A valódi viták otthona

Reflektor

Állítsuk meg Brüsszelt?

Szigeti Cecília írása

2017. április 10. - szénhidra

 bursszlep.jpg

Az uniós támogatások felhasználásáról készült jelentéseket valószínűleg kevés ember olvasgatja szabadidejében. Mielőtt azonban megkonzultáljuk, hogy szükségünk van-e „Brüsszelre” érdemes beleolvasni ezekbe a dokumentumokba, hogy lássuk milyen nagyságrendű fejlesztési forrásokat biztosít Magyarország számára az EU és ezeknek milyen jelentősége van a gazdaságunk működtetésében.

kepkivagas.jpg

 

Mekkorák ezek az összegek?

  • A 2000-2013-as tervezési időszakban kapott 11497 milliárd Ft akkora összeg, mint 2013-ban a költségvetés központi alrendszerének teljes adó és járulékbevétele
  • Az összes fejlesztési forrást, ha egyenlően felosztanánk az állampolgárok között, mindenkire több, mint 2 millió Ft jutna, vagyis egy négytagú családot nézve ez közel 9 millió Ft.

 

Mi lehet az eredménye a jelenlegi időszak uniós támogatásának?

  • évente 1,7 millió turista érkezése a támogatott területekre,
  • 1 millió háztartás szélessávú internet hozzáférésének biztosítása,
  • 746 km felújításra vagy korszerűsítésre kerülő vasútvonal,
  • 572 km új út,
  • 132 km új vagy felújításra kerülő metró és villamos vonal,
  • további 1978 MW kapacitás megújuló energia előállítására,
  • 76 ezer háztartás kerül kedvezőbb energiafogyasztási kategóriába,
  • 26500 új munkahely a támogatott vállalkozásoknál,
  • 3 millió tonna CO2 kibocsátás csökkentés,
  • 80 ezer diákot érintő iskola felújítás,
  • 776 ezer főre kiterjedő, javuló egészségügyi szolgáltatás…és a felsorolás még nagyon sokáig folytatható lenne.

A támogatás valós eredményét erősen befolyásolja, hogy hová kerülnek ezek a pénzek. Kétes dicsőség, hogy esettanulmányként bekerülhettünk az OLAF (Európai Csalás Ellenes Hivatal) jelentésébe is.

Milyen makrogazdasági hatásai vannak az uniós támogatásoknak?

  • Madár István elemzése szerint Az uniós támogatások felfutásának időszakában, 2011-től a 6,8%-os teljes GDP-növekedésből 3,9 százalékpontot magyaráz a kormányzati beruházás bővülése. Ez az érték az uniós támogatások tényleges növekedési hatásának alsó becslésének tekinthető, mivel a támogatások nem csak a kormányzati szektorban jelennek meg.
  • Dedák István számítása szerint GDP-hez mérten 4%-os EU-s forrás - 1,3 nagyságú multiplikátorral kalkulálva - önmagában is 5,2%-kal nagyobb GDP szint elérését teszi lehetővé ahhoz képest, mint ami EU-támogatások hiányában fennállna. „A felgyorsult EU-transzferek hatását kiszűrve, a magyar gazdaság elmúlt öt évben felmutatott szerény (átlagosan évi 1,3%-os) növekedése zéró közelébe (évi 0,2%) megy át, vagyis szinte teljesen eltűnik. A teljesítmény ezzel botrányosba fordul, és egy stagnáló, leszakadó ország képe rajzolódik ki előttünk.

Mielőtt el- vagy vissza küldjük „Brüsszelt” valahova, kicsit gondolkodjunk el azon, hogy a jelenlegi szerkezetben a gazdaságunk nem csak jobban nem teljesítene az uniós források nélkül, hanem gyakorlatilag sehogy sem.

kép forrása: prpeller.hu

 

Te követed már a Reflektort a Facebookon? Nem! Akkor ITT most megteheted! Köszönjük!

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://reflektor.blog.hu/api/trackback/id/tr2212414217

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sexual Harassment Panda 2017.04.10. 18:54:19

Azt is ìrjàtok le hogy mennyit visznek ki közben?

dartonita 2017.04.10. 18:55:25

"De mit adtak nekünk a rómaiak?"

Balint133 2017.04.10. 19:09:54

@Sexual Harassment Panda: Mibol mennyit visznek ki? A lerakott aszfaltot? Az iskolakba felkent festeket? Megis mire gondolsz fejtsd mar ki? Talan a gyulolt multik altal befizetett tomenytelen mennyisegu adot? Vagy esetleg azt sajnalod, hogy amit megtermel profitot annak egy reszet hazaviszi? Csak mert ahhoz neked, nekem, nekunk semmi kozunk, mindenki azt csinal a penzevel amit akar. Neked sem tetszik ha megmondja barki is, hogy marpedig te ne a bahamakra menjel el nyaralni hanem a balatonra zimmer ferihez... ugye?

Tekercsformáló 2017.04.10. 19:15:11

Igen valószínűleg befizetés is van. De bármerre megy az ember az országban új beruházást csak olyat lát ahol nagybetűvel ki van írva hogy az EU. támogatásával.
Olyat még nem láttam hogy a kormány vagy uram bocsá valaki milliárdos. Itt nálunk a városban és szerintem máshol is vannak régi, főleg a 20. század elején épített középületek, templomok, bérházak amik magántőkéből épültek. A "régi" vagyonos embereknek fontos volt szűkebb hazájuk is. És most?

baldoc 2017.04.10. 19:15:28

@Sexual Harassment Panda: A CEU például 10 millárd ft-ot fizet be a költségvetésbe évente.
Mit gondol a többi egyetem mennyit?

Sexual Harassment Panda 2017.04.10. 19:29:37

@Balint133: lófaxt mama.
Milliàrdokat lopbak ki ès annak a töredèkèt visszaisztjàk, amit szintèn külföldi multik kapnak.

Sexual Harassment Panda 2017.04.10. 19:30:56

@Balint133: milyen adót??
Mennyi àllami tàmogatàst kapnak?
Hàny èvig működhetbek adómentesen?
Màst nèzz hülyének.

baldoc 2017.04.10. 19:39:42

@Sexual Harassment Panda: "Màst nèzz hülyének."
Pedig itt csak maga a hülye.
Persze így nem igaz.
Bár CSAK hülye lenne!!

nemecsekerno_007 2017.04.10. 19:48:24

Akkor csókoljuk meg Junker lába nyomát?

asdfrew 2017.04.10. 20:12:25

@baldoc: Sexual kollégát nem nevezném hülyének, maximum nem tudta egész pontosan megfogalmazni aggályait. Ezek a felsorolt EU-s támogatások, bizony szépen egyből ki is vándorolnak a gazdaságunkból és visznek még hozzá pát ezer orvost, mérnököt, szakmunkást egyebek, amiket nem EU-s pénzen képzett ki az ország.
Például: EU-s pénzből megújul a főtér. Kitől veszed a túlárazott térkövet, betont, az anyagmozgató eszközöket, minden alapanyagot? Egy multitól. Ki a kivitelező? Egy nyugateurópai vállalat (strabag stb, Skanska stb...)Hopp, ez a pénz szépen vissza is szivárgott ahonnan "kaptuk". A többi fejlesztésnél ugyanez. Minden anyag nyugati multicégtől van vásárolva. EU-s pénzből megújul a rendőrség gépjárműflottája, na milyen autókat veszünk? Van még kérdés? Az meg csak hab a tortán, hogy a csóró Magyar Állam a nálánál 1000X gazdagabb multinacionális vállalatokat támogat, hogy létrehozzon pár új munkahelyet itthon. Ez barátom nettó kifosztás. Tapsikolj!

Balint133 2017.04.10. 20:17:47

@Sexual Harassment Panda: Maskepp fogalmazok, hogy megertsd. Szerinted a munkaero ami a lopos gonosz multiknal dolgozik, es amit ez a gonosz kulfoldi multi egyebkent be is jelent feheren annyira amennyi - mert nem hazai megoldjuk 'okosba, boritekba' modon foglalkoztatnak embereket. Na szerinted ez a csuf ronda kulfoldi multi ezek utan az emberek utan megis mennyi adot is fizet be az allamkasszaba? A vilag nem fekete-feher am.
Mielott elkezdenel frocsogni, hogy de szarert-hugyert dolgoztatnak en elsosorban nem a szalagmunkasokra gondolok hanem minosegibb munkakorben dolgozo mernokokre, csoport-kozep-felsovezetokre akik fizetese 600+ nettotol indul. Es barmily hihetetlen ilyen beosztasban is ezreket foglalkoztatnak.
A stilusodat meg hagyjuk, az szora sem erdemes :)

pamut 2017.04.10. 20:20:26

@Sexual Harassment Panda:
Tényleg, mennyi adót fizetnek be a magyar költségvetésbe?
Mennyi tőkét hoztak be amikor ide jöttek?
Hány magyar beszállítónak adnak munkát, megélhetést, profitot, lehetőséget a fejélődésre?
Mekkora a hozzájárulások a magyart GDP-hez?
Hány magyart alkalmaznak, fizetik utánuk az adókat?

pamut 2017.04.10. 20:21:37

"Halkan" jegyzem meg, hogy a posztban leírt számok alapján jóval többet kaptunk, mint amennyi annak idején a MARSHALL SEGÉLY lett volna...

Balint133 2017.04.10. 20:23:26

@asdfrew: Az elso felevel egyetertek, de ebben semmi uj nincs ezeket a penzeket pont ezert kapjuk. Meg is lett mondva, valami nemet allamtitkar manyus nyilatkozta, hogy ez benne a biznic nekik. Azt hiszem pont Lengyelorszagot hozta peldanak. Nincs ezzel semmi baj, ok adnak nekunk lovet amin mi beruhazunk ok ennek a lovenak egy reszet visszaporgetik a sajat gazdasagukba es mindenki jol jar. A mienk azert mer fejlodik az oveke azert mert szinten fejlodik win-win. A problema ott kezdodik, hogy a lengyelekkel ellentetben nalunk a beruhazasok nagyreszet ellopjak.
Es azert nem csak nyugateuropai cegekkel dolgoztatunk, vannak itt jo magyar gazszerelok es cegeik akik viszik a palyazatokat rendesen.
Az autovasarlasra meg csak annyit, hogy tudsz venni Nemetet, Japant meg Amerikait szoval olyan nagy valasztasi lehetoseg nincsen :)
Netto kifosztasnak nem neveznem, de azert azt is be kell latni, hogy nem maltai szeretetszolgalat es ingyen sor sem folyik a csapbol meg sehol.

asdfrew 2017.04.10. 20:24:26

@Balint133: Tehát a szalagmunkás az téged nem érdekel, az már akár éhen is dögölhet? Egyébként meg egy 10 milliós országban a pár ezer 600+ nettós munkaerő nem csinál gazdasági fellendülést. A hazai megoldjuk okosba + boríték módszer is megér egy elemzést, hogy abban mennyi szerepe van az idetelepült multinak, aki valóban tart egy nagyon szűk réteget viszonylag normális béren, de mivel a munkát kiszervezi alvállalkozónak és azokat viszont ténylegesen alul fizeti, hogy oldja meg a magyar munkaadó a felmerült ellentmondást. Például telekommunikációs iparág tipikusan ez.

Balint133 2017.04.10. 20:29:51

@asdfrew: Isten orizz, ilyet nem irtam es nem is gondolom h igy lenne. Nem ilyen munkakorben dolgozom, de szerintem a szalagos-multi meg mindig jobb megelhetest biztosit ezen reteg szamara mint a zsebbe 4 oraba minimal ber alatt fizeto magyar vallalkozo.

En pusztan arra a tenyre celoztam, hogy a befolyo adok 2/3-at (hehe, ketharmad :D) az adofizetok 1/3-a fizeti be. (a szamok nem feltetlen pontosak, de az arany-parokat jol szemlelteti) Epp ezert iszonyatos problema, hogy az 'ertekes' (koltsegvetesi szempontbol) munkaero hagyja el az orszagot folyamatosan.

asdfrew 2017.04.10. 20:32:49

@Balint133: Na de nem is ingyen van. Az elkerülte a figyelmed, hogy a visszafolyó euró milliárdok mellé hozzácsap az EU pár százezer értékes munkaerőt is. Azért így már elég mínuszos a büdzsé. Arról nem is beszélve, hogy azért mi is fizetünk be az eu-ba valamennyi pénzt. Tehát az nem úgy van, hogy CSAK kapunk.
Abban igazat adok neked, hogy nálunk sok pénzt ellopnak ebből, sajnos (vagy szerencsére) az arányokat nem tudom. Viszont engedd meg, hogy ezt ne lássam WIN-WIN helyzetnek. Pont az elmondottak miatt szó sincs máltai szeretetszolgálatról. Azt azért megnézném, hogy mit szólna az EU, ha Magyarország kitalálná, hogy holnaptól saját tervezésű személygépjárművet, nehéz-gépjárművet, fegyvereket fogunk gyártani. Szerinted mi lenne? Komolyan érdekel a válaszod.

