A valódi viták otthona

Reflektor

Puzsér lesz Budapest főpolgármestere?

2018. augusztus 06. - baum

 puzser-robert-7-hpgy-600x400.jpg

Ha minden igaz, és a Fidesz nem veri szét a jelenlegi fővárosi választási rendszert, akkor 2019-ben Budapest lakossága újra közvetlenül választ főpolgármestert.

 

Emlékezetes volt az 5 évvel ezelőtti főpolgármester-választás, hiszen Tarlós Istvánnal szemben az MSZP-P-DK összefogósdi fétisben szenvedő oldal először Falus Ferencet vetette be, majd a szürreális lovas, lavóros, gyerekríkató videó után Bokros Lajost. Mivel Bokros személye és gondolatai világról semmilyen reális jövőképet nem adott a választóknak, megalázó vereséget is szenvedett Tarlóssal szemben. Ismételten bebizonyosodott, hogy az nem érv, hogy nem tudjuk mi lesz, de ha nem váltjuk le „ezeket”, akkor az maga a nemzethalál.

 

5 év elteltével ugyanitt tartunk. Tarlós István éppen azt lebegteti, hogy elindul-e vagy sem. Én azt mondom, ne adjunk túl sokat ezen kijelentésekre jelen pillanatban, hiszen Tarlós olyan vén róka, olyan vérbeli politikus, aki minden bizonnyal a háttérben kevergeti a kártyákat, és a végén úgyis nála lesz az ász.

 

Nagy az esély arra, hogy vele szemben kell felmutatni valakit, akinek jövő ősszel valós esélye lesz, hogy az emberek közvetlen akaratából vezethesse Budapestet.

Ennek a jelöltnek hitelesnek kell lennie, rendelkeznie kell igazi gondolatokkal, mit akar kezdeni a fővárossal a 21. században. Fontos, hogy kellően ismert és népszerű legyen, és az sem elhanyagolható, hogy olyan integratív személyiségnek kell lennie, akire voksolnának az ellenzéki szavazók a Jobbiktól egészen a P-ig.

 

Azt hiszem nyugodt szívvel ki lehet jelenteni, hogy jelenleg nincs olyan ellenzéki politikus, aki mindezeknek a kritériumoknak meg tud felelni. Ugye a régi baloldali pártok Karácsony Gergelyt igyekszenek betolni abba a pozícióba, hogy ő lesz a Fidesz kihívója. Suttogó propagandával már az idei országgyűlési választások óta hallani, hogy ugyan bukta listavezetőként április 8-at, de Budapest az más, ott eljöhet az ő ideje.

 

Ez így szépen hangzik, csak a probléma az, hogy lehet, Karácsony rendkívül népszerű a még megmaradt MSZP és DK egyre idősödő, de lelkesedését soha el nem vesztő keménymagjának köreiben, de kb. ennyi is az a szavazóbázis, akiket meg tud szólítani. A Jobbik nyilván nem fog támogatni egy olyan jelöltet, aki már számtalanszor hozzádörgölődzött a gyurcsányi világhoz, az LMP-t pedig Karácsony nem egyszer árulta már el, önmaguk arconköpése lenne ezek után kampányolni neki.

 

Ebbe a csendes, állott vízbe dobta be a féltéglát Puzsér Róbert, aki Facebook-oldalán vetette fel, hogy esetleg ő is megmérettetné magát. Mégpedig konkrét felvetésekkel. Sétálóövezetet akar, kevesebb autót, több zöldet, öntudatosabb, önmagáért tenni akaró és közösséget alkotó fővárost. Ez már most szélesebb spektrum, pozitívabb vízió, mint amit 30 éve bármelyik esélyes főpolgármester-jelölttől hallhattunk. 21. századi gondolkodás végre, így majd két évtizeddel a 20. század vége után.

 

Sok mindent lehet állítani Puzsérról, de azt biztos nem, hogy ne őrizné független gondolkodó identitását, mint a Szent Grált. Azt is ki lehet jelenteni, hogy soha nem volt hajlandó korrumpálódni semmilyen előnyért, ami érv a bizalomra. Az elnagyoltan felvázolt gondolatait Budapest jövőjére nézvést nyilván nem szabad programnak értékelni, de alaposan átgondolva, leendő strukturális átalakításokat is precízen kidolgozva benne, létrejöhet egy olyan átfogó vízió, ami oldaltól függetlenül támogathatóvá válik.

 

A tapasztalat az, hogy Puzsér megosztó. Szokták mondani az ilyen emberekről, hogy vagy nagyon utálják, vagy nagyon szeretik. Bár felmérést nem készítettünk, de határozottan az az érzésem, hogy az átlagembereket általában lehengerli Puzsér szellemessége és gyorsan vágó agya, míg az ellenérzést inkább köldöknézegetős kis értelmiségi szektácskák soraiból váltja ki. Szavazói darabszámban mérve ez finoman szólva sem összehasonlítható. Százezrek a százakkal szemben, még akkor is, ha kapcsolataik, felületeik révén a százaknak hangosabbnak tűnhet a hangja.

 

Szóval Puzsér rendelkezik azzal a potenciállal, hogyha komolyan gondolta indulását, akkor fel lehet úgy építeni, hogy valódi eséllyel induljon el akár Tarlóssal szemben is 2019 őszén. Ehhez persze azokat a vadhajtásait jócskán le kell csapkodni, amikor egyértelműen látszik, hogy nem ért valamihez, de az ördög ügyvédjét játszva ordít, és csak egyre jobban belelovagolja magát. Ez egy érdekérvényesítő városvezető figurájába nyilván nem fér bele, mert árt a rábízott közösségnek.

 

Összegezve jó hír az, hogy szinte a semmiből bukkant fel olyan alternatíva a Fidesszel szemben, akinek nem az az egyetlen üzenete, hogy a Fidesszel szemben áll. Másrészt remélhetőleg nem csak médiahekkről van szó. Mit veszthetünk? Tarlós sajtótájékoztatóin pengeélesen oszt ki általában mindenkit, ezt minden bizonnyal Puzsértől is megkapnánk.

 

Nuszbaum Tibor

 

Te követed már a Reflektort a Facebookon? Nem! Akkor ITT most megteheted! Köszönjük!

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://reflektor.blog.hu/api/trackback/id/tr1814165269

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.08.06. 17:50:27

Puzsér mint személy rendben van, de nem alkalmas politikusnak.

Szerintem a legjobb, ha Tarlós folytatja sikeres munkáját.

ulpius66 2018.08.06. 21:14:29

Kedves Nuszbaum!

Én bírom a vicceket!

Csaba Sz 2018.08.07. 09:45:28

Ez már a kampány része?

