A valódi viták otthona

Reflektor

Nocsak, veszélyben érzi Orbán a csodafegyverét?

Az LMP a Sátán ivadéka, a Jobbikot meg be kell tiltani, pánik tört ki a kormányoldalon?

2017. december 06. - macska az úton

nol.jpg

Úgy tűnik, eljöttek azok a napok, amikor a Magyar Idők visszasírja „a régi” LMP-t, hiszen a névtelen szerző szerint Kecskeméten új irányt vett a párt, az eddig jellemző mértéktartásnak és értékalapú politizálásának pedig örökre vége,

„…az LMP egyre inkább eltávolodik a Schiffer alatt képviselt, a Fidesztől és a baloldaltól egyenlő távolságot tartó politikától, és a párt egyre inkább a baloldali liberális tábor vezető erejévé kíván válni.

Ennek volt része Demeter Márta leigazolása, de ez volt a legfőbb érv a szocialisták sok politikusával továbbra is jó viszonyt ápoló Ron Werber szerződtetése mellett is. Az új iránynak köszönhetően vált az LMP az elmúlt hetekben Soros György legnagyobb védelmezőjévé és a nemzeti konzultáció hangos kritikusává.”

Persze nem csak az meglepő, hogy az MSZP-ből átigazoló Demeter Márta mellett nem említik meg a szekszárdi fideszes városvezetés korrupciós ügyei miatt a Fideszt elhagyó Hadházy Ákost, aki szintén az LMP-ben talált új otthonra, hanem az is, hogy ez a friss cikk jóval kevésbé agresszív annál, amit az elmúlt időszakban a propagandagépezet felböfögött magából. Van persze sorosozás itt is, azonban annak mértéke meg sem közelíti például a Fidesz vasárnapi közleményét, amire természetesen a Habony-művek minden kis eleme azonnal rezonált. Vajon kinek szól ez a szelídebb hang?

Az üzenet persze ettől még világos: akik Schiffer András miatt még tisztelték, hitelesnek tartották a zöldeket, mostantól már feleslegesen tennék. Ezek nem mértéktartók, nem elvek mellett politizálnak, ezek már vegytiszta „baloldali liberálisok”, szóval rettegjen mindenki bátran, aki esetleg őket eddig még nem küldte volna máglyára.

Az Orbán-bulvár egyik zászlós hajója ezzel szinte párhuzamosan kezdett hatalmas leleplezésbe, ami a Ripost esetében sem újdonság, hisz elbukhatnak akárhány pert a bíróságon a propagandaérdekek fontosabbak maradnak a tényeknél. Szóval titkos dokumentumok kerültek Habonyék kezébe, melyek azt bizonyítják, hogy a középre tartó Vonával rengetegen elégedetlenek a Jobbiknál, sőt, bizonyos csoportok puccsra készülnek, „lázadnak”. A radikalizmusában megkérdőjelezhetetlen Novák Előd kigolyózása most visszaüthet, hiszen az egykori képviselőt sokan tisztelik, ráadásul Vona is sorosista, ahogy azt a NER-termék Novák határvadász úr a Facebookon posztolta.

A centrális erőtér logikája régóta jelent komoly segítséget a jelenlegi kormánynak. Az ellenzék elapróz(od)ása, egy-egy párt túlzott megerősödésének szisztematikus akadályozása vagy épp mások elvérzésének megakadályozása sokáig biztosította, hogy egy a szavazatok alapján többséggel nem bíró politikai erő szinte korlátok nélkül tegye, amit csak akar. A Fidesz pedig most egyértelműen megnevezte, melyik az a két politikai erő, melyektől leginkább tart.

A két történet ugyanis leginkább a másodlagos pártpreferenciák miatt lehet érdekes. Az LMP régóta vonzó vagy inkább sok szempontból az egyetlen elfogadható alternatíva a Fidesszel elégedetlen fideszeseknek, akik akár büntetnék is azzal pártjukat, hogy a számukra legkisebb rosszat választják. Másfelől a Jobbik és a Fidesz az elmúlt években látványosan helyet cseréltek, így akadnak nem kevesen, akik a radikalizálódó, gyűlölködő, az agitpropra külön minisztériumot létrehozó újbolsevik formáció helyett esetleg a látszólag középre tartó Jobbik felé kacsintgatnának. Az sem véletlen, hogy KGBéla ellen most történt meg a hivatalos vádemelés, holott 2014-ben robbant ki az ügy. Az pedig, hogy a meglehetősen kézi vezérlésűnek tűnő (párt)Állami Számvevőszék nem csak botrányos körülmények között kezdte meg a Jobbik működésének vizsgálatát, de most még több százmilliós tiltott támogatást állapít meg, az még kövéri mértékkel is döbbenetes. Nem csoda, hogy az LMP rögtön tiltakozott:

"Elfogadhatatlan, hogy az egykori fideszes országgyűlési képviselő által vezetett Állami Számvevőszék is beszállt a kampányba, amikor többszázmillió forintra büntette a Jobbikot. Az LMP szerint az illegális pártfinanszírozás minden formája elfogadhatatlan, de ugyanekkora problémát jelent a kettős mérce és az elvileg független intézmények Fidesz általi megszállása. Ha az ÁSZ valóban érdemi munkát végezne, és nem csupán a kormány meghosszabbított keze lenne, akkor az elmúlt években már milliárdokra büntette volna a Fideszt, például azért mert, ahogy azt az LMP bebizonyította a CÖF-ön és az MVM-en keresztül az adófizetőktől ellopott pénzekből folytattak pártpolitikai kampányokat."

Ugye mindenki sejti, hogy erre mit válaszolt a kormány? Igen, pontosan azt, az LMP-t titokban Soros finanszírozza.

De legyen szó akár az LMP-ről, akár a Jobbikról, Orbánéknak mindkettő esetében elemi fontosságú, hogy azokkal kapcsolatban a saját választóit is elbizonytalanítása. Hiszen mi van akkor, ha az összefogósdival bénázó ellenzék inkompetenciája kevés ahhoz, hogy meginduljanak az átszavazások? Ha a választók egy része nem az ellenzéket akarja támogatni, inkább csak a biciklit sokszorosan és sok területen túltoló kormányt büntetné? (Felmerült már az is, hogy a Jobbik esetleg nem is indulhatna a jövő évi választásokon.)

Bár a fanatizált biztos tábort nehéz volna megingatni, azért jócskán van még bizonytalanság a rendszerben, különösen, ha tovább folytatódik az uszítás, amire a kormányoldalhoz kötődő értelmiség jelentős része rég nem vevő, mármint azok, akik eddig még kitartottak.

 

Csepregi János írása

Te követed már a Reflektort a Facebookon? Nem! Akkor ITT most megteheted! Köszönjük!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://reflektor.blog.hu/api/trackback/id/tr6113450119

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Okos Tóbiás 2017.12.06. 21:27:35

Hiába fényezi a Reflektor folyamatosan az LMP-t (Lopjunk Mi Párt), a sugallni kívánt "balra tolódás" ugyan olyan hiteltelen, mint a Jobbik cukisága. Csupán hangzatos kijelentésekben nyilvánul meg, hogy az elbizonytalanodott MSzP bázisból, lehetőleg minél nagyobb darabot édesgessen magához. De a lóláb kilóg, mert a "másokkal nem közösködünk" stratégia egyértelműen a fideSS szekerét tolja. Nem is várható más egy olyan bandától, melyet a csüngőhasú alapíttatott házi ügyvédjével, Schiffer NERtárssal.

macska az úton 2017.12.06. 21:30:54

@Okos Tóbiás: Drága Sebaj Tóbiás, az LMP nem szeretné azt sugallni, hogy balra tolódott a korábbiakhoz viszonyítva, ezt a Fidesz igyekszik kommunikálni a pártról.

Okos Tóbiás 2017.12.06. 21:52:10

@macska az úton: A kettő ugyan az! Megtévesztés.

Brix 2017.12.06. 23:05:55

Szerintem is kicsit eltávolodott az eredeti irányvonalától az LMP, balos irányba, de a FIdesz meg teljes tévúton jár... Lehetne úgyis fogalmazni: túltolták a biciklit egy nyert választási helyzetben. Amit most csinálnak, az már támadás a pártok egyenlő versenyén és váltógazdálkodásán alapuló demokratikus politikai rendszer ellen. Másrészt , pofátlan módon átvernek egyes rétegeket, mint most az egészségügyi dolgozókat, a nulla béremeléssel...

mh1973 2017.12.06. 23:08:56

Az lmp kerékkötője szél bettike, amíg ő lesz s jelölt, a párt arca addig ne is álmodjanak 8-10%-ról, egyébként is hadházyn kívül nincs egy értelmes sem a pártban, Jávorék, Karácsonyék jó rég leléptek és Vágó sem adja az arcát ehhez a csürhéhez.

Han Solo. 2017.12.06. 23:17:02

Valahogy mindig rajta marad az LMP -n (és egyébként a Momemtumon is), hogy a sok teátrális húzás dacára mégis csak a Fidesznek dolgoznak. Tudom-tudom temérdek munkát végeztek a kormány disznóságainak leleplezése terén, és ezért minden tisztelet Hadházynak, Szél Bernadettnek és Sallainek, ... de olyan ez, mint a rossz pletyka, valahogy nehezen lemosható és nehéz megszabadulni tőle. Szimpatikus párt, nagyon sok számomra nagyra tartott szakemberrel, politikussal, de .... tudj isten. Érezni az LMP szimpatizánsokon a mérhetetlen gyűlöletet a baloldal felé és ez szinte már groteszk. Ismerek lmp szavazókat, akik százszor jobban utálják a szocikat DK -sokat, mint a fidszeseket. Én én is így érzem az LMP szimpatizáns kommentelőknél. Na, ezért marad meg a gyanú. Bár semmi közöm a szocikhoz, és a Fletó-párthoz (soha nem szavaztam rájuk), de egy állítólag baloldali párt nem gyűlölheti ennyire az elvben vele egy csónakban evező ellenzékieket. Vagy ha mégis, akkor nem oda tartoznak, .... vagy tényleg a Fidesznek dolgoznak. Így vagy úgy.

