A valódi viták otthona

Reflektor

Három érv, hogy Gyurcsány Ferencnek nem érdeke a kormányváltás

2017. november 02. - baum

gyurcsany-ferenc-1-hpgy-1000x600.jpg 

Néhány napja indulatból leírtuk, hogy Gyurcsány Ferenc épp készíti elő Orbán Viktor új kétharmadát, most azt is megmutatjuk hogyan:

A Közös Ország Mozgalom koordinálásával 8 ellenzéki párt kidolgozott egy alternatív választási törvényt, a mostani fideszes ellenében. Egyedül csak a Demokratikus Koalíciónak volt külön álláspontja arról, hogy a nem Magyarországon élők ne szavazhassanak a magyar országgyűlési választásokon. Most, hogy a DK ezt a témát fő választási kommunikációs elemmé emelte, tudatosan szembemegy az ellenzéki konszenzussal, vagyis valójában nem akarnak ők semmilyen ellenzéki együttműködést, csak a saját támogatottságukat akarják növelni.

Ráadásul ennek a kérdésnek a fő mondanivalóvá emelése csak konfliktusgenerálásra jó, ami a Fidesz malmára hajtja a vizet, vagyis ezzel a DK segíti a Fideszt a hatalomban maradni. Tehát éppen Gyurcsány Ferenc politikája a kormányváltás akadálya.

Önmagában sem igaz az, hogy kizárólag a határon túli magyarok szavazatoknak köszönhette a Fidesz a 2014-es kétharmadot, hanem a Fidesz felé lejtő választási rendszer, melynek fő bástyái a nyertespremizálás és az igazságtalanra szabott választókörzetek. Ehhez járult még hozzá a rossz ellenzéki stratégia, vagyis a sikertelen összefogási konstrukció vezetett a végeredményhez.

 

Konklúzió:

 

Gyurcsány Ferenc a határon túli magyarok szavazatának elvételére irányuló kampányával egyértelműen a saját pecsenyéjét sütögeti, melynek nem a kormányváltás az elsődleges célja, hanem a baloldalinak mondott oldal leuralása. Ugyanabból a kottából játszik, melyből a Fidesz is, csak éppen nem a migránsokat veszi célkeresztbe, hanem a határon túli magyarokat. Magyarország egyik legnagyobb jelenkori problémája a politikai vezetés által generált gyűlöletkeltés. Gyurcsány Ferenc erre a rollerra pattant fel, tovább mélyítve az ország mentális válságát. Ezt nem lehet kimagyarázni még azzal a technikai hozadékkal sem, hogy a Demokratikus Koalíciónak még a választás előtt lesz egy vaskos saját Kubatov-listája azon nevekkel és címekkel, akik aláírják az íveiket.

 

Te követed már a Reflektort a Facebookon? Nem! Akkor ITT most megteheted! Köszönjük!

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://reflektor.blog.hu/api/trackback/id/tr4113146436

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Országos Választási Bizottság summák 2017.11.03. 08:53:30

Egy lista, amelyre vak és világtalan román, ukrán, szlovák, szerb feliratkozhat, de leiratkozni csak úgy lehet, ha lemondsz a magyar állampolgárságodról. Szerinted normálisak?  Hazai és nemzetközi, eus törvények és állampolgári alapjogok tömkelegét s...

Trackback: Örök élet, ingyen sör ... 2017.11.03. 08:53:05

Magyar Kétfarkú Kutya Párt; "Program alapú együttműködéseket tudunk csak elképzelni, de sajnos nemhogy örök életet de egy közepes hegyet sem ígér egyik párt sem." - de hiszen ezen semmi sem múlik. Lám ígérjük.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

chrisred 2017.11.03. 10:15:26

@nu pagagyí: Rossz példa, mert a portás éppen hogy többet tartózkodik a klub területén, mint a klubtagok. Csak éppen más célból. A külhoni magyar is családtag, csak olyan, aki soha nem látta a lakásunkat, ezért jellemzően őt nem szoktuk megkérdezni, hogy milyen színűre fessük a falakat. Ahogy ő se minket, ha a saját lakásáról van szó.

Alick 2017.11.03. 10:16:20

@mojszipupi: Megértem, ha valakinek nem tetszik a jelenlegi rendszer... de azért kár belemenni olyan értelmetlen fejtegetésekbe, hogy "ha a nagymamámnak áramszedője lenne, ő lenne a villamos". :)

conchita wurst 2017.11.03. 10:17:36

A magyarsag egy es oszthatatlan nemzet, barhol eljen, a karpat medenceben vagy a vilagon.

Ezt mar nem tudjak soha visszacsinalni a tetu komcsik. Pedig ok mindig is nagy tamogatoi voltak a szomszedok beolvaszto politikajanak.

Ma Orbannak a szlovakokkal es a romanokkal is sokkal jobb a viszonya mint a buta komcsiknak barmikor ezelott, igy a hataron tuliak is szabadabban lehetnek magyarok kulfoldon.

