A valódi viták otthona

Reflektor

És te befogadnál egy aleppói menekültcsaládot?

2016. december 19. - baum

160504131831-aleppo-burning-exlarge-169.jpg

 

Az aleppói vérengzés képeit látva vajon most megmozdul-e valami emberi a kvótanépszavazás kampánnyal terhelt magyar társadalomban? Nézve a szétlőtt utcákat, a gyerek holttesteket, vajon most is lehet-e egy magát kereszténynek minősítő állam válasza a problémára az, hogy ide ne jöjjön senki? Most is lehet-e majd azt sulykolni a magyarságnak, hogy mireánk aztán nem számíthat az elesett, mert mi nem fogunk segíteni senkinek? Ilyenkor is le lehet gazdasági bevándorlózni a menekülteket? Pökhendi magabiztossággal oda lehet-e bökni, hogy akkor fogadj be magadhoz egyet? Lehet-e nyugodt szívvel azt mondani, hogy ha egy tálban van 100 bonbon, de csak 3 mérgező, akkor ennél-e, baszki? Szociális alapon ki lehet-e jelenteni, hogy az '56-os magyar menekülteket nem lehet összehasonlítani a mostaniakkal, na mert csak? Felmerül-e, hogy azzal akarunk atomerőművet építeni, aki most halomra löveti az embereket Aleppóban? Leesik-e, hogy tárt karokkal fogadjuk a háborús bűnös Putyint, sőt a kedvéért eladósítjuk unokáinkat is, de akik elmenekülnek a gépágyúi elől, azokat megállítjuk Röszkénél? Értjük-e, miként válhatott a tiszteletre méltó Szír népnek a neve szitokszóvá hazánkban, hogy a felmérések szerint a magyar emberek még szír keresztényeket sem fogadnának be? Lenyeli-e a társadalom, hogy egy koncepciós per keretében terrorizmusra hivatkozva a magyar állam tönkretesz egy embert és a családját, hogy példát statuáljon vele? Látjuk-e magunk előtt azokat a jobboldali értelmiségieket, akik ezt olvasva cöccögnek, hogy jajj, hát milyen demagóg? Akik azzal áltatják magukat, hogy elég annyit mondani, hogy Köln, és megúsznak minden emberiességi kérdést?

 

Megannyi kérdés Jézus születésének ünnepe előtt 5 nappal. Magyarországon. 2016-ban.

 

Nuszbaum Tibor

 

 

Te követed már a Reflektort a Facebookon? Nem! Akkor ITT most megteheted! Köszönjük!

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://reflektor.blog.hu/api/trackback/id/tr3612058095

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Erkölcstelen kereszténység 2016.12.20. 18:36:38

A judeo-kereszténység erkölcsi elítélésének alapjai: 1. Amennyiben a bibliai judeo-keresztény Isten, azaz  JHVH - Jáhve (JHVH = Jáhve = Jehovah = Jehova = Adonáj = Elochim = Eloah = Elohim = Necach Izrael ... ) meghalt Jézusként, akkor végül i...

Trackback: Keresztény vagy? 2016.12.20. 18:36:15

Ha KERESZTÉNY vagy abban hiszel, hogy valami kozmikus zsidó zombi örök életet adhat neked, ha szimbolikusan eszel a húsából és telepatikusan megüzened neki, hogy elfogadod őt mesterednek, és aki így cserébe eltávolíthatja a gonosz...

Trackback: Nuszbaum Tibor: És te befogadnál egy aleppói menekültcsaládot? 2016.12.19. 15:39:01

Nézve a szétlőtt utcákat, a gyerek holttesteket, vajon most is lehet-e egy magát kereszténynek minősítő állam válasza a problémára az, hogy ide ne jöjjön senki?

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.12.20. 18:07:37

@Jossarian: "török ... Minel tobbet pusztitanak el"

Lassabban a testtel, a gazdádnak haverjai a törökök. Kevesen vannak a diktátorok, a Bosai Ducenak mindegyikkel haverkodnia kell.

bkkzol 2016.12.20. 18:33:41

Nagyon jó helyen ahol vannak! A "vérengzés" közben azért jut idő frissíteni az oldalukat... nagy a nyomor....

Jossarian 2016.12.20. 19:01:17

@a gyűlölködő uszítás eredménye; egy rendőr meghalt: neked van gazdad, en a magam ura vagyok, ez szamodra ismeretlen fogalom es az is marad egesz eletedre. Egy kartekony leny vagy, egy fertozes az egeszseges tarsadalomban a hozzad hasonlokkal egyutt. A torokoket azert hoztam fel peldanak, mert "liberalis" muszlimok es meg europaiak is akartak lenni. De ezt te sosem fogod megerteni...

DFK 2016.12.20. 19:02:12

@morph on deer: de az 500 eurósokat és az okostelót ki tudták menteni az abroszfejűek.

sZulamith 2016.12.20. 19:38:56

Annyi a kiadó lakás, apartmann, hogy nem kell arra gondolnom, befogadok-e egy menekültet. Németországban, Ausztriában biztosabban kapják a pénzt az államtól, mint egyéb bérlőtől. Ott az állam fizeti a lakbért. Igaz, hogy az állam ill. én fizetem, de a pénzt megjelenik mint vásárlóerő, adó stb.

midnight coder 2016.12.20. 19:58:04

"Nézve a szétlőtt utcákat, a gyerek holttesteket, vajon most is lehet-e egy magát kereszténynek minősítő állam válasza a problémára az, hogy ide ne jöjjön senki?"

Kik is lőtték szarrá azt az országot ? Nos, iszlamista szélsőségesek. Kb. mint az IS, csak ők egy másik csapat. Akiknek a területén Pl. kopt kereszténynek lenni nem annyira életbiztosítás. Akiket viszont jogos lenne befogadni, csak elég nehéz őket kiválogatni az iszlamisták közül. Annak a sok szegény kisgyereknek pedig az apukája és az anyukája jó eséllyel ugyanúgy tűzijátékkal ünnepelte 2001 szeptember 11-ét, ahogy a többi Közel-Keleti iszlamista.

Ez a sok derék iszlamista pedig idejön Európába, és itt nyilván az első dolga lesz majd eldobni a szélsőséges iszlámot, megtanulni a nyelvet, kultúrát, valami szakmát és derék GDP termelő liberális demokrata állampolgárrá válni. Ahogy azt a Móriczka elképzeli...

dunántúli gyerek 2016.12.20. 20:02:54

@sZulamith: ' Igaz, hogy az állam ill. én fizetem, de a pénzt megjelenik mint vásárlóerő, adó stb.'

- tehát önként még el is tartod őket, amíg kinyírnak, és ez szerinted tulajdonkképpen egy win-win üzlet

aha

Árnyék a háttérben 2016.12.20. 20:07:38

@maxval bircaman BircaHang szerk:
Figyi birka, ezt olvasd el:
index.hu/kulfold/2016/06/21/egy_putyinista_teve_veletlenul_leleplezte_az_orosz_terrorbombazasokat/
Vagy ez sem igaz? Jó, tudom, nem gondolkodásért vagy együttérzésért kapod a fizut...

Árnyék a háttérben 2016.12.20. 20:11:20

@Buchhalter: vagy mégsem?
index.hu/kulfold/2016/12/20/hogy_futhatott_ennyire_lukra_a_nemet_rendorseg/
Látod, ezért nem jó nagy mellénnyel biztosra véve bizonytalan dolgokat ítélni.

monddazigazatmar 2016.12.20. 20:12:17

@a gyűlölködő uszítás eredménye; egy rendőr meghalt:
Te figyelj már főgyökér! Mutass már valami bizonyítékot arra, hogy a TEK eltévedt. Videót, rendes képet bármit. Mert az, hogy megirta a bors akármilyen forrásokra hivatkozva az nem bizonyíték

Mordechaj 2016.12.20. 20:14:18

És ha befogadunk ehy aleppói családot, megoldódik a szíriai probléma? Nem. Csak magunknak generálunk megoldhatatlan problémákat. Ott helyben kell megoldani a szíriai gondokat és nem ideimportálni őket kedves Nussbaum.

dunántúli gyerek 2016.12.20. 20:17:32

az arabhelyzetet nem nekünk kell megoldani

nekünk a magyarhelyzetet kell megoldani aminek az is a része hogy ha idetolja az arcát egy arab akkor belelövünk.

Árnyék a háttérben 2016.12.20. 20:27:04

@dunántúli gyerek:
Na várjunk... tehát ha jönne át a határon egy nő meg egy gyerek, akkor te...
1. lelőnéd a nőt
2. lelőnéd a gyereket
3. lelőnéd a nőt és a gyereket is?
No, melyik? Vagy nem így értetted?

morph on deer 2016.12.20. 20:27:09

@DFK:
"de az 500 eurósokat és az okostelót ki tudták menteni az abroszfejűek."

De remélem, tudtál váltani amikor megkértek, ugye?
Egyébként te is sokat tudsz a valóságról, tényleg! Telefon mondjuk van nálad, ha a szomszéd utcába, vagy az óvóhelyre, vagy éppen temetésre mész. Útlevél nem biztos. Ha olyan környéken fordulsz meg, ahol a túléléshez az is számít, hogy melyik klán vagy milyen vallás tagja vagy, biztosan nem hordasz magadnál papírokat, amiből mindez kiderülne.

Ezen kívül telefont tudsz venni, ha van miből akkor is, ha szétbombázták a lakóhelyed, capish?

