A valódi viták otthona

Reflektor

A Fidesz szerelmet vallott a gyűlöletbeszédnek

2017. május 18. - baum

Ikotity István, az LMP országgyűlési képviselőjének jegyzete

 

6tszxo2ck9ha1huqus.jpeg
Takony és vér - a kormánypárt frakciójának szóvivője szerint ők így szeretik.

Bayer Zsolt szeretne úgy tenni - a nevezetes sörözői beszélgetés is ezt példázza -, mintha csak úgy véletlenül kicsúszott volna a száján az a bizonyos kijelentés, amely nem holmi kacifántos káromkodás volt, hanem uszítás, gyűlöletbeszéd a javából. Akár börtönnel is büntethető. Normális demokráciákban.

Magyarországon mégsem kell számítania retorzióra, hiszen Halász János, a Fidesz frakció szóvivője megmondta: sokan vagyunk, akik így szeretjük. Mindezt röviddel azok után volt képes megfogalmazni a politikus, hogy állva tapsolta ő maga is Áder Jánost, aki a gyűlöletbeszéd ellen szólalt fel a Parlamentben. Micsoda álszentség, hatalmas kétszínűség!


Lehet ám tovább fokozni a szinte fokozhatatlant: a "kávézás" reggelén a parlamentben Rétvári Bence és Hollik István, a Fidesz utánfutójaként értelmezhető, kimutathatatlan támogatottságú KDNP képviselői napirend előtti felszólalásukban a Jobbik agresszivitásáról értekeztek. Függetlenül attól, hogy van-e alapja ennek a véleménynek, ha valakinek, hát a jelenleg regnáló hatalom képviselőinek van a legkevésbé joga más politikai csoportok agresszivitásról beszélnie. Mintha az ordító oroszlán lehordaná a békát, amiért a kelleténél hangosabban brekkent egyet.

Akármilyen fura perverziója is legyen az egyébként a kereszténység köntösét álságosan rendre magára penderítő kormánynak, a véres-taknyos ügyet nem lehet egy elnézéskéréssel elintézni.

 

Főleg azért, mert a hétfő délelőtti vitakávézás során Bayer Zsolt igazából azért kért bocsánatot, mert eltévesztette a célt: elmondása szerint nem a civileknek szánta szavait, csak az eltalálandó személy elhajolt, így őket érte találat. Az illető alighanem Szél Bernadett, pártunk társelnöke, aki szintén jelen volt ezen a nyilvános vitán, akinek a sörözőben a szeme közé hazudhatott a Fidesz mocskos szájú megmondóembere úgy, hogy bár többen is jelezték ezt a tényt, a moderátor nem hagyta magát megzavarni a dologtól.

 

Bayer Zsolt nem a bocsánatkéréssel válaszolt arra a kérdésre sem, hogy miért nevezte Ferenc pápát demens vénembernek. A reformációra hivatkozva jogosnak tartotta saját korábbi szavait, plusz a Magyar Narancs évekkel ezelőtti II. János pápára tett megjegyzésével igyekezett legitimálni saját fröcsögését. A magyar keresztény és nem keresztény embereket egyaránt sértő és megtévesztő, sőt a pápa elleni támadásokat erősítő KDNP-s hozzáállás az Evangélium szellemiségének egyértelmű megcsúfolása.


Azt javaslom, ne Bayer Zsoltra legyünk dühösek! Ő megélhetési gyalázkodó: ha azért fizetnének neki, hogy táncoljon, táncolna. Számára - saját szavaival élve - a "misi" a fontos. Egy év sincs hátra a választásokig. A legfontosabb, hogy tudatosítsuk magunkban és minden emberben, akivel kapcsolatban vagyunk: van választásunk. Ez, ami most zajlik, vagy valami más.

 

Te követed már a Reflektort a Facebookon? Nem! Akkor ITT most megteheted! Köszönjük!

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://reflektor.blog.hu/api/trackback/id/tr4112513933

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.05.18. 13:58:41

A római pápa nem Isten, azaz nem áll felül a kritikán.

Paróczai 2017.05.18. 17:26:50

Bayer nagyon is jól teszi, amikor ezt a bandát kiosztja! Mennyi böfögés hangzik el a csuti g...iről, megy a tolvajozás, börtönnel fenyegetnek épp börtöntöltelékek. Írja csak meg Bayer ennek a takony bandának, hogy minden rendes, becsületes ember mit gondol róluk!
Ezek ha gyalázkodva ugatnak, tényleg ki kell b...ni őket, meg összefogdosni, mikor a ligetbe majomkodnak! Tróger banda tagja mindegyik!