Anna Kisfaludiné Baán 2018.08.07. 10:05:22

Isten őrizzen! Maradjon Tarlós!

FMR 2018.08.07. 11:21:03

Robi, nem vagyok szektatag, hidd el, de én akármikor, akármilyen apropóból leszavazok Rád. Csak változzanak a dolgok pozitív módon!

különvélemény 2018.08.07. 11:27:57

Kérdés, hogy tud e kompromisszumot kötni.
Mert a városvezetés nem kívánságműsor, a kassza sem végtelen és a kerületekkel is meg kell egyezni valahogy.

haromegesztizennegy 2018.08.07. 11:34:45

Jöjjön Robi! Rengeteg dolgon tudna javítani pénz nélkül is...

FMR 2018.08.07. 11:35:01

"Bár felmérést nem készítettünk, de határozottan az az érzésem, hogy az átlagembereket általában lehengerli Puzsér szellemessége és gyorsan vágó agya, míg az ellenérzést inkább köldöknézegetős kis értelmiségi szektácskák soraiból váltja ki."

Nos, ez tökéletes tévedés. A dolog pont fordítva áll: az átlagember Puzsérban a hőzöngő, hangos krakélert látja, és képtelen zárójelbe tennie a formát illető kritikát, ami teljességgel jelentéktelen és privát ügy. Puzsér Róbert autonóm és szuverén személyisége, munkássága, intenciói előtt éppen a köldök- vagy talán cicinézegetős értelmiségi rétegek (nem feltétlen szekták) hajolnak meg. Mert legalább ők képesek túllépni azon, amire a nyáj legnagyobb része eleve képtelen: elválasztani a formai kritikát a tartalmi, érdemi kérdésektől.

chrisred 2018.08.07. 11:46:55

Ha Tarlós nem indul a választáson, az csak azért lesz, mertnem akarja, hogy az új Budapest minisztérium (államtitkárság) dróton rángatott bábja legyen. Puzsérnak ez nem okoz problémát?

numasi 2018.08.07. 11:56:28

"Mit veszthetünk? Tarlós sajtótájékoztatóin pengeélesen oszt ki általában mindenkit, ezt minden bizonnyal Puzsértől is megkapnánk."

Mit nyerhetünk?

paraszthajszal 2018.08.07. 11:57:00

"Sétálóövezetet akar, kevesebb autót, több zöldet, öntudatosabb, önmagáért tenni akaró és közösséget alkotó fővárost. Ez már most szélesebb spektrum, pozitívabb vízió, mint amit 30 éve bármelyik esélyes főpolgármester-jelölttől hallhattunk."

Ez azért nem valami nagy vasziszdasz, ennyit szerintem még Karácsony Gergő is ki tudna sajtolni magából, már az LMP-s múltjából kiindulva. Ha komolyan gondolná ezt a főpolgármester-jelöltséget, akkor ennél azért lényegesen többre lesz szüksége.

Pláne, hogy egy esetleges ellenzéki főpolgármesternek még Tarlóshoz képest is inkább attól fog fájni a feje, hogy a (mégoly remek) városfejlesztési elképzeléseihez ugyan honnan a csudából szedi össze a pénzt. Mert EU-s pénz a túl magas GDP/fő miatt nem nagyon lesz, a kormány aligha a fővárost akarja majd fejleszteni, ha meg különböző jogcímeken emeltetni akarja a helyi adókat, akkor a lakosok fogják hamar megutálni (nem beszélve arról, hogy a kerületi polgármesterek egy része is ott tesz majd neki keresztbe, ahol tud).

@FMR: "az átlagember Puzsérban a hőzöngő, hangos krakélert látja"

Hát igen, mégiscsak kéne az a felmérés, mert az áll ugyan, hogy Puzsér megosztó személyiség, és vannak akik lelkesednek érte (pl. a blogíró?), de a hívek-elutasítók aránya aligha százezer a százhoz. (Nekem személy szerint pl. sose jött be a stílusa, pedig nem tartom magam köldöknézegető értelmiséginek.)

lajcsi1975 2018.08.07. 11:57:49

Sajnos a fidessznek lesz lehetősége , eszköze meg pláne arra hogyha Puzsér elkezd veszélyt jelenteni a katonájukra akkor olyan lejárató kampányt vezényelnek le ellene amivel ellehetetlenítik a labdába rúgását. Továbbá valljuk be hogy nem nehéz dezinformálni a fideszes szavazóbázist, bármit benyalnak amit az "atya" eléjük lök.

FMR 2018.08.07. 11:59:28

@numasi: Nemcsak szeszélyes évszakokba illő bohózatokat, mint Tarlósnál, hanem világos koncepciót és egy nyugatias aurát árasztó, élhető, esztétikailag is élvezhető, modern nagyváros létrejöttének ígéretét. Azért ez nem rossz.

wombat wombatovics wombatow 2018.08.07. 12:00:03

Puzser az egyetlen olyan hiteles kozeleti szemely ma Magyarorszagon, akiben megvan a potencial hogy erdemben szembeszalljon a Fidesszel. Csak remenykedni lehet, hogy ha politikusnak all nem kurvul el.

FMR 2018.08.07. 12:01:35

@paraszthajszal: "Nekem személy szerint pl. sose jött be a stílusa, pedig nem tartom magam köldöknézegető értelmiséginek."

Mert te a nyájhoz tartozol, együtt bégetsz velük. Nincs ezzel semmi baj, csak tudd a helyed. Nem is vagy sem köldöknéző, sem másmilyen értelmiségi.

chrisred 2018.08.07. 12:02:06

"...az LMP-t pedig Karácsony nem egyszer árulta már el, önmaguk arconköpése lenne ezek után kampányolni neki."

Az LMP-sek önmaguk arculköpésében már profi szintre jutottak.

Matróz Kommandó 2018.08.07. 12:04:17

Ha nem Tarlós lesz a főpolgi (esetleg KM) akkor Budapest visszasüllyed oda, ahol a Demszky éra végén volt.

numasi 2018.08.07. 12:09:38

@FMR: Az ígéret Tarlósnál is megvan, ahogy az autoriter személyiség is. Tűzzel tüzet? Inkább demokratizálni kéne, hálózatot építeni és azokat az embereket pozícióba emelni (ha egyáltalán kellenek ezek a pozíciók) akik alázatosak, akik szolgálni akarnak és tenni, nem megmonani a tutit a saját és a híveik örömére. Szerintem nem érdemes erős személyiségektől várni a csodát, az erős, rámenős, erőszakos személyiségeket kitermelő és igénylő rendszer maga a probléma és ezek a projektek szükségszerűen bukásra vannak ítélve már ami az átlagember életének a jobbítását illeti. Hálózatok kellenek és valóban új gondolatok, nem a lózungok és a puszta düh.

röf 2018.08.07. 12:11:02

Hívjátok vissza Demszkájt... jó az nektek.