Gondold végig, mielőtt tovább nyomod a mantrát, hátha semmi értelme..

sZulamith 2016.12.20. 20:28:34

@dunántúli gyerek: Mindenesetre a német barátaim örülnek, hogy biztos pénzt kapnak a kiadott lakásért, ellentétben a fizetés alól megszőkő albérlőktől. A sziriai menekült család nagyon hálás, és akalmazkodó.

"A félelem dühőt szül, a düh gyülöletet, a gyülőlet pedig kint és szenvedést"

dunántúli gyerek 2016.12.20. 20:30:37

@Árnyék a háttérben: ha felszólításra megáll és visszamegy oda ahonnét jött akkor nem lőnék beléjük

dunántúli gyerek 2016.12.20. 20:31:49

@sZulamith: nyilván, qrva jó üzlet hogy a dolgozó adózók fizetik a tulajoknak a lakbért, miközben a pakijuk jobb esetben drogot árul rosszabb esetben terrorista kannibál

morph on deer 2016.12.20. 20:34:36

@Semper Fidelis:
"Persze, érdekes, mindig csak a papírok bombázódnak szét, a mobil sohasem.... Lerágott csonton nyámmogsz."

Mert a mobilt meg az útlevelét minden normális ember éjjel nappal egymás mellett, a nachtkasztli harmadik fiókjában tartja, te is, ugye?

Ahogy már írtam, telefont árulnak!
Igaz, utlevelet is, de azért van némi különbség.

monddazigazatmar 2016.12.20. 20:38:28

@morph on deer:
"Telefon mondjuk van nálad, ha a szomszéd utcába, vagy az óvóhelyre, vagy éppen temetésre mész. Útlevél nem biztos."
jaj a kurva anyádat már te hazug szar! Bazmeg, se útlevél, se személyi, se jogsi, se semmi, ugye? Csak egyszer véletlen épp ott a háború - a fene se gondolta háromkor, hogy négykor menekülni kell. Aliéknél meg éppen minden van, csak egy darab kurva okmány nincs.
Bazd meg az anyád, járkálj németbe tömegbe, hátha megszabadul tőled az emberiség.

monddazigazatmar 2016.12.20. 20:42:44

@morph on deer:
Ja még egy dolog. Ugye bárki akinek semmi titkolnivalója nincsen az pont ezeket az iratokat védené a legjobban. Ki ő, mi ő, mi a szakmája. Már ha komolyan gondolja, hogy elmegy valahova, és ott majd új életet kezd.
Csak a magadfajta vadbarom találja ki a filozófiát, hogy semmijük nem maradt ezeknek csak eurójuk. Amiből pont iphone-t tudtak venni.

monddazigazatmar 2016.12.20. 20:47:16

@morph on deer:
Elengedték a kamionos támadás gyanúsítottját

Előző nap is ölhetett a zürichi lövöldöző
A ghánai származású elkövető vasárnap késelhetett halálra egy másik férfit.

A salzburgi adventi vásárt akarta megtámadni egy marokkói
Egy menekültszálláson fogták el. 8100 eurót találtak nála és több telefont.

Tessék, indexcímlap jelen pillanatban. Az a rohadt tetves liberális fajtád meg védi ezeket. MI A KURVA ANYÁDÉRT? Annyira ne utáld már orbánt, hogy odaadjál mindent és mindenkit csak hogy ne neki legyen igaza.

monddazigazatmar 2016.12.20. 20:48:39

@morph on deer:
Egyébként meg pont hogy egy háborús övezetben, ahol minden sarkon más igazoltat és ellenőriz, na pont ott van az, hogy mindig mindenhova viszel valami papírt, hogy te ki vagy, mert akkor nem lőnek agyon.

morph on deer 2016.12.20. 21:10:51

@Jenő Sarkadi:
"Igen, a menekülőket befogadjuk, de a nagy pofájú, magadfajtákkal felheccelt "fajnemesítőket" nem!"

Na erről a "fajnemesítősdiről" igazán mesélhetnél még valamit kedves Jenő, mert én még a hoffmanrózsiság előtti időkben jártam iskolába - sőt, ha belegondolok, maga Orbán is cseppfolyós állapotban létezett még akkor (majdnem ugyanaz van ma is, csak több lett belőle...) - tehát nálam kimaradt ez a "fajnemesítő" dolog.

Egyébiránt igen, a demokrata és liberális stimmel, csak így simán, idézőjel nélkül.
Tudod én ismerem még a jelentését is ezeknek a szavaknak, ráadásul nem egy kiérdemesült középszar focistától hallottam először, képzeld el!

Csak tájékoztatásul: a 'demokrata' és 'liberális' szavak orbanisztánon kívül, azaz a világ normálisabb részén továbbra is ugyanazt jelentik, amit az elmúlt 50-100-200 stb. évek alatt, annak ellenére, hogy gömbölyded vezéred és talpnyalói a fejedbe verték, hogy

"a "demokrata" és a "liberális" szavak aljas, hazaáruló magatartást jelentenek - ma már ez a helyzet."

Légy nagyon erős: nem ez a helyzet!
Sem ma, sem holnap, sem azután!
A helyzet az, hogy a jelek szerint a magyarokon kívül más népnek nem veszi be a gyomra az orbáni "illiberalizmust", tehát ideje lenne észrevenni, hogy ez az "export" sem lesz sikertörténet..!

Tudod, van ahol a "fidesz" nevű magyar nemzeti kábítószer nem okoz függőséget, hiába tukmálják, nem fog a demokratákon..! Úgy látszik, ahhoz nagyon 'bóvli' a minősége, ennek is :)

dunántúli gyerek 2016.12.20. 21:12:17

kíváncsi vk lesznek e sírós gyerrekképek azokról a gyerekekről akiknek az anyját kamionnal lapították ki amikor ajándékot keresett nekik

vagy ilyen fotókat csak a migrisalesesek használhatnak?

Árnyék a háttérben 2016.12.20. 21:14:24

@dunántúli gyerek: És ha a másik oldalról egy hasonló gondolkodású és stílusú ember üldözi őket, akkor? Nos, akkor mit tennél...
1. ha a határnak ezen az oldalán vagy
2. ha te vagy a nő és gyerek helyében?
No?

morph on deer 2016.12.20. 21:21:52

@monddazigazatmar:
"jaj a kurva anyádat már te hazug szar! "

Picinyem, ha így folytatod, meg fog ütni a guta, és pont úgy fogsz kinézni, mintha a rezsiszilárd meg a zorbánviktor szerelemgyereke lennél, amit valljuk be, még elképzelni is súlyos élmény..!

Nem is hiszed el, milyen unalmas lenne itt, csupa normális emberrel beszélgetni..!
Szóval vigyázz jobban az egészségedre, jó?

dunántúli gyerek 2016.12.20. 21:22:07

@Árnyék a háttérben: csak az ő sztorijuk van, semmi más. Amíg igazolják várhatnak a határkerítés mellett, az erdőben. Ott biztosnágos.

Árnyék a háttérben 2016.12.20. 21:40:08

@dunántúli gyerek: Igazolják? Mit és hogyan? Azt, hogy az IS tényleg olyan kegyetlen? Különben is, hogyha felszólításra visszafordul, akkor hogyan mondja el, hogy szerinte...? Amúgy meg menj ki az erdőbe, és várj ott egy kicsit... szerintem még így jól lakottan (ergo tudja fűteni magát a szervezeted) is pár óra után elindulnál, hogy meg ne fagyj. És ezzel a ponttal gyakorlatilag elértünk oda, ahonnan a beszélgetés elindult. Egyébként pont azért kérdeztem ezt a "nő és gyerek jön át a határon", mert ha hinni lehet az Indexes cikkeknek, a török határőrök párat megkínáltak már ólommal. Egyébként azért is érdekes ez a kérdés szerintem, mert sokan vannak egy adott vélemény/elképzelés ellen, de azt nem nagyon mondja meg senki, hogy mi az isten nyila lehetne a megoldás a jelenlegi helyzetre, ami sokszor úgy néz ki, hogy jönnek át a határon, oszt valamit kezdeni kell velük. Én egyébként elhiszem, hogy van mi elől menekülni, szerintem több millió ember nem ok nélkül vágott neki élete minden eredményét otthagyva a bizonytalannak, mert csak. Az IS valószínűleg tényleg olyan, hogy menekülni kell előle, ha ki tudnak találni olyat, hogy pl. Párizsban lőjünk halomra mindenkit, akit látunk, vagy kamionnal hajtsunk a tömegbe, és elütni mindenkit, akit érünk. A ruszkik szőnyegbombázásáról már fentebb linkeltem, nem ismétlem. Szóval valószínű, hogy ténylegesen okkal próbálnak lelépni valahova, ahol normális életet lehet élni. Persze a teljes igazságot abból a káoszból nem lehet szinte sehogy sem kihámozni, nem is akarok állást foglalni, személy szerint k*rvára nincs ötletem, hogy mit kellene csinálni. Visszatérve az eredeti kérdéshez, jön át a határon egy nő és egy gyerek, mit csinálsz?

morph on deer 2016.12.20. 21:48:39

@monddazigazatmar:
"Az a rohadt tetves liberális fajtád meg védi ezeket. MI A KURVA ANYÁDÉRT? Annyira ne utáld már orbánt, hogy odaadjál mindent és mindenkit csak hogy ne neki legyen igaza."

Azt hiszem, te összekeversz valakivel.
Kit védek én hol és kitől?

Amit nem állok az az, ha valaki egyedi esetekből általánosít, és az így kialakult - vagy éppen alakított - véleménye alapján már feljogosítva is érzi magát, hogy válogatás nélkül mindenkit egy kalap alá sorolva eleve agresszíven lépjen fel mindenkivel szemben, egyaránt.