2017.11.03. 10:21:13

@conchita wurst: amíg a magyarság=a tetves, szarházi, náci csürhétekkel, addig igazad van.

chrisred 2017.11.03. 10:23:25

@conchita wurst: 89-ben a -libek éppen hogy a hatalom közelébe kerültek az államcsőd következtében, Orbánnal a soraikban.

conchita wurst 2017.11.03. 10:25:32

@chrisred: ja 89ben is a ballibek mentek csodbe csak akkor meg kommunistaknak hivtak magukat

conchita wurst 2017.11.03. 10:28:23

a ballibek mindig, mindent csodbe vittek

az SZDSZt

a NEPSZABADSAGOT

az MSZMPt, az MSZPt, meg az orszagot 89ben, 95ben, 2010ben.

Es meg ezek beszelnek lopasrol, korupciorol meg demokraciarol. Rohognek ha nem mi fizetnenk meg az amokfutasukat.

chrisred 2017.11.03. 10:29:47

@conchita wurst: Reformkommunistából liberális, liberálisból polgári közép, polgári középből nacionalista, nacionalistából fajvédő. Így leng ki a rendszerváltó inga.

1ghost 2017.11.03. 10:35:44

Ez erdélyi magyar életét hogyan befolyásolja az, hogy a mocskos fidesz szétlopja az adófizetők pénzét, szétveri az oktatást, a kórházakban patkányvizelet folyik a plafonról, miközben mészáros 70 milliárdot - mondom 7000 millió forintot - keres egy év alatt, orbán ráhel meg 400 milliás házat vesz 28 évesen, rogán pedig helikopterrel száguldozik a magyarok verejtéke fölött?

Az erdélyi magyar életét ez nem érinti sehogy!

Nem itt él, nem itt laknak a szülei, nem itt fognak felnőni a gyermekei. Akkor mi a faszért kellene szavaznia arról, hogy itt nálunk hogyan menjenek a dolgok.

Mindettől függetlenül baromság volt ezt a témát a választások előtt napirendre tűzni.

conchita wurst 2017.11.03. 10:59:22

@chrisred: hat persze

csak megsem orban nyomja a regi komcsi narrativat a hataron tuliakrol

hanem a ballib

mint minden masrol is

chrisred 2017.11.03. 11:20:12

@conchita wurst: Most. Ugyanez az Orbán kivezényelte a Fidesz frakciót az ülésteremből 1990-ben, amikor az Országgyűlés a trianoni diktátum 70 éves évfordulójáról tartott megemlékezést. Akkoriban igazodott a komcsi narratívához.

Janossz 2017.11.03. 11:34:09

@1ghost: Bocs, elszámoltad. Tudod, úgy vagyunk vele, hogy ilyen nagy számok, összegek csak matekpéldákban léteznek.:-)
Tehát 70 milliárd = hetvenezer-milló FT. Ettől a bécsi trnszvesztita biztos jobban érzi magát.

"Mindettől függetlenül baromság volt ezt a témát a választások előtt napirendre tűzni."

A fene tudja. Magyarországon a sárga irigységnek óriási hagyományai vannak. Még a Fideszesek körében is. Ha ráirányítja valaki a figyelmet erre a kifelé gavallérosan pénzt szóró politikára, lehet, hogy megingatja némelyek vakhitét.

Messze nem kedvencem Gyurcsány, de két dologban feltétlen igaza van: Az egyik ez a határon túli népszerűséghajhászás az egész ország pénzéből, egy pártnak, a másik a klérus és a kurzus összefonódása, szerelme egymás iránt.
Ezekről csak ő beszél, a többi néma csend. Pedig létező problémák.

illaim 2017.11.03. 11:47:00

@Frick László Intézet:"Gyurcsány kúrta szét az MSZP-t. Mi érdeke lenne neki bármi MSZP számára is jó?" Egy agymosott baromnak ritkán válaszolok, de az én emlékezetem szerint, legalább is idősorrendben, a maszop árulta el Gyurcsányt 2006.-ban!

1ghost 2017.11.03. 11:49:51

@Janossz:

Jaja, tényleg elszámoltam: 70 milliárd az 70000 millió. Ebből is látszik, hogy mennyire felfoghatatlan az az összeg, amit ez rohadt orbástroman gázszerelő zsebrebasz az adófizetők pénzéből a gazdájának. Elképesztő, hogy hova süllyedt az ország.

Ennél a mocskos orbánmaffiánál bármi jobb. Bármi.

a nemzet fogatlan provokátora 2017.11.03. 11:52:53

@chrisred: Az elzaszi németek viszont szavazhatnak a német választásokon, akárcsak a besszarábiai románok a románon..

The Ghost Wolf O1G · https://www.youtube.com/watch?v=Hy6Cf9nGNiw 2017.11.03. 11:59:14

Mondja ezt egy LMP-hez köthető blog. Az LMP nem hajlandó összefogni senkivel, mert az lenne az egyetlen értelmes dolog. A teljeskörű összefogás. Azután, ha a Fideszt elzavarták lehet kezdeni vitatkozni az egyes pozíciókon. de addig csak az összefogás marad.

a nemzet fogatlan provokátora 2017.11.03. 11:59:16

@chrisred: Ha nem engeded meg az alany világképéek változását, akkor vajon elfogadható a számodra Gyurcsány komminusta ifjúsági führerből milliárdossá való avanzsálását?

pkovaks 2017.11.03. 12:07:55

Nyugi Hölgyeim es Uraim, mindenki nyugodjon le, 2018-ban lesz Kormanyvaltas…A 3.Orban-kormanyt valtja a negyedik !