FMR 2018.08.07. 12:14:43

@numasi: Erős személyiség erős víziókkal - ez önmagában még nem probléma. A személyiség, a pszichológiai jellemzők annál inkább. Tarlós István egy ízig-vérig autoriter, arrogáns, retrográd személyiség, amely nyilván lecsapódik egy sor stratégiai döntésben is. Puzsér épp az ellentéte: demokrata, kompromisszumkész (racionális érvek mentén meggyőzhető), progresszív alkat. Az erős személyiség nem cél, hanem eszköz lenne itt: egy erős vízió megvalósításának eszköze. Én azt mondom: hajrá!

MACISAJT1 2018.08.07. 12:15:52

Jó választás..:P

Mehet pityinger, az "alternatív köztársasági elnök", a lavóros falus, gy. német erzsébet "zsóka", rokker zsóti "humorista", a "szemmel láthatóan zsidó" (c. by kendepéter/atv) majtényi lászló és a többi közröhejes mellé akikkel az agyonvert ballibák az utóbbi időkben megtisztelték választóikat.

Muhaha.

LoveKills 2018.08.07. 12:17:49

@MACISAJT1: te már f.j. topicjában évekkel korábban lejárattad magad... olcsó kis antiszemita fasz.

Tangooo 2018.08.07. 12:18:22

Ez csupán elhatározás kérdése? Azért egy város elvezetése kíván némi előképzettséget.
Engem arra a történetre emlékeztet, ahol a műtősnő félretolja a sebészt azzal a szöveggel, hogy ő már annyi műtétet látott, hogy már ő is ki tudja venni a páciens vakbelét.
Szerencsére itt egy melléfogást (mint Demszky volt), nem követte halál, csak 20 év pangás a kutyaszarban.

paraszthajszal 2018.08.07. 12:18:45

@FMR: "Mert te a nyájhoz tartozol, együtt bégetsz velük. Nincs ezzel semmi baj, csak tudd a helyed."

Lehet lenézni a Magyarokat, mindenfajta birkáknak meg marháknak nevezni őket, csak azért azon majd ne tessékcsodálkozni, ha a belterjes belpesti "értelmiség" (mint szavazóbázis) még a tisztes helytálláshoz sem lesz elég...

Haloperidol 2018.08.07. 12:21:42

@paraszthajszal: nem akarok arra gondolni, hogy Karcsony it sajtol ki magából. Az egy seggfej, demagóg nyikhaj korrumpálható politikus.

LKerekes 2018.08.07. 12:24:29

@wombat wombatovics wombatow:
Érthető, hiszen Karácsonynak (Vonának, Szélnek, stb ) sikerült nyerni, mert ők voltak ama személyiségek akik sikerre voltak ítéltetve a Fidesszel szemben.

_B_ 2018.08.07. 12:24:56

Ha a Puzsér indul, már tuti van 2 szavazója :D
Végre egy értelmes arc.
Persze esélytelej, hogy nyerjen, de egy "mérés" jó lenne.

blöff 2018.08.07. 12:26:10

önmagában nem lenne rossz ötlet, de a főpolgármesterség tipikusan nem neki való pozíció, ha valamiben, akkor ebben nem tudom elképzelni és támogatni sem. Pedig annyi más lenne!

A sétáló városról pedig ne is beszéljünk, semmilyen alapja nincs, hatalmas távolságokat majd naponta gyalog tesz meg több ezer ember, aki itt kénytelen lakni, dolgozni?
A város nem csak a hipsztereké!
A tömegközlekedés ehhez jelenleg nem megfelelő alternatíva, biciklizést pedig ne várjunk már el mindenkitől!
Esőben? Télen? Nyugdíjas, öreg, beteg? Család, gyerekóvodába? Aki szállít, visz vmit? Az mind le van szarva?!
Vagy csak munkába menet legyen egy órával hosszabb a bejutás?

LoveKills 2018.08.07. 12:44:11

És különben is!

Puzsér! Mit tettél le az asztalra?! Mit tettél le az asztalra?! Mit tettél le az asztalra?! Mit tettél le az asztalra?! Mit tettél le az asztalra?! Mit tettél le az asztalra?! Mit tettél le az asztalra?! Mit tettél le az asztalra?! Mit tettél le az asztalra?! Mit tettél le az asztalra?! Mit tettél le az asztalra?! Mit tettél le az asztalra?! Mit tettél le az asztalra?!

vakapad 2018.08.07. 12:59:18

Naccerű írás Orbán és a FIDESZ érdekében. Már-már NER kompatibilis.
Csak gratulálni tudok.

Azt viszont nem hiszem, hogy Budapest hajlandó polgármesternek(!!!) választani egy ordító egeret, amelyik még laikus is.

különvélemény 2018.08.07. 13:03:33

@wombat wombatovics wombatow: "Puzser az egyetlen olyan hiteles kozeleti szemely ma Magyarorszagon, akiben megvan a potencial hogy erdemben szembeszalljon a Fidesszel."

Nem ez a feladata egy főpolgármesternek.
Ráadásul ezzel a hozzáállással veszített az összes választáson az ellenzék, és fog is mindaddig, ameddig ez a "választási program".

aaabbbccc 2018.08.07. 13:09:14

remelem az mkkp talal az orszagban egy ugyanilyen nevu embert es szinten elinditja

sírjatok 2018.08.07. 13:13:29

"Falus Ferencet vetette be, majd a szürreális lovas, lavóros, gyerekríkató videó"

Hú, az mennyire gyönyörűen kéjesen kínosan szar volt :D

Kicknick 2018.08.07. 13:17:50

Szerintem a kutyapárt hitelesebb mint ez a gyökér.

nemecsekerno_007 2018.08.07. 13:21:33

@FMR: "Erős személyiség, erős vízíókkal" Mint Orbán.

Retrofuturista hifista 2018.08.07. 13:23:55

Valahogy inkább kultúrális miniszternek kellene lennie, az jobban illene a tudásához.

vakapad 2018.08.07. 13:26:16

@különvélemény:

Ahogy mesélik, az ellenzéki pártoknak mindig volt programja, a FIDESZ-nek meg sohase. Talán valami ütősebbet kellene kitalálni, hogy "miért nem nyer az ellenzék".

Rettegek mert ballib vagyok 2018.08.07. 13:27:26

Szerintem Puzsér is jobban utálja a ballibeket a Fidesztől is, mint sokan mások, így nem hiszem hogy beállnak mögé.