Gondold el mi lenne, ha valaki csak téged ismerve alakítaná ki a magyarokról úgy általában a véleményét?
Naugye!
Ezt azért még te sem kivánhatod, de igazán..!

Vagy - ami még rosszabb - mindenki Orbán Viktor gondolkodásmódja, viselkedése, és úgy általában "kulturája" alapján véleményezné Magyarországot, a magyar népet...

A baj csak az, hogy ez épp így töténik, nap mint nap! Nehéz elképzelni, hogy a Fideszben ne lenne civilizáltabb ember a posztra, de erőszakosabb valószínűleg tényleg nincs.

Visszatérve:
Persze hogy vannak, akik szándékosan szórták el a papírjaikat - soha nem állítottam az ellenkezőjét, - de a többség nem ezt teszi!
Persze, hogy vannak vallási fanatikusok is köztük, hiszen épp azon zajlik a konfliktus, (jó, tudom, tucatnyi egyéb okból is) nyilván könnyen át lehet billenteni őket agyatlanba, semmi kétség.
De a nagy többség nem ilyen!

Igen, a problémáikat nem itt és nem nekünk kell/kéne megoldani - de nincs is erről szó!
Meg nem is a mi szintünkön - mint te meg én - lehet megoldani bármit is.

Addig viszont én a körmendi plébánossal értek egyet, és mindenki mással, aki úgy gondolkodik ahogy ő, és megteszi amit tud, hogy segítsen egy (vagy több) embertársán, bármilyen egyéb szemponttól függetlenül!
Amen!

monddazigazatmar 2016.12.20. 22:02:47

@morph on deer: Na, tehát te ötven évvel ezelőtt jártál iskolába. Ez egy jó hír, legalább nem szívod már sokáig a levegőt. Megdöglesz és remélhetőleg sokan rászarnak majd a sírodra :)
Figyelj kispofám:
Akinél nincs papír -semmilyen - az mind szándékosan szórta el. Mesélj negyven éve mit csinált a rendőr a saját országodban, ha nem volt nálad semmi igazolvány? Elmondom, hogy most is ugyanazt. Felnőtt embernél ott van a személyije akkor is, ha csak a boltba megy le. Főleg egy háborús övezetben, ahol minden sarkon másik milicia állít meg - és éő agyon, ha nem igazolod magad. SZóval hazugság, hogy a többség nem szándékosan szórta el a papírjait. DE, IGEN.
És ebből következik, hogy nem menekült, mivel ha tényleg menekült lenne, akkor pont az ő érdeke volna, hogy ezt tudja igazolni. Persze egy pakisztáni vagy egy marokkói meg egy ghánai sokkal nagyobb esélyekkel indul, ha a befogadó országnak nem elég ránézni egy papírra mielőtt ajtót mutat nekik, hanem hónapokig nyomozhat, hogy melyik barlangból mászott elő.

morph on deer 2016.12.20. 22:39:56

@monddazigazatmar:
"Megdöglesz és remélhetőleg sokan rászarnak majd a sírodra :)"

Ma ez volt a legjobb híred! (És nem is viccelek!)

Lehet, hogy fideszes kegyhely is lesz?
Csak azért gondolom, mert a többiek ismerik már nem csak az evőeszközök, hanem a vécé rendeltetésszerű használatát is! Tehát kizárásos alapon nem marad más. Meg már Madách is mondta: "Csak azt adom, mi lényegem" - és megint ugyanoda jutunk, a fideszesekhez.

Legalább valami produktív dolgot is csinálni fognak egyszer már..!

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.12.20. 22:53:27

@monddazigazatmar: "mind szándékosan szórta el"

A bolgár rendőrök vették el tőlük, sokat ér egy szír igazolvány a feketepiacon. Hülyék lennének eldobálni.

monddazigazatmar 2016.12.20. 23:06:06

@a gyűlölködő uszítás eredménye; egy rendőr meghalt: Hát persze. Hogy ez eddig senkinek nem jutott eszébe :D:D Aztán azokkal mi van akik nem szírek? A pakisztáni személyi mennyit ér a feketepiacon?

Két igen hülye vénség vagytok.
@morph on deer: Ez legyen az életcélod :D

morph on deer 2016.12.20. 23:09:33

@monddazigazatmar:
"Ez legyen az életcélod :D"
A tied is ez, csak te még nem jöttél rá.

ogli dzsí 2016.12.21. 01:40:26

nem fogadnák be egyet

maxval bircaman BircaHang szerk · http://bircahang.org 2016.12.21. 05:37:24

@Árnyék a háttérben:

Nem tudom. Lehet, hogy igaz. De mitől lenne terrorbombázás ez? Az iszlamisták ellenkemény kéz kell, pont.

Árnyék a háttérben 2016.12.21. 10:07:44

@maxval bircaman BircaHang szerk: hát, vagy szövegértéssel van gondod, vagy nem olvastad el a cikket.
Röviden összefoglalva az a gond az ilyen jellegű fegyverek bevetésével, hogy nem lehet célozni velük. Egy jó nagy területet megszórni, azt igen. No, ha terroristát, tehát legalábbis fegyverest/fegyvert akar nyúvasztani valaki, akkor azt fel lehet deríteni, és pontosan telibe nyomni, a technika adott (lézer/tv/gps/infra vezérlésű eszközök). Persze ha Juszufékhoz bemegy Ahmed, és onnan lő, akkor Juszufékat is lebombázzák, esetleg a közvetlen szomszédokat is elviszi a szele, de nem az egész negyedet/lakóparkot stb. És ezzel el is érkeztünk ahhoz a ponthoz, hogy mit csináljon Juszuf és a szomszédai. Te mit csinálnál? És hogyan kellene nekem kezelni Juszufot és családját, aki frusztrált, mert ott kellett hagynia majd mindenét, depressziós, mert a szomszédnak/szüleinek/rokonának nem sikerült eljutnia még a törökökig sem, és idegbeteg attól ami a kettő között történt?

ogli dzsí 2016.12.21. 10:13:11

@Árnyék a háttérben: teljesen mind1 hova pottyan a bomba 1 arab putriba

mindenhol jó helyen van...engem is átbasztak a múltkor mikor nyaralni voltam, európában sem lehet nyugiban nyaralni a tetvesek miatt

monddazigazatmar 2016.12.21. 11:12:14

@Árnyék a háttérben:
"Persze ha Juszufékhoz bemegy Ahmed, és onnan lő, akkor Juszufékat is lebombázzák""mit csináljon Juszuf és a szomszédai. Te mit csinálnál?"
Mondjuk esetleg nem engedném, hogy Ahmed odajöjjön?
Bassza meg, hát nehogy már ne tudják egymásról hogy ki melyik oldalon van, mik a nézetei. Ezt marhára nem kívülről kell megoldani, hanem nekik. Egy kívülállónak mind egyforma, marhára nem érti az ember, hogy mit akar. Ha nem tetszik a városnak, hogy saria van, meg iszlám állam akkor elzavarják. Voltak már ilyen partizánakciók ebben a történelemben.
Ebbe a nyomorult arab közegbe eddig akárhányszor beavatkozott a nyugat abból csak nagyobb szar lett. Hagyni kéne, hogy megoldják egymás között a francba.
És ne jöjjön senki azzal, hogy mi lesz a nőkkel meg a gyerekekkel. Elvileg az iszlám rohadt békés meg családcentrikus, nyilván nem bántaná őket. Ha pedig egy középkori barbár horda, akkor meg minek vegyük őket ide a nyakunkra?
Aztán azt se felejtsük el, hogy ezek a bátor és kemény arabok leginkább a nőket meg a gyerekeket hagyták otthon, ők pedig huppognak szépen Germoneyban. Az milyen életveszély? Amiben otthagyod a familiát, te meg állsz sorban a segélyért?

maxval bircaman BircaHang szerk · http://bircahang.org 2016.12.21. 12:17:00

@Árnyék a háttérben:

Háborúban nem lehet nem lőni. A modern háborúkban a fegyveresek és a civilek megkülönböztetése nehézkes, s a fegyveresek eleve direkt civilek közé vegyülnek.

Árnyék a háttérben 2016.12.21. 12:56:02

@ogli dzsí: no várjunk! Szóval akkor szerinted egy kis értékű csalást büntessünk halállal? Esetleg rögtön az egész családra/háztömbre vonatkozó halállal? Bocs, de ez nem volt komolyan vehető...