Világít a torony 2017.11.03. 12:08:29

A szerzőnek nem ártana elgondolkodni azon az egy dolgon, hogy miként került a Táncoslábú megint a figyelem központjába.
Továbbá, a hazánkban még ideiglenesen sem lakó külhoni magyarok szavazatainak hatástalanságáról rótt pár mondat sem felel meg a valóságnak.

1ghost 2017.11.03. 12:22:12

@a nemzet fogatlan provokátora:

Hazudsz tetves orbántroll. A szülei itt élnek, gyerekei itt maradtak, és majd ő is itt fog.

1ghost 2017.11.03. 12:23:50

@a nemzet fogatlan provokátora:

Orbán is kommunista ifjú führer volt. Persze volt már ő minden, liberális, konzervatív, illiberális. Amilyen a széljárás. A köpönyegforgató szaralakok mind ilyenek.

dare 2017.11.03. 12:32:40

@The Ghost Wolf: Hagyjuk már ezt az összefogást, ennek semmi értelme nincs a kispártokra nézve.
Amolyan melegedjetek csak, de pofa lapos.
Én amúgy megértem a Momentumot, és megértem az Lmp-t is.
De az ország 90% annyit fog csak fel az egészből, amit a nagyok mondanak neki.
Nevezetesen azt, hogy kollaboránsak.
Bár a Momentumnak a mostani tettét nem teljesen értem, nem túl észszerű a pártelnökök csatája (még a végén tényleg indulhat ott Rogán), de talán ez csak erőfitogtatás a részükről.
Az összefogás meg csak a koordinációra lehet érvényes, de azt is meg lehet úgy valósítani, hogy nem indítanak erős jelölteket egymás ellen.
Természetesen a Jobbikkal együtt értendő az egész "összefogásos" történet.
Így viszont szerintem lehet hajlandóság részükről az együttműködésre, de amíg játékszernek tekintik őket, addig nem.

FCUK10 2017.11.03. 12:38:51

az lesz a legszebb, mikor a DK rúg még 1-et 2-t az MSZPbe, azok besértődnek, tényleg külön lista lesz, és a DK-nak lesz 4,9%-a listán. na, akkor pezsgőt bontok én is, meg még jópáran :D

The Ghost Wolf O1G · https://www.youtube.com/watch?v=Hy6Cf9nGNiw 2017.11.03. 12:39:19

@dare: Csak annyit mutassál nekem, hogy az LMP és a Momentum hol lehet esélyes a kormányváltásra. Egyik pártnak simcs országos beágyazottsága. A Momentum ráadásul eddig az olimpiai népszavazási kezdeményezésük óta lófaszt sem mutatott fel, csak azt, hogy ők aztán senkivel sem állnak szóba. Az LMP-nek legalább Budapesten kívül is van egy jól ismert képeviselőjelöltje (Hadházy) de ez még kevés az üdvösséghez. Ez a két párt, amennyiben önállóan fognak indulni örülhetnek majd, ha megugorják a bejutáshoz szükséges 5%-ot.

a nemzet fogatlan provokátora 2017.11.03. 12:43:54

@1ghost: Ostobaság. Minimális arányérzéked sincs. Orbán a gimiben volt osztálytitkár, míg Gyurcsányod az egyetemen függetlenített Kisz-titkár, majd pécsi városi kommunista ifjúsági führer. Osztán kommunista ifjúsági vezérből milliárdos lett..
Merkel NDK Kisz vezérségéről mi a véleményed..?;)

a nemzet fogatlan provokátora 2017.11.03. 12:47:18

@1ghost: Mi van a 170 milliárddal, ami a 4 -es metro pénzből hiányzik? (Olaf jelentés..)

chrisred 2017.11.03. 12:48:48

@a nemzet fogatlan provokátora: Kiszes-milliárdos-politikus vs Kiszes-politikus-milliárdos? Számomra egykutya. Annyi a különbség, hogy Orbán távolabb indult a tűztől, ezért kicsit kapargatnia kellett a gesztenyét. Gyurcsánynak minden az ölébe hullott.

a nemzet fogatlan provokátora 2017.11.03. 12:49:26

@FCUK10: Remélem ,hogy kiesnek. Végül is a libsi zöldek ausztriai kiesésére sem számított senki, oszt mégis..:)

1ghost 2017.11.03. 12:52:22

@a nemzet fogatlan provokátora: "Mi van a 170 milliárddal, ami a 4 -es metro pénzből hiányzik? "

Van saját legfőbb ügyészetek, nyomozzátok ki. A bűnösöket sitteljétek le, bárki is az. Látod te tetves, gerinctelen orbánbérenc, egy demokrata így gondolkodik.
Persze, neked mint orbán csahos ebjének ez érthetetlen.

chrisred 2017.11.03. 12:53:22

@a nemzet fogatlan provokátora: A német példa szemléletesen mutatja, mennyire elválhat egymástól az állampolgárság és a népi közösséghez tartozás. És valóban, a külföldön élő, magukat németnek vallók szavazhatnak is, ha igazolják az anyaországhoz való kötődést (vagy legalább három hónapos németországi tartózkodás, vagy a helyi németséghez köthető szervezetekben vagy kulturális intézményekben való aktivitás).