Fülig José 2018.08.07. 13:30:03

@röf: nem lehet bazze, akkor a hozzád hasonló tyúkszaros cipős mucsaparasztokat megint nem fogják beengedni a szitibe...akkó' hol fogod árulni a háztájit, kiscsávó?

Frady Endre · http://fradyendre.blogspot.com/ 2018.08.07. 13:35:23

Alábbit kb. 3 éve írtam, Puzsér 41. születésnapja alkalmából... :)

Puzsér XLI

Negyvenegy a celebirtó,
Ki a töltött puskán túl vár.
Nem hűvös, miként egy ír tó,
S célkeresztjében a bulvár.

Füstölög a géppuskacső,
Lyukas bulvárnyik fut bután,
Puzsér így köszön el: „Na, cső!”
S lődöz még a hurka után.

Celebsírt harcmezőn kint ás,
H. Pétert és Pákót temet.
Klott gatyája Uhrin mintás,
S ebben mond a giccsre nemet.

Köszörüli rajtuk nyelvét,
Retteg is sok gagyi celeb,
S műdalnok, ha hangot elvét,
Menekül el, sőt még elebb!

Bár Ő a mi Chuck Norrisunk,
Őt is anya hordta ki, sőt
Meg is szülte! Erre iszunk,
Hogy érje sok áldás is Őt!

Főhősünknek két kacsója
Hibákra mutató ujjú
S irányt jelez, mint egy bója.
Mester, happy birthday to Yyou!

„Micsoda, a költő a szuvas fogbűzű szájára vette a nevemet?! Beperelem! A Fekete Pákó velem együtt van levadászva és eltemetve?! Őt is beperelem! A meg Puzsér velem egy versben szerepel?! Leperelem róla az Uhrin Benedek mintás klott gatyáját is! Mindenkit beperelek! Kit nem pereltem még be?! Neveket akarok!” /H. Péter, bulvármédiaceleb/

„Tényleg én vagyok a gatyamintád, Robi fiam? Ez kedves tőled! Akkor elénekelhetjük együtt, hogy ’Az én kutyám Rebeka, Rebeka; szép a gatyád Robika, Robika!’ Hej, ha én ezt megérhettem volna!” /néha Uhrin Benedek, táncdalnok és sikerfenomén/

„Boldog születésnapot, Robikám! Szerettem volna egy trombitaszóló kíséretében ajándékozni neked egy téli időszámítás szerint visszaállított vízórát, de a cellatársaim szerint ezt most már fújhatom. Gáz, nem?” /Lagzi Lajcsi/

„Robikám, tényleg másfél évvel fiatalabb vagyok még nálad is?! Hát akkor még simán védhetek a 2020-as EB-ig és elérhetem a 200-szoros válogatottságot! Csak szét ne szakadjon addig a szürke mackónadrágom, mert szemüveg nélkül már nem tudnám megvarrni és a kezem is remeg!” /Király Gábor, 99-szeres magyar válogatott kapus/

„Még csak 41 vagy, Robikám?! Hej, amikor én ilyen fiatal voltam, még nem celebekre vadásztunk, hanem dinoszauruszokra! Kár, hogy túl vagy a gyerekkoron, így bár átjár az Erő, már nem taníthatlak, hogy Jedi lovag legyél. Maximum kritikus lehetsz. Pech!” /Yoda mester/

„A szándék dicséretes, a téma hiánypótló, de a megvalósítás olyan csapnivaló, hogy anyám már hozza is az alkalmanként berepülő büdösbogarak ellen rendszeresített összetekert Népszabadságot. Mivel anyámat a szíve miatt minden agressziótól eltiltottam, én magam ütlegelem a véres sportrovattal a Hajdú Péteres és Fekete Pákós versszakot! Különben is nekem van a születésnapom! Nesze, nesze!!!” /Puzsér Róbert, kritikus/

„Kocsog!” /Fekete Pákó/

„ Üss a szádra, csokinyúl! Még egy trágár kifejezés és elkérem a fiamtól a fegyelmezési célból összetekert Népszabadságot, oszt' lesz nemulass!” /Puzsér mama/

„Kedves Robi! Minden tiszteletem a tiéd, ha 41 évet kibírtál ennyi kretén között! Én a helyedben már rég sorba állítottam és egy mozdulattal lefejeltem volna az összes síkdebil bulvármédiacelebet!” /Chuck Norris/

illusztrálva:
fradyendre.blogspot.com/2015/10/puzser-xli.html

Ma Baker 2018.08.07. 13:45:00

Ez a hírcsárda, vagy mi a f@sz?! Akkor már Fekete Pákó sokkal hitelesebb lenne a hazai ballibek képviselésére...

Ma Baker 2018.08.07. 13:47:11

Már az is beszédes, hogy több hozzászólásban is terítékre kerül ezzel a semmirekellővel kapcsolatban Fekete Pákó

...in the world 2018.08.07. 13:58:20

Sok szemetet idehordott a szél az internet bugyraiból. Tény, hogy Tarlós>Demszky, de ez még nem jelenti azt, hogy Tarlós valóban jó főpolgármester lenne.
Robi ötletei baromi jók, de Budapesten kivitelezhetetlenek. Sajnos. A másik kérdés, hogy valóban megvannak-e azok a kompetenciái, melyek egy ekkora város vezetéséhez kellenek, és vajon meg tudná-e őrizni az integritását egy ilyen szerepben.

paraszthajszal 2018.08.07. 14:01:48

@...in the world: "Robi ötletei baromi jók, de Budapesten kivitelezhetetlenek."

Ha megvalósíthatatlanok az elképzelések, akkor mitől jók?

Ha valaki sok zöldet, kevés autót és közösséget alkotó települést akar, akkor pl. költözzön falura. Ott mindez helyben megvan, és általában még az ingatlanok is olcsóbbak!

feketehun 2018.08.07. 14:14:41

Érdekes helyzet. Az én szavazatom biztosan Puzséré, amennyiben elindul a főpolgármester-választáson, ettől függetlenül teljesen irreális, hogy bármilyen esélye legyen. Fenn van a youtube-on olyan 5000 órányi rádiós és egyéb hanganyag tőle, Puzsér pedig köztudottan gyakran beszél olyan dolgokat (+ olyan stílusban), amelyek a kontextusból kiragadva vállalhatatlanok. Időnként persze kontextussal együtt is :) A fideszes médiagépezetnek hatalmas tapasztalata van a lejáratókampány műfajában, Puzsér pedig kifejezetten hálás terep lenne karaktergyilkolás szempontjából.
De ha ez az egész nem is jön össze, most akkor is ügyes reklámot csinált magának :)

röf 2018.08.07. 14:22:09

@Fülig José:
Jáááj... te pöcs, csak nem te is pesti vagy... he he .. sztán mi újság ott a nyóckerben a kilencediken...?

