nem is értem, mi mellett szeretnél érvelni. 1956 óta 1x lőttek Magyarországon tüntetőkre, azt is törvénytelenül, egyen olyan kormány védelmében, amelyiknek addigra rég le kellett volna mondania, vagy a parlamenti képviselőknek kellett volna elkergetnie. Igen, Gyurcsány politikai és erkölcsi alapon is megérdemli, hogy erről emlékezzenek rá. Részletkérdés, ki szivárogtatta ki a beszédet és ki szervezett rá netán a tüntetésekre.

BiG74 Bodri 2018.03.04. 12:37:11

@rallus:
Mi a demokrácia? Járj utánna, aztán válassz diktátort, és meglesz a királyság is. Ilyen még úgyse volt, ja nem, rengetegszer volt.
Kérdezgesd csak sokszor, mi a demokrácia! Aztán ha nem egy magad alá szaró, félművelt, mindenkit hibáztató ufószakos wmiki vagy, majd rájössz.

bigdata 2018.03.04. 12:40:47

@morph on deer: abban nagyon tévedsz, hogy Gy nem egyedül kúrta el. Persze, nem teljesen egyedül, de nem is a koalíció aktív felhatalmazása mellett. A pénzügyi trükközés és durva túlköltekezés abszolút az ő ötlete volt, és sajnos kevés olyan politikus van ebben az országban, amelyik egyáltalán átlátta, mi zajlik. Nem véletlen, hogy olyan súlyos arcok voltak a kormányában, mint Veres és Draskovics...

$pi$ 2018.03.04. 12:44:50

@morph on deer: "Eltűrte a régi jól bevált 70-30-as játékot"

Persze, ez nyilván az ő bűne. Viszont úgy érzem megpróbálod azzal mentegetni, hogy ő csak "eltűrt" dolgokat, a többiek voltak az igazi bűnösek. Semmit sem utal arra, hogy a Gyurcsány "csak eltűrt" volna és jobb lett volna a többinél.

"Ugyanis a közhiedelemmel ellentétben nem egyedül cseszte el a dolgokat,"

Persze, hogy nem. Ezt nem is vitattam. Azt sem mondtam, hogy mindegyikük bűnös lett volna. A felsővezetés nyilván mind bűnös, mert ők mind tudtak a dolgokról, de ahogy megyünk lefelé egyre kisebb a felelősség. Felül a legnagyobb, Gyurcsány a legnagyobb bűnös.

"ráadásul az elvtársak megtettek mindent, nehogy változzon valami is. Inkább összeszűrték a levet a fidesszel,- kilopták és átadták a hangfelvetelt"

Ez megint kérdéses erkölcsi álláspont. Ha a bűnszövetkezet egyik tagja kipakol a rendőröknek, az bűnös? Nem. Aki nyilvánosságra hoz egy bűnös dolgot, az bűnt követ el? Nem.

Klasszikus "whistle blower", ha az anonimitást választotta, akkor is. Nem bűnös, nem "összeszűrte a levet".

"- abban bízva, hogy orbán csak Gyurcsányt söpri el, és minden más marad a régiben."

Vegyük észre, hogy nem tudod ki volt és nyilván fogalmad nincs, hogy miben bízott.

"Na ez volt a legnagyobb tévedésük, mint láttuk."

Nem annyira biztos. Az öszödi beszéd még Gyurcsányt sem söpörte el, utána még bizalmat szavaztak neki és az mszp is ott maradt a hatalmon. Más dolgokért mentek a levesbe, az öszödi beszéd és a 2006 előtti elk.rás csak egy pofon volt a sok közül.

A hazugságok folytatódtak, az elk.rások folytatódtak, a böszmeség folytatódott. És utána jött a válság. És a hazugság megint folytatódott, az elk.rás folytatódott, a böszmeség folytatódott. Gyurcsány az öszödi beszédet 2010-ben ios elmondhatta volna, talán el is mondta. Az nem került ki...