dare 2017.11.03. 12:54:09

@The Ghost Wolf: Egy szóval nem állítottam azt, hogy képesek a kormányváltásra.
Jelen pillanatban egyik párt sem képes a kormányváltásra, de ha képesek megegyezni a háttérben, akkor egy erős ellenzék lehetnek 18 után.
Ennyi amit állítok.
És nagyon vissza kell fognom magamat, hogy ne ekézzem a balos pártokat, mert tudom jól, őrájuk is nagyon szükség van egy erős ellenzékhez.
Ennyit ha orrbefogva is, de igazán megtehetnének értünk, ha már egyszer a javunkat akarják.

chrisred 2017.11.03. 12:57:27

@a nemzet fogatlan provokátora: Két elfogadható lehetőséget látok:

1. Nem kell egy fillért sem visszafizetni a felvett uniós támogatásból, és akkor nem a magyar adófizetőknek hiányzik az a pénz.
2. Ha vissza kell fizetni, akkor hét év nyomozás után Polték álljanak elő egy konkrét gyanúsítottal (vagy többel) és emeljenek vádat.

1ghost 2017.11.03. 12:57:37

@a nemzet fogatlan provokátora: A gazdád komcsi volt. Mi a faszt nem értesz ezen?

conchita wurst 2017.11.03. 12:58:13

@chrisred: a hataron tuliak tudjak miert kell tisztelni orbant

orban a magyarsag megmentoje

Visceroid 2017.11.03. 13:01:36

Hova tud még ez az ország süllyedni? Komolyan? Nincs más ember a baloldalon csak Gyurcsány?

a nemzet fogatlan provokátora 2017.11.03. 13:02:08

@chrisred: Csak tudod az ördög a részletekben van. Orbán fiatalkorúként volt osztálytitkár a gimiben, míg Fletó az egyetemen komoly befolyással bíró függetlentett Kisz-titkár, majd később még magasabbra hágott a kommunista ifjúsági hierarchiában.. ( Ebbéli minőségében egyébként többször a Fidesz mint Kiszen kívüli, ellenzéki ifjúsági csoportosulás elszigetelésére, ellehetlenítésére szólított fel a 80-es évek végén..)

a nemzet fogatlan provokátora 2017.11.03. 13:04:36

@chrisred: Igen? Gondolom "előkerültek " új szavazatok. :)Addig számolták, míg csak meg let, a nem ragadó borítékok országában.:)

conchita wurst 2017.11.03. 13:04:47

buta kommunistak 2018as valasztason mar ay eletukert harcolnak nem a kormanyvaltasert

1ghost 2017.11.03. 13:07:38

@a nemzet fogatlan provokátora:

Már megint hazudsz te szarházi orbánista bérhazudozó: a gimnáziumokban nem voltak osztálytitkárok. Kisztitkárok voltak, mint az orbán, meg a rogán.
A tolvaj korrupt orbán gazdád ifjú komcsi volt. Komcsi, a javából.

conchita wurst 2017.11.03. 13:09:39

nem kell demokracia

emlexunk milyen a demokracia
2 evente miniszterelnok csere 2 evente koalicios valsag vagy allamcsod

most meg jobban hasitunk mint amerika bazmeg

demokracia a legkorruptabb allamforma

chrisred 2017.11.03. 13:10:38

@a nemzet fogatlan provokátora: Az ördög az olyan részletekben van, hogy a Ménesi utas bagázst Horváth István akkori belügyminiszter (Stumpf István apósa) patronálta. Azt meg tudjuk, hogy Gyurcsány kinek az unokáját vette el...

chrisred 2017.11.03. 13:14:51

@a nemzet fogatlan provokátora: Nem. A Zöldek kiestek, viszont a tőlük kilépett Peter Pilz újonnan alapított mozgalma bekerült.

6.Lenin 2017.11.03. 13:16:15

Ez valami viccblog?

1-5 %os pártocskák viaskodnak a kormány leváltásán amikor a kormánypártok támogatottsága 50 % körüli a választások előtt fél évvel?

Észnél vagytok?

A külhoni magyarok a nemzettársaink-magyarok, akik akaratukon kívül kerültek más határok mögé.
És nagyon is nem mindegy, hogy milyen kormány van hatalmon a még Mo-nak nevezett országban. Lehet, hogy lassan minket is kiszorítanak innen és valamelyik kalifátus részei leszünk csupán, és senki nem fog törődni, hogy kinek is valljuk magunkat.
Van joguk beleszólni-akár jelképes szinten is, hogy a ma még Mo-nak nevezett országban olyanok kormányozzanak, akik nem tagadják ki őket a nemzetből

Óriási szégyen, hogy ezen még vitáznak is a magukat a magyar nemzethez tartozónak vallok. Én kibasznám őket az országból, akik megtagadják a saját nemzetüket.

El lehet menni, ahogy a poszt témájához tartozó elmeroggyant ajánlotta már egyszer.

conchita wurst 2017.11.03. 13:16:46

az utobbi 10 evben nem volt olyan allam a vilagon ami 4-5% felett novekedett volna csakis a feudalis rendszerek, istencsaszarsagok es mas kozponti iranyitasu rendszerek.

Orban ezt mar reg megfigyelte.

Es a magyarok is koszonik szepen a keszpenzt tovabbra is elfogadjak, de a demokraciabol tobbet nem kernek. Orban szavat meg keszpenznek lehet venni nem hiaba Europa legsikeresebb politikusa.

