A valódi viták otthona

Reflektor

A Fidesz hasznos hülyéje: Gyárfás Tamás

Ezt a szerecsent jól megfürdették

2018. április 18. - szénhidra

Van az a mondás, hogy a mór megtette kötelességét, a mór mehet. Esetünkben Gyárfás Tamás játszotta el a hiperlojális hülyét, hogy aztán azt higgye, hogy megúszhassa a múltbéli dolgait. Persze ebben a történetben nem csak a mór érdekes, hanem maga a leszámolás, ami tökéletesen hozza egy politikai krimi néhány hátborzongató elemét.

Gyárfás Tamás ex-napkeltéstűl, Bol-dogostúl, Katinkástúl, úszóvébéstűl a Fenyő János gyilkosságában való állítólagos felbújtása nélkül is elmehet a fenébe. Önmagában Gyárfás testesíti meg a megalkuvó, pozíciójához körömszakadtáig ragaszkodó, önálló teljesítmény nélküli, előző rendszerben szocializálódott, kimagasló szélirányváltozás-érzékelőkkel ellátott végrehajtói szerepbe kövült archetipust, ami annyira jellemző a mostani NER tagjainak jelentős részére is. Ez az ember azt hitte, (hogy át nem gondolta az tuti) hogy ha beáll a sorba, akkor őt nem fogják elővenni semmilyen vélt vagy valós múltbéli ügyéért. Gyárfás annyira rövidlátónak bizonyult, hogy önmagával is elhitette: amennyiben megcsinálja azt, amire kérik, akkor ő lesz a császár a maga kis szemétdombján. Gyárfás önszántából szervezte meg és hajtotta végre a "magasban" megfogalmazott kívánságokat, csilliárdszámra lapátoltatta ki a pénzt az úszó vb-ből a Fidesz-közeli haveroknak és cégeiknek. Azt hitte, hogy ezzel megásárolta szabadságát, jólétét. Azzal, hogy a vb kínos ügyeit is elnézte neki a Fidesz még a hamis illúziója is meglehetett. De a kések hosszúak, az üzenet pedig egyértelmű volt március 15-e óta.

Szóval Gyárfás csak egy bábu, egy hasznos, szorgos hülye volt a NER hatalmi rendszerén belül. Gyárfásnál ebben a történetben sokkal sötétebb a Fidesz leszámolásának mechanikája!

Ezek már régóta tudták, hogy Gyárfás érintett lehetett a Fenyő gyilkosságban. Az is lehet, hogy konkrétan ezzel zsarolták meg Gyárfást, aki a fenti eszmefuttatásra rácáfolva nem abban az értelemben volt hülye, hogy magától hajtotta végre a kívánságokat, hanem abban, hogy zsaroltatta magát. Nem sokkal jobb így sem a helyzet, mert akkor meg annyira sem bízhatott kenyéradóiban és azok indítékaiban, hisz tudhatta kik fogják. Szóval a Fidesz a birtokában lévő információval az íróasztalfiókjában szépen hagyta, hogy azok a pénzek zavartalanul kitalicskázásra kerüljenek a vizes vb-ből, majd óramű pontossággal lecsapott Gyárfásra a bűnüldöző szerveken keresztül, nehogy eljárjon egy potenciális fenyegetés szája. A rendszer nem fél használni a nyomozó hatóságokat, az igazságszolgáltatást saját, manipulatív céljaira. Ezt nemcsak Gyárfás hanem az egész ország tudja mostantól. Teljesen egyértelmű világos üzenet ez mindenkinek.

Aki nem része a NER-nek, vagy nem tartja magát annak, az is joggal tarthat a leszámolástól, de aki az - legyen ifjútörök számlagyáros, haveri vállalkozó, pályázati buherátor, kultmogul stb. - innentől tudnia kell, hogy hol a helye. És ezért sokkal rettenetesebb helyzetben van és lesz, mint az, aki NER rendszerén kívül kóvályog. Sajnáljuk őket?

CsÁ

 

A bejegyzés trackback címe:

https://reflektor.blog.hu/api/trackback/id/tr9113846700

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rettegek mert ballib vagyok 2018.04.18. 13:19:01

Ez jó nagy baromság volt.
Gyártás volt az elsőszámú felelőse annak, hogy az MSZP-SZDSZ kormány kisajáított a aköz-tv-t magának.
Mindig is a komcsikkal szövetkezett.
Schmidt Pali ellen indult az MOB posztjáért is.
Folyamatosan és végig a ballib hazaárulók embere volt.

Ha az emlékezés így megy, a ballibeknél akkor Gyurcsány is már 2 év múlva a Fidesz emberének lesz titulálva.

VáracliJános 2018.04.18. 13:26:09

A nyilvánosságra került adatok alapján szerintem nem bújtott fel senkit gyárfás. Az hogy azt mondta: "Tomikám, ezzel nekem is nagy szívességet tennél [...] különben is, megérdemli, hogy megdögöljön.” mondat nem felbújtás. Ez egy feltételes mondat"tennél, ha" Vagyis ez csak egy feltételezés, köze nincs egy valós megbízáshoz. Az így nézne ki: "Öld meg Fenyőt! Adok 5 millió forintot!" A válasz rá: "Rendben, holnap várom a pénzt." Tehát itt annyi történt, hogy egy maffiózó gyilkossággal fenyegetőzött, bejelentette hogy meggyilkol valakit, egy jelenlevő ember pedig nem tiltakozott, helyeselte.Én is ezerszer kötélre húz-nám(feltételes módban) a csuti gecit, ezzel még nem bújtok fel senkit.ennél azért több kell. A fenyő nem jobboldali fideszes volt véletlenül? Látom a képeken azzal az elbaszott, kretén torgyánfaszkalappal üldögél egy teremben, csak azért gondoltam. Most meg erőlködnek egy feltételes mondaton. Jól jukra futnak a még magyarul sem tudó, nagy magyar, fideszfaszkalap idióta seggnyaló birka rendőrök.

2018.04.18. 13:31:47

és máris megjöttek a narancskomcsi szerecsenmosdatók, akik pár nappal ezelőtt még bő nyállal nyaltak gyárfáselvtársnak, most már előadják, hogy sohase volt fideszes :)

2018.04.18. 13:32:48

@VáracliJános: tudott róla, és támogatta. ez normális országokban bőven elég.

Rettegek mert ballib vagyok 2018.04.18. 13:47:46

@okostojas007:

Mégegyszer tisztázzuk.
Gyárfás az MSZP-SZDSZ irányítása alatt sajátította ki a Köz-TV-t.

Gyárfás és Fenyő a Népszava és más közismert vérbalos média tulajdonosi körében keverdtek össze, a konfliktusaik is innen dotálódnak.
ahaza.blog.hu/2018/04/18/en_meg_a_gyarfas_meg_a_fenyo

Gyárfást az a Havas védi aki maga is Napkeltés ballib előszopó volt, és ma is az:
888.hu/article-a-nap-keltes-havas-bevedte-gyarfast

Azaz igen nehéz lesza Fideszre tolni ezt a ballib patkányt, aki gyakorlatilag a fél életében Fideszesek ellen harcolt (Schmidt Pali, úszószövetség, ..), amikor nem belviszályt folytatott az MSZP maffiával.

Ekrü 2018.04.18. 13:47:59

@okostojas007: Esetleg nézd meg a wikipédián ,hogy ki volt Gyárfás Tamás.A Fidesz max eltűrte ,mert nem tudott semmit se tenni ellene.De még ennek ellenére is,bár a 2012-es londoni olimpia után az úszók jó teljesítménye miatt ő is kapott díjat,de az azt átadó Balog Zoltán miniszter nem volt hajlandó kezet fogni vele.No ,meg kérdezd meg idősebb ismerőseidet,hogy mi is volt a Nap TV,Napkelte stb.Nem véletlen ,hogy az első ember aki bevédte az Havas Henrik.Gondolom nemsokára majd jön a többi Napkeltés is.