dare 2017.12.06. 23:47:17

Az lmp kicsit balra tolódott ez egyértelmű, amit nem illetnék most kritikával, mert feleslegesnek tartok egy 10% támogatottság alatti pártot keményen ostorozni ezzel, ha 20-30% között lesznek és nagyon látszik a balos politika, majd akkor lehet élesebben. :D
Azért az Új kezdettel való szövetség, az megtartja a bizodalmam a párt iránt, és nagyon bízok az úttörő politikában, amit képviselni akarnak.
Jól látszik mit tervez a Fidesz.
Meg kell osztani azokat a pártokat, akik közösen reális veszélyt jelentenek az uralkodásuk felett.
Nagyon nem hiányzott Jancsó Andrea kilépése, mivel ez is azt mutatja valami belső feszültség van a pártban, ami akkora öröm a Fidesznek, hogy szavakkal már ki se lehet fejezni amit most éreznek.
Azért remélem a többiek érettebbek attól, hogy ilyen butaságot nem követnek el a választások előtt, és ha valami zavarja is őket, azt nem reklámozzák, mert akkor ez megint pártszakadás lesz.
A választások előtt ha mégegyszer eljátsza az Lmp a pártszakadást, én soha többet nem fogok rájuk szavazni, ezt már nem tudnám megemészteni.
A Jobbikot megint csak ez a veszély fenyegeti, a Fidesz most az ugrasszuk ki a nyulat a bokorból politikát képviseli, miszerint mi is akkor az ideológia, milyen szellemiség nevében politizál is Vona Gábor?
A vérgőzös széljobbereket akarja leépíteni (vagy felkarolni) a Fidesz, ezért szeretné a jobbik jelenlegi irányvonalát visszaterelni a medrébe.
Ha nem sikerül akkor pártszakadás, vagy a keményvonalasok olyan szintű hergeléséig is el tudnak menni, ami tényleg előidézhet egy nagyon durva választási kampányt. Mindkettővel nyer a Fidesz, nincs rossz opció a számukra.
Azért reméljük idáig nem fajul.
Le kell ülni beszélgetni minden párton belüli emberkével, hogy akinek baja van párton belül Szél Bernadettel, vagy a Jobbiknál akik nem értenek egyet Vona Gábor politikájával, és valamiért érdekli őket ennek az országnak a sorsa, azok fogják már be a lepénylesőt a választási küzdelem végéig.
Lassan el kell dönteni, ki is itt a legnagyobb ellenfél az ellenzéki pártok számára?

libsi nóta bárki unja 2017.12.07. 00:00:07

"Az LMP régóta vonzó vagy inkább sok szempontból az egyetlen elfogadható alternatíva a Fidesszel elégedetlen fideszeseknek,"

A nemzetellenes vonal, amit Ron Werber kottája szerinti hangnemben tolnak nagyon messze esik a Fidesz választók preferenciájától. Valójában az Mszp-ből lemorzsolódó kultúrbolsi szavazókra hajtanak, akiknak a nemzeti érték nem elég jó hívószó, és ebben Gyurcsány a fő vetélytársuk

libsi nóta bárki unja 2017.12.07. 00:10:13

@dare:
"akinek baja van párton belül Szél Bernadettel, vagy a Jobbiknál akik nem értenek egyet Vona Gábor politikájával, és valamiért érdekli őket ennek az országnak a sorsa, azok fogják már be a lepénylesőt a választási küzdelem végéig"

És vannak akik még a fideszre kiáltanak diktatúrát

Én erről azt gondolom, hogy minden pártnak fontos a belső egység, de ez egy kiküzdött egység lehet, nem pedig egy ráoktrojált vezetői diktátum. A jobbiknál ki fog csapni a göz fazékfedő alól, mert nagyon nagy a nyomás, az LMP egyszerűen csak szét fog esni, mint az osztrák zöldpárt a hasonlóan fárasztó ideológiai kicsapongások miatt

Jason Voorhees 2017.12.07. 00:24:54

Az egykori szimpatikus, erős Jobbikot a vona nevű senkiházi áruló tönkretette. Szélsőlibsik seggét nyalja, hellerágneseknek gazsulál, lezülleszti a pártot. Pedig lehetett volna a Fidesz alternatívája.

dare 2017.12.07. 00:26:47

@libsi nóta bárki unja: A Fideszen belül is nagy különbségek vannak, közel sincs meg az a hatalmas belső egység, de annyival profibbak, hogy ezt nem kötik a szavazók orrára.
Ha profik mind az Lmp, mind a Jobbik, elvégre már ott vannak a politikában egy jó ideje, akkor meg tudják ezt oldani.
Jó lenne ha sikerülne nekik.
Gondolom a Fidesz szavazók másképpen vélekednek majd erről, de azért még nem hűteném be a pezsgőt a helyükben.
Ki tudja?

dare 2017.12.07. 00:28:15

@Jason Voorhees: Soha az életben nem lett volna alternatíva.

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.12.07. 06:29:56

Ha az LMP elballibásodik, nem lesz meg az 5 %. Ezt a pártvezetés is tudja.

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.12.07. 06:44:35

Jajj, emberek, ne vicceljetek.

A Fidesz éppen azzal segíti az LMP-t, hogy támadja.

Világít a torony 2017.12.07. 07:19:09

Igazán szeretni való az a teljesen átlátszó faßkodás, hogy az LMP balra tolódik. Akik ezt állítják, egy darab tényt sem tudnak mellé rakni, csak nyomják az ál okost, meg a kedvük szerinti párt propagandáját.

Zinovij 2017.12.07. 07:33:54

@Okos Tóbiás: itt most te vagy az aki tolja orban szekeret de ezerrel. Vajon tomeny ostobasagbol vagy penzert?

Zinovij 2017.12.07. 07:40:02

@Jason Voorhees: ez a fidesz propaganda, szepen felmondtad.

HaD 2017.12.07. 07:41:39

@Brix: ők az a "párt aki szeretik a kerékpárt" :)...mert akkoriban mikor ezt adták a szájukba a megbízóik akkor még "zöldek"-nek is akartak látszani nem csak sárgás pirosnak....nem habonyék találták ki ezt a propaganda gépezetet ők "csak" a strómanok akik az erre elbszott zs-t mossák...

CoolKoon 2017.12.07. 07:42:37

"ha tovább folytatódik az uszítás, amire a kormányoldalhoz kötődő értelmiség jelentős része rég nem vevő" - De hát ez a cinikus és végtelenül gátlástalan banda már rég lemondott az értelmiségiekről (leginkább azzal, hogy a tanárokat már-már pártállami módszerekkel hallgattatták el, meg azzal, hogy kikezdték a CEU-t). Nekik elég a sok ostoba, kisiklott életű, lecsúszott alkoholista, melyekből nagyon-nagyon sok van. Annyi, hogy a kétharmadhoz is simán (újra) hozzásegítik őket.

HaD 2017.12.07. 07:44:09

@Jason Voorhees: nem ez a dolga...mint ahogy csurkának és torgyánnak sem ez volt...nota bene!

CoolKoon 2017.12.07. 07:44:41

@Világít a torony: Nem tudom, nekem a sötétzöld dumáik miatt mindig is baloldaliaknak tűntek, úgyhogy ebben szerintem semmi nem változott.

CoolKoon 2017.12.07. 07:47:17

@libsi nóta bárki unja: "Én erről azt gondolom, hogy minden pártnak fontos a belső egység, de ez egy kiküzdött egység lehet, nem pedig egy ráoktrojált vezetői diktátum." - Szóval te is úgy gondolod, hogy amit a csuti suttyó csinál, nem egészséges, ugye? :P

CoolKoon 2017.12.07. 07:49:41

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző: "A Fidesz éppen azzal segíti az LMP-t, hogy támadja." - He?! Ezt kifejthetnéd bővebben is, mert így első blikkre pont ugyanolyan zavarosnak tűnik, mint a múltkori KFC-s "magyarázatod"....

Ad Dio 2017.12.07. 07:50:37

Azt gondolom, a jövő társadalom politikailag konzervatív, gazdaságpolitikájában pedig "fenntartható" kellene hogy legyen. Már csupán egy konzervatív és egy okos módon zöld párt kellene :-).

Ad Dio 2017.12.07. 07:53:16

@Brix:

+1

Továbbra is szimpatizálok az LMP-vel.

HaD 2017.12.07. 07:58:31

@CoolKoon: Egyrészt maradjunk annyiban hogy az "értelmiség" az jelenleg aki önmagát annak hiszi...van valami diplomája(vagy még az sincs) eljár a színházba megnézni a "kakukkmadár és a szerelem" című darabot hogy felvehesse az asszony a seconhand-es kisestélyijét és másnap az irodában önelégült arccal lehessen mesélni a ...tegnap a színház után...kezdetű sztorit. Ezek az emberek látvány értelmiségiek és egyik napról a másikra bukdácsolnak a látszat fenntartásáért.Valódi értékrendjük nincs és ezt nem is tanulták(nincs is hol ma már...)
Másrészt ott vannak a cigányok akik csak annyit vesznek le hogy a győzike meg a joci meg a margó micsoda sztár(ilyen volt anno az ötvenes évek "munkásparaszt" színészi köre is és a cél is hasonló volt velük)...és az ő (mármint a telepi cigányéban)tarsolyukban is ott lapul a marsall bot...ez persze illúzió de a lehetőségek hazája ezzel számukra nyitott(ahogy ezt elhiszik:)) és ezért meg két sörért:) oda szavaznak akik ezt megadják nekik...harmadrészt meg ott az a réteg akik valójában jól járnak az újraelosztásból...ezekből simán összejön egy újabb kétharmad:) Hajrá Magyarország,hajrá magyarok! Meg éljen a megbonthatatlan szovjet magyar barátság is:)

chrisred 2017.12.07. 08:20:44

@libsi nóta bárki unja: Valóban rossz a megfogalmazás. Nem a fideszesek elégedetlenek a Fidesszel, hanem a polgári, konzervatív szemléletmódú emberek, akik tíz évvel ezelőtt még egy teljesem más Fideszt támogattak. Ha az LMP egyesíteni tudja a ballib pártokkal elégedetlen baloldali, és a Fidesz szélsőségbe átcsúszása miatt pártot vesztett mérsékelt jobboldaliakat, akkor kialakíthatja az új nemzeti erőteret középen, amit a Fidesz elveszített. Persze a Jobbik is erre szeretne ráhajtani, de az LMP előnye a Jobbikkal szemben, hogy nincs olyan politikai előélete, ami az emberek szemében egy ilyen pozícióra alkalmatlanná teszi. Persze a Jobbik előnye meg az, hogy vidéken is ismerik.

talgaby 2017.12.07. 08:20:53

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző: Ezt a logikát nem teljesen értem. Ha a Fidesz támadása a sajtóban segítségnek minősül szerinted, akkor valójában itt két éve Sorost is segítik nagyüzemben?