Igazsagoszto buldog seriff 2017.05.19. 01:11:08

Na kivancsi vagyok hogy fogjak agyonhallgatni, meg relativizalni a balodali aktivistak agressziv akciojat, hogy betortek, egy szerkesztosegbe, es ott a liberalis sajtoszabadsag neveben eletveszelyessen fenyegettek az ujsagirokat.
Biztos jol meg lesz magyarazva, ez miert normalis es demokratikus.
Ha a jobboldal tized ennyit tenne, akkor mar bevonulna az ENSZ.

enpera · http://c64blog.wordpress.com 2017.05.19. 06:58:32

Ferenc pápa tényleg az aminek nevezte.

miért 2017.05.19. 07:04:26

@Paróczai: Harminc év után újra komcsi levelezőt olvashat az ember!
Zsóti es barátai, hívei minden rendszert kinyalnak es kinyaltak!

miért 2017.05.19. 07:06:10

@Igazsagoszto buldog seriff: Egy tömeggyilkos posztolgat itt hülyeségeket!

sinus67 2017.05.19. 07:09:53

@MaxVal BircaMan HJCD: Igy van! Mint ahogyan senki emberfia!
Azonban IGAZI keresztény ember akkor sem mond ilyen véleményt a pápáról. Azért meg pláne nem, mert amit mond az nem illeszkedik a szeretett kormányának a kommunikációjába.
Ez semmi más, mint saját ideológiájuk szembe köpése úgy, hogy nem tartja meg magának a véleményt, hanem kinyilatkozza, nehogy a (fideszes)hívők komolyan vegyék Ferenc pápa szavait a migránsokról.
Még a végén megérjük, hogy a fidesz valamelyik mamelukja egyéni törvényjavaslatot nyújt be a tízparancsolat módosítására is.

Skankhunt42 2017.05.19. 07:14:00

jaj bezzeg amikor a másik oldal akasztgatna meg kimondja, h ők jobban gyűlölik a másikat, mint a másik őket akkor meg kuss van és trendi progresszív összekacsintás

Boka1 2017.05.19. 07:27:21

Büszke lehet magára, akinek a gyerekeiben román vér folyik?

Pipas 2017.05.19. 07:42:24

"Magyarországon mégsem kell számítania retorzióra,"

Ha magyarországon az ilyen beszédet tiltanák, akkor az index balibberált hozzászólógárdája hamar eltűnne. :D

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.05.19. 07:48:17

@sinus67:

Nem éppen.

A római pápa egy ember, aki tévedhet, hülyeséget mondhat. Kritizálni lehet bármikor.

sinus67 2017.05.19. 08:57:29

@Pipas: Azért van egy kis különbség hozzászóló (véleménymondó) és publicista (véleményformáló) között.

Pipas 2017.05.19. 09:14:50

@sinus67: Konkrétan mi? Mi a különbség? Jobban hiszel a Bayernak mint az indexen kormányt szidó hozzászólóknak? A törvény azt mondja, hogy a blog számít, alatta meg nem?

sinus67 2017.05.19. 09:51:08

@Pipas: Az Indexen kormányt szidóknak nem hiszek, hanem egyet értek velük. Igyekezvén normálisan megírni a saját véleményem.
Bayernek pedig nem hiszek, mert az egész társaságával együtt szélkakas és mindig az éppen aktuális érdekeiknek megfelelően osztja az észt.
Tudom! Van ilyen a másik oldalon is. Annak sem hiszek!

sinus67 2017.05.19. 09:59:14

@MaxVal BircaMan HJCD: Kritizálni a döntését, megnyilatkozásait lehet. Amennyiben a szentírás, vagy bármi amire hivatkozik, nem azt tartalmazza. Vagy nem úgy! (Ilyet Bayertől sem olvastam.)
A személyét, hogy pl. demens már kevébé! Tekintettel arra, hogy sem Bayernak sem más világi embernek nincs lehetősége sem a pápa megnyilatkozásainak ilyen módon való bírálatára.
Ha nem tetszik neki(k) a keresztény egyházfő stílusa, és akkor térjen át másik hitre! A megtérés az megy nekik úgyis!

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.05.19. 10:29:29

@sinus67:

A katolicizmust valamilyen guruval kevered, ahol a főnök élet és halál ura, s mindig igaza van.

Az az érved, hogy akinek nem tetszik a római pápa, az ne legyen katolikus kb. olyan abszurd mintha azt mondanád, akinek nem tetszik Orbán minden szava, az mondjon le a magyar állampolgárságról és takarodjon az országból.

Pipas 2017.05.19. 11:02:11

@sinus67: "hanem egyet értek velük."