VáracliJános 2018.04.18. 13:48:48

Tehát, csak akkor lehet bűncselekmény, ha Gyárfás vetette volna fel, és beszéli rá Portikot tettére, aki nem akarja a tettet végrehajtani. Itt viszont pont az ellenkezője történt. Portik fenyegetőzött gyilkossággal, Gyárfás csak nem ellenkezett. Egyszerűen nincs rá kellő bizonyíték, hogy Gyárfás bízta volna meg a gyilkossággal az elkövetőt. Csak egy feltételes módú kijelentést helyeselt. Nem gondolhatta, hogy a fickó komolyan gondolja, és tényleg megteszi. Ilyenek egyébként az életben is számtalanszor előfordulnak. Pl."Kitöröm a nyakát ennek az orbánnak!" Vagy csurcsányt karóba húzom!" kijelentések mellé ha valaki azt állítja, hogy helyeselné, még nem bíz meg senkit gyilkossággal, még ha másnap karóba is húzzák Gyurcsányt, vagy kitörik a nyakát Orbánnak akkor sem.

Rettegek mert ballib vagyok 2018.04.18. 13:49:21

@VáracliJános:

Itt van mindjárt a kedves ballib nickhamisítónk GYárfás védelmében.

Fenyő Jobboldali ? :DDDD EZ a legröhejesebb.

A Népszava tulaja, és más vérbalos köpködő műhelyeké.

2018.04.18. 13:50:28

@Rettegek mert ballib vagyok: haha.. gyárfás egy szélkakas, ahogy vezéred, és ahogy te is. mindig arra nyalt amerről hasznot remélt. Amikor Katinkáék beszóltak neki, az összes fideszes habzó szájjal védte a vezér kis kegyeltjét.. adhatod a hülyét, de ugyanaz történik csak, mint simicskával. Előtte ment a nyalás annak is, aztán ahogy összeveszett a vezérrel, ment a mosdatás.

2018.04.18. 13:52:19

@VáracliJános: ja persze, mindenki maffiamegbeszélésekre jár unalmában.. aranyos.
Te nem kaptad még meg a párttól mit kell mondani? konzultálj rettegek ballibbel, hogy azonosat hazudjatok :)

fabro 2018.04.18. 13:53:22

Jó nagy f@szságokat hordtok itt össze!
Világ életében komcsi volt, sose volt köze a NER-hez és igen, időzítve volt a felelősségre vonása. Azt hittétek a katinka miatt bukott? Sokkal kisebb ő annál, hogy befolyása legyen a dolgok menetére. elő lett készítve szépen a gyanúsítása. Ki lenne az f@sz politikus, aki a választások elött rakná a nyakához a kést? ZSENIÁLISAN CSINÁLTÁK! Mivel a libsik még mindig nem értik ezt az egészet, ne csodálkozzatok, ha itt 20 év múlva is fidesz lesz! Remélem rövidesen Kuncze is követi…

VáracliJános 2018.04.18. 13:54:45

@okostojas007: Miről tudott? Szerintem még a gyilkosságot elkövető sem tudta még akkor, hogy gyilkolni fog. Fenyegetőzött. Feltételes módban. Szerintem Gyárfásnak a konkrét gyilkosságról fingja sem volt. Gondolhatta simán, hogy csak felindult állapotban őrjöng egy kretén maffiózó. Ha egy vita hevében valaki azt mondja, hogy megöllek, még nem bizonyítja, hogy ő is tette. Erős felindultságban mondhat bárki bármit, az még nem bűncselekmény. Szerintem kevés Coloumbot nézel.

Ekrü 2018.04.18. 14:03:46

@okostojas007:" Te nem kaptad még meg a párttól mit kell mondani? konzultálj rettegek ballibbel, hogy azonosat hazudjatok :) "-Csak halkan szólok,hogy ez a Váracli János NEM azonos a másik Fideszes Váradi Jánossal.Ez egy nicknév tolvaj és a nevében a d helyett c van.Váracli úr a baloldaliak táborát erősíti ,ezért is védi annyira Gyárfást.

Homo fideszbirkusz 2018.04.18. 14:06:01

@Rettegek mert ballib vagyok: @VáracliJános: @Ekrü: @fabro:

Így jártok majd ti is egy nap, ti hasznos hülye bértrollljai az Orbánnak: a gazdi majd úgy gondolja hogy sokáig adott nektek jó világot, aztán majd azt fogja élvezni, ahogy a visszanyom titeket a falusi vályogházaitokba, napi 4 óra közmunkáből tengődő kishülye embernek.

Ezt szeretem, ahogy Orbán előbb betöri a szolgájának a komcsikat, a seggnyalókat, majd mikor már azt hiszik ezek a birkák, hogy jó helyen vannak, az új gazdinak fontosak, akkor a hibbant Orbán kinyírja őket.

Csak hogy tudjátok, hogy ki az úr a háznál és ki a szolga. Retteghettek homo fideszbirkuszok, ki vagytok már ti is választva a leszámolásra.

Ekrü 2018.04.18. 14:10:38

@fabro: Igen ,ezen már én is gondolkodtam.

Ekrü 2018.04.18. 14:15:17

@Homo fideszbirkusz: Jesszusom ,de frusztrált vagy! Csak szólok ,budapesti vagyok és a magam ura. :)))

VáracliJános 2018.04.18. 14:17:07

@Rettegek mert ballib vagyok: Közöm nincs gyárfáshoz. Nicket meg nem hamisítottam, egyszerűen felvettem egy nevet ami hasonlított egy másikra. Közöd? Egyszerűen ép ésszel gondolkodom, ami nektek fideszbirkáknak nincs. Az eset elolvasása után jutottam arra a megállapításra, hogy itt koncepciós pernek lehetünk a tanúi. Gyárfás basztatta orbánt, orbán pedig bosszút áll. Egy kis bosszúálló zsebrebaszott kezű bosszúálló féregtől mi mást is várhatnánk? Mint anno a boszorkányperekben: valaki mondott valamit és az már kellő bizonyítékul szolgál a fasiszta patkányoknak. Én mondtam, hogy megölöm orbánt, tehát nyílvánvaló hogy meg is öltem. Aljas kis autokrata patkányok vagytok, annyi közötök van a demokratikus értékrendhez, mint egy féregnek a vérhez.

konrada 2018.04.18. 14:20:35

@okostojas007:
...vazze nem ismered fel??? Ő ugyanazon oldalon van mint te!;))))
...ha szerinted neki a pártnál osztották ki, úgy valószinűleg ugyannal kapta az utasítást, ahol te!
;DDDD

VáracliJános 2018.04.18. 14:20:42

@Homo fideszbirkusz: Nekem se orbánchoz, se gyárfáshoz közöm nincs. Csak egy gondolkodó demokrata liberális becsületes ember vagyok, aki ki nem állhatja az igazságtalanságot, becstelenséget, tolvajlást, hazudozást, csalást és az ezeket magáénak valló illiberális orbán bűnözőt.

VáracliJános 2018.04.18. 14:23:20

@Homo fideszbirkusz: Az az idióta akire gondolsz, az a hasonló, de nem ugyanaz a nevű, kretén VáradiJános. Én VáracliJános vagyok. Becsületes demokrata, orbánrühellő honpolgár.

Punxsutawney Mormota 2018.04.18. 14:29:23

@elvis56: Nagyjából ugyanez jutott eszembe. Ezzel foglalkozzanak a népek, ne a tüntetésekkel... És még tudja az ég, hogy az elkövetkező napokban milyen sutyerákságokra készülnek a Fenyő-cirkusz alatt.

aquaticus 2018.04.18. 14:29:54

A forradalmi baloldal régen agyonverte, most meg átpasszolja renitensnek érzett híveit. Most Gyárfást.
Perczel Tamás, Fenyő pszichológusa a "Számvetés" című filmsorozatban már elmondta, hogy hogyan történhetett a gyilkosság. Ma is meg lehet nézni. Ő Horn és Kuncze felelősségét is felvetette, de akkor még demokrácia volt és ez visszhangtalan maradt...

invalid user name 2018.04.18. 14:31:10

gyárfás a kemény pszichopata archetípusa. nem "hitt" semmit, nem "bízott" semmiben, ezek a fogalmak egy pszichopata számára ismeretlenek.