A demokracia a legkorruptabb allamforma.

chrisred 2017.11.03. 13:16:50

@a nemzet fogatlan provokátora: Ez egy nagyon jó beállítás, biztosan sokszor elpróbálták. :)

a nemzet fogatlan provokátora 2017.11.03. 13:16:53

@1ghost:

Nesze te szarházi görény, nézegessed:

m.cdn.blog.hu/sp/spiler/image/orbanmarc15.jpg

( Ha jól számolom Gyurcsányod ekkortájt xeroxozhatta a Rozs féle dolit..:)))))

1ghost 2017.11.03. 13:24:25

@a nemzet fogatlan provokátora:

A komcsik mindig is nyírták egymást! Gondolj Trockijr, Kamenyevre, Zinovjevre, vagy nálunk Rajk Lászlóra! Nem kellett volna a mocskos tolvaj gazdádnak beállni a komcsik közé, ez ilyen egyszerű.

Dehát már ifjúkorában is csak a hatalom érdekelte, ez tetves kommunista kisztitkárt.

tireless treehugger 2017.11.03. 13:33:28

nagyot változott orbán, még az igazmagyar kolozsváriak közé is csak testőrökkel merészkedik:

kolozsvaros.com/wp-content/uploads/2017/04/2-1.png

conchita wurst 2017.11.03. 13:37:02

@6.Lenin: azt nem kene elfogadni hogy Magyarorszag 150 eves torok megszallasa idejen a Felvidek volt Magyarorszag egyetlen ep resze, a tobbin a torokok randaliroztak 6 generacion keresztul

na akkor talan a magyar testvereink megtagadtak minket? letorokoztek a megszallt teruleteken senyvedoket<

akkor hogy merik a komcsi korcsok romanozni, totozni a magzar testvereinket?

conchita wurst 2017.11.03. 13:41:42

@tireless treehugger: muhaha mer kolozsvaron is a lipsik gyoztek mi?

6.Lenin 2017.11.03. 13:41:58

@conchita wurst:

Szerintem is a sok elmeroggyant azt sem tudja miről beszél, amikor külhoni magyarokat megtagadja kicsinyes érdeksérelemnek hitt okok miatt.

Ez az igazi sötétség.

conchita wurst 2017.11.03. 13:47:39

@6.Lenin: sajnos a kommunistak 40 evet dolgoztak ezen es majdnem sikerult kiirtaniuk a kulhoni magyarokat a romanokkal, totokkal, ruszkikkal kollaboralva

a komcsik csakia a magyarok ellen tudnak osszefogni, ebben nem valtoztak 1947 ota

6.Lenin 2017.11.03. 13:51:33

@conchita wurst:

Nem véletlen Gyurcsány szeretné ezt ismét. (2004-ben)2006-ban is megmutatta, hogy ki is ő valójában, és számára mit is jelent a demokrácia.

chrisred 2017.11.03. 13:54:43

@conchita wurst: Megtagadni? Volt eszükben! Az átmenekült nemesek ugyanúgy megpróbálták az adót behajtani a volt birtokaikról, nem törődve azzal, hogy a török is beszedte. Időnként egy császári zsoldossereg betört, és felégetett, feldúlt, elrabolt, amit tudott. Nagyjából ezt kapta a török hódoltsági terület lakossága az ország Habsburg részétől.

conchita wurst 2017.11.03. 14:04:50

@chrisred: es mi koze ennek a magyarokhoz?

a felvidekiek letorokoztek oket? balassi letorokozte a magyarorszagiakat?

a nemzet fogatlan provokátora 2017.11.03. 14:30:47

@1ghost: Tehát akit a komcsi rendszerben elkaptak a rendőrök, az is komcsi, akit meg nem kaptak el, az nem komcsi. "Őrült beszéd, de van benne rendszer..":))

1ghost 2017.11.03. 14:38:37

@a nemzet fogatlan provokátora:

Hogy lehetsz akkora barom, hogy azt állítod, hogy akit elkaptak a rendőrök az komcsi volt? Tehát, ha mondjuk egy kábítószerkereskedőt elkaptak az szerinted komcsi volt? Ne haragudj, de te ezen a nickeden messze hülyébb vagy, mint a többin.

Na ezt figyuzd: komcsi például egy kisz titkár! Mivel orbán gazdád kisz titkár volt, hát ő is komcsi. Nem bonyolult ez.

a nemzet fogatlan provokátora 2017.11.03. 14:41:09

@chrisred: Részben igaz. Elsősorban azért volt így, mert a törökök gyakorlatilag bezárkóztak az elfoglalt várakba. A hódoltsági terület felső karéjában lévő falvakat elsősorban a habsburg várak gyatrán, és késve fizetett végvári katonái és hajdúk sarcolgatták. Persze a török is vezetett nem egy portyát a Habsburg területen lévő falvak ellen. Habsburg zsoldoscsapatok inkább a 15 éves háború során követtek el atrocitásokat a civil lakosság ellen ,és nem csak hódoltsági területen..