Balint133 2017.04.10. 20:40:43

@asdfrew: Igen nem csak kapunk, de en nem irtam ezt sehol. Ez egy adok-kapok dolog ami, ha jol csinalnank sokkal tobbet profitalhatnank belole hosszabb tavon mint jelenleg (lsd. palyazatok szetlopasa, korrupcio...stb hagyjuk is)

Persze, ez igy tisztan nem win-win jol latod ;) inkabb win-winISH, de ez velemenyem szerint nem az EU mindinkabb a mi hibank (lsd. fentebb)

Valoszinuleg nem tetszene nekik, az o gazdasaguk nagyreszet kepezi ezeknek az aruknak az exportalasa. Mindenesetre en jobban orulnek ha emiatt kene konfrontalodni Brusszellel es nem ezek miatt a mondvacsinalt "Uzenjuk brusszelnek" es tarsai miatt.

pamut 2017.04.10. 20:43:33

@asdfrew:
A kivándorlás nem az EU sara, ne vicceljünk már kérem. Sehol semmilyen szerződés vagy EU-okmány nem írja elő hogy kötelezően át kell adnunk x százezer embert nekik.

Nem mellesleg a magyar gazdaság a kimentek többségét nem tudta foglalkoztatni, sok munkanélküli volt. Ráadásul pont ezt kihasználva a magyar cégek lenyomták a béreket, amit ma már nem tudnak annyira megtenni. Még most is lenyomják amúgy, az összes visegrádi közül nálunk a legalacsonyabbak a bérek - ez persze a magyar gazdaság általános szarsága miatt is van.

Ráadásul évi ezer milliárd Ft-ot utalnak vissza a nyugatra kimentek..... sok ember él gyerekei/házastársa visszautalt pénzéből... amiket itt költenek el nálunk, a magyar gazdaságot gazdagítja ez is.

asdfrew 2017.04.10. 20:58:44

@Balint133: Ezt jól látod. Nem tetszene neki. Van is egy élő példa mindjárt, az árufuvarozás. Ott most nettó kicsinálja az EU a magyar, illetve a kelet európai cégeket, mert azok VALÓS konkurenciái a nyugati fuvarozó vállalatoknak. Konkurencia meg nem kell.

Sexual Harassment Panda 2017.04.10. 21:05:30

@pamut: de, pont az Eu sara.
Ugyanis az Eu tagsàg teszi lehetővè hogy bármifèle korlátozàs legyen.

Sexual Harassment Panda 2017.04.10. 21:06:31

@Balint133: de, pony ezt ìrtad.
Aki nem mèrnök az dögöljön meg.

Ranó Matyi 2017.04.10. 21:11:09

ezeknek biztos nincsen munkája

asdfrew 2017.04.10. 21:12:18

@pamut: Ez most csak valami vicc volt ugye? Hogyne lenne szerződés erre nézve? Munkaerő szabad áramlása az micsoda? A magyar gazdaság a kimenteket tudná foglalkoztatni, de próbálj meg felépíteni itthon egy 100% magyar tulajdonban lévő autógyárat, nem összeszerelő üzemet, hanem egy brandet. Kinyírná a nyugati autógyár lobbi. Olyan törvényt mondana tollba a Renault, PSA, Volkswagen group, hogy még mi fizetnénk nekik kártérítést az elmaradt elvi haszon miatt. Most nyírja ki az EU a keleti fuvarozó cégeket. Az szerinted hány sofőr? Hova fognak majd menni, miután a most még őket foglalkoztató magyar és egyéb keleti cégek tönkremennek? Hova megy a sok orvos? Miért kell nekünk állami pénzből a különféle multikat támogatni, hogy munkahelyeket teremtsenek nálunk? Biztos, hogy nekik akkora szükségük van arra a pénzre? Abból hány magyar orvost, nővért lehetne itthon tartani? A magyar villamosmérnök miért megy el Németországba dolgozni egy olyan céghez, aki egy Magyarországon is jelen lévő telekom multi alvállalkozója? Mert ott kint a multi normális pénzt fizet az alvállalkozónak, itthon meg ugyan az a multi nem fizet normális pénzt egy itthoni alvállalkozónak, így az sem tud normális bért adni.

A sokezer milliárd forintnyi visszautalt pénz is megy vissza nagyjából egyből. Lesz belőle lakáshitel törlesztés egy ny-európai bank leánynál, lesz belőle véve danone aktívia, lesz belőle véve opel asztra, fizetve e-on villanyszámla stb... Itt semmi sincs hazai kézben. Így soha nem is lesznek európai bérek.

morph on deer 2017.04.10. 21:14:06

Hülyegyerekek, az nem merült fel, hogy mielőtt az a gonosz multi kiveszi/kiviszi a befektetése után neki járó hasznot - Szűzmáriááám! - még fizet x száz vagy ezer dolgozójának, meg az államnak annyit amennyi jár?

Azaz: több ezer magyar családnak van niből megélni, barmai!
Nem tetszik?
Mert mi lenne helyette, ha nem lennének?

Valaki elmerengett már azon, hogy hol tartanánk - mint "zászlóshajó" - ha egyáltalán semmi közünk nem lett volna az EU-hoz?

Még a Mészáros & Mészáros sem tudná megkeresni a reggelire valót, arról nem is beszélve, hogy minden valószínűség szerint Felcsútnak még mindig lenne gázszerelője, bár nem lenne giccses kis stadionja.
Sőt lehet, hogy még a kisvasút sem lenne kész! Még rágondolni is borzalom!

Most már sikerült feltölteni a kasszát annyira, hogy csak az első tizenkét generáció élhet jólétben, - a többiek kénytelenek lesznek magukról gondoskodni, úgy 2300 körül - tehát most már le lehet válni a brüsszeli lélegeztetőgépről, és átkapcsolni a moszkvaira, úgy látszik...

Igen, kedves agyhalott honfitársak, lehet kezdeni végiggondolni, hogy csupán saját erőből meddig jutott volna az ország!

Mert nem arról van szó, hogy nem lehetett volna átlógni mondjuk Ukrajnába egy kis fekete melóra félévenként, de azért úgy őszintén, tényleg annyival jobb lett volna?

Balint133 2017.04.10. 21:16:39

@Sexual Harassment Panda: Tudod mit, legyen igazad. Sot elarulom neked, hogy a Soros fizetett is erte, meg brusszel is, jo sok penzt. Aztan ezt a sok penzt el fogom kolteni, hogy felvegyem a kapcsolatot a gyikemberekkel es megkerjem oket, hogy a szabadkomuvesekkel karoltve chemtrailezzek le az osszes gyari melost. Utana meg jol elujsagolom a civileknek akik majd jol beprotezsalnak a CEU-ba es akkor nekem is lesz csalos diplomam a tobbisok 'ballibaval' egyutt.

Sexual Harassment Panda 2017.04.10. 21:17:38

@asdfrew: köszönöm, nekem ezt nem volt erőm begépelni.
A történet amúgy jóval előbb kezdődött, a rendszerváltàskor, amikor a nyugati cègek fillèrekèrt vàsàroltak fel közműcègeket, iparàgakat, amit aztàn be is zàrtak.
A sok hülye meg tapsol az Eu tàmogatàsoknak, ami a kilopott pènz töredèke. Akik kinentek dolgozni, màr sosrm jönnek vissza, mèg akkor sem ha kilèpnènk az Eu-ból

asdfrew 2017.04.10. 21:23:27

@morph on deer: Csupán saját erőből és nem szarházi, nyugatról fizetett és irányított politikai és értelmiségi elit nélkül ez az ország 27 évvel a rendszerváltás után Hollandia szintjén lehetett volna. EU nélkül! Minden adottságunk megvan hozzá, minden!

A gonosz multi nem azért gonosz, mert kiviszi a hasznot. Az neki jár ezzel nincs is semmi bajom. Az velük a baj, hogy közben alul fizeti a munkavállalóit, tollbamondja a törvényeket és most nem feltétlenül a magyar országgyűlésre gondolok, de volt olyan idő is, amikor a mi törvényeinket is ők írták.

asdfrew 2017.04.10. 21:28:42

Nemzeti ipar nélkül sehova nem fogunk jutni. Nekünk Magyar állampolgároknak meg az a kötelességünk, hogy ezt kikényszerítsük a mindenkori magyar kormányoktól. Ehhez magas színvonalú oktatás kell, egészséges nemzetkép, nemzet lélek, szolidaritás, empátia egymás iránt, párbeszéd és nagyon sok munka!

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.04.10. 21:30:22

@asdfrew: "a visszafolyó euró milliárdok mellé hozzácsap az EU pár százezer értékes munkaerőt is. Azért így már elég mínuszos a büdzsé. Arról nem is beszélve, hogy azért mi is fizetünk be az eu-ba valamennyi pénzt. Tehát az nem úgy van, hogy CSAK kapunk."

Nettó annyit kapunk*, mint kétszer a Marshall segély. Az eredendő ősbűne a hazaáruló fideSSnek, hogy ennyi pénzzel magát gazdagította,és nem az országot virágoztatta fel.

* Nettó: az EU-tól kapott pénzből kivonjuk az EU-ba befizetett pénzt. Ez kétszerese a Marshall segélynek. Ha csak azt a pénzt nézed, amit az EU-tól kapunk, az mégtöbb.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.04.10. 21:32:09

@asdfrew: "magas színvonalú oktatás kell"

Igen. Sajnos az elmúlt 7 évben az oktatást visszapoprszosították, összeszereleő munkások kllenek csak a csúti gecinek.

asdfrew 2017.04.10. 21:41:04

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Nekem erre nézve nincsenek adataim, de ha segítesz valami linkkel, ahol össze tudom hasonlítani a Marshall segélyt a mostani EU milliárdokkal (- HU befizetés EU-ba) akkor azt megköszönöm. Úgy értem forrást, ne valami gerilla blogot vagy ilyesmit. Ha jól tudom mi nem kaptunk Marshall segélyt, igaz?

Illetve ezt már leírtam többször, most is megteszem, az EU-tó kapott pénz jelentős része egyből szivárog (ömlik) vissza a nyugati gazdaságokba. Danone kefír, e-on számla, raiffaisen hiteltörlesztés, új állami audi megrendelés, államilag támogatott(!) elektromos Volkswagen up szgk (dupla lehúzás), támogatott
teherautó beszerzés, főtérfelújítás strabaggal, ny-európai térkőgyártó cégtől vett betonelemekből stb... Ami itthon marad az csekély. Lehet annyi sem, mint amit befizettünk az EU-ba.

asdfrew 2017.04.10. 21:43:05

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Ez látod a legegyszerűbb. Mindenről a "csúti geci" tehet. Mintha nem is lenne ebben az országban 10millió ember, akik hagyták magukat így megvezetni.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.04.10. 21:47:35

@asdfrew: "Mindenről a "csúti geci" tehet."