...in the world 2018.08.07. 14:23:54

@paraszthajszal: Attól, hogy megvalósíthatatlan (abban a formában, ahogy azt ő feltételezem elképzeli), még lehet jó. Ahogy nyilván a megvalósíthatóság sem predesztinálja egy ötlet kvalitását.
Az bizonyos, hogy Budapestre nagyon ráférne a zöldesítés, valamint az autóközpontú várostervezői szemlélet hanyagolása. Imádom a fővárost, tényleg a szívem csücske, de ha egy dolgot valtoztathatnék rajta, az a zöld területek, parkok számának növelése, és az autóforgalom csökkentése. Utóbbi kiemelten fontos, hisz földrajzi adottságainak "köszönhetően" a város fokozottan hajlamos a smogra. Budapestnél nagyobb városok is megoldották, hogy e két téren pozitív irányba változzon a helyzet.
Csak ameddig minden kozpontosítva, felülről vezérelve van irányítva, addig egy ilyen autonóm figurának esélye sincs véghez vinni ilyen kaliberű reformokat.

ogli dzsí 2018.08.07. 14:24:04

Hott mind1 ki lesz a fopolgi, mert a penzt a kormanytol kapja, vagy nem kapja, pantlikazva.

A fovaros a sajat bevetelekbol semmit sem fog megvalositani, igy a polgi vizioi is total erdektelenek.

Fülig José 2018.08.07. 14:25:51

@röf: ne viccezzé tázsvír...budai úrigyerek vok! a nagy vízen túlra csak muszályból megyek! de látom te még messzibbrű gyüvő, ha még a dempszinél tarc... oszt ez a dagadt geci mi feledhetetlent tett a szitié, aztat árulnád el -e ? mer' a tömeges közlekedés ahogy van fos de legalább mindent egyszerre túrnak fel és évente egyszer biztos...

...in the world 2018.08.07. 14:30:40

@Fülig José: Ne már. Pont ez a fővárosi arrogancia és a vele szemben álló vidéki önérzetesség szakítja szét az országot.

Gleccsertetű 2018.08.07. 14:33:36

@Frady Endre: kár volt akkor is megírni és most is bemásolni.

puzsér 2 perc után unalmas

Frady Endre · http://fradyendre.blogspot.com/ 2018.08.07. 14:36:33

@Gleccsertetű: ;-)
A kedvedért még egy... hogy fejlődj humorérzékileg! :)

PUZSÉR

Puzsér a kőkemény,
nem az a gügye Bond.
Chuck Norris-féle lény,
agyba és főbe mond.

Emléke kisovis
Megrágott kefe jel,
S ha néha megóv is,
Többnyire lefejel.

Tűzokád orrlika,
Száll ő, mint bele bekk.
Csoda, ha félik a
cölibek, celebek?!

Celeben úgy zúz át,
Hogy közben védi a-
-z ocsútól a búzát.
Reszkessél média!

„Végre valaki megmondja ennek a nagyfejű Puzsérnek, vagy Puzsérnak, hogy ő egy, ő egy, ő egy olyan izé... na... Mit csináljak, nem vagyok a szavak embere... Érdekes, hogy akkor hogyan lett belőlem tévés hogyishívják? Ja igen, a kapcsolataim! Mindegy, abcúg Puzsér!” /Hajdú Péter, médiaceleb/

„A Hajdú maradjon a harangöntésnél! Bár ahhoz sem ért, de azt legalább még felolvashatja neki valaki. A vers témáját tekintve természetesen hiánypótló a mű és ezúttal Frady Endre kőbután silány stílusa se tud rontani rajtam, hiszen természetes bájam átfénylik az ő sötétjén és bearanyozza még ezt a gagyiját is. Hja, a világnak szüksége van rám és még anyám szerint is kinőttem a gyerekkori celofánszaggató, lekvárköpő önmagamat. Ezennel fintorogva ugyan, de kezet nyújtok Frady Endrének, majd elkérem anyámtól az utolsó darab féltve őrzött békebeli jugoszláv csodaszappanát.” /Puzsér Róbert, kritikus és címszereplő/

„Who is Mr. Puzser?! Doesn't matter! Vodka-Martini, shaken not stirred, please!” /Bond, James Bond/

„Én-féle lény?! Miért, ő is két féltekére tudja rúgni a Földet az Egyenlítő mentén és marslakókat beletöltve képes McAlien menüt csinálni nagyobb krumplival és kólával?! Ha igen, akkor hűha!” /Chuck Norris/

„Robikának az oviban tényleg a rágott kefe volt a jele és amikor ezt szívecskére akartuk cserélni, úgy leordította a hajamat, hogy azóta is csontgolyófejűnek hívnak a kollégáim. Ha tőle magától eltekintünk, akkor akár aranyos gyereknek is nevezhetnénk.” /Skalp Lajosné Séró Lujza, nyugdíjas óvónéni/

„A versből nyilvánvaló, hogy ez az ország nemcsak gazdaságilag, de irodalmilag is lenullázódott. Egy megoldás van, beolvadás az Osztrák-Magyar Monarchiába. A Habsburger King szellemében felélesztett birodalom az utódállamok megszűnése és az onnan összeharácsolt futballisták egy csapatba terelése nyomán esélyt kap arra, hogy harminc év múltán talán végre újra kijuthasson egy labdarúgó világbajnokságra. Minden nagyon szép lesz, minden nagyon jó lesz, mindennel meg leszünk elégedve! A Monarchia jobban teljesít! Ellenvélemény?” /Habsburg György, trónörökös/

„Nincs! Hia, hia, Monarchia!” /a magyar lakosság 77,7%-a/

„Jaj, ne már!” /Kossuth Lajos/

„Lajosom, ezt benézted! Mégiscsak én vagyok a haza bölcse!” /Deák Feró/

„Ha már itt az őszinteség pillanata: Moszkva, bocsánatot kérek tőled! Te százszor különb vagy nálam!” /Széll Kálmán/

„Ajaj! Nem gondoltam volna, hogy ennyi debil szellemet szabadítok ki a palackból...” /Frady Endre/

illusztrálva:
fradyendre.blogspot.hu/2013/06/puzser.html

röf 2018.08.07. 14:42:20

@Fülig José:
Mi... Budán nyomod?
Mindenben van valami pozitív, legalább jó hőszigetelő a vályog....
Amúgy meg pofád lapos puttana, mi a gyíkod a tömegközlekedéseddel?
Ott van nektek az ócsó, korrupciómentes négyes metró... aludtál már rajta?
Demszkájtól kaptad vaze, én meg fizettem.
Úgyhogy jössz egy karton rozéval.