conchita wurst 2017.11.03. 14:42:16

miutan kiirtottuk a komcsikat, lipsiket es magyarorszag visszanyerte egeszseget megkezdjuk az elveszett orszagreszek visszaszerzeset

szlovakok romanok visszamagyarositasat

150 ev torok nem artott akkor 100 ev roman se art meg

a nemzet fogatlan provokátora 2017.11.03. 14:46:00

@1ghost: Mondjuk egy ellenzéki tüntetésen te nagyon ostoba.. Mindent a szádba rágjak? Orbá 16 évesen volt érintett Kisz ügyben egy rövid ideig a középiskolában, majd az egyetemen megakalított egy Kisszel rivalizáló ifjúsági szervezetet.
Ellenben Gyurcsányod felőttként lett magas rangú, befolyásos Kiszes. Merkel mutti NDK Kiszes múltjáról még midig nem nyilatkoztál..;)

chrisred 2017.11.03. 14:46:52

@conchita wurst: Lehet, hogy szeretnél a szlovákokból és a románokból magyart csinálni, de ők inkább csehek, németek, angolok vagy spanyolok szeretnének lenni. Ez mondjuk a magyarokra is igaz.

tireless treehugger 2017.11.03. 14:50:16

@conchita wurst:

Nem, ez azt mutatja hogy még a sajátjaiban sem bízik, és hogy nem magabiztos vezető hanem félelmeiben élő diktátor.

Színjáték.

Vidéki gyerek miközben a budai hegyen lakik, szegény miközben kastélyai vannak, egyszerű ember miközben a családja cégeken keresztül komplett iparágakat birtokol, magyarkodik miközben az araboknak-oroszoknak-bárkinek árulja a hazát, rend van miközben kupi az egész állam és az ország, ....

Amikor megvakarod a propagandát alatta teljesen mást találsz.

Mert orbán megbízhatatlan csaló hazudozó.

Nekem ilyen ember nem kell.

6.Lenin 2017.11.03. 15:00:19

@chrisred:

"Lehet, hogy szeretnél a szlovákokból és a románokból magyart csinálni, de ők inkább csehek, németek, angolok vagy spanyolok szeretnének lenni. Ez mondjuk a magyarokra is igaz. "

Beszéltél már élő szlovákkal, vagy románnal, hogy ki is ő valójában, és ki is szeretne lenni? Szerintem nézz vissza csak néhány évtizedet.

Miért is kéne nekem németnek, spanyolnak vagy bárkinek is lennem?
Miért is kéne nekem szégyellnem, hogy magyar vagyok?

Mert vannak nemzetáruló politikusaink, nemzettársaink?

A spanyolok szégyenlik, hogy kiirtottak nemzeteket? Vagy a nácik nem németek voltak? Vagy már nincsenek köztük hasonló gondolkodásúak?

El lehet menni, ha nem tetszik a hazád. Ki tart vissza?
Próbálj csak mindig a magad nevében beszélni.

1ghost 2017.11.03. 15:01:00

@a nemzet fogatlan provokátora:

Na még a végén kiderül, hogy te is egy tetves komcsi vagy mint a gazdád. Szóval innen fúj a szél.
De tudod mit! Elmehetnél a vele együtt Phenjanba , miközben dúdolgatod az internacionálét. Ott a komcsikat szívesen látják. A lenin festményed is viheted.

Zsoltbacsi 2017.11.03. 15:01:22

@tireless treehugger:

"Nekem ilyen ember nem kell."

Akkor hajrá! Már vagytok 5 százaléknyian! Illetve a Ti számításotok szerint csak 3 százaléknyian. (mert jó öreg komcsi kettős mérce szerint mindig csak a fidesz eredményét szoktátok a 8 millió állampolgárhoz arányítani, a DK-ét sose... Tudod, ha igaz, hogy a fideszt 63 százalék NEM akarta 2014ben, akkor a degenerált komcsikat (DK) meg 97% NEM akarja. )

conchita wurst 2017.11.03. 15:12:11

@chrisred: nem a magyarokra csak a kommunistakra

a magyarok minden kovetsegen, a hataron tul es a hataron innen is csak magyar partokra szavaznak ayay fideszre, jobbikra

6.Lenin 2017.11.03. 15:14:35

@chrisred:

Akkor azt is nézd meg, hogy hány spanyol, angol svéd hagyja ott a hazáját.
Vagy hány fiatal hagyja ott felnőttként a családját, de...

Az a román, szlovák, akik kimennek dolgozni vagy más okból, feladja-é a nemzeti identitását? Miért élnek kint esetleg kolóniákban? Kevered a fogalmakat.
Ne mosd össze két dolgot, ha csak nem csúsztatni szeretnél, szándékosan. (nem mindenki veszi be amúgy sem)

tireless treehugger 2017.11.03. 15:20:59

@conchita wurst:

aztán a magyar pártok miatt százezrével lépnek le a magyarok. Elég érdekes nemzetépítési metódus, úgy szaporodik hogy csökken, úgy fejlődik hogy összemegy, úgy nemzethyek hogy hazaárulók.

6.Lenin 2017.11.03. 15:21:24

Drága Nemzettársaim!