Árnyék a háttérben 2016.12.21. 13:12:47

@monddazigazatmar:
"Mondjuk esetleg nem engedném, hogy Ahmed odajöjjön?"
Hmm... mond csak, van neked fegyvered? Úgy értem, hogy most és otthon? Amit elő tudsz venni, ha Ahmed hozzád toppan be. Van? Ja, hogy nincs? Akkor mégis, mit csinálnál, ha Ahmed betoppanna hozzád, hogy szeva, lövöldöznék egy kicsit a konyhátokból. És közben csőre rántaná az AK-t, és odanyomná a fejedhez. Gondolom nem mondanál nemet, hanem megkínálnád egy teával is, hátha attól lenyugszik.
Azt, hogy milyen az iszlám, én nem tudom, nem szoktam mecsetbe járni, de a tapasztalatom alapján nem sz*rházi valaki csak azért, mert muszlim, ahogy a keresztények sem csupa jó ember (de mondhatnám pl. a katolikus-református különbséget is, ott is van, aki szerint a másik csapatból mindenki rossz, pedig /személyes tapasztalatom szerint/ nem) Tényleg, neked van személyes tapasztalatod? Mind1, nem ez a lényeg, hanem szerintem sokkal inkább az, hogy mindig és mindenhol vannak olyan emberek is, mint mi, (én) aki csak annyit szeretne, hogy nyugiban, viszonylagos jólétben leélhesse az életét, nevelhesse a gyerekeit, művelhesse a földjét (és kefélhesse a feleségét :DDD) Viszont mindig és (sajnos) mindenhol vannak olyan emberek, akik akár (bármilyen) erőszakkal is többet vennének el a közösből, mint amennyi nekik éppen jutna. Több pénzt, több kaját, és több hatalmat. És mindezt bármi áron, pláne ha mással lehet megfizettetni az árát. (tényleg, te melyik kategóriába sorolod magad?) Szerintem az egyik csapattal el lehet lenni, akkor is ha muszlim, és akkor is ha szomszéd, a gond a másik részével van. Ezzel az általános véleménnyel kb. ki is merült a véleményem, max annyit tudok hozzátenni, hogy ne általánosítsunk :)
Összességében nem tudom azt mondani, hogy "dögöljenek meg ott ahol vannak", mert egyrészt az érzéseim sem ilyenek, másrészt meg olvastam egy régi könyvet (biblia volt a címe, a szerzőre nem emlékszem) és abban volt olyan tök jó ötlet, hogy akinek sz*r, annak segítsen az, akinek nem.
Azt látom, hogy a jelenlegi helyzet annyira összetett, bonyolult stb. hogy főállásban sem tudják kitalálni, mi a rosseb legyen. Én duplán nem tudom, de élből odab*szni, hogy nem, nem fogadnék be egy aleppói családot, hanem dögöljenek meg ahol vannak, csak a nyugalmam meg ne zavarják, na, azt sem tudom. És te?

conchita wurst 2016.12.21. 13:30:29

@Árnyék a háttérben: Az arabokra a saria tveket kell alkalmazni, és a lehető legbrutálisabban kell bánni velük, ahogy megszokták. A modern tveket a cigányok sem értik, és csak a törzsi tveiknek engedelmeskednek.

Árnyék a háttérben 2016.12.21. 13:52:36

@maxval bircaman BircaHang szerk:
most valahogy az az érzésem, hogy válasz helyett terelsz. Vagyis gyakorlatilag úgy válaszoltál, hogy nem mondtál semmit.

Árnyék a háttérben 2016.12.21. 13:56:10

@conchita wurst: van abban valami, amit mondasz, de a téma itt és most nem innen indult, hanem onnan, hogy Aleppóban nem saria van, hanem szőnyeg bombázás. (azt meg csak én teszem hozzá, hogy talán pont azért, mert jó páran úgy gondolták, hogy van jobb assad törvényei vagy a saria helyett)

monddazigazatmar 2016.12.21. 13:58:10

@Árnyék a háttérben:
Beengedném Ahmedet a konyhaablakhoz, hogy lövöldözzön. És az első pillanatban úgy basznám fejbe hátulról a sodrófával, hogy többet nem lőne. Ugyanis annyit tud mindenki a háborúról, hogy ha valahonnan lőnek, akkor mások oda visszalőnek.
Hagyjuk ezt a szegény ártatlanokat. Az menekül akinek a brigádja épp vesztésre áll...

Igen, én nem fogadnék be egy ilyen rohadékot sem. Nem érdekel a nyomora, engem az érdekel, hogy az én családom ne szopjon miattuk. Egyébként én nagyra értékelem az arab kulturát, meg tetszik a hozzáállásuk dolgokhoz. Ott. Vannan személyes tapasztalataim, igen. De azt nem akarom itt.
Akkor sem ha jó ember, akkor sem ha rossz. Teljesen más világ. AZ ottani jóember ugyanúgy elnézi, ha agyonköveznek egy nőt, mert az belefér a jóságába. Nekem meg nem. Az ottani jóasszony elvan a burkával meg azzal, hogy nem mehet egyedül sehova.
Baszottul toleránsak akartok lenni egy olyan világgal ami viszont egyáltalán nem toleráns.
Menekült? Rendben. Ott egy tábor, legyen ott békében, ne bántsák, de ne jöjjön ide.

Advanced Flight 2016.12.21. 14:00:18

@morph on deer: "Persze hogy vannak, akik szándékosan szórták el a papírjaikat - soha nem állítottam az ellenkezőjét, - de a többség nem ezt teszi!
Persze, hogy vannak vallási fanatikusok is köztük, hiszen épp azon zajlik a konfliktus, (jó, tudom, tucatnyi egyéb okból is) nyilván könnyen át lehet billenteni őket agyatlanba, semmi kétség.
De a nagy többség nem ilyen!"

Erre valamilyen forrás, bizonyíték, statisztika? Mármint hogy a többség nem ilyen? Mert ezt csak úgy szeretitek mantrázni, mint valami alapigazságot. Korántsem magától értetődő.

fehérfarkas 2016.12.21. 14:06:52

@morph on deer: @Jenő Sarkadi: @conchita wurst: @ogli dzsí: @dunántúli gyerek:

" Te, ecsém, bizonyosan szimplán egy geci "demokrata" vagy! Ja, papírok nélkül jöttek számtalan országon keresztül, csempészeknek fizetve, vagyis pénz, mobil volt, csak éppen iratok nem. Ijedtükben eldobálták a papírokat, különben mindegyik rendes, dolgos, munkaszerető, békés muszlim."

És minden iszlamofób, gyűlölködő, agyhalottnak szól a kommentem.
Egy szír állampolgár nem kap legálisan vízumot egyik nyugat-európai országba sem, mivel 2011 óta hivatalosan mindegyik Nyugat-Európai ország háborúban áll szíriával és nemzetközi szankciókkal sújtja, és a diplomáciai kapcsolatokat megszakította Szíriával. Magyarország is hivatalosan háborúban áll Szíriával. És Magyarország az elsők között utasította ki a szír nagykövetséget az EU tagállamai közül.
(A háborúban állás nem feltétlenül jelent katonai jelenlétet. Egy szövetségi rendszer tagja vagyunk (NATO), amelyik szövetségi rendszer legjelentősebb országai viszont ténylegesen háborúznak a szír kormány ellen: az USA, Törökország, Anglia, Franciaország, Bulgária fegyverekkel, pénzzel, logisztikával, és katonai kiképzésekkel támogatják a szír kormány ellen harcolókat - sőt, az USA és Törökország ezek mellett 2 éve már bombázókkal is jelen van Szíriában)

Aki azt várja, hogy legális vízummal érkezik ide egy szír 2011 után az egy álomvilágban él, aminek semmi köze a valósághoz. Ugyanis 2011 óta egy szír állampolgár csak érvényes vízum nélkül menekültként tud Nyugat-Európába menni.
Ha egy szír állampolgárnál 2011 után kiállított európai vízum szerepel, akkor gyanakodj arra, hogy az egy ISIS-es hamisítvány, amit Rakkában nyomtattak (Rakka városában van a hivatalos okmányokat nyomtató berendezés, amit pár évvel ezelőtt az ISIS elfoglalt).
Tehát aki azt várja, hogy majd a szír menekültek a legális határoknál beállnak az útlevélellenörzési sórba, az teljesen naiv és a fideszes bullshit propagandát totál benyalta.

A menekülttáborok kérdése pedig képmutatás. Ugyanis a menekülttáborba jutáshoz először az adott orrszág területére be kell jutnia valahogy. Ha legálisan nem tudnak bejutni (mert nincs vízumuk), akkor nem marad más lehetőség mint az illegális bejutás.
Ja, és a háborús menekültekre a Genfi Egyezmény vonatkozik.

Irakban egy kicsit más a helyzet, mert ott katonailag is jelen vagyunk. Az iraki kurd területeken állomásoznak a magyar katonák, ahol egyébként micsoda véletlen, pont a MOL-nak van az olajkoncessziója. A magyar kormány pedig az iraki kurd katonákat a magyar Honvéd Kórházban gyógyítja.

Vagyis Magyarország nyakig benne a közel-keleti konfliktusban ugyanúgy mint az összes többi NATO tagország. Csak ezt a Fidesz-kormány nem propagálja.
A sok agymosott pedig a rasszizmusa, xenofóbiája, más népekkel szembeni zsigeri gyűlölete miatt bedől az orbáni agymosó propagandának.

fehérfarkas 2016.12.21. 14:12:21

@morph on deer: "Addig viszont én a körmendi plébánossal értek egyet, és mindenki mással, aki úgy gondolkodik ahogy ő, és megteszi amit tud, hogy segítsen egy (vagy több) embertársán, bármilyen egyéb szemponttól függetlenül!
Amen!"

Egyetértek veled is, és a körmendi plébánossal is.

conchita wurst 2016.12.21. 14:12:57

A menetrend mindenhol a következő:

A libsi sajtó nagy kamukkal kezd neki a menekültreklámozásnak - fellendítik a gazdaságot, humanitárius kötelesség stb. Később azt hazudják h ez tulképp nekünk jó mert a menekült fogyasztó (a mibül?), és kitermeli a nyugdíjat.

Aztán jönnek a terrortámadások. Franciaország csak pártizezret fogadott mégis 1 éve van szükségállapot + a kormány is a menekültügyön bukik meg (ahogy a brexit és az angol kormány buktája is emiatt történt). Ennek óriási ktg-e van, a menekültek túlnyomó többsége nem terrorista ugyan, de dolgozni nem tud, mert kecskepásztor végzettséggel német nélkül nem tud versenyezni a lengyel jugó magyar melósokkal a kukás állásokért.
Németország ahhoz képest h van ott 1,5 millió új 'menekült', még mindig sokkal jobban kezeli az ügyet mint európa maradéka, de ez ott is csak szigorú sajtócenzúrával, a kormánypártok erodálásával sikerül. Még nem adták fel a wir schaffen das-t, sajnos.