Okos Tóbiás 2017.12.07. 08:28:53

@Zinovij: Fejtsd ki légy szíves bővebben, mert ekkora sületlenséghez, tényleg ostoba vagyok. :)

bgp 2017.12.07. 08:42:39

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző: Mint ahogy a szabadság szolgaság, a háború béke.
Tényleg ezzel nyomulnak a fideszesek :D

kissiú 2017.12.07. 08:48:00

@Han Solo.: "de egy állítólag baloldali párt nem gyűlölheti ennyire az elvben vele egy csónakban evező ellenzékieket"

Dehogynem, ha az a fityisz malmára hajtja a vizet, pl a DK a táncoslábú felszínen tartásával.

CoolKoon 2017.12.07. 08:53:00

@HaD: "az "értelmiség" az jelenleg aki önmagát annak hiszi..." - Szerintem azért az értelmiség egy elég pontosan körülhatárolható kör. Igen, akinek diplomája van, az értelmiségi, ahogy azok is, akik valamilyen szellemi tevékenységet végeznek (nem fizikai munkát, meg szalag mellett, meg hasonlók), függetlenül attól, hogy járnak-e színházba vagy sem. És lesajnálhatod azokat, akik szerinted csak annak hiszik magukat, de a Fidesz értelmiségiek körében tapasztalt, rohamos népszerűségcsökkenését minden közvélemény-kutató cég megerősítette (már amelyik csinál ilyen felméréseket), ahogy azt is, hogy a nyolc osztályt (se) végzettek között meg nőtt (igen, ebben benne vannak a putris cigányok is). Ha ez Vityacsászárékat zavarta volna, akkor legalább a CEU támadását abbahagyták volna, de nem. Ez pedig azt jelenti, hogy az értelmiségieket (meg a magukat annak mondókat is) gyakorlatilag leszarják.

"harmadrészt meg ott az a réteg akik valójában jól járnak az újraelosztásból..." - Ezekből igazából nagyon kevés van, falunként 1-2 (a polgármester és a családja), városonként pár tucat, Pesten meg talán összesen száz.

"ezekből simán összejön egy újabb kétharmad:)" - A legszélesebb, legostobább tömegekből (bizony, ebben benne vannak a két sörért oda szavazók is) feltétlenül.

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.12.07. 08:59:55

@CoolKoon:

Komolyan nem érted? Gondold át. Szerinted egy háborút csak úgy lehet megnyerni, ha kiállunk derekasan a csatamezőre és szemtől szembe harcolunk?

Ha tényleg nem érted, szólj, segítek szívesen.

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.12.07. 09:00:54

@talgaby:

Nem minden támadás segítség. S nem minden segítség támadás.

CoolKoon 2017.12.07. 09:12:03

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző: Nem tudom. Azzal lesz népszerűbb az LMP, hogy reagál a (sokszor) szánalmas és nevetséges vádakra? Vagy azzal, hogy ők is lesüllyednek a Fityesz (mélyalkoholista) szintjére?

"Szerinted egy háborút csak úgy lehet megnyerni, ha kiállunk derekasan a csatamezőre és szemtől szembe harcolunk?" - Már megint ezek a homályos célozgatások mindenféle összeesküvés-elméletekre. Te tényleg minden mögött valami szupertitkos és világméretű összeesküvést sejtesz?

n3spr3ss0 2017.12.07. 09:20:26

LMP= Lófaszt Más a Politika. Ennyi.

Ballib cenzúrázók réme 25 2017.12.07. 09:37:55

Az LMP ha jól tudom beszállt a közös jelölt állítás buliba Gyurcsánnyal és az MSZP-vel.

Ez nagyjából azt jelenti, hogy kapnak 10%-nyi helyet, ahol soha nem nyert eddig ballib.

Azaz csúfosan leszerepelnek.

És a hitelesség is oda, hisz azzal a Gyurcsánnyal fognak össze aki miatt 2010-ben életre keltek.

saci02 2017.12.07. 09:38:54

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző: teged mar Bacso is bealazott, hulye gyerek! Tobb mint 40 eve: az a gyanus, ami nem gyanus. Plusz: hazank nem res, hanem eros bastya. Aki mar negyven eve ki lett gunyolva, az jobb ha be fogja a pofajat!

Világít a torony 2017.12.07. 09:42:39

@CoolKoon: "Nem tudom, nekem a sötétzöld dumáik miatt mindig is baloldaliaknak tűntek, úgyhogy ebben szerintem semmi nem változott."...ez erősen szubjektív, sőt magad hangsúlyozod, hogy nem tudod. Azt tudod, hogy mitől baloldali valaki, vagy valami? Mert ha nem, úgy a fenti dolgot az a bevésődés mondatja veled, melyet aktuálisan a hatalom média felülete vetített.

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.12.07. 09:45:41

@CoolKoon:

Oké, lássuk!

Mik jelenleg az ellenzék fő ellentétei:
- eszmei: baloldali (LMP, PM) vagy liberális (DK, MSZP, Együtt, Momentum) vagy alternatív-fideszes (Jobbik),
- nemzedéki: a DK és az MSZP mindenki más ellen,
- viszony a nyugathoz: nyugatszkeptikus (LMP, Jobbik) vagy nyugatpárti (mindenki más).

Fideszes szempontból az ideális az lenne, ha lenne egy egységes ellenzék Gyurcsány vezetése alatt. Ez ugyanis még 20 évre

biztosítaná Orbán kormányzását. De mivel ez nem megy - még a ballibek jelentős része is utálja Gyurcsányt -, így a második legjobb

verzió a megcélzott opció.

A Fidesz érdeke tehát így az ellenzék tagoltsága. Így mindent bevet az eleve meglévő, fent említett ellenzéki viszályok

erősítésére.

Lássuk mi is történik a fideszes médiákban a mostani kampányban, a legfőbb pontok:
- a szélsőjobbos szavazók felé annak kommunikálása, hogy a Jobbik liberális lett,
- a bizonytalan és ballib szavazók felé annak kommunikálása, hogy a Jobbik egy borzalmas náci párt,
- az LMP és a Momentum támadása: ezzel lehet megnyerni sok ballib szavazót e két párt számára, ugyanis a hagyományos ballib

propaganda fő érve e 2 párt ellen, hogy ezek fideszes álpártok,
- Gyurcsány támadása: így az MSZP nem mer a DK ellen fordulni, hiába lenne ez az érdeke, mert fideszbérencnek fog tűnni,
- ugyanaz volt fordítva Botka támadása.

Ha gátlástalan lennék, jobb ballib PR-tanácsadó lehetnék, mint bárki a mostani kampánystábjukból... Annyira amatőrök, hogy az hihetetlen, folyamatosan segítik a fideszes kampányt.

Ganter Joe 2017.12.07. 09:53:36

sziasztok. most nézem épp a brüsszeli direkt müsort. Valaki nincs tisztában de nagyon a demokrácia , a kapitalizmus és a szabadpiac fogalmával- ez érvényes Polyák urra és a helszinki Márrtira is. ez a két ember személyessen tiporjaérzeelmeim- öket nem választotta egy magyar sem , nem jogositotta fel öket egy magyar választo sem hogy az én országom mocskolya , tapossa és más nemezetek elött leszarja. Nem tudom hgyan nem lehet felfogni hogy a nyugati társadalmakban is az erösebb kutya sexel ??! és mondja meg hogy ki ugathat és ki nem ??! Aki demokráciát akar annak tudatába kell lennie hogy ha a többség nem uyg dönt hogy neki is tetszen akkor meg kell hajolni, meg kell törni vagy elmenni .

hihetelen mocsok magyar emberek akikenk nincs választók által feljogositott hatás köre-hogy elmenjen brüsszelbe és rajtunk probálja beehajtani a saját vagy kicsi környéke érdekeit - ez szembe megy a 2-3 millios választokör demkráciájjával. MI ez ??! Külföldiek segitségével probálják meg az ujság irók , meg kilföldi ágensok saját érdekit a Magyarnépre ráeröszakolni ??! ez a adiktatura csirájja. Ami nagyon fáj hogy ezek maygar emberek - ugyanazon utlevéllel birnak mint én magam is.

Ganter Joe 2017.12.07. 09:54:46

Szánt úr sem ismeri er a demokratikus többséget

Ganter Joe 2017.12.07. 09:56:25

Szánto urnak bizonyos dolgok nem világosak és ezért nemzetünket egy nemzetközi közösség elé huzza és a szarba tapossa .

Duplaxiii 2017.12.07. 09:58:04

Arra vagyok kiváncsi, hogy a mai bérmédia és a bloggertér meddig folytatja ezt a kamupropagandát? meddig mondják, írják a PC-alapú semmit, a valóság helyett?
Vajon, majd amikor már összekötött kézzel a bitó alatt várják a végrehajtás, akkor majd lesz sipítozás, hogy elszúrtuk? Hogy most, már 2017-ben a valóságot kellett volna, összefogva kiabálni!!!!?
Tisztelt poszter!
Az alábbiakat olvassa végig és gondoljon vissza az időben:
- a fidesz át akarja verni a szükségállapot korlátlan jellegű meghosszabítását.
- a jobbik miatt nem jön össze
- összeveszik a fő eszével a csúti
- a fő ész a jobbik mögé áll - bosszúból!
- a polt-vezette igazságszolgáltatás már évek óta egyoldalú pártutasítás alapon dolgozik.
- a fidesz bérencei kezdik előhozni, hogy a választások előtt randalírozás, utcai botrányok VÁRHATÓK!
- az emberek közben már elfeledik 2006-ot, a fidesz vezetők szerepét, a kopasz szurkolók tevékenyésgét - még azt is, hogy ugyanezek akadályozzák meg a népszavazási kezdeményezéseket.
- most, amikor rezeg a léc, előjönnek a polt-i módszerekkel, most még csak adminisztratív eszközökkel bénítják a potenciális esélyeseket.
...
Innentől a várható:
- lesznek kamu rabosítások is! Hiszen bárki nármikor bevihető, majd elhúzható 3-5 évig is a dolog, az érintett azonban kiesik és megbélyegződik! A pártja is.
- a jobbik bszogatásának az a célja, hogy a mögötte álló radikális erőket az utcára csalják!
- ha tiltakozások lesznek, akkor bevethető a kopasz szurkolói hadsereg, lesznek provokációk, valódi összecsapások.
- és hoppá! a választások előtt bevezethető a szükségállapot.
- és erre hivatkozva akár évekre elhalaszthatók a választások.
.
Nincs az a jog, az a hatóság, ami ezt megakadályozhatná!
De ezt sokan mondjuk már lassan egy éve, miközven az "ellenzéki" média csak a szokos álliberális közhelydurrogtatásig jut.
Szóval, majd amikor kezdik levadászni a mai megmondo újságírókat, bloggereket, akkor mi lesz?
Mert meg fog történni, ez is az orbáni rémálom része.