BiG74 Bodri 2018.03.04. 12:48:28

@bigdata:
Az mszp nem fidesz. A fideszben évtizedek óta regnál a király, orkbán úr a demokrata. Az mszp - ben a vezetők, a miniszterelnökök vagy jelöltek állandóan változtak. Az mszp belső hátországa csinálta a politikát, így kurvára nem tehetett, vagy tehet csak úgy bármit egy vezető. Ha ezt nem látod, nagy vaksi vagy.

A lófasz neked szólt! Kint voltál 2006- ban?

$pi$ 2018.03.04. 12:49:15

@bigdata: "A pénzügyi trükközés és durva túlköltekezés abszolút az ő ötlete volt, és sajnos kevés olyan politikus van ebben az országban, amelyik egyáltalán átlátta, mi zajlik. "

A felsővezetés volt, a többieket épp úgy sötétségben tartották mint az országot. Ez világosan ott van az öszödi beszédben (amiről nektem nem kell tudnotok). A gáz, hogy utána meg nagy demokratának kiáltották ki Gyurcsányt és az egész bagázst. Nyílt társadalom meg ilyenek.

Minél lejjebb volt valaki annál kevesebbet tudott, annál kevesebb a felelőssége, ez eddig rendben volt, de az ország állapotáról titkolóztak, sőt aktívan hazudtak. Félrevezették az ország lakosságát az ország gazdasági helyzetét illetően. Ez volt a "böszmeség".

$pi$ 2018.03.04. 12:54:43

@BiG74 Bodri: "A fideszben évtizedek óta regnál a király, orkbán úr a demokrata. "

Nagyon nagy tévedés azt hinni, hogy egy párt akkor demokratikus, ha rendszeresen lecserélik a vezetőjüket. Egy párt akkor demokrata, ha betartja a demokratikus szabályokat az ország vezetésében.

Gyurcsány hazugságokkal nyert választást és amikor kiderült, akkor sem mondott le. Nem demokrata, a demokrácia szabályait semmibe veszi. Csaló, másokat tévedésbe ejtett és tévedésbe tartott, csalást követett el.

Orbán demokrata, a demokrácia szabályi alapján működteti az országot. Megintcsak azzal vádolja a baloldal a fideszt, amit ők maguk követnek el. Mindig ezt csinálják.

BiG74 Bodri 2018.03.04. 12:56:07

@$pi$:
Tegyük hozzá, hogy a helyzet ismeretében a hatalomért belementek egy populista kánaán igérgetési versenybe, melyet nem lehetett megnyerni, csak bebukni!

$pi$ 2018.03.04. 13:09:19

@BiG74 Bodri: "populista kánaán igérgetési versenybe"

Igen, ez így van. Ezért is vádolják orbánt populizmussal. :) Fura világ ez.

Viszont a populizmusukat azért nem emlegetem, mert arra van kifogásuk: elképzelhető, hogy tényleg elhitték, amit ígértek. Ha így van, akkor csak elk.rták és nem hazudtak ebben, csak balfékek, nem szándékosan erkölcstelenek.

Mint most, amikor azt akarják beadni, hogy az ország minden gondja megoldódna, ha ők megakadályoznák a lopást. A momentum is ilyen, felsorolnak pár milliárdos tételt és ígérnek belőle ezermilliárdokat. Hazudnak? Lehet, de lehet, hogy csak nem tudnak számolni.

$pi$ 2018.03.04. 13:11:50

@BiG74 Bodri: "Az mszp belső hátországa csinálta a politikát, így kurvára nem tehetett, vagy tehet csak úgy bármit egy vezető"

Tudnál mondani pár példát arra, hogy a gyurcsányt megakadályozta a saját kormánya abban, hogy valamit megtegyen? Nyilván számtalan egyértelmű esetet fel lehet sorolni, ha igazad van, nem?

morph on deer 2018.03.04. 13:16:34

@$pi$:
“Ennyit a lelkiismeretről és megbánásról.”

Mégis mit kellett volna megbánnia?
Azon kívül, hogy nem hajtotta el a francba a sunyi próbálkozókat az első pillanatban - a sunyiba?
Csak úgy kiváncsiságból.
(Remélem, nem a kettôs állampolgársággal akarsz jönni, mert abban történetesen 100%-ban igaza volt akkor, ahogy most is a szavazati joggal.)