Pedig megnézhetnék h a bezzegország Svédországból mi lett, vagy Franciországbn mi lett. Nem a pártizezer újmenekülttől lett Franciaország egy szarfészek ahova a turista be sem teszi a lábát a szükségállapot miatt(szintén csilliárdos veszteségek), hanem a már ott élő 5 millió moszlim francia állampolgár és a 6 millió néger miatt. Gyakorllatilag BCS-t fehér franciák alig követnek el, a hírek kizárólag kokszosokkal vannak tele. PISA teszt ésatöbbi sorolhatnám.

Advanced Flight 2016.12.21. 14:16:11

@monddazigazatmar: "Az a rohadt tetves liberális fajtád meg védi ezeket. MI A KURVA ANYÁDÉRT?"

Megpróbálom röviden összefoglalni, hogy sztem miért. A menekültválság kezdete óta érthetetlen számomra, hogy a ballibek miért védik ennyire hevesen ezt a bandát, miközben tudható róluk, hogy még a mérsékeltebbje is gyűlöli a buzikat, a zsidókat, és lenézi a nőket. Míg libsiéknél a feminizmus, illetve a buzi-és zsidópátyolgatás kiemelt projektnek számít. Szóval akkor miért?
És arra jutottam, hogy itt nagyobb tét forog kockán: az egész liberális agymenés elméleti alapja. Ami szerint nem számít, hogy milyen a bőrszíned, a háttered, minden kultúra egyformán szép és értékes, minden vallás egyenértékű, a nemzetállamiság nem ér semmit stb. Most meg beáramlik ide egy arab/néger, többségében muzulmán horda, akikről kiderül, hogy agresszívak, primitívek, mocskosak, undorító szokásaik vannak, buták mint a segg, hazudoznak, tanulatlanok, iskolázatlanok, elviselhetetlenek. Ennél nagyobb és konkrétabb demonstráció még nem nagyon volt a PC ellenében. Rogyadozik is alaposan.

Árnyék a háttérben 2016.12.21. 14:18:23

@monddazigazatmar:
Nem szeretném szofisztikus irányba eltolni a beszélgetést, nem célom, hogy úgy tűnjön, nekem legyen igazam. De...
Ok, fejbe nyomod Ahmedet? És ha Mohamed is ment vele? Meg még x koma? Akkor gondolom nem, hanem próbálsz meglépni. Szóval ne egyszerűsítsd le olyan szinte a mondanivalód, hogy az valótlan-életszerűtlen lesz, mert akkor nehéz komolyan venni a mondandód értelmes/elfogadható/stb részét is.

Igen, nekem is az első gondolatom a családom, megvédeném őket _bármi áron_ és bárki ellen. A jelen helyzet eléggé összetett, tudom én is, ha bármi történne a családommal, akkor biztosan mást mondanék. Többek között ezért is mondom, hogy nem tudok egyértelmű döntést hozni, hogy szerintem mi legyen, vagy mi ne. De ahogy fentebb írtam, nem tudom egy szimpla "dögöljenek meg ahol vannak" felkiáltással elintézni, ellene szól az értékrendem, a hitem, stb. Sajnos végtelen hosszúra lehetne nyújtani ezt a témát, mert én most írhatnám, hogy de a táborokban milyen az élet (akit nem lőttek le a török határőrök), meg sok egyéb dolgot, de a tanácstalanságomon és a véleményeden szerintem nem változtatna.

Pláne nehéz véleményt alkotni és amellett állást is foglalni, ha azt látom, hogy vannak, akiknek nagyon is megéri gerjeszteni ezt a helyzetet, ott és itt is, pénzért, hatalomért, és még ki tudja miért.

fehérfarkas 2016.12.21. 14:18:51

@dunántúli gyerek: "nekünk a magyarhelyzetet kell megoldani aminek az is a része hogy ha idetolja az arcát egy arab akkor belelövünk."

Ez csak az arabokra vonatkozik? A kurdokat ugye nem kell lelőnünk? A kurdokat ugye gyúgyíthatjuk a Honvéd Kórházban?
És az arabokkal kapcsolatban le kell lőni nagykörút melletti gyrosos arabokat is, meg az itt élő fogdoki arabokat, meg a szívsebész arabokat, meg a szülés-nőgyógyász arabokat is?

Tényleg, mennyivel vagy te jobb az ISIS-nél meg az al-Nuszra Frontnál? Tudtad, hogy az ISIS és al-Nuszra Front áldozatainak többsége szintén arab? Nem akarsz hozzájuk csatlakozni, mert akkor az ISIS vagy az al-Nuszra Front tagjaként szabadon gyilkolhatnád az arabokat. Ja, és az ISIS meg al-Nuszra Front tagsághoz nem kell arabnak lenni, mivel a tagjaik többsége nem arab, hanem a világ több mint 70 országából származó hozzád hasonló agyhalott csőcselék.

Advanced Flight 2016.12.21. 14:19:22

@fehérfarkas: nem vízumról volt szó, te nagyon sötét, hanem BÁRMILYEN papírról: jogsi, személyi, útlevél (ami nem egyenlő vízum, csak a te buta fejed kedvéért), iskolai bizonyítvány, diploma, BÁRMI. Hogy legalább a származása kiderüljön, hogy tényleg Szíriából jön-e a nyomorult, vagy csak egy tunéziai geci, aki átsétál ide Európába kamionozni egy kicsit. Fogod, te barom???

conchita wurst 2016.12.21. 14:23:26

@conchita wurst: ergo aki nem tudja a nyelvet meg semmit az unatkozik, esetleg az arab országokban turistáskodik, vagy éppen ISIS harcos német segélyből. Ha elfogadják a kérelmét.

Ha nem akkor kiutasítják, mire ő beköltözik 1000 ahmed közé egy no-go zonába, ahonnan soha nem kerül elő többet. A kamionos merényletet is kiutasított követte el, ahogy több más terrorakciót is.
A többség simán unatkozik a segély mellett gandzsát árul stb., ezek a becsületesebbje. Ha pár év után még mindig nem él úgy mint a németek morcoskodik, radikalizálódik. Ekkor még mindig nem fizetett 1 euró adót sem európában, viszont már euró százezrekbe került.

morph on deer 2016.12.21. 14:23:47

@conchita wurst:
"PISA teszt ésatöbbi

Szűzmáriám!
Hát már nálunk is annyian vannak, csak még nem vettem észre?

conchita wurst 2016.12.21. 14:23:57

@fehérfarkas: csak azokra vonatkozik akik idejönnek illegálisan

fehérfarkas 2016.12.21. 14:34:22

@Advanced Flight: "nem vízumról volt szó, te nagyon sötét, hanem BÁRMILYEN papírról: jogsi, személyi, útlevél (ami nem egyenlő vízum, csak a te buta fejed kedvéért), iskolai bizonyítvány, diploma, BÁRMI. Hogy legalább a származása kiderüljön, hogy tényleg Szíriából jön-e a nyomorult, vagy csak egy tunéziai geci, aki átsétál ide Európába kamionozni egy kicsit. Fogod, te barom???"

A többségüknél volt valamilyen papír. Még Pintér Sándor belügyminiszter is beszámolt a Magyar Országgyűlésben, hogy az alája tartozó Bevándorlási Hivatal és a különböző magyar hatóságok az elmúlt két évben mennyi menekültet regisztráltak, mennyivel szemben kezdtek meg valamilyen eljárást lefojtatni, mennyi maradt itt nálunk, és mennyi ment tovább más európai országokba, sőt még Pintér Sándor jelentése még arra is kitért, hogy a migránsok közül mely országból mennyi jött.

Csak a fideszes kormánypropaganda erről mélyen hallgatott, és helyette sikeresen átmosta az agyatokat azzal, hogy a menekültek eldobálták a papírjaikat, hogy ne lehessen azonosítani őket.
De úgy látszik Pintér Sándoron ezek az agyafurt menekültek nem fogtak ki, mert a Pintér Sándor alá tartozó Bevándorálsi Hivatal munkatársai papírok nélkül is simán beazonosították őket. Vagy lehet, hogy mégis voltak papírjaik?
:D

fehérfarkas 2016.12.21. 15:16:02

@conchita wurst: "csak azokra vonatkozik akik idejönnek illegálisan"

Mint írtam korábban, Szíriából 2011 után nem lehet legálisan idejönni, mert egyik EUs ország sem ad ki vízumot nekik. Sőt, akarva sem tudnánk kiadni, mert 2012-ben illetve 2013-ban az EU tagországok kiutasították a szír nagykövetségeiket, a saját nagyköveteiket és konzuljaikat meg visszahívták Szíriából.

Ha te egy szírnél 2014-es kiállítású legális vízumot látsz, akkor kezdj el gyanakodni, hogy az hamisítvány, az illető pedig valószínűleg ISIS-es.
2012 óta szírek csak menekültként tudnak az EU országaba jönni.
Vagy Rogán valamelyik haveri offshore cégénél magyar letelepedési kötvényt véve (mert ott nem néznek utána kicsoda vagy és honnan jösz).

conchita wurst 2016.12.21. 15:36:45

@fehérfarkas: nembaj, nem kell vízum a menekültkérelmét bárhol feladhatja postán, v. követségen

azt küldje aztán foglalkoznak vele is. Olyan nincs h idejön aztán majd kitalálják h ő kicsoda de addig lakjon itt amíg kiutasítják (mint a tunéziai TERRORARAB). Mind szírnek hazudja magát amikor érkezik.

conchita wurst 2016.12.21. 15:42:54

fontos hogy minden befogadott 'menekült'-nek személyi felelőse legyen, azaz meghívottként jöjjön egy EUs arabhoz v. hippihez. Ha a 2. évben nem fizet adót, vagy BCS-t követ el a kárt a meghívójával kell kifizettetni, majd kiutasítás helyett kidobni az EUból (a kamionistán is látszik mit ér a kiutasítás) az arabot és a meghívóját családostól, állampolgárságra tekintet nélkül.