Ganter Joe 2017.12.07. 10:01:44

és erölteti hogy az ,,én értelmezésemben..... nem is tudom mit is olvastam.....,,
szerintem meg :
ezeket az mebereket amint a reptéren földre lépnek a 3 millio nevében le kel tartoztatni, koncepcios perben , nemezetellenes, szuverenitásunk elleni cselekmégnyek, haza árulás stb hosszu évekre a nyilvánosság elöl elcsukni. Példát csinálva mindneki másnak aki megprobál a Magyarnemezetet külföldön mocskolni- aznélkül hogy nemzeti konzultácio nélkül legalább egyharamados lakossssági felhatalmazást kapna. éljen a demokrácia

exterminador 2017.12.07. 10:04:37

@Ganter Joe: jobban tennéd, ha előbb megtanulnál írni.
Bár a mentális képességeidből valószínűleg nem futja rá. Azért ne add fel.

high up! 2017.12.07. 10:05:13

@Brix: " a FIdesz meg teljes tévúton jár... Lehetne úgyis fogalmazni: túltolták a biciklit egy nyert választási helyzetben.Másrészt , pofátlan módon átvernek egyes rétegeket, mint most az egészségügyi dolgozókat, a nulla béremeléssel..."

bruhaha, ezt bírom bennetek féleszű NER népségben: a szemetek előtt zülleszti Orbaneszku az országot, lop, hazudik átver mindenkit, napi 1000-rel már hét éve. De ti aztán semmit nem vesztek észre, mer há kérem nincsen nekünk fődünk meg trafikunk oszt mindket kérem nem is érint amit suttognak az ellenforradalmárok, úgyhogy Hajrá Óbán Viktor mer ő legalább nömzöti oszt a kizsákmányoló Éu ellen szabaccság harcol!

Oszt csak akkor nyílik fel a csipa a szemetekből, amikor személyre szabottan kaptok egy jó nagy kokit a vezírtől. Oszt akokr jajgattok hogy há de ez fáj, oszt rohantok a nyilvánosság elé, hogy há magyarok képzeljétek mit csináltak velünk, bezárták a CEunkat, nem emelték a 12%-os bérünket, nem kaptuk meg a húszezer forintos nyugdíjunkat! Oszt ott várjátok, hogy majd a társadalom együttérez veletek meg majd összefog értetek.

Hát egy nagy lófaszt! Rohadjon csak az asszony továbbra is az eddigi bérévél az eü-ben, továbbra nyomja azért a 120 ezer nettóért a napi 10 órákat. Úgy fog értetek összefogni a társadalom, ahogy ti fogtatok össze a föld, trafik, játékgépek, meg midnenféle jogsértett károsulttal. Meg a Horváth Andrásokkal meg a Sándor Máriákkal.
Ez kell nektek, addig várni, amíg az ostor hátatokon csattan, oszt kurvára fáj. Sebaj, holnaptól megint Soros lesz az életetek fő témája, oszt a mai szopás el is lesz felejtve.

FOLYTASSUK!

fantázia dús nick 2017.12.07. 10:08:00

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző: Te orosz feladatot végrehajtó propaganda tiszt vagy és ha valóban magyar vagy, akkor hazaárulást követsz el.

Brix 2017.12.07. 10:08:05

Egy biztos: a kormànypàrt most feleslegesen szítja fel a belpolitikai harcot, hiszen kimaxoltàk a népszerűséget , a làzadó migràns-ellenes politikàval. Innen csak lefelé lehet menni, különösen úgy, hogy folyamatosan ígérgetnek...3 hete meglengették a fél havi bérnek megfelelő jutalmat az egészségügyi dolgozóknak, amiből nem lett semmi...Söt, se jutalom , se béremeles...Egy picit màr én is kezdtem elhinni, hogy itt emelkedik az életszínvonal, de nem...Csak a szemfényvesztés megy....

Ganter Joe 2017.12.07. 10:08:48

ja, és a küldött törvényt gyorsan meg kell változtatni. nem ülhet brüsszelben olyan küldött aki nem tartozik a választások nyeretesi közé. az nonszensz . itthon vesztesek - aztán brüsszelben áruloként szarják azt az uj politikát amit a amygar nép többsége választott és minden áron külföldi barátokat keresnek akik segitségével a magyaroknak ártani akarnak - csak azért mert ök személyessen szubjektiv alapon - nem demkratikus értékek alapján- nem ismerik el a demikratikus vereséget és kussolást

chrisred 2017.12.07. 10:19:57

@Ganter Joe: Az európai parlamenti választások rendszerének megváltoztatásához még 27 (26) ország egyetértését is meg kellene szerezni.

Ganter Joe 2017.12.07. 10:21:31

exterminador@Ganter Joe: jobban tennéd, ha előbb megtanulnál írni.
Bár a mentális képességeidből valószínűleg nem futja rá. Azért ne add fel.

én ilyen rosszul irok 3 nyleven , söt tudok egy más irás stílust is.

te is ? beképzelt árulo lehetsz te is aki képes lenne a népét elárulni azoknak akik egy kicsit kényelmesebb fotelet vagy több pénzt kinalnak

Ganter Joe 2017.12.07. 10:33:02

chrisred -bocsi - arra gondoltam hogy az itthon a politikai szinteret jobban kell a fidesznek figyelnie és az ellenzékiek brüsszelbe valo kiküldetését kell elllehetetleniteni.

vagy- ugy mint most a Brüsszeeleiek ellenünk- ugy itthon koncepciosperben a kiküldetést ellehetetleniteni ameennyiben az illetö oppozíciót képviselötöl Magyarellenes lépések megynilvánulások várhatóak.

Ausztriából is vannak oppozicios küldöttek Brüsszelben de mind annyira patrioták hogy nem szarják saját országukat és nem huzzák a saját regierungjukat mindeféle helszinkiek elé.

Ganter Joe 2017.12.07. 10:38:17

Szanyi úr hölgy :):):):):)

chrisred 2017.12.07. 10:42:25

@Ganter Joe: Mindez nem változtat azon, hogy jelenleg az Európai Parlamentben nem országok küldöttei ülnek, hanem különböző politikai erők képviselői vitatnak meg európai szintű kérdéseket.

Ganter Joe 2017.12.07. 10:43:00

1300 kisgyereknek van ugyanyi szülöje- meg -3-4-5-6 tesójja- ezeknek mind valamely törvény bizonyos cikkelye szerint van családösszevonási jogosultsága.

Ganter Joe 2017.12.07. 10:44:21

ez nem kevés pénzbe kerül . Szanyi úr - adot szeretne emelni ? vagy valamely adosságot nem fizetni ,hoyg ezeket elláthassa ? vagy a Roma -cigány kissebségtöl szeretné elvenni a támogatásokat ???

Ganter Joe 2017.12.07. 10:48:29

Hol lenne ma Magyar ország ha elöbbi kormányok is képviselték volna Brüsszelben .

Ganter Joe 2017.12.07. 10:51:34

Na , most tudjuk hogy helszinki Mártit 285 ember támogatta , egy civilszervezet a 60 ezerböl .és ök bem szégyellnek 3 milliot cinikussan negálni.??! Meg kell akadályozni hogy ilyen emberek a jövöben az én országom bemocskolják.

Brix 2017.12.07. 10:52:50

@high up!: Nekem a NER-hez semmi közöm. Én megpróbálok mindig az igazság oldalán állni...
Szerintem, Orbán egy nagyon tehetséges politikus, ezt nem vitathatja el senki. Bajom, a társadalompolitikájával van leginkább. Azon belül a kisember elnyomását tartom a rendszer legnagyobb hibájának. Nem a korrupciót, mint sokan... Azt gondolom , hogy a korrupció sokkal méyebben gyökerezik a társadalomban sajnos, hogy pusztán egy kormányváltással ezt meg lehessen oldani
Orbánnak legalább van valamilyen jövőképe, ami az előző balliberális kormányoknak nem volt. ( Magán a jövőképen lehet vitatkozni, de ez egy más kérdés..)
Nekem a fő bajom az a jelenlegi rendszerrel, hogy nem kínál semmilyen felzárkózási esélyt a társadalom többségének, csak folyamatosan hiteget. MIt gondoljanak az emberek a jövőről ha azt látják , hogy egy réteg pofátlanul gazdagodik, másoknak meg csak alamizsnát löknek, legfeljebb... Elvileg, száguld a gazdaság, akkor miért nem jut semmire pénz, a látványberuházásokon kívül?
Ezért szimpatikus párt az LMP, mert legalább az LMP-nek van társadalmi felzárkóztatási programja, és az ott politizáló emberek többsége tényleg becsületes ember ( személyesen ismerem őket...)
Alapvetően konzervatív beállítottságú vagyok, ezért migráció-és függyetlenség ügyében mindig megvédem Orbánt , ahogy itt teszem mindig, de a társadalompolitikát nagyon elszúrták...
A nemzeti konzultációval és a folyamatos brüsszeli konfrontációval már túltolják a biciklit...A folytonos sorosozás már komolytalanná, szürreálissá teszi a kormány politikáját. Úgy hiszem 2018-ban, az utolsó ciklusát kezdi meg a Fidesz-kormány...
Pedig, a 2010-es kormányprogram "mestermunka" volt.. Kár, hogy félreértették az egész társadalmat, és "erőszakosan " kisegítették a társadalom felső 15-20%-át a többi ember rovására...

Ganter Joe 2017.12.07. 10:58:12

Na , most tudjuk hogy helszinki Mártit 285 ember támogatta , egy civilszervezet a 60 ezerböl .és ök bem szégyellnek 3 milliot cinikussan negálni.??! Meg kell akadályozni hogy ilyen emberek a jövöben az én országom bemocskolják. Polyák úr meg meg kellene tanulni hogy az ujság iroknak a feladatuknak nem ellenkampányt inditani, meg politizalni. azt hagyják a politikusokra. én meg azt javaslom neki menjen el nyugatra , tanulmanyozza ,,nemzeti alapon ,, alapulo demikraciat , olvasson sok nyugati mediat , és amikor oda kinn integralodott jöjjön haza és képviselje az erösebb kutya baszik alapleven érvényesülö nyugati demokráciát . kiakszt hoyg pont azok akik olyan hangossak nem tudják elfogadni hoyg a veszteseknek nem aza feladata hogy lázongjanak hanem hogy elfogadják hogy a többség akaratát - vagy elmenhetnek. Ujságiroknak nincs mit politizalni .