Fülig José 2018.08.07. 14:49:26

@röf: bazze asse tom merre megy de a számlát nekem is hozza a posztmen minden hónapba' hát amúgy fasza minden amíg ki nem gyullad a busz vagy a tahóbéjemwés nem áll keresztben a sínen...ja, olyan hogy menetrend nemigen van, egy dolog fontos: a szerencse. úgyértem hogy gyün-e a járat meg úgy is értem hogy arra megyen -e amerre tennap? mer ezek jogos kérdések manapság a bkkbkvmáv--val kapocsban...rozéval nincs gond édes vagy mi legyen???

Cycmen 2018.08.07. 14:49:42

Úgy látom a libsik helyhatóságit sem akarnak nyerni.

Cycmen 2018.08.07. 14:51:55

@Fülig José:..rozéval nincs gond édes vagy mi legyen???

Literes!

Trednar 2018.08.07. 14:56:13

Választásoknak ugyanúgy semmi értelme, mint a kommunizmusban. Az ilyen cikkek és az ellenzék léte ad létjogosultságot ennek a deformált "demokráciának".
Ha az ország érdekét néznék, akkor nem indulának el, mint némelyik időközin. A folyamat megállíthatatlan, a cél elkerülhetetlen.
Ez a fajta, hisz van "választás", ezért demokráciában élünk köntöst le kéne dobni, akkor talán tisztábban látnának az emberek.

FlybyWire 2018.08.07. 14:56:20

@FMR: "Mert legalább ők képesek túllépni azon, amire a nyáj legnagyobb része eleve képtelen: elválasztani a formai kritikát a tartalmi, érdemi kérdésektől."

Ja, Puzsér olyan mint a South Park :)

röf 2018.08.07. 14:58:20

@Fülig José:
Hát vaze, asszed csak Pesten (Budán) nem lehet közlekedni?
Most hétvégén toltam, egy Győr - Szolnok oda-visszát...
Kerek egy órával volt hosszabb oda is, vissza is a szokásosnál.
Látod, addig basztattátok a Fityeszt, hogy szar minden út, aszonták: oké, akkor megcsináljuk. Mindet.

Fülig José 2018.08.07. 15:02:38

@röf: "mindent" IS! egyszerre. meg a nullást is szétbaxták, csak tunnám minek? (monnyuk sejtem...) esetleg kipróbálhatod a pompás rákócci strassét is, nem annyira forgalmas, ne gondold, mostanába azé' romlott a helyzet mer' egy T72-est keresgélnek mer elnyelte egy kráter oszt el kellene számolni vele...

röf 2018.08.07. 15:10:19

@Fülig José:
Volt szerencsém a nagykörúthoz is, biztos Demszky kombínója tönkretette a síneket, ezért föl kellett szedni tíz méter szélességben :)
Jó hogy nem bszták össze a verdát...
Ja, nehogy valami gagyi rozét szerezz, az édes bor az katasztrófa....

nyerafidesz 2018.08.07. 15:12:02

Rezső bá' a szomszédból szintén több zöldet akar. Beszélni is tud. Ha csak ennyi kell, inkább válasszuk őt!

paraszthajszal 2018.08.07. 15:13:39

@Trednar: "Ha az ország érdekét néznék, akkor nem indulának el, mint némelyik időközin."

Mi a fenét érnének el azzal, hogy nem indulnak el egy önkormányzati választáson?

Ettől majd jól "észrevenné" a Nyugat, hogy itt bizony kérem csúnya diktatúra van, és küldenék a tankokat?

Persze nyilván amúgy sem ér semmit az ilyesféle bojkottfelhívás: ahol apanázs van, ott megélhetési politikusok is mindig lesznek, ha nem a "demokratikus ellenzék" soraiból, akkor majd máshonnan.

@...in the world: Attól, hogy megvalósítható egy ötlet, még valóban nem biztos, hogy jó; de ha nem az, akkor biztos, hogy dobhatod a kukába.

A zöldterület-probléma ügyében hiú ábránd, hogy egy-két választási ciklus alatt látványos változást lehetne elérni; ma azért van relatíve kevés zöldterület Budapesten, mert erre a kérdésre negyven évig nagy ívben tojtak. De összességében az van, hogy Budapest egy milliós nagyváros, a belső kerületeiben magas telekárakkal, amelyek egyszerűen túl értékesek ahhoz, hogy ne építsék be őket (ahhoz meg pláne, hogy nagy méretű parkokat alakítsanak ki rajtuk).

chrisred 2018.08.07. 15:27:46

@röf: Nem elsősorban a Combino, hanem a bazi sok ember, aki utazik rajta. A 4-6-os villamos a világ legforgalmasabb villamosvonal párosa.

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2018.08.07. 15:29:27

ez most komoly? mert viccnek elég szar:DDD
itt a zúj messiás, hajrá indexblogok ... többre többre

...in the world 2018.08.07. 15:30:06

@paraszthajszal: ezzel mondjuk nem tudok vitatkozni...

Trednar 2018.08.07. 15:38:24

@paraszthajszal: Nyugattól soha nem számíthattunk segítségre, ezután sem számíthatunk.
Azért kell "megalkotni" (bár inkább megmutatni, hogy az van) az egypártrendszert, mert így egy nagyon lassú kínkeserves folyamat után jutunk ugyanoda. Most komolyan menjünk át ugyanazon mint az oroszok, hogy mondjuk 8 év múlva börtönből indulnak neki a választásoknak az ellenzéki képviselők? Ha valaki összenézi az oroszokat pár évvel ezelőtt és minket ma, szinte ugyanaz. Beleértve a civilek elleni háborút, CEU, a sorosozást, meg libsizünk agyba-főbe, mikor már rég nem ők vannak többségben az EU-ban.
Túl kell esni rajta "gyorsan", ha már megakadályozni nem lehet. Akkor majd szembesülnek, hogy a pártállami időkhöz hasonló ki nyal nagyobbat elv érvényesül. Hisz ez a rendszer csak belülről tud szétesni, amíg van hazai ellenzék, addig az felülírja az ellentéteket (hisz fosnának a börtöntől). Azonban ha nincs kitől félni, marad a belső marakodás. Hisz már most kezdenek kizárólagos vetélytársai lenni a NER lovagok. Egyre többen pedig verseny kíján szorulnak ki a piacokról.

blah 2018.08.07. 15:42:20

akkor se szavaznék rá ha a másik jelölt orbán lenne

Emmett Brown 2018.08.07. 15:50:03

Jó lenne élhetőbbé tenni a várost, de van egy kurva nagy gond, a 23 darab kerület, akik gyakorlatilag egy sokszereplős fogolydilemma szcenáriót adnak elő, mind a versengő stratégiát választva.

jandera 2018.08.07. 15:50:03

Na, ezzel a cikkel lőttek a Sznobjektívnek, a Szabadfogásnak (legalább is Puzsérrel).