Tehát akivel egyetértesz, az gyűlölködhetsz, akivel meg nem értesz egyet, az nem?

sinus67 2017.05.19. 11:24:26

@Pipas: Ha szándékosan nem érted, amit írok, akkor abból nem vita lesz!
A kormányzat kritikájával értek egyet. Nyilván a lámpavasos, köteles és hasonló megnyilvánulásokban nem vettem és nem veszek részt.
Bár nem tudom, hogy számodra mi a gyűlölködés?
Amennyiben az, hogy Orbánék kormányzási technikájával, retorikájával nem értek egyet. A lopást meg egyenesen rühellem, akkor valóban gyűlölködő vagyok!
Ebben az esetben bármi nemű vita felesleges!

sinus67 2017.05.19. 11:29:07

@MaxVal BircaMan HJCD: Hát látom, értésbeli problémáid vannak!
(Majdnem megértést írtam. :) )
Lelked rajta!
Ha úgy látod, hogy én így látom, akkor legyen neked!
Nem írok feleslegesen, mert nem szeretek magyarázkodni olyannak, aki szándékosan félremagyarázza, amit írok. Az már nem érdemi vita!

Pipas 2017.05.19. 13:06:51

@sinus67: Eltértél a tárgytól. Szerintem olvasd vissza miről volt szó!

Pipas 2017.05.19. 14:25:00

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: de igen, eltért. az volt a kérdés, hogy a trolloknak mint te miért szabad azt, amit a bayernek nem. erre azt mondta, hogy trollokkal egyetért, a bayerrel meg nem ért egyet.

sinus67 2017.05.19. 15:20:29

@Pipas: Nem a trollokkal értek egyet. A kormányt kritizálókkal. A trollok pontosan azt csinálják, amit Te! Kiforgatják, szándékosan félreértelmezik amit az ember hozzászólásokban leír!
Azon kívül, attól, mert valaki trollkodik az nem egyenlő a gyűlöletkeltéssel!

Bayerhoz meg csak ennyit:

"A semmiből is hatalom lesz, ha valaki meggyőz egy tömegnyi keserű életű embert, hogy jogában áll jogtalanságot cselekedni."

Pipas 2017.05.19. 15:46:43

@sinus67: A kérdés az volt, hogy mi a különbség az indexen gyűlölködők gyűlölködése és a bayer gyűlölködése közt.

sinus67 2017.05.19. 16:17:28

@Pipas: Mi az indexen gyűlölködők gyűlölködése? Írj legalább két példát!

sinus67 2017.05.19. 16:47:09

@Pipas: Bayer:

1. "De ti nyugodtan őrjöngjetek tovább, és játsszátok el a rettegőt. Csak Szili helyett most Szél Bernadett hajtsa félig oldalra a fejét, és vegye elő a sírós hangját. Hiszen ennyit tudtok és ennyik vagytok. De Majdant akkor sem fogtok itt csinálni. Ezt megígérhetem, és vegyétek nyugodtan fenyegetésnek ezt az ígéretet!"

2. "SOROS GYÖRGY ÉS BIRODALMA 2. RÉSZ" Itt az egész lázít és nem elfogadásra buzdít a liberális eszmék és Soros ellen.

Nem részletezném, hogy ez miért gyűlöletkeltő, mert Te nyilván nagyon elfogadó vagy a baloldaliakkal, liberálisokkal.
Amennyiben nem, úgy pláne nem kell leírnom, hogy miért kelt gyűlöletet Bayer összes írása.
Nála ez egy folyamat. A kiragadott példáim nem tükrözik teljes valóságában azt, ami a Bayer célja. Feléd nem is kell tükrözzék. Te nagyon jól érted, csak szar beismerni. És inkább leállsz (ál)vitázni.

sinus67 2017.05.19. 16:48:02

@Pipas: És akkor a "viszkető tenyereket" nem is említettem.

Pipas 2017.05.19. 18:18:04

@sinus67: "Te nagyon jól érted, csak szar beismerni"

Okés, felfogtad, hogy bayer csúnya és gonosz. Eddig rendben van. És akkor most lássuk az eredeti kérdést:

"A kérdés az volt, hogy mi a különbség az indexen gyűlölködők gyűlölködése és a bayer gyűlölködése közt."

"Mi az indexen gyűlölködők gyűlölködése? Írj legalább két példát!"

Hát ha neked példát kell írni arról, hogy a blogok hozzászólói milyen gyűlöletkeltő dolgokat írnak, akkor szerintem hagyjuk. Nyilván csak trollkodsz, ugye?

Paróczai 2017.05.22. 19:25:22

Elkelne egy liberális szótár a felületre!

Troll: aki rámutat a liberális dogmák tarthatatlanságára
Gyűlölködő: aki a valóságot tényszerűen leírja nem liberális szemszögből
Birka: aki nem velük ért egyet
Másság: bűn, deviancia, erőszak és a nyílt hazugság támogatása
Demokrácia: csak nekik lehet igazuk
Bátor kiállás: erőszakra felhívás, uszítás

Estig lehetne folytatni!
süti beállítások módosítása