Terézágyú 2018.04.18. 14:43:31

Jobbos vagyok segget nyalok.

fabro 2018.04.18. 14:48:48

@Homo fideszbirkusz: Menj orvoshoz, talán még van remény..

altona 2018.04.18. 14:49:36

azért a nyomorult bolsikeltető, nevelő mocsadék napkeltéért most jött el a szopás ideje, Gyafi! Ránkerőltetett lakatték, méjjkutik, bánók, ferencikárolyokért, stb

RAMBO · http://szolo.blog.hu 2018.04.18. 15:06:12

" Esetünkben Gyárfás Tamás játszotta el a hiperlojális hülyét, hogy aztán azt higgye, hogy megúszhassa a múltbéli dolgait."

MEGÚSZHASSA?

Így, suksükölve?

s 2018.04.18. 15:14:31

@RAMBO: A fidesz fontosnak érzi, hogy megszólíthassa a vidéket. Akkor hadd szólíthassák meg már mások is.

haXXor 2018.04.18. 15:15:14

Ha megérném, hogy mellé basszák Gyurcsányt is... Ejj, tetszik ez a 'leszámolás'

s 2018.04.18. 15:20:49

"Ez az ember azt hitte, (hogy át nem gondolta az tuti)"
Nem értett a március 15. -én elmondott orbán beszédből. Ebből is látszik, hogy gyártás famás nem egy észlény. A választások másnapján kellett volna egy tankolással Bogotáig repülnie.

maxval bircaman szeredőci anyabaszó 2018.04.18. 15:22:22

Fenyőért se kár, Gyárfásért se kár !
Orbánért se lesz kár, a többi fasszopóért se lesz kár !

Kánikula 2018.04.18. 15:27:50

@VáracliJános: Nem gondolnám, hogy így mennek a maffia leszámolásos beszélgetések.

s 2018.04.18. 15:29:13

"Aki nem része a NER-nek, vagy nem tartja magát annak, az is joggal tarthat a leszámolástól, de aki az - legyen ifjútörök számlagyáros, haveri vállalkozó, pályázati buherátor, kultmogul stb. - innentől tudnia kell, hogy hol a helye."

Ennek ellenére, vagy épp mindezek okán a tanácsom a következő. MARADJ TISZTA!
A tiszta ember lehet, hogy időlegesen szopóágon van és ez az idő nagyon hosszúnak is tűnhet. Viszont nem lehet rajta fogást találni és az idő neki dolgozik. Minden gazemberség kiderül egyszer, végül csak az igazság marad.

fabro 2018.04.18. 15:30:32

@s: jól mondod, nem értett a szóból...

s 2018.04.18. 15:35:19

@Rettegek mert ballib vagyok: "Gyurcsány is már 2 év múlva a Fidesz emberének lesz titulálva"
Minek várnék ezzel még két évet. Az orbán királykodásáért nyilván ő a felelős. Azzal, hogy ott van, ahol, folyamatosan orbán érdekét szolgálja. Megbízásra sem csinálhatná jobban.

s 2018.04.18. 15:37:40

@okostojas007: simicskával nem pont ugyanezt csinálták?

s 2018.04.18. 15:40:34

@Rettegek mert ballib vagyok: De a pénzt ő termelte ki a fidesznek a tíz kicsi körmével legutóbb. Nem igaz? Tehát amit elmondhatunk róla, hogy nyalt erre és nyalt arra. Mindenhova nyalt, aztán végül mégiscsak rájabaszott.

maxval bircaman szeredőci anyabaszó 2018.04.18. 15:41:20

@s: Csak olvasgassátok Lenin forradalom elméletét, aztán nézzétek végig Sztálin munkássságát !

laci_52 2018.04.18. 15:42:43

Gyárfás nagy túlélő, ezt is megússza. Az ügyvédei évekig elhúzzák és összekuszálják az ügyet, a vége kellő bizonyítottság hiánya(nem vagyok jogász, nem tudom, ez-e a hivatalos, helyes kifejezés) miatti felmentés lesz.

s 2018.04.18. 15:43:07

@Ekrü: Pecunia non olet.

s 2018.04.18. 15:44:39

@VáracliJános: Részemről mindkettővel egyetértek.

putris72 2018.04.18. 15:54:02

@VáracliJános: Nagyon nem!Mindig balibbeknek rendezett partit a viskójában!

s 2018.04.18. 16:14:03

@fabro: Nincs. Már megitta az igazságszérumot.

Ekrü 2018.04.18. 16:23:23

@s: Ez így igaz,jól mondta Vespasianus.Mondjuk azt nem értem,hogy jön ez ide,de biztos bennem van a hiba. :)

Rettegek mert ballib vagyok 2018.04.18. 16:25:05

@putris72:

Mindenki tisztában van vele, hogy mind Gyárfás, mind Fenyő a baloldal seggnyalói kiszolgálói voltak.
A ballib médiákat birtokolták, irányították, szerkesztették. Még a B1 is a Népszavás csörtéket elevenítik fel, amiket Gyárfás és Fenyő lejátszottak.

Csak a ballib agyhalottaknak megvan az a rossz szokása, hogy a kényelmetlen alakokat, az ellenfélre tolják.
Figyeld meg 10 év múlva Gyurcsány már a Fidesz emberének lesz elkönyvelve ezekben a blogokban. Ahogy most Fenyő / Gyárfás.

Agyhalott ballibeknek édesmindegy mit hazudnak.

Rettegek mert ballib vagyok 2018.04.18. 16:27:17

@s:

Na tessék tévedtem, mind a 2 mind a 10 évvel.
Vannak ballibek akik már most is a Fideszre tolják a Gyurcsányt.. :DDD
10 nappal azután, hogy összefogtak vele. :DDD

s 2018.04.18. 16:30:21

@Ekrü: Mert a fideszeseknek legutóbb ez a büdös vérkommunista officer pumpálta ki a lóvét. Befogták az orrukat közben biztos. Bár kövérlacafacának nem nagyon kellett, egyrészt mert maga is egy kibaszott nagy kommer, másrészt az a bajuszberendezés, ami neki van simán elmegy hadászati gázálarcnak is.

blexpress 2018.04.18. 16:33:40

Szegény ártatlan Gyárfás én nem is értem miért bántják.Ez egy becsületes igazi jó komcsi volt.Most meg ledutyizzák....!
Ezt nem értem???
Miért kell bántani egy ilyen becsületes komcsit...!!
Elkéne olvasni a Gyárfás élettörténetét is mindjárt mindenki előtt világos lesz, hoyg ez egy gerinctelen pondró.
Az emberek 80%-a tök hülye.

s 2018.04.18. 16:34:21

@Rettegek mert ballib vagyok: "Figyeld meg 10 év múlva"
Most már tíz? Előbb még csak kettő volt. Baszod!

s 2018.04.18. 16:38:01

@Rettegek mert ballib vagyok: "már most is a Fideszre tolják a Gyurcsányt"
Fordítva. gyurcsótányra tolom a fideszt. Nem ugyanaz. Már egész kicsi korban meg kellet volna tanulnod, mi a különbség az alany és a tárgy közt. Nem mindegy, hogy a farkas eszi meg a nagymamát, vagy pedig a nagymama a farkast.

Ekrü 2018.04.18. 16:39:44

@s: "Mert a fideszeseknek legutóbb ez a büdös vérkommunista officer pumpálta ki a lóvét. "-Ugyan már... Hova... mikor...milyen lóvét...bizonyíték? Vagy csak higgyük el bemondásra?Amúgy Kövér László fóbiád van?Vagy csak nem szereted a bajuszos embereket? :)

s 2018.04.18. 16:40:44

@blexpress: "egy gerinctelen pondró"
kövérlacafacáról miként gondolkodol? Csak kérdezem. Vigyázz, mit válaszolsz, mert eljöhet ám érted is a nagy fekete autó. Azt, hogy ki lesz a sofőr, még előre nem tudhatom, de az autó szinte biztos.