Ne keverjük már össze a nemzetet néhány elmeroggyant politikussal, vagy pitiáner ,megélhetésükért pedálozó önjelölt messiásokkal.
A nemzet több ezeknél. Vagy többet kellene, hogy jelentsen.

conchita wurst 2017.11.03. 15:22:09

@tireless treehugger: magyarorszagon netto bevandorlas van evek ota

plusz csak a csehektol mennek el kevesebben

azaz ez is a komcsik hazugsaga

tireless treehugger 2017.11.03. 15:37:45

@conchita wurst:

persze, úgy van netto plusz hogy mínusz. Mint a többi dologban. Erről beszélek. Mindennek az ellenkezője az igaz. Ezért mondod. Hogy ne legyen igaz. Minél többet mondasz annál több nem igaz. és amikor elegendő nem igaz gyűlt össze akkor kapsz egy kis piros pontot. Amit beválthatsz mindenféle hasznos dologra, pl megnézheted "tállai andrás hurkát eszik kovászos uborkával" remekművet. Azt már nem nézheted meg hogy tállai homárt eszik madeira borral, mert az már nem lenne igaz magyar, így az csak és kizárólag konvertibilis piros pont boltban kapható.

chrisred 2017.11.03. 15:42:09

@6.Lenin: Mit mosok össze mivel?

chrisred 2017.11.03. 15:52:32

@conchita wurst: 2011-ig igazolható volt a nettó bevándorlás, mert akkor volt az utolsó népszámlálás. Azóta viszont a becslések a kivándorlók száma meghaladja az érkezőket.

Ad Dio 2017.11.03. 15:55:29

@Frick László Intézet:

Ha türelmes lenne és szépen beoldalogna a vezér nélküli MSZP-be, verseny nélkül megkaphatna ott mindent. Barátként. Persze ezt már elböszméskedte...

6.Lenin 2017.11.03. 16:07:51

@chrisred:

A nemzeti identitást, az európai állampolgárok szabad munkavállalásával, letelepedési lehetőségeivel, hogy csak a fontosabbakat írjam.
A szlovák, román, ki szeretne lenni, az annyira blődség, hogy arra kár is szót vesztegetni.
A magyarok is európai állampolgárok is egyben.

chrisred 2017.11.03. 16:16:28

@6.Lenin: Igen, blődség, hogy a szlovákokból, románokból magyarokat csinálunk.

6.Lenin 2017.11.03. 16:27:23

@chrisred:

Te néhány gazembert, akik valamilyen előnyért másnak vallják magukat, összekeversz a nemzethez tartozókkal?
Az egyik szlovák ismerősöm anno kiszökött Amerikába (Jugón, Ausztrián keresztül), otthon utálta a népviseleti öltözéket, Amerikában a hétvégeken ( mert az amik hétvégén utálták a bevándorlókat) "porcelán-nadrágban" (mint szakértő, remélem tudod miről beszélek) feszített a többi-szlovák kolóniában élővel.

6.Lenin 2017.11.03. 16:38:55

@chrisred:

Sok magyar, szlovák, román német szeretne lenni...

Mint az a szerencsétlen müncheni merénylő, aki miközben megölt 9 embert, azt kiabálta, hogy én is német vagyok, mert én már itt születtem. Lelőtték a németek.
Nem fogadták be, kiakadt ezen a szerencsétlen.

kérdezd meg a kint dolgozók többségét, hogy milyen a viszonyuk az őslakósággal (nem a másik bevándorlókkal), meg fox lepődni.
Szívesen összehozlak olyanokkal is, akik visszajöttek, mert nem bírták elviselni a mindennapos megaláztatást ( Ausztriában, Angliában, Németországban).
Nagyon keveseknek sikerül, hogy esetleg befogadják őket (egy hétvégi közös partin)

conchita wurst 2017.11.03. 16:58:19

@tireless treehugger: ja,mutasd hol van netto minusz

itt a netto plusz www.cia.gov/library/publications/the-world-factbook/rankorder/2112rank.html

es ne hazudozz

es fejezd be a hazudozast

conchita wurst 2017.11.03. 16:58:59

@chrisred: nem, egy olyan becsles sincs ahol netto kivandorlast mernek, ne hazudozz

a nemzet fogatlan provokátora 2017.11.03. 17:46:43

@1ghost: Ne ugass, te a komcsikból átvedlett rablókapitalistákra szavaztál a módszerváltás után.. Hát "elvtárs", ez a harc lett a végső, nagyon úgy néz ki..;))

tireless treehugger 2017.11.03. 18:24:20

@conchita wurst:

Mert az állampolgársági nyilvántartás alapján számolják, ez az jelenti hogy idén 13.000-rel több embernek adunk állampolgárságot mint ahány visszaadta. De ez nem az ország lakossága. A kivándorló magyarok nagyrésze megtartja mert lehet kettős állampolgár. Ahol nem lehet kettős csak ott adják vissza. A mi kivándorlóink zömében az úniós országba mennek, így megtartják, esetleg nem is kérvényezik a helyit mert nincs jelentősége, magyarként is teljes jogú.

A bevándorlás is jelentős és ők semi kérik a magyart mert nekik sem számít, ukrán-román-szerb-pakisztáni-izraeli-orosz-.... ugyanúgy elvan a saját papírjaival. De az elvándorlás évi soktízerrel több.

conchita wurst 2017.11.03. 19:19:27

@tireless treehugger: mondtam hogy ne hazudozz

termeszetesen nem az allampolgarsagi nyilvantartasbol szamoljak, aminek semmi koze a migraciohoz, es kulonben meg ne akarj okosabb lenni mint a CIA

vagy ideposztolhatod a forrast hogy ki mert itt netto kivandorlast

ulpius66 2017.11.03. 19:46:46

Szerintem meg itten csak a Zázrivecz gondolja komolyan a kormányváltást!!!