Merlot 2017.12.07. 11:13:03

@Ganter Joe: Jól elbeszélgetsz magaddal bazmeg! Nálad nagyobb genya csak a Nagyfőnököd. :D

McZozo 2017.12.07. 11:35:31

@HaD: Azert az olyan vices tud lenni mikor fideszhivok az LMP vagy a jobbik szemere vetik es megkerdojelezik az identitasukat azert hogy valtozik az iranyultsaguk. Mikozben Magyarorszag legnagyobb koponyegforgato partja ha jol emlekezek maga a fidesz aki Liberaliskent indult majd konzervativva valt es ma mar szelsojobboldali iranyokba kacsingat erosen. De ezt tudom ugy mondjatok fejlodes bezzeg ha az LMP csinalja akkor identitastudat zavar meg arulas...

selek 2017.12.07. 11:40:52

MI, szavazók összefogunk EGYMÁSBAN, AZ LMP körül és a múlt el lesz seperve, Orbán, Gyurcsány KISZ titkár többet nem fenyeget bennünket !

Okos Tóbiás 2017.12.07. 12:09:20

@selek: Hány éves vagy királyfi? :):):)

high up! 2017.12.07. 12:13:37

@Ganter Joe: "Hol lenne ma Magyar ország ha elöbbi kormányok is képviselték volna Brüsszelben ."

Féleszűcske, ha a te Orbanszku gazdidhoz hasonló ruszki bérenc EU bomlasztók lettek volna az Elmútthoszénhétévben kormányon, akkor Bóvlisztán ma is a SZU egyik tagköztársasága lenne.

De ne zokogj, ha Orbanszku gazdidat nem akasztja 2018-ban a mélyaltatásba zuhant nép, akkor rá pár évvel Orbaneszku már lépteti is ki Bóvlisztánt az EU-ból.
Oszt akkor meglesz az örömöd, visszatérhetsz a ruszki anyához.

FOLYTASSUK!

selek 2017.12.07. 12:19:24

@Okos Tóbiás: mert, ha összetrombitáljuk a szavazókat, akkor nem ismertethetjük fel velük, hogy eddig csak KISZ titkárok vezettek bennünket balsorsra ?

HaD 2017.12.07. 12:21:10

@CoolKoon: Egy kérdésem lenne. Honnan ismerősek a cikk grafikáján szereplő transzparens szövegek???

HaD 2017.12.07. 12:28:24

@McZozo: Hogy a fidesz minek indult a nyilvánosság előtt azt nem tudom...volt ott minden...talán azért hogy később olyan irányt vegyenek amit a gazdáik épp szánnak nekik. Szerintem semmilyen liberális elvet nem követtek ezek(mint ahogyan most sem konzervatív mag keresztény), csupán az mszmp kb. 90-es végén elhatározott(valszeg a druzsbából diktált) elképzeléseket valósítják meg amihez asszisztál neki a gyurcsány féle banda...no meg a torgyán/csurka/vona féle szalámi szelet :) Szerintem....

fantázia dús nick 2017.12.07. 12:32:05

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző: A posztkommunista orosz propagandát terjeszteni, az a hazaárulás.

HaD 2017.12.07. 12:33:57

@McZozo: ...a szélső jobboldali érzület,mármint ha azt hiszi hogy ez amit ezek produkálnak szélsőjobboldali,az enyhe keveredés a szélsőjobb oldal és a sima diktatórikus törekvés között...minta cikkhez csatolt grafikán is olvasható transzparensek klasszikus idézete is nagyon helyesen erre utal...ha érti mire gondolok...ha nem akkor meg további jó tapsikolást a magyar(?) "elit" varázstrükkjeihez:)

high up! 2017.12.07. 12:44:36

@Brix:

"Szerintem, Orbán egy nagyon tehetséges politikus, ezt nem vitathatja el senki. "

Ja mint gyurtcsány. Rá is pont ugyanezt mondta a magyarul se tudó nép. Mert ez nem tehetség ami ezeket a gengszetereket jellemzi, hanem gátlástalanság. Gátlástalan hatalomvágy. Oszt erre az a magyar szó.

"a kisember elnyomását tartom a rendszer legnagyobb hibájának. Nem a korrupciót, mint sokan"

Rendben. Majd odamgyek hozzád oszt a magamra gyártott törvénnyel és üldözhettelenséggel leveszek a béredből 20%-ot a saját zsebembe. Neked ez akkor nem lesz gond, ahogy állítod. Én meg külön boldog leszek tőled.

"Nekem a fő bajom az a jelenlegi rendszerrel, hogy nem kínál semmilyen felzárkózási esélyt a társadalom többségének, csak folyamatosan hiteget. MIt gondoljanak az emberek a jövőről ha azt látják , hogy egy réteg pofátlanul gazdagodik, másoknak meg csak alamizsnát löknek, legfeljebb.."

Oszt erre 2017-ben jöttél rá, mert az asszony nem kapta meg a 12%-ot?????
Oszt most jöttél rá, hogy te se a felső 20%-hoz tartozol, akik nettóban jól járnak az egykulcsossal meg a szemfényvesztéssel? Hanem az ennek a felső rétegnek a dolce vitáját finaszírozó szopócsőre rakott 80%-nyi kisember osztályhoz?

"Alapvetően konzervatív beállítottságú vagyok, ezért migráció-és függyetlenség ügyében mindig megvédem Orbánt ,"

Barátom, ha Magyarországon a konzervativizmus az orbaneszkui gyűlölet és hecc politikát jelenti, akkor neked a magyar gárdában, meg Bayer asztalánál van a helyed. Nem az LMP-ben vagy akárhol.
Az meg külön röhej, hogy az Átlaghülyemagyarja már megint olyan témákon rugózik hosszú évekig, amelyek nem is léteznek. Nem létezik se migrációs, se függetlenségi veszély, ezek csak MARKETING TERMÉKEK, hogy az Átlaghülyemagyar a jóságos és mindenható Orbaneszku atyuskában higgyen, aki megvédi őt a világtól mert rajta kívül senki más nem tudja őt megvédeni.

Közben már a segédmunka is hiányszakma lett Magyarországon mert 100 ezer számra menekül innen mindenki, különösen 100 IQ felett. De persze nem ez itt ám a probléma, hanem hogy Németo-ban migráncsok vannak. Oszt ide is átadnának 1400-at elbírálásra. Fasza, a magyar nép megint képben a saját életéről. Ja nemis.

FOLYTASSUK!

CoolKoon 2017.12.07. 12:52:54

@HaD: "Egy kérdésem lenne. Honnan ismerősek a cikk grafikáján szereplő transzparens szövegek???" - Nem tudom, hogy hogy jön ez ide, de természetesen az 1984-ből.

libsi nóta bárki unja 2017.12.07. 13:06:40

@CoolKoon:
Mert itt most szörnyű diktatúra van, üldözik a pirézeket

libsi nóta bárki unja 2017.12.07. 13:10:19

@HaD:
Ezt a szélsőjobbozást pont a korábbi fő szószólói tették nevetségessé azzal, hogy Vonát mint potenciális szövetségest emlegetik mostanában. Nincs nagyobb öntökönrúgás egy ilyen pálfordulásnál

CoolKoon 2017.12.07. 13:11:05

@libsi nóta bárki unja: Mi van, elfelejtetted, hogy a másik nickeddel tetted fel a kérdést? :D

Janossz 2017.12.07. 13:13:12

Azt kellene megérteni ennek a beszűkült tudatú Fidesz-KDNP népségnek, hogy a maguk kreálta zárt karámba már nem kívánkozik senki.
De nem értik, nem látnak ki a saját világukból ezek.
Pedig: Mikor a momentomus rendesen leugatta a kormányszócső bácsit, az emberek szép közönyösen jöttek-mentek, egy legény nem volt az aluljáróban, aki kiállt volna fideszékért. Intő jel.
Ők lettek Piszkos Fred, aki ha valakivel barátkozni kezd, az illetőt meggyűlöli a világ.
Kétharmados elutasítottságuk mellett bolond lenne az LMP, vagy bárki más egyenlő távolságot tartani tőlük, és ellenfeleiktől.

libsi nóta bárki unja 2017.12.07. 13:17:31

@Brix:
" a kisember elnyomását tartom a rendszer legnagyobb hibájának."

Megyó volt a kisember legnagyobb barátja az eddigiek közül, taccsra is tette az országot az osztogatással. Bár Horn se volt semmi amikor beígérte a nyugdíjasoknak az ingyen Malév repülőjegyet. Na és hová lett Megyó, Horn vagy akár a Malév?

Másként működnek kicsit a dolgok, nem lehet megkerülni az eredeti tőkefelhalmozás időszakát és rögtön a jóléti osztogatással kezdeni, miközben a gazdaság gyenge és az államkasszában csak adósság van

libsi nóta bárki unja 2017.12.07. 13:21:26

@high up!:
"Közben már a segédmunka is hiányszakma lett Magyarországon mert 100 ezer számra menekül innen mindenki"

A bejelentett foglalkoztatottak száma 700 ezerrel nőtt 2010-hez képest. Egyébként meg nettő bevándorlás van Magyarországon

Fals információkra téveseszméket lehet csak építeni

legális 2017.12.07. 13:24:00

@Janossz: János Bácsi, segíts!
Ha elfogadom azt, hogy a fideszesek saját magukat zárják karámba (kb. 2-3 millióan), akkor a kisebb vagy alig mérhet szervezetek hívei hova zárják magukat? Egérlyukba?
És ha a tudat egy karámban beszűkült, akkor az egérlyukban milyen?
Csak a szabadság és nyílt társadalom iránti fogékonyság okán aggódom értetek.

babbaba 2017.12.07. 13:45:34

Ez a kamu nemzeti és keresztény párt, a kommunizmus '56-ig tartó korszakát idéző módon támadja, akitől fél. De ezt most nagyon elbaszták! Hiába apáik módszere, jövőre kizuhannak a hatalomból. Igen nem esnek, zuhannak. Lesz nagy értetlenül nézés, és pucolás Svájcba, az odamenekített vagyon mellé, a börtön elől.

babbaba 2017.12.07. 13:50:59

@legális:nem érted, pedig igaz. Ez amit művelnek, csak a vakhitűek számára jelet pozitívumot. Azoknak akik hisznek a demokráciában és nem szívesen élnek újra kommunista módszerek (a vizsgálandó anyagot nem veszik át, majd megállapítják hasraütéssel, mennyit lopott a ellenlábas párt) árnyékában ez negatívum, méghozzá komoly negatívum. Mindenképpen a magyarok járnak rosszul, ha "csak" elmegy innen, akinek elege van a rákosi módszereiből, a 21. században. De hol érdekli ez a kisztitkár fiúkat?