Ha nem lesz radikális szemléletváltás, keményebb Hitler jön mint azt a libsik mesélik az igaziról. 50 millió arabot kell majd kiirtani innen.

Advanced Flight 2016.12.21. 17:23:52

@fehérfarkas: mennyi menekültet regisztráltak, mennyivel szemben kezdtek meg valamilyen eljárást lefojtatni, mennyi maradt itt nálunk, és mennyi ment tovább más európai országokba,

Ehhez nem kellett papír, te észlény.
Hogy beazonosították őket? igen, bemondásra. Mind Szíriából jött és mind január 1-jén született, igen, láttuk-hallottuk.
Te az elmúlt másfél-két évet egy kő alatt töltötted?

monddazigazatmar 2016.12.21. 18:37:31

@fehérfarkas: Te hülye fasz. Jól megmagyarázod, hogy miért nincs náluk vízum - hát persze, mert nincs követség. Remek.
És miért nincs náluk Útlevél? Személyi igazolvány? Jogsi? Születési anyakönyvi? Diákigazolvány? Bérlet? BÁRMI?

"Ha legálisan nem tudnak bejutni (mert nincs vízumuk), akkor nem marad más lehetőség mint az illegális bejutás.
Ja, és a háborús menekültekre a Genfi Egyezmény vonatkozik. "
Talán olvasgasd el a gerfi egyezményt. Tudod mit mond ki? Azt, hogy az illegális határátkelésért nem büntethető a menekült. AMENNYIBEN az első biztonságos országban jelentkezik a hatóságoknál ÉS segíti a munkájukat. Nem pedig futkos a rendőr elől, és nincs nála papír.
Sötét féligazságokat sejtő balfasz vagy, pont mint az összes többi aki itt "gyűlölködőzik"

monddazigazatmar 2016.12.21. 18:43:34

@fehérfarkas: "Tényleg, mennyivel vagy te jobb az ISIS-nél meg az al-Nuszra Frontnál? "
Ez tetszik. Miért is kell náluk jobbnak lennünk? Mondjuk eleve már jobbak vagyunk, hiszen nem mi megyünk oda a nyakukra elfoglalni a területüket, hanem nem engedjük őket ide. De ki a fasz előtt is kell nekünk úriembernek meg jóságosnak lenni? Mert neked úgy tetszik? Hát bazmeg, akkor menj oda közéjük

fehérfarkas 2016.12.21. 18:47:28

@conchita wurst: "nembaj, nem kell vízum a menekültkérelmét bárhol feladhatja postán, v. követségen
azt küldje aztán foglalkoznak vele is. Olyan nincs h idejön aztán majd kitalálják h ő kicsoda de addig lakjon itt amíg kiutasítják (mint a tunéziai TERRORARAB). Mind szírnek hazudja magát amikor érkezik."

És melyik követségen adja fel a vízumkérelmét? Az oroszon, mert a nyugat-európai országokkal ellentétben ők nem zárták be a szíriai nagykövetségüket?
És amíg elbírálják, és a bürokrácia útvesztőjén keresztül megy az ügy, addig az ISIS vagy az al-Nusra Front gyilkolja le őket? Vagy az orosz-szír bombák, amelyek nem nézik, hogy terrorista vagy a terroristák által élőpajzsnak használt civilre hullanak?

Az pedig, hogy valaki szír-e vagy sem, papírok nélül is eldönthető: a nyelvből. Ha szír akcentussal beszélni az arabot, akkor nagy valószínűséggel szír. Egy albán, afgán, paki, fekete-afrikai nem fog nemhogy szír akcentussal arabul beszélni, de még alapszinten sem beszél arabul.
Másrészt pedig egy hazug propaganda az, hogy a menekültek eldobják útközben a papírjaikat. A valóságban bevándorlási hivatalok statisztikái alapján 95% feletti a papírral rendelkezők aránya.

monddazigazatmar 2016.12.21. 19:05:46

@Árnyék a háttérben: "És ha Mohamed is ment vele? Meg még x koma? Akkor gondolom nem, hanem próbálsz meglépni. "

Nos, igen, ha stratégiailag olyan helyen lakom, hogy csak és kizárólag az én konyhámból lehet harcolni, akkor nyilván.
Tudsz mondjuk Budapesten ilyen helyet mondani? Tényleg úgy gondolod, hogy én teljesen semlegesen éldegélek egy helyen, és egyik nap pont az én konyhám lesz a fő góc?

Milyen az élet a táborban? Hát egyik részről olyan amilyennek csináják az ott lakók. A másik részről meg tényleg miért várja el valaki, hogy amíg a kis haverjai épp szétlövik egymást addig majd ő összkomfortot fog kapni meg kinyalják a seggét.

És de, simán el lehet intézni a "dögöljenek meg ott ahol vannak" dumával. Pont semmi közünk hozzá, és köszönjük nem kérjük hogy a kis konfliktusaikat idehozzák. Mert nehogy azt hidd, hogy csak a harcolóknak meg kövezőknek vannak nézeteik a világról. Max. azok a legradikálisabbak. Nekem ide egyik sem hiányzik, sem a radikális aki megkövez, se a mérsékelt aki odaadja neki a követ, se az aki leszarja, hogy ezek mit csinálnak, mert végül is a korán ezt így mondja.

monddazigazatmar 2016.12.21. 19:14:47

@fehérfarkas:
"A valóságban bevándorlási hivatalok statisztikái alapján 95% feletti a papírral rendelkezők aránya."
Ne hazudjál már kutya! Hát hihetetlen bazmeg, hogy mennyit kamuzol.

conchita wurst 2016.12.21. 19:48:42

@monddazigazatmar: persze nemcsak a szíreknek nincs azoknak sincs amerre 2000 éve nem volt háború

helsinki bizottság gyorstalpalóján részt vettek a hajón

monddazigazatmar 2016.12.21. 20:56:32

@conchita wurst: Én ezt tudom bazmeg. Ezek a kibaszott agyatlanok direkt hazudnak, vagy ennyire hülyék, hogy azt hiszik, hogy egy háborús helyzetből pont a papírokat nem menti ki az ember.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP.ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2016.12.21. 20:59:08

@monddazigazatmar:

Egy piti rabló, ügyet sem vetve a TEK-es bohóckodásra, fogta a fegyverét és gond nélkül kirabolt egy belbudai dohányboltot, majd el is menekült a katonai erődemonstráció közepette.

nyugatifeny.blog.hu/2016/12/21/hulyet_csinalt_egy_fegyveres_rablo_a_tek-esek_paradejabol

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP.ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2016.12.21. 21:00:20

@monddazigazatmar: "egy háborús helyzetből pont a papírokat nem menti ki az ember."

Nekem sincs útlevelem már jópár éve, nem lenne mit kimenteni.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP.ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2016.12.21. 21:20:29

@conchita wurst: Magyar vagyok, van személyim, lakcímkártyám, és olyan jogosítványom, ami azonosításra is jó. Az USA egy elmaradott ország, nincs személyiük, legfeljebb ha egy jogosítványuk. Nem tudok róla, hogy bármi hasonló lenne Szíriában, Afganisztánban, Burundiban...

Az afgánok nagy része simán leéli az életét, hogy bármi papírja lenne.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP.ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2016.12.21. 21:27:50

@monddazigazatmar: "Milyen az élet a táborban?"

A körmendi sátrakba rakott embereket eredetileg zárt táborokba utalták. A körülmények miatt hívják ezeket börtönnek a menekültek, magyarázta a jogvédő szakember. A magyar állam azonban felkínált egy remek lehetőséget számukra: 1000-1300 euró (315-410 ezer forint) óvadék befizetése ellenében a menekültek nyílt táborba költözhettek. A magyar állammal kötött megállapodásról a végén azonban kiderült, hogy apró betűs részt is tartalmaz, és a megvásárolt termék semmiben nem emlékeztet a képen szereplőre.
Hiába fizettek kisebb vagyont az emberibb életért, az állam ravasz húzása következtében még a börtönnél is rosszabb körülmények közt találták magukat.

„Az őrök már a megérkezésünk után mondták, hogy őket nem érdekli, mehetünk akár Ausztriába is” – hökkentett meg az egyik fekete férfi. Társa bólogatott: „Még az irányt is megmutatták. Azt mondták, 15 kilométer Ausztria.”

index.hu/belfold/2016/12/09/kormendi_menekulttabor_riport/

conchita wurst 2016.12.21. 21:43:59

@a gyűlölködő uszitás eredménye, egy rendőr meghalt: semmi bajom azzal ha otthon elik le az eletet papir nelkul

de tudjak hova mennek ahoz tarcsak magukat

conchita wurst 2016.12.21. 21:49:40

masik lehetoseg

egyeni meghivasra johet a menekült vkinek a szemelyes vedelmebe, nem alameba, mig dontesre var, nyelvet tanúl

ha vmit elkovet nem megy haza kiutasitas utan akkor kidobni a meghivojat is

monddazigazatmar 2016.12.21. 22:08:39

@a gyűlölködő uszitás eredménye, egy rendőr meghalt:
A TEK nem azért megy ki olyan helyekre ahol sok ember van lásd: vásár, pláza, rendezvények hogy a zsebtolvajokat figyelje, te fasz.

monddazigazatmar 2016.12.21. 22:10:25

@a gyűlölködő uszitás eredménye, egy rendőr meghalt:
Tessék a burundi ID:
somalireal.com/wp-content/uploads/2012/05/1.jpg

monddazigazatmar 2016.12.21. 22:11:39

@a gyűlölködő uszitás eredménye, egy rendőr meghalt:
Van fedél a fejük felett, van fútés, kapnak zabálni. Ugye, az életükért rettegő menekülteknek ez elég igaz?