Hát nemtom kire másra lehetne tolni a felelősséget az elhibázott gazdaságpolitikáért és az orbitális tolvajlásokért. Talán a Párhuzamos, a zsidó háttérhatalom vagy a négy évszak a hibás, hogy magyarország lecsúszot?

asdfrew 2017.04.10. 21:54:45

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Hol volt Viktor az 1980-as évek elején, amikor elindult Magyarország eladósítása? Hol volt Viktor, amikor megalkotta a komcsi országgyűlés az 1988-ban a gazdasági társaságokról szóló tv-t? Nem vagyok Viktor fan, de azért ne fogjunk már rá olyan dolgokat, amikhez nem sok köze volt. Mi volt az SZDSZ igazi szerepe a rendszerváltásban?

asdfrew 2017.04.10. 21:59:22

Remélem a bloggazda megengedi nekem, hogy elhelyezzek itt egy linket egy videóról, amit azt gondolom, hogy MINDEN magyarnak ismernie kell! Ezt a videót kb minden középiskolás diáknak látnia kéne érettségi előtt és ismernie az előzményeket, illetve hogy alakult hazánk sorsa. Minden benne van!
www.youtube.com/watch?v=b6ahMtD7sbo

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.04.10. 22:00:57

@asdfrew: "Marshall segélyt"

hu.wikipedia.org/wiki/Marshall-terv

14 milliárd dollár. Csak el kell osztani a népességgel, és átszámítani mai pénzre. Saccperkábé 40 USD, ma 280 USD, 260 EUR. Tízmillió emberre 2,6 Mrd. EUR. Huh, ennek közel a 30-szorosát kapjuk.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.04.10. 22:04:06

@asdfrew: Csak nézzük a 2010 óta tartó eladósodást, lecsúszást, társadalom kettszakadását, a gyűlölet elterjesztését, oktatás, egészségügy lezülleztését...

asdfrew 2017.04.10. 22:18:25

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Ezt a matekot nem értem. Először is, az egy fikció, hogy mennyit kaptunk volna Marshall segélyből, mert nem kaptunk. Gyanítom nem népesség arányában állapították meg a kifizetendő összeget. Másodszor egész más volt akkor a fejlettségi szint, mint most. Például veszel egy akkori teherautót, ami 1000X egyszerűbb így olcsóbb szerkezet, mint most egy modern, mindenféle extrákkal televágott common rail dízel teherautó. Adaptív tempomat egyebek. Ezt így nem lehet összehasonlítani. De hogy jött ki neked a 2,6mrd eur?

asdfrew 2017.04.10. 22:20:54

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: A gyűlölet nem 2010-ben lépett színre, hanem 1947. De ha maradni akarunk a rendszerváltás utáni időszaknál, akkor én a gyűlöletért az SZDSZ-t tartom felelősnek és az MSZP-t, illetve a hozzájuk köthető értelmiségi, média elitet.

dare 2017.04.10. 22:22:09

@asdfrew: Köszi ezt a linket.
Belehallgattam,érdekes volt az akkori emberek mentalitása.
Ha lesz időm, ezt mindenképp megnézem, egy pár perc is nagyon érdekes volt belőle.

Jakab.gipsz 2017.04.10. 22:22:52

T. Szigeti Cecília !

Köszönjük a statisztikai adatokkal alá támasztott tájékoztatás !

Mi is a számok emberei vagyunk, kérem vegye figyelembe a következő tény adatokat is!
No ha nem lesz annyira szépen elrendezve mint az Ön által készített, de hasonlóan valós adatok a következők .
1989 ben a KSH szerint: Ma 2017-ben

Magyarország lakossága: 10 700 000 fő Ma a bevándorlókkal együtt 9 950 000 fő

Magyarország adóssága 20 milliárd dollár volt. Ma 100 milliárd dollár.

Nemzeti vagyon : 95 % a állami azaz a népé volt. Ma kb. 30 %

Ipar és mezőgazdaság: 89-ben az alapvető ipacikkekből ön ellátó volt.

Ma a függőség ? lesem merem írni.

Lét biztonság, 89-ben ismeretlen fogalom volt. Ma az ország 60-70 % -a, állandó létbizonytalansággal és filléres gondokkal küszködik.

Köszönjük Soros Györgynek a CEU-T és a kioktatást , köszönjük Brüsszelnek a demokráciát.
Nem utolsó sorban a sok-eszű, saját urbánus libbancs SZDSZ-es értelmiségi csőcselékünknek tartozunk köszönettel, egy kérdés maradt hátra, nem illik kimondani, de kérdezni szabad ti sok-eszűek nem akartok-e esetleg kivándorolni, vagy a versenyszférába elhelyezkedni.

'

asdfrew 2017.04.10. 22:28:39

@dare: Kérlek. Egyébként megdöbbentő, hogy a kilencvenes évek elején még simán mentek olyan műsorok a tv-ben ahol két vezető politikus leült egy csomó átlagember elé és feltehettek nekik kérdéseket. Ez nagyon hiányzik ma. Én akkor még gyerek voltam így már ebbe a politikai légkörbe szocializálódtam és így megnézve ezt a videót meg pár másikat megdöbbentő, hogy mennyit esett a politikai, közéleti színvonal. Van még jópár ilyen videó:
Kónya-Orbán vita:
www.youtube.com/watch?v=RhjQgIXa-Mc
Kónya az össztűzben (hatalmas)
www.youtube.com/watch?v=Kwjs0iCi9uc
Csurka össztűzben
www.youtube.com/watch?v=tXNb4ppgtCs

2017.04.10. 22:35:00

@asdfrew: semmi gond. Alternatívaként tessék magyar autót venni a rendőrségnek. A térkő már más kérdés. Mondjum Lőrinc gazda is kiviszi a hasznot? Ja, tényleg!Igazad van!

-JzK- 2017.04.10. 22:39:39

Mindig ezzel jönnek - rószét a balosok -, hogy az EU-s támogatási pénzek, pályázatok így megy úgy.
Azonban ez csak egy sovány vigaszdíj azért cserébe, hogy letarolták a piacunkat, és a magyar szakmunkások tekintélyes részét elszívták nyugatra.

Tessék: index.hu/kulfold/eurologus/2017/02/28/nemetorszag_nagyot_szakit_az_eu-bol/

Az EU nem egy szeretetszolgálat, hiába hiszik azt a balosok, hogy igazából ők seperc alatt felhoznák ez az országot nyugati fejlettségi szintre, ha nem "emberkednénk" Brüsszel ellen.

Btw. a németeknek a saját keleti felüket, a volt NDK-tartományukat se sikerült közel 30 év alatt a nyugati szintre felzárkóztatni, majd pont egy idegen országot puszta szívjóságból felfejleszteni, mondván hogy ha ilyen jófejek, hogy befogadják a sok kokerót, akkor megérdemlik.

2017.04.10. 22:45:15

@Sexual Harassment Panda: talán nem tűnt fel, de Orbán mindent megszavaz...csak itthon jár a szája, mert kell a maszlag az agyhalottjainak.

asdfrew 2017.04.10. 22:49:22

@Könnyen elkaptuk, uram!: Az a baj, 1: hogy nem érted amiről beszélek
2: Mészáros Lőrincezel.

morph on deer 2017.04.10. 22:49:56

@Jakab.gipsz:
"Lét biztonság, 89-ben ismeretlen fogalom volt."

A létbizonytalanság volt ismeretlen.
Szerintem arra gondoltál.
:)
A többi

pamut 2017.04.10. 22:51:03

@Sexual Harassment Panda:
Mi ezt tudtuk és vállaltuk a belépésnél, sőt részben ezért léptünk be. A 4 szabadságjogra épül az egész eu.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.04.10. 22:53:42

@asdfrew: "A gyűlölet nem 2010-ben lépett színre"

Idegengyűlölet:
1993: 18%
2016: 98%

A kádárkorban Magyarország híres volt a vendégszeretetéről. Most híres a gyűlöletéről.

asdfrew 2017.04.10. 22:54:26

@pamut: Hát nem azért léptünk be az EU-ba hogy Bécsben kávézót nyisson minden magyar? :) Viccet félretéve, szerintem nem ezért léptünk be az EU-ba. Vagy te mire gondoltál?

villamos alóli kacaj nem mindig őszinte 2017.04.10. 22:55:54

" Állítsuk meg Brüsszelt "
füttyentett vidáman a felcsúti kisvasút
és kitolatott a bécsi gyors elé!

asdfrew 2017.04.10. 22:57:55

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Jajj, ne fárassz már ezzel. Légyszíves definiáld a két közvéleménykutatás függvényében az idegengyűlöletet. Mi 2016-ban az idegengyűlölet? Milyen 98% Te most a népszavazásra gondolsz? Nem szeretnék abba az irányba elmenni, mert nem ide vág, de az nem idegengyűlölet, ha más kontinens problémáit nem szeretném a nyakamba venni, úgy hogy nekünk is van bőven. Zárjuk le ezt a kérdést kérlek, mert nem vezet sehova.

2017.04.10. 22:58:58

@Jakab.gipsz: szerintem is: vissza Kádárt! Éljen a szocializmus!
Te nagyonegyügyű, a Martin kemencéinkben gyártott vas nem volt már eladható.
A mezőgazdaságunk nem versenyképes.
Példa: az almafákat mind ki kellett volna vágni, új telepítés, új fajták. Mivel a szovjet piac felszívta, ez nem történt meg.
A termelési volumen kurvakevés. A McDonalds magyar krumplit használt, mert kiváló volt. De kevés, ezért a lengyelekkel szerződött.
A cukornak a nádcukor dömpingára vert oda. A napraforgónak az ukránok étolajárai.
A csirkéknek az afrikai tömegtermelés.
De az egésznek az, hogy nagyüzemi gazdálkodáshoz ipar kell. Márpedig gépeket csak devizáért kapsz.
Ja, a bornak a széttagoltság. Mivel nem tudsz volument biztosítani, nem szerzôdnek veled. Így a magyar bor csak kuriózum az angliai Tescoban.
Tehát, ha kimaradsz a piacról, igaz, hogy az EU nem diktál, de éhen is halsz!
Avagy sorold fel jelentős piacainkat az EU-n kívül!

asdfrew 2017.04.10. 22:59:26

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Ja és még egy gondolat a 2016-os "idegengyűlöletről" Azt sem szeretem, ha bűntudatot akarnak ezért bennem ébreszteni.

asdfrew 2017.04.10. 23:03:37

@Könnyen elkaptuk, uram!: Ezeket az adatokat honnan szedted? Afrikai csirke, ukrán étolaj, stb...

pamut 2017.04.10. 23:09:12

@asdfrew:

Nem megy az olvasás? Na akkor ismét:
"Sehol semmilyen szerződés vagy EU-okmány nem írja elő hogy kötelezően át kell adnunk x százezer embert nekik."
A "kötelezően" szó megvan? Ha nincs, keress rá.....

Az EU nem kérte, mi, mint ország nem adtunk át egy embert sem. Ezt államközi szerződéses elszámolásba nem lehet belevenni, ez egyéni egyéni, saját döntése volt. Ennyi.

Amúgy az EU alapszerződése természetesen a 4 szabadságjogra épül, ezt tudtuk amikor beléptünk, ezt tudtuk amikor jelentkeztünk, ezt tudtuk amikor megszavaztuk. Sőt, sokan pont ezért szavazták meg....

"de próbálj meg felépíteni itthon egy 100% magyar tulajdonban lévő autógyárat, nem összeszerelő üzemet, hanem egy brandet."
:DDD
na ez már végképp röhejes :D Az EU számlájára írni hogy a magyarok nem tudnak autógyárat, no pláne brandet csinálni :D Ember, a magyar autó rég álom, sokkal régibb mint az EU tagság, és az EU-nak semmi köze hozzá hogy nem jött össze. Ahhoz olyan, óriási szaktudás, szellem és anyagai és kapcsolat és infrastrukturális és innovációs és logisztikai és marketing tőke kéne, ami pont nincs. Más országokban is ritkán van. Na meg iszonyat ambíció, akarat, ami ebben az országban szintén csak pár emberben van meg de ők vagy OTP-t, vagy Sziget fesztivált csináltak. Kocsit speciel egyikük sem.

Felejtsd el szépen hogy ezt az EU nyakába varrd, ebből csak az jön le hogy lila gőzöd sincs semmiről :) Amúgy az EU még támogatná is, ha lenne, és pályázna, de nincs. Még a nagy hagyományos márkák is szenvednek a borzalmas autópiaci versenytől, az ázsiai konkurenciától, a felvásárlásoktól. Egyedül Elon Musk tudott érdemben betörni ebbe a piacba, Amerikából, de nekünk nincs Elon Muskunk meg amerikai üzleti és piaci és humánerőforrás környezetünk sem.

"Olyan törvényt mondana tollba a Renault, PSA, Volkswagen group"
Ja, ja mert te ezt mondod :D A Fornetti is azért bukott el mert a nyugati pékek kinyírták törvényeke, ugye? :D ja, nem is nyírta ki senki, ellenben gyönyörűen terjeszkedett... a cégre szabott kinyíró-törvény az pedig az EU szabályokkal ellentétes, az nem Magyarország ahol célzott törvénnyel kinyírják a legjobb egyetemet....

Ébredj már el kérlek, lila gőzöd nincs semmiről, csak gyűlöld az eu-t és fröcsögsz hülyeségeket.

"Most nyírja ki az EU a keleti fuvarozó cégeket."
Ez így ebben a formában nem igaz, és ezt te is tudod :) Egy nyugati fuvarozó cég nem tud versenyezni a negyedakkora magyar bérrel, ugyanazon a helyi piacon. Wáberer gyerek azt használja ki hogy ez egy mobil meló, nem helyhez kötött. és azt a nyereséget amit így elér, nem a sofőröknek adja, hanem felhalmozza magának a tízmilliárdokat.....