BiG74 Bodri 2018.03.04. 13:18:13

@$pi$:
Frászt! Attól, hogy gyurcsány nem demokrata, attól a vitya még nem lesz az. Igen, egy párt nem attól demokrata, sőt a párton belül nem is feltétlenül kell a demokrácia, de ettől még a vitya kicsit sem demokrata.
Mi a faszomnak takargatjátok? Féltek kimondani, hogy szerelmesek vagytok egy despotizmusra hajló autokrata vénfasz fiatal áldemokratába? Mindenki tudja, csak a fityiszfanok csomagolgatják rajongásukat a többség által elvárt köntösbe.

$pi$ 2018.03.04. 13:19:45

@morph on deer: "Mégis mit kellett volna megbánnia?"

Azt, hogy hazudtak, hogy nem csináltak semmit, hogy elk.rták és azt, hogy olyan böszmeséget csináltak, ami elképzelhetetlen volt előtte.

Nagyon nagy hívőnek kell lenni, hogy az ember az öszödi beszéd után azt mondja, hogy gyurcsánynak nem volt mit megbánnia. :(

$pi$ 2018.03.04. 13:26:32

@BiG74 Bodri: "Frászt! Attól, hogy gyurcsány nem demokrata, attól a vitya még nem lesz az."

Persze, hogy attól nem lesz demokrata.

"Igen, egy párt nem attól demokrata, sőt a párton belül nem is feltétlenül kell a demokrácia,"

Pontosan!

"de ettől még a vitya kicsit sem demokrata."

Európában ez egyetlen miniszterelnök, aki megkérdezte a lakosságot arról, hogy akarnak -e tömeges bevándorlókat. Hogy csak egy nagyon erős példát mondjak.

Merkel, a nagy demokrata mikor kérdezi meg ezt a választóitól?

"Mi a faszomnak takargatjátok? Féltek kimondani, hogy szerelmesek vagytok egy despotizmusra hajló autokrata vénfasz fiatal áldemokratába?"

Miért lennénk? Ha lesz jobb egyből arra szavazok.

"Mindenki tudja, csak a fityiszfanok csomagolgatják rajongásukat a többség által elvárt köntösbe."

Ateista vagyok, útálom a focit, bűnnek tartom, hogy nem tettek többet az oktatás és az egészségügy rendbetételőre. Mi a francért rajonganék orbánért?

Nem akarok mszp-t, gyurcsányt, bajnait, nem akarok jobbikot, nem akarok ámodozó bölcsészkormányt az lmp-től, nem akarok bulikormányt a momemtumtól, ezért azt gondolom, hogy jelenleg a fidesz e legjobb választás. Nem tökéletes, lehet, hogy nem is jó igazán, de a legjobb.

BiG74 Bodri 2018.03.04. 13:41:44

@$pi$:
Nocsak, kezdtek árnyaltabban fogalmazni. Most már van mit felvetni a fidesz kurmánynak? Hát hogy van ez, most már nem minden sikersztori amihez nyúlnak?
Jelenleg Magyarország legálisan megválasztott kormánya az Orbán kormány. Ez a tény jelenti Magyarország stabilitását. Soha nem gondolnám, hogy utcai puccsal, a 2006-os eseményekhez hasonlóan kellene megingatni, vagy megbuktatni, annak ellenére, hogy ők is hazudtak, reggel, délben, este. Hogy loptak, csaltak és csak a saját hiperszonikus meggazdagodásuk érdekelte őket, és mindent, mindent bevállaltak és bevállalnak a hatalomért.
A lakosság megkérdezése? Na ne röhögtess! A propaganda piárfogását hívod megkérdezésnek?

morph on deer 2018.03.04. 13:49:08

@$pi$:
“Ha a bűnszövetkezet egyik tagja kipakol a rendőröknek, az bűnös? Nem. Aki nyilvánosságra hoz egy bűnös dolgot, az bűnt követ el? Nem.”