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP.ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2016.12.21. 23:32:51

@monddazigazatmar: "Afganisztánban 2013tól chip-es ID van."

Nah, még egy funkcionális analfabéta fasz. Az ilyenek miatt romlott le a PISA teszt. Egy szóval nem mondtam, hogy ne létezne bármelyik országban azonosító irat, csipes ID, anyámfasza. Azt mondtam, hogy életébe nem használ semmilyen papírt, se ID-t, se útlevelet, se semmit, nics neki, nem volt soha, nem is lesz, nem is kérik tőle, semmit nem is érne vele. Te valahogy úgy képzeled, hogy üget a kecskén, és a bora-bora barlang szájánál megállítja egy angol bobby: - Személyit, jogosítványt kérek! :))

Larry Silverstein 2016.12.21. 23:41:34

@a gyűlölködő uszitás eredménye, egy rendőr meghalt: ne hazudj köcsög háborús országban sokkal többet kell papír mint békésben

+elmaradott országban is többször kell mint fejlettben (vö. kádári és orbáni magyarország)

monddazigazatmar 2016.12.22. 00:25:40

@a gyűlölködő uszitás eredménye, egy rendőr meghalt:
Ezt írtad te barom:
"Magyar vagyok, van személyim, lakcímkártyám, és olyan jogosítványom, ami azonosításra is jó. Az USA egy elmaradott ország, nincs személyiük, legfeljebb ha egy jogosítványuk. Nem tudok róla, hogy bármi hasonló lenne Szíriában, Afganisztánban, Burundiban.."
Nem tudsz róla, hogy bármi hasonló lenne ezekben az országokban, ami olyan mint egy személyi?
Na figyelj ide, te szellemi toprongy! Egy ilyen országban mint Szíria meg Afganisztán is van születési anyakönyvi kivonat, iskola, bizonyítvány, jogosítvány, orvosi ellátás adó meg minden ilyesmi. Ha megállít egy rendőr vagy milicia vagy akár az amcsi hadsereg akkor virítanod kell valami papírt, hogy ki vagy, vagy lelőnek a picsába.

De tételezzük fel, hogy van olyan aki valahol fent él az afgán fennsíkon és nincs semmi papírja. Sose járt se orvosnál, se iskolában, se katonát se miliciát nem látott. Nos ez az ember miért menekül el? Mi elől? Bármikor talál másik barlangot, hogy ott lakjon.
Aztán, ugyan mit akar itt kezdeni? Semmihez nem ért, semmit nem tanult.

Komolyan, rommá szarrá égeted magad a hülyeségeiddel.

fehérfarkas 2016.12.22. 01:21:01

@monddazigazatmar:

Ez bulvársajtó. Mint Blikk.
Ismerem ezt búlvár média hírt. A cikkben is keveredik a hangzatos semmilyen dokumentumok nincsen, a szükséges dokumentumuk nincsen, az érvényes útlevelük nincsen. Mind a három mást jelent. A cikkben pedig keverednek egymással. A hangzatos címben a semmilyen dokumentumuk nincsen szerepel, de magában a cikkben már a szükséges dokumentumaik meg az érvényes útlevelekük nincsen szerepel.
Egy háborús országban az emberek nem az okmányidordákban szoktak sorban állni, majd heteket várakozni az új EU szabvány okmányok megérkezésére. Ja tényleg, mivel Szíriát az EU szankciózza meg hivatalosan háborúban áll vele (nem mint EU, hanem mint NATO, de az EU-s tagországok meg egyébént NATO tagok is), így a szír okmányoknak EU szabványosítása nem történt meg. Vízumot pedig eleve lehetetlen kapni, mivel EU tagországoknak évek óta nincsenek szír nagykövetségei, mert 4 évvel ezelőtt megszünt a diplomáciai kapcsolat az EU és Szíria között. Hivatalosan ellenségek vagyunk, és a szír kormány elleni csapatokat támogatjuk.
Ilyen helyzetb az EU-s legális bevándorláshoz szükséges dokumentokat egy szír vajon mégis hogyan tudja beszerezni?

A terroristák pedig hamisítanak maguknak. Ahogyan mindig is tették, És nemcsak a muszlim terroristák, de az IRA, ETA és egyéb terrorcsoportok tagjai is hamis iratokkal utaztak az országok között.

A terroristák elől menekülőket nem kellene a terroristákkal összemosni. A terroristák kiszűrése pedig hatósági és titkosszolgálati feladat. Persze ott, ahol működik normális titkosszolgálat, és nem 1 évvel később a francia sajtóból tujda meg, hogy a párizsi merénylők szabadon mozogtak Magyarországon. És nem menekültként, hanem Ausztria felől jöttek és mozogtak itt, mintha a sima turisták lettek volna, mert a magyar hatóságoknak és titkosszolgálatoknak fel sem tűntek.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP.ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2016.12.22. 01:29:04

@monddazigazatmar: "bármi hasonló lenne ezekben az országokban"

Mondom, hogy funkcionális analfabéta vagy.

Magyarországon mindenkinek van személyije.

Az USA-ban sokaknak van vezetői engedélyük, de messze nem mindenkinek.

Azokban az országokban, ahonnan a menekültek jönnek, nincs ilyen általánosan elterjedt igazolvány használat.

"miért menekül el? Mi elől?"

Menekültstátusz megadására jogosult minden olyan személy, aki faji, vallási okok, nemzeti hovatartozása, valamint meghatározott társadalmi csoporthoz való tartozása, avagy politikai meggyőződése miatti üldözéstől való megalapozott félelme miatt az állampolgársága szerinti országon kívül tartózkodik, és nem tudja, vagy az üldözéstől való vélelmében nem kívánja annak az országnak a védelmét igénybe venni. Ezt a definíciót veszi alapul a 2011/95-ös számú uniós irányelv és a hazai menedékjogi törvény is. Az Európai Unió emellett bevezette a kiegészítő védelem jogállását is. Ezáltal védelmet nyújt azon menedékkérőknek is, akik nem teljesítik a menekültstátusz megszerzésének feltételeit, de más komoly fenyegetettségnek vannak kitéve. A 2011/95-ös, úgynevezett kvalifikációs irányelv szerint ez alapján védelemre jogosultak mindazon menekültnek nem minősülő személyek, akikkel kapcsolatban megalapozott okokból azt kell feltételezni, ha visszatérnek származási országukba, súlyos sérelem elszenvedése tényleges veszélyének lennének kitéve, és nem tudják (vagy ilyen veszélytől való félelmükben nem kívánják) ezen ország védelmét igénybe venni.

Súlyos sérelemnek tekinthető a halálbüntetés kiszabása vagy végrehajtása, kínzás vagy embertelen, illetve megalázó bánásmód vagy büntetés alkalmazása a kérelmezővel szemben a származási országban, illetve nemzetközi vagy belső fegyveres konfliktushelyzetekben felmerülő megkülönböztetés nélküli erőszak következtében polgári személy életének vagy sértetlenségének súlyos és egyedi fenyegetettsége.

ujszo.com/napilap/regio/2015/09/07/jogi-ertelemben-ki-a-menekult

Páldául, ha farmert visel, leborotválja a szakállát, táncol, tévét néz, srb. már embertelen, megalázó bánásmódban lesz része.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP.ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2016.12.22. 01:35:44

Egyik menekült nő kapott egy félórét, hogy eltemesse az apját és a férjét, és aztán mennie kellett a lányával, amrre lát. És még jószívű volt a gyilkos, mert meg is erőszakolhatta és ölhette volna meg őket. Nyilván előhúzza a seggéből a születési anyakönyvi kivonatát, és sorbanáll útlevélért a legközelebbi okmányirodában. :))

Az a baj ezekkel a fideszes szélsőjobb rasszista gyűlölködőkkel, hogy mind buta, mint a föld. És nem az a legnagyobb baj, hogy buta, mert hát istenem, nem tehet róla, az orbáni oktatás nem agysebészeket termel. Az a legnagyobb baj, hogy nem is tudja, hogy buta, és nagy mellénnyel nyomja a hülyeségeit.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP.ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2016.12.22. 01:41:52

@monddazigazatmar: "Semmihez nem ért, semmit nem tanult."

Láthatóan te sem értesz semmihez, te se tanultál semmit, oszt legalább egy (ingyenes?) internet kapocsolatra telik. :))

fehérfarkas 2016.12.22. 01:44:44

@a gyűlölködő uszitás eredménye, egy rendőr meghalt:

Pontosan. Mit jelent a mindennapi élethez szükséges dokumentum? Személyi? Jogsi? Útlevél? Adókártya? TB kártya? Munkálttatói igazolás?
Szaúd Arábiában pl. egy külföldinek a legfontosabb irata nem az útlevele és érvényes vízuma, hanem a munkáltatói igazolása. Ha megállítanak igazoltatni az országban bárhol, az útleveledet le sem x@rják a rendőrök, még a tartozkodási engedélyeset se, egyből azt nézik, hogy van-e érvényes munkáltatói igazolásod. Ha az van, engednek tovább (mondván ha az van, akkor biztos a többi is meg van). Ha nincs nálad, mert mondjuk a szobádban felejtetted, akkor gáz van, és mész a sittre addig, amíg a munkáltató nem igazol téged. Ott ez kb 3 nap, mert a hatóságok nem sietik el a dolgokat, és a bürokráciához ugye idő kell, rengeteg idő.
Te az amerikai példát említetted meg. Szaúd Arábia mellett én egy másik példát is megemlítek: a Kajmán-szigetekit. Ott, ha már beléptél és munkába álltál (mert dolgozni mentél ki), akkor a legfontosabb iratod az egészségügyi biztosításod legutolsó havi díjának a befizetése, amivel igazolod, hogy van érvényes biztosításod, hogy ha bármi történik veled, akkor a biztosító fizeti a kezelésedet. És még lehetne sorolni a példákat, hogy a világon különböző országokban mik a legfontosabb iratok a mindennapi élethez.