"Hova megy a sok orvos?"
Na végre egy kurva jó kérdés.
Miért is stadionokra és focira költött el ez az ország több mint 500 milliárd Ft-ot, nem orvosokra és nővérekre? Hogy itthon tartsuk őket? Elárulnád? Ugye ez szerinted is nettó hazaárulás?

"A sokezer milliárd forintnyi visszautalt pénz is megy vissza nagyjából egyből. Lesz belőle lakáshitel törlesztés egy ny-európai bank leánynál, lesz belőle véve danone aktívia, lesz belőle véve opel asztra, fizetve e-on villanyszámla stb..."
:DDD
Ja, és azzal a lakást, amit a hitelből megvett a magyar, azzal meg mi van? :D Az talán elillan a levegőbe, vagy mit? :d vagy az már nem is számít? :DDD A csereüzeltnek csak az egyik oldalát számolod bele, te nagyon hülye? :DD
A Danon aktívia, szintén: az talán ingyenbe volt a Danonnak? :D és aki megveszi, a kidobja a kukába, vagy elfogyasztja? :D Különben is, ki ne találd már hogy az EU sara hogy a magyar ember Danon aktíviát vesz vagy hogy azt bele kéne számolni bármiféle nemzetközi veszteségbe valamiért :DDDD

pamut 2017.04.10. 23:10:16

Ja, közben a HAZAÁRULÓ Áder aláírta a törvényt.

A büdös kurva anyját nekije, fogja ezt ő még bánni, nagyon.

2017.04.10. 23:11:00

@asdfrew: de, értem. azt vizionálod, hogy ha nem lennénk benn az EU piacán, akkor dejó lenne. Nem vinné ki a mocsokmulti a hasznát.
De a magyar újarisztokrácia nem multi. Itthon tartja?
Ki termelne, miből és mit, amit el lehetne adni olyan piacon, amelyre nem jutunk be?
Nézd a britek példáját!
Ők befizetők voltak, saját multijaikkal, akik másokat rabolnak ki, mégis gazdasági visszaesés előtt állnak.
Még szerencse, hogy Orbán azért nem hülye.
Stratégiai partnerség a multikkal. Érdekes, sose hallottam, hogy fideszes barátaink kritizálnák miatta...
Az EU-val együtt szavaz.
A lengyelek haragszanak is. Hiába, a pragmatizmus győz az ideológia felett.
Multikat csábítunk be, adókedvezményekkel versengünk a szlovákkal...
Pedig bármikor tudnánk versenyképes termékeket gyártani. Mondjuk a rendőreink járhatnának Ikarusszal...

pamut 2017.04.10. 23:13:33

@asdfrew:

Nem kávézót Bécsben, hanem cukrászdát. Már nyílt több magyar cukrászda is Bécsben, ha neked ez a fétised:

hvg.hu/itthon/20140502_Akik_Becsben_nyitottak_cukraszdat

hvg.hu/kkv/20141203_A_Szamos_tenyleg_cukraszdat_nyitott_Becsb

2017.04.10. 23:16:51

@asdfrew: átaludtad az elmúlt 30 évet...
Broiler csirke. Keress rá. Étolaj-Unilever.
Magyar cukorgyárak bezárása. A szocik alatt...
Arlo burgonya. Mc donalds burgonya. Guglizz.

2017.04.10. 23:22:42

@villamos alóli kacaj nem mindig őszinte: azért titokban odafüttyentett: ugye, hogy robogunk mi ketten?

2017.04.10. 23:29:32

@asdfrew: hamár Danone...honnan van a tej? Hogyan lehet az, hogy olcsóbb a szlovák tej, de még az osztrák is?
Mi van a magyar tejjel? Miért Danonet eszünk, amikor van/volt magyar tejipar?
Miért nincs ma Magyarországon könnyűipar?
Ja, Kínát is az EU nyomja, hogy kivihesse a hasznot!
Tudod, a Videoton és az Orion sem azért bukott, mert az EU. Még nem is volt.
Kicsik vagyunk konkurálni.
Nokia, megvan?

asdfrew 2017.04.10. 23:30:02

@pamut: Szerintem te nem érted a körülötted lévő világot. Azt látom, hogy imádod az EU-t és tényleg elhiszel neki mindent, ez téged minősít, mint a személyemet érintő cinikus megnyilvánulásaid is. Semmit nem tudsz cáfolni. A szabad munkaerőáramlás az igenis egy kényszer egy olyan helyzetben, ahol nem egyenlő fejlettségi szinten van két ország. Ha ezt te nem érted az nem az én problémám.

Meséld el nekem, hogy kivel fogsz autógyárat építeni, amikor elszívják a mesterségesen alacsonyan tartott bérekkel a multik magukhoz a jó munkaerőt?

Fornettit hasonlítasz egy autógyárhoz, azért ez talán az évezred csúsztatása. Már ez elég lenne ahhoz, hogy ne vegyelek komolyan, de azért megpróbállak.

A fuvarozásba jobb lett volna ha bele sem kezdesz, mert nyilván nem értesz hozzá. Ha így lenne tudnád, hogy már nincs Wáberer "gyerek". Azt is tudnád, hogy az EU hogy nyírja ki a keleti cégeket. 45, minimálbér, büntetések stb... Nyilván fogalmad sincs miről beszélek, nem baj. Ennél az iparágnál például a törvények tollbamondása az orrod előtt zajlik, de erről nem szerveznek CEU-s tüntetést, így nem is tudsz róla.

Stadion témában egyetértünk, felesleges beruházásnak tartom, mesterséges iparpörgetés, de én veled szemben sokkal nagyobb bajnak tartom, hogy a magyar költségvetés egész számú többszörösét termelő multikat tömünk pénzzel, hogy itt telepítsenek munkahelyeket. Nekik erre sokkal kevésbé van szükségük, mint Magyarországnak stadionokra, remélem ezzel nem vitatkozol.

Mi van azzal a lakással amit megvett a magyar? szerinted mi van, Miféle csereüzletről beszélsz? Hol van itt csereüzlet? A bank nem adott a pénzért cserébe semmit. A lakást eladta Józsi,Pistinek a bank finanszírozta egy részét és kétszer annyit kér vissza. Mit nem értesz. Nem a banktól vette a lakást. Miféle csere. Te sem vagy túl okos. :D
Ezt a danonos kérdést sem értem? Mennyibe volt a danone-nak az aktívia? Talán nem fizeted ki csak egy részét? Te totál nem érted amit írtam, de cinikuskodsz, pedig nem kéne. Tipikus kovácslászló merjünk kicsik lenni mentalitás keveredik egy jó adag SZDSZ cinizmussal. Személyeskedő fasz!

asdfrew 2017.04.10. 23:39:50

@Könnyen elkaptuk, uram!: @asdfrew: de, értem. azt vizionálod, hogy ha nem lennénk benn az EU piacán, akkor dejó lenne. Nem vinné ki a mocsokmulti a hasznát.
De a magyar újarisztokrácia nem multi. Itthon tartja?
Ki termelne, miből és mit, amit el lehetne adni olyan piacon, amelyre nem jutunk be?
Nézd a britek példáját!
Ők befizetők voltak, saját multijaikkal, akik másokat rabolnak ki, mégis gazdasági visszaesés előtt állnak.
Még szerencse, hogy Orbán azért nem hülye.
Stratégiai partnerség a multikkal. Érdekes, sose hallottam, hogy fideszes barátaink kritizálnák miatta...
Az EU-val együtt szavaz.
A lengyelek haragszanak is. Hiába, a pragmatizmus győz az ideológia felett.
Multikat csábítunk be, adókedvezményekkel versengünk a szlovákkal...
Pedig bármikor tudnánk versenyképes termékeket gyártani. Mondjuk a rendőreink járhatnának Ikarusszal...

Én nem vagyok EU-ellenes, hanem az a véleményem, hogy így nem volt értelme belépni az EU-ba. Alapvetően nekem az a bajom, hogy ha a 80-as évektől kezdve nem az lett volna a cél, hogy ezt az országot a mindenkori elit átjátssza a nyugati tőke kezébe, akkor itt egy igen komoly eredményeket tudtunk volna elérni. Úgy lett volna értelme belépni az EU-ba, hogy egy erős nemzeti iparunk van, erős mezőgazdasággal, feldolgozó iparral. Megvolt rá minden lehetőségünk, hisz ha jól tudom hitelt vettünk fel anno a világbanktól erre (D209 ügy) Nem hiszem, hogy például az Ikarus gyár véletlenül ment tönkre, vagy hozzá nem értésből. Neem hiszem, hogy a magyar élelmiszer ipar véletlenül vagy hozzá nem értésből ment tönkre.

asdfrew 2017.04.10. 23:43:36

@Könnyen elkaptuk, uram!: Nem vagyunk kicsik konkurálni. Dánia nagy? Hollandia nagy? Belgium? Szlovák tej nagy? Te magad mondat példának a szlovák tejet, aztán kiderül, hogy kicsik vagyunk? Akkor szlovákia mi? Így nem lehet konkurálni, ahogy ez az ország működik.Széthúzva, másikat marva, cinikusan. Így semmit sem lehet.
Belinkeltem pár videót. Nézd meg az elsőt és látni fogod, hogy hol lett ez elbaszva.

morph on deer 2017.04.10. 23:52:06

@asdfrew:
Persze hogy nem szereted, senki sem szereti. Mindenesetre, ha még ismered a "bűntudat" szó jelentését, akkor nincs minden veszve!

Nekem is van/volt, mert az emlékezetes vándorlás idején pár ezer kilométerrel arrébb voltam, és sajnáltam, hogy nem segíthettem!

Persze, hogy senkinek nem hiányzik mindez!
De van!

Én úgy vagyok vele, hogy ha egy másik ember végigment mindazon a tortúrán amit egy ilyen út jelent, akkor segítek neki akkor is, ha csak jobb életet szeretne a gyerekeinek, és nem okvetlenül a halál torkából menekül. Mert emberként szándékozom viselkedni egy másik rmberrel szemben, és segítek ahol tudok, hogy azt a jobb életet megtalálja.

Igen, ez a liberális álláspont!
Furcsa mód ez ugyanaz, mint ami működött annak idején az NDK-s "migránsokkal", vagy a délszláv menekülőkkel, aztán - nem itthon - a kurd (iraki) meg az iraki arab menekülőkkel kapcsolatban. Sosem bántam meg!

Szóval a vűntudat jogos - amennyiben egy másik ember (Homo Sapiens Sapiens) sorsa valamit is számít neked.

Azt a gyalázatos orbáni álláspontot meg nyugodtan felejtsd el, hogy ezáltal a "terroristákat" támogatod!

Bárki lehet "terrorista" - a stockholmi eset is példázza, ráadásul még bevándorlónak sem kell lenni hozzá! Nem akarok Breivikre és Utøya-ra hivatkozni, de az is van.

Visszatérve, nekem nem áll közelebb a szívemhez Habony Árpád a retiküljével, mint Ahmed X a hátizsákjával - és most lehet anyázni az agyhalott zombiknak!

Ennyi, köszönöm!

Ha meg valaki ráadásul még vallásos is, akkor a kérdés - normális, azaz nem orbánhitű esetben - további nyomatékot is kap, persze ha a vallás valódi, és nem csupán pártfeladat...

Szóval nincs egyszerű válasz, ha valakinek még naradt némi lelkiismerete ...

pamut 2017.04.10. 23:56:25

@asdfrew:
"Azt látom, hogy imádod az EU"
:DDD
Már ezzel a dedós szinttel nyitsz? :D Cáfolom a hülyeségeidet, erre akkor már én "imádom" az EU-t? :D

"A szabad munkaerőáramlás az igenis egy kényszer"
:DDDDDD
Mókuska, ÖNKÉNT CSATLAKOZTUNK az Eu-hoz. Önként. Érted a szót? NEM VOLT semmiféle kényszer. Ha ezt te nem érted az nem az én problémám...... Sőt: évekig könyörögtünk, kapartuk az ajtót. Na, így már érted vagy le is rajzoljam? :D Ez egy TÉNY. Ha telesírod a párnádat, akkor is tény marad.

"Meséld el nekem, hogy kivel fogsz autógyárat építeni, amikor elszívják a mesterségesen alacsonyan tartott bérekkel a multik magukhoz a jó munkaerőt?"
A béreket maximum a magyar állam tartja mesterségesen alacsonyan hogy előzze a magyarokat a saját hazánkból. A piac pedig annyit fizet, amennyire a piaci viszonyok kényszerítik, akár itt akár máshol.
Autógyárat pedig azokkal lehetne építeni, akik minden más gyárban vannak most is hűtőgyártól bármiig.