Le a spammerekkel · http://ketkerekenoutival.blog.hu/ 2018.08.07. 15:53:35

Puzsér egy arrogáns fasz. Tarlós ezen felül gerinctelen is (lásd: képes volt függetlennek hazudni magát). Puzsér tökéletes utód lenne. Feltéve, hogy Budapest végérvényes tönkretétele a cél.

...in the world 2018.08.07. 16:00:33

@Le a spammerekkel: mi nem tetszik a Puzsér által felvetett ötletekben?
A személyt egyszerű, de primitív dolog támadni.

Le a spammerekkel · http://ketkerekenoutival.blog.hu/ 2018.08.07. 16:08:36

@...in the world: primitív... ez jó szó mindkettőtökre. Puzsér ötletei rég nem érdekelnek. Akkora paraszt, hogy egy életre eljátszotta az esélyét annak, hogy komolyan vegyem. Te ő vagy? Mert hasonlítasz...

...in the world 2018.08.07. 16:13:13

@Le a spammerekkel: meg is lepődtem volna, ha képes lettél volna egyetlen épkézláb érvet is felhozni.
Ismét ez a szögegyszerű, ostoba személyeskedés.

...in the world 2018.08.07. 16:41:46

@Le a spammerekkel: az újabb megdönthetetlen érv: nem értek egyet veled, tehát Fideszes vagy, és ezért nem is fogok érvelni.
Óvoda..

rallus 2018.08.07. 18:30:25

A pestiek azt a Demszkyt, akit egy közepes TSZ-ben még mázsaházasnak sem vettek volna fel, négyszer választották újra főpolgármesternek... Ezek után semmin nem csodálkoznék...

élveteg 2018.08.07. 18:48:31

Hááát nem tudom hogy a Puzsér stílusa az kinek tettszik Bár röhögni lehet rajta mikor begerjed, elkezd hadarni a szemét forgatja meg kidülleszti mint a macska mikor a szecskába szarik

gyászhuszár 2018.08.07. 18:48:50

Siman raszavazok, gondolkodas nelkul. Lehet barmit irni, de sokan tennek ezt. Sajnos utana kezdodne a kicsinalasa, vagy talan meg elotte, de vegre vki ki mer allni es ezt a kibaszott varost kepviselne. Lehet h a politikussag egy szakma amibol meg kell elni de ebben az esetben ez nem cel inkabb eszkoz. Na bamm!

Thomas Dantes 2018.08.07. 19:08:06

Puzsér..az mekkora szégyenn ,hogy ez az ember egy mérvadó a magyar közéletben.

Elősször is, nem az a gond, hogy nem mindenben értek vele egyet. Hiszen, ilyen a világ nem vagyunk egyformák.
Ám a stílus maga az ember. A stílusa botrányos.
Aztán. Demagóg. Hazug. Sok bejegyzését olvastam már, és sok esetben fordult elő, hogy valami egetverő demagóg hülyeséggel hergeli trollkodja a közönségét.
Többször láttam példát arra, hogy hazudozik, valótlant állít. És mit csinál Puzsér amikor erre felhívták a figyelmét a facebook-os kommentelők? Vonyítva küldi el őket az anyjukba...
Aztán bár sokszor vet fel érdekes, elgondolkodtató témát, de általában leragad a kocsma filozófia szintjén. Na persze, mert a hallgatósága a bonyolultabb dolgokat nem értené meg. Mélységében belemenni, ténylegesen elemezni egy társadalmi problémát? Na azt nem...inkább csak büfögni, vonyítani ordibálni demagóg halandzsát hangoztatni...itt kimerül általában .
Aztán, nem tud leakadni dolgokról. Tipikusan olyan mint egy idegesítő sértődött internetes troll. Legutóbbi példa, Vágó István elleni ámokfutása. Most lépjünk már azhon túl igaza van -e Puzsérnak, de most komolyan? Ez a legnagyobb társadalmi probléma ma Magyarországon, hogy Puzsér lépten-nyomon Vágó István mondataiba köt bele, és habzó szájjal gyalázza?
Ok, felfogtuk, elmondtad, haladjunk.
Aztán. Amit a magyar médiával kapcsolatban csinál, persze egyetértek, a kereskedelmi tv-k sokszor igénytelenek, stb, de...ennyi. Az nem kritika, az nem egy teljesítmény, hogy üvölt, hogy szar a kereskedelmi TVm szar a valóságsó. Miközben Puzsér mindig azon rinyál ,hogy hát mennyi olyan ember van a magyar médiában aki mögött nincs teljesítmény. Miért, ez teljesítmény? Ez se teljesítmény. Ellenben ha a magyar kultúrát annyira félti a szar kereskedelmi tv-tők, legalább egyszer látnám ,hogy ajánl alternatívákat. Könyveket, színdarabot, kiállításokat...valamit.
Filmkritikus...hányszor beégett már, hogy kiderült, fingja nincs az alkotásról, de megmondta, hogy miért szar az egész. Nem az a baj, hogy neki nem tetszik, hanem hogy adott esetben nem is látta, de azért oda ordítja a véleményét...
Kritikus mi? Hát.akinek Puzsér a kritikus, meg Puzsér az elemző, az bizony szellemileg igencsak szegény, ugyanis vannak sokk al jobb elemzők, kritikusok, igaz ők nem üvöltenek habzó szájjal. Épp ezért nem is népszerűek....

De egyébként mondom: van sok dolog amiben amúgy egyetértek Puzsérral.

De tegyük tisztába: ő pontosan tudja, ha normálisan adná elő a mondandóját, arra a kutya se lenne kíváncsi. Ezért beszél gyakran ökörségeket, és ezért teszi ilyen stílusban.
Győzike azzal adja el magát, hogy ő egy ostoba tanulatlan tahó akin nevetnek, míg Puzsér ezzel a kocsmai üvöltő megmondó kapitány stílussal adja el magát.
Mert ül otthon a Puzsért néző ember, és azt mondja gecc.dejó megmondta bazd meg...hallod baszod de jó' beszótá'"

trtr 2018.08.07. 19:10:33

@FMR: Te nagyon szektás, én már régen követem Puzsért nagyonsok dologban egyetértek vele és hitelesnek tartom több okból.
Viszont néhány témában annyira dilettánsan ostoba, hogy a fal adja a másikat.
Ennek ellenére becsülöm, mert bizonyos dolgokat senki más nem mond ki csak ő.