Ha a rendőröknek, ügyészségnek, stb. tett volna feljelentést, mert lelkiismereti problémái vannak azzal amit tett, egy qrva szót nem szólok, mert az valóban arról szól, amit mondasz.
De itt a rivális párthoz sikerült eljuttatni az információt, ez pedig egyértelműen politikai motivációra utal, és az MSZP-n belüli belső hatalmi torzsalkodásra.
Ráadásul a rivális párt sem az ügyészséghez fordult, hanem inkább a nép felhergelésébe fogott, abban a reményben, hogy majd megdöntik a kormányt és lehet belovagolni afehér lovon, mint megmentő.
Hát az egész ló nem jött össze...

Pedig igyekezetben nem volt hiány.
Mint ismeretes, orbán még Brüsszelben is lobbyzott, hogy vonják meg a pénzügyi támogatást az országtól, valótlan/hamis adatok szolgáltatása miatt, csak nem jött be neki. Fel is volt háborodva, pedig akkor még nem is tudta, hogy Soros..! :)

Régi szép idők...

$pi$ 2018.03.04. 14:01:04

@BiG74 Bodri: "Nocsak, kezdtek árnyaltabban fogalmazni."

Kik? Ne legyél paranoiás én mindig is a magánvéleményemet mondtam.

"Most már van mit felvetni a fidesz kurmánynak? Hát hogy van ez, most már nem minden sikersztori amihez nyúlnak? "

Én ilyet soha nem is állítottam.

"Jelenleg Magyarország legálisan megválasztott kormánya az Orbán kormány. Ez a tény jelenti Magyarország stabilitását. Soha nem gondolnám, hogy utcai puccsal, a 2006-os eseményekhez hasonlóan kellene megingatni,"

Nézd meg mi a "puccs" szó jelentése, mert nem azt jelenti, amire te gondolsz.

"vagy megbuktatni, annak ellenére, hogy ők is hazudtak, reggel, délben, este."

Konkrétan?

"Hogy loptak, csaltak és csak a saját hiperszonikus meggazdagodásuk érdekelte őket, "

Nem tudhatod, hogy az embereket mi érdekli, csak azt, hogy mit tesznek.

"és mindent, mindent bevállaltak és bevállalnak a hatalomért."

Az megint csak a másik oldal volt. Hazudtak a választáson, lövettek...

"A lakosság megkérdezése? Na ne röhögtess! A propaganda piárfogását hívod megkérdezésnek?"

A népszavazás mi, ha nem megkérdezés?!

BiG74 Bodri 2018.03.04. 14:32:26

@$pi$:
Te a múltban élsz ember, túlságosan is, ami bizony fidesz mantra.
Nem vagyok paranoiás, de megszólalásaid alapján te egy jól körülhatárolható csoportba tartozol politikai elfogultságod alapján.
A legszebb, hogy konkrétumokat kérve, emlegetve beszélsz folyamatosan mellé. Lepattan minden a " biztos tudásod" páncéljáról. Bársonyosban próbálod nyomni a fidesz tudást, csak hát ezek nem kompatibilisek. Te pedig ismert név vagy azokon a blogokon ahol kritikával élnek a kormány munkáját értékelve. A hozzászólásaiddal már beazonosítottad magad, ebből nehéz változtatni, még akkor is, ha most próbáltok az arroganciából visszavenni.

Ratyi Manó 2018.03.04. 14:34:55

@1ghost: mindenkinek a kurva anyját!

$pi$ 2018.03.04. 14:53:52

@BiG74 Bodri: "Te a múltban élsz ember, túlságosan is, ami bizony fidesz mantra. "

Ezek nagyon általánosan megfogalmazott vádak. Mi a fenéért élnék a múltban?

"te egy jól körülhatárolható csoportba tartozol politikai elfogultságod alapján"

Konkrétumokt semmi, csak egy kijelentés, hogy ti. te jobb vagy nálam, mert nem vagy elfogult én meg elfogult vagyok. Mitől vagyok elfogult? Amit mondtam, azt érvekkel alátámasztottam, ráadásul egyáltalán nem szélsőséges a véleményem.