Ménár Atya 2018.04.18. 16:42:46

Klasszikus összeesküvés elmélet.
Az mondjuk ne zavarjon, hogy gyárfás a kommunisták hátán jutott magasra, de azért a végére csak sikerült kihozni, hogy a gonosz fidesz intézte így az eseményeket, hogy 20 évvel egy leszámolás után , tudjon lopni :)
Gondolod, ha nincs gyárfás, akkor nem tudnak lopni? :D:D:D
Még várok egy két napot és úgy is kihozza valami ballibbant, hogy személyesen orbán lőtt, csak rákenték a szlovákra, a fideszes gyárfás meg elviszi a balhét helyette :D:D
Amúgy most akkor az ügyészség sem független, mert orbán utasította poltot, hogy tartóztassanak le, de ha nem tette volna, akkor orbán utasította, hogy ne tartóztassa nak le, igaz? :D:D

HaD 2018.04.18. 16:43:25

@Rettegek mert ballib vagyok: Hát mert a fidesz embere bmeg....nem kell ehhez 2 év.

s 2018.04.18. 16:45:28

@Ekrü: 2017-es úszó-világbajnokság. Még akkor is drágulnak a beruházások, amikor pedig már bontanak.
"Amúgy Kövér László fóbiád van?"
Nem. Csak annyira van kommunista fóbiám, mint nektek. Illetve talán egy kicsit nagyobb.

s 2018.04.18. 16:47:28

@Ménár Atya: "orbán utasította poltot, hogy tartóztassanak le, de ha nem tette volna, akkor orbán utasította, hogy ne tartóztassa nak le, igaz?"

Okos vagy. Ülj előre!

HaD 2018.04.18. 16:50:26

@s: arra szól a megbízása hogy így tolja:)..nem "csinálhatná" hanem csinálja;)....és a megbízást sem mostranában kapták viki barijával egyetemben....a jó zsaru rossz zsaru figurát játszák a nagyérdemü meg tapsikol hozzá...

Ekrü 2018.04.18. 16:51:14

@s:" 2017-es úszó-világbajnokság."-Bizonyíték? Ja ,hogy az nincs....Na akkor lapozzunk.Ráadásul, ha jól tudom nem is Gyárfás vitte végig,mert már előtte (2016-ban) lemondatták.

HaD 2018.04.18. 16:53:07

@s: ahogy a "bölcs" öregek a központi bizottságba megmonnták...".lehet itt több párt de mindegyikben mi leszünk"..s lőn világosság....

s 2018.04.18. 16:53:31

@HaD: Szinte biztosan így van. Az ország mindeközben odavész, ezek a gecik meg elrabolják a pénzt. Nagyobb leszámolás készül itt, mint amire bárki számítana. Ez megúszhatatlan.

s 2018.04.18. 16:54:31

@Ekrü: Majd rádöbbensz.

s 2018.04.18. 16:55:50

@HaD: Igen, de itt sötétség lőn.

Homo fideszbirkusz 2018.04.18. 16:56:48

@Ekrü:

Orbán ugyanúgy kapart ki térged a falusi koszos nyomorodból, mint ahogy Soros kaparta ki Orbánt a felcsúti sárból, koszból. Szerencsére Orbán gazdád hibbant, így élvezet lesz majd nézni, ahogy kinyír benneteket hasznos hülyéket. Menekülhettek majd vissza a nyomor falvaitokba NER közmunkásnak. Legfeljebb majd a 6 éves gyerekeknek meséltek, hogy valaha nagyon fontos emberek voltatok, még bejelentett (troll) állásotok is volt!

zokogjatok 2018.04.18. 17:04:41

@Homo fideszbirkusz: csá 1ghost eddig tartott kiheverni a választást? :D

youkamp 2018.04.18. 17:05:37

Ebben az ügyben nem Gyárfás a főszereplő, hanem a barátai, akik akkor megvédték, pedig pontosan tudták, hogy mi is történt. Gyárfás majd mindent szépen elmond, ha szorul rajta a hurok. Így szokott ez történni...

Ekrü 2018.04.18. 17:09:22

@Homo fideszbirkusz: Még jó,hogy te ennyire tudod,hogy ki vagyok. :))) Ha legközelebb önéletrajzot kell írnom majd megkereslek. :)))))

s 2018.04.18. 17:12:21

@Homo fideszbirkusz: "még bejelentett (troll) állásotok is volt!"
Azért túlzásokba ne essünk! Nem voltak bejelentve.

s 2018.04.18. 17:13:41

@Ekrü: Nem te leszel az első, aki hülyén hal meg. Az utolsó sem te leszel.

s 2018.04.18. 17:15:57

@youkamp: Persze! Ebben az esetben a sima halálbüntetés a megegyezés tárgya. A kínhalállal szemben.

Ekrü 2018.04.18. 17:16:27

@s: Na jó ,ez már személyeskedés kategória.Az ilyenekre bocs,de nem vagyok vevő...

LKerekes 2018.04.18. 17:17:03

@Homo fideszbirkusz:
Menjünk a kurva anyád után a szarba, sárba? Na ne!

youkamp 2018.04.18. 17:23:30

@s: sztem ennél egyszerűbb: 2 év vs. 10 év fegyház. Mond, Te mit választanál? :-)

lenörd hofstadter 2018.04.18. 17:26:48

Ez egy ilyen világ. A pénzéhes luvnya ellőtte a próbalövést, most meg leadták az élest.

Kétféle forgatókönyv jöhet számításba:

a.) Kiengedik és nem történik semmi.
b:) Lesittelik és nédmá, hát nem felakasztotta magát amiről a seggéig bekamerázott zárkában valahogy nem lesz felvétel.

Egyetlen esélye van. Fel tud mutatni valamit a koszlott csúti patkány ellen, vagy nem. Ha igen, a.), ha nem b.) pont.

lenörd hofstadter 2018.04.18. 17:29:37

Felmerül még egy kérdés, ki az akinek mindez szól, és mit tudhat vityusról ami miatt jelezték neki a "lehetőségeket".

morph on deer 2018.04.18. 17:29:49

A tanulság ebből csak az, hogy nincs garantált vagy védett pozició, teljesen mindegy, hogy ki milyen lelkesen polírozza a vezér alfelét, valahol valakinek mindig van nagyobb vagy puhább, vagy mittudomén nyelve, ami épp ‘kedvesebb’ mindenható vezetőnknek.

Tehát nincs életbiztosîtás, görények!
Csak a miheztartás kedvéért...

jajdehülyevagyok 2018.04.18. 17:33:31

Szerzőnk nem okos, ellenben buta és ezt reklámozza is. Gyárfás sosem volt a Fidesz embere, ellenben a Nap Tv-ben ami igencsak alacsony szinvonalon muzsikált évekig a baloldalnak nyalt.
A tv ami a Danuvia művház sarkából indult, pár év alatt sok ezer négyzetméteres ingatlanportfólióval rendelkezett. Ha csak az elmismásolt adófizetéseiért csuknák le, az is elérné a felbujtás büntetési tételét. Ukránokkal is jó kapcsolatokat ápolt a 90-es években, ami szintén nem a szentéletűségére utal.
Gyárfás azért lett ilyen csendesen visszahúzódó és együttműködő, nehogy felhívja magára a figyelmet. Bizonyára van mit rejtegetnie. Az nem biztos, hogy ő nyiratta ki Fenyőt, de az ellenkezője sem, s az sem hogy kiderül az igazság.

2018.04.18. 18:23:06

@konrada: nem tudom feltünt e , de én jómagammal vagyok, nem váradi meg várcali, meg a fenetudja kikkel

2018.04.18. 18:24:08

@jajdehülyevagyok: persze persze, ezért védtétek pár hónapja habzó szájjal :)
ugyanaz van, mint simicskánál, ahogy a vezír dobja, már elő is adjátok, hogy sose volt fideszes :)

okostojas007 (törölt) 2018.04.18. 18:26:14

@youkamp: vagy véletlen szívrohamot kap a rendőrautóban.. volt már ilyen..

VáracliJános 2018.04.18. 18:28:46

Hogy dögölne már meg az orbánc! No, várom a fekete autót!

VáracliJános 2018.04.18. 18:30:14

@okostojas007: Már megbocsáss, de váracli a becsületes nevem! Nem váradi nem várcali, hanem váracli.