Az, hogy az EU a saját területére legális bevándorlásra milyen iratokat kér az az EU szuverén joga. A világ különböző országai a diplomáciai kapcsolatokon keresztül próbálnak olyan papírokat adni az EU-ba menni szándékozó állampolgárainak, amelyeket az EU elfogad. Ez persze azon országok között működik, amelyikkel az EU tagországok nem állnak hadban, és amelyeket nem szankcióznak, és ahol vannak nagykövetségek vagy konzulátusok. 2011 óta Szíria nem tartozik ezen országokba. Ráadásul a háború miatt a szír bürokrácia sem úgy működik, mint a háború előtt. Aki pedig a bombák meg a gyolyók elől menekül, az a legfontosabb iratát viszi csak magával. Amit mondjuk az EU nem fogad el hivatalosnak, mert a fentiek miatt nem EU kompatilis dokumentum.

Egyébként nemcsak az EU és Szíria között van ilyen helyzet, hogy az egyik országban érvényes dokumentum a másikban érvénytelen.
A Magyarországon a magyar hatóságok által kiállított nemzetközi jogosítványt az Egyesült Arab Emirátusokban nem fogadják el. A szlovákot elfogadják, de a magyart nem.

De nem is érdemes többet az iratokkal foglalkozni, mert a nem voltak irataik egy kacsa. Egy bulvár média kacsa. Magyarországon Pintér Sándor Belügyminisztériuma alá tartozó Bevándorlási Hivatal több mint félmillió menekültet regisztrált az elmúlt 2 évben. Ezek közül csak azok maradtak, akik a magyar hatóságok valamelyik menekülttáborba beraktak, mert a többiek mentek tovább Ausztrába (és onnan Németországba illetve Skandináviába). Ezek hivatalos adatok, amiket BevHiv adatai között meg lehet nézni.
Ennek ellenére a propaganda nyomatja a nem voltak náluk igazolványok, nehogy regisztrálni lehessen őket hazugságot.

fehérfarkas 2016.12.22. 01:45:20

@a gyűlölködő uszitás eredménye, egy rendőr meghalt:

Pontosan. Mit jelent a mindennapi élethez szükséges dokumentum? Személyi? Jogsi? Útlevél? Adókártya? TB kártya? Munkálttatói igazolás?
Szaúd Arábiában pl. egy külföldinek a legfontosabb irata nem az útlevele és érvényes vízuma, hanem a munkáltatói igazolása. Ha megállítanak igazoltatni az országban bárhol, az útleveledet le sem x.@.rják a rendőrök, még a tartozkodási engedélyeset se, egyből azt nézik, hogy van-e érvényes munkáltatói igazolásod. Ha az van, engednek tovább (mondván ha az van, akkor biztos a többi is meg van). Ha nincs nálad, mert mondjuk a szobádban felejtetted, akkor gáz van, és mész a sittre addig, amíg a munkáltató nem igazol téged. Ott ez kb 3 nap, mert a hatóságok nem sietik el a dolgokat, és a bürokráciához ugye idő kell, rengeteg idő.
Te az amerikai példát említetted meg. Szaúd Arábia mellett én egy másik példát is megemlítek: a Kajmán-szigetekit. Ott, ha már beléptél és munkába álltál (mert dolgozni mentél ki), akkor a legfontosabb iratod az egészségügyi biztosításod legutolsó havi díjának a befizetése, amivel igazolod, hogy van érvényes biztosításod, hogy ha bármi történik veled, akkor a biztosító fizeti a kezelésedet. És még lehetne sorolni a példákat, hogy a világon különböző országokban mik a legfontosabb iratok a mindennapi élethez.

Az, hogy az EU a saját területére legális bevándorlásra milyen iratokat kér az az EU szuverén joga. A világ különböző országai a diplomáciai kapcsolatokon keresztül próbálnak olyan papírokat adni az EU-ba menni szándékozó állampolgárainak, amelyeket az EU elfogad. Ez persze azon országok között működik, amelyikkel az EU tagországok nem állnak hadban, és amelyeket nem szankcióznak, és ahol vannak nagykövetségek vagy konzulátusok. 2011 óta Szíria nem tartozik ezen országokba. Ráadásul a háború miatt a szír bürokrácia sem úgy működik, mint a háború előtt. Aki pedig a bombák meg a gyolyók elől menekül, az a legfontosabb iratát viszi csak magával. Amit mondjuk az EU nem fogad el hivatalosnak, mert a fentiek miatt nem EU kompatilis dokumentum.

Egyébként nemcsak az EU és Szíria között van ilyen helyzet, hogy az egyik országban érvényes dokumentum a másikban érvénytelen.
A Magyarországon a magyar hatóságok által kiállított nemzetközi jogosítványt az Egyesült Arab Emirátusokban nem fogadják el. A szlovákot elfogadják, de a magyart nem.

De nem is érdemes többet az iratokkal foglalkozni, mert a nem voltak irataik egy kacsa. Egy bulvár média kacsa. Magyarországon Pintér Sándor Belügyminisztériuma alá tartozó Bevándorlási Hivatal több mint félmillió menekültet regisztrált az elmúlt 2 évben. Ezek közül csak azok maradtak, akik a magyar hatóságok valamelyik menekülttáborba beraktak, mert a többiek mentek tovább Ausztrába (és onnan Németországba illetve Skandináviába). Ezek hivatalos adatok, amiket BevHiv adatai között meg lehet nézni.
Ennek ellenére a propaganda nyomatja a nem voltak náluk igazolványok, nehogy regisztrálni lehessen őket hazugságot.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP.ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2016.12.22. 01:59:06

@fehérfarkas: Értem, köszi. :))

A japán hivatalnok forgatta a magyar jogosítványomat, nem sokat tudott vele mit kezdeni. Aztán mindenféle fura kérdést tett föl, köztük, hogy mennyibe került. Nem tudtam hova tenni. Utána kiderült, hogy azon aggódott, hogy vajon megtanultan vezetni és levizsgáztam, vagy csak vettem a jogsit. :))

Ha nincs valakinek papírja, akkor se tud bármit hazudni, pillanatok alatt lebuktatják. Például, ha azt hazudja, hogy budapesti, hiába készült fel alaposan, pár kérdés demszkiről, a ligeti fakivágásokról, hogy hányszor adták át a várbazárt, stb. és azonnal lebukik.

Az amerikai hajótörötteket se merte felvenni az amerikai romboló a csendes-óceáni hadszíntéren, csak miután kikérdezte őket a kapitány a legutóbbi bézból bajnokság eredményéről.

monddazigazatmar 2016.12.22. 11:02:44

@a gyűlölködő uszitás eredménye, egy rendőr meghalt:
Komoly válasz volt te ostoba vén barom :D
"Azokban az országokban, ahonnan a menekültek jönnek, nincs ilyen általánosan elterjedt igazolvány használat."
DE IGEN. Erről ennyit. Ugyanúgy mint itthon. Akinél nincs az azért nincs, mert elszórta a francba.
@fehérfarkas: Kacsa az anyád picsája, 80%nál nincs semmi papír. Ezer újság megírta. Az, hogy regisztrálnak valakit még nem jelenti azt, hogy volt nála bármi.

Annyira jó, hogy két ilyen hülye vén fasz jól meggyőzi egymást a tarthatatlan marhaságaikról.

monddazigazatmar 2016.12.22. 11:10:23

@a gyűlölködő uszitás eredménye, egy rendőr meghalt:
"Ha nincs valakinek papírja, akkor se tud bármit hazudni, pillanatok alatt lebuktatják."
Egyébként te ostoba balfasz. Ott áll egymillió retkes az ügyintézőnél. Szerinted majd az ügyintéző 100%osan megállapítja három szóból, hogy milyen akcentussal beszél? Vagy naprakész a "fakivágásról" Damaszkuszban, meg a "várbazárról" Aleppóban?
A héten gyilkolt egy ghánai, egy marokkói, egy pakisztáni bár (őt elengedték hiszen alibije volt, és azért volt az adatbázisban mert erőszakoskodott meg kisebb bűnei voltak), egy tunéziait keresnek.
Ezek szerinted a hivatalos papírjukkal érkeztek?

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP.ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2016.12.22. 15:11:41

@monddazigazatmar: "Ott áll egymillió retkes az ügyintézőnél."

Naponta 15, az 183 év alatt lesz egymillió. :))

"az ügyintéző 100%osan megállapítja három szóból"

Nem, ez egy szakma, érteni kell hozzá, az aktatológató Micikétől senki nem várhatja. Hatalmas apparátust tartanak erre.

"A héten gyilkolt egy ghánai"

Nincs egy hónapja, hogy Bőnyben gyilkolt egy magyar. Minek nekünk arab terrorista, ha a magyar aljanépet is fel lehet cukkolni?

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP.ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2016.12.22. 15:12:54

@monddazigazatmar: "DE IGEN."

:))

Durcimurci? A Petike elvette a dömperedet, vagy mi?
süti beállítások módosítása