A hozzászólók 99%-a számára vagy az orbán a főgonosz, vagy a gyurcsány. Én árnyalt véleményt alkottam, nem vagyok elfogult.

"Lepattan minden a " biztos tudásod" páncéljáról."

Szkeptikus vagyok, a pletyka, hallomásból terjesztett elfogult kijelentések nem érdekelnek. Érvek, racionális érvek érdekelnek.

"beazonosítottad magad, ebből nehéz változtatni"

1. Fenéket azonosítottam be magam, nem ismersz. Te címkéztél be felületes ismerek alapján és amikor kiderül, hogy tévedtél azt mondod, hogy biztos változtatni akarok a besorolásomon.

2. Mi a fenéért akarnék változtatni azon, amit a hozzászólók gondolnak rólam? Kit érdekel, hogy mit gondolnak? Ha érdekelne, akkor mi akadályozna meg, hogy csináljak egy új nicket?

"próbáltok az arroganciából visszavenni"

Megint skatulyázol. Ti, mert te tudod, hogy *mi* egységesen viselkedünk, egyformák vagyunk. Butaság. Azt sem tudod, hogy hova sorolsz, de erőlködsz, hogy "ti".

Ateista vagyok, szekuláris értékeket vallok, enyhén nacionalista, antikommunista, szabad gondolkodó, libertáriánus elveket vallok, vallásellenes vagyok, talán nem is kicsit anarchista. Jobboldali, enyhén kozervatív. Nesze, sorolj be, hogy "ti".

Aki a fideszre szavaz, az mind vallásos mit? Aki nacionalista, az nem lehet szabad gondolkodó, ugye? Címkék!

BiG74 Bodri 2018.03.04. 15:14:40

@$pi$:
Nem baj ha nem érted, semmi gond.
Nem cimkézlek, te megtetted. Az árnyalt véleményed szerecsen mosdatás, bűnözök igazolása. Az, hogy magadról mit állítasz, érdektelen, ha megnyilvánulásaiddal nincs összhangban. Nekem nem kell erőlködni, nem én írom a szövegeidet és posztolgatom helyetted. De mint mondottam nem kell értened, legyél továbbra is olyan biztos magadban mint eddig, mondjuk akkor viszont ne hangoztasd, hogy szkeptikus vagy (mindennel szemben ami nem fideszes).
A konkrétumokat meg már hagyjuk, kurvára nem érdekel az titeket kicsit sem, megvannak a sablonok mindenre, aztán a konkrétumokból emút nyócév, megagyurcsány, meg sorosmigrincsek lesznek, a lényeg, hogy mindenhová konkrétan odaböföghessetek egy kis fityispropygandát! Ez már unalmas!

Kánikula 2018.03.04. 15:53:48

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: Az csak a Fidesznek lenne az, másnak nem.

Az én olvasatomban az ellenzék váltás = kormányváltás. Azaz ha lesz egy hiteles alternatíva ami "nem MSZP-DK", akkor át fognak az emberek szavazni.

$pi$ 2018.03.04. 15:56:11

@BiG74 Bodri: "Nem baj ha nem érted, semmi gond."

Ó, milyen eredeti. Egy indexes blogon valaki azt mondta a másiknak, aki nem ért vele egyet, hogy "mert nem érted". Hűha!

"Az árnyalt véleményed szerecsen mosdatás, bűnözök igazolása."

Soha egyetlen bűnt sem mosdattam.

"(mindennel szemben ami nem fideszes)"

Leírtam, hogy mikben nem értek egyet a fidesszel. Azért te csak erőlködsz, hogy mert én fideszes vagyok. Mondom, hogy felcímkéztél és a valóság baromira nem érdekel.

"nem érdekel az titeket"

Skatulyázás, mert ti, a fideszesek. Ostobaság!