De látom kibaszottul semmit sem fogtál fel abból amit írtam :)
Sebaj, ismétlés a tudás anyja, hátha másodjára felfogod:

"Ember, a magyar autó rég álom, sokkal régibb mint az EU tagság, és az EU-nak semmi köze hozzá hogy nem jött össze. Ahhoz olyan, óriási szaktudás, szellem és anyagai és kapcsolat és infrastrukturális és innovációs és logisztikai és marketing tőke kéne, ami pont nincs. Más országokban is ritkán van. Na meg iszonyat ambíció, akarat, ami ebben az országban szintén csak pár emberben van meg de ők vagy OTP-t, vagy Sziget fesztivált csináltak. Kocsit speciel egyikük sem.

Felejtsd el szépen hogy ezt az EU nyakába varrd, ebből csak az jön le hogy lila gőzöd sincs semmiről :) Amúgy az EU még támogatná is, ha lenne, és pályázna, de nincs. Még a nagy hagyományos márkák is szenvednek a borzalmas autópiaci versenytől, az ázsiai konkurenciától, a felvásárlásoktól. Egyedül Elon Musk tudott érdemben betörni ebbe a piacba, Amerikából, de nekünk nincs Elon Muskunk meg amerikai üzleti és piaci és humánerőforrás környezetünk sem."

"Fornettit hasonlítasz egy autógyárhoz, azért ez talán az évezred csúsztatása."
:DDDDDDDDDDDD
HOGY NEM SÜL KI ASZEMED BAZDMEG :DDDD ÉPPEN hogy te csúsztatsz most ezzel :D AZt ugyanis nem az autógyárakra írtam hasonlítanak, hanem a törvényhozásra. Az autógyárakra konkrétan egy csomó mást tényleg írtam, ami pont most bemásoltam újra neked, de azokra konkrétan BASZOL reagálni (ja, mert nem illik bele az ostobaságaidba...), itt meg a jogalkotási butaságod cáfolatára felhozott példát hamisa, aljas csúsztatással kiforgatod :) Hát, bőr, az aztán van a képeden jó vastag :)

A fuvarozás kapcsán semmit, de semmit nem írtál ami érdemi lenne :) Az hogy megismételd a teljesen légbőlkapott, alaptalan vádjaidat bármiféle alátámasztás nélkül, az csak téged minősít :)

"Stadion témában egyetértünk" Rohadtul nem értünk egyet, mert aztán vastag csúsztatással másra lyukadsz ki belőle, pedig te kérdezted korábban hogy miért megy a magyar orvos külföldre, kaptál rá egy választ, aztán meg hirtelen már nem is az orvosok érdekelnek :) Szerintem menj politikusnak, ilyen pofátlan hozzáállással sokra viszed, a fideszt javaslom neked, ott a magadfajták között leszel :)

"Mi van azzal a lakással amit megvett a magyar? szerinted mi van, Miféle csereüzletről beszélsz? Hol van itt csereüzlet? A bank nem adott a pénzért cserébe semmit."
:DDDDD
Az a lakás, mókuska, a bizony átkerül a magyar ember birtokába. Teccikérteni? :D tehát nem az van hogy a szemét bank hitelt sóz a magyar nyakába, hanem a magyar ember azért a pénzért kap egy lakást. Tudod, aminek értéke van. Ez a csereüzlet másik oldala: pénzért lakás. Így már érted? :) ha pedig hitelből vette, akkor miért ne kéne visszafizetni? A bank talán jótékonysági intézmény aminek ingyen kéne szórni a pénzét, vagy mi?

" A lakást eladta Józsi,Pistinek a bank finanszírozta egy részét és kétszer annyit kér vissza"
2x? :D Hát először is nem minden hitel egyforma. van drága hitel és van normális. De egy közös bennük: NEM KÖTELEZŐ felvenni. Ha viszont Józsi felvette, akkor ne a bankra haragudjon, hanem saját magára. Tudod kibaszott sok ember nem vett fel hitelt, és erre Józsi is képes lehetett volna. ha viszont felvette akkor magával számoljon el ha nem tetszik neki.
Tudod kedvesem, ez az artikulálatlan, feékre leegyszerűsítő bankellenes világkép, amivel te itt jössz, meg hogy nem érted hogy az ingatlan értéket képvisel, ahogy a Danon is, ami nem ingyen volt az előállítóknak sem, hát ez kérlek maga a legsötétebb butaság. Sajnos ez van :( És a végén már szdsz-ezik a hülyéje :DDD Buta emberek nyomorult menekülése ez, nem más... könnyebb a másikra átkot szórni, mint szembesülni az ostobaságaiddal, ugye-ugye? :)

asdfrew 2017.04.11. 00:12:45

@morph on deer: Nem akarok erről a témáról itt beszélni, mert másról van szó, így csak annyit, hogy az általad írt álhumanizmus nem megoldás semmire csak növeled a bajt.

morph on deer 2017.04.11. 00:13:09

@-JzK-:
"... letarolták a piacunkat, és a magyar szakmunkások tekintélyes részét elszívták nyugatra."

Azért mert?

Valaki valahol is írásba adta, hogy s kapitalizmus igazságos?
Ha igen, hazudott!

És a húsvéti nyúl sem igazi, most szólok!

Tudod, mikor lehetséges mindez?
Mármint a letarolás...

Ha az adott ország egyébként képtelen a saját lábán megállni, és felvenni a versenyt! (Ellentétben mondjuk Orbán Ráhellel.)

Azaz ideje lenne felismerni, hogy mindez a mi hibánk, mi qrtuk el és nem az a baj, hogy a "multi" azt tette, amit egyébként mindig és mindenhol teni szokott: profitot termel!
Aki ezt nem tudta már s kezdetektől snnak visszs kéne térnie a földműveléshez - a marharépa jó eséllyel a hülyéknél is megterem - és nem az ország gazdaságát kéne, vagy "kellett volna" ebbe az irányba terelnie.

A "multi" az aki, olyan amilyen, és ez nem az ő hibája. Aki behívja vagy beengedi, annak tudnia kell, hogyan működik.

Szóval lehet visszatérni a kályhához, és onnan óbégatni, hogy "állj!"

Jelnyelvez használ valaki?
...

asdfrew 2017.04.11. 00:19:12

@pamut: Hagyjál ár te hülye beteg fasz! teljesen normálisan el lehetett beszélgetni itt majd' mindenkivel, de te nem bírtad ki, hogy ne kezdj el hülyézni, meg személyeskedni, meg a másikat kigúnyolni. Ez az igazi Européer nem dedó magatartás. Ráadásul olyan szinten nem is értesz ahhoz amit írsz.
Veled befejeztem, mert nem vagy méltó egy vitára. Tipikus komcsi tempó.

asdfrew 2017.04.11. 00:24:08

@pamut: Azért elolvastam a sületlenségeidet, és semmit nem tudtál megcáfolni amit írtam. Mindenben nekem van igazam, most meg menj és sírd tele az EU-s párnád. Nem akarom leírni amit már az előbb is, mert csak olyan emberrel lehet vitatkozni, 1 akinek vannak érvei 2 nem személyeskedik, 3 érti is amit a másik ír neki.
Nálad ez egyik sincs meg. Fornetti és autóipar :D Az év bohóca vagy!

asdfrew 2017.04.11. 00:27:23

@pamut: Ezt írtad pubi: "Tudod kedvesem, ez az artikulálatlan, feékre leegyszerűsítő bankellenes világkép, amivel te itt jössz, meg hogy nem érted hogy az ingatlan értéket képvisel, ahogy a Danon is, ami nem ingyen volt az előállítóknak sem, hát ez kérlek maga a legsötétebb butaság. Sajnos ez van :( És a végén már szdsz-ezik a hülyéje :DDD Buta emberek nyomorult menekülése ez, nem más... könnyebb a másikra átkot szórni, mint szembesülni az ostobaságaiddal, ugye-ugye? :)"
Ki is szór a másikra átkot? Ki a bankellenes? ki az ostoba? Ne adj a számba olyan mondatot, amit nem írtam le. Ez a komcsi SZDSZ tempó.

asdfrew 2017.04.11. 00:28:21

@pamut: Bohóc vagy de abból is az elbaszottabb.

pamut 2017.04.11. 00:30:17

@asdfrew:
"Veled befejeztem" - mondod, majd még írsz utána 3 kommentet nekem :DDD

pamut 2017.04.11. 00:31:53

@asdfrew:

"Mindenben nekem van igazam"

:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Ez KURVAJÓ!! :DDD
A dedós nyomorult veri a hisztit hogy az EU miatt nincs magyar autó, egy gyerek többet ért a világból, de azért neki van "mindenben igaza" :DDDD édes istenem, remélem nem vagy még több 12 évesnél, mert akkor kurva gáz amit itt produkálsz gyermekem.... :D

asdfrew 2017.04.11. 00:31:55

@pamut: ezt is írtad: "A fuvarozás kapcsán semmit, de semmit nem írtál ami érdemi lenne :) Az hogy megismételd a teljesen légbőlkapott, alaptalan vádjaidat bármiféle alátámasztás nélkül, az csak téged minősít :)"

Na most az, hogy te nem érted hogy mit írtam, az csak téged minősít, nem engem.
Szia Bohóc!

morph on deer 2017.04.11. 00:32:34

@asdfrew:
Ez nem ál - én így gondolkodom. Tényleg.
Attól függetlenül, hogy ki mit gondol, büntetik, vagy támogatják.
(Az utolsó borotvámat '69 júniusában dobtam el, fodrászt akkor már évek óta nem láttam közelről - és igen, még 'Laci bácsi' sem tudott meggyőzni az 'Ifipark' bejáratánál, mert inkább kívül maradtam.)

Egyébként milyen bajt?
Mi minden további nélkül tudnánk kezelni azt a párezer (1300?) embert, akivel törődni kéne!

"Magyarország jobban teljesít" - remember? Mi az, hogy minél...?

Anyway, ez a kérdés számunkra itt és ma messze nem olyan bonyolult, mint ahogy a propaganda láttatja.
Ettől még az "általános" kérdés távolról sem megoldott - de azt kívülmaradással soha nem is lehet megoldani!

Arról nem is beszélve, hogy kerítés ide vagy oda, akinek komoly - terrorista - szándékai vannak, az úgy is bejön.

A többi szerencsétlen meg csak élni akar végre. Mint bárki más. Ez nem bűn, akárki állítja is az ellenkezőjét!

pamut 2017.04.11. 00:33:31

@asdfrew:

"Ne adj a számba olyan mondatot, amit nem írtam le. Ez a komcsi SZDSZ tempó."