Thomas Dantes 2018.08.07. 19:10:45

Ja és konkrétan Puzsér nagy ötlete: legyen sétáló utca ....jó.
na és Puzsér, hova lesznek az autók?
Elkerülő út?
Az elkerülést úgy megoldani, hogy ne a város egy másik része kapja meg a terhelést?
Parkolóházak a külvárosban?
Onnan gyors, tömegközlekedés a belváros felé?
Az ott lakók autó?
Az ott dolgozók autói?

Bedobott egy demagóg hülyeséget, hogy legyen itt meg itt sétálóutca Budapest közepe. És a részletkérdések? Ja, azok kit érdekelnek...

trtr 2018.08.07. 19:15:42

@Rettegek mert ballib vagyok: Puzsér kritizálja őket, de alapvetően oda vágyik.
A fidesznél vagy a jobbiknál csak a nagyon kirívó, nyilvánvaló dolgokat ismeri el, bár ebben is sokkal előrébb tart egy átlag ballibánál.
A többinél ugyanazzal az előítéletes szektás ostobasággal képes csak értelmezni a dolgokat, mint egy átlag szektás balos.

szepipiktor 2018.08.07. 19:30:15

Nem értem ezt az egészet, a főváros, a fővárosiak tarlóst vagy vele egyezőt érdemel.
Egyetlen település sem árdemel tisztességes vezetőt, ahol a mai magyar módon nulla a szolidaritás a szomszédainkkal, ahol bármi elpusztít a közösség, ha arra utasítást kap a vezérlőt, illetve csak úgy, mert a országos árokássát nem tudja elfeldni a saját utcájában sem.
Ide tarlós vagy hasonló jár, igaz az alternatívák is nullák. És tudjuk, a hatalom Tétényi évát is le tudta darálni, ja és amikor jött az ígéret, mindenki kihátrált mögüle!
Tahófalván tahó az ideális góré.
.
Egyébként tarlós fakockás pubi nem "pengeélesen oszt ki általában mindenkit", hanem full alpáűri, személyeskedő bunkó stílusban, krahácsolva. Úgy, amiért minden kocsmában azonnal bevernék a pofáját.
De ez a tahó, ez a fakockás kamuhuszár kell a fővárosiaknak, hiszen ellenfele nincs, és ugye alap, hogy "annyira gyűlöljük a másikat, hogy inkább ez a barom legyen" elv ma az elfogadott.

igazi hős 2018.08.07. 21:14:30

"Százezrek a százakkal szemben" Az első szám nagyon optimistának tűnik. Bödőcs sem tudna több százezer budapestit megszólítani, nemhogy Puzsér, akinél nem csak a tartalom, de a forma is nagyon megosztó. Én imádom Puzsérban a hebegő filmesztétát, szeretem a mindennapi dolgokon néha elmélázó, néha felháborodó gondolkodót, de közben gyakran viszket tőle a tenyerem, amikor átmegy okoskodóba olyan témában (fizika, kémia, mérnöki tudás), ahol érezhetően nincs otthon. Ráadásul Puzsért 5 perc alatt darálja be a fideszmédia, annyi muníciót adott korábban. (Bár a prostisrácok nyilván 5 perc alatt bárkiről bármit képes lehozni, szóval ez nem is akkora hátrány.)

2018.08.07. 21:51:43

Karácsony? Megismételte Orbán kapitális hibáját, aki nincs velünk az ellenünk van. Így csinált Orbán ellenséget egy csomó olyan emberből, akit nem is érdekel a politika. Az lehet, hogy ennek nyomatéka még nem látszik, ám itt a hangsúly a "még" szón van.

Billy Hill 2018.08.07. 22:22:04

A víziókról mindig Helmut Schmidt volt német kancellár mondása jut eszembe, amely szerint akinek látomásai vannak, az menjen orvoshoz... ("Da wurde ich gefragt: Wo ist Ihre große Vision? Und ich habe gesagt: Wer eine Vision hat, der soll zum Arzt gehen.)

Billy Hill 2018.08.07. 22:23:29

Amúgy az én félelmem Kocsis Máté. Mármint nem úgy általában az életben, hanem mint főpolgármester. :-)

Nyögő 2018.08.14. 17:23:45

@vakapad: Üdvözöljük Vágó úr!

Brute 2018.08.14. 18:59:01

@Le a spammerekkel: Emiatt a gondolkodás miatt, ami képviselsz, tart itt az ország és a magyar politika.

Naki vagyok kerdojel 2018.09.05. 13:30:57

@Thomas Dantes: Én inkább egy kombinált tanácsadói-szóvivői poszton tudnám őt elképzelni. Vannak jó ötletei és tud kommunikálni, de a végső szó nem az övé lenne.

2019.01.30. 05:09:00

@MAXVAL bircaman Minden gazemberségre képesnek tartják magukat, ami jövedelmező, lopás, sikkasztás lehetőséget ad! Röhögtető, röhögtető ötlete! Bízik a választók hülyeségében!
Tacitustól tudom, hogy azért lesz valakiből politikus, mert lopni akar. Jancsó Miklós
"A hazafiasság a gazemberek utolsó menedéke" Samuel Johnson Ebbe utazik viktorotok!
"Az uralkodó réteg forradalma, csak arra jó, hogy vég nélkül fenntartsa saját uralmát!" Lewin 1802! Beszoptuk!
Törvényszerűen mondhatjuk ki: hitvány idősebb nemzedékek mellett felnőtt ifjúság még hitványabb. FIDESZ Fiúcskák! Szabó Dezső 1921!
Nincs nekem a zsidóval semmi bajom. csak a szemtelen és tisztességtelen emberekkel van bajom, akik között feltűnően sok a zsidó (pártunk, és kormányunk!) Márai Sándor
"A kommunizmus tragédia, de az igazi ellenfél mindig a „nemzeti” jelmezbe öltöztetett képmutató kapzsi jobboldali." (Márai Sándor)
„Mi felakasztjuk a kis tolvajokat, a nagyokat kinevezzük politikai posztokra!”
„ A hatalom mindenütt a rosszabb ember kezébe került. S ez másként nem is lehet, mert csak a gonoszabb ember képes arra a sok alattomosságra, aljasságra, kegyetlenségre, amely a hatalom alkalmazásához, elengedhetetlenül szükséges” Leó Tolsztoj: Az újkor vége esszé 1910!
süti beállítások módosítása