VáracliJános 2018.04.18. 18:34:11

@okostojas007: Egy sokkolóval szívrohamoztatják. Tudod, mint szemet kilövetnek.

okostojas007 (törölt) 2018.04.18. 18:35:00

@Ekrü: gyárfás elvtárs 1 fityingért vállalta az elnökséget, cserébe az ő cégeit tolta az úszószövetség, bármi kellett. Ha lusta vagy utána nézni, az nem az én bajom. Tipikus fideszes pénzmosoda lett a végére az egész.
Azt tudod e, hogy a VB beruházási szerződéseit nem a VB kezdőnapján kötik(hanem 2015-ben kezdték el)? ja.. fideszes csicskát gondolkodásra bírni nagyobb munka, mint egy kecskét repülni tanítani.
már ez kimeríti a lopást:
"A vizes-vb megnyitója 1,4 milliárddal többe kerül, mint a Sziget nagyszínpada az összes fellépővel"

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2018.04.18. 18:36:27

Huuu de kurvara szeretnetek attolni ezt a joembert a Fidesz terfelere....
Hat nem fog menni.sot.remelhetoleg vadalku keretében felkészül Kuncze.

okostojas007 (törölt) 2018.04.18. 18:39:33

@FILTOL: mivel a fideszes bérkommentelők csordája védte ezt a szélkakast, az elvtársak az origóval karöltve a nap 24 órájában mosdatták nemigazán értem miről beszélsz.
Mióta a figyisz van a kormányon, nekik nyalt, és ő is fullba tolta a kretént. Ugyanolyan, mint te, meg a többi bérkommentelő, annak nyal, akitől pénzt remél.

maxvall bircaman a teknőcbaszó 2018.04.18. 19:00:50

@maxval bircaman szeredőci anyabaszó: egy teknőcért anyádat? :D

(amúgy jól megszopattál, egy pillanatra azt hittem, hgoy valami csoda folytán egyetértek azzal a nyomorult birkával...)

ad rem: Gyárfás az tökéletesen kiszolgált mindenkit, komcsikat is fideszt is, abban igaza van a posztnak, hogy egy igazi archeotípus ő.

maxvall bircaman a teknőcbaszó 2018.04.18. 19:02:19

@FILTOL: baszkikám, ez a faszi minden segget kinyalt hosszú pályafutása során, kihasználta mindegyik kormányt, és azok is őt. Nem kell tolni ezt sehova. Illetve a dutyiban mondjuk jó helyen lesz.

Kurt úrfi teutonordlkus vezértroll 2018.04.18. 19:10:48

Fenyő át akarta állítani médiáit a Fidesz támogatására, mert elege lett a libsikből, ezért kellett meghalnia..Ha sikerül már lehet, hogy '98-ban is meglett volna a kétharmad..

Tisztességes Természettudomány 2018.04.18. 19:12:08

Gyárfást egy igazi gerinctelen embernek ismertem meg az elmúlt években. Ha gyilkossággal (saját kézzel öl) gyanúsítanák, az nem várt fordulat lenne a személyiségével kapcsolatban. Így, hogy felbujtóként gyanúsítják, semmi meglepetés nem ért. Mással megöletni valakit, az ugyanolyan gerinctelen dolog mint az egész Gyárfás-életmű.

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2018.04.18. 19:12:30

@okostojas007: Hat nem tudom es pont leszarom.en biztos nem vedtem soha.egy szar köcsög.

Kurt úrfi teutonordlkus vezértroll 2018.04.18. 19:21:33

@Tisztességes Természettudomány: 2010 előtt még szeretted, hisz mindennapi betevőtöket, a reggeli Napkeltét készítette a számotokra, Verebessel, Lakat T-vel, Ferenczy Krisztinával, Mélykúti Ilonával meg a többi függetlenobjektívvel..

VáracliJános 2018.04.18. 19:26:04

@Tisztességes Természettudomány: Kár, hogy ebből az egészből nekem nem úgy tűnik hogy öletett. Olvasd el rendesen, ha értesz magyarul, rájössz, hogy ez semmi. "Dögöljön meg!" Ezt naponta többször mondom, mégsem ölettem meg még senkit. Sőt az isten bassza meg, rohadjon meg(érdekes lenne megnézni,ahogy orbánc elrothad egy ganéjdombon, he-he)Szóval azt azért bizonyítani is kéne, hogy parancsot adott a gyilkosságra. Mert az hogy valaki azt mondja, "kinyírom" én meg helyeslem és azt mondom "én is kinyírnám", az nem bűncselekmény, mert csak feltételes mód, nem pedig konkrét gyilkossági parancs. Tudni kéne magyarul fideszes faszkalapok. De szerintem a fideszes nem magyar, mivel még a nyelvet sem beszéli rendesen.

Tisztességes Természettudomány 2018.04.18. 19:33:16

@VáracliJános: Majd meghallgatjuk, milyen bizonyíték van a rendőrök kezében. Különben szörnyű dolog fog történni valamelyik országban, néhány napon belül!

ogli dzsí 2018.04.18. 19:33:21

NER 2010től van, a blogász meg úgy csinál mintha előtte Gyárfás nem az elitben mozgott volna....

Épphogy a NER idejék kapták el korábban hiába nyomoztak ügye...

Tisztességes Természettudomány 2018.04.18. 19:34:37

@EU zászlót mindenhova!: Sosem keltem olyan korán, hogy söpredék műsort nézzek. 2010 előtt is az internetről tájékozódtam, és kifejezetten undorodtam a függetlenobjektívektől.

vakapad 2018.04.18. 19:37:47

Különösen az "önálló teljesítmény nélküli" kitétel teccett.

Azért a gazdasági eredményeit és a magyar úszósport-vezetői teljesítményét tekintve kissé elkapkodottnak tűnik.

VáracliJános 2018.04.18. 19:49:07

@Tisztességes Természettudomány: Az meg hogy valaki mond valamit, az nem bizonyíték. Engem két rendőr akart bemondás alapján megbüntetni, mert ők ketten úgy "látták" hogy piroson mentem át egy vasúti átjáróban. Én és két utasom pedig úgy láttuk hogy fehéren, pont akkor váltott, amikor a lámpa alatt voltam, megállni nem tudtam, így átmentem, mert a síneken azért mégsem akartam várakozni. Fel is jelentettek a faszkalapok, én meg vállaltam az ügyet, mivel tudtam, hogy a három több, mint a kettő. Feljelentettek, én meg ugyanazt elmondtam a kapitányságon is, hogy fehéren mentem át egy olyan vasúti átjáróban, ahol van vagy 4 sín, és vagy 10 méter széles, és ezt hárman is láttuk. A rendőrök semmivel nem tudták bizonyítani az ellenkezőjét, így buktak. Az hogy mond valaki valamit, az semmi. nem bizonyíték. Bármikor megcáfolom, még több tanúval.

Kunhallmi Agnes. 2018.04.18. 19:51:37

"Ezek már régóta tudták, hogy Gyárfás érintett lehetett a Fenyő gyilkosságban."

Egyszeruen pofatlansag hogy most a Gyárfás-t basztatjak fenyo gyilkosaggal.
Ebben az orszagban rengeteg fenyo gyilkos van. Karacsonykor millio szamra meszaroljak le a fenyoket, megis azokat nem tartoztatjak le.
Legfeljebb, csak az arabok artatlanok fenyo gyilkosagban, mert ok nem unnepelik a karacsonyt.

VáracliJános 2018.04.18. 19:55:38

@Tisztességes Természettudomány: Egy hangfelvétel van a kezükben, amin gyárfás azt mondja, hogy "dögöljön meg!" De nem is ő kezdi, hanem valaki azt mondja hogy "kinyírom!" erre válaszolja a Gyárfás a fentieket. Tény hogy nem valami intelektüell társalgás, de hogy ez alapján ölték meg Fenyőt, az igen erőltetett.

VáracliJános 2018.04.18. 19:58:45

Legközelebb, ha valami fideszes ősember vagy jobbágy felveszi kazettás magnóval, hogy azt mondom, orbánc rohadjon meg, másnap elrothad egy ganéjdombon, már csuknak is be, mert megszerveztem az elrohasztását?