HaD 2017.12.07. 13:53:57

@CoolKoon: :) ...az értelmiségiségen polemizálgatunk nem??? Illetve a cikk alapvetően egy "rendszer" kiépítését feszegeti,még ha szerintem hibásan is alulbecsülve a résztvevőket. Akik a "rendszert" építik azok egész napjukat azzal töltik, hogy a különböző felbukkanó kis eszméket még azelőtt hogyan kompromittálják,mielőtt elburjánzanának...erre kiváló példa a jobbik illetve az lmp szerepe és sorsa....a fidesz,nem olyan okos fijjug gyülekezete,de mögöttük egy igen csak kiérlelt,rendszer áll...és nem tegnap óta:)

Tom66 2017.12.07. 14:01:51

@babbaba: Nevetséges és nagyfokú tudatlanságra is vall, hogy Rákosit, kommunistát és demokráciát emlegetnek a balliberális csöcsön felnövő szellemi örökösök.

vergyula 2017.12.07. 14:26:14

@Ganter Joe: gyerünk vissza a suliba!

Attilajukkaja 2017.12.07. 14:41:58

A diktátorok mindig mindenkitől be vannak szarva. Nem véletlenül!

libsi nóta bárki unja 2017.12.07. 14:42:56

@babbaba:
"a kommunizmus '56-ig tartó korszakát idéző módon támadja, akitől fél. "

Politikai okból kivégzettek, bebörtönzöttek, megkínzottak, internáltak, emigrációba kényszerítettek, Szibériába hurcoltak száma mennyi most?

Ugyanúgy kellene büntetni a komenizmus bűneinek tagadását, mint a holokauszttagadást. Mert ez így már a Rákosi rendszer tisztára mosásáról szól

NBarbieReloaded 2017.12.07. 14:46:57

@Ganter Joe: Ahhoz kepest, hogy itt vered a melled, legalabb a magyar helyesiras es ugy altalaban az atlathato gondolatvezetes alapveto szabalyaival tisztaba lehetnel. de nem vagy. Egy kukkot nem ertek abbol, amit itt osszehordasz.

Ez a resz azert megmaradt:
"Példát csinálva mindneki másnak aki megprobál a Magyarnemezetet külföldön mocskolni- aznélkül hogy nemzeti konzultácio nélkül legalább egyharamados lakossssági felhatalmazást kapna"

Aham, akkor forditsuk le. Tehat a nagy Ganter Joe szerint, amelyik part nem lopott ossze szazmilliardokat, mint a fidesz, meg nem tud kormanyzati kommunikacionak alcazott partpropagandaval nyomulni kozpenzbol, hogy igy grundoljon maganak valami tamogatottsagot a velemenyere, az maradjon csendben.
Meg vilagosabban: egyszeru partpropagandat nyomni kozpenz-milliardokbol, nemzeti konzultacionak alcazva, majd a visszakuldott kerdoivek szamarol egy obloset hazudni, az neked rendben van.
Amelyik partnak erre nincs lehetosege, vagy inkabb gyomra, az maradjon csendben.
Na ne nevettesd ki magad.

libsi nóta bárki unja 2017.12.07. 14:47:50

@HaD:
A parlamentáris demokrácia részérdekeket képviselő pártok politikai küzdelméről szól. Ezek minimum mószerolják egymást, de a lejáratás legaljasabb módszereire is bőven van példa (USA elnökválasztási kampány, vagy a legutóbbi osztrák választások)

Ezt nagyjából már az általános iskola felső tagozatán illik tudni

NBarbieReloaded 2017.12.07. 14:52:56

@libsi nóta bárki unja: ""Közben már a segédmunka is hiányszakma lett Magyarországon mert 100 ezer számra menekül innen mindenki"

A bejelentett foglalkoztatottak száma 700 ezerrel nőtt 2010-hez képest. Egyébként meg nettő bevándorlás van Magyarországon

Fals információkra téveseszméket lehet csak építeni"

Es ezt pont te mondod, aki csont nelkul beveszi a fidesz alaptalan sikerpropagandajat? :)
Nyilvan no a foglalkoztatas, mikor rendes dolgozoknak szamitjuk be a kozmunkasokat, meg mindenkit, aki akar cask 1 orat dolgozott az evben, plusz egyeb trukkok az adatok kozmetikazasara.
Hol is van a fidesz altal igert 1 millio uj (piaci) munkahely? Ja, hogy a kozelebe sincsenek ezek a kozgazdasagi zsenik...

Netto bevandorlas, aham. Es ez megis honnan jott? Nyilvan ez is valami habony propaganda, kar, hogy a valo elet nem hazudik. Mikor cegek ezrei nem talalnak munkasokat, mert mind elmenekult kulfoldre dolgozni, ott lehet nyugodtan netto bevandorlasrol hazudozni, csak nem erdemes...

GyMasa 2017.12.07. 15:03:51

@Janossz:
Azt kellene megérteni ennek a beszűkült tudatú _ellenzeki_ népségnek, hogy a maguk kreálta zárt karámba már nem kívánkozik senki.
Es meg raadasul nincsenek is elegen ahhoz, hogy elerjek az illuzorikus celjaikat.
De nem értik, nem látnak ki a saját világukból ezek.
Nem baj, majd tavasszal kiderul, hoyg mi lett.

NBarbieReloaded 2017.12.07. 15:06:53

@GyMasa: Azert van annak nemi diszkret baja (mondhatnam ugy is, hogy sirva korberohogos), amikor fideszes begeto birkak beszelnek az ellenzekiek beszukult tudatarol. :D
Tudod, a bagoly meg a vereb esete...

GyMasa 2017.12.07. 15:07:58

@legális:
...Csak a szabadság és nyílt társadalom iránti fogékonyság okán aggódom értetek...
Mondjuk, nekem kisse furcsa, hogy a szabadsag, es a nyilt tarsadalom uttoroi pont betiltasokkal, a szolasszabadsag korlatozasaval, meg bebortonzesekkel akarnak tenni a nyilt es szabad tarsadalomert...
Csak nekem tunik ez ellentmondasosnak?

libsi nóta bárki unja 2017.12.07. 15:09:59

@NBarbieReloaded:
A CIA úgy tudja hogy magas arányú nettó bevándorlás van Magyarországra (1.3 /év/1000 fő) de az egybites agyaddal ezt is biztos jobban tudod

www.cia.gov/library/publications/the-world-factbook/fields/2112.html

GyMasa 2017.12.07. 15:18:20

@NBarbieReloaded:
.. amikor fideszes begeto birkak beszelnek az ellenzekiek beszukult tudatarol. :D..
O, jancsika beszelt a beszukult fidesz-birkakrol eredetileg.
Azt nem tudom, hany szavazatot hoz majd tavasszal a demokratikus ellenzeknek az orszag nagy reszet a sajat 1 millio szavazojukon kivul mindenfele nevekkel illetni, de van egy csunya sejtesem, hogy lesz azert meglepetes majd a valasztasok utan.
Az en vilagomban ha nekem valaki azt mondja, hogy "beszukult <cimke> birka vagyok", akkor az a dolog, hogy "igaza van es meg is meggyozott rola" elegge a lista aljan van azok kozul az opciok kozul ami tortenni fog.
Sokkal inkabb olyanok jutnanak elsore az eszembe, hogy:
- Idiota
- Arrogans fasz
- Maradjal magadnak.
De ok tudjak!
Ha szerinteuk ez a modja a szavazatok szerzesenek, akkor csak folytassak!
Bar, szerintem ezzel a narrativaval eppen hogy a fidesznek tesznek egy oriasi szolglaltot.

GyMasa 2017.12.07. 15:19:22

@libsi nóta bárki unja:
Es, most jon majd a:
"ez nem jo, mert ez mas modszertannal keszult!"

Janossz 2017.12.07. 15:44:22

@GyMasa:
"Azt kellene megérteni ennek a beszűkült tudatú _ellenzeki_ népségnek, hogy a maguk kreálta zárt karámba már nem kívánkozik senki.
Es meg raadasul nincsenek is elegen ahhoz, hogy elerjek az illuzorikus celjaikat.
De nem értik, nem látnak ki a saját világukból ezek.
Nem baj, majd tavasszal kiderul, hoyg mi lett. "

Azért, hogy veled nem annyira állok szóba, ez szép volt tőled!
Olvasd el, minden szavad igaz!! Igaz, valószínűleg nem úgy gondoltad, de az legyen a te problémád...:-))))

HaD 2017.12.07. 15:49:58

@libsi nóta bárki unja: Szerintem az USA politikai rendszerét nem kéne a hazai banda "demokratikus"-nak eladott amúgy manipulatív,kontroll és fékek nélküli,szabad rabláson alapuló,előre megfontolt szándékú magyar ellenes kis húzásaival egy lapon emlegetni...az USA alkotmánya és a politikusok féken tartása 100x jobban képviseli az amerikai emberek érdekeit még ha nem is tökéletes...és patkányok mindenütt vannak,csak hazánkban az összes 30 éve népátbaszó "politikus" az:(

GyMasa 2017.12.07. 15:50:35

@Janossz:
...Azért, hogy veled nem annyira állok szóba, ez szép volt tőled!...
Persze, hogy nem, mert gondolom a mai napig eszedbe jut, ahogy bebuktal az ordas nagy kamuzasoddal.
Es ahelyett, hogy rahagytad volna az egeszet, lapot huztal 19-re, de az sem jott be.

Janossz 2017.12.07. 15:50:42

@legális:" Ha elfogadom azt, hogy a fideszesek saját magukat zárják karámba (kb. 2-3 millióan), akkor a kisebb vagy alig mérhet szervezetek hívei hova zárják magukat? Egérlyukba?"
A szokásos relativizálás. Ne gondold már ezt az országot 2-3 millió fideszes birodalmának, mert körberöhöglek...Mondjuk 2-300 ezer haszonélvező, meg a megtévesztett tömeg, kb így lehet.
A karantén akkor is fennáll. Ha negyvennyolc százalékon zártok májusban, nem fogtok magatok mellé cinkostársat találni, úgy gondolom, mert vállalhatatlanok vagytok.

high up! 2017.12.07. 15:51:26

@libsi nóta bárki unja: "A bejelentett foglalkoztatottak száma 700 ezerrel nőtt 2010-hez képest."