Mondja ezt az, aki pont az előbb forgatta ki a szavaim :DDDDD

ÍME:
""Fornettit hasonlítasz egy autógyárhoz, azért ez talán az évezred csúsztatása."
:DDDDDDDDDDDD
HOGY NEM SÜL KI ASZEMED BAZDMEG :DDDD ÉPPEN hogy te csúsztatsz most ezzel :D AZt ugyanis nem az autógyárakra írtam hasonlítanak, hanem a törvényhozásra. Az autógyárakra konkrétan egy csomó mást tényleg írtam, ami pont most bemásoltam újra neked, de azokra konkrétan BASZOL reagálni (ja, mert nem illik bele az ostobaságaidba...), itt meg a jogalkotási butaságod cáfolatára felhozott példát hamisa, aljas csúsztatással kiforgatod :) Hát, bőr, az aztán van a képeden jó vastag :)"

asdfrew 2017.04.11. 00:33:50

@pamut: itt csak te vered a hisztit, hozzá ez a lázas erőltetett kttőspont nagydé. Az a baj, hogy te azt hiszed, hogy én azt írtam, hogy az EU miatt nincs magyar autó, miközben ez nem igaz.
Érdekes ez a 12 év mert én téged olyan 5-6 évesnek saccollak. Akkor viszont hozzád képest elég jól állok te bohóc.

pamut 2017.04.11. 00:34:21

@asdfrew:
:DDD

Az bohócozik, aki ezt mondta:
"A szabad munkaerőáramlás az igenis egy kényszer"

:DDDD

pamut 2017.04.11. 00:35:09

@asdfrew:
És ISMÉT nem írtál semmit amivel alátámasztanád a légbőlkapott butaságaidat :)

asdfrew 2017.04.11. 00:35:09

@pamut: én nem forgattam ki szavaid, te bohóc. Minden sületlenséged ott van leírva. Azok önmagukért beszélnek, nem kell abból semmit kiforgatni.

asdfrew 2017.04.11. 00:35:44

@pamut: Minek írjam le harmadszorra azt amit kétszer sem sikerült felfognod?

pamut 2017.04.11. 00:37:21

@asdfrew:

hát perszeeeeeeee, mÓricka, ezt se te írtad ugye? :DDD

"próbálj meg felépíteni itthon egy 100% magyar tulajdonban lévő autógyárat, nem összeszerelő üzemet, hanem egy brandet. Kinyírná a nyugati autógyár lobbi. Olyan törvényt mondana tollba a Renault, PSA, Volkswagen group, hogy még mi fizetnénk nekik kártérítést az elmaradt elvi haszon miatt"

Ja és már hanydik kommented is mióta leírtad hogy "Veled befejeztem", ha, kisgyerek? :DD

pamut 2017.04.11. 00:38:24

@asdfrew:
dehogynem forgattad ki móricka, azt képzeled hogy ha letagadod akkor az elég vagy mi? :D mondom én hogy egy 12 éves szintjén vagy :D

asdfrew 2017.04.11. 00:39:06

@morph on deer: Azt mindannyian tudjuk, hogy nem 1300-ról van szó. Mert a föld túlnépesedik és EZ a probléma! Nem lesz megállás.

asdfrew 2017.04.11. 00:41:10

@pamut: Miért nem így van? Nem most nyírják ki a fuvarozást törvényileg? Akkor miért gondolod, hogy az autóiparban, ami sokkal nagyobb biznisz nem így lenne?

asdfrew 2017.04.11. 00:43:00

@pamut: leírtam neked, de nem érted. 12 évesezel, teljesen nevetségessé teszed magad. Miért jó az neked, ha nem vesznek komolyan? Miért jó az neked, hogy nem vitatkozol, hanem a másikat sértegeted? Anyád erre nevelt? Veled így beszéltek a szüleid, ezt hozod otthonról? Szomorú gyerekkorod lehetett, sajnállak. Vertek is?

pamut 2017.04.11. 00:44:08

@asdfrew:

Mi van, már megint "befejezed" velem a társalgást móricka? :D

itt a szégyened akárhogy menekülsz előle:

""Fornettit hasonlítasz egy autógyárhoz, azért ez talán az évezred csúsztatása."
:DDDDDDDDDDDD
HOGY NEM SÜL KI ASZEMED BAZDMEG :DDDD ÉPPEN hogy te csúsztatsz most ezzel :D AZt ugyanis nem az autógyárakra írtam hasonlítanak, hanem a törvényhozásra. Az autógyárakra konkrétan egy csomó mást tényleg írtam, ami pont most bemásoltam újra neked, de azokra konkrétan BASZOL reagálni (ja, mert nem illik bele az ostobaságaidba...), itt meg a jogalkotási butaságod cáfolatára felhozott példát hamisa, aljas csúsztatással kiforgatod :) Hát, bőr, az aztán van a képeden jó vastag :)"

asdfrew 2017.04.11. 00:45:03

@pamut: és nem indokoltam meg érvekkel, hogy kényszer? Az hogy te ezt nem érted nem az én problémám és nem engem minősít. Leírtam a válaszomban? Erre válaszolj te nagyon ostoba? Akkor mégis mit kéne még ezen túl ragoznom. Mit nem értesz az alatt, hogy nem fogom 3X elmagyarázni azt amit már kétszer megtettem.

asdfrew 2017.04.11. 00:46:38

@pamut: Ezen is mit nem értesz? Ki hasonlította a fornettit az autógyárhoz? Te. Talán a fornetti akkora biznisz, mint az autógyár? Akkora a lobbi? Az a baj, hogy tipikus SZDSZ-es vagy. Mindent ki akarsz forgatni.

pamut 2017.04.11. 00:47:02

@asdfrew: :DDD
kiforgatod amit írok, végtelen ostobaságokat beszélsz nyilvánvaló UE-fóbia miatt, az első cáfolta hisztériázol, szdsz-ezel, majd még neked áll feljebb amikor megkapod azt amit megérdemelsz :D és hörögsz hogy személyeskedik a másik miközben ugyanabban a mondatban már anyázol, hát neked aztán télnyeg extra vastag bőr van a pofádon, te kétszínű álszent szar alak :D hogy te a stílusodban kérdezzem, hátha úgy megérted: az anyád nevelt rá hogy ilyen aljasul hazug légy? addig vert amíg ilyen szar alak nem lettél?

pamut 2017.04.11. 00:48:42

@asdfrew:
"Ezen is mit nem értesz? Ki hasonlította a fornettit az autógyárhoz? Te."
És HAZUDIK tovább az anyja szégyene, még azután is hogy szétcáfoltam a hazudozását :DD

te, ugye valami fidelatiszos hülyegyerek vagy ugye, azok ennyire gátlástalanul agresszíven pofátlanul hazugok, le se tagadhatod hogy az orbánmaffia tagja vagy :)

asdfrew 2017.04.11. 00:49:27

@pamut: Na jó, elég volt a hazugságaidból és a csúsztatásaidból. Értetlen bohóc vagy. kár hogy szét trolkottad a beszélgetést más értelmes emberekkel. álmodj az EU-val. Vagy verd ki rá, nekem mindegy.
Viszlát bohóc!

asdfrew 2017.04.11. 00:50:07

@pamut: Ja és írd le 100X hogy hazudni bűn! hátha megtanulod !

asdfrew 2017.04.11. 00:52:51

@pamut: Na előjött a jó öreg ha egy vitában elfogytak az érveid, üss doktrina.

pamut 2017.04.11. 00:54:54

@asdfrew:
na mi van, még hányszor írod le hogy befejezted velem ? :DD

arról persze kínos neked beszélni hogy milyen aljasul forgattad ki a szavaim, hogy mekkora ökörséget írtál a magyar autógyártásról, hogy mekkora lila-agyalágyult-őrült ökörséget írtál a "kötelező" migrációról, arról, hogy azt képzeled a banknak ingyen van a pénz, vagy hogy az ingatlan meg a Danon ingyen van annak aki eladja....

istenem bazdmeg ennyi sötétséget, de most komolyan, kész középkor....

pamut 2017.04.11. 00:55:38

@asdfrew:
hogy nagyfejűzik a bagoly, nézd már :D

asdfrew 2017.04.11. 00:57:01

@pamut: te kezdted a személyeskedést. Abban igazad van, hogy nekem nem kellett volna felvennem, mert az első mondatodnál kiderült ki vagy. Nem akartalak megbántani, csak nem szeretem a hazug embereket, akik buták is.
Nem tudtál velem érdemben vitatkozni, semmilyen állításomat megcáfolni, érvelni meg annyira sem, maradt a jó öreg személyeskedés, mert hát ugye ha azt mondjuk a másikra, hogy hülye, akkor a véleményével már nem is kell foglalkozni. Ez tipikus SZDSZ tempó. Jól megtanultad a leckét. Még egyszer elnézést kérek tőled, hogy felvettem a stílusod és sértegettelek.

asdfrew 2017.04.11. 00:58:04

@pamut: Már vártam hogy mikor nácizol egy jó kolbásszagút, de az úgy néz ki bentmaradt.

asdfrew 2017.04.11. 00:59:53

@pamut: Kötelező migrációról? mikor írtam én bármit? Folyamatosan hárítottam a kérdést mert nem erről szól a blog. Mondom, hogy ferdítesz.
Semmi ökörség nincs abban amit az autógyártásról írtam. Maximum TE nem érted, de az csak téged minősít.

pamut 2017.04.11. 01:00:40

@asdfrew:
:DDDDDDDDDD

és még mindig tolja, a sokadik befejezés után, hát ez egy igazi bohóc :D

szarrá lettél cáfolva kisgyerek, szarrá :D és ezt te magad is beismerted azzal hogy még csak érdemi választ sem mertél adni a cáfolatokra (mert nem tudsz), helyett vonítottál ahogy most is :)

de tudod mit, fideszeském? :) írd le még 1000x hogy neked van igazad, és akkor úgy is lesz! :DDD ez a klasszikus fideszes módszer, csak hajtogasd mint egy debil papagáj hogy igazad van ezerszer! :D ez úgyis járhatóbb út neked mint érvelni, mert érved, na az nincs egy se :D

asdfrew 2017.04.11. 01:01:47

@pamut: "arról, hogy azt képzeled a banknak ingyen van a pénz, vagy hogy az ingatlan meg a Danon ingyen van annak aki eladja.... "
Ezt konkrétan te írtad. Most. Mindegy aranyos fiú/lány vagy, csak a szüleid ne engedjenek többet a gép közelébe.

pamut 2017.04.11. 01:02:04

@asdfrew:

te, hány kommentet is írtál mióta megígérted hogy "végleg befejezted" velem ? :D ugye már te sem számolod? :DDD

valami vicces autóst vagy Danonost nem írsz még, had röhögjek már újra :D

pamut 2017.04.11. 01:03:16

@asdfrew:

"Kötelező migrációról? mikor írtam én bármit?"

Hogy fut a gyáva a szégyene elől!!! :DDD

Mintha ezt nem is ő írta volna!!!: "A szabad munkaerőáramlás az igenis egy kényszer"

asdfrew 2017.04.11. 01:04:38

@pamut: igen szarrá lettél cáfolva, ezt látom te sem vitatod, ez jó, mert akkor van egy közös kiindulási pontunk.
Adtam érdemi választ, de látom, hogy még értelmezés alatt van nálad.
Egyébként mot egy komoly kérdés jön: amúgy te tényleg SZDSZ-es voltál? Ez most komolyan kérdezem, nem trollkodásból. Tényleg érdekel. Meg hogy melyik korosztályhoz van szerencsém. Ezt sem trollkodásból

pamut 2017.04.11. 01:06:00

@asdfrew: nem móricka, te hivatkoztál az ingatlanra úgy, mintha annak nem lenne értéke, és a csereüzletnek csak az egyik oldalát számoltad értéknek :) fogadok életedben nem tanultál 5 perc makroökonómiát se, na nem mintha ehhez nem lenne elég a józan ész is bőven :) szemétbankozni, azt tudsz, oszt ennyi a te tudományod móricka, a kedvenc kocsmádban ezzel biztos nagy sikert aratsz mindig :)

setét a verem alja, de még az se olyan setét mint te... :)

asdfrew 2017.04.11. 01:06:12

@pamut: Hoppá! akkor itt most meg kell követnelek, mert a kötelező migrációnál egyből erre a kötelező kvótára gondoltam. Igazad van.
De mi is a kérdés?

asdfrew 2017.04.11. 01:07:30

@pamut: hát ilyen konkrétan nem hangzott el tőlem az ingatlannal kapcsolatban, hogy nincs értéke az ingatlannak. Ez nettó hazugság a részedről.

pamut 2017.04.11. 01:07:32

@asdfrew:
"ezt látom te sem vitatod"
:DDDDDDDDDD

Tévedtem, neked nem is bőr van a pofádon, hanem teflon :D
hivatásos tagja vagy ugye az orbánmaffiának? azok ennyire könyörtelenül aljasok :D

asdfrew 2017.04.11. 01:08:36

@pamut: örülj neki, hogy nem fejezem be, legalább jól érzed magad. Én is elvagyok.

pamut 2017.04.11. 01:09:41

@asdfrew:

mi van, fáj látni megint a saját szavaidat? :DD

itt van nesze, nem tudsz elmenekülni a saját hülyeségeid elől, te írtad hiába is tagadnád:
"A sokezer milliárd forintnyi visszautalt pénz is megy vissza nagyjából egyből. Lesz belőle lakáshitel törlesztés egy ny-európai bank leánynál"

ja, ez már a "befejezted velem", vagy az majd csak újabb 200 kommented után lesz? :D

asdfrew 2017.04.11. 01:10:15

@pamut: az SZDSZ aljasabb volt, sokkal. Bizonyos értelemben ők tanították Viktort. Van erről egy nagyon jó elméletem és beigazolódni látszik, de még nem teljesen kidolgozott.

asdfrew 2017.04.11. 01:12:34

@pamut: nem fáj látni a saját szavaimat. Nem tudsz belekötni és most vigyázz, mert ha hülyeséget írsz az ingatlan nemlétező csereértékéről, az egyrészt hazugság, másrészt butaság, mert ÉN ILYET NEM MONDTAM!
szóval mi a korosztályod és SZDSZ szavazó voltál-é? Nem trollkodásból kérdezem.