VáracliJános 2018.04.18. 20:06:08

@Tisztességes Természettudomány: Konkrétan ezt mondja: "Tomikám, ezzel nekem is nagy szívességet tennél [...] különben is, megérdemli, hogy megdögöljön.” Így feltételes módban: "tennél... ha" nem felszólító módban, nem is kijelentő módban, hanem feltételesben. Vagyis semmi konkrét nincs a hangfelvételen. Az ilyen lenne: "Öld meg a fenyőt! Kapsz 5 milliót!"

VáracliJános 2018.04.18. 20:10:47

@VáracliJános: a "tennél" helyett jobb lenne, ha mondjuk az lenne a felvételen: "Tegyél meg nekem egy szívességet Tomikám! Nyírd ki ezt a fenyőt, mert útban van. Kérj, amit akarsz!"

2018.04.18. 20:10:58

Gumicsont az egész. Azért lett bedobva, mert a költségvetés elszállt az úszító, hazug orbánista kampány miatt, amit az adófizetők zsebéből loptak ki. A feltételezett felbújtó egy szerencsétlen hülye, mert az olajszőkítést a fideszes maffia csinálta (csakúgy, mint a többi bűncselekményt).

ogli dzsí 2018.04.18. 20:18:35

@a ribancok is kidobják a csikket: ez jó hír hogy elszállt a ktgvetés, nem?

Akkor Orbán megbukott...jövő kedden.

VáracliJános 2018.04.18. 20:36:34

@ogli dzsí: Hát, nem tennék még 10 fillért sem az orbán rendszerre. Halálra van ítélve. Már a magyarországi vállalatok is aggódnak, egyszerűen nem bíznak orr bánban. Nem is csodálom. Amit itt művelt 2010-től kezdve. Senki nincs biztonságban.

ogli dzsí 2018.04.18. 20:39:35

@VáracliJános: A 2/3 hírére megugrott a BUX rendesen.

2018.04.18. 20:58:07

@ogli dzsí: A jó hír neked az, hogy leszophatsz, mint bármelyik fideszes troll. Nem ingyen van, ne bízd el magad, Orbán-csicska. A blogger csatlakozhat hozzád, ha már nem baszott ki innen...

lobaszopiatej 2018.04.18. 21:03:44

Orbán vonzza maga köré az erőskezű autokratákat.
Nem ám a teszetosza, túl sokat gondolkodó lipsiket!

Rettegek mert ballib vagyok 2018.04.18. 22:00:52

@a ribancok is kidobják a csikket:

Szerencsétlen gyurcsány csicska..

Most szptad be tövig a faszt és kéred az újabb adagot. A b1 blog neked Görögországot javasolja.
Állítólag ott pénzért lehet görög plebejusokat szopni, igaz szírekkel kell osztozni, de az neked életcél amúgy is.

Reszelő Aladár 2018.04.18. 22:05:35

Ha még tetszünk emlékezni, akkor hamar repült a VB szervezőbizottságból is. Abban viszont van igazság, hogy a VB megszerzése volt az ára a meghosszabbított szabadságnak, mert Gyárfás alighanem már 2006 ha nem régebb óta ott volt a Fidesz "halállistáján".
Ha a hatóság sejtette, de bizonyítani nem tudta, akkor kapott 20 év fegyház helyett 20 év szabadságot, láthatta felnőni a gyerekeit, talán nagypapa is lett és tán a család a pénz is megtarthatja.
Kap néhány évet, beköp majd néhány másik arcot, lehet hogy olcsón megússza.

Nbl 2018.04.18. 22:07:30

Sosem bírtam Gyárfást... Egy gusztustalan, cinikus féregnek tartottam akkor is amikor a szocikkal nyomta, meg azóta is. Speciel ha a Fidesz tényleg csak taktikai okokból nem bántotta eddig, akkor sem szólhat egy szót sem, örüljön, h eddig élvezhette a szabadságot.
Másrészt viszont mindez semmit sem számít: ha bűnös, rohadjon meg a börtönben, ha nem, engedjék szabadon, ennyi.

Muad\\\'Dib 2018.04.18. 22:08:12

Értem én a cikket, de:
1) tudtommal szlovák infók alapján borult most a bili. Ott tudtommal még nem a Viktor a király.
2) ez a sztori egyáltalán nem új és nem is fityesz specifikus. Ugyebár régóta pletykálnak ezt-azt, meg régóta hangoztatják egyesek, hogy a nép Horn Gyuszija személyesen is figyelmeztette Fenyőt, hogy szálljon le Gyárfásról ha jót akar magának...

VáradiJános 2018.04.18. 22:25:10

@VáracliJános: védjed a kaftánost, tartsatok össze, kurt úrfi!

jajdehülyevagyok 2018.04.18. 22:30:45

@okostojas00: ugyan ki védte? Kuncze védte anno, amikor az ellene összeállított anyagot kiherélve adta át az ügyészségnek.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2018.04.18. 23:30:40

Nem tudom sáros-e a Gyárfás. Mindenesetre a vizes VB-t kilobbizta az országnak. Hogy mi lett belőle, az egy másik kérdés. De nem tökmindegy milyen címen lopják el?

arabok balrol 2018.04.18. 23:44:48

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: "Mindenesetre a vizes VB-t kilobbizta az országnak. Hogy mi lett belőle, az egy másik kérdés."

2/3

dr. mesterséges színezék 2018.04.19. 00:25:52

@s: "simicskával nem pont ugyanezt csinálták?"

Semjén vagy nagyon bátor ember, vagy nagyon bízik az ima erejében, vagy tényleg annyira ostoba, mint amilyennek kinéz.

dr. mesterséges színezék 2018.04.19. 00:30:54

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Mivel csak új a szórakozás kedvéért még a fijjuk sem szoktak sortüzet nyitni, csak ha einstandolni lehet politikai térfelet, választói százalékokat, üzletet, piacot, vagyont, még több vagyont - felmerül a kérdés, hogy mi kell Tóniéknak annyira, hogy egy ilyen bevált takonygerincet elveszítsenek ill. veszni hagyjanak.
Persze lehet, hogy Tóniék ártatlanok, csak Pintér készül a nyugdíjas évekre.

Megdobbent 2018.04.19. 01:26:46

Mondjuk pont a fideszrol ezt 1998-tol tudja minden epeszu ember, elso regnalasukkor rogton kicsinaltak valamelyik ujsagot, aztan amikor az ujsagirok panaszkodtak, hogy pedig hogy toltak a fidesz szekeret meg hogy nyaltak orban segget, az volt a valasz, hogy "a hála nem politikai fogalom" -- oszt jonapot :)

Arthur Bloch 2018.04.19. 01:35:04

@Rettegek mert ballib vagyok: Agyhalottnak tetszik lenni !!! A little learning is a dang's rous thing...

Fröccs Öntő 2018.04.19. 03:00:16

A fideszesek annyira gyökerek, hogy még vezért is mi, ballibek adunk nekik. Orbán KISZ titkár, liberális internacionálé. Imádjátok!

Fröccs Öntő 2018.04.19. 03:01:30

A fideszesek annyira gyökerek, hogy még vezért is mi, ballibek adunk nekik. Orbán KISZ titkár, liberális internacionálé. Imádjátok!

Rwindx 2018.04.19. 06:52:58

Te kinek a hülyéje vagy? Az elmúlt 28 évet a Holdon töltötted? Mert akkor inkább maradtál volna ott... fideszes gyárfás... az anyád picsáját :D :D, ezt bazdmeg ti szartátok ide nekünk. Ennek a rohadéknak sok-sok tiz éve börtönben kellene rohadnia, a fenyő ügyön túl is.

VáradiJános 2018.04.19. 06:55:00

@Fröccs Öntő: akkor ezek szerint nyertetek, de akkor minek tüntizik a patkánysereglet?

VáradiJános 2018.04.19. 06:56:35

@Rwindx: majd most szépen begyűjtjük őket. Remélem feri lesz a következő. @1ghost és @taga20: szép lett a tomi cellája?

gigabursch 2018.04.19. 07:44:14

Lehet, hogy Gyárfás a Fenyő-gyilkosságban hasznos hülye volt, de legyünk őszinték: az akkori médiavilágból kár, hogy csak ő került szanálásra.