Te jó ég, úgy látszik nálatok fideszbirkáknál már a funkcionális analfabéta szint is túl magas.

Persze te kis fidelitaszos kishülye aktivista, 700 ezerrel többen dolgoznak 2010 óta. MIközben 2010-ben 450 ezer munkanélküli volt.
Há bammeg akkor Bóvlisztánban nem is munkaerő, hanem MUNKANÉLKÜLI hiány van!

Jaj de degeneráltak vagytok ti ott Orbaneszku seggében!

FOLYTASSUK!

Janossz 2017.12.07. 15:52:16

@GyMasa: És a mai rendszerkritikádról mi a véleményed? :-)

high up! 2017.12.07. 15:56:29

@GyMasa: Es, most jon majd a:
"ez nem jo, mert ez mas modszertannal keszult!"

Mása, ha a nyóccosztályt elvégezted vóna, akkor már nem állnál itt ennyire hülyén az életben. Persze hogy lövésed sincs arról, hogy mi a túró az a módszertan, még a szót se érted.
Az meg neked EGY életre szóló trauma lenne ha a Magyar Idők meg a 888.hu fostermékek helyett szaklapokat kellene olvasnod, mint pl.Portfolio meg hasonlók.

FOLYTASSUK!

GyMasa 2017.12.07. 15:56:32

@Janossz:
Melyikrol?
Arrol, hogy az ugynevezett demokratikus ellenzek modszerei, es narrativaja semmivel nem kulonb a kormanypropagandanal?
Vagy arrol, hogy ez a modszer tobbet hasznal a fidesznek, mint az ellenzeknek?

inebhedj - szerintem 2017.12.07. 15:59:15

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző:

Nehéz ügy.

Jobboldali ember értelemszerűen nem támogat egy olyan tőről metszettbaloldali pártot, mint a Fidesz, hiába nevezi azt mind önmaga, mind az ellenzék jobboldalinak, ami azt illeti, a Fidesz még a baloldali MSZP-hez képest is balra sorol.

Az elmúlt majd 30 évben a politikai piacon jobboldali árnyalatok maximum az LMP-ben és a Jobbikban sejlettek fel.

(Más kérdés, hogy kevés jobboldali ember van.)

GyMasa 2017.12.07. 16:00:07

@high up!:
Azt mondd mar el, hogy mi a tokomrol beszelsz?
A CIA szerint Magyarorszagra netto bevandorlas tortenik.
Ez pedig kisse ellentmond az ellenzeki narrativanak, hogy "elvandorol az egesz orszag, jajj mi lesz!"
A CIA pedig nem tulsagosan kormanyparti propaganda-uzem.
Igy a demokratikus ellenzeki oldalon sajnos egy kognitiv disszonancia keletkezik.
Es ezt altalaban agresszioval akarak feloldani.

high up! 2017.12.07. 16:06:00

@libsi nóta bárki unja: Egyébként meg nettő bevándorlás van Magyarországon

Az te idióta. Csak meg ne tudja Orbaneszku vezíred, hogy az alatta lelépett 400 ezer magyar helyett 500 ezer arab meg kínai jött. Mer akkor öszeomlik az idegen kultúra gyűlöletére és az 1300 kvóta menedékkérőtől való bérretegésének a propagandája, ha kiderül, hogy az Elmúttnyócévben ennek a 400 szorosát engedte be az országba.

FOLYTASSUK!

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.12.07. 16:34:21

@inebhedj - szerintem:

Mo-on a jobboldal "nemzetit" jelent, a baloldal meg "liberálist", ez így alakult történelmileg.

Hátám közepére se kívánok egy igazi európai jobboldali pártot.

Én 2 országban szavazok. Időnként persze érdekes, hogy az egyikben egy magát baloldalinak nevező pártra szavazok, a másikban meg egy magát jobboldlainak nevezőre, dehét ez van.

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.12.07. 16:37:01

@inebhedj - szerintem:

Nyugati értelemben vett jobboldali párt Mo-on több is volt és van. Az MDF ez volt utolsó szakaszában, de az SZDSZ is. Most meg a DK, az Együtt és a Momentum. Már az MSZP is visszament oda Botka kirúgása óta. A Jobbik is megy arra. A Fidesz is ott volt sokáig, 2010 óta kezdi inkább a korai MDF vonalát vinni.

Viszont pont az LMP sose volt az.

Janossz 2017.12.07. 16:38:32

@Janossz: Erre gondoltam:
"Azt kellene megérteni ennek a beszűkült tudatú _ellenzeki_ népségnek, hogy a maguk kreálta zárt karámba már nem kívánkozik senki.
Es meg raadasul nincsenek is elegen ahhoz, hogy elerjek az illuzorikus celjaikat.
De nem értik, nem látnak ki a saját világukból ezek.
Nem baj, majd tavasszal kiderul, hoyg mi lett."

Amiből a magyar ékezetekkel ellátott rész az idézet, a többi a te véleményed a tiéidről. Az idézett részbe való beleírás vagy a kultúrád igen alacsony, vagy az aljasságod igen magas fokáról tanúskodik. Mindkettő kizáró ok a normális párbeszédhez.
Így azért ne nagyon csodálkozz, ha nem állnak szóba veled!
Erre nem kell válaszolni, világért sem: nincs 200 Ft-od magyar klavira, nemzeti hős??
Na Ciao!

Janossz 2017.12.07. 16:42:34

@GyMasa: A fenti neked szól, Mosómasa!

libsi nóta bárki unja 2017.12.07. 16:50:43

@high up!:
A Magyarországra legálisan beengedett bevándorlók majdnem fele diplomás, míg az illegálisan belépni akaró kecskepásztorok még nálad is kevesebbet hoznak a tarsolyukban

libsi nóta bárki unja 2017.12.07. 17:02:35

@HaD:
Hagyd ezt, kinőttünk már a kamaszos álmok korából

Az USA politikai elitje annyira belterjes, hogy helyenként klán jellegű, a politika mozgatórugója a lobbiérdeken kívül a politikai analfabétizmus meg a nettó hülyeség. Egyre hülyébbek jönnek, a demokrácia a Klincogova meg egy Trumpli közötti választást jelenti. Mi ebben a mintakép?

GyMasa 2017.12.07. 17:06:00

@Janossz:
..Az idézett részbe való beleírás vagy a kultúrád igen alacsony, vagy az aljasságod igen magas fokáról tanúskodik...
Vagy esetleg arrol, hogy egy alap hulyeseg, amit leirtal, es kicserelve a szavakat, teljesen igaz marad az ellenkezo oldalra is.
Tudom, ez nagyon faj, meg *assza a kettos mercedet, dehat, ez van.
De nem eroltetem az agyadat az ilyen "rejtvenyekkel", OK?
... Mindkettő kizáró ok a normális párbeszédhez...
Veled kapcsolatban en mar regen lemondtam a normalis parbeszed lehetosegerol.
...Így azért ne nagyon csodálkozz, ha nem állnak szóba veled!...
Azert, ugye az nem baj, ha nem sirom tele a parnamat ejszaka?
...Erre nem kell válaszolni, világért sem:...
Mert csak igy tudod meguszni beeges nelkul?
...nincs 200 Ft-od magyar klavira, nemzeti hős??...
Lenne, ha erdekelne, ha erdekelnel.
A legtobb embernek nem okoz megerteni, amit leirok, ha neked igen, az csak a te bajod.

GyMasa 2017.12.07. 17:11:29

@Janossz:
...A fenti neked szól, Mosómasa!...
Latom, nemcsak a leirt szoveg ertelmezese esik nehezedre, hanem az egyertelmuen fogalmazas is.
Nem baj, gyakorold meg egy kicsit, azt' hatha majd menni fog.
En turelmesen kivarom, mert hiszek benne, hogy kepes leszel megtanulni idovel!

inebhedj - szerintem 2017.12.07. 17:11:41

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző:

Így egészében véve, szó sincs róla, távolról sincs igazad. Éppen ellenkezőleg. Valamennyi hazai párt baloldali volt és ma is az, egy-kettő esetében vannak jobboldali vonások. Mondjuk a Fideszben pont nincs.

Már a "nyugati értelembe vett" kifejezéssel is nehéz mit kezdeni, elég baloldali megközelítés a tőlünk nyugatra lévő országok politikai pártjait és ideológiáit egy halmazba sorolni.

atomic power 1986DucaDuca 2017.12.07. 17:14:42

@high up!:

"Persze te kis fidelitaszos kishülye aktivista, 700 ezerrel többen dolgoznak 2010 óta. MIközben 2010-ben 450 ezer munkanélküli volt.
Há bammeg akkor Bóvlisztánban nem is munkaerő, hanem MUNKANÉLKÜLI hiány van!"

Aktivitasi ráta Magyarorszagon 2010-ben: 61,9%, 2015-ben 68,6%.

Lásd 11. old. 1.1 táblázat

www.google.hu/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://ec.europa.eu/info/files/2017-european-semester-country-report-hungary_en&ved=0ahUKEwif64CIpfjXAhVIJ1AKHcfjDqYQFggqMAE&usg=AOvVaw36-jphadIjaNWzIu5bT2jE

Janossz 2017.12.07. 17:24:56

@GyMasa: "Ha negyvennyolc százalékon zártok májusban, nem fogtok magatok mellé cinkostársat találni, úgy gondolom, mert vállalhatatlanok vagytok. "
Ez volt a téma, ezzel kellett volna vitatkozni, okosan érvelni ellene. Nem hamisítani. De tőletek ennyi telik.
Hát nem sikerült...