"fityispropygandát"

Itt meg már konkrétan gyűlölködsz. Látom te is azért jársz ide, hogy valakit büntetlenül sértegethess, a való világban nyilván nem teheted meg. Ha kicsit hunyorítasz, akkor azzal a biztos tudatban távozhatsz, hogy te vagy a nagyobb, te vagy az okosabb, te vagy az erkölcsösebb.

Lószart mama, csak ráborítottad valakire az elkeseredettségedet, a sikertelen életed dühét. Csak gondoltam szólok, hogy észrevettem. :D

BiG74 Bodri 2018.03.04. 16:39:14

@$pi$:
Sokat gondolsz, keveset fogsz. Nem sértegettelek. A skatulyából meg mássz ki, ha akarsz, te másztál bele, ez az amit nem fogsz megérteni. Bármit mondhatsz magadról, hogy ki vagy, meg magyarázhatsz az én életembe, az amit itt "árnyaltan" megfogalmazol, itt az vagy. Igen, én is, csak én nem vonok le kicsinyes következtetéseket az életedről. Csak annyit mondok, hogy egy tipikus narancstálib vagy, ennyi. Hogy miért, vagy hogy milyen az életed, esetleg hívő vagy-e, az ebből a szempontból irreleváns.

bigdata 2018.03.05. 01:13:55

@BiG74 Bodri: már elnézést, de ha tényleg arról akarsz meggyőzni, hogy egy 2 pártra kiterjedő formális-informális vezetői réteg döntött arról, hogy az egekbe nyomja a költségvetési hiányt és folytatólagos kvázi hamisítással fogja leplezni, majd a választás másnapján durva megszorítósdiba kezd, akkor szólok, elmúltam 5 éves, sőt, nem hiszek a télapóban sem.

Ezek az emberek annyit tudtak, hogy a választásokig valahogy még ki kell húzni megszorítás nélkül, utána meg a reformok között a kiigazításra is sor kerül. Azt ők sem tudták, valójában mekkora a baj, és hogy a betervezett reformok az adókulcsokra szorítkoznak. Ezt maga Gy is elmesélte, igaz, nem így egyben. Ahhoz sajnos pénzügyi előképzettség és a téma iránti erős érdeklődés kellett, hogy valaki átlássa, valójában mi zajlik, ezzel pedig nagyon-nagyon kevesen rendelkeznek. A komplett baloldal elhitte, hogy csak a szemét Viktor aknamunkája miatt kárognak egyes elemzők, meg hogy a Fletó, aki a s...ból hozta vissza a kormányzást, valójában kézben tartja a dolgokat és zseniálisan megold majd mindent. A baj mértéke még a károgó elemzőket is meglepte, nem hogy a pénzügyi analfabéta, vágyvezérelt baloldali vezetőket.

bigdata 2018.03.05. 01:31:24

@$pi$: 'Ez volt a "böszmeség".'
A böszmeség nem a félrevezetésre vonatkozott, hanem a hiány 'elengedésére'. (Vagy hívjuk inkább tervezett elszállásnak.)

bigdata 2018.03.05. 01:36:08

@$pi$: "Orbán demokrata, a demokrácia szabályi alapján működteti az országot. "
Akkor biztosan ezért ásta alá a demokratikus intézményrendszert, és ezért lehetetlenít el mindent, ami a valódi demokráciához szükséges. Ne szórakozzunk, akinek Kína, Oroszország és Törökország a példakép, muhaha. Orbán meg a demokrácia - ő végleg leszállt erről a vonatról, legkésőbb 2012-ben, csak nem figyeltél.

bigdata 2018.03.05. 01:41:58

@morph on deer: "Ha a rendőröknek, ügyészségnek, stb. tett volna feljelentést, mert lelkiismereti problémái vannak azzal amit tett, egy qrva szót nem szólok, mert az valóban arról szól, amit mondasz."
Gondolom neked is feltűnt, hogy ez ekvivokáció, sőt, még annak is béna. Lelkiismereti okból, erkölcsi bűn miatt legföljebb pszichológushoz lehet fordulni, a rendőrség szerencsére csak a jogi értelemben vett bűnökkel foglalkozik.
süti beállítások módosítása