Rettegek mert ballib vagyok 2018.04.19. 08:15:06

@VáradiJános:

Itt is csak a ballibek mosdatják Gyárfást. Szarházi MSZP-s csinovnyik Gyárfás és Fenyő is.
Népszavában hazudgáltak már akkor is. Később a Napkeltében lökette a ballib hazugságokat.
Mocskos ballib féreg, aki megölt egy másik tetű ballib férget, akit Fenyőnek hívtak.

Bennfentes ballib maffiatagok, mint Hagyó, Gyurcsány és Medgyessy.

citrix 2018.04.19. 08:16:11

A horrorfilmbe illő kabalafigura Gyárfás mellett nagyon rossz ómen volt. Valahogy ráhozta a bajt :-(

Por Nóra 2018.04.19. 08:24:44

@Rettegek mert ballib vagyok: "Csak a ballib agyhalottaknak megvan az a rossz szokása, hogy a kényelmetlen alakokat, az ellenfélre tolják."

A fenti eszmefuttatás alapján tényszerűen kijelenthető, hogy Simicska a Fidesz embere, ugye? Őt hová is próbálták tolni? Ennyit a rossz szokásokról.

Netuddki. 2018.04.19. 08:57:22

Baromság. Ha valóban a gyárfás volt a felbujtó, és be is bizonyosodik, akkor sok mindent nem nagyon tudnak csinálni. Más kérdés, hogy ezt miért választások utánra időzítették?

Az megint más kérdés, hogy a narancskomcsik akik nemrég még a Katinkát köpködték és a gyárfást védték, most megtagadják miután büdös lett. De hát, ezt is megszokhattuk "ezektől".

Cycmen 2018.04.19. 09:22:16

Annyira fárasztó egy idő után azt figyelni, hogyan keveritek bele vért izzadva a Fideszt minden szarba! És ez a sok fogyatékos ballib troll sem semmi akik ezen örömködnek!

Kurt úrfi teutonordlkus vezértroll 2018.04.19. 09:29:07

@Cycmen: Sztem inkább mulatságos: erőlködnek, erőlködnek, de valahogy mindig kétharmad lesz a vége..:)))

Orbán Viktor 2018.04.19. 09:32:50

Tisztelt Polgártársak, Tolvajok, Libsik, Bibsik, Manysik, Hantik, Kurafik, Családanyák, Dugovics Tituszok, Atyám, Kim Dzsongun, Portik, Gyárfás, megboldogult Fenyő!

Anikó! Nem tudok beugrani a zöldségeshez narancsért délután! Bocs!

Ugye senki nem gondolja, hogy a Tisztelt Házba bárki bekerülhet anélkül, hogy ne lopna. Ott mi mind úgy vagyunk ott, hogy előtte evolúciós kiválasztás útján bizonyítottunk. A legnagyobb tolvajok kemény munkával feltörtek mint Pesten a kőolaj. Minden tolvajok között van egy rendkívül sikeres csoport, akiket 4 évente megválasztanak vagy újraválasztanak. Ezzel lesz a lopás legitim. Mert szeretitek ha legitim a lopás. Sőt minden csoportban van a legügyesebb tolvaj, a tolvajok fejedelme, ez ugye vagyok én jelenleg. Én végzem a pénzek becsatornázást elsősorban a közelembe vagy hozzám. Ezt nevezzük gazdaságpolitikának illetve törvénykezésnek.

Jut szembe strómankáim, Apának ideje lenne kicsit csurgatni! Tavaly megindult a 3500 milliárd forintnyi orosz hitel lehívása. Nagyon gyorsan jelenjenek a vagyontárgyak a közelembe. Először én eszek a vályúból utána jöttök ti.

Kétharmadia népe! Kedves kicsi szavazóim! Ti, akiket úgy lehet meglopni, hogy bólógattok hozzá. Apuci nemsokára hozza a 9%-os SZJA-t ne aggódjatok. Az árak Dubai magasságokba emelkednek de az infláció 0% közelben lesz. Gondos politikával az inflációs kosár megfelelő elemeit lent tartjuk szóval megoldjuk, hogy a számok nekünk tetszőek legyenek.

Nagyon tetszik, hogy veszitek a hiteleket mint a cukrot. Fincsi lesz. 2020 után egy finom kis válság készül de sajnos abból a szarból már nem foglak tudni kihúzni titeket. Szóval csak okosan.

Ezért ne felejtsétek Mózes 7. parancsolatát: LOPJ! Amit lehet, amikor csak lehet, ahogyan csak lehet.
Amíg itt fröcsögünk addig már nagyon sokat lehetne lopni. Keressétek a lehetőséget!

Hajrá Magyarország! A mi országunk, csak mi lophatjuk el!

LoveKills 2018.04.19. 09:42:11

"hogy aztán azt higgye, hogy megúszhassa a múltbéli dolgait. "

Meg kellene tanulni helyesen magyarul írni. Mert ez így magyartalan, de nagyon.

VáradiJános 2018.04.19. 10:28:54

@Orbán Viktor: csak azért, mert a buta nejed kényszeredetten röhög a vicceiden, mèg ne hidd el, hogy humoros vagy!

BéLóg 2018.04.19. 10:30:26

A Gyárfás érintetsége ezer éve téma, BIZONYÍTÉK nem volt.
Most minden bizonnyal valami megváltozott.

s 2018.04.19. 10:56:00

@dr. mesterséges színezék: Az utolsó kettő lesz a megfejtés.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2018.04.19. 10:59:26

Van olyan teória, amely ez már az Orbán beígért leszámolásának az előfutára. Elkezdik egy olyan emberrel, aki nem túl népszerű, és valószínűleg sok mindenben sáros, ráadásul mostanában a múltja ellenére inkább a NER-hez dörgölődzik, ezzel is emelve a hitelességét a kormánynak a témában, aztán jöhetnek az igazi célpontok.

I-Work 2018.04.19. 11:13:57

@Ekrü: Bizonyíték akad bőven, amiatt ne izgulj, da majd akkor kerülnek elő, ha orbánt és a többi szélhámos sz*rházit viszik.

I-Work 2018.04.19. 11:14:47

@Fedor: vitya sincsen kevlárból.

I-Work 2018.04.19. 11:16:38

@BéLóg: az nem érinthetetlenség, hogy nem áll rendelkezésre zárt, összefüggő bizonyíték lánc...

I-Work 2018.04.19. 11:21:33

@gigabursch: a mostaniból 90% selejt..

I-Work 2018.04.19. 11:22:39

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Ahhoz a lobbihoz Gyárfásnak nem sok köze van, a vezír sok pénzt fizetett a FINA-nak.

I-Work 2018.04.19. 11:25:26

@youkamp: Gyárfás azt +baXhatja... Semmi olyat nem tud mondani, 70 éves, nem fog kijönni.

Quentaur (törölt) 2018.04.19. 12:01:09

Hogy ezt is az Orbán csinálta! Nahát!

Hogy ráér ez a Viktor!

Szegény Gyárfás meg szenved, pedig, ő csak megölette a Fenyőt (valószínűleg).

Nem is értem, hogy miért nem Orbánt fogta el a TEK...

Orbán nagyon gonosz! Bizony! Szegény Gyárfás, meg csak egy áldozat, mint ahogyan Fenyő is az volt, a Gyárfás áldozata, Gyárfás meg az Orbáné...

Ércsük, kedves propaganda hazudozó, fogadatlan prókátor!

Homo fideszbirkusz 2018.04.19. 12:10:51

@Cycmen: "Annyira fárasztó egy idő után azt figyelni, hogyan keveritek bele a Fideszt minden szarba!"

Már az új ciklus második hetében fáradsz Homo fideszbirkusz? Leszel te még fáradtabb is, ugyanis a fidesz maffia lopásából kevesebb nem lesz, viszont egyre több lopásuk fog lelepleződni. Szar állás a bértrollnokság, de hát máshoz semmihez nem értesz, úgyhogy szokjál hozzá a gondolathoz, hogy minden nap hülyét fognak belőled csinálni. Napi 50-szer.

Cycmen 2018.04.19. 12:17:26

@Quentaur:" Szegény Gyárfás meg szenved, pedig, ő csak megölette a Fenyőt (valószínűleg)."