asdfrew 2017.04.11. 01:14:55

@pamut: mi van, nem mered vállalni a döntéseid? fut a gyáva :D

pamut 2017.04.11. 01:14:57

@asdfrew:
:DDD
nyomorult barom 2017-ban szdsz-ezik :D meg az szsdsz-re fogja Orbán bűneit, a szegény szerencsétlen ostoba barom :DDDD
te nem is 12 éves vagy, hanem 102 jelentősen előrehaladott demenciával, beakadt neked 20 éve hogy szdsz, azt a szánalmas hülye fejeddel még 2017-ben is szdsz-zele :DDD

te aljas hazug patkány fideszes, legalább tartsd magad a direkítvához, most soroznod kéne, hát ennyire nem követed a híreket évek óta? :D
mondjuk aki a legalapvetőbb összefüggéseket sem látha át, annak marad egy rég kimúlt párt emlegetése, és még ebbe is kapaszkodsz egyfolytában, istenem milyen szánalmas már :D

pamut 2017.04.11. 01:16:00

@asdfrew:

"A sokezer milliárd forintnyi visszautalt pénz is megy vissza nagyjából egyből. Lesz belőle lakáshitel törlesztés egy ny-európai bank leánynál"

nesze, a saját szavaid, amiben úgy teszel mintha ingyen lenne az ingatlan és/vagy a hitel :D

pamut 2017.04.11. 01:17:22

@asdfrew: LOL b+ már engem utánzol? :D ezt a dedós szintű szégyent :D hány éves vagy nyomorncka? :D

asdfrew 2017.04.11. 01:18:58

@pamut: kit kéne soroznom, vagy mit? a hülye fejed? Az a baj, hogy nem érted, hogy miért kérdezem ezt tőled és mivel magadból indulsz ki (ami dicséretes ugyan) azt hiszed, hogy baszogatni akarlak vele, ha kiderül, hogy hány éves vagy és SZDSZ-es voltál. Pedig nem erre megy ki a játék, hanem arra hogy utána feltegyek egy másik kérdést. Sértegetéseid visszaszállnak rád.

asdfrew 2017.04.11. 01:20:25

@pamut: @asdfrew:

"A sokezer milliárd forintnyi visszautalt pénz is megy vissza nagyjából egyből. Lesz belőle lakáshitel törlesztés egy ny-európai bank leánynál"

nesze, a saját szavaid, amiben úgy teszel mintha ingyen lenne az ingatlan és/vagy a hitel :D

hát akkor ennek fuss neki annyiszor, ahányszor feltétlenül kell, hogy megértsd. Amit te ebbe belemagyarázol az egyrészről nincs ott, másrészről elég borizű böfögésnek tűnik így elsőre.

asdfrew 2017.04.11. 01:21:08

@pamut: utánozlak téged? Mivel? én nem tudok ennyire balfasz lenni.

pamut 2017.04.11. 01:22:24

@asdfrew: :DDD
ja persze, mer amit te mondasz az úúúúgy van, oszt meg "neked mindenben igazad van", ugye móricka? :DDD
na szdsz-ezzél még kicsit, attól megnyugszol te nyomorult barom :DDDD

pamut 2017.04.11. 01:23:07

@asdfrew:
tehát nem tudod kimagyarázni, látod, pont ezt mondtam eddig is :D

asdfrew 2017.04.11. 01:24:47

@pamut: Az neked miért SZDSZ ezés, ha megkérdezem, hogy rájuk szavaztál? Szégyelled? Megértem, de miért SZDSZ-ezés? kb ennyi logika volt mindenben amit eddig leírtál. De ismét magadból indultál ki, ami megint csak dicséretes, de hidd el, hogy nem mindenki hazudik, mint te.
Szóval? SZDSZ-re szavaztál?

pamut 2017.04.11. 01:25:21

@asdfrew:

ÉN 1:03-kor:
"Hogy fut a gyáva a szégyene elől!!! :DDD"

TE 1:14-kor:
"fut a gyáva :D"

Azt most meg ezt írod te röhejes, szomorú kretén:
"utánozlak téged? Mivel? én nem tudok ennyire balfasz lenni."

:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

asdfrew 2017.04.11. 01:26:21

@pamut: semmit nem kell kimagyaráznom. magyarázkodni annak kell, aki hazudik én nem hazudok.Ez ilyen egyszerű. Személyeskedni is az szokott, aki nem tud érvelni. Ezért kezdtél el személyeskedni.

asdfrew 2017.04.11. 01:28:17

@pamut: Mivan? szóval ha te használtál egy szót, akkor én már nem tehetem és az utánzás? UTÁNZÁS BASZDMEG! Látod nekem fel sem tűnt, te meg ezen lovagolsz már 10 komment óta. Akkor ki is a gyerek? Baszdmeg!! utánzáááááás! kb oviban halottam ezt utoljára, hogy ezzen akadt ki valaki.
Utánzás! kész.

pamut 2017.04.11. 01:28:17

@asdfrew:

:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

mondom a demens debilnek hogy "szdsz-ezzél még kicsit, attól megnyugszol te nyomorult barom :DDDD", erre TÉNYLEG nekiáll szdsz-ezen bazdmeg, 2017-ben, hát ilyen niiiiiincs, ez még ANNÁL is debilebb mint gondoltam :DDDDDD

móricka, az EU-fóbiád a betegesebb, vagy az SZDSZ fóbiád? :DDDD

te ugye TÉNYLEG nem fogod fel MENNYIRE szánalmas kretén vagy 2017 ápriliséban az szdsz-éseddel, te ostoba, szánalmas barom? :DDDD

pamut 2017.04.11. 01:29:32

@asdfrew: dehogynem hazudtál móricka, mint a vízfolyás :D
mikor léptél be a fdieszmaffiába, te hazug bohóc?

asdfrew 2017.04.11. 01:30:42

@pamut: de az miért is SZDSZ-ezés, ha megkérdezem, hogy arra szavaztál valamikor? Ezt így elmagyarázod? mert szerintem te sem érted. Ha azt kérdezem, hogy LMP-re szavaztál akkor az minek minősül? Ez egy egyszerű kérdés? Arra szavaztál valamikor, vagy sem. Most vagy az van, hogy demens vagy (vigyázz utánzáááás! szólj az óvónéninek) és nem emlékszel, vagy szégyelled.

pamut 2017.04.11. 01:31:21

@asdfrew:

MUHAHAHAHA, lebukik a nyomoronc hülyéje erre a s dedós utánzásával, erre már hirtelen az a baja hogy oviban zavart ez valakit :DDD

istenem bazdmeg, te TUDSZ még mélyebbre süllyedni, hihetetlen :D

asdfrew 2017.04.11. 01:31:26

@pamut: megmondom, ha te is válaszolsz arra, hogy mikor szavaztál az SZDSZ-re. Na deal? lássuk mennyire vagy tökös

asdfrew 2017.04.11. 01:32:24

@pamut: nekem nem baj, hogy ez oviban zavart valakit, akkor annak volt az ideje, de felnőttként ez már CIKI!

pamut 2017.04.11. 01:32:36

@asdfrew:
:DDD és már HAZUDIK megint, úgy tesz mintha csak kérdezné (bár az is ciki lenne), noha ez SEM igaz :D

és akkor ismét te szánaémas utánozó majom:
te ugye TÉNYLEG nem fogod fel MENNYIRE szánalmas kretén vagy 2017 ápriliséban az szdsz-éseddel, te ostoba, szánalmas barom? :DDDD

pamut 2017.04.11. 01:35:14

@asdfrew:
látom amikor lebuksz a hazudozásaiddal akkor mindig szdsz-ezel, így terelsz a mocskodról, ahogy most is :D tipikus fideszes reakció, tagadni sem tudod :D

gyorsan,szdsz-ezz, agyhalot, még csak 2017 van,. még űberciki csak extraciki! :D
látom te inkább leégeted magad, az is jobb neked terelésnek, addig sem a szégyenletes butaságaidról, ostoba hazugságaidról, autós meg kényszerítős veretes, ökörségiedről van szó, ezek elől menekülsz te gyáva :D

asdfrew 2017.04.11. 01:37:06

@pamut: ITT a remek alkalom, hogy kiderítsd, hogy mennyire igaz. Senki nem SZDSZ ezik, hanem megkérdezem tőled, hogy arra szavaztál-e. De te szt szégyeled. Na mindegy, akkor elkönyvelem ezt egy igennek, mármint, hogy arra szavaztál. A korod sem fogod nyilván elárulni, annak is megvan nyilván a nyomós oka, így visszaolvasva téged meg is értem, hogy ezek után a kommentek után nem mered felvállalni, hogy elmúltál már 18, de ezen most túllépünk. Szóval a kérdésem hozzád EX SZDSZ szavazóhoz, hogy nem mit éreztél miután kiderült az SZDSZ-ről, hogy a tagjai közt rengeteg a ÁVÓ-s gyerek és mindenben akadályozták a kommunista rezsim elszámoltatását?

pamut 2017.04.11. 01:37:06

@asdfrew:
:DDDDDDDD

Amíg nem buktál le addig még tagadtad:
"utánozlak téged? Mivel? én nem tudok ennyire balfasz lenni."

Aztán miután már lebuktál, és nem tudod tagadni:
"ez oviban zavart valakit, akkor annak volt az ideje, de felnőttként ez már CIKI!"

:DDD

ugye te is érzed hogy mennyire szánalmas vagy, ezért terelsz izomból? :D
és ugye azt is érzed hogy ez csak egy költői kérdés volt ? :D

asdfrew 2017.04.11. 01:39:24

@pamut: az autós és egyéb dolgokat már tisztáztuk. Azon nincs már fehér folt. Te is beláttad már hogy tévedtél, ez szép volt tőled, hogy elismered a hibáidat. Helyes.

asdfrew 2017.04.11. 01:40:56

@pamut: De miért én valóban nem tudok annyira balfasz lenni mint te. Azt meg nem veszem utánzásnak, ha ugyan azt a szót használom, mint te, hisz te is használtál szavakat tőlem, mégsem hisztizek. Ezt hívják felnőtt kornak, de majd rájössz.

pamut 2017.04.11. 01:41:28

@asdfrew:

1. "Senki nem SZDSZ ezik, hanem megkérdezem tőled"
azt a HAZUG mindenedet te fasz :D

TE írtad, 23:30-kor, mindjárt a LEGELSŐ nekem írt válaszodban, semmi kérdés, ahogy hazudozod újra és újra, nem, hanem egyből sértésnek, billognak szánva :):
"jó adag SZDSZ cinizmus"

De persze te ezt is le fogod tagadni mindjárt, neked nem probléma hogy hazudj :)

ja és előtte másnak is az SZDSZ-szel jöttél legalább 3x, de nem vagy ám fóbiás, te csak kérdezgetsz, ugye, még akkor is ha lebukattalak ismét ugye? :D

2. erre valahogy gyáva vagy reagálni, vajon miért? :)
te ugye TÉNYLEG nem fogod fel MENNYIRE szánalmas kretén vagy 2017 ápriliséban az szdsz-éseddel, te ostoba, szánalmas barom? :DDDD

asdfrew 2017.04.11. 01:43:19

@pamut: Nem tagadom le, miért tagadnám? De most feltettem konkrét kérdést s te terelsz. az SZDSZ cinizmus meg egy létező fogalom. nem tehetek róla, hogy róluk nevezték el.

pamut 2017.04.11. 01:44:15

@asdfrew:

" az autós és egyéb dolgokat már tisztáztuk."
ja, tisztáztuk, hogy akkora ökör vagy mint egy hegy :D

"Te is beláttad már hogy tévedtél, ez szép volt tőled, hogy elismered a hibáidat. Helyes."
látod, te fasz, ezt szeretem benned: hogy még csak NEM IS TAGADOD hogy hazudsz :)

egyszerűen fogod magad, és leírsz egy hazugságot, oszt jónapot :) mert IGEN, te vagy ennyire aljas patkány :) Hajszálpontosan tudod hogy hazudsz, és mégis, teljesen nyíltan hazudsz :)

és tudod miért szeretem ezt benned? :) azért, te aljas sunyi hazug fasz, mert ezzel TOTÁLISAN tagadhatatlanná teszed te magad hogy mekkora egy hulladék geci vagy :) egyszerűen nem tudod tagadni :)

asdfrew 2017.04.11. 01:45:01

@pamut: nem buktattál le. nincs mivel. nem SZDSZ-eztem. megkérdeztem, hogy rájuk szavaztál-e. AZ NEM UGYAN AZ. Ugyanakkor azt sem állítottam, hogy SOHA nem SZDSZ-eztem. Tehát téged fogtunk -ismét - hazugságon. Nem ciki, hogy állandóan lebuksz?