Se a gyurcsányi, se a Széll, se a Karácsony G. Szilveszter, sem a szocik nem gondolják komolyan.....
( a Zázriveczet még a Heller Ágica is ajnározza...)

1ghost 2017.11.04. 01:01:59

@a nemzet fogatlan provokátora: Na mi van komcsikám? Ideges vagy? Esetleg dúdolgasd az interncionálét. Vagy nyald ki a kisztitkár orbán gazdád seggét.

Frick László Intézet 2017.11.04. 07:48:29

@Ad Dio: Ferenc már megkapta az MSZP-től, ami kellett neki, megvolt bőven orálisan, análisan.. az anális után orálisan az MSZP... Az MSZP bő harmada még ma is imádja... ezt az imádatot csak azok érthetik, akik tudják, hogy a kurvák egyedül a stricijüket tekintik Igazi Férfinek akkor is, ha időnként az a hosszú hajukat az alkarjára felcsavarván csapdossa a fejeiket a budi falához.

Ferinek, amikor már teljesen szétkúrta az MSZP-t még egy kellett, a pártkassza: Ez sem titok, Puch László örjöngő gyurcsány-gyűlöletének ez az oka. Ferenc olyan mértékig leürítette és ellopta a pártkasszát, hogy egy darabig a párt a Jegesné-Kovács-Lendvai és más öregek adomány százezreiből működött. (Milliókat azért nem áldoztak arra a pártra, amin milliárdokat nyertek :D )

És még egy: A rendszerváltás pillanatában az EKA, azaz az Ellenzéki Kerekasztal tagjai..ma már... ahogy nézem az archív felvételeken... valami elképesztően nagyképűek és oktondi pockok voltak. Az az indokolatlan nagy pofa!

Barna büdösnejlonzoknis Illetékes Eltás-aknak nézték az MSZP-t. És az MSZP rá is játszott erre -Berecz János még bajuszt is növesztett a látszat erősítésére.

Az MSZP volt az egyetlen politikaiprofi kombattó Magyarországon.

Egy banánhéjon csúsztak el, "lovuk lába megcsúszott egy fűszálban" haspókok voltak és bezabáltak vaddisznópörköltből, amit a bélrenyheségük már nem birt ...

És ez a "fűszál" a megveszekedett orbángyűlölet. Ami:érzelem. Márpedig az érzelem a politikust, az ökölvívót meg a sakkozót vesztésbe viszi.

LAM 2017.11.04. 19:34:08

@nu pagagyí:

"A jelenlegi választási törvény 30%-os támogatottságból generál törvényhozói teljhatalmat"

Az, hogy a jelenlegi választási törvény sokkal aránytalanabb, mint az előző, legenda. 2014-ben a Fidesz a listás szavazatok 44,87 százalékával szerezte meg a mandátumok 66,83 százalékát. 1994-ben az MSZP a listás szavazatok 31,27 százalékával a mandátumok 54,15 százalékát. Az MSZP és az SZDSZ együtt a szavazatok 49,89 százalékát kapta, amivel a mandátumok 71,77 százaléka az övék volt.

A jelenlegi választási rendszernek pont az a jellegzetessége, mint az előzőnek: akkor hoz nagyjából arányos eredményt, ha a parlamentbe jutott pártok nagyjából azonos erejűek. Ha az első helyezett több, mint 10 százalékponttal veri a másodikat, akkor az egyéni kerületek miatt az első helyezett javára torzul a rendszer (1994-ben az MSZP 12,65 százalékponttal előzte a második SZDSZ-t, 2014-ben a Fidesz 19,3-al a baloldali koalíciót).

chrisred 2017.11.05. 09:14:10

@conchita wurst: Hazudsz.

m.portfolio.hu/gazdasag/munkaugy/meddig-juthat-magyarorszag-ha-igy-fogynak-a-magyarok.223936.html

"A KSH NKI előretekintve figyelembe veszi, hogy - becslések alapján - a nemzetközi vándorlás egyenlege az elmúlt években már negatívvá vált hazánkban: a külföldön munkát vállalók tényleges létszáma átlagosan évi 7 ezer fővel meghaladta a bevándorlók létszámát 2010 és 2012 között."

chrisred 2017.11.05. 09:17:22

@conchita wurst: Miért közölne egy hírszerzési ügynökség valós adatokat?

Zsoltbacsi 2017.11.05. 09:32:10

@chrisred:

Vannak más szervezetek is, akik ugyanezt mondják

Világbank jelentés:

wdi.worldbank.org/table/6.13

Bár ez 2012es de itt is pozitív az egyenleg

(az eurostat és az oecd is ugyanezt állítja, de azokat most nem találom)

Értem én, hogy mindenki hazudik, inkább higgyünk neked bemondásra, mert te tudod a frankót :)

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2017.11.05. 11:58:11

Fletó csak a képviselői állásához és a médiaszerepléshez ragaszkodik, kormányzásra úgyis esélytelen...

chrisred 2017.11.05. 18:22:20

@Zsoltbacsi: Miért ne hinném el, hogy ezt tippelik? Akár a Nemzetközi Filatéliai Szövetségnek is elhinném, hogy az információik szerint tömegek áramlanak Magyarországra, és senki nem akar elmenni. De miért helyezném ezeket a KSH becslései elé?
süti beállítások módosítása