GyMasa 2017.12.07. 18:32:19

@Janossz:
Erre gondolsz?
"Janossz 2017.12.07. 15:50:42
@legális:" Ha elfogadom azt, hogy a fideszesek saját magukat zárják karámba (kb. 2-3 millióan), akkor a kisebb vagy alig mérhet szervezetek hívei hova zárják magukat? Egérlyukba?"
A szokásos relativizálás. Ne gondold már ezt az országot 2-3 millió fideszes birodalmának, mert körberöhöglek...Mondjuk 2-300 ezer haszonélvező, meg a megtévesztett tömeg, kb így lehet.
A karantén akkor is fennáll. Ha negyvennyolc százalékon zártok májusban, nem fogtok magatok mellé cinkostársat találni, úgy gondolom, mert vállalhatatlanok vagytok."
Na, akkor kezdjuk is el:
- Ezt nem nekem cimezted, szoval ne rajtam kerd szamon, hogy nem kaptal valaszt.
- Attol, hogy te ugy ertelmezed, hogy az a 4 millio ember, aki rendre nem szavaz, az "egeszen biztosan ellenzeki szavazo", az mar csak a te sajat problemad
Ebbol VALODI 2/3-os elutasitottsag akkor lesz, ha a fidesz csak 1/3-ot kap.
- Apropo: Akkor a mszp elutasitottsaga 90%-os ezek szerint?
- Milyen karantenrol beszelsz? Eloszor "karamrol" volt szo. A ketto az nem egeszen ugyanaz.
- Ha 48%-ot kap a fidesz, akkor majd vissza kell terni a temara.

GyMasa 2017.12.07. 20:17:58

@Janossz:
Nos?
Elfogytak az érveid?

Janossz 2017.12.07. 20:29:10

@GyMasa: Ott a véleményem rólad. Ha nem értenéd, fordulj Vonneguthoz! :-)

GyMasa 2017.12.07. 20:34:38

@Janossz:
OK, tehát ELFOGYTAK az érveid!
Értem.
Azt nem mondom, hogy jó volt beszélgetni, mert hazudnék.

Pyrrhus 2017.12.07. 20:36:04

" Igen, pontosan azt, az LMP-t titokban Soros finanszírozza."

Az LMP tagjainak, alapítóinak még eszükbe se jutott pártot alapítani,; jó, ha óvodába jártak még, amikor már
g.Orbánt, a Fideszt, és számos más fideszest Soros finanszírozta.

legális 2017.12.07. 22:05:57

@babbaba: te emlékszel a kiszes időkre, vagy csak sejted milyen volt?
Miért baj az, hogy sokan egyetértenek és az más mint a te véleményed?

legális 2017.12.07. 22:26:26

@Janossz: bocs a késedelemért, de nem főállásban csinálom.
Nem válaszoltál a saját egérlyuk-szindrómádról.
Relativizáltad a 48%-ot. Ez csúnya dolog, szerintem csodálnod kéne, mint valami elérhetetlen nagy izét. Még akkor is, ha 100-as IQ alatt vagyunk, meg öregek, meg vidékiek és romák. Viszont vagyunk.
Ti is vagytok, nem bánt benneteket senki a saját hiteteken túl. Nem is fog. Lesz civil szervezetek, amíg kaptok valahonnan pénzt. Lesz sajtótok, ha megfinanszírozzátok, ti vagy más, mindegy. Egy dolog nem lesz tömegbázisotok. Mert nem érhetünk fel hozzátok. Sőt a véleménytelenek sem fognak rátok találni, mert mi alapján találnának rátok. Viszont nektek jó, mert így mindannyian névről, Nickről ismerhetitek egymást.
Viszont az tényleg érdkel, hogy ha mi karámban vagyunk, akkor ti hova pozicionáljátok magatokat?

GyMasa 2017.12.08. 11:14:38

@legális:
Mondjuk, azért a 48% mellé valakinek azért oda kellene tennie - akármilyen formában - 49%-ot, hogy ne a 48% nyerjen...
Ez, ugye hagy az LMP-Momentum duónak összesen 3%-ot.
Ennél pedig sokkal több van nekik.

GyMasa 2017.12.08. 11:17:34

@GyMasa:
Ja, és arról már nem is beszélve, hogy az a 49%, az 2 képviselő.
Bőven elég, ha az egyik mondjuk meghal, egy másik meg bedurcázik, és kilép a frakcióból, azt' akkor oda az alkotmányozó többség...
(főleg, ah a fidesz még vesz is kilóra pár szavazatot)

CoolKoon 2017.12.09. 12:57:24

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző: "Nincs összeesküvés. Honnan veszed, hogy lenne?" - Pont hogy én szinte sose látok összeesküvést sehol.

"Lássuk mi is történik a fideszes médiákban a mostani kampányban, a legfőbb pontok:
- a szélsőjobbos szavazók felé annak kommunikálása, hogy a Jobbik liberális lett,
- a bizonytalan és ballib szavazók felé annak kommunikálása, hogy a Jobbik egy borzalmas náci párt,
- az LMP és a Momentum támadása: ezzel lehet megnyerni sok ballib szavazót e két párt számára, ugyanis a hagyományos ballib" - Mondom én, hogy te mindenhol összeesküvések egész sorozatát sejted. Már az is nehezen hihető, hogy a belterjes üzemi médiájuk a szélsőjobbosokat el tudja érni, hát még a "bizonytalan és ballib" szavazókat. Kivéve persze ha mindenhol ott vannak az "embereik", még az ellenzéki pártokban is (l.d 1984)....

"Annyira amatőrök, hogy az hihetetlen, folyamatosan segítik a fideszes kampányt. " - Igen, az egészben ez a legszomorúbb. Mintha TÉNYLEG a fityeszesek mozgatnák ezeket a pártokat is (közben vsz. simán csak az önteltség, a kapzsiság és úgy általában az aljas gátlástalanság). Ugye ennek a legékesebb példája Botka megpuccsolása volt (akkor tényleg rögtön arra gondoltam, hogy "ezeknek elment az eszük").

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.12.09. 14:06:39

@CoolKoon:

A modern demokráciákban álandó a kampány, s minden eléri az embereket előbb-utóbb. Miért gondolod, hogy csak a direkt média-szavazó kapcsolat az egyetlen? Valójában ez nem is az elsőrendű.

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.12.09. 14:12:05

@CoolKoon:

Botkát illetően én ugyanezt mondtam. Dehát a háttérhatalom számára kisebb veszély Orbán, mint egy balra forduló irány a ballib táborban.

Vedd észre, hogy a nyugat számára mi a fontos!

Az Orbán-féle nemzeti kapitalizmus még beilleszthető a rendbe, de egy nyíltan baloldali irány már nem. Vedd észre: a legnagyobb harc a görög kormány ellen volt eddig Brüsszel részéről. Gondolkodj el, vajon miért.

Szóval Brüsszelnek óriási gond a jelenlegi magyar és lengyel kormányzat, mindent elkövetnek a bukásukért, de egy nyíltan baloldali áramlattal szemben ők lesznek mindig a kisebbik rossz.

Botka el akart indulni abba az irányba, hogy a liberálissá züllött MSZP-t balra vigye. Alig csak elkezdte, még bőven a liberális térfélen BELÜL mozogva, de már össztámadás alá került. S figyeld meg: ebben az ügyben a ballib és a fideszes médiák messzemenően együttműködtek.

CoolKoon 2017.12.09. 14:48:09

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző: "Miért gondolod, hogy csak a direkt média-szavazó kapcsolat az egyetlen?" - Azért, mert nem hiszem, hogy a Fityesz-aktivisták azzal csöngetnék végig a lakókat, hogy "csókolom, azért jöttem, hogy elmondjam, mekkora rohadékokból áll az LMP", ugyanis ez eléggé életszerűtlen.

"Dehát a háttérhatalom számára kisebb veszély Orbán, mint egy balra forduló irány a ballib táborban." - Jaj, már megint az a fránya háttérhatalom....

"Az Orbán-féle nemzeti kapitalizmus még beilleszthető a rendbe, de egy nyíltan baloldali irány már nem." - Cseppet se zavarjon az az apróság, hogy nyugaton eddig majdnem az összes lényeges országban nyíltan baloldali kormányzatok voltak, a háttérhatalom minden igyekezete ellenére....

"Vedd észre: a legnagyobb harc a görög kormány ellen volt eddig Brüsszel részéről." - Talán csak nem azért, mert eltivornyázták a tőlük kapott pénzt, most meg nem akarják visszafizetni, ráadásul félő, hogy (a közös pénz miatt) magukkal rántják a teljes eurózónát? Amúgy meg őket se kell félteni, mert a harcért "cserébe" gyakorlatilag cinikus módon rászabadítottak Európára (főleg Németországra ugye) több mint egymillió migránst. Úgyhogy egy kis patkánykodásért nekik se kell a szomszédba menniük.

"Botka el akart indulni abba az irányba, hogy a liberálissá züllött MSZP-t balra vigye." - Botka szerintem csak az ellenzéki összefogás ígéretéig jutott el (tovább nem), de ehhez még a pártján belül is falakba ütközött. Ez volt az egészben a legszánalmasabb.

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.12.09. 15:01:39

@CoolKoon:

A legjobb propaganda a személyes.

Mit gondolsz, miért működtetnek a pártok álcivileket?

Sehol sincs nyugaton baloldali kormány, Görögországot leszámítva.

CoolKoon 2017.12.09. 15:11:39

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző: Igazán? Hollande? Németországban az SPD? Spanyolországban pedig a Podemos egy kimondottan újbal formáció, ami szinte a semmiből tört elő. Ausztriában pedig az az ostoba taxisofőr Faymann szintén baloldali. És a sort még bőven folytathatnám tovább is (pl. Csehország, Olaszország stb.), de nincs kedvem mindet felsorolni, olyan sok van belőlük.

CoolKoon 2017.12.09. 15:12:58

És nem tudok arról, hogy a Fityesz-közeli álcivilek a különféle tevékenységei között az LMP szidalmazása is szerepelne.

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.12.09. 15:35:25

@CoolKoon:

A Podemos baloldali, de nincs hatalmon.

A többi általad felsorolt párt liberális.

CoolKoon 2017.12.09. 15:47:10

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző: Liberáliiis?! Te miről beszélsz?! Mindegyik akkora komcsi, mint a ház! Vagy te elhitted azt a(z általuk terjesztett) maszlagot, miszerint ők nem komcsik, hanem "szociáldemokraták"? Bár való igaz, hozzád képest az összes "csak" enyhén baloldali....

Ganter Joe 2017.12.11. 21:45:54

ugy látszik sok ballib okos tojás van itt a megszolalok kőzőt- valoszinüleg sikertelen magyartanárok is - akik nem tudnak mással foglakozni mint a gramatikaval:) lehet itt sokat pöcsölni hogy igy a fidesz meg ugy a fidesz és bezzeg milyen felvilagosult a ballib- ez mind csak blabla blutty - össz vissz a becsapott jobbik választokon kívül nem vagytok 10 százalékon. és csak ez érvényes és a legfontosabb hogy ez igy is maradjon prepotens társaság :)
süti beállítások módosítása