pamut 2017.04.11. 01:45:51

@asdfrew: ja, ugyanazokat a névelőket használtam mint te, ennyiben "utánoztalak", istenem de szánalmas vagy már megint :D lebuksz de még vergődsz tovább, hová, hová, hová süllyledsz még te hazug ?:D ugye bármi felfér arra hazug pofádra? :D

asdfrew 2017.04.11. 01:46:18

@pamut: igazad van, ökör vagy mint a hegy. minden tételemet meg tudtam védeni aljas ferdítő hazugságaiddal szemben és ezt nem tudod elviselni.

pamut 2017.04.11. 01:48:08

@asdfrew: már hogynentagadnád, eddig azt hazudtad hogy "csak kérdezted", épp most idéztem be a te szövegedet, ahol kiderült hogy nem kérdezted :D
ugye mondtam hogy akkor is hazudni oigsz tovább ? :D nahát, már megint igazam lett, olyan meglepő!! :DDDD

na, hazudj még valamit, szerintem ma este rekordot döntesz :D

asdfrew 2017.04.11. 01:49:07

@pamut: Mókás vagy. viszont gerinctelen is egyben. Rengeteg hazugság amin ma rajtakaptunk tesz ilyen frusztráltá, vagy van valami más is? Mikor válaszolsz a kérdésemre? nem mersz arra sem, pedig láthatod, hogy nem SZDSZ-eztem benne.
Vicces hogy azt gondolod, ha a másikra mindenféle otrombaságot kiáltasz, az nem téged minősít kizárólag.

pamut 2017.04.11. 01:50:04

@asdfrew:

"nem SZDSZ-eztem. "

LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL BAZDMEG és ISMÉT LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLLLLL :DDD

:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

És még aztán is van pofája tagadni, hogy belenymom a képét a bizonyítékba,a saját szavaiba! :DDDDDD

Ritka gátlástalan patkány vagy te fasz! :DDD ennyire gátlástalan faszt ritkán látok, pedig nyüzsög itt a neten pár igazi patkány, de te még köztük is a legaljasabb vagy, gratulálok :D

pamut 2017.04.11. 01:51:18

@asdfrew:

védtél te egy nagy lófasz barátocskám, te hazugskirály, még csak MEG SEM PRÓBÁLTAD :D

és ismét, a lényeg:

"egyszerűen fogod magad, és leírsz egy hazugságot, oszt jónapot :) mert IGEN, te vagy ennyire aljas patkány :) Hajszálpontosan tudod hogy hazudsz, és mégis, teljesen nyíltan hazudsz :)

és tudod miért szeretem ezt benned? :) azért, te aljas sunyi hazug fasz, mert ezzel TOTÁLISAN tagadhatatlanná teszed te magad hogy mekkora egy hulladék geci vagy :) egyszerűen nem tudod tagadni :)"

asdfrew 2017.04.11. 01:52:56

@pamut: kezdesz sokat félreütni. Nehogy annyira felhúzd magad, hogy agyvérzést kapj :) Hallod azért ennyire ne húzd fel magad, ez csak egy blog, nem az élet. Nem kell ennyire komolyan venni, mert megüt a guta.
Mivel én SOHA nem hazudtam sem most sem máskor ezért minden mondatomat tudom vállalni. Te nyilván azért vagy ilyen ideges, ingerült, mert állandóan magyarázkodásra kényszerülsz és folyton vissza-vissza kell olvasnod magad nehogy belegabajodj a hazugság pókhálójába, amit fontál. De bizony ez nem megy.

asdfrew 2017.04.11. 01:55:37

@pamut: te mibe nyomtad bele a képem? mit írtam én neked oda? idézd az egészed ha mered te kis sunyi hazug , ne csak a neked tetsző, kiollózott részeket. Mindent. Miért hazudsz? Ha észrevetted nem is szoktam ebbe a mindent kiforgató hazugságaidra reagálni, mert minek. d ezt most nem hagyhatom szó nélkül.

pamut 2017.04.11. 01:55:40

@asdfrew:
kb. 10 hazugságoddal szemesítettelek, és megmondtam azt is előre hogy tovább fogsz hazudni :) s lám... :)

na, hazudj megint, ahogy eddig :)

pamut 2017.04.11. 01:56:50

@asdfrew:

azt most meg úgy teszel mintha nem idéztem volna már egy csomószor fentebb a hazudozásaidat :DDDD

ezt a GYÁVA szar hazugot, te komolyan ritka nagy patkány vagy :D

asdfrew 2017.04.11. 01:56:53

szóval milyen érzés volt szembesülni vele, hogy kis ÁVÓ-s patkányok gyerekeire szavaztál?

asdfrew 2017.04.11. 01:58:35

@pamut: baszod, folyamatosan idézel engem. Már kezdem azt hinni, hogy valami buzi vagy és szerelmes lettél. még válaszolni is gyáva vagy. tipikus fidesz tempó.

asdfrew 2017.04.11. 01:59:55

@pamut: fideszbirkává változott SZDSZ ávós! azt hiszem ez jól jellemez téged. Szerintem voltál te már MSZP szavazó is. Mi jön? DK?

pamut 2017.04.11. 02:01:37

@asdfrew:

"szóval milyen érzés volt szembesülni vele, hogy kis ÁVÓ-s patkányok gyerekeire szavaztál?"

látom előtört belőled az igazi éned :)
ja, nem is, már órák óta hazudozol, totálisan gátlástalanul, még csak titkolni sem tudod az igaz valód :)
ez a te szinte te fasz, ez, tagadhatod napestig, hazudhatsz örökkön örökké, ennyit tudsz :)

asdfrew 2017.04.11. 02:01:53

@pamut: te vén ÁVÓ szökevény.

asdfrew 2017.04.11. 02:02:39

@pamut: gyáva ÁVÓ-s fideszbirka vagy.

pamut 2017.04.11. 02:03:01

@asdfrew:
és már buzizol is, eddig hogy bírtad ki? :D
ja, hogy a hazudozással elvoltál.... :D

na, most mi jön, zsidózás, migránsozás? gyerünk, úgyse bírod ki hisz ez a te szinted :DDD

asdfrew 2017.04.11. 02:03:32

@pamut: nem mersz te semmire sem válaszolni. Micsoda egy nulla ember vagy te. legalja! fideszbirka

pamut 2017.04.11. 02:04:03

@asdfrew:

Szóval most az ÁVÓ-zásal próbálkozol, istenem HOGY LEHETSZ ENNYIRE SZÁNALMAS???????? :DDDDDD

na HAZUDJ még béla, megy ez neked! :D

asdfrew 2017.04.11. 02:04:29

@pamut: a te szinted mi te ÁVÓ-s fideszbirka?

pamut 2017.04.11. 02:04:49

@asdfrew:

akkor a tények :)

ez vagy te:

egyszerűen fogod magad, és leírsz egy hazugságot, oszt jónapot :) mert IGEN, te vagy ennyire aljas patkány :) Hajszálpontosan tudod hogy hazudsz, és mégis, teljesen nyíltan hazudsz :)

és tudod miért szeretem ezt benned? :) azért, te aljas sunyi hazug fasz, mert ezzel TOTÁLISAN tagadhatatlanná teszed te magad hogy mekkora egy hulladék geci vagy :) egyszerűen nem tudod tagadni :)

asdfrew 2017.04.11. 02:05:23

@pamut: nem próbálkozok. Nem vagy te ember. csak egy sunyi kis kaki. annyit is ér a véleményed.

pamut 2017.04.11. 02:05:51

@asdfrew:

ügyes vagy móricka, írd le még 10000x, akkor igazzá válik, és büszkék lesznek rád a kocsmában! :D

asdfrew 2017.04.11. 02:07:14

@pamut: nagyon köszönöm a jellemzést amit magadról írtál.. az a rész különösen tetszik, ahol azt írod magadról, hogy: "és tudod miért szeretem ezt benned? :) azért, te aljas sunyi hazug fasz, mert ezzel TOTÁLISAN tagadhatatlanná teszed te magad hogy mekkora egy hulladék geci vagy"
gyönyörűen foglaltad össze, hogy milyen remek ember vagy. és ÁVÓS fideszbirka!

pamut 2017.04.11. 02:08:40

@asdfrew:

áááááááááááááásít....

béla, hazudj már valami eredetit vagy az szdszávóbirka után legalább egyszer az életben próbálkozz valamivel ami a kedvenc kocsmádon kívül is értelmesnek számít...

el nem tudom mondani mennyire szánalmas már a vergődésed, legalább valami újat hazudj bazdmeg te fasz.

mondjuk hazudd azt hogy én "beismertem" hogy igazad van, ugyan ezt már hazudtad párszor, de ez legalább még mindig majdnem olyan vicces mint amilyen aljas :)

pamut 2017.04.11. 02:10:28

@asdfrew:

ez komoly? :)

ide süllyedtél béla? :)

hogy úgy teszel mintha nem rólad szólna? :)

hát már hazudni sem tudsz, csak megint utánzod a másikat, meg egész bekezdést lopsz el? :D KIBASZOTT SZÁNALMAS VAGY EMBER :D

asdfrew 2017.04.11. 02:12:29

@pamut: ez egy izgalmas beszélgetés volt. Lemerültem az internet bűzös mocsarába, hogy megmentsek egy lelket, de csak egy ilyen szellemi toprongyot találtam mint ez a pamut gyerek, aki folyamatosan hazudozik, érvei nincsenek, nem érti, hogy a másik mit ír de nem kérdez, hanem inkább személyeskedésbe folytja a frusztrációját, érvelni nem tud, semmihez sem ért, buta mint a tök, de legalább büszke rá.
pozitívum: a szmálylikat sikerült megtanulnia és lelkesen használja is ezt a számára bonyolult jelet.

asdfrew 2017.04.11. 02:13:54

@pamut: az csak téged minősít, hogy egy ilyen szánalmas vergődésre reagálsz. ezek szerint megtaláltam a szinted, ha ennyire sikerül fenntartanom az érdeklődésed, te kis butus!

asdfrew 2017.04.11. 02:14:46

@pamut: nem úgy teszek, mintha nem rólam szólna, hanem ez nem rólam szól. Ez rólad szól.

asdfrew 2017.04.11. 02:16:10

@pamut: egyébként megdöbbentő, hogy mire pazaroljuk el ezeket a remek kis bájtokat. te ezt élvezed amúgy?

pamut 2017.04.11. 02:18:09

@asdfrew:
:DDD
mi van bélám, sehol egy szdsz-ezés, sehol egy ávó-zás? :DD csak nem fáradsz? :D ja, látom, a lesajnáló kényszeres, örök, beteges hazudozásos, az maradt, akkor nagy baj nincsen! :D

asdfrew 2017.04.11. 02:18:23

@pamut: na szevasz te ostoba buzi.
álmodj szépeket te fasz! :)

pamut 2017.04.11. 02:19:47

@asdfrew:
:DDDDDDDDDDDD
ezek a legviccesebb hazudozásaid, amikor kinyiltakoztatsz valamit és őszintén azt képzeled, hogy ha te azt kimondta,d akkor az úgy van :DDDDDD

az hogy konkértan szarrá cáfoltalak, sokszorosan lebuktattam a beteges, aljas hazudozásaidat, az az apróság az téged nem zavar,á dehogy :DDDDD erről már nem is akarsz beszélni, ugye? :D

pamut 2017.04.11. 02:21:10

@asdfrew: na ha elbúcsúzol, akkor még úgy 50 kommenet fogsz írni az eddigiek alapján :D

jól van, most szépen előkeresem és bemásolom pár hazudozásodat amiket már annyira el akarsz felejteni, csak hogy örülj :D

pamut 2017.04.11. 02:23:05

@asdfrew:

na lássuk a legviccesebb TAGADHATATLAN HAZUDOZÁSODAT:

"Te is beláttad már hogy tévedtél, ez szép volt tőled, hogy elismered a hibáidat. Helyes."

ÉS IGEEEEN!!! béla így hazudik!!! :DDDD

egyszerűen fogod magad, és leírsz egy hazugságot, oszt jónapot :) mert IGEN, te vagy ennyire aljas patkány :) Hajszálpontosan tudod hogy hazudsz, és mégis, teljesen nyíltan hazudsz :)

ja, hogy ezt nem tudod alátámasztani semmivel? ó, ez téged nem zavar :))) te csak hazudsz, oszt annyi :))
süti beállítások módosítása