Egyedül vagyok azzal a véleményemmel, hogy ezt inkább díjazni kéne mint büntetni? Amit a Fenyőről olvastam, az alapján kurva jó hogy most nem kavar itt!

Homo fideszbirkusz 2018.04.19. 12:19:44

@Quentaur:

Orbán élevezi, ahogy a világon semmire se jutó munkás parasztokat kiemeli a koszból és kádert meg (stróman) vezért csinál belőlük (Kubatov, Balog esztergályos, Mészáros és Mészáros 20-szor). Azt is élvezi, amikor a komcsi ellenséget betöri és azok a lábánál hevernek és felesküsznek rá.

Ennél jobban már csak azt élvezi Orbán diktátor, amikor ezekkel a kiemelt prolikkal, komcsikkal leszámol. Mert annál nagyobb élvezet nincs, mint valakit visszavágni oda ahonnan jött, miközben az illető elhitte magáról, hogy ő fontos és elismert szolgája lett a hibbant Orbán Nérónak.

Nem Gyárfás lesz az utolsó, akit Orbán diktátor ki fog lövetni a pozíciójából. És nem csak a behódolt komcsik meg 3/3-asok lesznek, akiket ki fog lövetni. Jönnek majd sorra a saját birka táborbeliek is, az lesz ám az igazi élvezet elnézni, ahogy a cseléd népség menekül a gazdi elől amerre lát! A végén még Gyurcsánynal fognak menedékjogot kérni.

Cycmen 2018.04.19. 12:22:31

@Homo fideszbirkusz: "minden nap hülyét fognak belőled csinálni. Napi 50-szer."

Ettől nem tarok! Pár szintet ugranotok kéne kiskomám!

Homo fideszbirkusz 2018.04.19. 12:27:13

@Cycmen:

Te egy orbán szavazó vagy, tehát hitelesített funkcionális analfabéta.

Aki elvégezte a nyolc osztályt, már annak rendkívül könnyü dolga lesz veled. De majd hozzászoksz, hogy napi 50-szer csinálsz magadból önkéntes hasznos hülye fidióta lúzert.

Cycmen 2018.04.19. 12:33:10

@Homo fideszbirkusz:"Orbán élevezi, ahogy a világon semmire se jutó munkás parasztokat kiemeli a koszból "

Kicsi barátom a szerinted semmire sem jutó munkás paraszt nem fog éhen dögleni! Mészáros fogja a szerszámait és újra gázt szerel maximum, ellentétben veletek örök elégedetlen lusta buta prolikkal, akik itt semmire sem jutnak ezért kimennek Angliába mosogatónak!

Cycmen 2018.04.19. 12:36:09

@Homo fideszbirkusz: "Aki elvégezte a nyolc osztályt, már annak rendkívül könnyü dolga lesz veled. "

Annak igen, de te nem tartozol közéjük ahogy látom!

VáradiJános 2018.04.19. 12:48:54

@I-Work: nincs kevlàrból, de legalàbb nem szarbòl van mint a csalàdod

dr. mesterséges színezék 2018.04.19. 13:20:21

@BéLóg: "A Gyárfás érintetsége ezer éve téma, BIZONYÍTÉK nem volt.
Most minden bizonnyal valami megváltozott."

Sikerült a vébéből nem a megbeszéltek szerint lopnia? Pintér engedélye nélkül készült csehót nyitni? Akkor vége, ha külföldi kézben bizonyítékok vannak.

Ha nem pajkoskodott, akkor adategyeztetésre hívták be, hogy ne minden melót Petyának kelljen elvégeznie és Tünci se legyen a párhetes ítélete után túlexponálva.
Várhegyi Attila óta tudjuk, hogy akire a Miniszterelnök Úr kegyelme rászáll, attól a baj elszáll.

(Egyébként bennem, csak bennem van a hiba, hogy a NER-ben egy olyan, egyértelműen pozitív eseményt, mint egy gyilkosság egyébként is kétes emberi értékű érintettje körül zajlik a jég: nem tudok nem hátsó szándék nélkül értelmezni.)

j.a.r.v.i.s 2018.04.19. 13:31:44

:DDDDDDDDDD
A fideszé... Az...
Ugyanaz férges maffiózó kör, mint a Portik meg a Vizo, meg a Pintér meg a többi ilyen éjszakai kiskirály. Mind, mind szoci érdekeltségű, látszik is a párt anyagi állapotán, de látom az se tűnik fel, hogy mihelyst a fidesz hatalomra került, Portiknak el kellett menekülni az országból, egészen addig míg vissza nem tapsolták a vörös barátaitokat. Szóval, ha van pozitív hozadéka a fidesz 2/3adnak az az, hogy ezeket a geciket egytől egyig bezárták és ezzel a pénzügyi bástyáit is kiverték a baloldalnak, aztán most meg nem értitek, hogy mi a baja az átlag magyarral a friss, új erőnek tituált baloldalatokkal és ilyen ostoba víziókba kell hajkurászniuk titeket, hithű szavazókat, hogy csak csalással tudták megnyerni a választást. Hát kurvára nem. Azért nincs mindenkinek választói aranyhal memóriája. Szóval készüljetek fel, hogy amíg meg nem szüntetiket a férges vörös pártotokat stabil 16%-nál balolda itthon többet nem fog kapni, még úgy se, ha hangosan sikítoztok helyettük, amikor ők már az éhhalál szélén vannak. Puszi egy LMP-stől.

j.a.r.v.i.s 2018.04.19. 13:33:10

@j.a.r.v.i.s: De igen megemlítettem Pintért is, azt viszont sajnálom, hogy ő soha nem fog rács mögé kerülni és talán már most is ő a legnagyobb kápó király Magyarországon. Ja és kedves Jobbikosok, a fent említettek miatt, (bár tudom Vona úr sértettségében elveszítette a fejét) azért jól gondoljátok meg, kikkel mentek kéz a kézben tüntetni a Kossuth térre.

boxorka (törölt) 2018.04.19. 13:37:28

@VáracliJános: Kedves Váracli Úr! Ön se nem liberális, se nem demokrata az eddigi gyűlölködő, intoleráns hozzászólásai alapján. Az ilyen stílusra mondják rá Önök, hogy náci meg troll. Tehát Ön 1 troll. Most Ön a Soros. Pucoljon!

dr. mesterséges színezék 2018.04.19. 14:00:51

@j.a.r.v.i.s: Pintér annyira szoci, hogy ő adta el a Tocsik-sztorit a Fidesznek, hogy legyen mivel kitűnnie '94. után az MSZP-SZDSZ koala ellen, amikor Viktor meglátta a fényt: hogy neki a szadesz mellett liberálisként sose lesz saját vármegyéje. Deutsch futtatta meg a sztorit és ha cipőkanállal is, Torgyánostul is, meglett a háromhetentézés és évtizedes titkosítások kormánya. A több, mint mondani szokás, történelem. Elég ocsmány, ami azt illeti.

j.a.r.v.i.s 2018.04.19. 14:04:57

@dr. mesterséges színezék: Pintér semennyire sem szoci, írtam is utána, mert éreztem a kétértelműséget, a többit viszont fenntartom.

wolves84lb 2018.04.19. 14:41:10

@Rettegek mert ballib vagyok:
"Népszavában hazudgáltak már akkor is."

Csak a Népszava volt gáz, vagy a Népszabadság is, ahol abban az időben a te bayer kampósorrú zsoltikád irogatott? Vagy az nem számított, batyufasz? :)

Quentaur (törölt) 2018.04.19. 16:57:30

@Homo fideszbirkusz:

Díjazni a bérgyilkosságot?

Támogatni a gépfegyveres kivégzést fényes nappal forgalmas utcán?

A válaszom, biztos, hogy nem!

Quentaur (törölt) 2018.04.19. 17:00:43

@Homo fideszbirkusz:

Ércsük!

Gyárfás bérgyilkoltat, tehát Orbán egy köcsög diktátor. Világos.

Mi lenne ha mondjuk egy veszett feministával vagy transzival osztanád meg az okosságot, amit nekem akartál elhinteni?
süti beállítások módosítása